BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geldschieters

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 23 juli 2019 - 12:21   quote  deeplink  
Ik geloof best wel dat er een plan achter zit anders.

https://www.feyenoord.com/feyenoord-international/feyenoord-in-the-usa/about-feyenoord-in-the-usa
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 juli 2019 - 12:29   quote  deeplink  
Robert Eenhoorn past precies in dit plaatje,kent de USA sportwereld
Positivo
 Positivo - dinsdag 23 juli 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2019 - 12:29 schreef piet de paler het volgende:
Robert Eenhoorn past precies in dit plaatje,kent de USA sportwereld
Of hij de enige is wij zijn wel een klein landje hoor.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 23 juli 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2019 - 13:22 schreef Positivo het volgende:

[..]

Of hij de enige is wij zijn wel een klein landje hoor.
Bassie en Adriaan zijn ook experts. Krijg je elke week een leerzaam liedje.
Positivo
 Positivo - dinsdag 23 juli 2019 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2019 - 15:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bassie en Adriaan zijn ook experts. Krijg je elke week een leerzaam liedje.
Chris Woerts
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 juli 2019 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2019 - 13:22 schreef Positivo het volgende:

[..]

Of hij de enige is wij zijn wel een klein landje hoor.
Ihet is bij jullie ook nooit goed, zelfs al zou iemand uit de hemel afdalen om Feyenoord te helpen was het nog niet goed hahaha
snaad
 snaad - dinsdag 23 juli 2019 - 18:36   quote  deeplink  
ja, je kan azijn zeiken wees blij dat er nu eens naar andere geldbronnen gezocht worden, moeten wij weer bijlappen zoals toen de met obligaties?
Positivo
 Positivo - dinsdag 23 juli 2019 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2019 - 18:11 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ihet is bij jullie ook nooit goed, zelfs al zou iemand uit de hemel afdalen om Feyenoord te helpen was het nog niet goed hahaha
Zo bedoel ik het niet maar er zullen toch wel meer mensen zijn die het kunnen en willen? Eenhoorn prima kandidaat maar wil hij niet dan een ander.
Positivo
 Positivo - woensdag 24 juli 2019 - 08:07   quote  deeplink  
Eenhoorn geinteresseerd gesprekken Amerikanen on hold kortom alles is bijna rond. Laatste plooien gladstrijken
de bluffer
 de bluffer - woensdag 24 juli 2019 - 10:15   quote  deeplink  
Zou ik jaar op zeggen, als het goede wat opbrengt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 juli 2019 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2019 - 08:07 schreef Positivo het volgende:
Eenhoorn geinteresseerd gesprekken Amerikanen on hold kortom alles is bijna rond. Laatste plooien gladstrijken
Zou het misschien niet zo kunnen zijn dat ze deze gesprekken gevoerd hebben
om Jan de Jong eruit te kunnen werken?
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 07:02   quote  deeplink  
De wedstrijd van gisteren heeft een hoop duidelijk gemaakt. Ten eerste de deal met de investeerders moet binnen een week a 10 dagen rond. Mocht het langer duren dan moet voor Southampton als eerst een spits worden aangetrokken en natuurlijk Fer , dan doe je maar je plafond voor hem verhogen. Ten tweede wij kunnen niet zonder Berghuis hij heeft een heerlijke klik met Kokcu en scorend vermogen met Fer erbij is dat je routine op het veld. Narsingh liet ook even zien waarom hij in Oranje heeft gespeeld en Burger vond ik goed invallen zou die minder zijn dan Jens? Trainers kiezen voor zekerheid maar ik zou Larsson laten vallen voor Kocu. Berghuis gewoon met Narsingh op de flanken. De achterhoede kan voorlopig. Zou wel Bothegin uit het elftal halen als we kunnen kopen veelste traag kan niet meer. Sven maakte op de verkeerde positie een prima indruk. Kelly en Sinistera leuk maar je wordt er zwakker van. Een rechtsback dat hoeft alleen maar iemand te zijn als St juste geblesseerd is wel een jonge jongen voor de toekomst die er staat, zodat van Beek meer concurrentie gaat voelen of als ie geblesseerd is St Juste naar het centrum kan. Straks Jorgensen terug. Als bovenstaande allemaal gaat gebeuren gaan wij een mooi seizoen tegemoet. Nu op naar de Airco.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2019 door Positivo --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 juli 2019 - 07:13   quote  deeplink  
Sven... Maakte een prima indruk?
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 07:13 schreef MightyAce het volgende:
Sven... Maakte een prima indruk?
Ja als linksachter ging zelfs in het lastste kwartier nog naar voren. Stam wil toch zo spelen ja opbouwend was minder maar hij staat daar met zijn rechter been. Goal was niet zijn fout trouwens.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 juli 2019 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 07:49 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ja als linksachter ging zelfs in het lastste kwartier nog naar voren. Stam wil toch zo spelen ja opbouwend was minder maar hij staat daar met zijn rechter been. Goal was niet zijn fout trouwens.
De 2 - 2 is hem niet aan te rekenen. Maar in balbezit is het dramatisch. Alles hobbelt en stuitert het is niet om aan te zien joh.
Positivo
 Positivo - donderdag 25 juli 2019 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 08:12 schreef MightyAce het volgende:

[..]

De 2 - 2 is hem niet aan te rekenen. Maar in balbezit is het dramatisch. Alles hobbelt en stuitert het is niet om aan te zien joh.
Hij is rechts op die positie kan hij volgens mij prima spelen. Voor zijn blessure had hij een prima lange crossbal.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 juli 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 08:24 schreef Positivo het volgende:

[..]

Hij is rechts op die positie kan hij volgens mij prima spelen. Voor zijn blessure had hij een prima lange crossbal.
Deze discussie hebben we onlangs gevoerd, daar gaan we niet uitkomen vrees ik. Wel liever Bot en Beek dan Bot EN arie.
moa
 moa - donderdag 25 juli 2019 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2019 - 09:53 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Deze discussie hebben we onlangs gevoerd, daar gaan we niet uitkomen vrees ik. Wel liever Bot en Beek dan Bot EN arie.
Liever gewoon alle 3 weg eigenlijk. Botje kan je nog 1 jaar gebruiken als je Fer of St Juste er naast zet. Maar eigenlijk hadden ze alle 3 al weg moeten zijn.
Frstu
 Frstu - zaterdag 27 juli 2019 - 12:48   quote  deeplink  
Ik ben achterdochtig. Let op: GELD LENEN KOST GEEELD!

Stel die investeerders pompen er 30 miljoen in. Zijn we dan ineens beter dan psv, laat staan ajax? We zijn de verdoemd tot de derde plaats. Geld heeft Feyenoord nog nooit wat goeds opgeleverd. We kopen altijd de verkeerde spelers. Ik denk dat hier de essentie ligt van ons probleem.

We moeten gewoon geluk hebben en weer een paar voltreffers hebben (goede aankopen). Dan kun je zo maar weer psv voorbijgaan. Dertig of van mijn part veertig miljoen is te weinig. Vier verkeerde aankopen en je bent het weer kwijt. En dan heb je er nog een paar problemen bij, want de investeerders willen hun geld terug. Dit verschilt niets van de trucs die Jorien van den Herik uithaalde door Feyenoord geld te lenen.

Goede scouting en jeugdspelers opleiden dat is de weg ophoog. En ja dat duurt nu eenmaal jaren. En garantie heb je niet in het voetbal. In de tussentijd tevreden zijn en proberen wat meer in de Europa League te presteren.

Dat moet ook met deze selectie mogelijk zijn.
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2019 - 13:31   quote  deeplink  
Met geld kun je door verstandig investeren en omzet te maken ook geld verdienen. Kan 2 kanten op hè en die Bodegom is niet op zijn achterhoofd gevallen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 juli 2019 - 14:55   quote  deeplink  
Investeren is geen lenen
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 27 juli 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2019 - 13:31 schreef VVout het volgende:
Met geld kun je door verstandig investeren en omzet te maken ook geld verdienen. Kan 2 kanten op hè en die Bodegom is niet op zijn achterhoofd gevallen.
Klopt, maar waarom moet dat dan via Amerikaans investeerders?
Dan kan je net zo goed 15M bij de bank lenen en daar bijvoorbeeld Vincent Janssen en een veelbelovende RB voor halen. Dan zitten we weer in een zelfde situatie als 10 jaar terug, maar zitten we dat met die investeerders straks ook niet? Het verschil is dan tenminste nog dat als we winst op die 15M gaan maken, we het zelf kunnen houden na terugbetaling van de lening. Met die investeerders vraag ik mij dat af...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 juli 2019 - 15:51   quote  deeplink  
Investeren is geen lenen en levert meer op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2019 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 juli 2019 - 18:03   quote  deeplink  
Zouden we dit seizoen daar al iets van gaan zien
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2019 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2019 - 14:55 schreef Stylzz het volgende:
Investeren is geen lenen
Ik heb toch echt geld geleend om in mijn bedrijf te investeren.
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2019 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2019 - 15:07 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Klopt, maar waarom moet dat dan via Amerikaans investeerders?
Dan kan je net zo goed 15M bij de bank lenen en daar bijvoorbeeld Vincent Janssen en een veelbelovende RB voor halen. Dan zitten we weer in een zelfde situatie als 10 jaar terug, maar zitten we dat met die investeerders straks ook niet? Het verschil is dan tenminste nog dat als we winst op die 15M gaan maken, we het zelf kunnen houden na terugbetaling van de lening. Met die investeerders vraag ik mij dat af...
Ik ben ook buiten Nederland gaan kijken en aanmerkelijk gunstiger uit.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 juli 2019 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2019 - 21:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik heb toch echt geld geleend om in mijn bedrijf te investeren.
Ja maar das anders, hier gaat t om aandelen
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2019 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2019 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja maar das anders, hier gaat t om aandelen
Doel blijft voor iedereen winst en een positief imago op de rails te zetten. Daaraan gaat iedere betrokkenen maar al te graag zijn naam mee verbinden als het goed uitpakt.

En stel ik genereer 98 aandelen binnen mijn bedrijf en heb en hou zelf die andere 100, dan vergroot ik toch het ingeschreven kapitaal. Wat zou ik dan met dat geld gaan doen die met die 98 aandelen de organisatie binnen stromen? Investeren toch om die 198 aandelen meer waard te laten worden, iets anders wil toch geen aandeelhouder.

Hoe dan ook gaat het je dividend kosten, wat rente bij een bank heet als je maar meer binnen krijgt dan alles kost is het verantwoord, zo niet hangt iedereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2019 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2019 - 07:23   quote  deeplink  
Het enige verschil is dat bij een investering het risico in eerste instantie bij de investerende partij ligt. Genereer je geen winst, keer je ook geen dividend uit. Overigens kan het bedrijf ook de keuze maken geen dividend uit te keren, maar te herinvesteren, maar die kans zal klein zijn :)
ar
 ar - zondag 28 juli 2019 - 11:13   quote  deeplink  
Eens.
Ik laat mijn obligatie over 5 jaar uitkeren.
igor korneev
 igor korneev - zondag 28 juli 2019 - 11:25   quote  deeplink  
De meeste bedrijven waar (Amerikanen) in investeren worden leeg gezogen en voor dood achter gelaten.
Neme bijvoorbeeld de v&d . Werd door sun capital beroofd. Toen het nog draaide werd v&d zijn enorme vastgoed bezit verkocht, waar veel geld bij vrij kwam. Vervolgens werd dit geld niet in v&d gestopt maar in sun capital. Voortaan moest v&d zijn eens afbetaalde panden
dus duur gaan huren. En betekende gelijk de start van het einde, dun capital zal t een worst wezen.

Nee investeerders zijn op geld uit, zijn niet perse een helpende hand.
Maar kunnen wel macht van de bedrijfsvoering overnemen.
Je hebt uiteindelijk niks te zeggen.wat begint met 49% zeggenschap, eindigd met een algemeen directeur verder met 100%. Zo gebeurd, een slecht seizoen,geld nodig,a.d. stapt op en dag zeggenschap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door igor korneev --
VVout
 VVout - zondag 28 juli 2019 - 12:22   quote  deeplink  
V&D is in niets qua naam en cult vergeleken met Feyenoord, bovendien hebben die gewoon de huidige online tijd tegen zoals alle warenhuizen. Hertie pleite, Galeria Kaufhof in zwaar weer, grootse Duitse giganten waarvan je dit nooit had kunnen voorstellen. De C&A sluiten ook filiaal na filiaal, alleen bedrijven die online meegaan zoals een Bijenkorf floreren nog en daar zitten ook investeerders. Hier zit dus niet de oorzaak dat die de bedrijven leeg zuigen lijkt me, gewoon de strategie en marktontwikkeling zijn hier de grondslag voor wat er gebeurt. Nou zou je kunnen stellen dat we allemaal online FIFA voetbal gaan spelen/kijken maar dat is niet het vervangend product voor wat we nu hebben geloof ik zo, we zitten graag in het stadion met een lauw broodje kroket, frikandel xxxl en een biertje en nemen die smerige pisgoot voor lief om een echte wedstrijd te zien.
tomson
 tomson - maandag 29 juli 2019 - 17:34   quote  deeplink  
https://speld.nl/2019/07/29/amerikaanse-investeerders-willen-feyenoord-naar-niveau-fc-utrecht-en-vitesse-brengen/
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Hoorde ik Krabbendijk nu zeggen, dat onze vrienden 100 miljoen voor hun pakket willen hebben? Goed rendement voor de jongens.
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 17:43   quote  deeplink  
Ik zou meer denken aan 500
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 17:43 schreef van geil het volgende:
Ik zou meer denken aan 500
:-)
igor korneev
 igor korneev - maandag 29 juli 2019 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 12:22 schreef VVout het volgende:
V&D is in niets qua naam en cult vergeleken met Feyenoord, bovendien hebben die gewoon de huidige online tijd tegen zoals alle warenhuizen. Hertie pleite, Galeria Kaufhof in zwaar weer, grootse Duitse giganten waarvan je dit nooit had kunnen voorstellen. De C&A sluiten ook filiaal na filiaal, alleen bedrijven die online meegaan zoals een Bijenkorf floreren nog en daar zitten ook investeerders. Hier zit dus niet de oorzaak dat die de bedrijven leeg zuigen lijkt me, gewoon de strategie en marktontwikkeling zijn hier de grondslag voor wat er gebeurt. Nou zou je kunnen stellen dat we allemaal online FIFA voetbal gaan spelen/kijken maar dat is niet het vervangend product voor wat we nu hebben geloof ik zo, we zitten graag in het stadion met een lauw broodje kroket, frikandel xxxl en een biertje en nemen die smerige pisgoot voor lief om een echte wedstrijd te zien.
Ja snap je punt.
Maar kijk maar eens hoe het de maatschappij is vergaan na privatisering en diens buitenlandse investeerders. Mensen en bedrijven worden uitgekleed naar het minimum en voor dood achter gelaten.
Kijk maar hoe ADO elke keer mag bukken voor een nieuw maandsalaris.

En v&d,s kapitaal was door die afbetaalde dure panden groot vastgoed bezitter en hadden het nog wat langer uit kunnen zingen.
Sun capital heeft het bewust dood laten gaan. Anders hadden ze ook wel meer met de tijd meegegaan. En de vele miljoenen die ze uit v&d hebben getrokken terug geïnvesteerd.

Een investeerder kan zich terug trekken, faillissement van 1 van hun projecten zijn ze niet bang van.
Geen toekomst meer voor Feyenoord? Ze laten het zo klappen.
Dat zou gudde en van geel nooit doen.gaan tot t bittere eind en zijn blij met elke winst klein, groot en sportief.
Andersom zouden die 2 direct saneren.

Een investeerder pakt 10tallen projecten aan in de weet dat er een paar bij zullen zitten waar ze rijk van worden, de rest laten ze klappen,het verlies interesseert ze niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door igor korneev --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 augustus 2019 - 06:42   quote  deeplink  
90 miljoen waarvan je er 60 overhoud.
Ik zou het niet doen
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2019 - 07:40   quote  deeplink  
Nee minstens dubbele
MMM
 MMM - maandag 05 augustus 2019 - 08:28   quote  deeplink  
Niet doen.
netsurfer
 netsurfer - maandag 05 augustus 2019 - 08:44   quote  deeplink  
Is niet eens zo'n slechte deal, al is het natuurlijk wel een beroerde timing. Nu kun je niet meer zoveel doen. Had een maand geleden rond moeten zijn, dan was dit seizoen nog te redden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2019 - 08:51   quote  deeplink  
T is te weinig. Zestig biedt ruimte voor 1 jaar versterken
Daarna ben je alweer afhankelijk van verkopen
moa
 moa - maandag 05 augustus 2019 - 09:13   quote  deeplink  
Puur op basis van die aantallen kunnen we eigenlijk niet zo veel zeggen.

Als het eenmalig 60 is, en dat moet weer het maximale opleveren kan je je idd afvragen of het de moeite waard is. Wanneer Feyenoord niet mee profiteert van deze verkopen maar wel de salarissen betaald staan ze alleen maar jeugd in de weg, en ontwikkel je uiteindelijk nooit eigen kapitaal. Zo'n deal lijkt me dan ook niet waarschijnlijk.

Maar als je je voor 60 miljoen kan versterken, Feyenoord mee profiteert van verkopen en het geld steeds weer opnieuw geïnvesteerd wordt in spelers kan dit heel interessant zijn. Bij goed bevallen van beide kanten zou het zomaar zo kunnen zijn dat er meer geld in gepompt wordt. En misschien wel belangrijker, zo'n investeerder beschikt mogelijk over een uitstekend netwerk aan scouting waardoor er spelers haalbaar worden die we anders niet eens zien. Zo krijg je voor dat geld dus mogelijk ook een groter netwerk, wordt je interessanter voor zuid Europese spelers die naar de BPL willen, en ontwikkel je een eigen kapitaal. Haal je goede spelers uit bijv. Scandinavië, Oost Europa en zuid Amerika dan is het niet echt een geheim dat die vrijwel standaard na 1 seizoen in Nederland meer waard zijn.

Nadeel blijft dat spelers nog sneller zullen vertrekken wanneer de juiste prijs geboden wordt, en dat je nog meer partijen hebt die meepraten. Doyen (heel fout) laat zien dat het wel kan werken, maar ook hoe het kan klappen. Een constructie als met Doyen is niet mogelijk maar toont wel aan dat het deuren opent.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2019 - 09:15   quote  deeplink  
Maar daarom is 60 tekort, daarmee kun je 3 a 2 versterkingen doen inclusief salaris.
Betekent dat je t jaar erna moet verkopen om eenzelfde investering te kunnen doen.
Maar spelers die dat opbrengen heb je niet
Dus je moet nu minstens voor 2 jaar kapitaal binnen krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door Stylzz --
moa
 moa - maandag 05 augustus 2019 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2019 - 09:15 schreef Stylzz het volgende:
Maar daarom is 60 tekort, daarmee kun je 3 a 2 versterkingen doen inclusief salaris.
Betekent dat je t jaar erna moet verkopen om eenzelfde investering te kunnen doen.
Maar spelers die dat opbrengen heb je niet
Dus je moet nu minstens voor 2 jaar kapitaal binnen krijgen
Snap ik maar ik zie niet waar we anders zo'n sloot geld vandaan zouden halen. Daarbij als er door zo'n investeerder ook met kennis en een netwerk geïnvesteerd wordt hoef je echt geen 15 miljoen per speler uit te geven.

Die Haland van Salzburg bijvoorbeeld, echt een top talent, 19 jaar, direct inzetbaar. Heeft maar 5 miljoen gekost. Dat soort spelers kan je er 12 van halen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2019 - 09:39   quote  deeplink  
Kan inderdaad. Maar denk dat je echte spaarpot Varkenoord is en dat kost tijd
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 augustus 2019 - 10:20   quote  deeplink  
Vidal is ook een talent 3 milj zelfs dat is een investering, en eerlijk als je anders met Tapia had omgegaan was dit ook een invetereing
Ik zie alleen nog maar zaadschieters en geen geldschieters
VVout
 VVout - maandag 05 augustus 2019 - 10:32   quote  deeplink  
60 of 90 miljoen is geen kattenpis, maar zelfs met 300 miljoen en pech zonder visie verdampt je geld binnen de kortste tijd. Het kan met een kapitaalinjectie van 60 miljoen maar geluk, denk daarbij alleen al aan blessures bij je spelers en de bal die rond is, kan er al veel. Ik weet alleen niet of je het zo goedkoop moet doen. Je kan de markt geloof ik best nog wat meer aftasten op geïnteresseerde.
Leuv
 Leuv - maandag 05 augustus 2019 - 10:37   quote  deeplink  
We hebben niets aan dat geld met het beleid dat we voeren en de klungels die er nu zitten. Het geld zal binnen een jaar verdampt zijn en dan zijn we weer terug bij af.
Beter is het om door heel Varkenoord de bezem te halen, een goede Algemeen Directeur en TD aan te stellen en een lange termijnvisie te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 augustus 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Dit jaar jeugd inzetten, alleen accepteren dat je voor plaats 5 of 6 speelt. Even de hoon van de wannabe ploegen over je heen laten gaan.
Volgend seizoen kijken wie van de jeugd aanhaakt of afhaakt, dan gericht aankopen. En geen oude helden meer zoals Janmaat, Karsdorp.
Gewoon andere boeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geldschieters









0.0094201