BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PAOK - Ajax (6 augustus 2019, 19.00 uur) 3e voorronde CL 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:47   quote  deeplink  
En maar het midden...

Het is echt niet best.
pth
 pth - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:50   quote  deeplink  
Conditioneel lijkt PAOK niet best
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:50   quote  deeplink  
Dit is nou het moment om even aan te zetten. Maar dr zit gewoon helemaal niks in vandaag.

Als Ajax het zoals de laatste jaren doet op uitzondering volgend jaar, lopen we nog wel in hun mes. Desnoods volgende week
pth
 pth - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:50   quote  deeplink  
Mooie trap
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:50 schreef pth het volgende:
Conditioneel lijkt PAOK niet best
Zijn ook nog niet aam de competitie begonnen
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Alles maar door de as. Ben weer doodziek van Ajax
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Het blijft zeer bedroevend hoe het Nederlandse voetbal daadwerkelijk ervoor staat in Europa,
daar dit wekelijks ook terug te zien blijft in onze zeer matige Eredivisie.

In deze wedstrijd is dat ook maar weer eens zeer sterk bewezen ! ! !

Het blijft niet voor niets dat de Eredivisie niet bij de beste acht van Europa behoord,
daar de huidige 12e plaats op de Europese ranglijst wél de meest juiste beeld én eindconclusie geeft. En overigens zeer terecht ! ! ! !

Nu maar hopen dat volgende week alles weer goed op zijn pootjes terecht doet komen,
daar we anders ons zeer ernstig en diep zouden moeten schamen.
pth
 pth - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Prima uitslag in een drama pot.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:54   quote  deeplink  
En weer door die kut as. Stelletje eikels dat het zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Walgelijk en volgende week keihard het mes in. Geloof mij maar
pth
 pth - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:54 schreef Loetje het volgende:
Walgelijk en volgende week keihard het mes in. Geloof mij maar
Beginnen met die kneus ten Hag op straat zetten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:56 schreef pth het volgende:

[..]

Beginnen met die kneus ten Hag op straat zetten.
Zullen ze nooit doen
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:54 schreef Loetje het volgende:
Walgelijk en volgende week keihard het mes in. Geloof mij maar
Ik heb geen glazenbol maarruh met het publiek erachter en ons eigen stadion denk ik dat we wel doorgaan. Deze wedstrijd was gewoon echt slecht. Hopelijk de volgende keer gelijk neres erin, blind in de verdediging en marin op de zes positie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:58 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ik heb geen glazenbol maarruh met het publiek erachter en ons eigen stadion denk ik dat we wel doorgaan. Deze wedstrijd was gewoon echt slecht. Hopelijk de volgende keer gelijk neres erin, blind in de verdediging en marin op de zes positie.
Niet alles met vorig jaar vergelijken he, haha.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 21:04   quote  deeplink  
Opstelling volgende week:

Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico/Martinez, Alvarez, Marin, Van de Beek, Ziyech, Tadic en Neres
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 21:06   quote  deeplink  
Ben ik de enige die me altijd weer kostelijk vermaakt met onze Dusan?
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Whahahaha, geweldig dit
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 augustus 2019 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:53 schreef pth het volgende:
Als straks Donny ook nog verdwijnt en misschien nog wel een paar (Ziyech?, Neres?) ben je weer helemaal terug bij af
tjah donny heb je vandaag ook weinig gezien... en dolberg echt heel heel snel van de hand doen !!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 06 augustus 2019 - 22:00   quote  deeplink  
Volgende week gewoon thuis afmaken. Niets meer en niets minder!!!
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 06 augustus 2019 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet alles met vorig jaar vergelijken he, haha.
Ja moet eerlijk zeggen dat ik dat wel al snel doe. Het was vorig jaar ook wel heel erg mooi.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 22:53   quote  deeplink  
Gewoon een goede uitslag. Thuis afmaken nu.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 augustus 2019 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah donny heb je vandaag ook weinig gezien... en dolberg echt heel heel snel van de hand doen !!
Donny kan niet in zijn kwaliteit komen he als een spits zich niet laat zakken
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 augustus 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 23:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Donny kan niet in zijn kwaliteit komen he als een spits zich niet laat zakken
vond zijn afjagen, duels aangaan ondermaats.. niet zoals vorig jaar... en dolberg moet ajax gewoon heel snel van de hand doen.. ligt niet in de groep als je het mij vraagt (zie viering doelpunt wederom geen dolberg) en brengt echt 0.0 extra.. daarbij hebben we klasbak neres gewoon nog op de bank.. moet zeggen dat het me ook een raadsel is waarom mazz naar het middenveld ging.. omdat veltman moet spelen ? op deze manier heb je indd een hele andere samenstelling dan vorig seizoen.. ik zoi juist kiezen voor minder wijzigingen en zoveel mogelijk opstellen zoals vorig jaar met een enkele verandering..

onana

mazz schuurs blind taqi

vbeek marin
ziyech
neres tadic promes

links en rechts diepgaande spelers, perfect voor ziyech..en mocht er nog wat weggaan tjah... vdbeek gaat denk ik wel en dan kan je altijd nog kiezen voor blind naast marin en martinez/alvarez centraal
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 22:53 schreef remco k het volgende:
Gewoon een goede uitslag. Thuis afmaken nu.
Goede uitslag...

Gatenkaas, had zomaar 3 of 4-1 kunnen staan.
2x gescoord...maar wel eigen goals.
Waarom zou Veltman nooit weggekocht zijn...???
Mazraoui was een van de positieve schakels op rechtsback
...waarom verder ontmantelen..laat hem rechtsback staan. Veltman naar de bank!
Loetje
 Loetje - woensdag 07 augustus 2019 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond zijn afjagen, duels aangaan ondermaats.. niet zoals vorig jaar... en dolberg moet ajax gewoon heel snel van de hand doen.. ligt niet in de groep als je het mij vraagt (zie viering doelpunt wederom geen dolberg) en brengt echt 0.0 extra.. daarbij hebben we klasbak neres gewoon nog op de bank.. moet zeggen dat het me ook een raadsel is waarom mazz naar het middenveld ging.. omdat veltman moet spelen ? op deze manier heb je indd een hele andere samenstelling dan vorig seizoen.. ik zoi juist kiezen voor minder wijzigingen en zoveel mogelijk opstellen zoals vorig jaar met een enkele verandering..

onana

mazz schuurs blind taqi

vbeek marin
ziyech
neres tadic promes

links en rechts diepgaande spelers, perfect voor ziyech..en mocht er nog wat weggaan tjah... vdbeek gaat denk ik wel en dan kan je altijd nog kiezen voor blind naast marin en martinez/alvarez centraal
Jaagde prima af, maar valt amper op als de rest amper mee doet.

Al kan die zeker beter, maar toch
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2019 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 23:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Goede uitslag...

Gatenkaas, had zomaar 3 of 4-1 kunnen staan.
2x gescoord...maar wel eigen goals.
Waarom zou Veltman nooit weggekocht zijn...???
Mazraoui was een van de positieve schakels op rechtsback
...waarom verder ontmantelen..laat hem rechtsback staan. Veltman naar de bank!
Maar dan klopt het gegeven van een goede uitslag toch nog steeds?

Ik had ook dingen anders gedaan hoor. Mazraoui deed gister een hoop verkeerd, met name zonder bal.

Heel apart dat Schuurs gewoon de beste verdediger is geweest tot nu toe, dat is leuk voor hem maar zegt meer over de rest van de 6 defensief spelende mensen.
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2019 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 02:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jaagde prima af, maar valt amper op als de rest amper mee doet.

Al kan die zeker beter, maar toch
Ik vond hem gister ook matig, ook gewoon niet heel erg fel en verloor te makkelijk belangrijke duels, met name bij opstuitende ballen.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 07 augustus 2019 - 10:57   quote  deeplink  
Het afjagen en druk zetten van voren valt niet op 1 speler af te rekenen. Het hele team moet daar in mee gaan. Doordat dit niet goed uitgevoerd werd kwam de verdediging vaak in de problemen. Krijg je van die situaties als bij het 2de tegendoelpunt dat er keuzes gemaakt moet worden door een verdediger die allebei niet prettig zijn.

Toch zag je in de tweede helft wel momenten dat bij een mislukte aanval de bal snel terug in bezit was. Hierdoor hou je de druk van voren en zie je dat ajax veel meer de controle houd. Het balans in de as is niet voldoende en denk echt dat blind terug de verdediging in moet en het middenveld meer moet knijpen zodat er meer combinatiespel komt en daarbij is het makkelijker om te schakelen bij balverlies.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 augustus 2019 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem gister ook matig, ook gewoon niet heel erg fel en verloor te makkelijk belangrijke duels, met name bij opstuitende ballen.
Ik zeg ook nergens dat die goed was hè. Maae vond hem zeker wel fel en aan het jagen.

Maar blijf zeggen dat Van der Beek doorgaans een heel stuk minder is als die Tadic niet voor hem heeft.

2-2 is een prima resultaat. Maar we hebben niet dusdanig gespeeld dat ik er gerust op ben.
AkaS
 AkaS - woensdag 07 augustus 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dan klopt het gegeven van een goede uitslag toch nog steeds?

Ik had ook dingen anders gedaan hoor. Mazraoui deed gister een hoop verkeerd, met name zonder bal.

Heel apart dat Schuurs gewoon de beste verdediger is geweest tot nu toe, dat is leuk voor hem maar zegt meer over de rest van de 6 defensief spelende mensen.
Goede uitslag zou 0-2 geweest zijn....

Volgende week is 0-1; 1-2 of 3-3 gewoon uitschakeling

En bij rust had 3-1 of 4-1 achterstand niét overdreven geweest.

Ajax vond ik niet dreigend in de 2e helft overliepen PAOK wel, tot de 16 meter.

De goals waren eigen doelpunten van PAOK
p111
 p111 - woensdag 07 augustus 2019 - 13:32   quote  deeplink  
Paok is een gewone doorsneeploeg Ajax verloor de eerste helft na de 0-1 de concentratie en deed alles op 60 procent,daardoor kon Paok weer in de wedstrijd komen en de 1-1 maken waar het hel middenveld niet tebekennen was.Een groot gat tussen achterhoede en middenveld waardoor wij vele onnodige meters moesten maken en er gaten vielen na die 1-1.De organisatie was weg en de 2-1 was duidelijk een gebrek aan scherpte en inzet,gelukkig kon die kale lullo in de rust weer de boel op scherp zetten en zijn we eigenlijk niet meer in de problemen geweest,helaas hebben we geen 2-3 kunnen maken dathad een betere uislag geweest.Nou wordt het oppassen nog in de thuis wedstrijd,ga er van uit dat hij nu Alvares gaat opstellen en Promes en Tadic in de spits.

Ik vond Ajax een matige wedstrijd spelen.ondanks dat waren ze nog de betere ploeg.
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2019 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 13:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Goede uitslag zou 0-2 geweest zijn....

Volgende week is 0-1; 1-2 of 3-3 gewoon uitschakeling

En bij rust had 3-1 of 4-1 achterstand niét overdreven geweest.

Ajax vond ik niet dreigend in de 2e helft overliepen PAOK wel, tot de 16 meter.

De goals waren eigen doelpunten van PAOK
En bij een 1-1 of winst zijn we door. Zo lust ik er nog wel meer.

Ajax kreeg ook de mogelijkheid om meer kansen te creëeren en als het ma 30 minuten 3-0 had gestaan zo dat ook niet raar zijn geweest.

In de wetten van Europees voetbal is 2-2 gewoon een goede uitslag.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - woensdag 07 augustus 2019 - 15:58   quote  deeplink  
Niet te vergeten: vorig jaar speelde we tegen standaard luik ook eerst 2-2.
Eide
 Eide - woensdag 07 augustus 2019 - 16:08   quote  deeplink  
Uit de data blijkt dat Blind de spil was in controle. Hoe verder Blind voor Schuurs en Martinez speelde, hoe moeilijker Ajax het had. Invers speelde Blind in de sterke fases praktisch tussen de CVs in.

Ik ben op dit moment vooral benieuwd naar Alvarez. Anders lijkt mij dat Blind gewoon weer CV moet gaan spelen. Martin komt op CVM iets tekort dus lijkt Mazraoui de meest logische op die plek in het huidige systeem. Persoonlijk zou in ieder geval Neres een basisplaats geven, met Tadic in een vrije rol achter KJH. Ziyech en Neres dan op de flanken en gewoon gaan voor veel voetbal.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 augustus 2019 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 16:08 schreef Eide het volgende:
Uit de data blijkt dat Blind de spil was in controle. Hoe verder Blind voor Schuurs en Martinez speelde, hoe moeilijker Ajax het had. Invers speelde Blind in de sterke fases praktisch tussen de CVs in.

Ik ben op dit moment vooral benieuwd naar Alvarez. Anders lijkt mij dat Blind gewoon weer CV moet gaan spelen. Martin komt op CVM iets tekort dus lijkt Mazraoui de meest logische op die plek in het huidige systeem. Persoonlijk zou in ieder geval Neres een basisplaats geven, met Tadic in een vrije rol achter KJH. Ziyech en Neres dan op de flanken en gewoon gaan voor veel voetbal.
en dan zit je dus vast aan een veltman of rechts ??? nou dan kom je op rechts dus al weer tekort..
remco k
 remco k - woensdag 07 augustus 2019 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 16:08 schreef Eide het volgende:
Uit de data blijkt dat Blind de spil was in controle. Hoe verder Blind voor Schuurs en Martinez speelde, hoe moeilijker Ajax het had. Invers speelde Blind in de sterke fases praktisch tussen de CVs in.

Ik ben op dit moment vooral benieuwd naar Alvarez. Anders lijkt mij dat Blind gewoon weer CV moet gaan spelen. Martin komt op CVM iets tekort dus lijkt Mazraoui de meest logische op die plek in het huidige systeem. Persoonlijk zou in ieder geval Neres een basisplaats geven, met Tadic in een vrije rol achter KJH. Ziyech en Neres dan op de flanken en gewoon gaan voor veel voetbal.
Ik vind juist mazraoui daar te kort komen.
p111
 p111 - woensdag 07 augustus 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Ik lees nergens over Alvares 15 miljoen die ook heel goed rechtsback kan spelen toch
Eide
 Eide - woensdag 07 augustus 2019 - 22:33   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax met Alvarez, Martinez en Tagliafico echt wel een truckje moet kunnen klaar spelen.
remco k
 remco k - donderdag 08 augustus 2019 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 21:56 schreef p111 het volgende:
Ik lees nergens over Alvares 15 miljoen die ook heel goed rechtsback kan spelen toch
Alle beelden die ik heb gezien is ie gewoon centrale verdediger. Uit de media komt inderdaad rechtsback en middenvelder. Maar zie daar niks van terug.

Ben echt benieuwd wat daar over nu waarheid is.
p111
 p111 - donderdag 08 augustus 2019 - 08:44   quote  deeplink  
Dat kan Ten Hag zaterdag tegen Emmen uit proberen.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 augustus 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 08:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Alle beelden die ik heb gezien is ie gewoon centrale verdediger. Uit de media komt inderdaad rechtsback en middenvelder. Maar zie daar niks van terug.

Ben echt benieuwd wat daar over nu waarheid is.
Had ik ook opgericht. Als rechtsback zie je hem inderdaad nergens. CVM was die nog even op de Gold cup
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 augustus 2019 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2019 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind juist mazraoui daar te kort komen.
vd week tegen paok zat die er een paar keer goed naast, ben het met je eens dat verdedigend veltman sterker is over het algemeen maar mazz weer sneller, echter is ajax 9 van de 10 x in bal bezit en heb je meer aan een voetballende back, en dat kam veltman dus echt niet.. dat zag je vorig seizoen ook dat ze veltman gewoon maar lieten komen.. nee veltman moet gewoon eraf, mazz op de oude plek en ziyech terug naar het midden op 10.. plekje voor neres als vdbeek dan weggaat heb je achter ziyech marin en blind.. lijkt me verdedigend voldoende..
Loetje
 Loetje - donderdag 08 augustus 2019 - 11:54   quote  deeplink  
Ik vond Mazraoui én Blind totaal tekort schieten. Beiden niet goed als het op verdedigen aankwam. Blind kiest dan weliswaar beter positie en Mazraoui liep maar ergens, maar ook Blind verloor al zijn belangrijke duels daar en verzuipte op een gegeven moment. Blind heel gauw terug naar achteren wat mij betreft
p111
 p111 - donderdag 08 augustus 2019 - 12:20   quote  deeplink  
Inderdaad was Blind in de duels slap maar positioneel is hij erg goed en uiteraard ook aan de bal.Maar tegen een sterke tegenstander moet hij echt steun hebben op het middenveld met spelers die precies spelen op positie,en dat was Mazraoui effe vergeten de eerste helft.
p111
 p111 - donderdag 08 augustus 2019 - 12:25   quote  deeplink  
Bij het eerste tegen doelpunt was de hele rechterkant weg,geen ziyech geen Mazraoui 4 grieken kwamen lekker opstomen tegen Schuurs/Veltman/Martinez.
AkaS
 AkaS - donderdag 08 augustus 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 12:20 schreef p111 het volgende:
Inderdaad was Blind in de duels slap maar positioneel is hij erg goed en uiteraard ook aan de bal.Maar tegen een sterke tegenstander moet hij echt steun hebben op het middenveld met spelers die precies spelen op positie,en dat was Mazraoui effe vergeten de eerste helft.
Precies, Blind heeft klasse om zich heen nodig en dan heeft hij toegevoegde waarde met zijn techniek en positiespel maar zodra het schild om hem heen weg is....kwetsbaar
p111
 p111 - donderdag 08 augustus 2019 - 14:24   quote  deeplink  
Klopt,ik zag hem het laatste kwartier meer achterin spelen vlak voor en zelfs achter Martinez en Schuurs.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 08 augustus 2019 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 14:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies, Blind heeft klasse om zich heen nodig en dan heeft hij toegevoegde waarde met zijn techniek en positiespel maar zodra het schild om hem heen weg is....kwetsbaar
Ja en meer afspeelmogelijkheden, spelers die echt de bal willen hebbn en dan ook oplissingen kunnen vinden. Met de jong en schone had je 2 spelers die veel beweegden voor de verdediging en ook aansloten naar de aanval. Waardoor er meer op balbezit gespeeld werd en de tegestander uitelkaar getrokken werd. Ik zie mazroui dat nog niet doen, misschien een ekkelenkamp of marin met wat sturing maar die is naar mijn idee veel aanvallender ingesteld.
remco k
 remco k - donderdag 08 augustus 2019 - 16:27   quote  deeplink  
Marin kan dat echt wel. Alleen niet op dezelfde manier als frenkie of schone. Het middenveld krijgt een hele andere dynamiek door de andere spelers en dat is of men het nu leuk vind of niet, echt even wennen en daar is tijd voor nodig.

Daarom ben ik het ook volledig eens met de mensen die stellen dat er zo min mogelijk veranderd had moeten worden.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 augustus 2019 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 16:27 schreef remco k het volgende:
Marin kan dat echt wel. Alleen niet op dezelfde manier als frenkie of schone. Het middenveld krijgt een hele andere dynamiek door de andere spelers en dat is of men het nu leuk vind of niet, echt even wennen en daar is tijd voor nodig.

Daarom ben ik het ook volledig eens met de mensen die stellen dat er zo min mogelijk veranderd had moeten worden.
Helemaal mee eens.

Heb zo gepleit voor die as zoveel mogelijk intact te houden, maar wie zijn wij.

En Marin, het is zo'n goede speler en als die straks op zijn plek is, gaan we er zoveel plezier aan hebben. Hetzelfde als Frenkie kan niet, maar hij kan er zoveel weg van hebben, alleen defensief ietsje minder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PAOK - Ajax (6 augustus 2019, 19.00 uur) 3e voorronde CL 2-2









0.0095441