BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële George Johnston topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 01 december 2019 - 20:51   quote  deeplink  
Subtiele benadering geile, kunnen een hoop hier een voorbeeld aan nemen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 december 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Ar...
Is gewoon Brabo-dialect voor "Er is een extra wegstrook geopend om de file op te heffen."
van geil
 van geil - zondag 01 december 2019 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 20:51 schreef ar het volgende:
Subtiele benadering geile, kunnen een hoop hier een voorbeeld aan nemen
Precies , gewoon netjes inpakken.
VVout
 VVout - zondag 01 december 2019 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 21:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Precies , gewoon netjes inparkeren.
Hè???
van geil
 van geil - zondag 01 december 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Insteken , terug , insteken etc.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 december 2019 - 09:38   quote  deeplink  
Gouka zegt dat Johnston er inmiddels binnen Feyenoord wel goed opstaat. Dat zijn probleem miscchien nu nog het meest is dat Senesi op zijn plek speelt. Maar wellicht dat we hem nog gaan zien.

Kelly lijkt - zo stelt Gouka - volledig afgeschreven te zijn. Enthousiast mannetje, maar niet goed genoeg.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 december 2019 - 22:01   quote  deeplink  
Kelly...Inderdaad hee, waarom is die gehaald? Bedankt Sjaak.
Je had Jaap op zn bek moeten trimmen.
van geil
 van geil - woensdag 04 december 2019 - 22:06   quote  deeplink  
Fristi is in de aanbieding.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 december 2019 - 22:25   quote  deeplink  
Narcisten staan in de rij.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 05 december 2019 - 14:44   quote  deeplink  
Narshing de narcist
Sinistera is sinister
igor korneev
 igor korneev - donderdag 05 december 2019 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 20:45 schreef van geil het volgende:
Ruime kut heeft ze, kun je lekker doorhalen.
Insteken omslaan doorhalen af laten glijden.

De kut van de milf werd door jonge Dirk genaaid en schoot snel Kuyt dus
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Feyenoord-verdediger George Johnston zou graag door de club verhuurd willen worden, zo meldt het Twitter-account Feyenoord Transfermarkt. De 21-jarige Schot kwam vorig seizoen in geen officiële wedstrijd in actie voor de club en zou graag verhuurd willen worden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 mei 2020 - 18:48   quote  deeplink  
Hmmm, zou je zomaar eens nodig kunnen hebben. Blijft Botteghin? Senesi?
pat
 pat - zaterdag 06 juni 2020 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:
Hmmm, zou je zomaar eens nodig kunnen hebben. Blijft Botteghin? Senesi?
volgens mij staat hij op de plek van senesi. nu staat botje daar als die bijtekend...
verhuur wijst volgens mij op dat ze er wel toekomst in zien...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 juni 2020 - 15:15   quote  deeplink  
Is een goede speler
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2020 - 14:01   quote  deeplink  
Dick Advocaat kan niet beschikken over linksbacks Tyrell Malacia en Ridgeciano Haps en koos daarvoor om met George Johnston te starten. De 21-jarige verdediger kwam afgelopen seizoen over van Liverpool FC, maar kon niet rekenen op speelminuten. In de voorbereiding heeft de Schot zijn eerste minuten gemaakt in Feyenoord één.

''Het gaat goed met me. Ik ben fit, ik train goed en voel vertrouwen op trainingen en wedstrijden. Hopelijk kan ik dit vasthouden en beter worden'', vertelt Johnston in gesprek met Feyenoord TV. Zijn voorkeur op het veld gaat niet naar de linksbackpositie. ''Mijn voorkeur is centraal, maar zoveel verschilt het niet. Je staat nog steeds aan de linkerkant, in de verdediging. Ik probeer mijn werk te doen en geniet ervan.''

Johnston woont inmiddels in Rotterdam en heeft één seizoen zich kunnen aanpassen. Hij hoopt daar nu van te kunnen profiteren. ''Het was een leerzame ervaring. Ik ben verhuisd naar een ander land en probeer de positieve dingen eruit te halen. Hopelijk heb ik er dit seizoen voordeel van. Het was een grote verandering voor mij en ik heb elke dag nieuwe dingen geleerd. Daar ga ik dit seizoen profijt van hebben.''
kenny
 kenny - dinsdag 25 augustus 2020 - 15:08   quote  deeplink  
Leuk en aardig maar is niks bijzonders , doet zijn best maar komt tekort voor ons , onbegrijpelijke aankoop
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 augustus 2020 - 15:17   quote  deeplink  
Deed t prima tegen de duitsers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 augustus 2020 - 15:27   quote  deeplink  
Oogt nog niet onaardig, maar hij is ook nog niet getest. Zeker in verdedigend opzicht. Lijkt wel een goede kop op te zitten. Zit er dik in dat ie gaat starten tegen PEC, gezien de schorsing van Botteghin.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2020 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 15:08 schreef kenny het volgende:
Leuk en aardig maar is niks bijzonders , doet zijn best maar komt tekort voor ons , onbegrijpelijke aankoop
d:-)))))
Frstu
 Frstu - donderdag 27 augustus 2020 - 20:21   quote  deeplink  
Hij is best een optie op linksachter.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 augustus 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Ja alleen geen goede
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 augustus 2020 - 21:10   quote  deeplink  
Als derde keus op die positie ken het net.
kenny
 kenny - donderdag 27 augustus 2020 - 21:48   quote  deeplink  
als derde keus hoort een jeugdspeler te zitten , dure bankzitter uit engeland , beter verhuren of nog beter verkopen
de bluffer
 de bluffer - donderdag 27 augustus 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Zeer goed bezig op de L B plaats
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 augustus 2020 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2020 - 21:48 schreef kenny het volgende:
als derde keus hoort een jeugdspeler te zitten , dure bankzitter uit engeland , beter verhuren of nog beter verkopen
1. Niet duur.
2. Is zelf nog jong.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 augustus 2020 - 22:20   quote  deeplink  
En 3. LB is niet eens zijn beste positie natuurlijk.
kenny
 kenny - donderdag 27 augustus 2020 - 23:11   quote  deeplink  
vind 3 ton al teveel voor zo'n speler en die hoef je ook niet uit engeland te halen van dat niveau lopen er genoeg in de KKD
als je er een uit het buitenland haalt moet het wel een versterking zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2020 door kenny --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2020 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2020 - 21:48 schreef kenny het volgende:
als derde keus hoort een jeugdspeler te zitten , dure bankzitter uit engeland , beter verhuren of nog beter verkopen
Lol
de bluffer
 de bluffer - zondag 30 augustus 2020 - 13:58   quote  deeplink  
Ben zeer tevreden met hem goeie aanwinst
kenny
 kenny - zondag 30 augustus 2020 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 13:58 schreef de bluffer het volgende:
Ben zeer tevreden met hem goeie aanwinst
die weer een jaar op de bank gaat zitten
pat
 pat - zondag 30 augustus 2020 - 14:47   quote  deeplink  
als haps en ty er niet zijn vind ik dat hij het prima doet. je moet er alleen maar vanuitgaan dat linssen het er moeilijker mee gaat krijgen omdat hij er bijna niet overheen gaat.

en johnson op de bank voor een jeugd speler omdat die 3 ton kostte is natuurlijk ontzettend raar. als ik in de kuip het nieuwe thuis shirt koop leg ik die toch ook niet op de bank om het shirt van vorig jaar aan te trekken?> hahahahaha
MMM
 MMM - zondag 30 augustus 2020 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 14:23 schreef kenny het volgende:

[..]

die weer een jaar op de bank gaat zitten
Gek hè als je Senesi voor je hebt..
kenny
 kenny - zondag 30 augustus 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 15:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Gek hè als je Senesi voor je hebt..
en hendriks en burger , moraal van het verhaal komt te kort is een waardeloze aankoop
pat
 pat - zondag 30 augustus 2020 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 13:58 schreef de bluffer het volgende:
Ben zeer tevreden met hem goeie aanwinst
.
eensert
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2020 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 15:51 schreef kenny het volgende:

[..]

en hendriks en burger , moraal van het verhaal komt te kort is een waardeloze aankoop
Met vriendelijke groeten

Dirk Kuyt..
MMM
 MMM - zondag 30 augustus 2020 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 15:51 schreef kenny het volgende:

[..]

en hendriks en burger , moraal van het verhaal komt te kort is een waardeloze aankoop
Wie zegt dat hij Hendriks voor zich heeft? Dat is echt onzin.

Burger heeft hij ook niet perse voor zich, kun je niet zeggen. Johnston moet back spelen bij afwezigheid Malacia en de terugkomende Haps. Verder heb je geen keuze daar.
kenny
 kenny - zondag 30 augustus 2020 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 22:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij Hendriks voor zich heeft? Dat is echt onzin.

Burger heeft hij ook niet perse voor zich, kun je niet zeggen. Johnston moet back spelen bij afwezigheid Malacia en de terugkomende Haps. Verder heb je geen keuze daar.
je hebt gelijk , johnston is een geweldige speler en heeft zijn plek als LCV afgedwongen bij afwezigheid van senesi, gaat de volgende verdediger worden die 20+ milj op gaat brengen
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 23:08 schreef kenny het volgende:

[..]

je hebt gelijk , johnston is een geweldige speler en heeft zijn plek als LCV afgedwongen bij afwezigheid van senesi, gaat de volgende verdediger worden die 20+ milj op gaat brengen
Sneu hoor dit. Jij zegt dat Hendriks en Burger hem voorbij zijn (wat uit werkelijk niets blijkt), dan kom ik met een tegenreactie en dan komt er zoiets slaps uit.

Prima hoor je Kuyt-haat maar geef die Johnston gewoon een kans. Begreep dat ze vorig jaar al zagen dat hij stappen aan het maken was.

Dat Hendriks, die niet eens bij het eerste zit, en Burger hem voorbij zijn is flauwekul natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 augustus 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 09:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Sneu hoor dit. Jij zegt dat Hendriks en Burger hem voorbij zijn (wat uit werkelijk niets blijkt), dan kom ik met een tegenreactie en dan komt er zoiets slaps uit.

Prima hoor je Kuyt-haat maar geef die Johnston gewoon een kans. Begreep dat ze vorig jaar al zagen dat hij stappen aan het maken was.

Dat Hendriks, die niet eens bij het eerste zit, en Burger hem voorbij zijn is flauwekul natuurlijk.
Prima hoor je kuyt-haat????
Waarom die haat, die man heeft zoveel betekent voor de club en nog en alles wat ie er naast doet zoals z’n kuyt foundation voor de mensen die mogelijk kunnen sporten.
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 09:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima hoor je kuyt-haat????
Waarom die haat, die man heeft zoveel betekent voor de club en nog en alles wat ie er naast doet zoals z’n kuyt foundation voor de mensen die mogelijk kunnen sporten.
Ja ik snap het ook niet hoor, maar als hij er vrolijk van word..

Kuyt blijft voor mij een held!!
VVout
 VVout - maandag 31 augustus 2020 - 09:59   quote  deeplink  
Kuyt is wie hij is en heeft veel aan Feyenoord gegeven, dus ben je een Held.

Nu komt er een nieuwe periode aan waar hij weer in dienst wil staan van Feyenoord iets wil betekenen voor de club. Ik vind dat hij daar een eerlijke kans met een eerlijke beoordeling verdient. Ik hoop ook dat hij dit om weet te buigen tot wederom veel succes en vind uitspraken en aannames maar niets. Geef hem een kans, maar durf ook te zeggen als het niets is dat ie beter wat anders kan gaan doen.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 09:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Sneu hoor dit. Jij zegt dat Hendriks en Burger hem voorbij zijn (wat uit werkelijk niets blijkt), dan kom ik met een tegenreactie en dan komt er zoiets slaps uit.

Prima hoor je Kuyt-haat maar geef die Johnston gewoon een kans. Begreep dat ze vorig jaar al zagen dat hij stappen aan het maken was.

Dat Hendriks, die niet eens bij het eerste zit, en Burger hem voorbij zijn is flauwekul natuurlijk.
ook een slappe reactie van jou toch we hebben het hier over johnston en niet over paus kuyt , maar goed jij bent in rep en roer als senesi vertrekt maar waarom we hebben johnston toch ? je wilt hem toch een eerlijke kans geven ?
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 09:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja ik snap het ook niet hoor, maar als hij er vrolijk van word..

Kuyt blijft voor mij een held!!
dat jij vrolijk van kuyt wordt prima toch , ik niet dat mag toch ?? of moeten we allemaal de polonaise achter kuyt aanlopen ? ieder zijn mening toch daar is dit forum toch voor ?

mijn punt inzake kuyt is waarom hij hoofdtrainer moet worden terwijl hij er niks van gebakken heeft bij o19 , is voor mij onbegrijpelijk , hij mag van mij best hoofdtrainer worden maar laat hij zichzelf eerst maar ontwikkelen en ervaring opdoen bij lagere clubs , lijkt mij een normaal traject voor een beginnend trainer ipv van hem beloven

kuyt is voor jou een held , voor mij iemand waar ik niet naar kan luisteren dat pastoor prietpraat van hem
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 augustus 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:33 schreef kenny het volgende:

[..]

ook een slappe reactie van jou toch we hebben het hier over johnston en niet over paus kuyt , maar goed jij bent in rep en roer als senesi vertrekt maar waarom we hebben johnston toch ? je wilt hem toch een eerlijke kans geven ?
Lul niet zo stom joh, Johnston heeft absoluut leuke dingen laten zien in de voorbereiding, maar die heeft bij jouw al bij voorbaat af gedaan omdat ie op aanraden van Dirk HELD Kuyt is gehaald. Burger deed het ook aardig en Hendriks heeft helemaal niets laten zien dus waarom zouden die voor Johnston gaan dat was zijn vraag, moet je je antwoord nog eens lezen wat je geeft. Kinderachtig..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 augustus 2020 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:46 schreef kenny het volgende:

[..]

dat jij vrolijk van kuyt wordt prima toch , ik niet dat mag toch ?? of moeten we allemaal de polonaise achter kuyt aanlopen ? ieder zijn mening toch daar is dit forum toch voor ?

mijn punt inzake kuyt is waarom hij hoofdtrainer moet worden terwijl hij er niks van gebakken heeft bij o19 , is voor mij onbegrijpelijk , hij mag van mij best hoofdtrainer worden maar laat hij zichzelf eerst maar ontwikkelen en ervaring opdoen bij lagere clubs , lijkt mij een normaal traject voor een beginnend trainer ipv van hem beloven

kuyt is voor jou een held , voor mij iemand waar ik niet naar kan luisteren dat pastoor prietpraat van hem
En dat moet je overal laten blijken dat je hem niet moet..@?????
Tja dan kan je reactie verwachten hè
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En dat moet je overal laten blijken dat je hem niet moet..@?????
Tja dan kan je reactie verwachten hè
prima toch geen probleem , ieder zijn mening , maar de discussie ging over johnston om dan kuyt er weer bij te betrekken

johnston is 23 jaar en geen talent meer , burger en hendriks hebben al meer kansen op de LCV gehad dan johnston dat zegt genoeg toch , hij kreeg minuten tegen die duitse clubs als LB maar dat had volgens mij meer te maken dat de jongens van o21 niet mee mochten door de corona

maar als de meesten zo blij zijn met johnston dan hoeven we toch geen zorgen te hebben als senesi vertrekt ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --
VVout
 VVout - maandag 31 augustus 2020 - 11:59   quote  deeplink  
Neemt niet weg dat ie zich als trainer nog moet bewijzen, bedoel dan Kuyt en niet Johnson natuurlijk ;)

Had dan nu ook als assistent mee moeten werken maar op zijn laatst volgend seizoen met Dickie als hij er nog een jaar aan vast wil knopen, zou gelijk hoofdtrainer ook te gewaagd vinden voor beide partijen.
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:33 schreef kenny het volgende:

[..]

ook een slappe reactie van jou toch we hebben het hier over johnston en niet over paus kuyt , maar goed jij bent in rep en roer als senesi vertrekt maar waarom we hebben johnston toch ? je wilt hem toch een eerlijke kans geven ?
Nog steeds geen reactie op basis waarvan Hendriks en Burger hem voorbij zouden zijn maargoed.

Mwah, vind ik niet slap. Alles wat Kuyt doet is bij jou negatief, dat mag. Johnston is mede door Kuyt gekomen, dus vandaar een deel van de kritiek waarschijnlijk.

Ja en wie nog meer op de LCV plek naast Johnston? Ik neem het experiment Burger nog niet echt serieus. Dat duurt jaren. Dus als Senesi vertrekt moet er gewoon een goede bij.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 12:07   quote  deeplink  
klopt , daar mag ik mij toch druk om maken ? uiteindelijk willen we toch hetzelfde dat feyenoord uit deze situatie komt en de weg omhoog inzet voordat 020 helemaal uit zicht vertrekt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële George Johnston topic









0.0118420