BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële George Johnston topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 12:07   quote  deeplink  
klopt , daar mag ik mij toch druk om maken ? uiteindelijk willen we toch hetzelfde dat feyenoord uit deze situatie komt en de weg omhoog inzet voordat 020 helemaal uit zicht vertrekt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:55 schreef kenny het volgende:

[..]

prima toch geen probleem , ieder zijn mening , maar de discussie ging over johnston om dan kuyt er weer bij te betrekken

johnston is 23 jaar en geen talent meer , burger en hendriks hebben al meer kansen op de LCV gehad dan johnston dat zegt genoeg toch , hij kreeg minuten tegen die duitse clubs als LB maar dat had volgens mij meer te maken dat de jongens van o21 niet mee mochten door de corona

maar als de meesten zo blij zijn met johnston dan hoeven we toch geen zorgen te hebben als senesi vertrekt ?
Johnston word morgen 22.

Zucht. Wie anders linksback bij afwezigheid van Haps en Malacia? Johnston moest daar wel spelen. Advocaat wilde Burger linksback zetten en Johnston CV maar Burger gaf aan dat niet te zien zitten. Voor een oefenpotje allemaal prima.

Niemand zegt 'zo blij' te zijn met Johnston maar jij kraakt hem alleen maar af vanaf dag 1, omdat Kuyt hem voorgedragen heeft.

En je hebt ook altijd breedte spelers nodig. Wie weet is Johnston inderdaad niet goed genoeg, geen idee. Maar je zal toch meer dan 11 spelers moeten hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Nog steeds geen reactie op basis waarvan Hendriks en Burger hem voorbij zouden zijn maargoed.

Mwah, vind ik niet slap. Alles wat Kuyt doet is bij jou negatief, dat mag. Johnston is mede door Kuyt gekomen, dus vandaar een deel van de kritiek waarschijnlijk.

Ja en wie nog meer op de LCV plek naast Johnston? Ik neem het experiment Burger nog niet echt serieus. Dat duurt jaren. Dus als Senesi vertrekt moet er gewoon een goede bij.
je zegt het al johnston is gekomen op voorspraak van kuyt , het is toch van de zotte dat een speler aangetrokken wordt op basis van een telefoon gesprek , hij is nooit bekeken dat is toch amateuristisch
maar goed al zou het dan nog een schot in de roos geweest zijn , maar daar kan je bepaald niet van spreken

over hendriks en burger , hoeveel minuten heeft johnston in 1,5 jaar gespeeld als LCV ?? en hoeveel burger en hendriks ?? waarom zou dat zijn denk je ? omdat johnston zo'n geweldige speler is ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 augustus 2020 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:46 schreef kenny het volgende:

[..]

dat jij vrolijk van kuyt wordt prima toch , ik niet dat mag toch ?? of moeten we allemaal de polonaise achter kuyt aanlopen ? ieder zijn mening toch daar is dit forum toch voor ?

mijn punt inzake kuyt is waarom hij hoofdtrainer moet worden terwijl hij er niks van gebakken heeft bij o19 , is voor mij onbegrijpelijk , hij mag van mij best hoofdtrainer worden maar laat hij zichzelf eerst maar ontwikkelen en ervaring opdoen bij lagere clubs , lijkt mij een normaal traject voor een beginnend trainer ipv van hem beloven

kuyt is voor jou een held , voor mij iemand waar ik niet naar kan luisteren dat pastoor prietpraat van hem
Is Kuyt nu hoofdtrainer?
Nee.

Wordt hij volgend seizoen hoofdtrainer?
Waarschijnlijk niet, als je goed naar Arnesen geluisterd hebt.

Verder is t eigenlijk niet relevant.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Johnston word morgen 22.

Zucht. Wie anders linksback bij afwezigheid van Haps en Malacia? Johnston moest daar wel spelen. Advocaat wilde Burger linksback zetten en Johnston CV maar Burger gaf aan dat niet te zien zitten. Voor een oefenpotje allemaal prima.

Niemand zegt 'zo blij' te zijn met Johnston maar jij kraakt hem alleen maar af vanaf dag 1, omdat Kuyt hem voorgedragen heeft.

En je hebt ook altijd breedte spelers nodig. Wie weet is Johnston inderdaad niet goed genoeg, geen idee. Maar je zal toch meer dan 11 spelers moeten hebben.
zucht pffff , je lult jezelf ook zo lekker tegen , je hebt v geel vergruist om zijn aankopen ala johnston en nu is het goed , spelers van het niveau johnston hoef je niet uit het buitenland te halen punt , zulke spelers lopen er genoeg in de kkd en beter zelfs en nog goedkoper ook , het heeft niks met visie of beleid te maken waar jij al jaren op loop af te geven
ook breedte spelers haal je mits gewenst talent aanwezig uit de jeugd , heeft koeman toch ook gedaan met de vrij , bruno , clasie , kongolo , karsdorp , en dat heeft toch ook goed uitgepakt en ons mooie transfers opgeleverd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is Kuyt nu hoofdtrainer?
Nee.

Wordt hij volgend seizoen hoofdtrainer?
Waarschijnlijk niet, als je goed naar Arnesen geluisterd hebt.

Verder is t eigenlijk niet relevant.
is zeker wel relevant , het is hem belooft dat is al relevant genoeg , alleen de belofte is al erg genoeg en amateuristisch , of vind jij het professioneel
VVout
 VVout - maandag 31 augustus 2020 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:07 schreef kenny het volgende:
klopt , daar mag ik mij toch druk om maken ? uiteindelijk willen we toch hetzelfde dat feyenoord uit deze situatie komt en de weg omhoog inzet voordat 020 helemaal uit zicht vertrekt
Je moet het ook een kans geven, dat dingen soms niet direct zo lopen als het hoort passen bij het proces. Als het lukt met Kuyt en we krijgen hem op het spoor, gaat het ook veel opleveren. Ik zou dit wel oppakken mits onder zeer goede begeleiding de komende jaren. Laat ik nou het idee krijgen dat dit wel goed zit onder de huidige directie.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Je moet het ook een kans geven, dat dingen soms niet direct zo lopen als het hoort passen bij het proces. Als het lukt met Kuyt en we krijgen hem op het spoor, gaat het ook veel opleveren. Ik zou dit wel oppakken mits onder zeer goede begeleiding de komende jaren. Laat ik nou het idee krijgen dat dit wel goed zit onder de huidige directie.
wat is het probleem als kuyt eerst eens ervaring op gaat doen bij een lagere club ? daar kan hij zichzelf ontwikkelen , waarom gelijk in het diepe springen daarbij ging het bij o19 al faliekant mis , waarom niet een goede ervaren coach aan stellen , we hebben het afgelopen jaar toch ook gezien met stam en van bommel
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 augustus 2020 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:27 schreef kenny het volgende:

[..]

is zeker wel relevant , het is hem belooft dat is al relevant genoeg , alleen de belofte is al erg genoeg en amateuristisch , of vind jij het professioneel
Dat is niet vreemd in t bedrijfsleven ook.
Kan zo maar zijn dat t nooit gaat lukken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 augustus 2020 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:55 schreef kenny het volgende:

[..]

prima toch geen probleem , ieder zijn mening , maar de discussie ging over johnston om dan kuyt er weer bij te betrekken

johnston is 23 jaar en geen talent meer , burger en hendriks hebben al meer kansen op de LCV gehad dan johnston dat zegt genoeg toch , hij kreeg minuten tegen die duitse clubs als LB maar dat had volgens mij meer te maken dat de jongens van o21 niet mee mochten door de corona

maar als de meesten zo blij zijn met johnston dan hoeven we toch geen zorgen te hebben als senesi vertrekt ?
Inderdaad ieder zijn mening..!!!
Heb toch al meerdere keren gelezen als het over hem ging dat paus kuyt erbij betrokken werd door je.
Johnston is nog geen Senesi hè, wat ook geld voor Hendriks en burger..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 augustus 2020 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:59 schreef VVout het volgende:
Neemt niet weg dat ie zich als trainer nog moet bewijzen, bedoel dan Kuyt en niet Johnson natuurlijk ;)

Had dan nu ook als assistent mee moeten werken maar op zijn laatst volgend seizoen met Dickie als hij er nog een jaar aan vast wil knopen, zou gelijk hoofdtrainer ook te gewaagd vinden voor beide partijen.
Eens..
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad ieder zijn mening..!!!
Heb toch al meerdere keren gelezen als het over hem ging dat paus kuyt erbij betrokken werd door je.
Johnston is nog geen Senesi hè, wat ook geld voor Hendriks en burger..
ok eens , ik antwoorde op MMM die zei kuyt hater , ben geen hater van kuyt kan hem alleen niet serieus nemen

johnston wordt een wel niet discussie , ik vind het een onbegrijpelijke aankoop en weggegooid geld , maar we gaan het zien wat hij gaat brengen de komende jaren , tot nu toe in ruim een jaar is dit 0,0 geweest en dat zegt genoeg lijkt mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --
VVout
 VVout - maandag 31 augustus 2020 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:37 schreef kenny het volgende:

[..]

wat is het probleem als kuyt eerst eens ervaring op gaat doen bij een lagere club ? daar kan hij zichzelf ontwikkelen , waarom gelijk in het diepe springen daarbij ging het bij o19 al faliekant mis , waarom niet een goede ervaren coach aan stellen , we hebben het afgelopen jaar toch ook gezien met stam en van bommel
Ben er ook van overtuigd dat hij kwaliteiten bezit die Feyenoord nu moet benutten, de slechte dingetjes worden er hopelijk uit gepoetst door Dickie en als dan iedereen van de huidige staf/directie denkt dat het kan moet het maar.

Zie het als goed scouten/oplijden, daar haal je het meeste profijt uit
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:05 schreef VVout het volgende:

[..]

Ben er ook van overtuigd dat hij kwaliteiten bezit die Feyenoord nu moet benutten, de slechte dingetjes worden er hopelijk uit gepoetst door Dickie en als dan iedereen van de huidige staf/directie denkt dat het kan moet het maar.

Zie het als goed scouten/oplijden, daar haal je het meeste profijt uit
die kwaliteiten heeft hij dan goed verborgen weten te houden bij o19

het zegt genoeg dat dickie kuyt er niet bij wilde als assistent

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --
de bluffer
 de bluffer - maandag 31 augustus 2020 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 14:23 schreef kenny het volgende:

[..]

die weer een jaar op de bank gaat zitten
Dan zou ik er voor bedanken
VVout
 VVout - maandag 31 augustus 2020 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:07 schreef kenny het volgende:

[..]

die kwaliteiten heeft hij dan goed verborgen weten te houden bij o19

het zegt genoeg dat dickie kuyt er niet bij wilde als assistent
Had je het dan anders verwacht? Ik in ieder geval niet, dus de eerlijke beoordeling lijkt me dat hij eerst eens als assistent trainer zijn waarde moet doen blijken.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 14:17   quote  deeplink  
maar wout assistent is een ander verhaal als hoofdcoach zijn , het beste voor hem en zeker voor ons is als hij op eigen benen gaat staan bij een lagere club , zo kan je beter beoordelen of daadwerkelijk er een goede hoofdcoach schuilt in hem , en dan is kuyt welkom bij feyenoord , maar niet de omgekeerde weg bewandelen gelijk in het diepe springen en kijken of het gaat lukken als hoofdcoach
voor hem zelf is het toch ook beter en logischer om geleidelijk zichzelf te ontwikkelen tot hoofdcoach

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --
VVout
 VVout - maandag 31 augustus 2020 - 14:34   quote  deeplink  
Klopt, maar dat is mijn mening en wil hem verder niet afkraken want dat vind ik overdreven. Geef het een kans, help hem en laten we hopen dat hij groeit in wat hij voor ogen heeft.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 14:34 schreef VVout het volgende:
Klopt, maar dat is mijn mening en wil hem verder niet afkraken want dat vind ik overdreven. Geef het een kans, help hem en laten we hopen dat hij groeit in wat hij voor ogen heeft.
help hem laten we hopen dat hij groeit in wat hij voor ogen heeft ,,,
het zegt alles , " hopen " , je kan toch geen beleid gaan voeren en hopen dat het wat wordt , er moet een beleid gevoerd worden beste mensen op de juiste plekken , dat is de wereld wat heet topsport , simpelweg moet er gewoon een goede bewezen hoofdcoach na advocaat aangesteld worden , dat is het beste voor feyenoord
kuyt mag best hoofdcoach van feyenoord worden maar laat hij nou eerst eens ervaring gaan opdoen , bij o19 was het een drama dus mijns inzien is kuyt voorlopig niet geschikt om hoofdcoach te worden
verder ieder zijn mening maar echt logisch is het niet om kuyt in het diepe te gooien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door kenny --
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:17 schreef kenny het volgende:

[..]

je zegt het al johnston is gekomen op voorspraak van kuyt , het is toch van de zotte dat een speler aangetrokken wordt op basis van een telefoon gesprek , hij is nooit bekeken dat is toch amateuristisch
maar goed al zou het dan nog een schot in de roos geweest zijn , maar daar kan je bepaald niet van spreken

over hendriks en burger , hoeveel minuten heeft johnston in 1,5 jaar gespeeld als LCV ?? en hoeveel burger en hendriks ?? waarom zou dat zijn denk je ? omdat johnston zo'n geweldige speler is ?
Ik zeg nergens dat ik dat verstandig vind. Gelukkig hebben we nu met Arnesen een TD met veel ervaring.

Hij zit hier pas een jaar, geen anderhalf jaar. Vorig jaar had hij Senesi en van der Heijden voor zich. Pas na dit seizoen kan je echt oordelen. Ik ben benieuwd.
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 12:25 schreef kenny het volgende:

[..]

zucht pffff , je lult jezelf ook zo lekker tegen , je hebt v geel vergruist om zijn aankopen ala johnston en nu is het goed , spelers van het niveau johnston hoef je niet uit het buitenland te halen punt , zulke spelers lopen er genoeg in de kkd en beter zelfs en nog goedkoper ook , het heeft niks met visie of beleid te maken waar jij al jaren op loop af te geven
ook breedte spelers haal je mits gewenst talent aanwezig uit de jeugd , heeft koeman toch ook gedaan met de vrij , bruno , clasie , kongolo , karsdorp , en dat heeft toch ook goed uitgepakt en ons mooie transfers opgeleverd
Waar lul ik mezelf tegen? Het is de schuld van van Geel dat we afgelopen zomer en de komende jaren moeten vissen in de vijver transfervrij/huren.

Jij wilt spelers van NAC en Volendam maar daar moet je gewoon een transfersom voor neerleggen, waarbij je ook niet de garantie hebt dat die wel slagen. Vrijwel alles wat we halen in NL is geflopt..

Welke jeugdspelers wil je nu doorschuiven dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik dat verstandig vind. Gelukkig hebben we nu met Arnesen een TD met veel ervaring.

Hij zit hier pas een jaar, geen anderhalf jaar. Vorig jaar had hij Senesi en van der Heijden voor zich. Pas na dit seizoen kan je echt oordelen. Ik ben benieuwd.
leuk dat je het zelf al zegt vorig jaar had hij senesi en v/d heijden voor zich , waarom haal je hem dan ??? om als derde op de bank te zitten ? , je zei ook dat hij niet zo goed is als senesi maar voor de breedte gehaald is , waarom een derde LCV halen terwijl je in de jeugd hendriks heb lopen
je kan toch onmogelijk ontkennen dat het een onnodige aankoop is ?? ok mocht hij nog talentvol zijn met oog op de toekomst kan ik het goed begrijpen , johnston gaat geen LCV of LB worden daar mist hij teveel voor , hij mocht nu een paar x meedoen door blessures en dat die jongen als hendriks en smeulers niet mee mochten door de corona
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:25 schreef kenny het volgende:

[..]

leuk dat je het zelf al zegt vorig jaar had hij senesi en v/d heijden voor zich , waarom haal je hem dan ??? om als derde op de bank te zitten ? , je zei ook dat hij niet zo goed is als senesi maar voor de breedte gehaald is , waarom een derde LCV halen terwijl je in de jeugd hendriks heb lopen
je kan toch onmogelijk ontkennen dat het een onnodige aankoop is ?? ok mocht hij nog talentvol zijn met oog op de toekomst kan ik het goed begrijpen , johnston gaat geen LCV of LB worden daar mist hij teveel voor , hij mocht nu een paar x meedoen door blessures en dat die jongen als hendriks en smeulers niet mee mochten door de corona
Zeker bijzonder. Of ze moeten echt iets gezien hebben in die jongen wat als een buitenkansje beschouwd werd. Ik verdedig ook nergens het halen van Johnston.

Alleen nu hij hier is vind ik het wel makkelijk om hem af te branden zonder veel van hem gezien te hebben. Er kwamen eind vorig seizoen echt wel goede verhalen over die jongen naar voren vanaf Varkenoord. En je zit ook niet bij Liverpool als je er echt geen klote van kan.

Smeulers gaat het niet redden denk ik, die komt tekort en is overigens een linksback. Johnston is geen linksback maar gewoon een centrale verdediger. Hendriks gaan we zien, ben ik benieuwd naar.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar lul ik mezelf tegen? Het is de schuld van van Geel dat we afgelopen zomer en de komende jaren moeten vissen in de vijver transfervrij/huren.

Jij wilt spelers van NAC en Volendam maar daar moet je gewoon een transfersom voor neerleggen, waarbij je ook niet de garantie hebt dat die wel slagen. Vrijwel alles wat we halen in NL is geflopt..

Welke jeugdspelers wil je nu doorschuiven dan?
mee eens dat we niks te besteden hebben door wanbeleid van v geel , maar wil dat zeggen dat we er mee door moeten gaan ? johnston kopen na een telefoon gesprek ? deze jongen is nooit bekeken of gecout , is dit dan het beleid wat jij voor ogen hebt ? ,
v/d ven en v hecke zijn een heel stuk betere optie's dan johnston , en ja natuurlijk moet je hier voor betalen maar nu zijn ze nog betaalbaar over 1 a 2 jaar te duur en buiten bereik voor ons , dat heet scouten en spelers volgen , vroeg je slag slaan en door laten ontwikkelen en voor veel geld weer verkopen dat is toch het beleid wat jij voor ogen hebt ?? , johnston is gewoon een mispeer zo moeilijk is dat toch niet om toe te geven
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Zeker bijzonder. Of ze moeten echt iets gezien hebben in die jongen wat als een buitenkansje beschouwd werd. Ik verdedig ook nergens het halen van Johnston.

Alleen nu hij hier is vind ik het wel makkelijk om hem af te branden zonder veel van hem gezien te hebben. Er kwamen eind vorig seizoen echt wel goede verhalen over die jongen naar voren vanaf Varkenoord. En je zit ook niet bij Liverpool als je er echt geen klote van kan.

Smeulers gaat het niet redden denk ik, die komt tekort en is overigens een linksback. Johnston is geen linksback maar gewoon een centrale verdediger. Hendriks gaan we zien, ben ik benieuwd naar.
leuke is dat ze hem niet gezien hebben , dus denken aan een buitenkanje ?

afbranden ? er is een discussie gaande van voorstanders en zoals ik die het totaal niet zien zitten in hem , dat vind ik , ik hhorde juist mindere verhalen over hem , de verhalen die positief waren ventileerden feyenoord zelf

smeulers komt inderdaad ook tekort maar dat ondanks dat hij toch de voorkeur kreeg van advocaat zegt genoeg , ja het is een LCV maar waarom speelt hij daar dan niet ?
hendriks is een veel belovende speler heeft alles in huis om een goede LCV te worden al is het altijd afwachten , nu nog te vroeg voor feyenoord 1 maar om af en toe een aantal minuten te geven ja
VVout
 VVout - maandag 31 augustus 2020 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:03 schreef kenny het volgende:

[..]

help hem laten we hopen dat hij groeit in wat hij voor ogen heeft ,,,
het zegt alles , " hopen " , je kan toch geen beleid gaan voeren en hopen dat het wat wordt , er moet een beleid gevoerd worden beste mensen op de juiste plekken , dat is de wereld wat heet topsport , simpelweg moet er gewoon een goede bewezen hoofdcoach na advocaat aangesteld worden , dat is het beste voor feyenoord
kuyt mag best hoofdcoach van feyenoord worden maar laat hij nou eerst eens ervaring gaan opdoen , bij o19 was het een drama dus mijns inzien is kuyt voorlopig niet geschikt om hoofdcoach te worden
verder ieder zijn mening maar echt logisch is het niet om kuyt in het diepe te gooien
Op hoop en geloof is veel gebaseerd Kenny. Je gaat nooit precies weten wat je hebt, daar moet je elke dag weer opnieuw aan werken en de kunde bevestigd krijgen dat je plan goed was.
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:35 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens dat we niks te besteden hebben door wanbeleid van v geel , maar wil dat zeggen dat we er mee door moeten gaan ? johnston kopen na een telefoon gesprek ? deze jongen is nooit bekeken of gecout , is dit dan het beleid wat jij voor ogen hebt ? ,
v/d ven en v hecke zijn een heel stuk betere optie's dan johnston , en ja natuurlijk moet je hier voor betalen maar nu zijn ze nog betaalbaar over 1 a 2 jaar te duur en buiten bereik voor ons , dat heet scouten en spelers volgen , vroeg je slag slaan en door laten ontwikkelen en voor veel geld weer verkopen dat is toch het beleid wat jij voor ogen hebt ?? , johnston is gewoon een mispeer zo moeilijk is dat toch niet om toe te geven
Nogmaals ik verdedig nergens de aankoop van Johnston maar nu hij er is ben ik benieuwd naar de positieve verhalen die er wel degelijk zijn.

Bilal, Amrabat, Vormer etc. zouden we ook betaalbaar gehaald hebben en voor flinke winst doorverkopen.. De spelers die écht wat kunnen gaan vaak al voor hun 20e naar het buitenland. Hoe goed zijn vd Ven en van Hecke?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 15:43 schreef kenny het volgende:

[..]

leuke is dat ze hem niet gezien hebben , dus denken aan een buitenkanje ?

afbranden ? er is een discussie gaande van voorstanders en zoals ik die het totaal niet zien zitten in hem , dat vind ik , ik hhorde juist mindere verhalen over hem , de verhalen die positief waren ventileerden feyenoord zelf

smeulers komt inderdaad ook tekort maar dat ondanks dat hij toch de voorkeur kreeg van advocaat zegt genoeg , ja het is een LCV maar waarom speelt hij daar dan niet ?
hendriks is een veel belovende speler heeft alles in huis om een goede LCV te worden al is het altijd afwachten , nu nog te vroeg voor feyenoord 1 maar om af en toe een aantal minuten te geven ja
Johnston speelt nu niet als LCV omdat er niemand voor de back positie is. Haps komt langzaam weer terug. Advocaat wilde Johnston als LCV laten spelen en Burger linksback, totdat Burger zei dat andersom misschien een beter idee was. Voor een oefenpotje prima om te proberen.

Johnston is natuurlijk absoluut geen back, Smeulers wel. Dus die gedachte snap ik wel.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 16:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Johnston speelt nu niet als LCV omdat er niemand voor de back positie is. Haps komt langzaam weer terug. Advocaat wilde Johnston als LCV laten spelen en Burger linksback, totdat Burger zei dat andersom misschien een beter idee was. Voor een oefenpotje prima om te proberen.

Johnston is natuurlijk absoluut geen back, Smeulers wel. Dus die gedachte snap ik wel.
we gaan het zien wie er gelijk krijgt , ik blijf erbij dat hij kwaliteit tekort komt voor feyenoord en jij mag hier anders over denken
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 16:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Nogmaals ik verdedig nergens de aankoop van Johnston maar nu hij er is ben ik benieuwd naar de positieve verhalen die er wel degelijk zijn.

Bilal, Amrabat, Vormer etc. zouden we ook betaalbaar gehaald hebben en voor flinke winst doorverkopen.. De spelers die écht wat kunnen gaan vaak al voor hun 20e naar het buitenland. Hoe goed zijn vd Ven en van Hecke?
v hecke is al naar engeland volgens mij en v/d ven zal niet lang in volendam spelen , al heeft hij wijs bijgetekent en kiest voor zijn ontwikkeling , deze twee hebben heel wat meer in hun mars dan twee johnston's

vormer en bilal waren transfervrij en stonden nooit te boek als grote talenten en waren van geeltjes, amrabad vond ik wel jammer lag in de clinch met Gio en werdt afgevoerd , maar deze jongen doet het helemaal niet zo slecht in italie
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 16:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Nogmaals ik verdedig nergens de aankoop van Johnston maar nu hij er is ben ik benieuwd naar de positieve verhalen die er wel degelijk zijn.

Bilal, Amrabat, Vormer etc. zouden we ook betaalbaar gehaald hebben en voor flinke winst doorverkopen.. De spelers die écht wat kunnen gaan vaak al voor hun 20e naar het buitenland. Hoe goed zijn vd Ven en van Hecke?
v hecke is al naar engeland volgens mij en v/d ven zal niet lang in volendam spelen , al heeft hij wijs bijgetekent en kiest voor zijn ontwikkeling , deze twee hebben heel wat meer in hun mars dan twee johnston's

vormer en bilal waren transfervrij en stonden nooit te boek als grote talenten en waren van geeltjes, amrabad vond ik wel jammer lag in de clinch met Gio en werdt afgevoerd , maar deze jongen doet het helemaal niet zo slecht in italie
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 17:56 schreef kenny het volgende:

[..]

v hecke is al naar engeland volgens mij en v/d ven zal niet lang in volendam spelen , al heeft hij wijs bijgetekent en kiest voor zijn ontwikkeling , deze twee hebben heel wat meer in hun mars dan twee johnston's

vormer en bilal waren transfervrij en stonden nooit te boek als grote talenten en waren van geeltjes, amrabad vond ik wel jammer lag in de clinch met Gio en werdt afgevoerd , maar deze jongen doet het helemaal niet zo slecht in italie
We gaan het zien.

Bilal heeft 3,5 miljoen gekost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 31 augustus 2020 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 17:48 schreef kenny het volgende:

[..]

we gaan het zien wie er gelijk krijgt , ik blijf erbij dat hij kwaliteit tekort komt voor feyenoord en jij mag hier anders over denken
Ik zeg nergens dat hij goed genoeg is of zal worden. Ik wacht het af.
pat
 pat - maandag 31 augustus 2020 - 19:31   quote  deeplink  
johnston is gewoon een goede vervanger op links voor wat we nu hebben in te zetten. er komt weinig doorheen en dat doet ie prima. als haps terug is gaan we weer genieten en bij malacia nog meer.

en dat iemand er een andere mening over hebt kan, zeg het 1 keertje dan is het doorgekomen dacht ik zo.

ik ben blij met em maar ik zou hem op de centrale rol willen zien. daar is hij denk het beste, echt bijtertje zie ik soms dus we kunnen hem niet beoordelen hoor. echt niet en ook niet als die 3 ton kostte.
hij heeft nog nooit op zijn positie gespeelt en grijpt gvd wel ff ze kans op een positie waar hij ook liever niet speelt kan ik me zo voorstellen. dat getuigt van karakter en daar begint heel veel mee.

dirkie kuyt HELD dat moet ik wel nog ff toevoegen aan de bovenstaande discussie hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 augustus 2020 - 19:57   quote  deeplink  
Tsjonge, wat een discussie over Dirk.
Dirk kan in geen geval de beoogde hoofdtrainer zijn. Route a la Gio is logischer: assistent Dirk. Blijkt bovendien of Dirk een teamworker is.
Verder is een Dirk een enorme ouwehoer, maar heeft ons wel een kampioenschap en bekerts bezorgd. Dan ben je een held.
kenny
 kenny - maandag 31 augustus 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 18:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij goed genoeg is of zal worden. Ik wacht het af.
je begint al aardig toe te geven , over een paar dagen geef je me nog gelijk ook hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 augustus 2020 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 20:54 schreef kenny het volgende:

[..]

je begint al aardig toe te geven , over een paar dagen geef je me nog gelijk ook hahaha
Ghehe..maar geeft hem een kans ook, ziet er echt niet onaardig uit vind ik, en tuurlijk is het geen vervanger voor senesi verre van zelfs maar als ie aan kan haken kan hij gezien de investering toch wat opleveren en daar draait het ook om..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 november 2020 - 16:34   quote  deeplink  
tja, je snapt waarom hij niet zo vaak speelt. Hij is niet groot, hij is niet rap, hij is niet goed aan de bal, hij kan niet zo goed koppen.
ar
 ar - zondag 29 november 2020 - 16:37   quote  deeplink  
Hahaha maar T... wat doet ie dan bij ons?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 november 2020 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 16:37 schreef ar het volgende:
Hahaha maar T... wat doet ie dan bij ons?
Geen idee. Lijkt me wel een aardige jongen, misschien dat dat het is?

Maar op basis van wat ik vandaag en in andere wedstrijden zie, komt hij over zo'n beetje de gehele linie wat te kort. Inmiddels ook 22, dus hoeveel rek zit er dan nog in?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 november 2020 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Geen idee. Lijkt me wel een aardige jongen, misschien dat dat het is?

Maar op basis van wat ik vandaag en in andere wedstrijden zie, komt hij over zo'n beetje de gehele linie wat te kort. Inmiddels ook 22, dus hoeveel rek zit er dan nog in?
Te dunne basis derhalve om definitief oordeel te kunnen vellen.
M
piet de paler
 piet de paler - zondag 29 november 2020 - 17:02   quote  deeplink  
Het is nog een jeugdspeler
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 november 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 16:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te dunne basis derhalve om definitief oordeel te kunnen vellen.
M
Tuurlijk, maar wat ik tot nog toe zie van hem, stemt mij niet echt hoopvol dat hij op termijn een vaste kracht bij ons gaat worden. En als hij nou of 2 dingen waren die hij wat minder beheerst okay, of dat hij nog heel jong is. Maar hij lijkt wel wat teveel te missen, en heel jong is hij ook niet meer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 november 2020 - 17:24   quote  deeplink  
Ik fa niet iemand afbranden die moet spelen waar ie nog nooit gespeeld heeft
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 november 2020 - 17:41   quote  deeplink  
Die dingen die ik noemde heb je ook als cv nodig. Dat hij Haps/Malacie niet adequaat kan vervangen op die positie, dat rekent denk ik niemand hem aan, ik niet in ieder geval. Maar ik hoopte op meer. Ik hoopte in ieder geval wat dingen te zien die hij op zijn natuurlijke positie ook moet laten zien. En dan viel het me niet mee. Als dit het is, dan zijn veel van zijn concurrenten met vergelijkbare leeftijd op vergelijkbare posities verder.

Maar hij zal nog wel wat kansen krijgen, te beginnen donderdag, want gezien alle afwezigen lijkt hij weer te gaan starten op links.
van geil
 van geil - zondag 29 november 2020 - 17:42   quote  deeplink  
Ik had wat medelijden met hem,
Verkeerde positie, en daardoor ook nog eens in een "vrije rol" ,ga ik hem niet aanrekenen .
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 november 2020 - 17:43   quote  deeplink  
Nee hij had geen idee
piet de paler
 piet de paler - maandag 30 november 2020 - 18:57   quote  deeplink  
Willem riep als je dit soort spelers zelf niet op kan opleiden is er iets mis met me jeugd
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 januari 2021 - 13:09   quote  deeplink  
Doei en bedankt..
VVout
 VVout - vrijdag 22 januari 2021 - 15:10   quote  deeplink  
Bombardo-c-Niels-Westra-copy.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële George Johnston topic









0.0166871