BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK (13 augustus, 20.30 uur) 3e voorronde CL 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:08   quote  deeplink  
x4ma6r5bw.png

Vanavond de return in de 3e voorronde CL tegen PAOK. Uit speelde Ajax door een eigen goal en een goal van Huntelaar met 2-2 gelijk.

Laten we hopen dat Ajax vanavond zijn ding doet en doorgaat naar de Play Offs, waar vermoedelijk Quarabag zal wachten voor een van deze 2 ploegen, zij wonnen immers het uitduel.

Als we de belangrijkste kranten mogen geloven, speelt Ajax vanavond in dezelfde opstelling als afgelopen zaterdag tegen FC Emmen.

Ajax speelde 2x eerder thuis in de voorronde CL tegeN PAOK en beide keren werd het 1-1. Uit won Ajax een keer met 1-2 en speelde het 2x gelijk met respectievelijk 3-3 en 2-2. Tussendoor won Ajax in de voorbereiding eens een oefenduel met 4-2. Kortom, het ontloopt elkaar niet heel veel.

Succes vanavond en op naar een hopelijk sfeervolle Johan Cruijff ArenA.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door Loetje --
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:29   quote  deeplink  
Wat is je verwachting loetje? Normaal gesproken heb ik altijd wel een eindstand in gedachtte. Vandaag weet ik het niet en heb ook geen idee hoe ten hag gaat starten.

Ik verwacht dat we doorkomen maar dat we het zwaar gaan krijgen.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:34   quote  deeplink  
Ajax gaat het heel zwaar krijgen. Doorgaan is vandaag het enige dat telt. Vandaag gelden de Europese wetten en hoe het gebeurt boeit nu niet.
Eide
 Eide - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:00   quote  deeplink  
Ik verwacht ook een hele moeizame pot. Ik denk niet dat PAOK meteen va banque gaat spelen. Die vertrouwen erop dat Ajax voor de winst wil gaan en gaan zeker de eerste 60 minuten gewoon doen wat ze in Griekenland ook deden. Scherp zijn in de omschakelingen en hopen op defensieve wanorde bij Ajax.

Als ze wel gaan aanvallen wordt het niet makkelijker want dit soort ploegen willen nog wel eens raar uit de hoek komen als ze alles of niets gaan spelen.

Kortom, een lastige pot. Voor Ajax zou het goed zijn als er eindelijk effectiever wordt omgesprongen met balbezit en kansen. Als je snel een goal of twee maakt heb je lucht en dat is voor een ploeg als PAOK dodelijk.
p111
 p111 - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:07   quote  deeplink  
Laat Ajax in godsnaam zijn koppie gebruiken wij zijn zeker de betere ploeg,dit wordt een heel moeilijke tactische wedstrijd.
2-0 in het laatste kwartier.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 13 augustus 2019 - 17:01   quote  deeplink  
Het zal inderdaad een moeilijke pot kunnen / gaan worden.
Toch denk ik dat het wel in de laatste kwartier alsnog wel 3 - 1 kan worden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 15:29 schreef benjamin25 het volgende:
Wat is je verwachting loetje? Normaal gesproken heb ik altijd wel een eindstand in gedachtte. Vandaag weet ik het niet en heb ook geen idee hoe ten hag gaat starten.

Ik verwacht dat we doorkomen maar dat we het zwaar gaan krijgen.
Het zal volledig aan de mindset van Ajax zelf liggen.

Ajax is favoriet, maar doet alsof ze al in de CL staan en een vergelijkbaar jaar als vorig jaar mogelijk is door alles wat gebleven is.

PAOK is gewoon een hele stugge ploeg en ze scoren eigenlijk altijd wel.

Als Ajax echt geconcentreerd speelt, is misschien 2-0 mogelijk. Maar ikzelf verwacht 1-1 waarbij we op achterstand komen.

Resultaat is het enige wat telt vandaag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:03   quote  deeplink  
2wcdjl63uigt.jpg

Opstelling Ajax:
Andre Onana, Nousair Mazraoui, Joel Veltman, Lissandro Martinez, Nicolas Tagliafico, Razvan Marin, Daley Blind, Donny Van de Beek, Hakim Ziyech, Dusan Tadic en David Neres.

Opstelling PAOK Saloniki:
Paschalakis, Matos, Varela, Crespo, Giannoudis, Jaba, El Kaddouri, Esiti, Biseswar, Pelkas en Akpom.

Scheidsrechter: Craig Pawson (Eng)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door Loetje --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:07   quote  deeplink  
Dit wordt gewoon een lekker show van Ajax.
4-1
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:19   quote  deeplink  
Wat ik apart vind, Veltman is 1.82, Tagliafico 1.73, Martinez 1.78, Blind 1.80, Marin 1.77 en Mazraoui 1.83.

Nou is PAOK een ploeg van de omschakeling en de lange bal. Al je 6 meest verdedigend ingestelde spelers zijn niet echt lang ofzo, de as al helemaal niet. Toch raar dat je dan tegen zo'n ploeg niet met Schuurs speelt
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:25   quote  deeplink  
Nog een keer de Ajax opstelling op kaart.

er0fqcpv.jpeg.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:27   quote  deeplink  
Opstelling PAOK op kaart

x4ou7kh.jpeg.jpg
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:36   quote  deeplink  
q49kj9ifbdc0.jpg

Voorlopig zeer interessant om te volgen, het tweeluik tussen APOEL en Quarabag. De winnaar van dat duel, speelt in de play offs tegen Ajax of PAOK.

Quarabag won vorige week op Cyprus met 1-2, maar staat nu thuis met 0-1 achter met rust. Als het geen 1-2 wordt, is het voor ons duel al zeker tegen wie de winnaar speelt.

Update: Eindstand is 0-2 voor APOEL. De winnaar van Ajax en PAOK mag dus naar Cyprus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 19:25 schreef Loetje het volgende:
Nog een keer de Ajax opstelling op kaart.

[ afbeelding ]
Blijf het bijzonder vinden dat ze Ajax altijd op een kaart met de punt naar achteren laten spelen terwijl in de praktijk Ajax met van dr beek met de punt vooruit speelt. Dat was vorig jaar exact hetzelfde en het irriteert me mateloos aangezien die kaarten over het algemeen door de betaalde “kenners” gemaakt worden.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 19:19 schreef Loetje het volgende:
Wat ik apart vind, Veltman is 1.82, Tagliafico 1.73, Martinez 1.78, Blind 1.80, Marin 1.77 en Mazraoui 1.83.

Nou is PAOK een ploeg van de omschakeling en de lange bal. Al je 6 meest verdedigend ingestelde spelers zijn niet echt lang ofzo, de as al helemaal niet. Toch raar dat je dan tegen zo'n ploeg niet met Schuurs speelt
Goed punt. Ook aangezien Schuurs tot nu toe gewoon prima speelde toch.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed punt. Ook aangezien Schuurs tot nu toe gewoon prima speelde toch.
Jep. Als ik het zo mag stellen, maakte wel foutjes en daardoor ook niet super goed, maar sowieso niet minder als de rest. Vind dat echt heel apart dat die ineens nu weer moet banken.

Nou Dolberg, ondanks we het allemaal wel eens zijn dat het niet loopt bij hem, gaat van 1e spits in een paar dagen naar 3e spits op de tribune. Blijf het allemaal onnavolgbaar vinden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijf het bijzonder vinden dat ze Ajax altijd op een kaart met de punt naar achteren laten spelen terwijl in de praktijk Ajax met van dr beek met de punt vooruit speelt. Dat was vorig jaar exact hetzelfde en het irriteert me mateloos aangezien die kaarten over het algemeen door de betaalde “kenners” gemaakt worden.
Bij FOX doen ze het ook vaak. Ik pak gewoon even de kaart zoals die er staat, maar klopt vaak niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Ik hou mijn hart vast. Ik hoop dat het publiek Ajax meeneemt en weer naar boven verwachting laat presteren, maaja Frenkie... Die mis je echt
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Iedere keer als ik aan die CL denk, schiet toch die kut Lucas Moura door me kop. En dan wetende dat je maanden later van voor af aan begint een een fucking 3e voorronde.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Ik vind het toch ietwat verrassend dat Schuurs niet speelt. Nog verrssender is het feit dat Dolberg niet bij de selectie zit......

Ik denk wel dat wij met 4-0 winnen.....
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:53   quote  deeplink  
APOEL op 0-2
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 19:52 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind het toch ietwat verrassend dat Schuurs niet speelt. Nog verrssender is het feit dat Dolberg niet bij de selectie zit......

Ik denk wel dat wij met 4-0 winnen.....
4 goals tegen Grieken? Welk spul gebruik jij gap? ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:02   quote  deeplink  
Heb er een slecht gevoel over. Met name door die makkelijke snelle tegengoals in de vorige pot.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 20:02 schreef remco k het volgende:
Heb er een slecht gevoel over. Met name door die makkelijke snelle tegengoals in de vorige pot.
We geven echt iedere keer zoveel ruimte weg inderdaad. Daarbij lijkt het alsof Ajax er al is ofzo, op basis van vorig jaar. Maar er is een lastige route te gaan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 19:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

4 goals tegen Grieken? Welk spul gebruik jij gap? ;-)
Die grieken hadden vorige week 20 minuten de bal omdat we geen concentratie hadden. De rest waren we gewoon stukken beter. Maar da's logisch ;-)
AkaS
 AkaS - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 19:19 schreef Loetje het volgende:
Wat ik apart vind, Veltman is 1.82, Tagliafico 1.73, Martinez 1.78, Blind 1.80, Marin 1.77 en Mazraoui 1.83.

Nou is PAOK een ploeg van de omschakeling en de lange bal. Al je 6 meest verdedigend ingestelde spelers zijn niet echt lang ofzo, de as al helemaal niet. Toch raar dat je dan tegen zo'n ploeg niet met Schuurs speelt
Precies mijn gedachten! En bovendien...wat moeten ze toch met die Veltman ... áltijd dreiging van een vrije trap tegen rond de 16 en onnodige kaarten pakken. Zooo jammer!
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 20:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Die grieken hadden vorige week 20 minuten de bal omdat we geen concentratie hadden. De rest waren we gewoon stukken beter. Maar da's logisch ;-)
En dat kwartier was genoeg voor 2 goals en 2 enorme kansen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 20:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies mijn gedachten! En bovendien...wat moeten ze toch met die Veltman ... áltijd dreiging van een vrije trap tegen rond de 16 en onnodige kaarten pakken. Zooo jammer!
Dat valt echt wel mee. Vind Veltman enorm veranderd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:16   quote  deeplink  
Overmars gaat uit van aanblijven Van de Beek, Dolberg zou zomaar weg kunnen gaan en haalt geen spelers meer.

Ik ben het eens met de selectie, betwijfel zelf alleen of er niet nog 1 middenvelder moet komen. Ik vind de alternatieven niet zo. Met Schone weg is toch een optie weg op een positie waar het momenteel echt zoeken is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:21   quote  deeplink  
APOEL door.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 20:21 schreef Loetje het volgende:
APOEL door.
Best knap hoor
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Het ziet er (nu) naar uit, dat Ajax niet ver hoeft te reizen naar Azerbeidzjan.
Dit omdat Ajax na mijn mening deze wedstrijd wel gaat en moet winnen.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 20:16 schreef Loetje het volgende:
Overmars gaat uit van aanblijven Van de Beek, Dolberg zou zomaar weg kunnen gaan en haalt geen spelers meer.

Ik ben het eens met de selectie, betwijfel zelf alleen of er niet nog 1 middenvelder moet komen. Ik vind de alternatieven niet zo. Met Schone weg is toch een optie weg op een positie waar het momenteel echt zoeken is.
Toch denk ik echt dat de Schone rol al is overgenomen door Blind en dat het toch Frenkie is die je niet goed hebt kunnen invullen tot zover.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:29   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat de club en staf beseft dat ze frenkie en de ligt niet kunnen vervangen. Maar dat ze het met andere spelers in details anders moeten invullen.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:30   quote  deeplink  
Marin is namelijk echt een goede speler.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:32   quote  deeplink  
Sfeertje hoor, in de Johan Cruijff ArenA
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:32   quote  deeplink  
Is nu al een lekker sfeertje in onze Johan Cruijff Arena.

De opstelling ziet ook wel belovend uit, daar ik wel hoop dat KJH er ook in gaat komen.
Hij blijft altijd een extra kracht voor Ajax.

Ik ben benieuwd hoe de Engelse Scheidsrechter het gaat doen.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:37   quote  deeplink  
Paok heeft druk op Ajax en is de eerste 5 minuten beter dan Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Eerste 10 minuten gewoon heel nerveus
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:43   quote  deeplink  
Eerste keer dat het druk zetten goed is afgestemd.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:44   quote  deeplink  
Dut gaat echt helemaa verkeerd zo. Er klopt echt helemaal niets van zonder bal.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Het hele defensie blok van 6 man is bizar zwak begonnen. Een gapend gat naar de voorste 4
AkaS
 AkaS - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:47   quote  deeplink  
Verdediging is vooralsnog behoorlijk shaky net als middenveld...
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 20:47 schreef AkaS het volgende:
Verdediging is vooralsnog behoorlijk shaky net als middenveld...
Hele balans is weg zo
AkaS
 AkaS - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:50   quote  deeplink  
Die Marin....moet zich nog settelen maar ik zie eerlijk gezegd geen bijzondere kwaliteiten bij hem. Iemand anders wel opgevallen?
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 20:50 schreef AkaS het volgende:
Die Marin....moet zich nog settelen maar ik zie eerlijk gezegd geen bijzondere kwaliteiten bij hem. Iemand anders wel opgevallen?
Tot nu toe de enige die met druk zetten twee keer een bal veroverd.

Maar aan de bal heel Ajax niet goed genoeg. Zonder bal is het nog minder. Linies veel te ver uit elkaar.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:52   quote  deeplink  
Jammer dat we in de eerste twintig minuten niet tot scoren kwamen,
daar er wel twee kansen aanwezig waren met onder ander de drie corners.

We hebben het (toch wel iets) moeilijker als dat we vooraf dachten.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Centrale duo klopt vandaag niet veel van. Met name in hun samenspel.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Tsjaa. Zie je aankomen. Veltman echt dramatisch hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 augustus 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Wat een vrijheid.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK (13 augustus, 20.30 uur) 3e voorronde CL 3-2









0.0130329