BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - APOEL Nicosia (28 augustus, 21.00 uur) play-off CL 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 11:21 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af of jij uberhaupt wel een Ajacied bent. Wat een negativiteit spreek jij over ons AJAX uit zeg...
Veltman, Tenhag ze kunnen maar weinig goed doen bij je.
Ben eens enthausiast dat we twee jaar op rij de groepsfase van de CL hebben gehaald. En dat we na jaren weer eens kampioen zijn geworden met mooi en aantrekkelijk voetbal.
Hij heeft ook regelmatig op veel dingen tegelijk.

Ten Hag maakt zoals hij zegt ook veel blunders en nu kwam het hem gister een een toe.

Maar hoe Veltman wordt weggezet en niet alleen door hem hoor, schaam ik me kapot voor. Want de dingen die hij doet, zijn grotendeels gewoon goed. Als je zegt dat hij beter RB is, ben ik dat eens.
hjf
 hjf - donderdag 29 augustus 2019 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 11:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij heeft ook regelmatig op veel dingen tegelijk.

Ten Hag maakt zoals hij zegt ook veel blunders en nu kwam het hem gister een een toe.

Maar hoe Veltman wordt weggezet en niet alleen door hem hoor, schaam ik me kapot voor. Want de dingen die hij doet, zijn grotendeels gewoon goed. Als je zegt dat hij beter RB is, ben ik dat eens.
Ik ben trots om fan van de mooiste club te zijn. Maar kritisch mogen we allemaal zijn omdat we de beste bedoelingen ermee hebben. We willen toch allemaal dat onze club zich verbetert en verder komt? Dus ga zo door.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2019 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2019 - 22:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wil Dest rechtshalf zien
Ik ook Brabo en Veltman rechtsback, Alvarez naast Blind centraal...
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 12:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook Brabo en Veltman rechtsback, Alvarez naast Blind centraal...
Dest voegt aanvallend veel toe man, kan een duel winnen. Maar vind hem defensief nog onstuimig.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 12:28 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik ben trots om fan van de mooiste club te zijn. Maar kritisch mogen we allemaal zijn omdat we de beste bedoelingen ermee hebben. We willen toch allemaal dat onze club zich verbetert en verder komt? Dus ga zo door.
Nouja, ik moet dan soms wel weer kostelijk lachen hoe AkaS het brengt. En besef zelf ook dondersgoed dat ik 9 van de 10 keer ook weinig subtiel ben...

Ach, het leven van een voetbalsupporter van de grootste club van NL he...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 augustus 2019 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 13:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dest voegt aanvallend veel toe man, kan een duel winnen. Maar vind hem defensief nog onstuimig.
Vind Veltman ook niks al doet hij het aardig als back na zijn blessure.
Dest voegt aanvallend iets toe maar dat doet Mazroui ook. Verdedigd ook weer net iets beter dan Dest.

Ik denk Mazroui lekker back laten staan en Dest daar minuten laten maken en rustig brengen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 13:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind Veltman ook niks al doet hij het aardig als back na zijn blessure.
Dest voegt aanvallend iets toe maar dat doet Mazroui ook. Verdedigd ook weer net iets beter dan Dest.

Ik denk Mazroui lekker back laten staan en Dest daar minuten laten maken en rustig brengen.
Ga het maar weer eens aanhalen, de eerste taak van een back is verdedigen. Daarin zijn we echt helemaal doorgeslagen. Ik vind Mazraoui verdedigend een ramp, Dest aanvallend prima, maar redelijk onstuimig en als je dan, op gister na in je organisatie nog matig staat, moet je zekerheid kiezen en aan Veltman weet je wat je hebt. Ik ben geen fan van hem, maar ook zeker geen hater. In defensief opzicht is die de beste op rechts en zou bij iedere andere ED club onbetwist basisspeler zijn.

Veltman is na zijn blessure stabieler dan ooit. En ik walg er gewoon van dat iedere kaart of fout van hem benoemd wordt en talloze spelers die nog dommere fouten, of dommere kaarten pakken buiten schot worden gelaten door velen. En Veltman moet sowieso naar rechts. Als CV vind ik hem te kwetsbaar
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 augustus 2019 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 10:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mazraoui verdiend mijn inziens ook wel credits ten aanzien van vorig jaar
Dest toont echter ook aan het niveau te hebben...Tja...wat doe je dan als je een slappe zak bent... dan schuif je Mazraoui door naar het middenveld waar hij niet goed genoeg is...

Ohw ohw ohw
Ja maar Ten Hag is ook nog zoekende. Vooral middenveld na vertrek van De Jong en Schöne en een tegenvallende Marin.

Mag wel aannemen dat het binnen nu en een paar weken beter staat en er vaardigheden zijn. Plaatsing CL in ieder geval wel gehaald.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 augustus 2019 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 13:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga het maar weer eens aanhalen, de eerste taak van een back is verdedigen. Daarin zijn we echt helemaal doorgeslagen. Ik vind Mazraoui verdedigend een ramp, Dest aanvallend prima, maar redelijk onstuimig en als je dan, op gister na in je organisatie nog matig staat, moet je zekerheid kiezen en aan Veltman weet je wat je hebt. Ik ben geen fan van hem, maar ook zeker geen hater. In defensief opzicht is die de beste op rechts en zou bij iedere andere ED club onbetwist basisspeler zijn.

Veltman is na zijn blessure stabieler dan ooit. En ik walg er gewoon van dat iedere kaart of fout van hem benoemd wordt en talloze spelers die nog dommere fouten, of dommere kaarten pakken buiten schot worden gelaten door velen. En Veltman moet sowieso naar rechts. Als CV vind ik hem te kwetsbaar
Ik vind dat Mazroui het prima gedaan heeft in zijn eerste echte hele seizoen. Ondanks dat het misschien niet zijn favoriete positie is. Heeft een goede klik met Ziyech en daardoor liep het wel lekker.

Veltman misschien prima verdediger vooral na blessure maar voegt tegen de kleintjes aanvallend niets toe. En tegen sterkere ploegen laat hij steken vallen. Ben geen fan van hem.

Dest jong onervaren mogelijk nog een terugslag. Van Rhijn werd ook zo omhoog geschreven en heeft ook nooit waar kunnen maken. Rustig brengen denk ik.
Eide
 Eide - donderdag 29 augustus 2019 - 13:46   quote  deeplink  
Ik vond Veltman gisteren prima. Ik zie hem normaal gesproken niet als een eerste keuze bij Ajax, maar hij is opzich een aardige verdediger. Hij lijkt alleen door sommigen niets goeds te kunnen doen. Daar denk ik toch wel anders over. Veltman was gisteren, samen met Blind, gewoon prima. Hij deed wat mij moest doen, namelijk de spits van voetballen af houden. Missie geslaagd.

Ik weet ook niet of Ajax meteen een beter alternatief heeft, of het moet Alvarez zijn. Magallan lijkt ook wel klaar te zijn voor de aftocht. Die heeft minimaal Schuurs voor zich centraal achterin. Schuurs is het andere alternatief maar ik weet niet of Schuurs meteen een betere optie is dan Veltman. Schuurs heeft wel alles in zich om beter te worden, dat zeker.

Ik zie Schuurs graag spelen tegen de mindere goden, maar zoals Veltman het nu doet is hij voorlopig prima centraal achterin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 29 augustus 2019 - 14:28   quote  deeplink  
Ik zit nog even naar de statistieken te kijken: Apoel 0 schoten op goal. Eveneens 0 corners. Twee schoten die niet op goal waren. Dat was het wel.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vind dat Mazroui het prima gedaan heeft in zijn eerste echte hele seizoen. Ondanks dat het misschien niet zijn favoriete positie is. Heeft een goede klik met Ziyech en daardoor liep het wel lekker.

Veltman misschien prima verdediger vooral na blessure maar voegt tegen de kleintjes aanvallend niets toe. En tegen sterkere ploegen laat hij steken vallen. Ben geen fan van hem.

Dest jong onervaren mogelijk nog een terugslag. Van Rhijn werd ook zo omhoog geschreven en heeft ook nooit waar kunnen maken. Rustig brengen denk ik.
Mazraoui was favoriet van Ten Hag maar was vrijwel altijd onze zwakste schakel. Zo goed was die niet.

Grote potten altijd Veltman op rechts en tegen de mindere Dest. Mazraoui lekker banken en als het niet hoeft, nooit meer opstellen. En ervaren wordt je alleen maar door te spelen, tenzij je Mazraoui heet. Die maakt anderhalf jaar later nog steeds dezelfde domme fouten. Dest mag lekker een terugslag krijgen, die ontwikkeld zich tenminste
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 14:28 schreef Eide het volgende:
Ik zit nog even naar de statistieken te kijken: Apoel 0 schoten op goal. Eveneens 0 corners. Twee schoten die niet op goal waren. Dat was het wel.
Zijn indd nooit dreigend geweest. 22 schoten daarentegen van Ajax en 10 op goal dacht ik.
AkaS
 AkaS - donderdag 29 augustus 2019 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 11:21 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af of jij uberhaupt wel een Ajacied bent. Wat een negativiteit spreek jij over ons AJAX uit zeg...
Veltman, Tenhag ze kunnen maar weinig goed doen bij je.
Ben eens enthausiast dat we twee jaar op rij de groepsfase van de CL hebben gehaald. En dat we na jaren weer eens kampioen zijn geworden met mooi en aantrekkelijk voetbal.
Misschien kan jij mij niet begrijpen omdat jij juist een minder grote fan bent dan ik. Voor mij is er geen enkele vorm van blijdschap wanneer ik kijk naar het vertoonde spel als gevolg van de keuzes van deze trainer!

Vergeet niet dat er op zijn minst enige twijfel is of hij wel de persoon is naar wie de credits moeten gaan t.a.v. de successen vorig jaar. Daar zijn de meningen over verdeeld o.b.v.zijn keuzes vorig jaar, hulp van Schreuder en druk van buiten af...

Niet zijn inzicht om uiteindelijk tot de succesformule te komen! Neres en van de Beek hadden bij hem geen plek. En de aankopen Kristensen en Labyad zijn op zijn aandrang gekomen en geflopt!

Zijn trieste liegen voor de camera en andere onzinnige dingen zijn voor mij slecht te verteren!

PAOK en apoel...kom op zeg. Als Mazraoui niet geschorst was en de buitenwacht hem dwong om Blind naar achteren te zetten had ik het willen zien!!!

Apoel had oud vvv en oud NAC spelers... de pure controle en dominantie waarover hij sprak zag ik niet echt... Wel een smerige counter tactiek van de tegenstander!!!

En weer lag een andere uitkomst lange tijd op de loer!!!

Ik frustreer mij omdat er zoveel meer in deze groep zit en zou hem wel door elkaar willen schudden hem verrot willen schelden om ze eigenwijze tukkermentaliteit in zijn reet te duwen en eens goed naar de kwaliteit van zijn selectie te kijken.

Wedden dat Veltman dan geen beste rcv in de selectie is.
En Mazraoui geen CL waardige middenvelder...

En tot slot waarom stelde die schijnheilige leugenaar Promes niet op....hij was toch de sleutel waarover hij niet kon beschikken????
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 16:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien kan jij mij niet begrijpen omdat jij juist een minder grote fan bent dan ik. Voor mij is er geen enkele vorm van blijdschap wanneer ik kijk naar het vertoonde spel als gevolg van de keuzes van deze trainer!

Vergeet niet dat er op zijn minst enige twijfel is of hij wel de persoon is naar wie de credits moeten gaan t.a.v. de successen vorig jaar. Daar zijn de meningen over verdeeld o.b.v.zijn keuzes vorig jaar, hulp van Schreuder en druk van buiten af...

Niet zijn inzicht om uiteindelijk tot de succesformule te komen! Neres en van de Beek hadden bij hem geen plek. En de aankopen Kristensen en Labyad zijn op zijn aandrang gekomen en geflopt!

Zijn trieste liegen voor de camera en andere onzinnige dingen zijn voor mij slecht te verteren!

PAOK en apoel...kom op zeg. Als Mazraoui niet geschorst was en de buitenwacht hem dwong om Blind naar achteren te zetten had ik het willen zien!!!

Apoel had oud vvv en oud NAC spelers... de pure controle en dominantie waarover hij sprak zag ik niet echt... Wel een smerige counter tactiek van de tegenstander!!!

En weer lag een andere uitkomst lange tijd op de loer!!!

Ik frustreer mij omdat er zoveel meer in deze groep zit en zou hem wel door elkaar willen schudden hem verrot willen schelden om ze eigenwijze tukkermentaliteit in zijn reet te duwen en eens goed naar de kwaliteit van zijn selectie te kijken.

Wedden dat Veltman dan geen beste rcv in de selectie is.
En Mazraoui geen CL waardige middenvelder...

En tot slot waarom stelde die schijnheilige leugenaar Promes niet op....hij was toch de sleutel waarover hij niet kon beschikken????
Hey gappie, proost op zijn contractverlenging he! ;-)
AkaS
 AkaS - donderdag 29 augustus 2019 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 11:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij heeft ook regelmatig op veel dingen tegelijk.

Ten Hag maakt zoals hij zegt ook veel blunders en nu kwam het hem gister een een toe.

Maar hoe Veltman wordt weggezet en niet alleen door hem hoor, schaam ik me kapot voor. Want de dingen die hij doet, zijn grotendeels gewoon goed. Als je zegt dat hij beter RB is, ben ik dat eens.
Dankje Loetje!

Natuurlijk is Veltman een bovengemiddelde voetballer anders zou hij geen speler van Ajax zijn.

Maar ik zie een speler die op zijn tenen moet lopen om het niveau bij te benen en hier niet in slaagt. Betekent niet dat hij nooit een goede actie heeft maar het stoort me dat hij op alle fronten tekort komt en altijd maar voor de man gaat ipv de bal en hier ontzettend veel kaarten oploopt en dan altijd een potentiële rode kaartpakker is voor het team.

Handjes op de rug.
Tegen de man op springen.
Te langzaam.
Positioneel niet altijd best

En aanvallend lang niet zo sterk als waar hij om geroemd wordt

Ik zie het niet... En als vervanger van de Ligt doe je onnodig een grote jas uit als je Alvarez en Schuurs kunt opstellen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door AkaS --
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 16:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dankje Loetje!

Natuurlijk is Veltman een bovengemiddelde voetballer anders zou hij geen speler van Ajax zijn.

Maar ik zie een speler die op zijn tenen moet lopen om het niveau bij te benen en hier niet in slaagt. Betekent niet dat hij nooit een goede actie heeft maar het stoort me dat hij op alle fronten tekort komt en altijd maar voor de man gaat ipv de bal en hier ontzettend veel kaarten oploopt en dan altijd een potentiële rode kaartpakker is voor het team.

Handjes op de rug.
Tegen de man op springen.
Te langzaam.
Positioneel niet altijd best

En aanvallend lang niet zo sterk als waar hij om geroemd wordt

Ik zie het niet... En als vervanger van de Ligt doe je onnodig een grote jas uit als je Alvarez en Schuurs kunt opstellen!
Gewoon lekker rechtback zetten ouwe.
AkaS
 AkaS - donderdag 29 augustus 2019 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hey gappie, proost op zijn contractverlenging he! ;-)
Hahahahaha
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 16:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien kan jij mij niet begrijpen omdat jij juist een minder grote fan bent dan ik. Voor mij is er geen enkele vorm van blijdschap wanneer ik kijk naar het vertoonde spel als gevolg van de keuzes van deze trainer!

Vergeet niet dat er op zijn minst enige twijfel is of hij wel de persoon is naar wie de credits moeten gaan t.a.v. de successen vorig jaar. Daar zijn de meningen over verdeeld o.b.v.zijn keuzes vorig jaar, hulp van Schreuder en druk van buiten af...

Niet zijn inzicht om uiteindelijk tot de succesformule te komen! Neres en van de Beek hadden bij hem geen plek. En de aankopen Kristensen en Labyad zijn op zijn aandrang gekomen en geflopt!

Zijn trieste liegen voor de camera en andere onzinnige dingen zijn voor mij slecht te verteren!

PAOK en apoel...kom op zeg. Als Mazraoui niet geschorst was en de buitenwacht hem dwong om Blind naar achteren te zetten had ik het willen zien!!!

Apoel had oud vvv en oud NAC spelers... de pure controle en dominantie waarover hij sprak zag ik niet echt... Wel een smerige counter tactiek van de tegenstander!!!

En weer lag een andere uitkomst lange tijd op de loer!!!

Ik frustreer mij omdat er zoveel meer in deze groep zit en zou hem wel door elkaar willen schudden hem verrot willen schelden om ze eigenwijze tukkermentaliteit in zijn reet te duwen en eens goed naar de kwaliteit van zijn selectie te kijken.

Wedden dat Veltman dan geen beste rcv in de selectie is.
En Mazraoui geen CL waardige middenvelder...

En tot slot waarom stelde die schijnheilige leugenaar Promes niet op....hij was toch de sleutel waarover hij niet kon beschikken????
Tegenstander heeft geen moment een kans gehad op meer.

Tegen Paok was veel meer geknepen billen dan nu. Een andere uitkomst heb ik na minuut 25 eigenlijk geen seconde aan gedacht.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 augustus 2019 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegenstander heeft geen moment een kans gehad op meer.

Tegen Paok was veel meer geknepen billen dan nu. Een andere uitkomst heb ik na minuut 25 eigenlijk geen seconde aan gedacht.
Ik was wel blij met die 2de goal zat toen toch rustiger. Al waren die gasten eigenlijk nooit echt gevaarlijk.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 augustus 2019 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 14:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mazraoui was favoriet van Ten Hag maar was vrijwel altijd onze zwakste schakel. Zo goed was die niet.

Grote potten altijd Veltman op rechts en tegen de mindere Dest. Mazraoui lekker banken en als het niet hoeft, nooit meer opstellen. En ervaren wordt je alleen maar door te spelen, tenzij je Mazraoui heet. Die maakt anderhalf jaar later nog steeds dezelfde domme fouten. Dest mag lekker een terugslag krijgen, die ontwikkeld zich tenminste
Vind niet dat Mazroui het slecht gedaan heeft voor iemand die niet op zijn natuurlijke positie stond. Veltman vind ik ook geen topper al vind ik hem na zijn blessure nog wel aardig. Gewoon degelijk beide geen top.

Dest wel potentie dus misschien toch maar voor hem gaan.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind niet dat Mazroui het slecht gedaan heeft voor iemand die niet op zijn natuurlijke positie stond. Veltman vind ik ook geen topper al vind ik hem na zijn blessure nog wel aardig. Gewoon degelijk beide geen top.

Dest wel potentie dus misschien toch maar voor hem gaan.
Op het middenveld is het een nog groter drama.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Mazraoui heeft vorig jaar veel goede wedstrijden gespeeld. Alleen is dat ergens ineens een stuk minder geworden. Eigenlijk kwam Veltman precies op tijd terug.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:40 schreef remco k het volgende:
Mazraoui heeft vorig jaar veel goede wedstrijden gespeeld. Alleen is dat ergens ineens een stuk minder geworden. Eigenlijk kwam Veltman precies op tijd terug.
Ik heb hem echt zelden goed zien spelen. Aanvallend af en toe wel redelijk, defensief nooit.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb hem echt zelden goed zien spelen. Aanvallend af en toe wel redelijk, defensief nooit.
Dat mag
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 19:53   quote  deeplink  
Kijk je ook zo uit naar Barca - Dortmund? Tegelijk met Ajax helaas, maar overweeg er heen te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:53 schreef Loetje het volgende:
Kijk je ook zo uit naar Barca - Dortmund? Tegelijk met Ajax helaas, maar overweeg er heen te gaan.
Dat gaat zeker een leuke pot worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt nu Dolberg vertrekt weer echt een nieuwe gevonden he waar je lekker op kan losgaan.
dat zeg ik al heel lang dus nee niks nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 30 augustus 2019 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegenstander heeft geen moment een kans gehad op meer.

Tegen Paok was veel meer geknepen billen dan nu. Een andere uitkomst heb ik na minuut 25 eigenlijk geen seconde aan gedacht.
Dus het was niet hun tactische plan om Ajax te laten komen, fysieke duels aan te gaan
Geel uitlokken en hopen op een counter???

En die afgekeurde goal is toch een serieuze doelpoging geweest die zomaar wel had kunnen tellen...

Maar goed, ik ben heel kritisch en negatief.

En heb iedere keer de bibbers als ik Veltman een duel zie aangaan. Want ieder duel is bij deze man een potentiële gele kaart. Zelfs als hij al heel heeft.

Een voetballende tijdbom in mijn ogen en dus een gevaar voor het team.
p111
 p111 - vrijdag 30 augustus 2019 - 10:12   quote  deeplink  
Klopt hij hield in het strafschop gebied dat beest vast en die liet zich gewillig vallen,het had gekund dat die Duitser een strafschop had gegeven,dan hadden wij er uit gelegen tegen die kneuzen dankzij hem.Hij speelt eigenlijk bijna altijd op de man en weinig op de bal,ik blijf het geen man voor het centrum vinden,en ik zou zelfs 100 % voor Dest gaan in mijn ogen zeer zeker beter als Veltman.
p111
 p111 - vrijdag 30 augustus 2019 - 10:13   quote  deeplink  
Maar Dest dan wel als rechtsback,in het centrum zou ik wel Alvares en Blind willen zien.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2019 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 - 09:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dus het was niet hun tactische plan om Ajax te laten komen, fysieke duels aan te gaan
Geel uitlokken en hopen op een counter???

En die afgekeurde goal is toch een serieuze doelpoging geweest die zomaar wel had kunnen tellen...

Maar goed, ik ben heel kritisch en negatief.

En heb iedere keer de bibbers als ik Veltman een duel zie aangaan. Want ieder duel is bij deze man een potentiële gele kaart. Zelfs als hij al heel heeft.

Een voetballende tijdbom in mijn ogen en dus een gevaar voor het team.
Ja dat was hun plan en aangezien ze niet 1 keer op de goal hebben geschoten is dat plan dus volledig mislukt en ontmanteld door het tactisch plan van Ten Hag

Als het een afgekeurde goal was zou er pas nadien zijn gefloten. Dat was dus geen afgekeurde goal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - APOEL Nicosia (28 augustus, 21.00 uur) play-off CL 2-0









0.0197999