BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marcos Senesi///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 januari 2020 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 14:47 schreef Bowie het volgende:
Zeker Cruz, dat waren bijzondere jaren.
Op een doordeweekse avond thuis tegen VVV bv, met alleen de Noordzijde 1e ring open, nog geen 3000 man die avond.
VVV had toen Rijnierse, een prachtspeler, en door hem stond 't in notime 0-2.
Uiteindelijk nog 2-2 geworden met een slotoffensief dat legendarisch was. De ene corner na de andere, met 3000 totaal krankzinnige, dronken, doorgesnoven gekken op de stoelen met een sfeer die aan een volle Kuip deed denken.
Ja is zo, dan zag je die lege plekken niet meer, creerde een speciaal gevoel van eenheid onder elkaar...
Dat gevoel mis ik nu wel vaak, teveel attractiepark dagjesmensen... Maar ja, tijden veranderen he
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 januari 2020 - 15:04   quote  deeplink  
Toen gebeurde er ook wel van alles, het Den Helder incident, Boateng peng peng peng...

Hoorde je niks over bevallingen in ieder geval :D
ar
 ar - zondag 19 januari 2020 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 12:19 schreef Cruzcontrol het volgende:
Wat ontplofte De Kuip toen tegen Juve, man man man
Om nooit te vergeten.
Ik stond strak van de adrenaline :)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 januari 2020 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 15:11 schreef ar het volgende:

[..]

Om nooit te vergeten.
Ik stond strak van de adrenaline :)
Of die wedstrijd, tegen Marseille , dat Van Wonderen er al snel af moest, het Legioen er vol achter ging staan, massaal gefluit bij elk balbezit tegenstander, en we met 3-0 (dacht ik) wonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2020 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 januari 2020 - 15:17   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2020 door Cruzcontrol --
ar
 ar - zondag 19 januari 2020 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 15:16 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Of die wedstrijd, tegen Marseille , dat Van Wonderen er al snel af moest, het Legioen er vol achter ging staan, massaal gefluit bij elk balbezit tegenstander, en we met 3-0 (dacht ik) wonnen.
Yep, 3-0 idd.
Maar de wedstrijd die mij 5 jaar van m'n leven heeft gekost is Feyenoord PSV uefa cup.
tomson
 tomson - zondag 19 januari 2020 - 15:49   quote  deeplink  
Was er ook. Aanwezig op vak X. Seizoenkaart W , passe partout CL op X.
Seizoen erop helemaal naar X verhuisd ..
tomson
 tomson - zondag 19 januari 2020 - 15:51   quote  deeplink  
Afijn OT : steeds meer vertrouwen in Senesi. Autocorrect: de nasi hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 januari 2020 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 15:04 schreef Cruzcontrol het volgende:
Toen gebeurde er ook wel van alles, het Den Helder incident, Boateng peng peng peng...

Hoorde je niks over bevallingen in ieder geval :D
Boateng werd nog eens aangehouden omdat hij met 160 km per uur over de vluchtstrook reed op de A4,om het vliegtuig te halen voor zijn cluppie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 januari 2020 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 15:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Boateng werd nog eens aangehouden omdat hij met 160 km per uur over de vluchtstrook reed op de A4,om het vliegtuig te halen voor zijn cluppie.
Ja, en dan hoorde je nog niet de helft, want was van voor de sociale media...:D
ar
 ar - zondag 19 januari 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 15:49 schreef tomson het volgende:
Was er ook. Aanwezig op vak X. Seizoenkaart W , passe partout CL op X.
Seizoen erop helemaal naar X verhuisd ..
W3 toen.. :)
De jaren daarvoor ook X.
Afgelopen jaar Z4.
Nu lounge set business class
tomson
 tomson - zondag 19 januari 2020 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 16:10 schreef ar het volgende:

[..]

W3 toen.. :)
De jaren daarvoor ook X.
Afgelopen jaar Z4.
Nu lounge set business class
Ah een luxepaard.. heb een paar jaar terug Z en T (T met RB) nog een paar seizoentjes gedaan, nu zoveel kleinkids om me heen dat de tijd en middelen gewoonweg niet meer naar een SK kunnen gaan :(
ar
 ar - zondag 19 januari 2020 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 16:19 schreef tomson het volgende:

[..]

Ah een luxepaard.. heb een paar jaar terug Z en T (T met RB) nog een paar seizoentjes gedaan, nu zoveel kleinkids om me heen dat de tijd en middelen gewoonweg niet meer naar een SK kunnen gaan :(
Ja, een lounge set thuis voor de buis kerel Hahaha
MightyAce
 MightyAce - zondag 19 januari 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 16:55 schreef ar het volgende:

[..]

Ja, een lounge set thuis voor de buis kerel Hahaha
Zo eentje voor in t zwembad ar?
tomson
 tomson - zondag 19 januari 2020 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 16:55 schreef ar het volgende:

[..]

Ja, een lounge set thuis voor de buis kerel Hahaha
Ah gotcha :D
ar
 ar - zondag 19 januari 2020 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 17:05 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zo eentje voor in t zwembad ar?
Dat zou mooi zijn hee.
Poolbar ervoor, hoppa.
Komen jullie allemaal bij mij bij in het chateau d'air om lekker los te gaan.
MightyAce
 MightyAce - zondag 19 januari 2020 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 18:35 schreef ar het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn hee.
Poolbar ervoor, hoppa.
Komen jullie allemaal bij mij bij in het chateau d'air om lekker los te gaan.
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 januari 2020 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 16:07 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja, en dan hoorde je nog niet de helft, want was van voor de sociale media...:D
Klopt Cruz,das zeker waar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 januari 2020 - 19:32   quote  deeplink  
Overigens word Senesi nu aleen in de uitverkoop gezet.
Ik geloof nooit dat Feyenoord een prijskaartje ophang aan die jongen van 15 miljoen
omdat we met de rug tegen de muur staan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 januari 2020 - 19:39   quote  deeplink  
Nee dit is een journalisten interpretatie
Positivo
 Positivo - donderdag 30 januari 2020 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 19:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Overigens word Senesi nu aleen in de uitverkoop gezet.
Ik geloof nooit dat Feyenoord een prijskaartje ophang aan die jongen van 15 miljoen
omdat we met de rug tegen de muur staan.
Het is weer lekker negatief. Van Hanegem is pissig en terecht als je tegen een van de beste spelers ooit zegt ik bel je dan bel je Sjaak met je kutaankopen FC Brancard binnenhalen en een kabouter 750.000 salaris geven is onvermogen. Dan bel je Willem en loop je niet popi met je zonnekoeker en gebruinde kop als de Messias van Zuid rond. Dirk heeft ook geen telefoon in Katwijk vreemde gang van zaken.

Senesi moet de uitverkoop in waarom? Architecten betalen de VVF we hebben toch geld gepakt in de EL weer suggestieve berichtgeving.

Van Hanegem fileert Dick ziet dat we ook wel geluk hebben gehad en dat het in de top nog steeds rommelt allemaal. De oude wijven Feyenoord watchers blijven stoken wanneer wordt het eens rustig.

Willem is geen zeikerd maar bel hem of is kleine Dick nog boos toen van Hanegem hem hielp na zijn Robben wissel.
van geil
 van geil - donderdag 30 januari 2020 - 19:47   quote  deeplink  
Senesi verkopen , en een speler huren van Barca ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 januari 2020 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 19:39 schreef Stylzz het volgende:
Nee dit is een journalisten interpretatie
Dat lijkt mij ook Roony !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 januari 2020 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 19:43 schreef Positivo het volgende:

[..]

Het is weer lekker negatief. Van Hanegem is pissig en terecht als je tegen een van de beste spelers ooit zegt ik bel je dan bel je Sjaak met je kutaankopen FC Brancard binnenhalen en een kabouter 750.000 salaris geven is onvermogen. Dan bel je Willem en loop je niet popi met je zonnekoeker en gebruinde kop als de Messias van Zuid rond. Dirk heeft ook geen telefoon in Katwijk vreemde gang van zaken.

Senesi moet de uitverkoop in waarom? Architecten betalen de VVF we hebben toch geld gepakt in de EL weer suggestieve berichtgeving.

Van Hanegem fileert Dick ziet dat we ook wel geluk hebben gehad en dat het in de top nog steeds rommelt allemaal. De oude wijven Feyenoord watchers blijven stoken wanneer wordt het eens rustig.

Willem is geen zeikerd maar bel hem of is kleine Dick nog boos toen van Hanegem hem hielp na zijn Robben wissel.
Ja een belletje kan geen kwaad,maar beter gewoon niet beloven dat je belt .
Dan hoeven we dit verhaal niet bijna een jaar aan te horen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 januari 2020 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 19:47 schreef van geil het volgende:
Senesi verkopen , en een speler huren van Barca ?
Niet voor een troostprijs van de hand doen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 januari 2020 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja een belletje kan geen kwaad,maar beter gewoon niet beloven dat je belt .
Dan hoeven we dit verhaal niet bijna een jaar aan te horen.
Echt hè zat net te denken hoe lang moeten we dit gezever al niet aanhoren
van geil
 van geil - donderdag 30 januari 2020 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet voor een troostprijs van de hand doen.
9 miljoen in een paar maanden is geen kattepis.
Zeker niet als je weer eens 6 miljoen hebt afgeschreven op spelers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 januari 2020 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 20:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Echt hè zat net te denken hoe lang moeten we dit gezever al niet aanhoren
Het hele seizoen word dit al in zijn columns beschreven.
Idd nu weten we het wel hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 januari 2020 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 20:20 schreef van geil het volgende:

[..]

9 miljoen in een paar maanden is geen kattepis.
Zeker niet als je weer eens 6 miljoen hebt afgeschreven op spelers.
Dat is zeker waar ,maar het loopt nu lekker en kan
dat van de zomer niet meer zijn?
van geil
 van geil - donderdag 30 januari 2020 - 20:27   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens, maar het is wel duidelijk dat Feyenoord winsten nodig heeft.
Er komen nog meer afschrijvingen aan , Vermeer , Jan Arie , Tapia , Ayoub , en bijna Botje ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2020 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 januari 2020 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 19:43 schreef Positivo het volgende:

[..]

Het is weer lekker negatief. Van Hanegem is pissig en terecht als je tegen een van de beste spelers ooit zegt ik bel je dan bel je Sjaak met je kutaankopen FC Brancard binnenhalen en een kabouter 750.000 salaris geven is onvermogen. Dan bel je Willem en loop je niet popi met je zonnekoeker en gebruinde kop als de Messias van Zuid rond. Dirk heeft ook geen telefoon in Katwijk vreemde gang van zaken.

Senesi moet de uitverkoop in waarom? Architecten betalen de VVF we hebben toch geld gepakt in de EL weer suggestieve berichtgeving.

Van Hanegem fileert Dick ziet dat we ook wel geluk hebben gehad en dat het in de top nog steeds rommelt allemaal. De oude wijven Feyenoord watchers blijven stoken wanneer wordt het eens rustig.

Willem is geen zeikerd maar bel hem of is kleine Dick nog boos toen van Hanegem hem hielp na zijn Robben wissel.
Willem zeurt teveel door.
Lijkt er bijna op dat ie zich in z'n eer aangetast voelt.
Okee, beter niet beloven te bellen, maar om daar nou je ongenoegen in de media over neer te leggen.

Gezeik.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 30 januari 2020 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 19:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Overigens word Senesi nu aleen in de uitverkoop gezet.
Ik geloof nooit dat Feyenoord een prijskaartje ophang aan die jongen van 15 miljoen
omdat we met de rug tegen de muur staan.
Dat is weer een goedverkopende headline... Blijkt niks van in het artikel zelf... En uiteraard is het de bedoeling om in die categorie spelers te kopen en te verkopen, met doel winst te behalen... Is allemaal heel logisch, maar daar heeft dus die kop van dat artikel niks mee van doen... Rioolkop
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 30 januari 2020 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja een belletje kan geen kwaad,maar beter gewoon niet beloven dat je belt .
Dan hoeven we dit verhaal niet bijna een jaar aan te horen.
Ik heb Willem voor altijd hoog zitten, maar nu begint dat belletje toch wel een beetje zielig aan te doen hoor, voor Willem... Hoe lang lezen we dat nu al niet... Jammer dat Willem daar zelf gewoon niet boven staat op zijn leeftijd... Maar kan me herinneren dat een paar jaar geleden, voor Troost, er ook zoiets was... Was dat met Gio,of, weet het niet meer.... En laten we eerlijk zijn, Willem was een briljante speler, en een briljante coach begin jaren 90, maar ja, we zijn nu 30 jaar verder. Als Sjaak beloofd had te bellen, had ie dat gewoon moeten doen... Maar waarvoor vraag ik mij af? De wereldtip Willem Jansen van Utrecht? Die nu eruit ligt? Laat Willem gewoon lekker bij Harry Mens zitten... Dat Harry er geen kloten van kent, interesseert hem ook niet, want het zal goed betalen... Net als die column, maar vecht daar geen persoonlijke vetes uit aub...
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 30 januari 2020 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Willem zeurt teveel door.
Lijkt er bijna op dat ie zich in z'n eer aangetast voelt.
Okee, beter niet beloven te bellen, maar om daar nou je ongenoegen in de media over neer te leggen.

Gezeik.
Idd.
Positivo
 Positivo - vrijdag 31 januari 2020 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2020 - 23:12 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ik heb Willem voor altijd hoog zitten, maar nu begint dat belletje toch wel een beetje zielig aan te doen hoor, voor Willem... Hoe lang lezen we dat nu al niet... Jammer dat Willem daar zelf gewoon niet boven staat op zijn leeftijd... Maar kan me herinneren dat een paar jaar geleden, voor Troost, er ook zoiets was... Was dat met Gio,of, weet het niet meer.... En laten we eerlijk zijn, Willem was een briljante speler, en een briljante coach begin jaren 90, maar ja, we zijn nu 30 jaar verder. Als Sjaak beloofd had te bellen, had ie dat gewoon moeten doen... Maar waarvoor vraag ik mij af? De wereldtip Willem Jansen van Utrecht? Die nu eruit ligt? Laat Willem gewoon lekker bij Harry Mens zitten... Dat Harry er geen kloten van kent, interesseert hem ook niet, want het zal goed betalen... Net als die column, maar vecht daar geen persoonlijke vetes uit aub...
Wie is Troost wie zijn alle losers rondom Feyenoord? Zowel technische staf , trainer, spelers en bestuur. Sorry maar in het bestuur zitten allemaal nobodies mensen die niets weten van voetbal of een club managen. Kieboom? Jorien dat waren karakters. Troost lachwekkende pion van wie eigenlijk dat de VVF hem niet terug willen heel begrijpelijk kijk naar de aankopen , de salarissen van de nieuwe spelers en de megacontracten van Nico en Jens. Advocaat blijft toch de man van die wissel van Robben en een spelerverzamelaar , puntenpakker en overlever. Frank die mag ik wel positief topspeler geweest en correct. Willem is 75 en als je over Feyenoord praat denk je aan Willem en Koentje maar die had niets met het wereldje toen hij stopte. Willem is een legende en leeft nog wordt door iedereen in het voetbal serieus genomen zelfs door de aartsvijand, die piepel je niet op deze manier. In onze selectie zijn Berghuis en in mindere mate Senesi echt de enige die het niveau hebben dat Feyenoord zou moeten nastreven. Kokcu misschien de rest als ze bij Heerenveen of AZ spelen ook prima.
van geil
 van geil - vrijdag 31 januari 2020 - 19:27   quote  deeplink  
Kaskraker van Troost
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 01 februari 2020 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 januari 2020 - 03:01 schreef Positivo het volgende:

[..]

Wie is Troost wie zijn alle losers rondom Feyenoord? Zowel technische staf , trainer, spelers en bestuur. Sorry maar in het bestuur zitten allemaal nobodies mensen die niets weten van voetbal of een club managen. Kieboom? Jorien dat waren karakters. Troost lachwekkende pion van wie eigenlijk dat de VVF hem niet terug willen heel begrijpelijk kijk naar de aankopen , de salarissen van de nieuwe spelers en de megacontracten van Nico en Jens. Advocaat blijft toch de man van die wissel van Robben en een spelerverzamelaar , puntenpakker en overlever. Frank die mag ik wel positief topspeler geweest en correct. Willem is 75 en als je over Feyenoord praat denk je aan Willem en Koentje maar die had niets met het wereldje toen hij stopte. Willem is een legende en leeft nog wordt door iedereen in het voetbal serieus genomen zelfs door de aartsvijand, die piepel je niet op deze manier. In onze selectie zijn Berghuis en in mindere mate Senesi echt de enige die het niveau hebben dat Feyenoord zou moeten nastreven. Kokcu misschien de rest als ze bij Heerenveen of AZ spelen ook prima.
Troost is ook gewoon een oerFeyenoorder hoor... Uiteraard niet van het kaliber De Kromme als speler, want dat was uniek. En Van Hanegem is en blijft voor mij altijd heilig na het kampioenschap van 1993 als speler... Maar ik vind dat hij niet teveel over dat telefoontje moet door blijven zeuren al maanden aan een stuk, vind ik een beetje zielig, en niet passen bij zo'n icoon. Onder Troost kwam wel Senesi ook he, dus helemaal slecht heeft ie t dan ook niet gedaan, als die straks voor het drie of viervoudige weggaat.
Mijn punt is dat er aan een verhaal meerdere kanten zitten, en Troost altijd wegzetten als nobody, gaat mij te ver, is ook gewoon een oerFeyenoorder!
Positivo
 Positivo - zaterdag 01 februari 2020 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 00:47 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Troost is ook gewoon een oerFeyenoorder hoor... Uiteraard niet van het kaliber De Kromme als speler, want dat was uniek. En Van Hanegem is en blijft voor mij altijd heilig na het kampioenschap van 1993 als speler... Maar ik vind dat hij niet teveel over dat telefoontje moet door blijven zeuren al maanden aan een stuk, vind ik een beetje zielig, en niet passen bij zo'n icoon. Onder Troost kwam wel Senesi ook he, dus helemaal slecht heeft ie t dan ook niet gedaan, als die straks voor het drie of viervoudige weggaat.
Mijn punt is dat er aan een verhaal meerdere kanten zitten, en Troost altijd wegzetten als nobody, gaat mij te ver, is ook gewoon een oerFeyenoorder!
Een telefoontje is dat teveel misschien heeft De Kromme nog een jaar te leven , vindt het gewoon asociaal door een aan reten likkende Feyenoorder eer je helden waardoor wij nog steeds een naam hebben in Europa. Sjaak haha echte reetlikker met een IQ nul als je niet eens Engels kan spreken Troosteloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2020 door Positivo --
VVout
 VVout - zaterdag 01 februari 2020 - 01:33   quote  deeplink  
Oh jee Cruzcontrol, heikel punt. Sjaak is gewoon de Sjaak, veel mensen geven um de schuld van alles en hij zou naar verluid zelfs geen Engels spreken. Moest zijn post verlaten nadat hij tijdelijk een post als TD overpakte omdat door gepruts niemand wist hoe ze hem in moesten vullen en sommige hadden het logischer gevonden als hij had bedankt en Feyenoord had laten zitten. Ik vind het ook bij de konijnen af en vrij lullig. Wat Willem betreft, die zegt altijd dat ze hem zouden bellen en dan gebeurt er niets. Groot voetballer hoor, maar hoor dat al 20 jaar. Hou op met dat gewijs en gejammer en kom je belofte na in eerste instantie aan Sjaak, Geef hem die plek bij de RvC terug, evalueren van zijn interim functie waarvan we bij voorbaat wisten dat hij geen ervaring had is ook zo waardevol te noemen. We zouden een kapzaagfabriek op Zuid moeten beginnen, de ideale omgeving voor een gegarandeerde omzet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2020 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 februari 2020 - 09:58   quote  deeplink  
Sjaak als interim td mag je best fileren. Hij is die functie ingestapt immers, ongeacht of hij de enige was, hij koos er voor.
Sjaak als Feyenoorder en in eerdere andere rollen bij de club staan hier los van.

Td Sjaak vond ik ondermaats. Kelly, Ie, Narsingh en ook nog Karsdorp zijn geen aanwinsten. En wat soupeert Fer aan salaris? En hoelang blijft Johnston een belofte?
En hoeveel mogen er gratis uit hun contract lopen? Ayoub, Vermeer, Tapia.
Geen 2e spits was failure.

En Sjaak is zielig? Rot op, toucheert een goed salaris.

Senesi is een prima zet. Dat is zo.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 februari 2020 - 10:06   quote  deeplink  
Vooral geen tweede spits vind ik niet kunnen..
kenny
 kenny - zaterdag 01 februari 2020 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 09:58 schreef FR-Henk het volgende:
Sjaak als interim td mag je best fileren. Hij is die functie ingestapt immers, ongeacht of hij de enige was, hij koos er voor.
Sjaak als Feyenoorder en in eerdere andere rollen bij de club staan hier los van.

Td Sjaak vond ik ondermaats. Kelly, Ie, Narsingh en ook nog Karsdorp zijn geen aanwinsten. En wat soupeert Fer aan salaris? En hoelang blijft Johnston een belofte?
En hoeveel mogen er gratis uit hun contract lopen? Ayoub, Vermeer, Tapia.
Geen 2e spits was failure.

En Sjaak is zielig? Rot op, toucheert een goed salaris.

Senesi is een prima zet. Dat is zo.
mee eens ik sluit mij hier volledig bij aan , maar dat bgrijpen de meesten hier onderhand wel haha
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 01 februari 2020 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 09:58 schreef FR-Henk het volgende:
Sjaak als interim td mag je best fileren. Hij is die functie ingestapt immers, ongeacht of hij de enige was, hij koos er voor.
Sjaak als Feyenoorder en in eerdere andere rollen bij de club staan hier los van.

Td Sjaak vond ik ondermaats. Kelly, Ie, Narsingh en ook nog Karsdorp zijn geen aanwinsten. En wat soupeert Fer aan salaris? En hoelang blijft Johnston een belofte?
En hoeveel mogen er gratis uit hun contract lopen? Ayoub, Vermeer, Tapia.
Geen 2e spits was failure.

En Sjaak is zielig? Rot op, toucheert een goed salaris.

Senesi is een prima zet. Dat is zo.
eens
kenny
 kenny - zaterdag 01 februari 2020 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 00:47 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Troost is ook gewoon een oerFeyenoorder hoor... Uiteraard niet van het kaliber De Kromme als speler, want dat was uniek. En Van Hanegem is en blijft voor mij altijd heilig na het kampioenschap van 1993 als speler... Maar ik vind dat hij niet teveel over dat telefoontje moet door blijven zeuren al maanden aan een stuk, vind ik een beetje zielig, en niet passen bij zo'n icoon. Onder Troost kwam wel Senesi ook he, dus helemaal slecht heeft ie t dan ook niet gedaan, als die straks voor het drie of viervoudige weggaat.
Mijn punt is dat er aan een verhaal meerdere kanten zitten, en Troost altijd wegzetten als nobody, gaat mij te ver, is ook gewoon een oerFeyenoorder!
troost oerfeyenoorder pfff het zegt niks er zitten om de week 50 duizend oer feyenoorders in de kuip , troost zal een aardige vent zijn maar heeft in al die jaren niks toegevoegd , heeft al diverse uiteen lopende baantjes gehad maar heeft in al die functies zich nooit ondersheiden
het zegt alles hoe feyenoord al jaren wordt geleid , functioneer je niet geen probleem zoeken we een andere functie , terecht dat meerdere trainers waaronder koeman melde dat er geen topsport mentaliteit heerst bij feyenoord
het is altijd vriendjes politiek ipv van de beste mensen op de juiste posities en dat geld nu ook met troost die word ook een baantje binnen feyenoord gegunt
waarom komt het dat er nooit geld is en we al een paar x op de afgrond balanceerden van faillissement , we op sportief gebied maar zo weinig kampioen worden terwijl we de grootste achterban van nederland hebben , dan is het duidelijk dat feyenoord niet professioneel geleid werd en wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2020 door kenny --
kenny
 kenny - zaterdag 01 februari 2020 - 11:05   quote  deeplink  
willem is altijd een eigenwijze man geweest maar altijd zijn waarde voor feyenoord bewezen als speler en trainer , denk zelfs de beste feyenoord speler ooit , ik vind als troost en kuyt hem meerdere keren beloven te bellen ze hun beloften moeten nakomen , het is geen lulletje rozenwater maar feyenoords beste speler ooit , ik vind dat je wel met wat meer respect met hem mag omgaan , anders moet je het niet lekker populair beloven en ja willen treurt hier misschien wat teveel over maar het steekt die man , ik vind dat ze wel wat beter met zo'n feyenoord icoon mogen omgaan
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 februari 2020 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 11:05 schreef kenny het volgende:
willem is altijd een eigenwijze man geweest maar altijd zijn waarde voor feyenoord bewezen als speler en trainer , denk zelfs de beste feyenoord speler ooit , ik vind als troost en kuyt hem meerdere keren beloven te bellen ze hun beloften moeten nakomen , het is geen lulletje rozenwater maar feyenoords beste speler ooit , ik vind dat je wel met wat meer respect met hem mag omgaan , anders moet je het niet lekker populair beloven en ja willen treurt hier misschien wat teveel over maar het steekt die man , ik vind dat ze wel wat beter met zo'n feyenoord icoon mogen omgaan
Dat gevoel had ik ook toen Vlaar een club zocht enkel om mee te trainen. Dat mocht niet. Wat dat betreft zijn wij blijkbaar geen warme club.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 februari 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Ja dat vond ik ook bizar
tomson
 tomson - zaterdag 01 februari 2020 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 11:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook toen Vlaar een club zocht enkel om mee te trainen. Dat mocht niet. Wat dat betreft zijn wij blijkbaar geen warme club.
Vlaar.. die mij op de open dag beloofde te blijven en s'avonds weg was ?
*sarcasme uit*
van geil
 van geil - zaterdag 01 februari 2020 - 16:42   quote  deeplink  
GOAL
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 februari 2020 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 11:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Vlaar.. die mij op de open dag beloofde te blijven en s'avonds weg was ?
*sarcasme uit*
Dat kunnen spelers niet beloven, had hij ook niet moeten doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marcos Senesi///HELD topic









0.0231440