BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marcos Senesi///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juli 2020 - 18:09   quote  deeplink  
Bij Feyenoord houden ze er serieus rekening mee dat de Argentijn De Kuip na één seizoen alweer gaat verlaten. Sevilla is één van de geïnteresseerde clubs en volgens Futbolistos zijn er de laatste uren onderhandelingen geweest tussen de Spaanse club en Feyenoord.
pat
 pat - zaterdag 18 juli 2020 - 18:35   quote  deeplink  
Jongens ik voel dat dit niet gaat gebeuren.
Let op mijn woorden: wij worden kampioen, er staat iets te gebeuren in de kuip
de bluffer
 de bluffer - zondag 19 juli 2020 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2020 - 18:09 schreef RenatoBos het volgende:
Bij Feyenoord houden ze er serieus rekening mee dat de Argentijn De Kuip na één seizoen alweer gaat verlaten. Sevilla is één van de geïnteresseerde clubs en volgens Futbolistos zijn er de laatste uren onderhandelingen geweest tussen de Spaanse club en Feyenoord.
Dan zou ik voor dat geld, F A naar Enschede sturen en gaan praten over de Spanjaard
Julio Pleguezuelo dat is de speler die past bij Feyenoord.
Hij is veel beter dan van Beek en Ié

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2020 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2020 - 10:55   quote  deeplink  
Maar niet goed genoeg
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 juli 2020 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Maar niet goed genoeg
als botje alsnog bijtekent zijn ze klaar achterin zoniet dan wil ik deze speler ook graag zien spelen samen met Senesi zou wel eens een positieve verassing kunnen zijn.!!!
de bluffer
 de bluffer - zondag 19 juli 2020 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 11:04 schreef Dirk1 het volgende:

[..]

als botje alsnog bijtekent zijn ze klaar achterin zoniet dan wil ik deze speler ook graag zien spelen samen met Senesi zou wel eens een positieve verassing kunnen zijn.!!!
Senesi gaat deze week verkocht worden dat kan dus niet
de bluffer
 de bluffer - zondag 19 juli 2020 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Maar niet goed genoeg
Dat weet jij niet
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 juli 2020 - 11:17   quote  deeplink  
Tja ik zou het jammer vinden mat wat is dat is.
En op de huidige spelersmarkt kun je nu wel wat met je centjes..........dubbel gevoel dus
Elk nadeel heeft zijn voordeel toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2020 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2020 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 11:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat weet jij niet
Kijk naar Twente
Die selectie is dramatisch
pat
 pat - zondag 19 juli 2020 - 11:26   quote  deeplink  
Een verkoop van senesi is het tegenovergestelde van wat we nu doen.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 juli 2020 - 11:53   quote  deeplink  
Die Holmen van Willem 2 is dat soms een lcv of een rcv? die vind ik ook niet verkeerd maar zal wel te duur zijn voor onze club.!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2020 - 11:58   quote  deeplink  
???????
pat
 pat - zondag 19 juli 2020 - 12:05   quote  deeplink  
Holmen is cv en is mij niet opgevallen.

Vertel dart wat zag je dat intressant was en is er naar gescput?

Netals dien spanjaard van bluffer uit twente, als ze niet op de radar staan het et geen zin om erover te lullen tog?
Tis nou niet dat dickie en frank hier adviesen verzamelen haha
cakendale
 cakendale - zondag 19 juli 2020 - 12:06   quote  deeplink  
Vergelijk Senesi eens met de Ligt ; voor half geld prijs de Ligt heb je upward potential tot E 60+ mln ; en dan hebben we het dus over E 30 mln+ ipv "onder E 20 mln. gaat hij niet weg" !
Gewoon ijzer smeden als het heet is net als bij Milik, Ziyech, Botman, of als het minder heet is maar nog steeds goed : Wober/Sinkgraven/Dolberg/Kluivert. ( Frenkie weggelaten )
En dan AZ : Janssen( nota bene eerst voor niets weg bij F en via Almere CIty meen ik )/Jahanbakhsh/Weghorst/Til
Kortom Senesi lig ook in corona tijd rond de E 30 mln, maar dat gaat Sevilla niet betalen maar in de Premier League wel ( bv. Arsenal opvolger Luis ), dus daar is het wachten op.
pat
 pat - zondag 19 juli 2020 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 12:06 schreef cakendale het volgende:
Vergelijk Senesi eens met de Ligt ; voor half geld prijs de Ligt heb je upward potential tot E 60+ mln ; en dan hebben we het dus over E 30 mln+ ipv "onder E 20 mln. gaat hij niet weg" !
Gewoon ijzer smeden als het heet is net als bij Milik, Ziyech, Botman, of als het minder heet is maar nog steeds goed : Wober/Sinkgraven/Dolberg/Kluivert. ( Frenkie weggelaten )
En dan AZ : Janssen( nota bene eerst voor niets weg bij F en via Almere CIty meen ik )/Jahanbakhsh/Weghorst/Til
Kortom Senesi lig ook in corona tijd rond de E 30 mln, maar dat gaat Sevilla niet betalen maar in de Premier League wel ( bv. Arsenal opvolger Luis ), dus daar is het wachten op.
Die namen
De vergelijkingen...

Ik weet dat we(ja we RB) jarig zijn... maar die namen???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 12:14 schreef pat het volgende:

[..]

Die namen
De vergelijkingen...

Ik weet dat we(ja we RB) jarig zijn... maar die namen???
Erg hè..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 juli 2020 - 12:52   quote  deeplink  
Arnesen bevestigt dat er ondanks de gevolgen van de coronacrisis géén absolute noodzaak is om Senesi deze zomer te verkopen. "Wij hoeven niet per se te verkopen," zegt hij. Wel laat de technisch directeur de deur op een kier. "Je weet dat Feyenoord niet oneindig veel geld heeft, dus zullen we aanbiedingen serieus nemen. Maar het is zeker niet noodzakelijk."

Bronnen rond Feyenoord laten weten dat Feyenoord 'voor een bedrag van onder de twintig miljoen niets eens nadenkt over een verkoop van Senesi', schrijft Rijnmond. Eén van de geïnteresseerde clubs zou Sevilla zijn. "Ik weet niet wie dat meldt, maar die informatie is niet vanuit Feyenoord gekomen. Als we Senesi verkocht hebben, dan brengen we dat zelf naar buiten."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2020 door Cruzcontrol --
de bluffer
 de bluffer - zondag 19 juli 2020 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kijk naar Twente
Die selectie is dramatisch
Zijn Ié, van Beek, Geertruida en Johnston beter dan hij
denk het niet
ar
 ar - zondag 19 juli 2020 - 13:57   quote  deeplink  
Niet verkopen aub
Mits € 250.000.000
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2020 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 13:06 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Zijn Ié, van Beek, Geertruida en Johnston beter dan hij
denk het niet
T scheelt niks denk ik. Dus nooit doen dan
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 juli 2020 - 19:45   quote  deeplink  
Pfff, als er een bod komt boven de 20 miljoen, uiteraard doen, prima investering geweest. Maar wel het jammere van deze tijd, een aan en verkoop veiling geworden. Zo'n Senesi vind ik nu zo'n typische Feyenoord speler, en zou ik graag nog lang hier zien, om successen te vieren. Indertijd, tot de jaren 00, had je nog echt teams die jaren samen speelden, gingen er paar seizoen 2 of 3 weg, en kwamen er even zoveel bij... Nu is het een doorgangshuis geworden (overdreven, maar toch)

Ach ja, je wordt ouder papa, geef het maar toe...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 juli 2020 - 20:46   quote  deeplink  
22 miljoen afgewezen.
ar
 ar - zondag 19 juli 2020 - 20:48   quote  deeplink  
Terecht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 juli 2020 - 20:50   quote  deeplink  
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2020 - 20:51   quote  deeplink  
Precies v9lgend seizoen voor 40m
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Hopelijk geen nico2
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 19 juli 2020 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
22 miljoen afgewezen.
Hoeveel moet er nog van die 22 miljoen af, dat kan zomaar een kwart zijn. (5 % naar z'n jeugdopleiding en 20% naar z'n vorige club) Ik zeg minimaal 30 miljoen!
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2020 - 21:33   quote  deeplink  
Cashen
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 19 juli 2020 - 21:49   quote  deeplink  
Liefst zou ik hem ook bij Feyenoord houden, maar er komt zo een bod dat je bijna niet af kunt wijzen. En dan ligt het er nog aan wat hij zelf wil!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 juli 2020 - 22:55   quote  deeplink  
22 miljoen?
Doen!
kenny
 kenny - zondag 19 juli 2020 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 21:16 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Hoeveel moet er nog van die 22 miljoen af, dat kan zomaar een kwart zijn. (5 % naar z'n jeugdopleiding en 20% naar z'n vorige club) Ik zeg minimaal 30 miljoen!
heb je wel gelijk in , van de 22milj gaat er een gedeelte naar zijn oude club die hebben een doorverkoop percentage , gaat er een gedeelte naar de zaakwaarnemers , en je gaat belasting betalen van je winst
ik heb een gevoel dat er meer is uit te persen en dat gaat Arnesen ook heel vakkundig doen
zie senesi liever ook niet vertrekken maar al kan je er aardig op verdienen en je kan v/d Ven en v Hecke ervoor terug halen zou ik het niet verkeerd vinden
de bluffer
 de bluffer - zondag 19 juli 2020 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 23:16 schreef kenny het volgende:

[..]

heb je wel gelijk in , van de 22milj gaat er een gedeelte naar zijn oude club die hebben een doorverkoop percentage , gaat er een gedeelte naar de zaakwaarnemers , en je gaat belasting betalen van je winst
ik heb een gevoel dat er meer is uit te persen en dat gaat Arnesen ook heel vakkundig doen
zie senesi liever ook niet vertrekken maar al kan je er aardig op verdienen en je kan v/d Ven en v Hecke ervoor terug halen zou ik het niet verkeerd vinden
Nog 5 miljoen er bij
En als je dan v/d Ven en v Hecke haalt, dan van Beek en Johnston verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2020 door de bluffer --
pat
 pat - maandag 20 juli 2020 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 23:16 schreef kenny het volgende:

[..]

heb je wel gelijk in , van de 22milj gaat er een gedeelte naar zijn oude club die hebben een doorverkoop percentage , gaat er een gedeelte naar de zaakwaarnemers , en je gaat belasting betalen van je winst
ik heb een gevoel dat er meer is uit te persen en dat gaat Arnesen ook heel vakkundig doen
zie senesi liever ook niet vertrekken maar al kan je er aardig op verdienen en je kan v/d Ven en v Hecke ervoor terug halen zou ik het niet verkeerd vinden
je betaald pas belasting over de geschreven winst als je je boekjaar afsluit. heb je die fondsen ervoor gebruik voor investeringen is er dus niks over winst aan belasting te betalen. het is dus niet waar wat je zegt.

geld of geen geld, kijk naar zijn waarde op het veld. hij is goed maar twijfelde in het begin en af en toe ook later toen hij goed ging spelen. hij wordt dus steeds beter en is nu rond de 22 miljoen waard? EN we gaan de eufa groepsfase nog in?

let op, die gaat meer waard worden na de groepsfase... en laat het geld nou gaan bij die enorme uitspringers, dat is nooit te voorspellen en dus niet waard om mee te nemen of zit ik fout?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2020 - 11:46   quote  deeplink  
Vooral van belang wat ie zelf wil ook.
Atalanta en Sevilla beide CL, maar geen top. Wil je op die leeftijd een tussenhop, of is Feyenoord die tussenhop en wil je springplanken naar de top.
pat
 pat - maandag 20 juli 2020 - 12:26   quote  deeplink  
ook waar ja
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 25 juli 2020 - 10:00   quote  deeplink  
Beneden de 20 miljoen niet laten gaan naar Atalanta
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 juli 2020 - 10:21   quote  deeplink  
Ik vind het een goede speler met potentie.
Maar kijk even naar de wedstrijden, daarin zie je dat hij niet echt zijn stempel ( nog) op wedstrijden drukt.
Of zie ik dat verkeerd?
Daarom beter nu verkopen voordat hij echt heel belangrijk gaat worden voor Feyenoord, nu kun je een nieuwe speler inpassen die heus wel te krijgen zijn voor ongeveer 10 milj dan heb je nog wat geld om gaten te vullen over
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Lekker oerdegelijk weer..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2020 - 11:19   quote  deeplink  
Ef7v-EfXYAANjv3.jpg
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 21 augustus 2020 - 11:28   quote  deeplink  
Gevalletje Jorgensen...
Bowie
 Bowie - vrijdag 21 augustus 2020 - 11:28   quote  deeplink  
Nog even en ik ga jou als beste info bron van de club beschouwen Stylzz.

Fantastisch bericht dit!!!

Geeft hoop in alle opzichten.

Geen gedwongen transfers en, belangrijker nog, een teken dat de kas beter gevuld is dan ze de buitenwacht willen doen geloven.

Er komen dus nog 2 directe versterkingen bij.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 augustus 2020 - 12:09   quote  deeplink  
Zeker goed bericht, ben er ook blij mee.
Echter hij is nog niet bepalend, en tja als je geld nodig hebt, voor 20 milj kun je wel wat.
ar
 ar - vrijdag 21 augustus 2020 - 13:46   quote  deeplink  
Als de aanbieding goed is, vertrekt hij gewoon. Net als ieder ander.
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2020 - 15:22   quote  deeplink  
Je moet wel je team ergens op kunnen bouwen, anders is het niet meer Feyenoord waardig. Dickie en Frank zien het gewoon goed, alleen een ruime transfersom waarmee je de schade kan verhelpen is te verdedigen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 augustus 2020 - 18:15   quote  deeplink  
En wat vindt Senesi er zelf van. z'n zaakwaanemer kan hem de kop gek maken: hoger salaris enzo.
Kortom: wordt Senesi een pain in the ass???
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2020 - 18:43   quote  deeplink  
Hij heeft een contract nu en heeft weinig te willen als er geen clausule in staat. Bovendien wil hij bij Feyenoord eerst beter worden en voelt hij zich goed bij Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 augustus 2020 - 19:04   quote  deeplink  
Er zijn wel gekkere dingen gebeurt.
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2020 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2020 - 19:04 schreef FR-Henk het volgende:
Er zijn wel gekkere dingen gebeurt.
Klopt, laat het nu een astronomische transfersom zijn bij Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:18   quote  deeplink  
Niet bij de selectie? Bijzonder
Nibke 7
 Nibke 7 - zaterdag 22 augustus 2020 - 16:33   quote  deeplink  
Verkocht voor 30 miljoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marcos Senesi///HELD topic









0.0256938