BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Lille (Dinsdag 17 september, 21.00) UEFA Champions League 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 15 september 2019 - 18:13   quote  deeplink  
0ggty41q.jpg

Datum en tijdstip: Dinsdag 17 september 2019, 21.00 uur
Locatie: Johan Cruijff ArenA
Competitie: UEFA Champions League
Scheidsrechter: Srdjan Jovanovic (Servië)

De wedstrijd
Ajax tegen Lille, de verassing van Europa van vorig jaar tegen de verassing van Frankrijk in het afgelopen seizoen. Ajax reikte in het vorige seizoen in de Champions League tot de halve finale, waar het nog begon in de 2e voorronde. Lille werd 2e achter het machtige Paris Saint Germain, maar klopte de grootmacht wel met maarliefst 5-1.

In het huidige seizoen zijn beide ploegen nog zoekende. Bij Ajax zijn de resultaten prima, maar lijken de automatismen nog ver te zoeken en Lille startte het seizoen met 3 zeges en 2 nederlagen en staat momenteel 5e in Frankrijk. Ajax is samen met PSV de medekoploper in de Eredivisie.

De overeenkomsten zijn ook dat beide ploegen hun sterspeler(s) kwijt zijn geraakt. Ajax verloor Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong aan respectievelijk FC Barcelona en Juventus, Lille verloor Pepe aan Arsenal.

my66cncsj6.jpg

De tegenstander, OSC Lille
Zoals in de intro, kent Lille vooralsnog een onwennig seizoen. Afgelopen jaar fantastisch gespeeld en 2e geworden achter het machtige PSG.

Ondanks Lille zijn beste speler kwijt raakte in de naam van Pepe, kwam het ook met een daverende stunt op de transfermarkt. Renato Sanches vertrok richting Noord Frankrijk en dat mag een verassing genoemd worden.

Lille speelt doorgaans in een 4-2-3-1 systeem waarbij de gehele linie achter de spits mag zwerven. De vraag zal echter zijn of trainer Christophe Galtier dit dinsdag ook zal doen, gezien hij gister op de tribune zat tijdens Ajax - Heerenveen, is een zelfde soort systeem als de Friezen iets aannemelijker.

Voor Lille zal aanvankelijk het doel zijn om te overwinteren in Europa, in de ArenA zijn er dus direct dure punten te vergeven.

xt7urq8u4.jpg

Ons aller Ajax
Ajax kent tot op heden een merkwaardig seizoen. De resultaten zijn meer dan prima, het spel is bij grote fases zéér matig. Met name de omschakeling is vooralsnog een flink struikelblok gebleken voor Ajax.

Ajax heeft de Champions League weten te bereiken door vanaf de 3e voorronde tweeluiken te overleven met PAOK en APOEL. Ajax speelde de laatste jaren veel Europese wedstrijden en de club lijkt bijna louter nog te leven voor deze wedstrijden. 2 jaar geleden in het seizoen waarin de EL finale behaald heeft, speelde Ajax 19 duels. Het jaar erna 4 en vorig jaar 18. Dit jaar zullen er dat opnieuw minimaal 10 zijn. Dat maakt 51 Europese duels in 4 seizoenen, ongekend.

Ajax sleepte dit jaar al de JC schaal in de wacht, overleefde dus 2 voorrondes in de CL en is medekoploper in de Eredivisie. Toch lijkt het voor Ten Hag nog altijd zoeken naar de CV duo en het controlerende duo op het middenveld. Ajax oogt kwetsbaar en met 2 cruciale wedstrijden deze week, zal Ajax na zondag echt weten waar het staat. Tegen Lille moet gewonnen worden om een goede stap te zetten naar minimaal Europees overwinteren, tegen PSV staat op het spel om niet opnieuw afgedroogd te worden in Eindhoven en weer achter de feiten aan te moeten lopen. Echter, blijft Ajax in de omschakeling zo zwak als het nu is, ligt een tripje naar de slachtbank in het vooruitzicht.

Bij Ajax is het de vraag of Donny van de Beek kan gaan terugkeren tegen Lille of PSV. De middenvelder wordt gemist bij Ajax.

8woaivwotbrx.jpeg.jpg

Programma poule H, dinsdag 17 september 2019
21.00 uur: Ajax - Lille OSC
21.00 uur: Chelsea - Valencia

Tot slot
Meteen een belangrijke pot dus voor zowel Ajax, als Lille. En dat meteen op de eerste speeldag van het nieuwe Champions League seizoen! Is Ajax klaar voor PSV en kan Ajax de Champions League starten met een belangrijke 3 punter? Woensdag rond 22.50 weten we het!

Iedereen een fijne wedstrijd toegewenst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 15 september 2019 - 18:36   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 oktober 2019 door Loetje --
AkaS
 AkaS - maandag 16 september 2019 - 07:48   quote  deeplink  
1 - 3

Met de huidige invulling zoals ten Hag het wil met Veltman en Blind zie ik een duidelijke nederlaag aankomen!

Hoop uiteraard dat ik het te negatief zie.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 september 2019 - 13:12   quote  deeplink  
3-0, omdat Ajax in de eredivisie een ander Ajax is dan in de competitie.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 16 september 2019 - 15:34   quote  deeplink  
3-2 ik zie ons iig niet de nul houden en we gaan zeker scoren. Het is nog geen geoliede machine maar heb wel het vertrpuwen op een goede afloop.
AkaS
 AkaS - maandag 16 september 2019 - 16:14   quote  deeplink  
....... Onana ........

....Alvarez Blind ....

Dest................Nico

......... Martinez........

Wanneer het zo komt te staan verdedigend gok ik op:

2 - 1
Eide
 Eide - maandag 16 september 2019 - 16:59   quote  deeplink  
Ten Hag rekent ook in CL-duel met Lille niet op Van de Beek en Mazraoui

Ajax-trainer Erik ten Hag denkt niet dat hij dinsdag in de Champions League-wedstrijd tegen Lille OSC een beroep kan doen op Donny van de Beek en Noussair Mazraoui. Het tweetal is nog altijd niet fit.

"Ik ga er nog altijd van uit dat Van de Beek en Mazraoui niet spelen tegen Lille", zegt Ten Hag maandag op de persconferentie voorafgaand aan de eerste groepswedstrijd in de Champions League. "Verder hebben we een behoorlijk fitte selectie."

Van de Beek heeft sinds eind augustus last van een hamstringblessure en miste de laatste drie duels van Ajax. Mazraoui keerde met een voetblessure terug van de interlandperiode met Marokko en deed daardoor afgelopen zaterdag niet mee in het gewonnen Eredivisie-duel met sc Heerenveen (4-1).

Ten Hag verving Van de Beek de laatste weken door Quincy Promes als aanvallende middenvelder te gebruiken. Mazraoui, die als rechtsback en middenvelder uit de voeten kan, werd tegen sc Heerenveen vervangen door Perr Schuurs. Joël Veltman speelde daardoor als rechtsback.

Ten Hag vindt Ajax niet meteen favoriet
Ajax bereikte vorig seizoen de halve finales van de Champions League en verloor daarin van Tottenham Hotspur. Lille was de afgelopen twee jaar niet actief in Europa. "Of wij de favoriet zijn? De Franse competitie is heel sterk. Wij zijn niet per definitie de favoriet. Wij zijn wel overtuigd van onszelf en lopen nergens voor weg", aldus Ten Hag.

"We zijn blij dat we in de groepsfase zitten, daar was het om te doen", vervolgt de oefenmeester van de Amsterdammers. "Of de groepsfase makkelijker is dan de kwalificaties? Dat kan ik niet zeggen. De tegenstand is beter, het is anders. Dat in elk geval. We moeten morgen weer een hoog niveau halen om een resultaat te halen."

Ajax is momenteel de koploper van de Eredivisie met dertien punten uit vijf duels. Lille staat in de Franse Ligue 1 op de vijfde plaats met negen punten uit vijf wedstrijden.

De wedstrijd tussen Ajax en Lille in de Johan Cruijff ArenA begint dinsdag om 21.00 uur en staat onder leiding van de Servische arbiter Srdjan Jovanovic. De andere wedstrijd in groep H gaat op Stamford Bridge tussen Chelsea en Valencia.

Bron
nummer10
 nummer10 - maandag 16 september 2019 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2019 - 16:14 schreef AkaS het volgende:
....... Onana ........

....Alvarez Blind ....

Dest................Nico

......... Martinez........

Wanneer het zo komt te staan verdedigend gok ik op:

2 - 1
dus dat... en echt leuk wat siempje (zwakkere competitie dan nu en anti voetbal) heeft gedaan voor ajax maar ik was blij dat ik van hem af was.. komt zwaar tekort als.je hoger op wil, idem voor veltman
remco k
 remco k - maandag 16 september 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2019 - 16:14 schreef AkaS het volgende:
....... Onana ........

....Alvarez Blind ....

Dest................Nico

......... Martinez........

Wanneer het zo komt te staan verdedigend gok ik op:

2 - 1
Ik vermoed ook dat het zo komt te staan als van de Beek terug is en dat hij dan naast Martinez komt te spelen.
remco k
 remco k - maandag 16 september 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2019 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus dat... en echt leuk wat siempje (zwakkere competitie dan nu en anti voetbal) heeft gedaan voor ajax maar ik was blij dat ik van hem af was.. komt zwaar tekort als.je hoger op wil, idem voor veltman
Je reageert op een berichtje wat niks met Siem te maken heeft.
remco k
 remco k - maandag 16 september 2019 - 19:37   quote  deeplink  
Ik verwacht er morgen nog niet veel van eerlijk gezegd. Deze ploeg heeft in de counter psg echt van het veld geblazen. En dat in de kampioenswedstrijd voor psg.

Ik denk dat morgen een gelijkspel het hoogst haalbare is.
Loetje
 Loetje - maandag 16 september 2019 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2019 - 19:37 schreef remco k het volgende:
Ik verwacht er morgen nog niet veel van eerlijk gezegd. Deze ploeg heeft in de counter psg echt van het veld geblazen. En dat in de kampioenswedstrijd voor psg.

Ik denk dat morgen een gelijkspel het hoogst haalbare is.
Het enige voordeel is dat ze hun ideale counteraanvaller kwijt zijn.

Maar ze zullen beter in de omschakeling zijn dan Heerenveen, dat weet ik wel
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 16 september 2019 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2019 - 16:14 schreef AkaS het volgende:
....... Onana ........

....Alvarez Blind ....

Dest................Nico

......... Martinez........

Wanneer het zo komt te staan verdedigend gok ik op:

2 - 1
Dit is de puzzel zoals hij zou moeten zijn. Dat roepen we hier al een tijdje maar onze trainer komt telkens weer met Veltman en of Schuurs. Natuurlijk heb je soms back ups nodig maar dat zijn in principe geen basis spelers. En dan straks vd beek en Zyjech bij martinez op het midden en we zijn klaar !!! Daarna wordt het tijd om binnenkort Unuvar op te nemen in de wedstrijdselectie.
Al die verhalen over dat talent van PSV begin ik beu te raken want wij hebben minstens zo'n groot talent in huis....
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 september 2019 - 10:01   quote  deeplink  
Wat ik niet begrijp..... En of waarom ik zeker weet dat deze trainer niet helemaal tof is!!!

Om op je toppen van je kunnen te kunnen spelen heb je automatismen nodig, een ingespeeld elftal. Dat beweerd deze trainer zelf voor de camera.

Vervolgens blijft hij maar husselen met zijn achterhoede en middenveld...

Tot op heden kunnen we niet zeggen dat het loopt als een tierelier....

Dan heb je een "topaankoop" Alvarez.... Heeft niet heel toevallig lijkt mij nummer 4 gekregen als shirtnummer.... Maar keer op keer zet hij deze man op het middenveld ipv op 4 waar we heel hard een topper nodig hebben en waar hij volgens mij voor is gehaald!!! (ook al speelde hij ook weleens op het middenveld...)

Door de voorrondes zijn we goed weggekomen. Zou doodzonde zijn als we nu ten onder gaan omdat deze klootzak altijd wat bijzonders wil uitvinden en hier dan extreem eigenwijs aan blijft vasthouden.

Als we vanavond verliezen, gaat dit vanuit de omschakelmomenten komen, 100%. Fransen zijn fysiek en snel en wij hebben Blind en Veltman..... Ik heb oprecht het gevoel dat dit niet goed gaat komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2019 door AkaS --
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 17 september 2019 - 10:23   quote  deeplink  
Zelf ben ik vanavond niet aanwezig op deze site.
Vanavond zit ikzelf in De Johan Cruijff Arena (in de VIP Lounge).

Desalniettemin blijf ik optimistisch, met een 2 -1 zege.
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 10:01 schreef AkaS het volgende:
Wat ik niet begrijp..... En of waarom ik zeker weet dat deze trainer niet helemaal tof is!!!

Om op je toppen van je kunnen te kunnen spelen heb je automatismen nodig, een ingespeeld elftal. Dat beweerd deze trainer zelf voor de camera.

Vervolgens blijft hij maar husselen met zijn achterhoede en middenveld...

Tot op heden kunnen we niet zeggen dat het loopt als een tierelier....

Dan heb je een "topaankoop" Alvarez.... Heeft niet heel toevallig lijkt mij nummer 4 gekregen als shirtnummer.... Maar keer op keer zet hij deze man op het middenveld ipv op 4 waar we heel hard een topper nodig hebben en waar hij volgens mij voor is gehaald!!! (ook al speelde hij ook weleens op het middenveld...)

Door de voorrondes zijn we goed weggekomen. Zou doodzonde zijn als we nu ten onder gaan omdat deze klootzak altijd wat bijzonders wil uitvinden en hier dan extreem eigenwijs aan blijft vasthouden.

Als we vanavond verliezen, gaat dit vanuit de omschakelmomenten komen, 100%. Fransen zijn fysiek en snel en wij hebben Blind en Veltman..... Ik heb oprecht het gevoel dat dit niet goed gaat komen.
Volgens mij staan Martinez en Alvarez al even op dat middenveld. En is van de beek geblesseerd waardoor hij op 10 wat anders moet.

Achterin aan de rechterkant mee eens. Maak gewoon een keuze tussen Veltman en Schuurs momenteel.

En Lille is geen koekenbakkerploeg. Ajax nog niet in vorm en dan kan je daar van verliezen. Die ploeg versloeg een paar maanden terug psg met 5-1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2019 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 13:38   quote  deeplink  
Dit is trouwens wel heel vet gedaan.

nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 september 2019 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij staan Martinez en Alvarez al even op dat middenveld. En is van de beek geblesseerd waardoor hij op 10 wat anders moet.

Achterin aan de rechterkant mee eens. Maak gewoon een keuze tussen Veltman en Schuurs momenteel.

En Lille is geen koekenbakkerploeg. Ajax nog niet in vorm en dan kan je daar van verliezen. Die ploeg versloeg een paar maanden terug psg met 5-1.
hoeveel middenvelders zitten er op de bank ? waarom niet de jeugd de kans geven zins de blessure van vdbeek ? zijn niet voor niks definitief naar het eerste gehaald toch ?
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 14:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoeveel middenvelders zitten er op de bank ? waarom niet de jeugd de kans geven zins de blessure van vdbeek ? zijn niet voor niks definitief naar het eerste gehaald toch ?
Omdat we daar met Ziyech en Promes waarschijnlijk betere alternatieven hebben, daarnaast zitten er bij de jongens die zijn doorgestroomd geen nummer 10.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 september 2019 - 16:46   quote  deeplink  
ja net wat je zegt.. betere alternatieven dan siem de jong... doelde dus op dat je beter de jeugd dan kans kan geven ipv siem de jong als je ziyech of promes daar niet neerzet.. en ons nieuwe supertalent dan ? leeftijd zegt niks toch ?
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 september 2019 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij staan Martinez en Alvarez al even op dat middenveld. En is van de beek geblesseerd waardoor hij op 10 wat anders moet.

Achterin aan de rechterkant mee eens. Maak gewoon een keuze tussen Veltman en Schuurs momenteel.

En Lille is geen koekenbakkerploeg. Ajax nog niet in vorm en dan kan je daar van verliezen. Die ploeg versloeg een paar maanden terug psg met 5-1.
Volgens mij is de combi met Alvarez en Martinez niet al een tijdje, maar slechts een paar keer. En het lijkt mij niet moeilijk om te zien dat Alvarez een prima aankoop is en of maar geen middenvelder die ons omhoog stuwt.

Daarnaast kijk ik naar een langere periode, namelijk vanaf de voorbereiding... Waarom doe jij toch altijd zo irritant? Je bent toch niet kippig, jij ziet toch ook dat hij vanaf de voorbereiding telkens veranderd. Nu is Donny geblesseerd maar daarvóór was het niet anders.
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 september 2019 - 17:02   quote  deeplink  
Ik hoop dat ik het fout zie, maar Veltman en Blind is echt géén CL niveau!
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 september 2019 - 17:03   quote  deeplink  
Ik hoop dat ik het fout zie, maar Veltman en Blind is echt géén CL niveau!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 september 2019 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 17:03 schreef AkaS het volgende:
Ik hoop dat ik het fout zie, maar Veltman en Blind is echt géén CL niveau!
Met Blind ben je kampioen geworden en speelde je halve finale Champions League. Lijkt me prima toch? Veltman vind ik ook niet goed genoeg..
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:
ja net wat je zegt.. betere alternatieven dan siem de jong... doelde dus op dat je beter de jeugd dan kans kan geven ipv siem de jong als je ziyech of promes daar niet neerzet.. en ons nieuwe supertalent dan ? leeftijd zegt niks toch ?
Kerel wat maak jij je druk over tien minuutjes zeg.

En ik denk niet dat unuvar nu al gebracht moet worden. Is ook helemaal niet nodig.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 september 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:
ja net wat je zegt.. betere alternatieven dan siem de jong... doelde dus op dat je beter de jeugd dan kans kan geven ipv siem de jong als je ziyech of promes daar niet neerzet.. en ons nieuwe supertalent dan ? leeftijd zegt niks toch ?
Om vervolgens na een slechte pot compleet afgebrand te worden. Talenten brengen vraagt ook om een goede timing. Geen idee waar Siem nu staat kan best nuttig zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 17:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij is de combi met Alvarez en Martinez niet al een tijdje, maar slechts een paar keer. En het lijkt mij niet moeilijk om te zien dat Alvarez een prima aankoop is en of maar geen middenvelder die ons omhoog stuwt.

Daarnaast kijk ik naar een langere periode, namelijk vanaf de voorbereiding... Waarom doe jij toch altijd zo irritant? Je bent toch niet kippig, jij ziet toch ook dat hij vanaf de voorbereiding telkens veranderd. Nu is Donny geblesseerd maar daarvóór was het niet anders.
4 wedstrijden op rij geloof ik. Dat vind ik al een tijdje. Een paar is namelijk twee.

En doe ff zelf niet zo irritant. Jij snapt toch ook wat er vertrokken is en dat er geen elftal op de wereld is die dat even in een paar wedstrijden weet op te vangen en met nieuwe spelers goed weet neer te zetten. Waarom verwacht jij dat dan wel bij Ajax en doe je als het niet direct lukt net alsof er een complete wanprestatie wordt geleverd.

Voorlopig nog geen enkel verlies en vrijwel louter goede overwinningen. En weet je wat het mooie is. Dat gebeurt met nog niet eens heel goed spel. Dus er is nog gigantisch veel ruimte voor verbetering.
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 17:02 schreef AkaS het volgende:
Ik hoop dat ik het fout zie, maar Veltman en Blind is echt géén CL niveau!
Dat denk ik ook niet naast elkaar.
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 19:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Om vervolgens na een slechte pot compleet afgebrand te worden. Talenten brengen vraagt ook om een goede timing. Geen idee waar Siem nu staat kan best nuttig zijn.
Eens. En je moet zeker geen slechte wedstrijden spelen bij nummer 10. Dan heeft ie meteen een nieuw zondebok.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 19:54   quote  deeplink  
Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Alvarez, Martinez, Promes, Ziyech, Tadic en Neres.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 20:52   quote  deeplink  
Hulde voor Slavia zeg!
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 20:57   quote  deeplink  
Iedereen heel veel succes.

We gaan weer beginnen. We discussiëren met zijn allen tot we een ons wegen. Maar deze mannen moeten het doen. Heerlijk dat we er weer zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Lille 442. Ligt Ajax normaal niet goed.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 september 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Die mocht op doel Tagliafico.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Wel bizar he, meteen het verschil in tempo. Nog niet goed verder, maar toch.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 september 2019 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. En je moet zeker geen slechte wedstrijden spelen bij nummer 10. Dan heeft ie meteen een nieuw zondebok.
Daarom denk ik dat het voor die paar minuutjes ook weinig uitmaakt wie er staat. Promes deed het aardig en Ziyech kan er eventueel ook nog. Siem kan op basis van zijn wedstrijdervaring dan misschien nog een keertje nuttig zijn. Huntelaar ook nog achter de hand. Komt best goed.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 20:57 schreef remco k het volgende:
Iedereen heel veel succes.

We gaan weer beginnen. We discussiëren met zijn allen tot we een ons wegen. Maar deze mannen moeten het doen. Heerlijk dat we er weer zijn.
Zeker, jij ook!

Toch het podium waarop je je club wilt zien.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 21:13   quote  deeplink  
Pfffff
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 september 2019 - 21:18   quote  deeplink  
JAAAAAAA
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 21:19   quote  deeplink  
Hoppaaa.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 21:19   quote  deeplink  
Jaaaaaaa
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 21:20   quote  deeplink  
Drie kansen nodig voor de eerste goal. Maar aanvallend echt goed. Defensief gewoon nog steeds kwetsbaar in de omschakeling.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - dinsdag 17 september 2019 - 21:20   quote  deeplink  
Lekkerrr
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 21:20 schreef remco k het volgende:
Drie kansen nodig voor de eerste goal. Maar aanvallend echt goed. Defensief gewoon nog steeds kwetsbaar in de omschakeling.
Liggen we zeeën aan ruimte, maar gelukkig winnen ze de persoonlijke duels achterin wel
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 september 2019 - 21:22   quote  deeplink  
Veltman en Blind staan tot nog toe gewoon hun mannetje.
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 21:23   quote  deeplink  
Wat is er met neres en zijn acties mensen. Hij lijkt niets te durven.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2019 - 21:22 schreef Hasjkoph het volgende:
Veltman en Blind staan tot nog toe gewoon hun mannetje.
Absoluut. Paar hele knappe duels gewonnen
remco k
 remco k - dinsdag 17 september 2019 - 21:30   quote  deeplink  
Ajax raakt de controle kwijt. Ze moeten gaan voetballen en uit die dues blijven.
Eide
 Eide - dinsdag 17 september 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Niet groots maar Ajax wel vrij aardig. Het oogt allemaal fragiel in de omschakeling en centraal achterin, zonder echte problemen tot dusver.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 september 2019 - 21:38   quote  deeplink  
Dit is godverdomme toch gewoon een rode kaart voor die mongool!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Lille (Dinsdag 17 september, 21.00) UEFA Champions League 3-0









0.0097348