BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kerstdagen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - woensdag 02 oktober 2019 - 08:50   quote  deeplink  
Ben benieuwd of John de Wolf wel de kerstdagen bij Spakenburg gaat halen
wacht nog steeds op de 1e zege

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2019 door de bluffer --
Fart
 Fart - woensdag 02 oktober 2019 - 08:59   quote  deeplink  
Jij ook fijne kerstdagen Bluffert.
En een gelukkig nieuwjaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 oktober 2019 - 08:59   quote  deeplink  
Fijne dagen Bluffer,en alvast een goed en gezond 2020.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 oktober 2019 - 09:07   quote  deeplink  
Kerstdagen.
Manmanman.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 02 oktober 2019 - 09:24   quote  deeplink  
Fart, Leon FR1908 en FR Henk snappen niet wat ik bedoel
goed lezen waar het over gaat
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 oktober 2019 - 09:37   quote  deeplink  
Wel erg off topic, John de Wolf gaat niet over kerstdagen.
Fart
 Fart - woensdag 02 oktober 2019 - 09:46   quote  deeplink  
Sorry Bluffert, inderdaad niet goed gelezen.
John, ook jij goeie kerst en een fijn nieuwjaar.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 02 oktober 2019 - 10:26   quote  deeplink  
Ik wens vanuit hier John de Wolf en met hem heel Spakenburg-Bunschoten vast een heerlijke kerst.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 oktober 2019 - 10:57   quote  deeplink  
Prettige dagen allemaal. John ook natuurlijk.
Fart
 Fart - woensdag 02 oktober 2019 - 10:58   quote  deeplink  
Ook een fijne kerst en een goed nieuwjaar gewenst aan:
De keeprs:
Leon ter Wielen
Jordy Deckers
Wouter Beukers

De verdedigers:
Nathaniel Will
Barry Beijer
Tom van der Neut
Guido van Rijn
Cendrino Misidjan
Jasper Beekhuis
Rida Najib

De middenvelders:
Mike Vreekamp
Youri Koelewijn
Jeffrey van de Groep
Tom Oostinjen
Jasper Waalkens
Giovanni Gravenbeek
Tom Menting
Armend Selimi

De aanvallers:
Argjend Selimi
Philip Ties
Olaf van der Sande
Kevin Sterling
Nick de Bondt
Jordi Bitter
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 oktober 2019 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 09:46 schreef Fart het volgende:
Sorry Bluffert, inderdaad niet goed gelezen.
John, ook jij goeie kerst en een fijn nieuwjaar.
Je moet beter lezen, fart.
Bluffert bedoelt dat kannibalisme in Spakenburg zich op John de Wolf richt en dat hij met Kerst dus wordt opgediend.
Dus.
Fart
 Fart - woensdag 02 oktober 2019 - 11:06   quote  deeplink  
Nee die wolven waren spoorloos toch?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 oktober 2019 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 11:06 schreef Fart het volgende:
Nee die wolven waren spoorloos toch?
Komen met de Kerstdagen terug.
Ieder verdient gezelschap, na de Kerst weer oprotten natuurlijk.
Fart
 Fart - woensdag 02 oktober 2019 - 11:09   quote  deeplink  
Ah zo .. ben blij dat het nu allemaal duidelijk is.
Dank je wel voor dit topic Bluffert.

En als antwoord op jouw vraag:
De wolven komen dus terug met de kerst.
VVout
 VVout - woensdag 02 oktober 2019 - 12:41   quote  deeplink  
Echt hè, 2 weken geleden in de Hornbach waren ze de kerstspullen al weer aan het stallen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 oktober 2019 - 12:41   quote  deeplink  
Ook dit vraagstuk hebben we weer snel opgelost.
Bedrijfje beginnen hierin.
In Den Haag lopen twee randdebielen die omkoopbaar zijn.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 02 oktober 2019 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 10:58 schreef Fart het volgende:
Ook een fijne kerst en een goed nieuwjaar gewenst aan:
De keeprs:
Leon ter Wielen
Jordy Deckers
Wouter Beukers

De verdedigers:
Nathaniel Will
Barry Beijer
Tom van der Neut
Guido van Rijn
Cendrino Misidjan
Jasper Beekhuis
Rida Najib

De middenvelders:
Mike Vreekamp
Youri Koelewijn
Jeffrey van de Groep
Tom Oostinjen
Jasper Waalkens
Giovanni Gravenbeek
Tom Menting
Armend Selimi

De aanvallers:
Argjend Selimi
Philip Ties
Olaf van der Sande
Kevin Sterling
Nick de Bondt
Jordi Bitter
Maar weinig Spakenburgse namen in de selectie.

Ik neem aan dat Armend en Argjend Selimi familie van elkaar zijn. Leuk. Maar waarschijnlijk ook 'jassen'.
Fart
 Fart - woensdag 02 oktober 2019 - 13:28   quote  deeplink  
In Spakenburg kan het ook zo maar zijn dat Argjend zowel de broer als de oom van Armend is.
Dat is ook de reden dat ze uiteindelijk nieuw volk geïmporteerd hebben daar.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 02 oktober 2019 - 15:02   quote  deeplink  
De schuld ligt bij Jordi bitter
Positivo
 Positivo - woensdag 02 oktober 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Tering kerstmuziek
van geil
 van geil - woensdag 02 oktober 2019 - 19:37   quote  deeplink  
Sinterklaas
Positivo
 Positivo - woensdag 02 oktober 2019 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 19:37 schreef van geil het volgende:
Sinterklaas
Met roetveegpietjes van de NPO , links Amsterdamse propaganda
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 oktober 2019 - 23:56   quote  deeplink  
Kom, leg eens uit wat dat met links te maken heeft.
Toe maar.
VVout
 VVout - donderdag 03 oktober 2019 - 00:23   quote  deeplink  
Hij bedoelt linke, heeft zich vertypt de "s" zit net schuin onder de "e"
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 oktober 2019 - 00:31   quote  deeplink  
Zou inhouden dat ie z'n tekst niet naleest.
Domme Pietje!
Positivo
 Positivo - donderdag 03 oktober 2019 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 23:56 schreef FR-Henk het volgende:
Kom, leg eens uit wat dat met links te maken heeft.
Toe maar.
Links wil soja bonen ipv vlees. Links wil rookverboden en mensen die meer betalen voor zorg als zij roken. Links vindt dat 390 negers Sinterklaas mogen verbieden vanwege hun gevoelens, Links wil de boeren de nek afdraaien, Links wil nog meer geld voor uitkering trekkers, die nu al meer verdienen met toeslagen, dan menig hardwerkende Nederlander. Links wil nog meer zielige asielzoekers knuffelen. Links wil onzinnige milieu uitgaven voor een schonere wereld omdat ze de aarde willen redden. Links wil nog meer overheidsuitgaven naar het onderwijs terwijl leraren gewoon geen les durven geven in de grote steden. Links is tegen etnisch fouilleren foei discriminatie, Links wil meer geld naar de zorg voor handen aan het bed terwijl het probleem de taal is met al die cultuurparels uit het Midden Oosten die geen woord Nederlands spreken maar wel gratis een nieuwe klit krijgen en een kleinere neus en een scootmobiel. Links heeft door jarenlange migratie en het mogelijk maken van grote gezinnen door allerhanden subsidies ervoor gezorgd dat wij nu met een groep analfabeten , permanente uitkeringstrekkers zitten of groepen hardcore criminelen met het IQ van een pantoffel diertje. Of zijn de PVDA, GL en D66 rechts. Nu denken ze weer met zakken geld onze multi culti samenleving in stand te kunnen houden, Dat geld betaal ik en andere die werken bijna 44 procent belastingdruk. Gezien de peilingen is links bijna dood als de dag daar is organiseer een Nationale Feestdag. Elitaire etterbakken zijn het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 oktober 2019 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 21:22 schreef Positivo het volgende:

[..]

Met roetveegpietjes van de NPO , links Amsterdamse propaganda
Wat heeft dit met links te maken?
Maak aantoonbaar.
Je verhaaltje hierboven doet er niet toe, da's geen antwoord op mijn vraag.
Positivo
 Positivo - donderdag 03 oktober 2019 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 08:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat heeft dit met links te maken?
Maak aantoonbaar.
Je verhaaltje hierboven doet er niet toe, da's geen antwoord op mijn vraag.
Alles NPO is AT5, AT5 is VARA en GL. Je bedoelt roetveeg pietjes denk niet , dat een VVD of PVV of CDA kiezer het er mee eens is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 oktober 2019 - 10:30   quote  deeplink  
Fout
Positivo
 Positivo - donderdag 03 oktober 2019 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:
Fout
In Aruba en Bonaire hebben ze zwarte Pieten hier zeurpieten veelal uit die grafstad in Noord-Holland zelfs de lesboeken moeten gedekoloniseerd worden.

Het is niet goed te praten maar geld zal de geschiedenis niet veranderen de jaren 40 en 45 poets je ook niet uit.

Black is beautifull get over it.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 oktober 2019 - 13:50   quote  deeplink  
Je mist t punt
igor korneev
 igor korneev - donderdag 03 oktober 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 02:04 schreef Positivo het volgende:

[..]

Links wil soja bonen ipv vlees. Links wil rookverboden en mensen die meer betalen voor zorg als zij roken. Links vindt dat 390 negers Sinterklaas mogen verbieden vanwege hun gevoelens, Links wil de boeren de nek afdraaien, Links wil nog meer geld voor uitkering trekkers, die nu al meer verdienen met toeslagen, dan menig hardwerkende Nederlander. Links wil nog meer zielige asielzoekers knuffelen. Links wil onzinnige milieu uitgaven voor een schonere wereld omdat ze de aarde willen redden. Links wil nog meer overheidsuitgaven naar het onderwijs terwijl leraren gewoon geen les durven geven in de grote steden. Links is tegen etnisch fouilleren foei discriminatie, Links wil meer geld naar de zorg voor handen aan het bed terwijl het probleem de taal is met al die cultuurparels uit het Midden Oosten die geen woord Nederlands spreken maar wel gratis een nieuwe klit krijgen en een kleinere neus en een scootmobiel. Links heeft door jarenlange migratie en het mogelijk maken van grote gezinnen door allerhanden subsidies ervoor gezorgd dat wij nu met een groep analfabeten , permanente uitkeringstrekkers zitten of groepen hardcore criminelen met het IQ van een pantoffel diertje. Of zijn de PVDA, GL en D66 rechts. Nu denken ze weer met zakken geld onze multi culti samenleving in stand te kunnen houden, Dat geld betaal ik en andere die werken bijna 44 procent belastingdruk. Gezien de peilingen is links bijna dood als de dag daar is organiseer een Nationale Feestdag. Elitaire etterbakken zijn het.
Stigmatisering maximus.
Ik stem soms links, maar heb een hekel aan bepaalde zogenaamde linkse uitingen.
Zoals milieu zones, aluminium hoedjes en milieu politie extremisten.

Sta jij als rechts persoon ook elke dag de Hitler groet te doen, slaven te houden en kristal nachten te organiseren?
;-)
Beide kanten op is t vaak drama, vooral de uiterste hoeken.
Uitkeringen zijn al jaren gestagneerd, maar dankzij VVD achtige partijen verdiend men in de onderlaag gewoon te weinig. Lekker pijpfitter voor 1200 per maand. Dan. Is 200 minder met een uitkering natuurlijk niet een beloning voor de takke werk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door igor korneev --
Positivo
 Positivo - donderdag 03 oktober 2019 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 14:04 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Stigmatisering maximus.
Ik stem soms links, maar heb een hekel aan bepaalde zogenaamde linkse uitingen.
Zoals milieu zones, aluminium hoedjes en milieu politie extremisten.

Sta jij als rechts persoon ook elke dag de Hitler groet te doen, slaven te houden en kristal nachten te organiseren?
;-)
Beide kanten op is t vaak drama, vooral de uiterste hoeken.
Uitkeringen zijn al jaren gestagneerd, maar dankzij VVD achtige partijen verdiend men in de onderlaag gewoon te weinig. Lekker pijpfitter voor 1200 per maand. Dan. Is 200 minder met een uitkering natuurlijk niet een beloning voor de takke werk
Ga je schamen wij hebben in de familie heel veel leed gehad vanwege Hitler. Drie doden op 1 dag Engelse Vaart en mensen in werkkampen , je moet echt eens nadenken eer je iets zegt. Slaven pure armoe in de familie, dat bedoel ik nou jij beledigt mij tot ver onder het bod .Terwijl ik dingen aan de orde stel die nu dus echt spelen in de maatschappij en te zielig voor woorden zijn. Kan hier niet eens boos on worden zo ver gaat dit. Ja de linkse partijen en het CDA zijn schuldig VVD kwam pas in de jaren 90 opzetten. Stem geen PVV al zal ik dat stigma ook wel hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 oktober 2019 - 18:10   quote  deeplink  
Kaaskoekjes
van geil
 van geil - donderdag 03 oktober 2019 - 18:32   quote  deeplink  
sateeke
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 oktober 2019 - 18:33   quote  deeplink  
Ga jij dit nu ook al doen?
@stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door FR-Henk --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 03 oktober 2019 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 17:54 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ga je schamen wij hebben in de familie heel veel leed gehad vanwege Hitler. Drie doden op 1 dag Engelse Vaart en mensen in werkkampen , je moet echt eens nadenken eer je iets zegt. Slaven pure armoe in de familie, dat bedoel ik nou jij beledigt mij tot ver onder het bod .Terwijl ik dingen aan de orde stel die nu dus echt spelen in de maatschappij en te zielig voor woorden zijn. Kan hier niet eens boos on worden zo ver gaat dit. Ja de linkse partijen en het CDA zijn schuldig VVD kwam pas in de jaren 90 opzetten. Stem geen PVV al zal ik dat stigma ook wel hebben.
sorry maat, ik deed het omdat je nog al in vooroordelen praat over mensen die links stemmen, dat hoeft natuurlijk echt niet perse om de punten te gaan die je aanhaalt.

Was dus als een extreem voorbeeld bedoeld waar je rechts mee kunt afschilderen.
meen ik niet natuurlijk
Positivo
 Positivo - donderdag 03 oktober 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 19:44 schreef igor korneev het volgende:

[..]

sorry maat, ik deed het omdat je nog al in vooroordelen praat over mensen die links stemmen, dat hoeft natuurlijk echt niet perse om de punten te gaan die je aanhaalt.

Was dus als een extreem voorbeeld bedoeld waar je rechts mee kunt afschilderen.
meen ik niet natuurlijk
Kan wel wat hebben, Ik had ook zoiets verwacht voor de discussie. Buiten dat heb ik ook veel linkse standpunten. Alleen zet ik het nu ook scherp ik bedoel natuurlijk ook niet, dat iedereen die links stemt achter alle standpunten staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door Positivo --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 03 oktober 2019 - 20:05   quote  deeplink  
prima man, allemaal duidelijk zo
Goede wedstrijd verder!
Positivo
 Positivo - donderdag 03 oktober 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 20:05 schreef igor korneev het volgende:
prima man, allemaal duidelijk zo
Goede wedstrijd verder!
1-0 !!!!!!!!!!!
igor korneev
 igor korneev - donderdag 03 oktober 2019 - 20:16   quote  deeplink  
ja top, nog steeds, hopelijk nog eentje erbij
CobusIII
 CobusIII - donderdag 03 oktober 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2019 - 09:46 schreef Fart het volgende:
Sorry Bluffert, inderdaad niet goed gelezen.
John, ook jij goeie kerst en een fijn nieuwjaar.
Jij wordt vaak ook niet goed begrepen, he...
van geil
 van geil - donderdag 03 oktober 2019 - 22:10   quote  deeplink  
Eerst nog vele feestjes.
Oktoberfest , 11e van de 11e , Kwekfestijn , etc etc .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 oktober 2019 - 23:01   quote  deeplink  
Boeiend weer.
Maar veel plezier.
tomson
 tomson - vrijdag 04 oktober 2019 - 07:33   quote  deeplink  
Jullie ook allemaal fijne kerst, voor links en rechts , Spakenburg en Katwijk, Brabant en ook Noord Holland en natuurlijk ook John de Wolf en bluffer een goed nieuwjaar
VVout
 VVout - vrijdag 04 oktober 2019 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 02:04 schreef Positivo het volgende:

[..]

Links wil soja bonen ipv vlees. Links wil rookverboden en mensen die meer betalen voor zorg als zij roken. Links vindt dat 390 negers Sinterklaas mogen verbieden vanwege hun gevoelens, Links wil de boeren de nek afdraaien, Links wil nog meer geld voor uitkering trekkers, die nu al meer verdienen met toeslagen, dan menig hardwerkende Nederlander. Links wil nog meer zielige asielzoekers knuffelen. Links wil onzinnige milieu uitgaven voor een schonere wereld omdat ze de aarde willen redden. Links wil nog meer overheidsuitgaven naar het onderwijs terwijl leraren gewoon geen les durven geven in de grote steden. Links is tegen etnisch fouilleren foei discriminatie, Links wil meer geld naar de zorg voor handen aan het bed terwijl het probleem de taal is met al die cultuurparels uit het Midden Oosten die geen woord Nederlands spreken maar wel gratis een nieuwe klit krijgen en een kleinere neus en een scootmobiel. Links heeft door jarenlange migratie en het mogelijk maken van grote gezinnen door allerhanden subsidies ervoor gezorgd dat wij nu met een groep analfabeten , permanente uitkeringstrekkers zitten of groepen hardcore criminelen met het IQ van een pantoffel diertje. Of zijn de PVDA, GL en D66 rechts. Nu denken ze weer met zakken geld onze multi culti samenleving in stand te kunnen houden, Dat geld betaal ik en andere die werken bijna 44 procent belastingdruk. Gezien de peilingen is links bijna dood als de dag daar is organiseer een Nationale Feestdag. Elitaire etterbakken zijn het.
Prima toch, alle duistere shisabarretjes dicht, geen schapen meer op het balkon slachten en ja we mogen best wel eens allemaal na gaan denken of we niet te decadent leven en daarmee onze wereld opbranden. Ik zelf heb nu trouwens na de dood van Pim niet meer gestemd omdat dit me redelijk heeft geraakt, eet zeker 75% alternatieve vleesvervangers en ben voor een multinationale samenleving indien zij ons erfgoed, levenswijze respecteren en niet die van hun opdringen waarvoor ze gevlucht zijn. Ben ik links, rechts? Maakt me geen klote uit, probeer het gewoon eens niet in een hokje te plaatsen.
Fart
 Fart - vrijdag 04 oktober 2019 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2019 - 22:06 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Jij wordt vaak ook niet goed begrepen, he...
Ja klopt.
Dat is de reden dat ik mijn emoties niet goed kan tonen...
Positivo
 Positivo - vrijdag 04 oktober 2019 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2019 - 07:54 schreef VVout het volgende:

[..]

Prima toch, alle duistere shisabarretjes dicht, geen schapen meer op het balkon slachten en ja we mogen best wel eens allemaal na gaan denken of we niet te decadent leven en daarmee onze wereld opbranden. Ik zelf heb nu trouwens na de dood van Pim niet meer gestemd omdat dit me redelijk heeft geraakt, eet zeker 75% alternatieve vleesvervangers en ben voor een multinationale samenleving indien zij ons erfgoed, levenswijze respecteren en niet die van hun opdringen waarvoor ze gevlucht zijn. Ben ik links, rechts? Maakt me geen klote uit, probeer het gewoon eens niet in een hokje te plaatsen.
Zo sta ik er ook in maar de politiek gaat niet verbieden of zeggen wat ik moet denken. Ben tegen die graaiers en onwijze salarissen , belasting ontwijking. Oneerlijke verdeling van rijkdom in de wereld. Ik eet overigens veel vlees heel veel haha. Jij compenseert dat ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 oktober 2019 - 11:42   quote  deeplink  
Word een hele lange kerst
VVout
 VVout - vrijdag 04 oktober 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2019 - 08:00 schreef Positivo het volgende:

[..]

Zo sta ik er ook in maar de politiek gaat niet verbieden of zeggen wat ik moet denken. Ben tegen die graaiers en onwijze salarissen , belasting ontwijking. Oneerlijke verdeling van rijkdom in de wereld. Ik eet overigens veel vlees heel veel haha. Jij compenseert dat ;-)
Jep ik compenseer dat, eet ook heel graag groenteschotels zoals witlof uit de oven met kaassaus en verse puree. Daarentegen pak ik ook wel eens een steakje van 500 gr of meer, maar dat dan hooguit een paar keer per jaar of lekkere ossenhaas saté. Verder com je trouwens als een aardige communist over als ik het zo lees, worden ook graag in een links hokje gepropt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kerstdagen









0.0064170