|
|
igor korneev
|
|
|
Van. Minder vlees eten word je vlees nog lekkerder als je t weer eet viel mij op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vind ik ook en ik kijk dat ik dan ook een echt lekker stuk haal, ipv van voorverpakt massagoed. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
We nemen dit leven allemaal veel te serieus. Moeten allemaal het beste uit het leven halen, vol voor maximaal gaan, het liefst ook nog aan iedereen denken en vooral niemand kwetsen. Maar tegelijkertijd kunnen we ook niemand iets gunnen, hebben we het liefst alles voor onszelf en is alleen eigen waarheid dé waarheid.
Doe gewoon jaar of 70 je eigen ding en sterf een gelukkig mens. Schijt aan wat een ander denkt of wil, wie maakt je wat als je het op je eigen manier doet. Vandaag de dag is het vooral een hoop blabla maar zo slecht als je zegt dat je het hebt heb je het vaak niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 20:26 schreef Fart het volgende:We nemen dit leven allemaal veel te serieus. Moeten allemaal het beste uit het leven halen, vol voor maximaal gaan, het liefst ook nog aan iedereen denken en vooral niemand kwetsen. Maar tegelijkertijd kunnen we ook niemand iets gunnen, hebben we het liefst alles voor onszelf en is alleen eigen waarheid dé waarheid. Doe gewoon jaar of 70 je eigen ding en sterf een gelukkig mens. Schijt aan wat een ander denkt of wil, wie maakt je wat als je het op je eigen manier doet. Vandaag de dag is het vooral een hoop blabla maar zo slecht als je zegt dat je het hebt heb je het vaak niet. Die laatste regel. Mooi man. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja pakt mij persoonlijk wel dat John de Kerst misschien niet eens haalt. Zet je toch aan het denken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Heerlijk lofhaha ham en kaas smullen puree ga nu vreten mzzk ! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 20:26 schreef Fart het volgende:We nemen dit leven allemaal veel te serieus. Moeten allemaal het beste uit het leven halen, vol voor maximaal gaan, het liefst ook nog aan iedereen denken en vooral niemand kwetsen. Maar tegelijkertijd kunnen we ook niemand iets gunnen, hebben we het liefst alles voor onszelf en is alleen eigen waarheid dé waarheid. Doe gewoon jaar of 70 je eigen ding en sterf een gelukkig mens. Schijt aan wat een ander denkt of wil, wie maakt je wat als je het op je eigen manier doet. Vandaag de dag is het vooral een hoop blabla maar zo slecht als je zegt dat je het hebt heb je het vaak niet. Zal uit geslapen ff hierop terugkomen . Henk ouwe maatschappij leraar leraar lees het morgen maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 16:29 schreef VVout het volgende:[..] Jep ik compenseer dat, eet ook heel graag groenteschotels zoals witlof uit de oven met kaassaus en verse puree. Daarentegen pak ik ook wel eens een steakje van 500 gr of meer, maar dat dan hooguit een paar keer per jaar of lekkere ossenhaas saté. Verder com je trouwens als een aardige communist over als ik het zo lees, worden ook graag in een links hokje gepropt. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hahaha net een vette saté en shoarma
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2019 - 03:15 schreef Positivo het volgende:[..] Zal uit geslapen ff hierop terugkomen . Henk ouwe maatschappij leraar leraar lees het morgen maar Ben onder de indruk. Nu al. Je krijgt een voldoende. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo