BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Chelsea (woensdag 23 oktober, 18.55 uur) UEFA Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 19:49   quote  deeplink  
2bmub5vn8o.jpg

Datum en tijdstip: Woensdag 23 oktober 2019, 18.55 uur
Locatie: Johan Cruijff ArenA, Amsterdam
Competitie: UEFA Champions League
Scheidsrechter: Ovidiu Hategan

De wedstrijd
Ajax - Chelsea is misschien wel dé wedstrijd waar we ons al enige tijd op aam het verheugen zijn. Vorig jaar speelde Ajax diverse grootmachten aardig van de mat en was Chelsea de ploeg die de Europa League wist te winnen, in de finale werd rivaal Arsenal op een 4-1 nederlaag getrakteerd. Ondanks de verkoop van Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt, is de buitenwereld nog altijd fors aan het teren op het succesvolle vorige seizoen en denkt men soms dat dit seizoen minimaal hetzelfde zou moeten lukken. Toch is dit voor Ajax dé ideale test om te zien of het opnieuw de absolute top van de nodige weerstand kan voorzien.

Daarbij is het tweeluik met Chelsea voor beiden ploegen enorm belangrijk en zal er na afloop van de wedstrijd in Londen, wellicht het nodige duidelijk zijn hoe poule H zal gaan eindigen. Waar we normaal onszelf graag alleen op ons aller Ajax willen focussen, kan het in deze zeker geen kwaad ook eens goed te gaan zitten voor het tweeluik tussen Lille en Valencia.

Ajax tegen Engelse clubs is de laatste jaren niet altijd succesvol geweest. Sterker nog, de laatste 2 tegenstanders zijn een horrorfilm geworden voor alles wat Ajax lief is. De Europa League finale in 2017 werd verloren van Manchester United, aflopen jaar ging het in de absolute slotseconden in de halve finale van de Champions League vreselijk mis tegen Tottenham Hotspur, waardoor Ajax de finale en misschien wel de 5e Champions League zege mis liep.

Helemaal negatief is het ook niet, de 2 confrontaties met Engelse clubs daarvoor waren positiever. Manchester City werd in de ArenA verslagen met 3-1 en uit werd er met 2-2 gelijkgespeeld door de ploeg van toenmalig trainer Frank de Boer. Ook won Ajax op Old Trafford met 1-2 in de Europa League bij Manchester United. Echter was het niet genoeg om door te gaan, United won namelijk eerder in Amsterdam met 0-2.

Toch troffen Ajax en Chelsea elkaar eens in een oefenwedstrijd een groot aantal jaar geleden. Ajax, met toen nog o.a Eriksen , Alderweireld en Siem de Jong in de basis, won destijds met 3-1 van een B-ploeg van Chelsea.

vkd7xa2f.jpg

De tegenstander, Chelsea
Chelsea, misschien wel de meest onnavolgbare ploeg van Europa tot op heden dit seizoen. Bizar slechte resultaten met goed voetbal, maken langzaamaan plaats voor resultaten die nog steeds uitkomen uit prima spel.

Chelsea is dit seizoen begonnen met een nieuwe trainer, namelijk icoon Frank Lampard. Waar Chelsea de laatste jaren vooral koos voor verdedigend voetbal en héle grote aankopen, kiest Lampard voor aanvallend voetbal en eigen jeugd. Met name Tammy Abraham en Mason Mount, die we kennen vanuit zijn huurperiode aan Vitesse, maken grote indruk op Stamford Bridge. Met Tammy Abraham heeft Chelsea bovendien een veelzijdige spits in huis die nog een potentieel vermogen heeft waar je u tegen zegt. Hij is goed in de kleine ruimte, is snel, goed in de combinatie, in de lucht en loopt fantastisch. Ook het scoren gaat hem héél makkelijk af.

Zoals hierboven al genoemd begon Chelsea het seizoen merkwaardig. United uit werd met 4-0 verloren terwijl het heer en meester was, van Liverpool werd verloren in de strijd om de Europese Super Cup terwijl het de winnaar van de Champions League 45 minuten voetballes gaf. De laatste tijd koppelt Chelsea de vele kansen en het fraaie combinatievoetbal ook aan prima resultaten. Zo werden de lastige uitwedstrijden bij Wolverhamton (2-5) en Southampton (1-4) zéér overtuigend gewonnen met opnieuw een hoofdrol voor Tammy Abraham.

De 4-2-3-1 van Lampard begint dus eindelijk zijn vruchten af te werpen met voetbal wat het bestuur van de Londenaren al zo lang wil zien. Aanvallend, snel en heerlijk om naar te kijken.

Toch kent Chelsea de laatste jaren best een succesvol bestaan in Europa. De Europa League is inmiddels 2x gewonnen en ook de Champions League werd één keer gewonnen. Toch gelooft het bestuur met Lampard aan het roer, dat Chelsea weer vaker zal gaan meespelen om de zege in de Champions League.

Chelsea is de Champions League redelijk begonnen overigens. Het ging thuis zéér ongelukkig met 0-1 onderuit tegen Valencia en won 2 weken later ietwat gelukkig bij Lille OSC, 1-2. Met de 3 behaalde punten, staat Chelsea op 3 punten van Ajax op de 2e plaats in poule H.

r2p5udzddy9wy.jpg

Ons aller Ajax
Ajax kent op zijn minst een bizarre comeback de laatste jaren in Europa. In 2017 totaal uit het niets de Europa League finale halen, in 2018 uitgeschakeld worden door Rosenborg en in 2019 de halve finale van de Champions League te bereiken. Wanneer Ajax dit jaar de poulefase opnieuw weet te overleven, mag Ajax langzamerhand terecht benoemd worden tot de absolute subtop van Europa.

Het is gewoon, al is voetballend nog zo goed, onmogelijk aan te sluiten bij het machtige Real, Barça, Bayern, Atletico, Liverpool, City en Juventus. Ondanks daar misschien in een wonderseizoen zoals het vorige wel eens van gewonnen kan worden, is dat structureel onmogelijk. Toch kan bijvoorbeeld een wedstrijd in de Johan Cruijff ArenA door die clubs wel degelijk als een absolute hel gezien kunnen gaan worden. De categorie Benfica, Porto, Arsenal etc lijkt Ajax echt voorbij als men echt overwintert in de Champions League en het niveau van Tottenham, Chelsea, Dortmund, Inter etc is misschien wel de categorie waar Ajax dan in benoemd mag worden. Hoe knap is dat?!

Vorig jaar heeft Ajax in ieder geval laten zien dat het de absolute top kan verassen. Bayern en Real werden 2x van de mat gespeeld met nog niet altijd het juiste resultaat als beloning, ook Juventus en Tottenham verloren beide op eigen veld van Ajax. Mede daardoor zijn we dan ook niet meer bang als grootmacht Chelsea naar Amsterdam komt over ruim 2 weken, zelfs als je daar zomaar gewoon dik van zou kunnen verliezen.

Vorig jaar verraste Ten Hag met de zogeheten Champions League variant door Dusan Tadic in de spits te zetten. Ajax verraste vriend en vijand door zoals al zovaak gezegd te hebben, 18 Champions League wedstrijden te spelen en de halve finale te bereiken. Dit jaar lijkt de variatie erin te zitten door met Edson Alvarez en Lissandro Martinez als controleurs te spelen. Tot hoever dit zal reiken, moeten we allemaal nog zien.

Ajax is het Champions League seizoen 2019/2020 hartstikke positief begonnen in ieder geval. Waar het nog lastig ging in de 3e en 4e voorrondes (play-offs) tegen PAOK en APOEL, won het overtuigend met 3-0 thuis van Lille en klopte het Valencia in het eigen Mestalla vorige week met dezelfde cijfers. Toch mogen we er niet blind voor zijn dat Ajax in deze wedstrijden al maarliefst 30 schoten te verwerken kreeg. Mede door fenomenaal keeperswerk van André Onana, kent Ajax een start met 6 punten uit 2 wedstrijden. 0 goals tegen en al 6 voor.

Tot slot
Poule H is na afloop van deze wedstrijd halverwege en weten we of Ajax echt serieus waarschijnlijk nog maar 1 zege nodig heeft voor een plaats bij de laatste 16, of dat Ajax na afloop weet dat het met een uitwedstrijd tegen Chelsea, toch serieus moet gaan vrezen.

Hieronder nog even de tot nu toe gespeelde wedstrijden in poule H. Het blijft prachtig om te zien dat Ajax beide wedstrijden ruim gewonnen heeft en fier aan kop gaat. Tevens spelen nu dus Lille en Valencia een tweeluik tegen elkaar. Ideaal zou minimaal één zege van Ajax zijn en daar 2 keer gelijk, of op zijn minst dat Valencia niet beide wedstrijden wint.

Wedstrijden, programma en stand poule H:

Dinsdag 17 september
21.00 uur: Ajax - Lille OSC 3-0
21.00 uur: Chelsea - Valencia 0-1

Woensdag 2 oktober
21.00 uur: Valencia - Ajax 0-3
21.00 uur: Lille OSC - Chelsea 1-2

Woensdag 23 oktober
18.55 uur: Ajax - Chelsea
21.00 uur: Lille OSC - Valencia

e60l6sr6.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 20:03   quote  deeplink  
39t0nag.jpg

Laatste nieuws omtrent Ajax - Chelsea

* Ross Barkley is in het duel met Newcaste United na 43 minuten uitgevallen bij Chelsea, of het duel met Ajax in gevaar komt, is niet bekend.

* Chelsea heeft zijn generale repetitie voorafgaand aan het duel met Ajax met 1-0 gewonnen thuis van Newcastle United. Marcos Alonso scoorde ruim een kwartier voor tijd de enige treffer op Stamford Bridge.

* De Roemeen Ovidiu Hategan is door de UEFA aangesteld als scheidsrechter voor het duel tussen Ajax en Chelsea.

* Chelsea mist Kristensen en Rudiger tegen Ajax. Kante en Barkley zijn twijfelgevallen.

* André Onana staat op scherp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:46   quote  deeplink  
vwqqu2vm44.jpg

Voorbeschouwing Ten Hag op Chelsea
Erik Ten Hag geeft heel duidelijk aan waar Ajax voor moet waken. Met name in balbezit moet het zuiniger als we onze trainer mogen geloven, dit allemaal om niet in de hoge ibtensiteit van een Engelse ploeg te komen. Komt er ook, niet onterecht op neer dat Ten Hag duidelijk aangeeft dat het Engelse tempo te machtig is voor ons.

Kijk hieronder de samenvatting van de persconferentie van Ajax.



Ook Lampard blikt vooruit op Ajax - Chelsea
Frank Lampard heeft zin in de wedstrijd, krijgt een grappige vraag van Kraay en blikt, zonder angst zoals hij noemt, op Ajax. Heeft veel respect voor de Amsterdammers en zegt met Chelsea nog niet zover te zijn, al moet je altijd nadenken hoe serieus je dat moet nemen.

Kijk hieronder een samenvatting van de persconferentie van Chelsea.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 20 oktober 2019 - 00:34   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie?
hjf
 hjf - zondag 20 oktober 2019 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2019 - 00:34 schreef Loetje het volgende:
Wat verwachten jullie?
Ik ga voor een kleine overwinning Loetje. Alhoewel ik Chelski onder de nieuwe trainer Frank Lampard heel goed vind voetballen. Zonder echt grote sterren is het nu meer een team geworden.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 oktober 2019 - 11:08   quote  deeplink  
Zoals Ajax tegen RKC speelde, kan het wel eens een hele moeilijk pot worden.
We moeten met een schone lei beginnen.

En omdat we thuis spelen denk ik dat we maximaal met 1 -0 of met 2 - 1 kunnen winnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 oktober 2019 - 13:45   quote  deeplink  
3-0! BAM!!
remco k
 remco k - maandag 21 oktober 2019 - 08:35   quote  deeplink  
Ajax Chelsea, 0-2..

We geven zoveel weg, en Chelsea heeft wel de juiste vorm en mentaliteit om het af te straffen.

Kansloze nederlaag.
Loetje
 Loetje - maandag 21 oktober 2019 - 15:00   quote  deeplink  
Ik ga ook voor 0-2. Chelsea voetbalt prima en Engelsen liggen ons niet. Daarnaast zie ik bepaalde koppeltjes onstaan op het veld waarbij ik het ergste vrees voor ons.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 oktober 2019 - 15:43   quote  deeplink  
Ik ga voor 3-1.
I'll be there!!
p111
 p111 - maandag 21 oktober 2019 - 16:10   quote  deeplink  
Ik denk 3-1 omdat wij nou eenmaal in de CL er 100 procent voor gaan en dan hebben wij een heel goede ploeg.
Loetje
 Loetje - maandag 21 oktober 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 16:10 schreef p111 het volgende:
Ik denk 3-1 omdat wij nou eenmaal in de CL er 100 procent voor gaan en dan hebben wij een heel goede ploeg.
Toch kregen Valencia en Lille al minimaal net zo veel kansen als wij
p111
 p111 - maandag 21 oktober 2019 - 17:15   quote  deeplink  
Beide wedstrijden vond ik ons toch de betere ploeg,je hebt wel gelijk dat de tegenstanders teveel kansen kreeg tegen Ajax.Ik vind onze verdediging echt minder als vorig seizoen,maar zo gek is dat niet zonder de ligt en de Jong.De Ligt was veel sterker als Veltman en de Jong was een kanjer op het middenveld.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 21 oktober 2019 - 17:34   quote  deeplink  
1-3 het muntje gaat een keer de andere kant opvallen. Heb het idee dat we te vaak goed wegkomen met al die kansen tegen.
Loetje
 Loetje - maandag 21 oktober 2019 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 17:15 schreef p111 het volgende:
Beide wedstrijden vond ik ons toch de betere ploeg,je hebt wel gelijk dat de tegenstanders teveel kansen kreeg tegen Ajax.Ik vind onze verdediging echt minder als vorig seizoen,maar zo gek is dat niet zonder de ligt en de Jong.De Ligt was veel sterker als Veltman en de Jong was een kanjer op het middenveld.
De meeste lachen je uit om dat ik zeg, maar geloof mij dat het verdedigen voorin al begint. Eerste blok zakte alles door het ijs, 2e blok lag het absoluut niet aan Blind en Veltman, maar aan het middenveld en de backs. Afgelopen week ging het grotendeels daar ook weer helemaal mis.
Loetje
 Loetje - maandag 21 oktober 2019 - 21:43   quote  deeplink  
Traore weer 3 goals gemaakt bij Jong. Gezien Tadic het lastig heeft en Huntelaar in principe onze pinchitter is, zou ik, gezien zijn compleetheid niet inzien waarom je hem niet vaker bij de eerste selectie zou halen
Loetje
 Loetje - maandag 21 oktober 2019 - 22:33   quote  deeplink  
Ik verwacht woensdag een Red Bull scenario. Chelsea speelt voetbal wat daar verdacht veel op lijkt.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 oktober 2019 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 17:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

De meeste lachen je uit om dat ik zeg, maar geloof mij dat het verdedigen voorin al begint. Eerste blok zakte alles door het ijs, 2e blok lag het absoluut niet aan Blind en Veltman, maar aan het middenveld en de backs. Afgelopen week ging het grotendeels daar ook weer helemaal mis.
de verdediging zet de middenvelders neer als ze niet goed staan.. en laten dat nu net 2 ajax spelers zijn met de meeste ervaring..
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de verdediging zet de middenvelders neer als ze niet goed staan.. en laten dat nu net 2 ajax spelers zijn met de meeste ervaring..
Reageer gewoon alsjeblieft niet meer op mij ofzo, want heb gewoon medelijden met je. Remco wil het er vast wel met je over hebben.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 oktober 2019 - 02:05   quote  deeplink  
a gosh.. zegt meer over jou dan over mij, forum betekend meelullen ? maar is goed veltman lover
remco k
 remco k - dinsdag 22 oktober 2019 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 22:33 schreef Loetje het volgende:
Ik verwacht woensdag een Red Bull scenario. Chelsea speelt voetbal wat daar verdacht veel op lijkt.
Ajax en Chelsea spelen vergelijkbaar voetbal. Ik denk dat het een hele open pot gaat worden.

Waarbij het zomaar eens 2-0 of 0-2 kan staan. Waarbij het spelbeeld bij beide standen gewoon gelijk kan zijn.

En aangezien Ajax al vaak goed is weggekomen dit seizoen. Denk ik dat we er nu eens hard vanaf gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 22 oktober 2019 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de verdediging zet de middenvelders neer als ze niet goed staan.. en laten dat nu net 2 ajax spelers zijn met de meeste ervaring..
Onzin natuurlijk. Dus iedere keer dat een middenvelder niet goed staat, komt dat door de CV's?

Lekker makkelijk.. Maar hey, zo kan je in ieder geval je twee zondebokken de schuld geven toch.

Kerel man, je vind echt altijd wel een manier om je eigen zondebokken ergens de schuld van te geven.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax en Chelsea spelen vergelijkbaar voetbal. Ik denk dat het een hele open pot gaat worden.

Waarbij het zomaar eens 2-0 of 0-2 kan staan. Waarbij het spelbeeld bij beide standen gewoon gelijk kan zijn.

En aangezien Ajax al vaak goed is weggekomen dit seizoen. Denk ik dat we er nu eens hard vanaf gaan.
Daarom ook. En ik zie ook niet hoe Abraham gestopt moet worden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 10:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Dus iedere keer dat een middenvelder niet goed staat, komt dat door de CV's?

Lekker makkelijk.. Maar hey, zo kan je in ieder geval je twee zondebokken de schuld geven toch.

Kerel man, je vind echt altijd wel een manier om je eigen zondebokken ergens de schuld van te geven.
Precies dit.
remco k
 remco k - dinsdag 22 oktober 2019 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 11:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom ook. En ik zie ook niet hoe Abraham gestopt moet worden.
Aanvoer stoppen. Maar onze middenvelders verdedigen heel zelden maar de bal, dekken weinig door en daardoor komt de bal er vaak alsnog.

Ben heel benieuwd hoe Ajax er dadelijk staat tegen de grootste tegenstander van dit seizoen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Aanvoer stoppen. Maar onze middenvelders verdedigen heel zelden maar de bal, dekken weinig door en daardoor komt de bal er vaak alsnog.

Ben heel benieuwd hoe Ajax er dadelijk staat tegen de grootste tegenstander van dit seizoen.
Wat je noemt is inderdaad de enige optie, maar gezien middenvelders bij ons vooral voetballen en diep staan en veel te vaak niet of te laat mee gaan verdedigen, acht ik die kans bijzonder klein dat dat gaat lukken
remco k
 remco k - dinsdag 22 oktober 2019 - 15:08   quote  deeplink  
Kante en barkley er niet bij waarschijnlijk.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 15:08 schreef remco k het volgende:
Kante en barkley er niet bij waarschijnlijk.
Ik twijfel nog over de eerste, dat kan nog wel een troef zijn voor Lampard.
remco k
 remco k - dinsdag 22 oktober 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik twijfel nog over de eerste, dat kan nog wel een troef zijn voor Lampard.
Ik vind dat soort dingen altijd heel raar. Wat voor nut heeft het om niet gewoon eerlijk te zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat soort dingen altijd heel raar. Wat voor nut heeft het om niet gewoon eerlijk te zijn.
Eens hoor, maar wordt stiekem toch heel veel gedaan.

Hoewel, als ik het goed gelezen heb, zit die niet bij de selectie, Barkley ook niet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 21:12   quote  deeplink  
Persconferenties toegevoegd. Nu is het echt op naar morgen, maar ondanks ik zelden heel positief ben, heb ik er deze week helemaal geen vertrouwen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 22:28   quote  deeplink  
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe topicstijl van de laatste weken? Voor mij oogt het wat rustiger, vandaar ook de keuze. Eredivisie en CL beiden in eigen vaste stijl
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 22:38   quote  deeplink  
Telegraaf is weer aan het stoken, ditmaal met Gravenberch
Eide
 Eide - dinsdag 22 oktober 2019 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:
Telegraaf is weer aan het stoken, ditmaal met Gravenberch
Het is precies zoals je zegt. De Televaag is aan het stoken. Klikjes verzamelen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 22:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is precies zoals je zegt. De Televaag is aan het stoken. Klikjes verzamelen.
Jammer, vraag me echt af wat Ajax hun misdaan heeft. Waren nog niet zo lang geleden gewoon een prima krant.
AkaS
 AkaS - woensdag 23 oktober 2019 - 01:08   quote  deeplink  
Uitslag is afhankelijk van het geluk dát we hebben....

Onze toptrainer heeft nog altijd geen balans gevonden, wel heel veel mazzel...
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 oktober 2019 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 01:08 schreef AkaS het volgende:
Uitslag is afhankelijk van het geluk dát we hebben....

Onze toptrainer heeft nog altijd geen balans gevonden, wel heel veel mazzel...
onbegrijpelijk eigenlijk...
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 13:57   quote  deeplink  
Nog een uurtje of 5. Begint het bij meer weer te kriebelen?
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 14:41   quote  deeplink  
Boeiend feitje.

https://www.telegraaf.nl/sport/1177293812/ajax-met-of-zonder-tagliafico-is-wereld-van-verschil?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 oktober 2019 - 15:16   quote  deeplink  
2-2
Vervelende gelijkmaker van Chelsea in 'the dying seconds'
AkaS
 AkaS - woensdag 23 oktober 2019 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 01:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onbegrijpelijk eigenlijk...
Kijk ik heb soms schreeuwend van geluk de doelpunten gevierd, zeker ook de eerste tegen Valencia van Ziyech. De ramen bij de buren trilde hahaha. Maar wat ik jammer vind is dat we inderdaad nog steeds van ongelofelijke en extreme mazzel afhankelijk zijn. Terwijl we een goede selectie hebben met tools om een uitgebalanceerd elftal te hebben.

Maar Overmars is verdacht extreem gecharmeerd van Veltman. Dit ontgaat onze wijze man uit het oosten niet en stelt hem steevast op in de basis. Blind en Veltman communiceren zo lekker, maar tegenstanders glijden er regelmatig tussendoor het is echt een godswonder dat we de resultaten hebben zoals we die hebben.

Het wordt nu toch echt tijd dat Alvarez een serieuze kans gaat krijgen als RCV en dat er op het middenveld een andere invulling komt.

Ik vrees een dikke deceptie maar ik hoop stiekum toch op een 2-1 overwinning
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 oktober 2019 - 15:26   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=AR93tfuGAF4
AkaS
 AkaS - woensdag 23 oktober 2019 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Stom, maar waar. Was mij ook al opgevallen!
AkaS
 AkaS - woensdag 23 oktober 2019 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:
Telegraaf is weer aan het stoken, ditmaal met Gravenberch
Stoken of wakker schudden ?

Ik denk het laatste. Zo'n jongen moet je natuurlijk helemaal inpakken en belangrijk maken. Vooral met aasgier raiola in de buurt.

Maar hopelijk is deze jongen verstandig en ziet hij de mogelijkheden bij Ajax en de valkuilen bij de Italiaanse clubs waar raiola hem ongetwijfeld graag onderbrengt...

Misschien ontstaat er nu een druk en wordt Overmarsje wakker geschudt en belt hij even met zijn kale knikker dat behalve Veltman ook deze man een plekje moet gaan krijgen. Dan komt het vast goed.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 15:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Stoken of wakker schudden ?

Ik denk het laatste. Zo'n jongen moet je natuurlijk helemaal inpakken en belangrijk maken. Vooral met aasgier raiola in de buurt.

Maar hopelijk is deze jongen verstandig en ziet hij de mogelijkheden bij Ajax en de valkuilen bij de Italiaanse clubs waar raiola hem ongetwijfeld graag onderbrengt...

Misschien ontstaat er nu een druk en wordt Overmarsje wakker geschudt en belt hij even met zijn kale knikker dat behalve Veltman ook deze man een plekje moet gaan krijgen. Dan komt het vast goed.
Iedere andere krant zie ik het als wakker schudden, gezien er wat in zit. Telegraaf doet alles louter om te stoken.
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 15:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Stoken of wakker schudden ?

Ik denk het laatste. Zo'n jongen moet je natuurlijk helemaal inpakken en belangrijk maken. Vooral met aasgier raiola in de buurt.

Maar hopelijk is deze jongen verstandig en ziet hij de mogelijkheden bij Ajax en de valkuilen bij de Italiaanse clubs waar raiola hem ongetwijfeld graag onderbrengt...

Misschien ontstaat er nu een druk en wordt Overmarsje wakker geschudt en belt hij even met zijn kale knikker dat behalve Veltman ook deze man een plekje moet gaan krijgen. Dan komt het vast goed.
Zo goed is Gravenberg nog niet in mijn beleving, dat hij wat vaker zou mogen invallen ben ik het wel mee eens.
Eide
 Eide - woensdag 23 oktober 2019 - 16:01   quote  deeplink  
De telegraaf heeft geen belang bij het "wakker schudden" van Ajax. Die willen kliks scoren want die leveren inkomsten op. De Telegraaf wil graag onrust en is niet te beroerd die zelf te creëren. Rust verkoopt niet, ellende wel.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 17:07   quote  deeplink  
Voor wat het waard is, Ajax O19 zojuist verloren op De Toekomst van Chelsea met 0-1
Lukkie
 Lukkie - woensdag 23 oktober 2019 - 17:19   quote  deeplink  
jammer, maar
acht van onze talenten zijn in Brazilië voor het WK onder 17, zoals Unuvar... .
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 17:19 schreef Lukkie het volgende:
jammer, maar
acht van onze talenten zijn in Brazilië voor het WK onder 17, zoals Unuvar... .
Zonder twijfel waar. Zie dat het gelukt is? ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Chelsea (woensdag 23 oktober, 18.55 uur) UEFA Champions League 0-1









0.0147368