BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 10 november, 12.15 uur) Eredivisie 4-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 11 november 2019 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 16:48 schreef Eide het volgende:
Voor wie dan? Martinez, Van de Beek en Ziyech ga je niet veranderen natuurlijk. En Marin is niet de nummer 4 achter die drie. Dan komt Alvarez eerst, en misschien Gravenberch (die ook totaal niet heeft overtuigd bij Ajax 1) ook wel.
Ja en vergeet niet Ekkelenkamp die draait als een trein in jong Ajax,daar zie ik echt toekomst in.
Loetje
 Loetje - maandag 11 november 2019 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 13:48 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik heb echt wel een aantal wedstrijden gezien van Marin in Ajax,dan kijk ik naar zijn handelingssnelheid zijn inzicht en techn/vermogen en die heb ik niet voldoende gezien in die wedstrijden vandaar mijn opmerking geen Ajax speler.Voor de breedte prima en ja misschien ontwikkeld hij zich nog qua training en kan hij nog beter worden we zullen het zien ik heb mijn twijfels over hem.Wel positief over Labyad kon echt goed mee komen in het snelle combinatie spel van Ajax.
Haha, zijn balbehandeling is juist heel snel. Maargoed, lekker een speler afschrijven die slleen op een zwalkend middenveld mocht spelen. Zet het voort!
p111
 p111 - maandag 11 november 2019 - 14:59   quote  deeplink  
Een zwalkend middenveld kwam ook door zijn inbreng,kijk hoe Martinez voetbalt op het middenveld dan zie je het duidelijk verschil.
Loetje
 Loetje - maandag 11 november 2019 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 14:59 schreef p111 het volgende:
Een zwalkend middenveld kwam ook door zijn inbreng,kijk hoe Martinez voetbalt op het middenveld dan zie je het duidelijk verschil.
Haha, dat kwam door Van de Beek, Marin én Blind. Stonden letterlijk allemaal helemaal verkeerd. Als er 3 hun taak niet uitvoeren, zijn er daar 3 schuldig aan.

Maar denk wat je wilt denken, doe ik het ook.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 november 2019 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 13:29 schreef AkaS het volgende:
Echt genoten van een super sterk Ajax. Zelfs Labyad kon mij zeer bekoren. Maar vanaf nu zal er toch echt met het oog op Lille waar gewonnnen moet worden, het team dat daar moet gaan spelen, ook in die samenstelling minuten moeten gaan maken...

Blijkbaar is communicatie tussen beide CV's belangrijk... Dat zou betekenen dat er een centrum Alvarez en Martinez moet komen....

Middenveld: van de Beek; Ziyech en Marin?

Voorin: Promes, Tadic en Labyad.
Tja, geen idee, ik zou dat middenveld toch niet aanpassen, want dan gooi je wel heel veel om. Denk dat Labyad heeft laten zien dat hij hier ook prima tussen past, ook verdedigend. natuurlijk is het geen Neres.

Ik vind Martinez echt goed op die positie naast van den Beek en Ziyech daarvoor is ongelofelijk.

Ik zou gewoon Schuurs en Alvarez neezetten en Labyad als rechtbuiten en hopen dat ze alle 3 het goed doen als vervangers. Ik bedoel Veltman kan wel vervangen worden, maar Blind, dat is een aderlating!!
Dus Schuurs met Alvarez
Loetje
 Loetje - woensdag 13 november 2019 - 15:58   quote  deeplink  
Ajax vanmiddag een oefenwedstrijd gewonnen van Willem II met 6-1. 3x Siem de Jong, 1x Labyad, 1x Bandé en 1x Dostanic. Paul Gladon scoorde voor Willem II

Opstelling Ajax: 
Varela, Van Gelderen, Solomons, Pierie, Kemper, Jensen, Labyad, Eiting, De Jong, Huntelaar, Bandé. 

Opstelling Willem II: 
Strezos, Nieuwkoop, Van den Bogert, Van der Pol, Spijkers, Zuijderwijk, Quinones, Saddiki, Queiros, Kabangu, Gladon

Opvallend dat Ajax die potten altijd op woensdag na de laatste wedstrijd speelt, maar on de week erna niks.
Loetje
 Loetje - woensdag 13 november 2019 - 16:59   quote  deeplink  
De samenvatting is inmiddels te zien. Voor de liefhebbers, kijk even de 2-0 en 5-1, dat waren gruwelijke goals. Siem de Jong bij 5 goals betrokken. Ook dit zegt niks, maar Aajx speelde echt goed voor oefenpotje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 10 november, 12.15 uur) Eredivisie 4-0









0.0132229