BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles Almelo (zaterdag 23 november, 19.45 uur) Eredivisie 4-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind het ook echt wel een goede spits.
Is het ook.
Eide
 Eide - zaterdag 23 november 2019 - 21:38   quote  deeplink  
Ook geen hands. Arm langs het lichaam en kan er niet vanaf. Is geen hands voor mij.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 21:38   quote  deeplink  
Maak er eens een keertje 5 Ajax
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Ook geen hands. Arm langs het lichaam en kan er niet vanaf. Is geen hands voor mij.
Eens, maar het is wel willekeur
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2019 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:38 schreef Loetje het volgende:
Tot Veltman het doet
Dan reageer ik op dezelfde manier.

Gewoon oliedom.
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Op naar Lille.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan reageer ik op dezelfde manier.

Gewoon oliedom.
Dat bedoel ik niet. Arm naast het lichaam is geen penalty, ook deze niet. Zelfde geval als wat Veltman bij Chelsea deed en toen vonden we het ook niks
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:42 schreef remco k het volgende:
Op naar Lille.
En erna Twente. Ook nog een potje in Enschede hoor
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2019 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

En erna Twente. Ook nog een potje in Enschede hoor
Ik denk een van de lastigste uitwedstrijden dit seizoen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk een van de lastigste uitwedstrijden dit seizoen.
In ieder geval een waar we het altijd lastig hebben, zo zijn er nog wel een paar. Zelfs in hun degradatiejaar wonnen we er niet
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 22:03   quote  deeplink  
Het doet Hugo pijn dat Ajax 6 punten los staat zeg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 23 november 2019 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan reageer ik op dezelfde manier.

Gewoon oliedom.
Jij wel ,maar er zijn er zat die hem (Veltman) dan afbranden tot op zijn enkels....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 09:24   quote  deeplink  
HYPOCRIETE FOX SPORTS!!!

Wanneer supporters iets roepen gaat het dagen of misschien wel weken over dat ene voorval! En als Van Basten wat roept waarmee veel mensen worden gekwetst dan is een klein excuus in de rust genoeg?? Opflikkeren! Zijn gewoon woorden die niet kunnen en dat moet Van Basten ook weten en niet ineens in de rust met een lullig excuus komen dat hij het niet zo bedoeld!!
Eide
 Eide - zondag 24 november 2019 - 10:03   quote  deeplink  
Nou, het lijkt er toch op dat het excuus van MvB niet voldoende is. Veel ophef in binnen- en buitenlandse media. Het lijkt er toch sterk op dat dit een staartje gaat krijgen.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 09:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
HYPOCRIETE FOX SPORTS!!!

Wanneer supporters iets roepen gaat het dagen of misschien wel weken over dat ene voorval! En als Van Basten wat roept waarmee veel mensen worden gekwetst dan is een klein excuus in de rust genoeg?? Opflikkeren! Zijn gewoon woorden die niet kunnen en dat moet Van Basten ook weten en niet ineens in de rust met een lullig excuus komen dat hij het niet zo bedoeld!!
Ach doe toch man. Op heel veel plekken worden er echt met de regelmaat van de klok grapjes over de oorlog gemaakt. Alle caberatiers komen er mee weg. En dan mag het wel?

Wat ik hypocriet vind is dat het nu in dit weekend ineens vol wordt opgepakt.

Hij bedoelt er niks mee. Anders dan het steenkolen Duits van Hans Kraay belachelijk maken.

Niet netjes en zeker excuses waard. Maar verder gewoon kappen met dit soort onzin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:03 schreef Eide het volgende:
Nou, het lijkt er toch op dat het excuus van MvB niet voldoende is. Veel ophef in binnen- en buitenlandse media. Het lijkt er toch sterk op dat dit een staartje gaat krijgen.
En terecht! Sorry hoor, maar in het weekend waarin je protesteert om racisme ga je zoiets doms roepen. En dat Fox Sports het dan wil afdoen met een dom en ingestudeerd excuus. Maar wel zelf wekelijks schande spreken over supporters die iets roepen!!
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En terecht! Sorry hoor, maar in het weekend waarin je protesteert om racisme ga je zoiets doms roepen. En dat Fox Sports het dan wil afdoen met een dom en ingestudeerd excuus. Maar wel zelf wekelijks schande spreken over supporters die iets roepen!!
Zo de tering wat ben jij hypocriet zeg. Echt niet normaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach doe toch man. Op heel veel plekken worden er echt met de regelmaat van de klok grapjes over de oorlog gemaakt. Alle caberatiers komen er mee weg. En dan mag het wel?

Wat ik hypocriet vind is dat het nu in dit weekend ineens vol wordt opgepakt.

Hij bedoelt er niks mee. Anders dan het steenkolen Duits van Hans Kraay belachelijk maken.

Niet netjes en zeker excuses waard. Maar verder gewoon kappen met dit soort onzin.
Hahaha zegt iemand die continu supporters afkraakt als ze iets roepen of doen, maar nu mijnheertje Van Basten het doet is het allemaal niet noemenswaardig! En dat was wat Van Basten ervan maakte ja!! Tis gewoon een zeer domme uitspraak! Maar lul dan ook niets als supporters in stadions iets roepen of zingen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo de tering wat ben jij hypocriet zeg. Echt niet normaal.
Hahaha denk eerder dat jij hypocriet bent. Normaal hoor ik je zeiken over supporters die dingen zingen en doen! Maar nu mijnheertje Van Basten het zegt is een enkel excuus voldoende?
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha zegt iemand die continu supporters afkraakt als ze iets roepen of doen, maar nu mijnheertje Van Basten het doet is het allemaal niet noemenswaardig! En dat was wat Van Basten ervan maakte ja!! Tis gewoon een zeer domme uitspraak! Maar lul dan ook niets als supporters in stadions iets roepen of zingen!
Lees mijn reacties eens terug over het racisme verhaal van afgelopen week.

Fijn weekend verder meneer hypocriet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees mijn reacties eens terug over het racisme verhaal van afgelopen week.

Fijn weekend verder meneer hypocriet.
Kom dat even recht in mijn bek zeggen stumper. Of ga je dan net zo janken als toen aan de telefoon?

Het enige waarom jij het goed keurt is vanwege je haat tegen Duitsers! Simpel figuur dat je er bent!
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha denk eerder dat jij hypocriet bent. Normaal hoor ik je zeiken over supporters die dingen zingen en doen! Maar nu mijnheertje Van Basten het zegt is een enkel excuus voldoende?
Ik ben tegen het uitfluiten van eigen spelers. Ik ben tegen geweld. Tegen racisme ( het wordt alleen schaamteloos overtrokken).

Jij praat vrijwel iedere vorm van geweld goed. En nu het toevallig iets over Duitsers betreft sta je vooraan op de balken.

Hypocriet.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom dat even recht in mijn bek zeggen stumper. Of ga je dan net zo janken als toen aan de telefoon?

Het enige waarom jij het goed keurt is vanwege je haat tegen Duitsers! Simpel figuur dat je er bent!
Janken als aan de telefoon. Doe eens niet zo stoer joh hypocriet mannetje. Ik heb je een of twee keer gesproken over doodnormale dingen. Dus nogmaals. Doe niet zo stoer man.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben tegen het uitfluiten van eigen spelers. Ik ben tegen geweld. Tegen racisme ( het wordt alleen schaamteloos overtrokken).

Jij praat vrijwel iedere vorm van geweld goed. En nu het toevallig iets over Duitsers betreft sta je vooraan op de balken.

Hypocriet.
Lees even goed stumpertje! Als je als televisiestation en media continu de supporters afkraakt om gezongen liederen of gebeurtenissen in het stadion en je wilt dit nu, omdat het in je eigen studio gebeurt, afdoen met een simpel excuus dan ben je in mijn ogen gewoon een hypocriete hond! En daar doel ik op en niets anders! Supporters worden om het minste of geringste bestraft met stadionverboden, maar deze man mag je een schandalige uitspraak doen en dan met een geregisseerd excuus de storm wegnemen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Janken als aan de telefoon. Doe eens niet zo stoer joh hypocriet mannetje. Ik heb je een of twee keer gesproken over doodnormale dingen. Dus nogmaals. Doe niet zo stoer man.
Doodnormale dingen? 1 van die telefoongesprekken heb ik je heel goed duidelijk gemaakt dat je me niet bepaalde Duitse krachttermen moet gaan noemen op het forum! Heb je toen ook heel duidelijk gemaakt dat ik het nu 1x accepteer. En ja, je zat zowat te janken aan de telefoon. Jammer dat degene die het kan bevestigen er niet meer is!
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees even goed stumpertje! Als je als televisiestation en media continu de supporters afkraakt om gezongen liederen of gebeurtenissen in het stadion en je wilt dit nu, omdat het in je eigen studio gebeurt, afdoen met een simpel excuus dan ben je in mijn ogen gewoon een hypocriete hond! En daar doel ik op en niets anders! Supporters worden om het minste of geringste bestraft met stadionverboden, maar deze man mag je een schandalige uitspraak doen en dan met een geregisseerd excuus de storm wegnemen?
Kerel. Je had er waarschijnlijk niet eens op gereageerd als het niet over Duitsers zou gaan.

Ik heb een hekel aan alles wat in de media wordt opgeblazen. Dus ook hier mee.

Nogmaals. Heel onhandig en zeker een slecht moment. Maar man man man wat een overdreven gedoe erover zeg.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doodnormale dingen? 1 van die telefoongesprekken heb ik je heel goed duidelijk gemaakt dat je me niet bepaalde Duitse krachttermen moet gaan noemen op het forum! Heb je toen ook heel duidelijk gemaakt dat ik het nu 1x accepteer. En ja, je zat zowat te janken aan de telefoon. Jammer dat degene die het kan bevestigen er niet meer is!
Lul toch niet man. Nooit met je daarover gesproken.

Maar doe lekker wat je niet laten kan. Al jaren lang zoveel praatjes daarover.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul toch niet man. Nooit met je daarover gesproken.

Maar doe lekker wat je niet laten kan. Al jaren lang zoveel praatjes daarover.
Hahaha ontkennen, ontkennen, ontkennen! Ik lach je uit daarover!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Je had er waarschijnlijk niet eens op gereageerd als het niet over Duitsers zou gaan.

Ik heb een hekel aan alles wat in de media wordt opgeblazen. Dus ook hier mee.

Nogmaals. Heel onhandig en zeker een slecht moment. Maar man man man wat een overdreven gedoe erover zeg.
Dus voortaan ook niet meer lullen over supporters ouwe!! Want je weet 0.0, maar wil wel altijd je grote bek opzetten!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 24 november 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Ach, lekker boeiend. Het was niet slim en al helemaal niet tijdens dit weekend waarbij acties tegen racisme centraal staan.

Qua context vallen de uitlatingen van de supporters en deze actie niet met elkaar te vergelijken en vind ik dat het overdreven wordt. Excuses zijn gemaakt en daar moet het dan ook klaar mee zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:38 schreef Hasjkoph het volgende:
Ach, lekker boeiend. Het was niet slim en al helemaal niet tijdens dit weekend waarbij acties tegen racisme centraal staan.

Qua context vallen de uitlatingen van de supporters en deze actie niet met elkaar te vergelijken en vind ik dat het overdreven wordt. Excuses zijn gemaakt en daar moet het dan ook klaar mee zijn.
Dus "Sieg Heil" tijdens of kort na een interview met een Duitser vallen in het niet met een wedstrijd tussen 2 rivalen waarbij de 1 zingt "Joden aan het gas", omdat de ander zich Joden noemt. Als je het ene afkeurt als media of er een groot punt van maakt, moet je iets wat in je eigen studio gebeurd niet afdoen met een klein zielig excuus en dan zeggen "zand erover"! Joden voelen zich gekwetst bij het ene lied en Duitsers bij deze uitspraak!

En voordat iedereen net als Remco buitelt over het feit dat ik dit aankaart omdat ik Duitser ben. Jullie zitten mis!! Het gaat mij erom dat supporters altijd breed uitgemeten worden in de media en Fox denkt dat een lullig excuus voldoende is. Overigens werd er ook jacht gemaakt op 1 persoon omdat hij tijdens de beruchte wedstrijd vorige week een hitlergroet zou hebben gemaakt. Werd ook ruim besproken in die tv-studio's! En werd er schande van gesproken! Iemand van hen excuses gemaakt toen het niet zo bleek te wezen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus voortaan ook niet meer lullen over supporters ouwe!! Want je weet 0.0, maar wil wel altijd je grote bek opzetten!
Ik kan prima zelf bepalen waar ik over reageer. En dat doe ik dus ook.

Maar lees eens waar ik bij supporters over reageer. En wat mijn mening is daarover.

Ik ben namelijk gewoon tegen geweld. Zeker zinloos geweld. En met een paar man een aantal ramen ingooien vind ik heel erg.

Dat hele groepen zich uitlaten over een bestuur als men het niet eens is heb ik geen enkel probleem mee. Nooit gehad ook.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus "Sieg Heil" tijdens of kort na een interview met een Duitser vallen in het niet met een wedstrijd tussen 2 rivalen waarbij de 1 zingt "Joden aan het gas", omdat de ander zich Joden noemt. Als je het ene afkeurt als media of er een groot punt van maakt, moet je iets wat in je eigen studio gebeurd niet afdoen met een klein zielig excuus en dan zeggen "zand erover"! Joden voelen zich gekwetst bij het ene lied en Duitsers bij deze uitspraak!

En voordat iedereen net als Remco buitelt over het feit dat ik dit aankaart omdat ik Duitser ben. Jullie zitten mis!! Het gaat mij erom dat supporters altijd breed uitgemeten worden in de media en Fox denkt dat een lullig excuus voldoende is. Overigens werd er ook jacht gemaakt op 1 persoon omdat hij tijdens de beruchte wedstrijd vorige week een hitlergroet zou hebben gemaakt. Werd ook ruim besproken in die tv-studio's! En werd er schande van gesproken! Iemand van hen excuses gemaakt toen het niet zo bleek te wezen??
Volgens mij gaat de media hier juist vol gas op.

Van halst riep vorige week direct dat het geen hitler groet was. Excuses weet ik niet. Als dat niet zo is zou dat zeker op zijn plek zijn. Niet meer dan normaal eigenlijk. Maar dan moet dat dus ook gewoon klaar zijn.

Maar even een vraag. En ik snap je mening over media en het er al dan niet bovenop springen.

Maar welk verschil zie jij tussen een hele groep die agressief iemand racistisch bejegent. Of een eenling die gewoon een hele slechte grap maakt?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij gaat de media hier juist vol gas op.

Van halst riep vorige week direct dat het geen hitler groet was. Excuses weet ik niet. Als dat niet zo is zou dat zeker op zijn plek zijn. Niet meer dan normaal eigenlijk. Maar dan moet dat dus ook gewoon klaar zijn.

Maar even een vraag. En ik snap je mening over media en het er al dan niet bovenop springen.

Maar welk verschil zie jij tussen een hele groep die agressief iemand racistisch bejegent. Of een eenling die gewoon een hele slechte grap maakt?
Ik zie reacties op verschillende media voorbij komen van willekeurige mensen die het hebben over satire of grap of wat dan ook. Als je echter het 1 afkeurt waarom het ander dan niet? Dan moet je als media consequent wezen en niet hypocriet.

Nog een voorbeeld. Nu gebeurt het in een stadion van Den Bosch, waar 1 speler voor bepaalde dingen wordt uitgemaakt door misschien 30 man. En let wel, die zijn schandelijk en verwerpelijk. Duidelijk hoorbaar omdat er misschien 2000 man op de tribune zitten. Nu neemt Ziyech een corner bij, en dat is misschien simpel gemaakt, feijenoord uit en daar komen dezelfde termen eruit maar dan vervangen we het woord "neger" door "Marokkaan". Daar zitten echter 50000 man op de tribune en vallen die, pak em beet, 30 mafketels niet op en wordt er ook geen ophef over gemaakt!

Deze ophef is echter van alle tijden en ga je niet uitbannen, ook niet door een minuut niet te spelen.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 11:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zie reacties op verschillende media voorbij komen van willekeurige mensen die het hebben over satire of grap of wat dan ook. Als je echter het 1 afkeurt waarom het ander dan niet? Dan moet je als media consequent wezen en niet hypocriet.

Nog een voorbeeld. Nu gebeurt het in een stadion van Den Bosch, waar 1 speler voor bepaalde dingen wordt uitgemaakt door misschien 30 man. En let wel, die zijn schandelijk en verwerpelijk. Duidelijk hoorbaar omdat er misschien 2000 man op de tribune zitten. Nu neemt Ziyech een corner bij, en dat is misschien simpel gemaakt, feijenoord uit en daar komen dezelfde termen eruit maar dan vervangen we het woord "neger" door "Marokkaan". Daar zitten echter 50000 man op de tribune en vallen die, pak em beet, 30 mafketels niet op en wordt er ook geen ophef over gemaakt!

Deze ophef is echter van alle tijden en ga je niet uitbannen, ook niet door een minuut niet te spelen.
Wat je als laatste stelt. Piste ik van de week ook al alleen in een ander voorbeeld. Dat ben ik dus ook volledig eens.

Je geeft alleen zelf geen antwoord op de laatste vraag uit die post. Waar zit dat verschil?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 november 2019 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 11:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je als laatste stelt. Piste ik van de week ook al alleen in een ander voorbeeld. Dat ben ik dus ook volledig eens.

Je geeft alleen zelf geen antwoord op de laatste vraag uit die post. Waar zit dat verschil?
Heb ik in de eerste alinea antwoord op gegeven. Vind dat er geen verschil is.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2019 - 11:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb ik in de eerste alinea antwoord op gegeven. Vind dat er geen verschil is.
De vraag was of jij verschil ziet. Niet wat je van de reacties vind en hoe men er mee om gaat.

Zit echt bij toeval Genee en hendrikx te kijken. En Baudet zegt in mijn beleving echt waar het allemaal om draait.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2019 door remco k --
Marco Janssen
 Marco Janssen - maandag 25 november 2019 - 00:47   quote  deeplink  
Alleen maar gezeur dit
Loetje
 Loetje - maandag 25 november 2019 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2019 - 00:47 schreef Marco Janssen het volgende:
Alleen maar gezeur dit
Wie ben jij dan, zeurpiet?
remco k
 remco k - maandag 25 november 2019 - 20:12   quote  deeplink  
Belachelijke politieke maatregel van fox richting van Basten.

Of ga achter hem staan en noem het een misplaatste grap, bied excuses aan voor alle mensen die zich aangesproken voelen. Of trap hem eruit en neem er vol afstand van.

Laatste zou ik overigens belachelijk vinden.

Maar dit is echt zo’n ruggengraat loze maatregel.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 november 2019 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 21:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

In ieder geval een waar we het altijd lastig hebben, zo zijn er nog wel een paar. Zelfs in hun degradatiejaar wonnen we er niet
dit twente is een bij elkaar geraapt zooitje, en dat ajax van toen was niet zoals het ajax nu..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 november 2019 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2019 - 12:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wie ben jij dan, zeurpiet?
racist :P
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 22:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dit twente is een bij elkaar geraapt zooitje, en dat ajax van toen was niet zoals het ajax nu..
Ook toen Ajax goed liep, won het er niet. Twente is namelijk al jaren een bij elkaar geraapt zooitje. Toen we onder jou trainer Bosz er speelde, verloren we er ook.

Twente uit is altijd lastig, zoals een aantal andere potjes.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 22:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

racist :P
In dat geval, proud to be a racist ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 november 2019 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook toen Ajax goed liep, won het er niet. Twente is namelijk al jaren een bij elkaar geraapt zooitje. Toen we onder jou trainer Bosz er speelde, verloren we er ook.

Twente uit is altijd lastig, zoals een aantal andere potjes.
ben ik met je eens hoor, groningen uit, utrecht uit bijv.. maar ik zie dit ajax (mits ze elke pot gewoon doen wat ze kunnen) niet echt meer verliezen... maar dat is een voorgevoel
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 23:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben ik met je eens hoor, groningen uit, utrecht uit bijv.. maar ik zie dit ajax (mits ze elke pot gewoon doen wat ze kunnen) niet echt meer verliezen... maar dat is een voorgevoel
Groningen, Vitesse, Twente, Utrecht, PSV, voeg daar de laatste jaren Heracles aan toe. Ondanks we bijvoorbeeld Groningen nog wel regelmatig winnen, hebben we het er altijd zwaar en zwaar lastig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles Almelo (zaterdag 23 november, 19.45 uur) Eredivisie 4-1









0.0135178