BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 15 december, 16.45 uur) Eredivisie 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - zondag 15 december 2019 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was gewoon volledig de schuld van Schuurs! Een kop groter en je verliest het duel gewoon van hem! Kan gewoon niet!
Zéker fout van Schuurs!

Grootste fout is dat deze jongen geen vertrouwen krijgt en dus geen ritme of positieve of hoe je het ook noemen wilt.

Wat heeft Alvarez ooit gedaan dat ten Hag hem nooit als CV opstelt?

Had hem met Martinez gewisseld, Martinez naar het middenveld... Op een of andere manier zat er wederom geen systeem in. Hoe bestaat het dat AZ ons domineert?
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 20:41   quote  deeplink  
AZ heeft die hele wedstrijd nooit gedomineerd. Ajax ook niet
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 18:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg ook nergens dat het niet schuurs zijn fout is, echter verlies je ook omdat jezelf niks creeert en de trainer niet ingrijpt
Je bent echt ongelofelijk. Als Veltman die fout maakt is het louter en alleen de schuld van Veltman. Zie afgelopen week. En nu bij Schuurs is het ook ineens de schuld van anderen.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 18:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Blind achterin geen moment gemist!
Ik wel. Opbouwend Ajax niet heel sterk. Daarin is Blind echt iets verder en beter dan Martinez.

Die twee horen gewoon voor elkaar te spelen. Wie van de twee voor de ander maakt denk ik niet uit.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 18:50 schreef pth het volgende:

[..]

Bij een topclub als Ajax wel ja, bij balophetdak 7 mag je wat langer blijven. Deze lul voegt helemaal niets aan Ajax toe ... tot nu behaalde resultaten hadden Bassie en Adriaan ook gehaald met zulke spelers. Het gaat om die momenten dat het niet loopt of wat moeilijker is en dan geeft deze lapzwans keer op keer niet thuis.
Ach toe. Bij geen enkele topploeg zal je ontslagen worden als iedereen hosanna spreekt en je vervolgens 3 keer verliest met een zwaar gehavende ploeg.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 18:58 schreef nummer10 het volgende:
luister je ff remco ? onana ook totaal uit positie.. anyway je verliest hier door foutje schuurs maar met name tenhag die voorin niet ingrijpt en dan ook nog traore voor lul laten wisselen
En wie zegt dat. Toevallig iemand die je nu wel ineens geloofd.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 19:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
We kunnen allemaal wel dramatisch doen, maar laten we even niet vergeten dat we 5 basisspelers misten vandaag!
Dit dus.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 20:37 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zéker fout van Schuurs!

Grootste fout is dat deze jongen geen vertrouwen krijgt en dus geen ritme of positieve of hoe je het ook noemen wilt.

Wat heeft Alvarez ooit gedaan dat ten Hag hem nooit als CV opstelt?

Had hem met Martinez gewisseld, Martinez naar het middenveld... Op een of andere manier zat er wederom geen systeem in. Hoe bestaat het dat AZ ons domineert?
Az gedomineerd?

Waar dan?
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bent echt ongelofelijk. Als Veltman die fout maakt is het louter en alleen de schuld van Veltman. Zie afgelopen week. En nu bij Schuurs is het ook ineens de schuld van anderen.
volgens mij meerdere keren gezegt dat het zijn fout is... en zulke fouten maak je zonder ervaring.. dit had deligt ook... en wanneer krijg je ervaring ? juist door tespelen tenkoste van veltman die na zooooveel jaar nog dommere fouten maakt.. je verliest nu van az door schuurs geef jij aan (ook door tenhag die voorin niet ingrijpt) valencia verlies je door veltman... 3x raden wat grotere gevolgen heeft
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie zegt dat. Toevallig iemand die je nu wel ineens geloofd.
kijk nogmaals.. onana dacht dat die bal verder kwam maar daalde veel sneller..
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 21:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij meerdere keren gezegt dat het zijn fout is... en zulke fouten maak je zonder ervaring.. dit had deligt ook... en wanneer krijg je ervaring ? juist door tespelen tenkoste van veltman die na zooooveel jaar nog dommere fouten maakt.. je verliest nu van az door schuurs geef jij aan (ook door tenhag die voorin niet ingrijpt) valencia verlies je door veltman... 3x raden wat grotere gevolgen heeft
Is gewoon een basisfout die je al bij de Fjes leert. 0.0 met ervaring te maken.
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kijk nogmaals.. onana dacht dat die bal verder kwam maar daalde veel sneller..
Gek he met die wind daar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2019 - 22:03   quote  deeplink  
Zelfs de beste voetballers maken nog fouten, is gewoon menselijk!Nu nog 2 wedstrijden op onze tanden bijten en dan na de winterstop weer knallen!
Wij Worden Gewoon Kampioen!
Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste!! alleen nu even niet, maar het komt goed!!
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 21:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gek he met die wind daar.
tuurlijk komt dit door de wind..
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 21:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is gewoon een basisfout die je al bij de Fjes leert. 0.0 met ervaring te maken.
dan kunnen er heel veel verdedigers terug naar de fjes
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 23:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan kunnen er heel veel verdedigers terug naar de fjes
Niet wat Schuurs deed. Wel verkeerd meelopen of niet mee springen, maar gewoon bij voorbaat al achter de man gaan staan zie ik in de Jupiler League nog niet eens gebeuren. Nee, die tegengoal is echt een schande wat hij daar doet en hij kost je 3 zeer cruciale punten.
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 23:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk komt dit door de wind..
Als een bal ineens totaal van richting veranderd kun je weinig aan doen he
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als een bal ineens totaal van richting veranderd kun je weinig aan doen he
hij daalde sneller door de wind, een wind die er al 89 minuten was.. anyway foute inschatting van onana maar kost je niet de 3 punten
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet wat Schuurs deed. Wel verkeerd meelopen of niet mee springen, maar gewoon bij voorbaat al achter de man gaan staan zie ik in de Jupiler League nog niet eens gebeuren. Nee, die tegengoal is echt een schande wat hij daar doet en hij kost je 3 zeer cruciale punten.
zijn fout, klopt.. voor de rest onzin natuurlijk.. deligt maakte in het begin ook kinderlijke fouten, veltman maakt ze nog steeds.. schuurs is in potentie gewoon een super sterke verdediger dat zag je de hele wedstrijd, idem tegen lille.. daarbij we scoren zelf niet en we hebben een trainer die op 0-0 gokte en dat zag je aan zijn laffe of geen wissels... wat jc altijd al zei.. je moet meer scoren als de tegenstander en dat verzuimen we de laatste potten, en je maakt mij niet wijs dat dit alleen komt door neres en promes voorin.. andere ploegen hebben mindere spelers en die kunnen ook scoren.. dit is gewoon puur tenhag die bij blessures niet weet wat die moet doen en geen lef heeft om jeugd erin tegooien..
Loetje
 Loetje - maandag 16 december 2019 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 23:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zijn fout, klopt.. voor de rest onzin natuurlijk.. deligt maakte in het begin ook kinderlijke fouten, veltman maakt ze nog steeds.. schuurs is in potentie gewoon een super sterke verdediger dat zag je de hele wedstrijd, idem tegen lille.. daarbij we scoren zelf niet en we hebben een trainer die op 0-0 gokte en dat zag je aan zijn laffe of geen wissels... wat jc altijd al zei.. je moet meer scoren als de tegenstander en dat verzuimen we de laatste potten, en je maakt mij niet wijs dat dit alleen komt door neres en promes voorin.. andere ploegen hebben mindere spelers en die kunnen ook scoren.. dit is gewoon puur tenhag die bij blessures niet weet wat die moet doen en geen lef heeft om jeugd erin tegooien..
Niks onzin, niemand gaat achter de man staan bij een corner. Van de Ligt waren totaal andere fouten
Loetje
 Loetje - maandag 16 december 2019 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij daalde sneller door de wind, een wind die er al 89 minuten was.. anyway foute inschatting van onana maar kost je niet de 3 punten
Die bal veranderd constant op een andere manier.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 december 2019 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 00:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niks onzin, niemand gaat achter de man staan bij een corner. Van de Ligt waren totaal andere fouten
ook kinderlijke fouten.. anyway zoals ik zei, je verliest door een trainer die laf is.. 3 wedstrijden zonder doelpunt... en dat komt echt niet alleen door neres en promes... dit komt door het niet durven ingrijpen en jeugd tebrengen (traore bijv) die het goed doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2019 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - maandag 16 december 2019 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook kinderlijke fouten.. anyway zoals ik zei, je verliest door een trainer die laf is.. 3 wedstrijden zonder doelpunt... en dat komt echt niet alleen door neres en promes... dit komt door het niet durven ingrijpen en jeugd tebrengen (traore bijv) die het goed doen
Hij had voorin zeker mogen ingrijpen ja. Maar deze man zorgt niet voor de belachelijk kinderachtige fout van Schuurs. Niks en niemand anders dan hij. Hoe goed die verder ook speelde.

En nu snap ik ook waarom Schuurs er steeds tegenaan zit, maar nog net geen basis is. Simpelweg teveel foutjes. Die komt er wel hoor, maar dit bewijst wel dat Ten Hag daarin dus goed zit
nummer10
 nummer10 - maandag 16 december 2019 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 00:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij had voorin zeker mogen ingrijpen ja. Maar deze man zorgt niet voor de belachelijk kinderachtige fout van Schuurs. Niks en niemand anders dan hij. Hoe goed die verder ook speelde.

En nu snap ik ook waarom Schuurs er steeds tegenaan zit, maar nog net geen basis is. Simpelweg teveel foutjes. Die komt er wel hoor, maar dit bewijst wel dat Ten Hag daarin dus goed zit
vind je ? chelsea en valencia vergeten en de rest ? dat zijn 2+ duurdere fouten en misschien nog wel kinderlijker fouten (buitenspel opheffen na zoon inspeel pass ? onnodige overtreding ?) en dat van onze meest ervaren speler.. deze jongen heeft wedstrijd ritme en vertrouwen nodig, niks meer niks minder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2019 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - maandag 16 december 2019 - 03:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je ? chelsea en valencia vergeten en de rest ? dat zijn 2+ duurdere fouten en misschien nog wel kinderlijker fouten (buitenspel opheffen na zoon inspeel pass ? onnodige overtreding ?) en dat van onze meest ervaren speler.. deze jongen heeft wedstrijd ritme en vertrouwen nodig, niks meer niks minder
Buitenspel zit er bij de Fjes nog niet echt in hoe je dat opheft hoor. Helemaal gezien Lang daar de grootste verantwoordelijke was. Kortom, heel veel meer en niks minder.

Viel laatst ook al iemand op, lastig he om bij één onderwerp zelf te blijven.
AkaS
 AkaS - maandag 16 december 2019 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 19:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nog steeds is de fout van Schuurs. Die verliest een duel van iemand omdat die er achter gaat staan tegen iemand die een kop kleiner is. Erna komt Onana pas in beeld.

Schuurs kost je de wedstrijd, hoe leuk die ook speelde. Dit kost je 3 punten en je maakt AZ medekoploper
Ten Hag kost ons de wedstrijd! Kuttrainer, omhooggevallen randdebiel is het. Voor zover ik het zag heeft az de hele wedstrijd het betere van het spel gehad en hebben zij gedicteerd.

Alvarez was een verloren pion op het middenveld
AkaS
 AkaS - maandag 16 december 2019 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 19:10 schreef pth het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen een top verdediger en een (nu nog) aardige verdediger.
Klopt, als hij meer speeltijd had gekregen had hij zich kunnen ontwikkelen
AkaS
 AkaS - maandag 16 december 2019 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 20:18 schreef wvb het volgende:
De trainer,ten Hag, mist lef en gochme.
Ein Angstgegner is het mooie Duitse woord.
Breng Traore eens in of Gravenbergh, gretige spelers die zich willen bewijzen.
Al dat bange onzekere gedoe.
Hoezo brengt hij traore.... minuut 92...
AkaS
 AkaS - maandag 16 december 2019 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 22:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zelfs de beste voetballers maken nog fouten, is gewoon menselijk!Nu nog 2 wedstrijden op onze tanden bijten en dan na de winterstop weer knallen!
Wij Worden Gewoon Kampioen!
Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste!! alleen nu even niet, maar het komt goed!!
Hahaha dat mag ik graag lezen nu...

Maar de echte kwaliteiten van onze trainer komen nu toch wel heel hard naar boven...

Wie waar speelt en zijn wissels vind ik verontrustend
Loetje
 Loetje - maandag 16 december 2019 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 06:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ten Hag kost ons de wedstrijd! Kuttrainer, omhooggevallen randdebiel is het. Voor zover ik het zag heeft az de hele wedstrijd het betere van het spel gehad en hebben zij gedicteerd.

Alvarez was een verloren pion op het middenveld
Hij had voorin moeten ingrijpen, maar was niet hetgeen waardoor we verliezen
AkaS
 AkaS - maandag 16 december 2019 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 07:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij had voorin moeten ingrijpen, maar was niet hetgeen waardoor we verliezen
Hij had wat mij betreft Martinez en Alvarez van positie gewisseld. Dan hadden we een sterker middenveld gehad...
Loetje
 Loetje - maandag 16 december 2019 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 07:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hij had wat mij betreft Martinez en Alvarez van positie gewisseld. Dan hadden we een sterker middenveld gehad...
Pleite ik ook voor, al speelde Martinez zeer sterk achterin. Maar ook dat zorgt niet voor de nederlaag. Uiteindelijk is dat gewoon 1 specifiek moment.
p111
 p111 - maandag 16 december 2019 - 09:01   quote  deeplink  
Wat een kutzooi.punt 1 Blind wat is er met die jongen aan de hand dat is het belangrijkste .Punt 2 We hebben verloren met een half B elftal van AZ die behalve 2 counters geen kans hebben gehad en scoren in de laatste minuut door een persoonlijke fout van overigens een goed spelende Schuurs,kijk even hoeveel ballen Bizot heeft gehad en hoeveel ballen Onana heeft gehad,kijk even naar het balbezit en dan nog zie ik mensen zeggen AZ heeft gedomineerd sorry even dubbel gelegen van het lachen.Mensen het is tijd voor de winterstop en dan komen we weer ijzersterk terug.Wat ik wel vind dat er in de winterstop nog wel een versterking moet komen op het middenveld en ik hoop op Propper.
Loetje
 Loetje - maandag 16 december 2019 - 09:18   quote  deeplink  
Van Bommel eruit
remco k
 remco k - maandag 16 december 2019 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kijk nogmaals.. onana dacht dat die bal verder kwam maar daalde veel sneller..
Ik kijk zelf. Het is niet zijn fout.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 december 2019 - 10:40   quote  deeplink  
Het is gewoon heel simpel, je mist 5 man en dan spelen er spelrs op andere posities, de automatisme mis je gewoon. Daarbij is AZ natuurlijk wel heel sterk. AZ gaat nog wel aardig wat punten missen, daarbij spelen we al onze top wedstrijden nog thuis. PSV staat nog steeds 10 punten achter!!
IK vind het eigenlijk wel leuk, zeker omdat ik heilig overtuigd ben dat Ajax gewoon kampioen gaat worden. Na de winterstop komen er spelers weer terug.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 december 2019 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 09:18 schreef Loetje het volgende:
Van Bommel eruit
NEEEEEE !! vond het juist mooi gaan zo
AkaS
 AkaS - maandag 16 december 2019 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2019 - 10:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

NEEEEEE !! vond het juist mooi gaan zo
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 15 december, 16.45 uur) Eredivisie 1-0









0.0113549