BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord begint weer op een topclub te lijken: Advocaat wil doorselecteren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 december 2019 - 13:36   quote  deeplink  
Kom op he Fer niet goed genoeg, Toornstra zeer bruikbaar, Jorgense komt wel weer
Positivo
 Positivo - vrijdag 27 december 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 december 2019 - 13:36 schreef piet de paler het volgende:
Kom op he Fer niet goed genoeg, Toornstra zeer bruikbaar, Jorgense komt wel weer
Hoorde dat Fer zijn knieën zo slecht zijn, dat hij niet op kunstgras kan spelen.
Ja Toornstra en Jorgensen zijn prima alleen als je echt wil aanhaken zal je beter moeten kopen.
Ze zijn nog wel bruikbaar hoor ;-)
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 december 2019 - 14:19   quote  deeplink  
Zeer goede zaak van onze Dick
als er maar goeie spelers bij komen
en de slechte weg gaan
Frstu
 Frstu - vrijdag 27 december 2019 - 15:13   quote  deeplink  
Dick denkt alleen maar aan de korte termijn. Dick blijft nooit lang bij een club.

Dus het zal hem niets uitmaken of hij aan kapitaalvernietiging doet. Ik hoop dat Arnesen hem kan afremmen.
kenny
 kenny - vrijdag 27 december 2019 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 december 2019 - 15:13 schreef Frstu het volgende:
Dick denkt alleen maar aan de korte termijn. Dick blijft nooit lang bij een club.

Dus het zal hem niets uitmaken of hij aan kapitaalvernietiging doet. Ik hoop dat Arnesen hem kan afremmen.
mee eens , dick wil eigen succes scoren en dit staat misschien haaks op het beleid dat arnesen wil gaan voeren , maar goed dat er door geselecteerd gaat worden is een goede zaak , dit had afgelopen zomer al moeten gebeuren maar troost en kuyt haalden weer een lading net niet voetballers binnen
Positivo
 Positivo - vrijdag 27 december 2019 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 december 2019 - 20:33 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , dick wil eigen succes scoren en dit staat misschien haaks op het beleid dat arnesen wil gaan voeren , maar goed dat er door geselecteerd gaat worden is een goede zaak , dit had afgelopen zomer al moeten gebeuren maar troost en kuyt haalden weer een lading net niet voetballers binnen
Dick heeft er zin in die gaat niet meer voor kortlopend succes.
Heb er alle vertrouwen in.
Positivo
 Positivo - maandag 30 december 2019 - 06:52   quote  deeplink  
Bijlow,RB geen idee, Hoogma, Senesi, Haps, Toornstra, Kokcu, Berghuis Sini , Jorgensen/Nuitink, Nakamura.

Exit Larsson, Tapia, Arie, Ayoub, Narsingh, Fer, Vermeer, Botje, Vente
Bannis , Summerville verhuren
Malacia, Azarkan, Geertruida, Burger , Corevaar voor de bank.
Alexi
 Alexi - maandag 30 december 2019 - 09:21   quote  deeplink  
Laat meneer Advocaat maar zijn gang gaan, hij zet alles goed op zijn plaats en heeft alle inzicht. Is zeer goed wanneer er door geselecteerd wordt, zo komt er steeds meer variatie in het spel en is steeds moeilijker te bespelen voor tegenstanders. Het spel werd te voorspelbaar.
pat
 pat - maandag 30 december 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 11:07 schreef Fart het volgende:
Eindelijk een keer een ander geluid vanuit Feyenoord.
Ben wel licht optimistisch na dit stuk.

Opvallen is het onderstaande wat een diepgeworteld probleem lijkt te zijn bij ons.
Of in ieder geval de oplossing maar niet gevonden wordt:

[..]

waar maar aan de andere kant, tis wel krabbedam die dit geschreven heeft.
pat
 pat - maandag 30 december 2019 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2019 - 13:05 schreef Kromme het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe goed de informatie is die in dit soort artikelen wordt opgeschreven. Volgens mij is Tapia inderdaad niet aan het wachten op zijn transfervrije status, maar staat hij op het punt een nieuw contract te tekenen. Maar goed, zeker weten doe ik dat ook niet. Verder is het alleen een opsomming van dingen die we zelf ook kunnen verzinnen en staat er weinig nieuws in.

Het aantrekken van een scorende middenvelder lijkt me niet echt een prioriteit. Wel mag er meer rendement worden gehaald uit Kökcü en Toornstra, maar die twee hebben voldoende scorend vermogen. Het is aan Advokaat om dat eruit te halen. Ook verdedigend lijkt me het halen van versterkingen in de winterstop zinloos. Alleen in het geval van een erg lange afwezigheid van Haps (wat heeft die eigenlijk?) moet je misschien kijken naar een stand-in voor Malacia.

Wat betreft Larsson, zijn we nu nog niet tot de ontdekking gekomen dat dit geen linksbuiten is? Hij wordt volledig verkeerd gebruikt. Op 'tien' zal hij het misschien wel veel beter doen. Alleen is hij waarschijnlijk niet in staat om zijn verdedigende werk goed te doen. Daarmee komt er dan snel een einde aan zijn carriere, want dan is hij dus niet geschikt voor enig ambitieuze club. Dan wordt het niveautje Fortuna, ofzo. Jammer hoor, ik zie hem graag spelen, als hij in goede vorm is.

Over Advokaat: Ik heb bewondering voor het feit dat hij ons elftal weer opgepept heeft. Hij heeft niks bijzonders gedaan, alleen maar gekneed en geluld. Iets wat Jaap Stam blijkbaar niet kan. En daarmee hebben we gelijk het belangrijkste aandachtspunt voor de nieuwe trainer te pakken: teambuilding, (zelf)vertrouwen geven en het vermogen om alle ego's tevreden te stellen. Voetballen kunnen ze allemaal al wel, anders zit je niet bij Feyenoord. Maar Dickie straalt gezag en rust uit, terwijl hij je wel duidelijk kan maken wat er van je verwacht wordt. Het is toch te zot voor woorden dat Jörgensen blijkbaar een vrijbrief had om niet op kunstgras te hoeven spelen? Dat het nodig was om dat verteld te krijgen van de trainer? Deed Jaap dat dan niet? En Berghuis aanvoerder maken was dus ook nodig. Dickie zag dat, en hop, het was geregeld. En gelukkig heeft ie Senesi ook op de rit gekregen. Die wordt zelfs nú al in verband gebracht met de topclubs in Europa, terwijl hij nog maar heel weinig voor ons heeft gepresteerd.

Dus de nieuwe trainert moet een ervaren manager zijn, iemand die snapt hoe je een groep goeie voetballers ook goed kan laten functioneren. En die ook de kennis en kunde heeft om met ons tweede spoor van het beleid (jeugdopleiding) het elftal beter te maken. Misschien wel een voormalig hoofd opleidingen van een grote club, of een 'volgeling' van ome Louis van Gaal. Ik ga twee namen noemen die allebei op dit moment goed presteren en die allebei bij een Nederlandse club werken waar ze direct afscheid van zouden nemen als ze gevraagd worden.

- Andries Jonker (Telstar)
- Adrie Koster (Willem II)

Hebben allebei voldoende ervaring, snappen het spelletje en voldoen aan alle criteria die ik eerder noemde. Hebben in de top gewerkt en zijn allebei aanhangers van de aanvallende speelstijl die wij graag willen zien. Weliswaar is Andries Jonker een zemelaar, maar wel een vakman die de kunst heeft kunnen afkijken van Louitje.

Meningen?
ten eerste wil ik aanmerken dat je een goed stuk schreef, fijn om te zien. ik ben van je opmerking over larsson ook gecharmeerd, ik had er zo nog niet naar gekeken en eigenlijk lost dat dan het probleem op het middenveld direct op want als je het ziet met larsson op 10 en kocu op 8, fer op 6 dan heb je dat wat nu heel goed kan, wellicht toornstra als wissel voor fer... intressant.

je trainers zijn, als ik het goed lees, gebaseerd op prestaties maar ik heb er nog 1,5 namelijk:
danny buijs van groningen
en als johnny dan toch naast dikkie zit en dikkie zet volgend jaar door, hoezo zou hij dan geen trainer kunnen worden na dat jaar? john de wolf.

wat denk jij(jullie)?
Positivo
 Positivo - maandag 30 december 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2019 - 16:57 schreef pat het volgende:

[..]

ten eerste wil ik aanmerken dat je een goed stuk schreef, fijn om te zien. ik ben van je opmerking over larsson ook gecharmeerd, ik had er zo nog niet naar gekeken en eigenlijk lost dat dan het probleem op het middenveld direct op want als je het ziet met larsson op 10 en kocu op 8, fer op 6 dan heb je dat wat nu heel goed kan, wellicht toornstra als wissel voor fer... intressant.

je trainers zijn, als ik het goed lees, gebaseerd op prestaties maar ik heb er nog 1,5 namelijk:
danny buijs van groningen
en als johnny dan toch naast dikkie zit en dikkie zet volgend jaar door, hoezo zou hij dan geen trainer kunnen worden na dat jaar? john de wolf.

wat denk jij(jullie)?
Nee Larsson is verleden tijd wordt niets, Fer afscheid van nemen is een oude man twee spelers die niet het gewenste niveau hebben en 1 over the Hill ie. Verder vind ik de trainer keuzes lachwekkend Arie heeft iets armoedigs , Hoolie Buys met clichés nee dat past niet bij Feyenoord. Jonker die omhooggevallen Amsterdamse keeper trainer schei uit zeg.
Positivo
 Positivo - dinsdag 31 december 2019 - 06:41   quote  deeplink  
Bijlow, Karsdorp, Hoogma, Senesi, Haps, Bazoer, Kokcu, Nakamura, Sini, Jorgensen en Berghuis.
Fart
 Fart - dinsdag 31 december 2019 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2019 - 16:40 schreef pat het volgende:

[..]

waar maar aan de andere kant, tis wel krabbedam die dit geschreven heeft.
Ja dat dan weer wel.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 31 december 2019 - 19:20   quote  deeplink  
We zijn Meester in het benoemen wie niet goed is.
Maar ik zie nooit eenheid wie wel goed genoeg is.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 januari 2020 - 14:11   quote  deeplink  
Dit is internet, dit is een meningenplatform.
Ieder een eigen smaak. Veelal ook overtrokken naar voren gebracht.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 januari 2020 - 16:26   quote  deeplink  
Denk dat Dick o.a. graag iemand van Fc. Utrecht wil
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 januari 2020 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 december 2019 - 13:42 schreef Positivo het volgende:

[..]

Hoorde dat Fer zijn knieën zo slecht zijn, dat hij niet op kunstgras kan spelen.
Ja Toornstra en Jorgensen zijn prima alleen als je echt wil aanhaken zal je beter moeten kopen.
Ze zijn nog wel bruikbaar hoor ;-)
Kan me goed voorstellen, voetballen op plastic is niet gezond voor je Knieën
veel spelers spelen niet graag daar op
kenny
 kenny - vrijdag 10 januari 2020 - 13:38   quote  deeplink  
zojuist interview met dick gezien , goed en duidelijk en dickie heeft er plezier in vind hem de juiste man op dit moment voor feyenoord
ar
 ar - vrijdag 10 januari 2020 - 21:36   quote  deeplink  
Ja, maar als je een debiel als Kokorin wilt aantrekken, hoort het iig niet op dit topic.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 januari 2020 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 13:38 schreef kenny het volgende:
zojuist interview met dick gezien , goed en duidelijk en dickie heeft er plezier in vind hem de juiste man op dit moment voor feyenoord
Dick geeft ook aan dat hij een aantal spelers benadrukt meer te coachen onder elkaar tijdens een wedstrijd. Meer de mond open trekken. Prima.

Dat is laatste jaren sowieso al opvallend. Stille, dooie harries vaak.
Kuijt deed z'n bek nog wel open.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord begint weer op een topclub te lijken: Advocaat wil doorselecteren

0.0092668