BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat onze club naar de klote en komt dit door van Bodegom en consorten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
pat
 pat - maandag 13 januari 2020 - 12:57   quote  deeplink  
Laats las ik een comment die me ertoe dwong wat onderzoek te doen naar de intensies van de RvC, de VvF en de huidig samengestelde directie.

Ik heb in een artikel van 2013 gelezen dat er geen enkele transperantie is bij de VvF en vandaag las ik een artikel waar Dhr. van Bodegom er niet al te best uit komt.

dit artikel laat zien wat het feyenoord nou kost, die lening van de VvF: (hierin wordt ook ingegaan op de kosten... )
https://versbeton.nl/2013/10/de-vrienden-van-feyenoord-de-minst-transparante-partij-binnen-de-volksclub/

dit is het laatste artikel wat, voor een geintresseerde lezer toch e.a. aan vragen oproept m.b.t. Dhr. Ton van Bodegon.
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/12/uit-het-niets-de-machtigste-man-van-feyenoord-a3986597

Zeker gezien zijn fraude, wat niet op de persoon is bewezen maar zeker ook als je kijkt naar de huidige samenstelling van onze directie een manipulatieve actie lijkt te zijn.

Waarom gaat Troost niet terug in de RvC?

is koevermans degene die door de RvC neer is gezet op de plaats als directeur om weerbaar tegen een amerikaanse overname te zijn?

Jan de Jong hield een overname met belachelijke voorwaarden tegen en is daarom opgestapt, of is het iets anders?

Is dit juist gedaan om Dhr. Ton van Bodegon zijn toenemende macht, wel of niet bereikt door manipulatie, aan banden te leggen?

Wil van bodegom feyenoord amerikanseren?

Waar ligt het belang van Drh. van Bodegom?

Waar is Pim Blokland?

Waarom is van Drie gegaan?

Waar gaan we naartoe als club?

veel vragen die direct invloed hebben op of we aansluiten of niet.
intressant om eens met ze allen hier over na te denken want het lijkt erop dat als er niet wordt ingegrepen dat wij allemaal onze indentiteit gaan verliezen door machtswellustelingen of is het echt een verbetering die we nodig hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door pat --
kenny
 kenny - maandag 13 januari 2020 - 14:00   quote  deeplink  
het is een slangenkuil daar , koevermans is een soort marionet en niet de daadwerkelijke diecteur het zegt al genoeg ook dat eenhoorn bedankt voor deze functie , terwijl we van alles over jan de jong kunnen vinden ook ik maar dat de jong een correcte man is kan niemand ontkennen het zegt genoeg dat hij zelf opstapt en zich niet kan vinden in deze slangenkuil
pat
 pat - maandag 13 januari 2020 - 14:40   quote  deeplink  
ik denk dat koevermans een fail safe is voor de acties van van Bodegom.
troost uit RvC naar TD en niet meer terug in de RvC. (troost schijnt veel draagvlak te hebben, hij heeft immer van Bodegom voorgesteld) dit is gniepig gedaan he, van Bodegom strikt hem wetende dat hij nooit terug kan als commisaris want welke commisaris gaat nou ze eigen functioneren checken? <-- dit is nu de reden waarom troost op de wip stoel zit.

En wat vind je van die investeringsclub uit america die alle zeggensschap wilde? dat is dat verhaal van die 100 miljoen....

ik vind het maar shady en zoals altijd: hoe groot de leugen ook is, de waarheid achterhaald hem wel. dat is er volgens mij aan de hand. ik denk dat van Bodegom de verkapte GKL is, die toendestijd ook ontransparant was en dikke rentes berekende over zijn geleende geld aan ons.

dit doen de VvF nu ook he...

ik krijg er een raar gevoel over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door pat --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 januari 2020 - 15:06   quote  deeplink  
Feyenoord overwinterde in het zonnige Marbella. De top van Feyenoord was met Van Bodegom, Troost, Brard, Arnesen en Advocaat op volledige oorlogssterkte. Wat doet vermoeden dat er veel staat te gebeuren in Rotterdam Bij de podcast van RTV Rijnmond waren Sinclair Bischop, Frank Stout en Jan Jaap Pruysen aangeschoven om deze actualiteiten te bespreken. Bischop kwam zelf net terug uit Marbella en stak direct van wal: "Het was geen ideaal trainingskamp. Er speelt op dit moment nog veel te veel", doelend op de eventuele transfers van Vermeer, Ayoub, Tapia en Burger.

Er zingen meerdere namen rond, onder andere Guidetti, Lens, Van Wolfswinkel, Bozenik en zelfs de naam van Cavani. De heren van Rijnmond zijn het er over eens dat alleen Bozenik een interessante versterking zou zijn. De 20-jarige spits zou voor concurrentie moeten zorgen op de spitspositie. "Iedereen moet een concurrent hebben", meent Pruysen. Ook de eventuele transfer van Vermeer naar Amerika komt aan bod. "Je mag best meer vertrouwen hebben in Justin Bijlow", zo menen de heren.

Op de nieuwjaarsreceptie die deze week zal plaatsvinden zal de algemeen directeur een praatje houden. De heren van Rijnmond zijn zeer benieuwd of nu bekend wordt of Sjaak Troost weer terug mag keren in de Raad van commissarissen. Het vernietigende artikel over Toon van Bodegom in NRC geeft de heren zeer veel gespreksstof. Er is een machtsstrijd gaande, waarbij de VvF en Van Bodegom recht tegenover elkaar lijken te staan. "Feyenoord wil het liefst op korte termijn de Vrienden van Feyenoord uitkopen", zegt Bischop hierover. Het is daarbij zelfs niet ondenkbaar dat er transfers worden gepleegd om de VvF uit te kopen. De Vrienden van Feyenoord zijn namelijk de voornaamste reden dat er geen buitenlandse investeerders kunnen instappen. De aandelen mogen namelijk ook niet zomaar verkocht worden, wanneer Feyenoord deze weer in handen krijgt.
pat
 pat - maandag 13 januari 2020 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2020 - 15:06 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord overwinterde in het zonnige Marbella. De top van Feyenoord was met Van Bodegom, Troost, Brard, Arnesen en Advocaat op volledige oorlogssterkte. Wat doet vermoeden dat er veel staat te gebeuren in Rotterdam Bij de podcast van RTV Rijnmond waren Sinclair Bischop, Frank Stout en Jan Jaap Pruysen aangeschoven om deze actualiteiten te bespreken. Bischop kwam zelf net terug uit Marbella en stak direct van wal: "Het was geen ideaal trainingskamp. Er speelt op dit moment nog veel te veel", doelend op de eventuele transfers van Vermeer, Ayoub, Tapia en Burger.

Er zingen meerdere namen rond, onder andere Guidetti, Lens, Van Wolfswinkel, Bozenik en zelfs de naam van Cavani. De heren van Rijnmond zijn het er over eens dat alleen Bozenik een interessante versterking zou zijn. De 20-jarige spits zou voor concurrentie moeten zorgen op de spitspositie. "Iedereen moet een concurrent hebben", meent Pruysen. Ook de eventuele transfer van Vermeer naar Amerika komt aan bod. "Je mag best meer vertrouwen hebben in Justin Bijlow", zo menen de heren.

Op de nieuwjaarsreceptie die deze week zal plaatsvinden zal de algemeen directeur een praatje houden. De heren van Rijnmond zijn zeer benieuwd of nu bekend wordt of Sjaak Troost weer terug mag keren in de Raad van commissarissen. Het vernietigende artikel over Toon van Bodegom in NRC geeft de heren zeer veel gespreksstof. Er is een machtsstrijd gaande, waarbij de VvF en Van Bodegom recht tegenover elkaar lijken te staan. "Feyenoord wil het liefst op korte termijn de Vrienden van Feyenoord uitkopen", zegt Bischop hierover. Het is daarbij zelfs niet ondenkbaar dat er transfers worden gepleegd om de VvF uit te kopen. De Vrienden van Feyenoord zijn namelijk de voornaamste reden dat er geen buitenlandse investeerders kunnen instappen. De aandelen mogen namelijk ook niet zomaar verkocht worden, wanneer Feyenoord deze weer in handen krijgt.
en wat vind jij er persoonlijk van?

die buitenlandse investeerders zouden alles gaan bepalen, directie, toezicht en aan en verkoop beleid. dit komt uit de koker van van bodegom en consorten als ik het goed las...
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 januari 2020 - 15:46   quote  deeplink  
T interesseert me niet hoe er geleid wordt, als de resultaten op t veld goed zijn.
Nu is alles kut
Positivo
 Positivo - maandag 13 januari 2020 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2020 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:
T interesseert me niet hoe er geleid wordt, als de resultaten op t veld goed zijn.
Nu is alles kut
Plus 1
ar
 ar - maandag 13 januari 2020 - 16:57   quote  deeplink  
En zo simpel is het.
Op het veld staat je geld.
kenny
 kenny - maandag 13 januari 2020 - 17:01   quote  deeplink  
al zouden ze er niet zo'n zooitje van maken in het maasgebouw dan had het op het veld ook een heel stukkie beter gaan , jammer genoeg hangt dat samen
snaad
 snaad - maandag 13 januari 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Al jaren werd er geouwehoerd omdat er geen pleuris gebeurde nu staat er het e.e.a. te gebeuren krijg je dit gezeik weer, hadden we verder gemoeten met Van Geel? Van Bodegom een verkapte GKL ? onder zijn voorzitterschap gebeurde er wat denk aan Cruz, de Kalou's etc nu wordt Senesi gehaald beter als die aanwinsten van Van Geel lopen daar door jaren achter. Leve de nieuwe GKL
pat
 pat - maandag 13 januari 2020 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2020 - 17:11 schreef snaad het volgende:
Al jaren werd er geouwehoerd omdat er geen pleuris gebeurde nu staat er het e.e.a. te gebeuren krijg je dit gezeik weer, hadden we verder gemoeten met Van Geel? Van Bodegom een verkapte GKL ? onder zijn voorzitterschap gebeurde er wat denk aan Cruz, de Kalou's etc nu wordt Senesi gehaald beter als die aanwinsten van Van Geel lopen daar door jaren achter. Leve de nieuwe GKL
He, ik zeg niet dat je geen mening mag hebben alleen vraag ik me af of dit dan WEL de juiste manier is.

Ik zie dat we nog steeds worden voorgelogen en dat we geld als water naar de zee brengen als de berichtgeving klopt. ik wil niet zover gaan als die de la vega bij roda maar ik sta niet in voor mezelf als dit bij onze club gebeurt. ik ben juist voor een risicotje hier en daar maar onverantwoorde risico's? daar heb ik een probleem mee...
snaad
 snaad - maandag 13 januari 2020 - 18:15   quote  deeplink  
Je kan ook op dezelfde voet verder gaan dan weet je zeker dat het gat met de ploegen die op dit moment boven je staan steeds groter wordt denk aan de tijd voor de GKL zaten er 10.000 mensen op de tribune dat was een fijne tijd!
pat
 pat - maandag 13 januari 2020 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2020 - 18:15 schreef snaad het volgende:
Je kan ook op dezelfde voet verder gaan dan weet je zeker dat het gat met de ploegen die op dit moment boven je staan steeds groter wordt denk aan de tijd voor de GKL zaten er 10.000 mensen op de tribune dat was een fijne tijd!
die tijd heb ik niet zo actief meegemaakt zeg maar hahaha ik heb altijd gedacht dat het vol zat bij ons maar goed.

het liefste heb ik die investeerder nu met tig miljoenen maar dan moet het ook wel een flink bedrag zijn he, geen 100 miljoen... daar hebben we 2 jaar iets aan en verder niks, daarnaast zie ik meer dan de helft van dat bedrag direct naar het nieuwe stadion en andere randzaken gaan.

als het dan gebeurt wil ik dat dat cavani gerucht, wat nu natuurlijk grote onzin is, als een optie wordt gezien. dat zie ik niet gebeuren in de huidige samenstelling... rente van 6% op die lening, aankoopbeleid, trainer beleid weggeven? ik vind het nogal wat...

het is wel allemaal geld wat vervliegt terwijl we daar gewoon een best deftige speler van kunnen halen... 6% van 30 miljoen is wel 1,8 miljoen euries elk jaar sins 2010... dat is dus nu 18 miljoen... hoppa over de toonbank naar niks. gewoon weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door pat --
Eide
 Eide - maandag 13 januari 2020 - 18:23   quote  deeplink  
Met het risico meteen mensen te doen stijgeren vanwege mijn clubvoorkeur, maar...

Ik zie op een aantal vlakken veel overeenkomsten met Ajax tot de "machtsgreep" van Van der Sar en Overmars. Er was een jarenlange machtstrijd gaande nadat er minstens net zo lang visieloos en resultaatarm was gespeeld.

Ik denk dat iets vergelijkbaar moet gebeuren in Rotterdam. Een sterke leider die goedschiks of kwaadschiks alle neuzen in dezelfde richting zet. Ik zou alleen niet weten wie dat kan bewerkstelligen bij Feyenoord.
pat
 pat - maandag 13 januari 2020 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2020 - 18:23 schreef Eide het volgende:
Met het risico meteen mensen te doen stijgeren vanwege mijn clubvoorkeur, maar...

Ik zie op een aantal vlakken veel overeenkomsten met Ajax tot de "machtsgreep" van Van der Sar en Overmars. Er was een jarenlange machtstrijd gaande nadat er minstens net zo lang visieloos en resultaatarm was gespeeld.

Ik denk dat iets vergelijkbaar moet gebeuren in Rotterdam. Een sterke leider die goedschiks of kwaadschiks alle neuzen in dezelfde richting zet. Ik zou alleen niet weten wie dat kan bewerkstelligen bij Feyenoord.
als je je eerste zin zo schrijft en het later hebt over alle NEUZEN in dezelfde richting zetten ...
ik vind het grappig maar ergens is dat bij ons nu ook aan de hand ja.

dat denk ik wel met die verschillen dat wij het niet eerst door de kromme laten zeggen, de zeggenschap tot die verandering geven om hem vervolgens af te servenen om 4 jaar later tot de conclusie komen dat hij wel gelijk had. dat zal bij ons niet zo gaan werken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door pat --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 januari 2020 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2020 - 18:23 schreef Eide het volgende:
Met het risico meteen mensen te doen stijgeren vanwege mijn clubvoorkeur, maar...

Ik zie op een aantal vlakken veel overeenkomsten met Ajax tot de "machtsgreep" van Van der Sar en Overmars. Er was een jarenlange machtstrijd gaande nadat er minstens net zo lang visieloos en resultaatarm was gespeeld.

Ik denk dat iets vergelijkbaar moet gebeuren in Rotterdam. Een sterke leider die goedschiks of kwaadschiks alle neuzen in dezelfde richting zet. Ik zou alleen niet weten wie dat kan bewerkstelligen bij Feyenoord.
Dat kan alleen maar iemand voor elkaar krijgen met een sterke visie, ervaring, wil tot verandering én draagvlak binnen Feyenoord. En dan nog moeten eerst de VvF worden uitgekocht. Want die blijven altijd een vinger in de pap houden anders. En het stadiondossier moet ook opgelost zijn, want ieder die daar aan begint komt er beschadigd uit.

Wellicht dat Eenhoorn aan de criteria voldoet. En dan nog pas over een aantal jaar denk ik, zodat hij met een schone lei kan beginnen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 januari 2020 - 18:42   quote  deeplink  
Wat zijn de verborgen agenda's? Elke nieuwe naam neemt weer een belang mee die niet uitsluitend Feyenoord dient.
Zo gaat business nou eenmaal.

Niemand kan zeggen wie betrouwbaar is en wie de juiste visie heeft. Ook over van Bodemgom niet.
Eerst maar eens de daden.
kenny
 kenny - maandag 13 januari 2020 - 19:07   quote  deeplink  
eenhoorn zou geweldig zijn , maar zolang er bepaalde mensen in het maasgebouw rond schuimen bedankt hij ervoor
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - maandag 13 januari 2020 - 19:55   quote  deeplink  
Feyenoord gaat kapot door te veel eilandjes op bestuurlijk en supporters niveau!! NOOIT maar dan ook NOOIT is er een eensgezinds gedachtegang !! Voor- en tegenstanders van een nieuw stadion, voor- en tegenstanders van investeerders, voor- en tegenstanders betreft het beleid en voetbal niveau,en ga zo maar door. Blijkbaar is dat typisch Rotterdams , zie je ook in de lokale politiek terug. Daarom alleen al zijn ze in Eindhoven en Amsterdam veel verder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2020 door Feyenoord-city --
Positivo
 Positivo - maandag 13 januari 2020 - 20:14   quote  deeplink  
Het komt niet door van Bodegom kop is helemaal fout. De VVF en andere willen blijven zitten zonder vooruitgang. Van Bodegom is de enige met visie en daadkracht. Dat het NRC de Amsterdamse Staatscourant nu jeugdvriendjes interviewt om deze man in een slecht daglicht te stellen is beneden ieder peil. Met Dick gaan we vooruit we hebben leuke talenten Sini, Senesi gehaald door van Bodegom, Kokcu en Malacia, die niet minder is dan Paps en voila weer een tenenkrommend bash stuk. Zal wel weer spoken zien.
VVout
 VVout - maandag 13 januari 2020 - 20:25   quote  deeplink  
Lees een beetje mee en denk er het mijne van, laten zich bepaalde mensen eerst maar aan hun woord houden met Sjaak. Hij heeft onder voorwaarde dat ie terug kon zijn nek uitgestoken, voor mij valt en staat daar het één en ander mee.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 januari 2020 - 08:46   quote  deeplink  
https://twitter.com/rtv_rijnmond/status/1216987672645947392?s=21
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 09:26   quote  deeplink  
Lijkt een beetje het paard van Troje de VVF. Als we gewoon eerlijk zijn, zijn het geen vrienden maar op machtsbeluste kruideniers die met relatief weinig geld heel veel macht hebben en mensen met visie zoals van Bodegom in de weg zitten. Gewoon een enorme misser van ik dacht Gudde die Ajaksambtenaar. Geloof mij die vijanden van Feyenoord willen de jackpot voor hun aandelen. De GKL is om een te hoge rente weggestuurd met pek en veren door onze zogenaamde supporters. Nu gaan we pas echt bloeden financieel dan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 januari 2020 - 09:29   quote  deeplink  
Zonder hen keken we nu Excelsior of naar de SC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2020 door Stylzz --
kenny
 kenny - dinsdag 14 januari 2020 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:
Zonder hen keken we nu Excelsior of naar de SC
mee eens , je kan je ook afvragen waarom die machtsstrijd is , waarom willen bepaalde partijen meer macht of deze macht niet af willen geven , waarom stapt jan de jong wat een integere man is op , feit is dat van bodegem alle macht naar zich toe trekt en of dit wel zo'n goed idee is vraag ik mij ook af , beter zou zijn schoon schip maken en alle partijen er uit te gooien al zou dit jammer genoeg niet gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2020 door kenny --
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:
Zonder hen keken we nu Excelsior of naar de SC
Waren andere mogelijkheden Feyenoord gaat nooit failliet
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 10:37   quote  deeplink  
Er hangen al spandoeken tegen Blokland die heeft zijn langste tijd gehad, dezelfde mensen als bij de GKL waarschijnlijk de schreeuwers ben benieuwd
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 januari 2020 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 10:29 schreef Positivo het volgende:

[..]

Waren andere mogelijkheden Feyenoord gaat nooit failliet
Ja, noem ze eens
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, noem ze eens
Licentie van Excelsior
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 januari 2020 - 13:57   quote  deeplink  
Dat was natuurlijk niet realistisch
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 januari 2020 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:
Dat was natuurlijk niet realistisch
Twente had een schuld van 43 miljoen .
Ik ben echt benieuwd waar zij over 5 jaar staan zonders reddende investeerders.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 januari 2020 - 14:10   quote  deeplink  
FC Twente stond financieel op de rand van de afgrond en heeft nog steeds niet veel te besteden. Toch is de miljoenenschuld al flink kleiner.

"De schuld was, exclusief achtergestelde leningen, vorig jaar juni 49 miljoen, dit jaar 23 miljoen en moet in het seizoen 2022/2023 tussen de 14 en 15 miljoen euro liggen. Daar willen we naar toe", zegt financieel directeur Martijn Hoogstoevenbeld in gesprek met TC Tubantia. 

FC Twente werkt komend seizoen met een begroting van 23,2 miljoen euro. De club uit Enschede heeft een tekort van 3,2 miljoen euro. "Volgens het nieuwe rekensysteem van de KNVB hoeft de begroting niet helemaal sluitend te zijn. Er wordt niet meer alleen naar de exploitatie gekeken, maar ook naar andere factoren", aldus Hoogstoevenbeld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 januari 2020 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 14:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Twente had een schuld van 43 miljoen .
Ik ben echt benieuwd waar zij over 5 jaar staan zonders reddende investeerders.
Weer een divisie lager
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 januari 2020 - 14:54   quote  deeplink  
Misschien ,maar ze staan er voor de toekomst wel beter voor.
Alexi
 Alexi - dinsdag 14 januari 2020 - 18:26   quote  deeplink  
Vrienden van Feyenoord, eerst reddende engelen nu draaien ze Feyenoord de nek om?
Ongelofelijk, en wij? De Jan met de pet? Weer naar deze treurnis luisteren? Ik zie die Jan de Jong nog staan in zijn nieuwjaarsspeech en wat is ervan terecht gekomen? Juist niets! En weer een pionnetje weg! Wanneer word er nu eens constructief iets vastgelegd in een doelstelling? We willen binnen een jaar kampioen worden, we hebben binnen 3 jaar een nieuw stadion, we doen consequent mee in de Champions Leaque..... Laat al die EGO,s nu eens een gezamelijke doelstelling maken waardoor er weer een Feyenoord staat die wereldwijd groot kan zijn, financieel en sportief! Wij zijn FEYENOORD!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 januari 2020 - 18:28   quote  deeplink  
Ach, eens in de zoveel jaar halen we een leider binnen die geen ego heeft.
Op bestuurlijk vlak.
Alexi
 Alexi - dinsdag 14 januari 2020 - 18:29   quote  deeplink  
Eenhoorn dus....
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 18:30   quote  deeplink  
Feyenoord kampt al jaren met torenhoge schulden, die volgens de laatste berichten inmiddels zijn opgelopen tot bijna vijftig miljoen euro. De Rotterdammers hebben nog geen manier gevonden om deze schulden af te betalen en doen er volgens Van den Herik goed aan om kopje onder te gaan, om vervolgens een nieuwe start te maken.

Wanneer Feyenoord surseance van betaling aanvraagt, is het in één klap van de schulden verlost. De Rotterdammers zouden vervolgens samen moeten gaan met Excelsior, waardoor deze club verdwijnt en Feyenoord betaald voetbal kan blijven spelen. De Rotterdamse clubs hebben nog niet gereageerd op het idee van Van den Herik.
pat
 pat - dinsdag 14 januari 2020 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 18:30 schreef Positivo het volgende:
Feyenoord kampt al jaren met torenhoge schulden, die volgens de laatste berichten inmiddels zijn opgelopen tot bijna vijftig miljoen euro. De Rotterdammers hebben nog geen manier gevonden om deze schulden af te betalen en doen er volgens Van den Herik goed aan om kopje onder te gaan, om vervolgens een nieuwe start te maken.

Wanneer Feyenoord surseance van betaling aanvraagt, is het in één klap van de schulden verlost. De Rotterdammers zouden vervolgens samen moeten gaan met Excelsior, waardoor deze club verdwijnt en Feyenoord betaald voetbal kan blijven spelen. De Rotterdamse clubs hebben nog niet gereageerd op het idee van Van den Herik.
ehhh nee nee en nog een nee, wat vind jij hier nou zelf van?
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 18:35 schreef pat het volgende:

[..]

ehhh nee nee en nog een nee, wat vind jij hier nou zelf van?
Zakelijk gewoon al die meuk hun geld niet teruggeven en opnieuw beginnen. Dit was een bericht uit de 2010 hadden we niet al onze jeugd hoeven te verkopen en nu lichtjaren verder geweest. Zonder de VVF buiten dat drie clubs in Rotterdam is Excelsior teveel.
Het is maar een licentie hè.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2020 door Positivo --
pat
 pat - dinsdag 14 januari 2020 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 18:47 schreef Positivo het volgende:

[..]

Zakelijk gewoon al die meuk hun geld niet teruggeven en opnieuw beginnen. Dit was een bericht uit de 2010 hadden we niet al onze jeugd hoeven te verkopen en nu lichtjaren verder geweest. Zonder de VVF buiten dat drie clubs in Rotterdam is Excelsior teveel.
Het is maar een licentie hè.
Het is maar een licencie???
Zakelijk gezien???

Maat dit wat jij nu net postte uit 2010 betekend dat wij geen feyenoord meer heten, nooit meer en dat is helemaal niet goed zakelijk daarnaast ook voor mij en alle anderen die feyenoorder zijn. Jij denkt ook niet na he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2020 door pat --
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 19:21 schreef pat het volgende:

[..]

Het is maar een licencie???
Zakelijk gezien???

Maat dit wat jij nu net postte uit 2010 betekend dat wij geen feyenoord meer heten, nooit meer en dat is helemaal niet goed zakelijk daarnaast ook voor mij en alle anderen die feyenoorder zijn. Jij denkt ook niet na he
Waarom zou je geen Feyenoord mogen heten?
pat
 pat - dinsdag 14 januari 2020 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 19:46 schreef Positivo het volgende:

[..]

Waarom zou je geen Feyenoord mogen heten?
Als je de - punten en de + punten had opgezocht dan had je geweten dat dat niet kan. Ik ga het je niet uitleggen maar dan nog...
Hoelang duurde voordat de rangers, die ook geen rangers meer officieel mag heten, terug was op niveau? Dat is zakelijk een dikke dooddoener hoor.
Positivo
 Positivo - dinsdag 14 januari 2020 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 20:20 schreef pat het volgende:

[..]

Als je de - punten en de + punten had opgezocht dan had je geweten dat dat niet kan. Ik ga het je niet uitleggen maar dan nog...
Hoelang duurde voordat de rangers, die ook geen rangers meer officieel mag heten, terug was op niveau? Dat is zakelijk een dikke dooddoener hoor.
Feyenoord Rotterdam klaar
pat
 pat - dinsdag 14 januari 2020 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 20:23 schreef Positivo het volgende:

[..]

Feyenoord Rotterdam klaar
Nou ja ook jou mening is belangerijk maar ik zie dat dus echt nooit als een optie. Naast de naam, waar ik van hou zonder rotterdam erbij vind ik dat het juist tegen ons geen woorden maar daden ingaat. Daarnaast zal dit nog veel meer geld kosten en de opbouw gaat veel langer duren.
Ik vind het echt jammer dat feyenoorders er ook maar over denken...

Lets agree to disagree
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 14 januari 2020 - 22:52   quote  deeplink  
Ben het wel eens met De Kromme, al die figuren moeten eens in één blok in het belang van Feyenoord denken en handelen, ipv van elkaar te bestrijden.

“Buiten dat er niet altijd goed gespeeld wordt, dat doet zeer. Maar dit doet ook zeer. Dan denk ik: waar zijn die mensen mee bezig? Dat is nou een van de vereisten, dat heb ik een tijdje geleden ook geschreven. Die voorzitter moet zorgen dat alles weer bij elkaar komt, maar dat is hier het moeilijkste dat er is. Als mensen vijf euro hebben gegeven, denken ze bij wijze van spreken dat ze de baas van Feyenoord zijn”, zo verwijst Van Hanegem naar de ‘Vrienden van Feyenoord’. De groep investeerders voorzag Feyenoord in 2010 van een broodnodige financiële impuls en heeft daardoor aandelen in handen.

“Dat is echt verschrikkelijk, mensen moeten blij zijn dat ze er bij mogen horen. Je moet allemaal zorgen dat je dezelfde kant opgaat”, gaat de Kromme verder. Hij slaat een ernstig bezorgde toon aan. “Ik maak me zorgen dat deze mooie, grote club uit elkaar valt. Dat je op een gegeven moment niemand meer krijgt om een functie te vervullen. Als je alleen maar goede bedoelingen hebt en alleen maar wordt tegengewerkt, dan is het te gek voor woorden.”
Positivo
 Positivo - woensdag 15 januari 2020 - 06:48   quote  deeplink  
Willem heeft gelijk, van Bodegom heeft gelijk , Arnesen wil Troost in de RVC heeft gelijk. De titel van het topic zou moeten zijn door de VVF die met een tip eigenaar zijn geworden en zonder enig verstand van voetbal maar zitten te etteren, die moeten nu echt eens opzouten. Dick wil ook verder aar niet met deze pluchevullers. Altijd al gezegd dat het een waanzinnige deal was je aandelen weggeven voor 30 miljoen met zoveel restricties voor de toekomst. De heren moetn nu ECHT weg anders blijven we het suffertje. Kom met geld en koop deze heikneuters uit.
VVout
 VVout - woensdag 15 januari 2020 - 11:06   quote  deeplink  
Stelletje Ferrengies zijn het, toevallig dat dit ras met Fer begint btw.
MMM
 MMM - woensdag 15 januari 2020 - 17:26   quote  deeplink  
Bizar als er een afspraak gemaakt is om Troost terug te laten keren en deze niet na te komen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 15 januari 2020 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 17:26 schreef MMM het volgende:
Bizar als er een afspraak gemaakt is om Troost terug te laten keren en deze niet na te komen
Nou inderdaad. En dat hele verhaal over zijn functioneren als TD is ook bullshit, want de waarheid is dat NIEMAND het wilde doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat onze club naar de klote en komt dit door van Bodegom en consorten?









0.0080761