BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat onze club naar de klote en komt dit door van Bodegom en consorten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - woensdag 15 januari 2020 - 18:17   quote  deeplink  
Ik ben hartstikke blij dat troost in is gestapt. En dat getuigd ook van liefde voor de club want niemand wou het doen. Daarbij de aankopen.

Jaren is er niet geinversteerd geworden in spelers met grote doorgroeimogelijkheden zoals Senesi daar is Troost toch dacht en nacht.voor bezig geweest. Fer laat het nog niet altijd zien op het moment. Maar is absoluut van belangrijke waarde voor feyenoord. Daarbij zijn de overige aankopen uit de hoge hoed van stam en kuyt gekomen. Waarbij johnston ook nog helemaal niet zo slecht bij de staf erop staat.

Ga er maar aan staan

Sjaak respect!
Positivo
 Positivo - woensdag 15 januari 2020 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 18:17 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat troost in is gestapt. En dat getuigd ook van liefde voor de club want niemand wou het doen. Daarbij de aankopen.

Jaren is er niet geinversteerd geworden in spelers met grote doorgroeimogelijkheden zoals Senesi daar is Troost toch dacht en nacht.voor bezig geweest. Fer laat het nog niet altijd zien op het moment. Maar is absoluut van belangrijke waarde voor feyenoord. Daarbij zijn de overige aankopen uit de hoge hoed van stam en kuyt gekomen. Waarbij johnston ook nog helemaal niet zo slecht bij de staf erop staat.

Ga er maar aan staan

Sjaak respect!