BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat onze club naar de klote en komt dit door van Bodegom en consorten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - woensdag 15 januari 2020 - 18:17   quote  deeplink  
Ik ben hartstikke blij dat troost in is gestapt. En dat getuigd ook van liefde voor de club want niemand wou het doen. Daarbij de aankopen.

Jaren is er niet geinversteerd geworden in spelers met grote doorgroeimogelijkheden zoals Senesi daar is Troost toch dacht en nacht.voor bezig geweest. Fer laat het nog niet altijd zien op het moment. Maar is absoluut van belangrijke waarde voor feyenoord. Daarbij zijn de overige aankopen uit de hoge hoed van stam en kuyt gekomen. Waarbij johnston ook nog helemaal niet zo slecht bij de staf erop staat.

Ga er maar aan staan

Sjaak respect!
Positivo
 Positivo - woensdag 15 januari 2020 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 18:17 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat troost in is gestapt. En dat getuigd ook van liefde voor de club want niemand wou het doen. Daarbij de aankopen.

Jaren is er niet geinversteerd geworden in spelers met grote doorgroeimogelijkheden zoals Senesi daar is Troost toch dacht en nacht.voor bezig geweest. Fer laat het nog niet altijd zien op het moment. Maar is absoluut van belangrijke waarde voor feyenoord. Daarbij zijn de overige aankopen uit de hoge hoed van stam en kuyt gekomen. Waarbij johnston ook nog helemaal niet zo slecht bij de staf erop staat.

Ga er maar aan staan

Sjaak respect!
Heeft verder niets met het topic te maken maar onze vrienden willen weer een voetbalman aan de zijde van Bodegom uitschakelen. Gelukkig dat Arnesen op de trein Troost , Bodegom en in mindere mate Koevermans stapt de VVF zijn een last geworden al jaren. MVG zeg ervan wat je wilt heeft toch goede zaken gedaan neem Sini voor 2 miljoen volgens de VVF niet gefunctioneerd. Wie zijn ze dan banden en containerboeren. Die teren op iets wat helemaal niet zoon groots gebaar was eerder een actie om hun geld te saven. Daarvoor hebben ze heel veel terug gekregen. Troost heeft gedaan wat ie kon maar Fer , Karsdorp en Narsingh voegen totaal niets toe. Daarvoor had je ook Tapia, Burger en Azarkan kunnen gebruiken. Allemaal kreupelen met een gigantisch salaris op naam gehaald. Zonder Haps en Karsdorp functioneert het ook prima. Dat is gewoon het probleem geen geld cq visie Senesi gewaagde transfer die goed uitpakt. Nu ook een spits huren je hebt Sini, Larsson en Bannis zie de noodzaak niet.
kenny
 kenny - woensdag 15 januari 2020 - 19:37   quote  deeplink  
het kan mij eigenlijk niet verrotten waar die troost heen gaat , hij is het volgertje van v bodegem ,
de meesten hier vinden hem geweldig maar ik zet vraagtekens bij hem , ja hij vulde de plaats TD in omdat ze niemand konden krijgen maar hij deed dit heel gretig , het is een overleverraar om maar rond te kunnen schuimen in het maasgebouw en kiest slim het wiel van v bodegem
over zijn half jaar als TD ben ik totaal niet te spreken , op senesi na weer een buslading net niet spelers binnenhalen vind ik totaal waardeloos en zijn opwaardeer actie's van berghuis en toornstra zet ik ook mijn vraagtekens zeker in de wetenschap dat het salaris plafon al is bereikt
het zijn allemaal overlevers in dat maasgebouw die het liefst meer macht willen en of hun eigen positie belangrijker vinden dan de club feyenoord en daar hoort troost ook bij
het is zoals emile schellevis afgelopen maandag bij fc rijnmond ook al zei het mooist is ze er allemaal eruit gooien en de club weer geheel opbouwen met goede capabele mensen , jammer genoeg gaat dit nooit lukken
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 januari 2020 - 19:53   quote  deeplink  
Troost helemaal niet geweldig. Hij stapte in en heeft laten zien dat hij terecht tussenpaus was.
Van Bodegom...Begon met grote woorden, maar zwijgt ook alweer een half jaar. Wat is dat voor iemand? Wat wil hij? Is hij wel in functie of is hij informeel de boel naar zijn hand aan het zetten? Een mol?
Ondoorzichtig bestuur, niet 1 geluid, geen heldere sportieve koers. Jan de Jonge had het over jeugd in 2019. Waar hebben de huidige types het nu over?
kenny
 kenny - woensdag 15 januari 2020 - 20:03   quote  deeplink  
jan de jong wilde meer jeugd , vervolgens kelly halen terwijl je El Bouchataoui in je eigen jeugd hebt lopen voor die positie , en johnston halen terwijl je hendriks hebt , blijft onbegrijpelijk en enige vorm van beleid is ver te zoeken
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 januari 2020 - 20:42   quote  deeplink  
Waren inderdaad ook lege woorden tijdens zijn nieuwjaarsspeech.
Maakt echter juist zo duidelijk dat er types op de achtergrond lopen die kunnen kielhalen. En de Jong laat zich natuurlijk de mond snoeren voor geld, hoezo zorg voor de club. Want ook van hem horen we niets meer.

Als Koevermans aan de touwtjes zou trekken zou hij ook helder uitleggen wat er intern allemaal verschuift en waarom dat zo is en met welk doel.
kenny
 kenny - woensdag 15 januari 2020 - 21:16   quote  deeplink  
klopt zowel koevermans als de jong waren trekpoppen voor de machten achter de schermen , vond de jong ook een pannekoek en ongeschikt maar hij was wel zo slim om zich niet te laten ringeloren door v bodegem en te bedanken en er uit te stappen , koevermans en troost zijn al lang blij met hun baantje en kiezen het wiel van v bodegem
van geil
 van geil - woensdag 15 januari 2020 - 21:18   quote  deeplink  
Theekransje
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 januari 2020 - 22:12   quote  deeplink  
Gelakte laarsjes.
Positivo
 Positivo - donderdag 16 januari 2020 - 06:40   quote  deeplink  
Stuk van Duren de toeschouwersaantallen nemen bij ons af door de stadionsoap 8% ook het beleid richting de supporters SV verboden zal iet vee helpen lijken wel een Russische staatsclub met KGB controles, verder neemt ook de begrotingaf , omdat onze club geleid wordt door idioten. Deze idioten hebben al het geld aan tekenaars en opgeblazen adviseurs gegeven, waardoor zoals we allen meemaken de Kuip een oude pisbak aan het worden is. Met dat geld hadden ze de Kuip kunnen onderhouden en de selecte sterker kunnen maken. Ja waarheid als een koe maar bestuurders in Rotterdam kennende zullen we nog wel jaren door gaan met geld in de Maas pleuren. Laat er nu in godsnaam iemand op staan. Ik ken hondentrimsalons die nog beter geleid worden dan de trots van Rotterdam. Neem een beslissing supporters willen City niet doe het dan niet, neem je verlies en zorg dat we weer kunnen genieten in de gerenoveerde Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2020 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 07:05   quote  deeplink  
Je hebt ook gewoon te maken met verzadigde en afgehaakte succes supporters.
Velen bleven trouw door uitblijven successen. Dat is weggevallen. Nu neemt de onvrede over
VVout
 VVout - donderdag 16 januari 2020 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:
Je hebt ook gewoon te maken met verzadigde en afgehaakte succes supporters.
Velen bleven trouw door uitblijven successen. Dat is weggevallen. Nu neemt de onvrede over
Vooral dat ja, je merkt het gewoon aan de manier dat er over de club gepraat wordt nu. Nee je wilt niet terug naar de tijd dat je met 10000 man zat te kijken, maar met z'n groep ervaar je wel heeel anders wat Feyenoorder zijn ook is.
Positivo
 Positivo - donderdag 16 januari 2020 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 07:51 schreef VVout het volgende:

[..]

Vooral dat ja, je merkt het gewoon aan de manier dat er over de club gepraat wordt nu. Nee je wilt niet terug naar de tijd dat je met 10000 man zat te kijken, maar met z'n groep ervaar je wel heeel anders wat Feyenoorder zijn ook is.
Klopt succes supporters maar goed we staan ook al 10 jaar negatief in het nieuws. Veel jonge kinderen zien die neuzen en tja vul maar in.....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 08:53   quote  deeplink  
Boudewijn Poelmann treedt toe tot de directie van de vrienden van Feyenoord als opvolger van de onlangs opgestapte Herman van Drie. In het verleden was Poelman al RvC lid bij Feyenoord.

Plas, glas, was.
nr 10
 nr 10 - donderdag 16 januari 2020 - 09:07   quote  deeplink  
Toon Underwood.
VVout
 VVout - donderdag 16 januari 2020 - 09:20   quote  deeplink  
Postcode loterij ook weer in beeld :)

https%3A%2F%2Fwww.dedikkeblauwe.nl%2Fassets%2Fupload%2Fimages%2F60%2F20161230101122_Boudewijn-Poelmann-crop700x350.jpg

https://nl.wikipedia.org/wiki/Boudewijn_Poelmann

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 09:35   quote  deeplink  
De Telegraaf schrijft: "Frank Arnesen begint officieel als technisch directeur. De Deen heeft wel geëist dat Sjaak Troost aan boord blijft, omdat er anders geen man in de rvc zit met wie hij over topvoetbal kan sparren. Bovendien vindt Arnesen dat Troost meer Feyenoord-dna in zich heeft dan alle anderen in de top van de club."

Directeur Mark Koevermans haakt in: "Frank hield zich natuurlijk wel al met de club bezig. Ik ben in december drie keer bij hem geweest. Met Sjaak Troost samen was hij ook in Spanje en fanatiek langs de lijn aanwezig. Frank bekijkt alles al als een Feyenoorder en het is top dat we er een derde directeur bij hebben. Met hem bespreek ik de komende tijd ook zijn voetbalideeën over de opleiding en de scouting."

Troost fungeerde het afgelopen halfjaar als interim-technisch directeur. Het is de bedoeling dat hij terugkeert in de raad van commissarissen, maar dat wil de investeerdersgroep Vrienden van Vijand dan weer niet. Daardoor is de eis van Arnesen pikant te noemen: er zal dus een oplossing gevonden moeten worden.
kenny
 kenny - donderdag 16 januari 2020 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:
Je hebt ook gewoon te maken met verzadigde en afgehaakte succes supporters.
Velen bleven trouw door uitblijven successen. Dat is weggevallen. Nu neemt de onvrede over
mee eens , het voetbal is en was de laatste jaren onder gio slecht en dat speeld zwaarder dan wat die pislul van duren weer schrijft in zijn stennis makend stuk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 januari 2020 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 08:53 schreef Stylzz het volgende:
Boudewijn Poelmann treedt toe tot de directie van de vrienden van Feyenoord als opvolger van de onlangs opgestapte Herman van Drie. In het verleden was Poelman al RvC lid bij Feyenoord.

Plas, glas, was.
Ik vind die Poelman een goede Feyenoorder.
Via zijn loterijen en netwerken heeft het Feyenoord zeker 100 miljoen opgeleverd.
En dat zonder rente ,en ja hij heeft natuurlijk ook zijn aandelen in de vvf,maar deze man
is duidelijk een orgaan in het Feyenoord lichaam gebleken.
Dat hij nu directeur vvf is geworden vind ik een prima ontwikkeling!!!
1 aanspreekpunt 1 baas
kenny
 kenny - donderdag 16 januari 2020 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind die Poelman een goede Feyenoorder.
Via zijn loterijen en netwerken heeft het Feyenoord zeker 100 miljoen opgeleverd.
En dat zonder rente ,en ja hij heeft natuurlijk ook zijn aandelen in de vvf,maar deze man
is duidelijk een orgaan in het Feyenoord lichaam gebleken.
Dat hij nu directeur vvf is geworden vind ik een prima ontwikkeling!!!
1 aanspreekpunt 1 baas
mee eens leon , correcte vent die al heel wat heeft betekent voor feyenoord prima aanstelling
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 10:58   quote  deeplink  
De vvf is vergif van Feyenoord ondertussen
Positivo
 Positivo - donderdag 16 januari 2020 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 09:37 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , het voetbal is en was de laatste jaren onder gio slecht en dat speeld zwaarder dan wat die pislul van duren weer schrijft in zijn stennis makend stuk
Hahaha
Positivo
 Positivo - donderdag 16 januari 2020 - 17:15   quote  deeplink  
VVF denken ze echt de harde kern te kunnen trotseren? Kansloos allemaal het volk heeft gesproken net als bij de GKL zullen zij ook verdwijnen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 18:00   quote  deeplink  
Was het niet zo dat er sprake van was dat er miljoenen werden gespaard om die VvF weer terug te betalen tot de laatste cent.
Hoor je niks meer over.
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 18:12   quote  deeplink  
Je loopt weer te blaten , echt overal terug te vinden .
Positivo
 Positivo - donderdag 16 januari 2020 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 18:12 schreef van geil het volgende:
Je loopt weer te blaten , echt overal terug te vinden .
Ik of Henk mijn ervaring is dat als de spandoeken komen gericht op bepaalde mensen, dat dit meestal het begin van het einde is voor de desbetreffende personen.

Feyenoorders horen nu al 10 jaar hetzelfde weer doen we nergens om mee op het kampioenschap na eindig je stelselmatig als derde met 20 punten achterstand. Dit seizoen misschien vijfde als je geluk bent.

Ieder jaar komt de achttax bus waarvan de spelers niet eens in de helikopter kunnen en horen we plannen over een stadion. De mensen van de VVF zijn nu de kop van jut.

Supporters horen liever positieve geluiden en mensen die iets willen zoals van Bodegom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2020 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 18:12 schreef van geil het volgende:
Je loopt weer te blaten , echt overal terug te vinden .
Maar ik vraag jou niets.
Dit is een forum waar mensen elkaar van info voorzien.
Niet alles is te onthouden.
Autistische reacties heb ik niets aan.
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 18:57   quote  deeplink  
Je stelde geen vraag ,maar dropte een constatering.( die weer eens niet klopt)
De rest van je wederom , zielige reactie, negeer ik maar weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2020 door van geil --
ar
 ar - donderdag 16 januari 2020 - 19:04   quote  deeplink  
Haha, geile heeft weer geen sex gehad
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 19:06   quote  deeplink  
Telt rukken niet ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 19:13   quote  deeplink  
Eigen doelpunt telt ook maar is t ook net niet
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 18:57 schreef van geil het volgende:
Je stelde geen vraag ,maar dropte een constatering.( die weer eens niet klopt)
De rest van je wederom , zielige reactie, negeer ik maar weer.
Het was een oprechte vraag. En ik heb er laatste half jaar niets meer over gehoord of gelezen.
Zielige reactie? Ach hypocrisie.
Fixeer je niet zo.
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 19:32   quote  deeplink  
Dan kruip ik er maar weer eens op..
@ Stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2020 door van geil --
snaad
 snaad - donderdag 16 januari 2020 - 19:48   quote  deeplink  
kunnen jullie niet samen appen of zo zijn wij van dat slappe gezeik af heb niets met de topic te maken
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 19:51   quote  deeplink  
Nee joh, is alweer gestopt.
Is standaard.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 19:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het was een oprechte vraag. En ik heb er laatste half jaar niets meer over gehoord of gelezen.
Zielige reactie? Ach hypocrisie.
Fixeer je niet zo.
Je vergat het vraagteken
Daardoor leek t sarcasme
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je vergat het vraagteken
Daardoor leek t sarcasme
Dacht ik al, Stylzz.
Maar bij deze, het is een open vraag.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 20:45   quote  deeplink  
Ik geloof wel dat het ooit de intentie was, maar er zitten voorwaarden aan terugbetalen
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 21:16   quote  deeplink  
Vanaf 2018 betaald Feyenoord iets meer dan 2 miljoen terug per seizoen.(gemiddeld)
De teller stond op 31,5
nu op 27 .
Meer afbetalen mag niet .ik dacht max 10 procent
En er wordt niet voor "gespaard" , is vanaf 2018 een normale afdracht .
Wel probeert Feyenoord of het niet versneld afgelost kan/mag worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2020 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 21:23   quote  deeplink  
Dank voor de info, geile, en excuus voor het misverstand.
Ik trek de lelijke woorden hierbij terug.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 21:25   quote  deeplink  
Wat ik begreep is er eenmalig 3,5 miljoen terugbetaald het proces van verdere terugkoop afhankelijk was van de verkoop van spelers en extra inkomsten bij het bereiken van de groepsfase van de Europa League of de Champions League.
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Heb hem even iets aangepast voor de duidelijkheid.
van geil
 van geil - vrijdag 17 januari 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Schijnt nog een probleem te zijn, als de aandelen teruggekocht zijn , moet er 3 jaar tussen zitten voor doorverkoop ,
http://www.soccernews.nl/news/650849/feyenoord-heeft-nieuwe-investeerder-al-gevonden
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 januari 2020 - 13:14   quote  deeplink  
Feyenoord

Eigen vermogen:
2019 € 25.600 -/- VvF € 37.182
2018 € 31.600 -/- VvF € 37.182
2017 € 24.000 -/- VvF € 40.683
2014 € 3.000 -/- VvF € 40.683
2011 € 21.057 N -/- VvF € 33.071
2010 € 34.000 N
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 januari 2020 - 14:09   quote  deeplink  
Van Bodegom de grote redder?
De weerstand neemt toe.
MightyAce
 MightyAce - zondag 19 januari 2020 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 14:09 schreef FR-Henk het volgende:
Van Bodegom de grote redder?
De weerstand neemt toe.
Tot nu toe veel woorden, en een ongewone rol bij de Senesi transfer
kenny
 kenny - zondag 19 januari 2020 - 14:31   quote  deeplink  
VvF hebben weinig vertrouwen in v bodegem , v bodegem wil investeerders binnen halen om aan te gaan aanhaken bij de top 3, probleem is dat er geen een investeerder geld kwijt wil zonder er flink aan te verdienen en omdat feyenoord meester is in het aantrekken van net niet spelers is het een soort strop om je eigen nek binden
en omdat er meerdere kapiteins op het schip baasje willen spelen vinden VvF het nogal risico vol , die zien meer om eerst eens een goede structuur neer te leggen in het maasgebouw met een goede algemeen directeur bijvoorbeeld Eenhoorn ipv van een trekpop van v bodegem , verder een beleid met visie neerleggen , scouting en jeugdopleiding verbeteren en dan misschien gaan investeren met de misschien een investeringsmaarscappij
v bodegem is wel met Eenhoorn wezen praten om vervolgens niks meer te laten horen , waarschijnlijk omdat Eenhoorn een aantal eisen had wat v bodegem niet aanstaat omdat hij zijn macht moet afstaan , blijft zonde ik denk echt dat Eenhoorn zeker interesse heeft om zijn droomclub te gaan leiden maar dat hij zeker niet zijn hoofd zomaar in een wespennest wil steken
Positivo
 Positivo - zondag 19 januari 2020 - 15:57   quote  deeplink  
Vrees einde oefening van Bodegom. Hugo Borst heeft ook een boekje open gedaan blijkt toch een luchtfietser te zijn met een smetje.
tomson
 tomson - zondag 19 januari 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 15:57 schreef Positivo het volgende:
Vrees einde oefening van Bodegom. Hugo Borst heeft ook een boekje open gedaan blijkt toch een luchtfietser te zijn met een smetje.
Alsof je normaal gesproken op de mening van Sparta piet zit te wachten ? Hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 januari 2020 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2020 - 16:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Alsof je normaal gesproken op de mening van Sparta piet zit te wachten ? Hahaha
Nee maar oud collega's van van Bodegom hebben ook een boekje opengedaan.
Dan word het al snel een optelsom

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat onze club naar de klote en komt dit door van Bodegom en consorten?









0.0098330