BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 26 januari 2020, 14:30); 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:06   quote  deeplink  
Kan Babel überhaupt 1, maar dan ook 1 fucking ding goed doen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 januari 2020 - 16:06   quote  deeplink  
Babel is ook echt helemaal niks nog.
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2020 - 16:08   quote  deeplink  
Kom op. Huntelaar er nog bij.
pth
 pth - zondag 26 januari 2020 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 16:05 schreef remco k het volgende:
Eiting goed ingevallen. Traore voorlopig geen enkel duel gewonnen.
Traore in ieder geval wel de fysiek om niet door Jan en alleman onderste boven gelopen te worden gelopen. Want dat Groningen er iets fysieks van zou gaan maken was natuurlijk vooraf niet in te schatten ... nou ja in ieder geval niet door onze kut kabouter met het tactisch benul van een grondchampignon.
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2020 - 16:09   quote  deeplink  
Tsjaa. Die MOET MOET MOET gewoon binnen
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:10   quote  deeplink  
Ajax en voorzetten...
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2020 - 16:10   quote  deeplink  
Waarom kan het nu wel
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:14   quote  deeplink  
En nog steeds alleen maar de drukte in, het is zeer matig
pth
 pth - zondag 26 januari 2020 - 16:14   quote  deeplink  
Vooral geen alles of niets hoor, onvoorstelbare lul van coach!
Eide
 Eide - zondag 26 januari 2020 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 16:10 schreef remco k het volgende:
Waarom kan het nu wel
Zonder Siem en met Eiting veel meer voetbal. Met Traore heb je ook een aanspeelpunt die vecht en lastig is. Ajax had in mijn ogen sowieso met Traore moeten beginnen.
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 16:15   quote  deeplink  
ik ga hier geen woord aan vuil maken... basis opstelling begon het al mee
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 januari 2020 - 16:16   quote  deeplink  
Ongeacht de uitslag, deze wedstrijd snel vergeten.
Eide
 Eide - zondag 26 januari 2020 - 16:17   quote  deeplink  
De schwung is er ook acuut weer uit. Was een hele korte opleving.
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2020 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 16:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Zonder Siem en met Eiting veel meer voetbal. Met Traore heb je ook een aanspeelpunt die vecht en lastig is. Ajax had in mijn ogen sowieso met Traore moeten beginnen.
Eens. Al speelt Traore helemaal nog niet goed vandaag.

Tadic op 9 is de verassing ook wel vanaf. Daar speelde Ajax in de grote potten beter door. Maar dat is er wel vanaf
pth
 pth - zondag 26 januari 2020 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:
ik ga hier geen woord aan vuil maken... basis opstelling begon het al mee
De ellende begint vooral iedere keer met die klootzak op de bank.
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:19   quote  deeplink  
Eiting wel meer voetbal, maar zo mega slordig
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:19   quote  deeplink  
Waardeloos Tadic!
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2020 - 16:19   quote  deeplink  
Promes heeft ook nog geen bal fatsoenlijk geraakt hoor.
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 16:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Zonder Siem en met Eiting veel meer voetbal. Met Traore heb je ook een aanspeelpunt die vecht en lastig is. Ajax had in mijn ogen sowieso met Traore moeten beginnen.
iedere meloot weet dat siem niks meer brengt, op 3 doelpunten na tegen een amateurclub.. maar goed had dit wel verwacht dat tenhag dit zou doen.. als hij al onzin uitkraamt dat siem 1 van de besten kan zijn binnen dit ajax moet je heel snel afstand nemen van zoon trainer.. en het erge is we hebben zo veel voetbal maar zogauw er iets wegvalt weet tenhag totaal niet meer wat die aan het doen is.. echt verschrikkelijk, dus nogmaals, ja tenhag heeft alles te danken aan het materiaal dat hij succes kan/kon boeken... yep negatieve tekst, niet zo raar ook lijkt me na deze wanvertoning... en dus niet eens op de spelers gericht aangezien tenhag de fouten blijft maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door nummer10 --
pth
 pth - zondag 26 januari 2020 - 16:25   quote  deeplink  
Helemaal eens: ten Hag is en blijft de meest overschatte teringlul van dr laatste 30 jaar.
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:25   quote  deeplink  
Zo dom van Nico en zo dik en dik verdiend verloren
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2020 - 16:26   quote  deeplink  
Hoe kan je als scheidsrechter nu een opstootje gaan sussen. Daar een volle minuut mee bezig zijn en dan exact op 4 affluiten???
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 16:29   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/128660/ten-hag-verklaart-keuze-de-jong-voortborduren-op-vastigheden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

wat lult die zichzelf ook weer tegen hier... we willen vastigheden dus we willen niet teveel veranderen... siem is wel totaal anders en dat vraagt weer iets anders van de andere middenvelders... KORTOM dan verander toch juist alles oetlul en is het dus totaal geen vastigheid meer... vdbeek naar 10 eiting op 6.. zo moeilijk is dat tocch niet tenhag ? of van mijn part ekkelenkamp, maar geen siem ! tetraag te slecht en ajax onwaardig en je bent het lachertje van vandaag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:31   quote  deeplink  
Stel, je verliest volgende week en ook dat kan zomaar, staat PSV normaal nog op 6 punten en AZ gelijk met ons. En dan een week erna naar Utrecht...
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 16:33   quote  deeplink  
Blijf het altijd raar vinden dat je vooraf al weet wat hun gaan doen en zo de val in kunt trappen
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 17:18   quote  deeplink  
Inmiddels wel 3 van de laatste 5 ED wedstrijden verloren. Daarvoor 15 wedstrijd en 0 nederlagen
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 18:16   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/128665/ten-hag-zag-beter-ajax-na-wissel-de-jong-dat-is-jammer?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

dat wisten zoon beetje alle ajacieden voor de tijd behalve onze trainer niet.. mag nu goch verdomme wel hopen dat die hem niet eens meer op de bank zet... volgende keer babel ook banken en traore erin.. en als je dan toch babel wil opstellen dan op links, promes naar 10

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 17:18 schreef Loetje het volgende:
Inmiddels wel 3 van de laatste 5 ED wedstrijden verloren. Daarvoor 15 wedstrijd en 0 nederlagen
puur door blessures en dan een trainer hebben die niet weet wat die doet...
pth
 pth - zondag 26 januari 2020 - 18:25   quote  deeplink  
Leuk affiche voor het potje van volgende week: de lamme tegen de blinde.
remco k
 remco k - zondag 26 januari 2020 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/128665/ten-hag-zag-beter-ajax-na-wissel-de-jong-dat-is-jammer?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

dat wisten zoon beetje alle ajacieden voor de tijd behalve onze trainer niet.. mag nu goch verdomme wel hopen dat die hem niet eens meer op de bank zet... volgende keer babel ook banken en traore erin.. en als je dan toch babel wil opstellen dan op links, promes naar 10
De trainer voor gek verklaren en vervolgens zeg Promes op 10 willen zetten. Jaja.
Loetje
 Loetje - zondag 26 januari 2020 - 18:48   quote  deeplink  
Toch wel heel benieuwd nog naar deze week. Ajax liet merken geen zaken meer te doen op de transfermarkt, media melden dat Ajax nog zoekt naar een buitenkansje. Ben toch benieuwd of er nog wat gebeurd, zonder dat het van mij hoeft trouwens. Maar het wordt wel link zo
p111
 p111 - zondag 26 januari 2020 - 19:21   quote  deeplink  
Een Gravenberch van 17 jaar en een uitgerancheerde Siem opstellen lachwekend.Vanaf minuut 1 zie je dat Gravenberch dit nog niet aan kan,een Siem die al twee jaar geen pepernoot raakt,dan heb je de rust en kan je gaan wisselen,maar nee ten gehakt wisselt niet en dan krijg je de 2-0 tegen door bal verlies van Gravenberch die in de rust al gewisseld had moeten worden.Dus mijn beste heer ten Hag bedankt voor de telate wissels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door p111 --
AkaS
 AkaS - zondag 26 januari 2020 - 19:45   quote  deeplink  
Niet dat deze post ene flikker verschil maakt maar post hét tóch...

Wat een kuttrainer, kan er géén ene flikker van.

Centraal duo Veltman Martinez zou ik nooit opstellen.
Siem de Jong, prachtig verleden maar al jaren geen niveau meer.

Babel, ouderwets...net niét... moment suprême stuit de bal altijd net even te ver van zijn voet, etc...

Dit is superkut en nog kutter is dat hij niet doorheeft waar het fout gaat, dus blijft dit doorgaan tot alle klasse weer blessurevrij is en eigenlijk geen trainer nodig heeft.

Schuurs mag nu toch echt weleens een kans gaan krijgen...

Tadic voorlopig naar rechts....

............ Onana ............

..... Schuurs... Alvarez......

Mazraoui ................Nico

...Gravenberch ...Martinez....

............. Donny................

Tadic.................... Promes

........... Traore..............

En een andere trainer svp!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

De trainer voor gek verklaren en vervolgens zeg Promes op 10 willen zetten. Jaja.
volgens mij al eerder gespeelt en prima gedaan of niet ? daarbij was het enkel en voorbeeld, tadic kan ook.. of vdbeek en eiting op 6 of zoals akas aangeeft, maar siem.. en dan het verhaal erbij slaat totaal nergens op..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - zondag 26 januari 2020 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

De trainer voor gek verklaren en vervolgens zeg Promes op 10 willen zetten. Jaja.
Remco ik snap je reactie naar nummer 10 niet. Promes heeft inderdaad al eerder op 10 gespeeld en vervolgens een meer dan prima pot afgeleverd.

Probleem is Ten Hag!

Door alle winstpartijen is de kritiek op zijn slappe gelul, juiste spelers op verkeerde posities en kolderieke wissels naar de achtergrond verdwenen.

Mijn betoog dat hij een kuttrainer is die meelift op de buitengewone klasse en onderlinge chemie, komt mijn inziens volledig aan het licht.

Telkens als de groep niet volledig is, is het spel volledig KUT. Geen enkele chemie en nog minder automatismen en de spelers op de verkeerde plek zetten of de verkeerde spelers opstellen wordt nu afgestraft en zijn onkunde voor de top komt bovendrijven.

Ondanks de blessures staat er nog altijd genoeg kwaliteit om teams als Groningen en Willem 2 te verslaan. En laten we niet vergeten dat Sparta ook met samengeknepen billen gewonnen werd.

Het is gewoon heel matig met deze trainer en zijn keuzes!

Schuurs is echt in alle opzichten beter dan Veltman. En Alvarez krijgt nagenoeg geen kansen, kansen die een Veltman wel volop krijgt maar ondanks al zijn ervaring, helemaal geen kut toevoegt!!!

Schandalig! Schandalig hoe wij alsnog in de problemen komen om kampioen te worden :-(
AkaS
 AkaS - zondag 26 januari 2020 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 16:06 schreef Loetje het volgende:
Kan Babel überhaupt 1, maar dan ook 1 fucking ding goed doen?
Sorry, maar dit is de Babel zoals ik hem ken. Harde werker maar op de belangrijke momenten ruzie met de bal waardoor het heel vaak net niet is. Ik zou hem eventueel in de spit zetten, echter gaat mijn voorkeur nu uit naar Traore…

Babel en Veltman zouden Ajax in de breedte sterker maken omdat ze garant staan voor een incidentaal acceptabel niveau als de rest van het team draait.

Het zijn tegelijkertijd spelers die nooit een team op sleeptouw kunnen nemen, simpelweg omdat ze veel te veel " schoonheids" foutjes maken.
AkaS
 AkaS - zondag 26 januari 2020 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 16:25 schreef pth het volgende:
Helemaal eens: ten Hag is en blijft de meest overschatte teringlul van dr laatste 30 jaar.
+14
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 21:54   quote  deeplink  
en wat ik ook niet begrijp en dat is toch echt tenhag, aangezien hij siem en veltman opstelt.. als ajax uitspreekt structueel bij de top van europa wil aanhaken, wat doen die er nog dan ipv jeugd met meer potentie ? tenhag is gewoon een laffe hond die probeert op save tespelen met die 2.. en in het verleden is ook al gebleken dat die 2 tekort komen.. maar goed ik neem het siem en veltman niet eens kwalijk, tenhag destemeer die ze erin zet en voor lul laat lopen..
p111
 p111 - zondag 26 januari 2020 - 23:07   quote  deeplink  
De Jong vormde tegen FC Groningen samen met Ryan Gravenberch en Donny van de Beek het middenveld van Ajax. Kwakman vindt het besluit van Ten Hag om met De Jong op het middenveld aan te treden niet logisch en had liever Jurgen Ekkelenkamp als vervanger van Ziyech zien spelen. "Volgens mij was Ekkelenkamp voor de winter al de vervanger van Ziyech op 10. Hij viel vorige week (tegen Sparta Rotterdam, red.) op 10 ook in voor Ziyech. Ik zeg niet dat ze vandaag met Ekkelenkamp wel had gewonnen, maar dat is in elk geval wel een speler die af en toe ook wat teruggetrokkener kan spelen."
=============================================================================
Zie zelfs de media raakt onze geweldige trainer af.
p111
 p111 - zondag 26 januari 2020 - 23:12   quote  deeplink  
Over Gravenberch is Perez wél enthousiast. Toch heeft ook de zeventienjarige middenvelder nog wel verbeterpunten, vindt de analist. "Gravenberch is een prachtige speler om naar te kijken. Hij is een prototype Ajax-speler, die alleen maar gewend is om de bal te hebben. Hij lijkt vaak te denken: het zal wel loslopen, die pass zal wel niet komen. Dat moet hij ontwikkelen, want hij is hartstikke jong."
============================================================================
Kijk onze vriend Gravenberch moet langzaam gebracht worden hij is pas 17 jaar en juist tegen Groningen die er boven op vliegen is niet de juiste tegenstander pm zich te ontwikkelen,en als je hem toch opsteld en je ziet dat hij verzuipt dan wissel je hem in de rust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door p111 --
nummer10
 nummer10 - zondag 26 januari 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 23:07 schreef p111 het volgende:
De Jong vormde tegen FC Groningen samen met Ryan Gravenberch en Donny van de Beek het middenveld van Ajax. Kwakman vindt het besluit van Ten Hag om met De Jong op het middenveld aan te treden niet logisch en had liever Jurgen Ekkelenkamp als vervanger van Ziyech zien spelen. "Volgens mij was Ekkelenkamp voor de winter al de vervanger van Ziyech op 10. Hij viel vorige week (tegen Sparta Rotterdam, red.) op 10 ook in voor Ziyech. Ik zeg niet dat ze vandaag met Ekkelenkamp wel had gewonnen, maar dat is in elk geval wel een speler die af en toe ook wat teruggetrokkener kan spelen."
=============================================================================
Zie zelfs de media raakt onze geweldige trainer af.
dat is puur omdat die 3 doelpuntjes heeft gemaakt tegen amateurs en zijn gezeik in de media dat die moet spelen, en dat traore er niet staat is puur omdat die bang is voor gezeik om babel op de bank te zetten.. gewoon een laffe hond die bang is voor weerstand...
Eide
 Eide - zondag 26 januari 2020 - 23:24   quote  deeplink  
Het cynisme overheerst natuurlijk. Dat snap ik wel, maar ik ben het er toch niet helemaal mee eens. Als je Neres, Ziyech, Blind en Onana mist wordt het gewoon lastig. Alle creativiteit en een fors stuk defensieve zekerheid valt weg.

Dat Ten Hag met Siem begint snap ik niets van. Dat ik gewoon een vreselijk rare keuze. Dat gezegd hebbende; Met de reserves moet Ajax tegen Groningen gewoon een resultaat kunnen halen. Heel veel spelers gaven niet thuis en dan vooral die spelers die het moeten doen als Ziyech en Blind wegvallen. Tadic; niet gezien. Babel; niet gezien. Promes; niet gezien.
nummer10
 nummer10 - maandag 27 januari 2020 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 23:24 schreef Eide het volgende:
Het cynisme overheerst natuurlijk. Dat snap ik wel, maar ik ben het er toch niet helemaal mee eens. Als je Neres, Ziyech, Blind en Onana mist wordt het gewoon lastig. Alle creativiteit en een fors stuk defensieve zekerheid valt weg.

Dat Ten Hag met Siem begint snap ik niets van. Dat ik gewoon een vreselijk rare keuze. Dat gezegd hebbende; Met de reserves moet Ajax tegen Groningen gewoon een resultaat kunnen halen. Heel veel spelers gaven niet thuis en dan vooral die spelers die het moeten doen als Ziyech en Blind wegvallen. Tadic; niet gezien. Babel; niet gezien. Promes; niet gezien.
ben ik helemaal met je eens, echter denk ik dat als je met een normale opstelling was begonnen je genoeg had kunnen creeeren zonder hun.. kijk maar na de wissel.. siem is gewoon not done, net zoals veltman eigenlijk.. maar tenhag speelt na mijn inziens teveel op save.. te laf, iets wat niet past bij ajax en al helemaal niet met 2 spelers die eigenlijk al afgeschreven waren...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 27 januari 2020 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 15:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het zijn vandaag echt Martinez en Tagliafico die achterin totaal niet thuisgeven.

Ajax al sinds december slecht
Hij moet eens beginnen bij 1 man vast neer te zetten op rechts!

Hij moet überhaupt eens beginnen met een normale opstelling neer te zetten tijdens een wedstrijd!
remco k
 remco k - maandag 27 januari 2020 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 20:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij al eerder gespeelt en prima gedaan of niet ? daarbij was het enkel en voorbeeld, tadic kan ook.. of vdbeek en eiting op 6 of zoals akas aangeeft, maar siem.. en dan het verhaal erbij slaat totaal nergens op..
Nee sorry, niet prima gedaan, toen speelden we heel matig.
remco k
 remco k - maandag 27 januari 2020 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2020 - 21:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Remco ik snap je reactie naar nummer 10 niet. Promes heeft inderdaad al eerder op 10 gespeeld en vervolgens een meer dan prima pot afgeleverd.

Probleem is Ten Hag!

Door alle winstpartijen is de kritiek op zijn slappe gelul, juiste spelers op verkeerde posities en kolderieke wissels naar de achtergrond verdwenen.

Mijn betoog dat hij een kuttrainer is die meelift op de buitengewone klasse en onderlinge chemie, komt mijn inziens volledig aan het licht.

Telkens als de groep niet volledig is, is het spel volledig KUT. Geen enkele chemie en nog minder automatismen en de spelers op de verkeerde plek zetten of de verkeerde spelers opstellen wordt nu afgestraft en zijn onkunde voor de top komt bovendrijven.

Ondanks de blessures staat er nog altijd genoeg kwaliteit om teams als Groningen en Willem 2 te verslaan. En laten we niet vergeten dat Sparta ook met samengeknepen billen gewonnen werd.

Het is gewoon heel matig met deze trainer en zijn keuzes!

Schuurs is echt in alle opzichten beter dan Veltman. En Alvarez krijgt nagenoeg geen kansen, kansen die een Veltman wel volop krijgt maar ondanks al zijn ervaring, helemaal geen kut toevoegt!!!

Schandalig! Schandalig hoe wij alsnog in de problemen komen om kampioen te worden :-(
Nee helemaal niet, kijk de topics maar terug, men vervloekte ten Hag juist toen hij Promes op 10 liet spelen.

Maar goed, als het slecht gaat is het de schuld van de trainer, als het goed gaat is dat niet zijn verdienste, zo zitten jullie 2 erin, prima..

Ik vind dat als het goed gaat het mede de verdienste is van de trainer, en als het slecht gaat is het mede zijn schuld. Waarbij hij in beide gevallen de verantwoordelijkheid volledig draagt, iets waar hij overigens ook niet van weg loopt.

Veltman speelde gister gewoon goed, evenals Dest, Tagliafico en Martinez speelde beide echt bedroevend slecht, Martinez speelt overigens al vanaf begin November heel matig, ook op het middenveld was het al niet best.

Jullie roepen om die talenten, dan gebeurt al maanden, en telkens stellen die talenten gewoon gigantisch teleur, Gravenberg speelde gister echt een stuk slechter dan Siem de Jong ( die ook dramatisch speelde). Kijk de 2-0 eens terug, gewoon 99% de schuld van Gravenberg, passed eerst slecht en doet er dan vervolgens geen ene kut aan om terug te verdedigen, loopt als een halve lamme tak mee met zijn man en tada 2-0.. Waarbij Martinez de pech heeft die hoort bij een speler die compleet de weg kwijt is.

Maar men vergeet even voor het gemak dat Ajax gewoon 4 basis spelers mist door blessures. Dat is niet niks en niet makkelijk op te vangen, ook niet met een selectie die Ajax heeft. Daarnaast mis je de speler die een aantal hier jaren lang verketterd hebben, en die jongen blijkt dan toch met grote afstand de beste speler te zijn van het elftal, sterker nog, we zijn afhankelijk van hem zoals Barca dat is van Messi.
AkaS
 AkaS - maandag 27 januari 2020 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2020 - 09:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry, niet prima gedaan, toen speelden we heel matig.
Wel prima gedaan. Maar ach... discussie voeren met iemand die Veltman goed genoeg voor de basis vindt is toch onbegonnen werk :-)
remco k
 remco k - maandag 27 januari 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2020 - 01:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens, echter denk ik dat als je met een normale opstelling was begonnen je genoeg had kunnen creeeren zonder hun.. kijk maar na de wissel.. siem is gewoon not done, net zoals veltman eigenlijk.. maar tenhag speelt na mijn inziens teveel op save.. te laf, iets wat niet past bij ajax en al helemaal niet met 2 spelers die eigenlijk al afgeschreven waren...
Ach hou toch op man..

Je hebt Tadic Promes Babel en van de Beek op het veld staan.. Hoe je het ook went of keert, hoe je dat ook neerzet, wat je ook van ze verwacht en welke arbeid die ook leveren. Die 4 moeten in iedere situatie de defensie van Groningen helemaal zoek spelen... Dat heeft echt 0.0 te maken met Veltman ( gister een van de beste mensen bij Ajax) en Siem de Jong...
remco k
 remco k - maandag 27 januari 2020 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2020 - 09:39 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wel prima gedaan. Maar ach... discussie voeren met iemand die Veltman goed genoeg voor de basis vindt is toch onbegonnen werk :-)
Blijkbaar nog steeds beter dan Alvarez.... EN gister gewoon vrijwel foutloos, anders dan een aantal andere grote meneertjes die al weken door de ondergrens gaan...

En nee, ik wil helemaal niet dat ie basis is, dat heb ik zelfs nog nooit geroepen, maar hij is echt niet de minste van de 4 achterin op dit moment.
remco k
 remco k - maandag 27 januari 2020 - 09:45   quote  deeplink  
Ajax heeft gisteren overigens aan zichzelf te danken.

Maar de eerste goal blijkt gemaakt te zijn door de onderarm van Sierhuis, de VAR zou dat moeten zien. De wteede gaat er via een been in.

Ten Hag heeft gewoon gelijk dat AJax Groningen zelf aan die goals helpt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 26 januari 2020, 14:30); 1-2









0.0138649