BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 2 februari, 16.45 uur) Eredivisie 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 02 februari 2020 - 18:19   quote  deeplink  
Hoe is dat geen penalty

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 02 februari 2020 - 18:21   quote  deeplink  
Nijhuis als VAR he.
Loetje
 Loetje - zondag 02 februari 2020 - 18:27   quote  deeplink  
Maar het lijkt wederom op overtraind tijdens de winter. Tegen Sparta leek dat ook al.
Eide
 Eide - zondag 02 februari 2020 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:27 schreef Loetje het volgende:
Maar het lijkt wederom op overtraind tijdens de winter. Tegen Sparta leek dat ook al.
Dan verwacht je terugvallend prestatievermogen, niet allerlei hamstringblessures. Promes maakte een ongelukkige beweging. Babel is zoveel werken mischien gewoon niet gewend.

Ik weet het ook ook niet natuurlijk, maar het oogt niet als overtraintheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 02 februari 2020 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan verwacht je terugvallend prestatievermogen, niet allerlei hamstringblessures. Promes maakte een ongelukkige beweging. Babel is zoveel werken mischien gewoon niet gewend.

Ik weet het ook ook niet natuurlijk, maar het oogt niet als overtraintheid.
Overtraind doel ik niet op de blessures, maar het enorme verval. Tegen Sparta ook al. Laatste 40 minuten helemaal leeg.
Loetje
 Loetje - zondag 02 februari 2020 - 18:32   quote  deeplink  
Ik vrees dat de blessures ons de titel gaat kosten. Het is zoveel wisselen
Loetje
 Loetje - zondag 02 februari 2020 - 18:34   quote  deeplink  
En Van de Beek...
Eide
 Eide - zondag 02 februari 2020 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:32 schreef Loetje het volgende:
Ik vrees dat de blessures ons de titel gaat kosten. Het is zoveel wisselen
Hopelijk vallen de blessures mee en keren Neres en Ziyech snel terug.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 februari 2020 - 18:37   quote  deeplink  
de wissels wederom ook weer een ramp, tuurlijk weinig opties maar mazz als linksbuiten ipv bijv een hunter erin te doen en traore naar links.. wat een flapdrol weer.. en die blessures is toch echt een kwestie van de trainingen
nummer10
 nummer10 - zondag 02 februari 2020 - 18:38   quote  deeplink  
mazz terug naar de amateurs
Eide
 Eide - zondag 02 februari 2020 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:
de wissels wederom ook weer een ramp, tuurlijk weinig opties maar mazz als linksbuiten ipv bijv een hunter erin te doen en traore naar links.. wat een flapdrol weer.. en die blessures is toch echt een kwestie van de trainingen
Dat vind ik eigenlijk wel een goede beslissing. Ik denk dat KJH echt klaar is, en met Mazraoui haal je wel duelkracht en iemand die lekker flexibel is mochten er nog meer blessures of kaarten vallen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 02 februari 2020 - 18:43   quote  deeplink  
We begonnen de 2e helft beetje nerveus of angstig. de gele gaart van Tadic bewees dit wel.
Maar na de 55e minuut herpakte we weer de wedstrijd, ondanks dat we vooraf een klein beetje teveel ballen deden inleveren.

Ook de eerste kwartier was de arbitrage goed te noemen omdat hij heel vaak de spel door lied gaan, in plaats van steeds weer vrije trappen geven. Wel moet onze verdediging erg goed op hun hoede blijven, daar het misschien wel 1 - 1 had kunnen worden.

Wat is er toch gaande bij ons ?

Weer een speler dat met een hamstring eruit gaat. Het lijkt wel een vloek bij ons dat spelers geblesseerd eruit moeten, en vaak met een hamstring. Mogelijk dat we (toch) goede vervangers hebben om het op te vangen.

Het viel op, dat we binnen een half uur in de tweede helft twee kansen aan PSV gaven om hen de kans te geven om te kunnen scoren. Na de 60e minuut maakte we teveel balverlies op het middenveld waardoor PSV dichter bij ons doel kwam.

Na mijn mening was het in de 69e minuut met de overtreding wel degelijk een penalty,
maar in Zeist werd er anders over gedacht en besloten dat het opgezocht werd.
Dus geen penalty, daar wij er met z'n allen er heel anders over dachten.

Omdat we in de eerste helft het maximale hadden gegeven en ook in de tweede helft tot de 65 a 70e minuut was de pijp bij ons wel leeg te noemen, gezien de toenemende vermoeidheid en klachten.

Eigenlijk wat wel te begrijpen is dat een tegenstander dan (bijna) altijd beter in de wedstrijd door komt. Dit was ook het geval in deze wedstrijd ondanks dat wij de bovenliggende partij zijn. De 2 - 0 in de 90e minuut had toch wel zeker erin gemoeten, daar we deze kans lieten liggen.

Gezien de toenemende blessures moeten ze bij Ajax toch even de boel op een rijtje zetten.
Maar dankzij de 1 - 0 overwinning zijn de 3 punten toch weer binnen.

Wel was het voetbalniveau daardoor ook helaas minder geworden. Desalniettemin mogen we niet klagen gezien de resultaat van deze wedstrijd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 februari 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Pff, gestreden en gewonnen.
Eide
 Eide - zondag 02 februari 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Geen goede wedstrijd hoewel Ajax best aardig begon. Wel een meer dan terechte overwinning. Hopelijk vallen de blessures mee.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:
de wissels wederom ook weer een ramp, tuurlijk weinig opties maar mazz als linksbuiten ipv bijv een hunter erin te doen en traore naar links.. wat een flapdrol weer.. en die blessures is toch echt een kwestie van de trainingen
Dus het missstappen van Promes komt door training?
Loetje
 Loetje - zondag 02 februari 2020 - 18:47   quote  deeplink  
Goede eerste helft en winnen met zo'n enorm gehavende ploeg.

Ik denk dat de blessures ons de titel gaan kosten, maar vind dit toch knap.

Schuurs heel sterk ingevallen, Gravenberch heel matig.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 18:47   quote  deeplink  
Ajax prima eerste helft gespeeld. Blessures zorgen er wat mij betreft voor dat men dit niet kon doorzetten.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 februari 2020 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel een goede beslissing. Ik denk dat KJH echt klaar is, en met Mazraoui haal je wel duelkracht en iemand die lekker flexibel is mochten er nog meer blessures of kaarten vallen.
dan zou ik eerder mazz rechtsback zetten en dest voorin.. mazz heeft het echt totaal niet meer.. maar dan nog de blessures jongens dit kan niet en ook hierin is de trainer verantwoordelijk, ik denk dat er echt teveel gevraagt word van het lichaam, als het nu allemaal verschillende dingen waren maar allemaal hamstring.. hoop dat het allemaal meevalt en iedereen snel weer terug is
pth
 pth - zondag 02 februari 2020 - 18:48   quote  deeplink  
Blij met de punten, belachelijk slechte wedstrijd, mijn mening over ten Hag is wel bekend en verder een totaal falend beleid. Sterven van het geld en geen fatsoenlijke versterking gehaald en nu lekker verder met een zwaar gehavende selectie. Kan een maandje worden waarbij alles uit je handen loopt ... hoop van harte van niet maar vrees nu het ergste. Wat een kruideniersvereniging die denkt structureel aan te sluiten bij de Europese (sub)top ...
nummer10
 nummer10 - zondag 02 februari 2020 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus het missstappen van Promes komt door training?
dat de hamstrings zo gevoelig zijn bij meerdere spelers ? ja
AkaS
 AkaS - zondag 02 februari 2020 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:12 schreef nummer10 het volgende:
gaat toch iets niet goed met training etc als je het mij vraagt, dit kan geen toeval meer zijn
Zei ik laatst ook al, maar daar was Remco het niet mee eens ...
Kan nu niet langer ontkent worden lijkt mij
AkaS
 AkaS - zondag 02 februari 2020 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus het missstappen van Promes komt door training?
Zuigertje ben je tóch. Alsof een fitte prof zal uitvallen met een hamstringblessure bij een misstapje!!!
pth
 pth - zondag 02 februari 2020 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus het missstappen van Promes komt door training?
Nee door het in volle sprint proberen zo’n stompzinnig hakje te geven. Dan scheurt bijna iedere voetballer van alles af. Oetlul Promes.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat de hamstrings zo gevoelig zijn bij meerdere spelers ? ja
Dus de hamstring van Babe komt doordat ie nu twee weken met Ajax traint?
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zei ik laatst ook al, maar daar was Remco het niet mee eens ...
Kan nu niet langer ontkent worden lijkt mij
Ik oordeel nooit over de trainingen. Dat ik het daar niet mee eens was klopt ook niet dus. Ik ben er niet bij zie het niet en kan dus niet oordelen daarover.

Wel kan je de situaties in de wedstrijd terug kijken. En Promes stapt gewoon duidelijk verkeerd.

Babel kan onmogelijk daardoor komen.

Neres is knie toch? En dan alleen Ziyech ook met hamstring?? Wat was Labyad?

Edit. Labyad knie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zuigertje ben je tóch. Alsof een fitte prof zal uitvallen met een hamstringblessure bij een misstapje!!!
Nee dat gebeurt gelukkig nooit hè. Pijpzeikerd
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:57 schreef pth het volgende:

[..]

Nee door het in volle sprint proberen zo’n stompzinnig hakje te geven. Dan scheurt bijna iedere voetballer van alles af. Oetlul Promes.
Nou ja dit dus.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 19:22   quote  deeplink  
Even serieus. Jullie hebben het over al die hamstrings. Ik dacht zelf ook dat het er meer waren.

Maar dat valt dus wel mee. Sterker nog. Voor vandaag niemand van de geblesseerden een hamstring blessure.

Neres knieblessure
Ziyech kuitblessure
Labyad knieblessure
Blind ontstoken hartspier

En dan vandaag Promes hamstring Babel hamstring en Veltman knie.

Babel is net twee weken in training dus dat kan niet door de intensiteit bij de Ajax training komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 02 februari 2020 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 19:22 schreef remco k het volgende:
Even serieus. Jullie hebben het over al die hamstrings. Ik dacht zelf ook dat het er meer waren.

Maar dat valt dus wel mee. Sterker nog. Voor vandaag niemand van de geblesseerden een hamstring blessure.

Neres knieblessure
Ziyech kuitblessure
Labyad knieblessure
Blind ontstoken hartspier

En dan vandaag Promes hamstring Babel hamstring en Veltman knie.

Babel is net twee weken in training dus dat kan niet door de intensiteit bij de Ajax training komen.
als je nu vdbeek hoorde word er duidelijk gezegt dat er harder en meer getraint word... kortom er word gewoon niet goed getraint.. vdbeek en eiting dus ook al last aan het einde van jawel, de hamstring.. ps remco, knie kan je ook overbelasten met trainen en niet enkel je hamstring

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - zondag 02 februari 2020 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat gebeurt gelukkig nooit hè. Pijpzeikerd
Pijpzeikerd.... echt....? Hahahahahaha
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 19:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je nu vdbeek hoorde word er duidelijk gezegt dat er harder en meer getraint word... kortom er word gewoon niet goed getraint.. vdbeek en eiting dus ook al last aan het einde van jawel, de hamstring..
Ik heb geen interviews gezien.

Maar volgens mij hadden spelers dat vorig jaar ook na de winterstop. Vervolgens was de ploeg na een paar wedstrijden wel top fit.

Maar als het harde trainen tot blessures gaan lijden gaat het zijn doel in ieder geval voorbij.

Maar Promes was eerste helft. Dat geloof ik niet dat het door overbelasting komt. Die zag je duidelijk verkeerd stappen.
AkaS
 AkaS - zondag 02 februari 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 19:22 schreef remco k het volgende:
Even serieus. Jullie hebben het over al die hamstrings. Ik dacht zelf ook dat het er meer waren.

Maar dat valt dus wel mee. Sterker nog. Voor vandaag niemand van de geblesseerden een hamstring blessure.

Neres knieblessure
Ziyech kuitblessure
Labyad knieblessure
Blind ontstoken hartspier

En dan vandaag Promes hamstring Babel hamstring en Veltman knie.

Babel is net twee weken in training dus dat kan niet door de intensiteit bij de Ajax training komen.
Wanneer je spieren 1000x harder groeien dan je pezen dit aankunnen (niét letterlijk) dan maakt knie of hamstring niet uit, er is sprake van overbelasting en dus staan arbeid en rust verhoudingen niet tot elkaar. Kan je lullen zoals je wilt, maar de ziekenboeg spreekt boekdelen en zowel het Europees avontuur als het kampioenschap staan zwaar onder druk!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door AkaS --
Loetje
 Loetje - zondag 02 februari 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 18:47 schreef remco k het volgende:
Ajax prima eerste helft gespeeld. Blessures zorgen er wat mij betreft voor dat men dit niet kon doorzetten.
Ook zeker wel mee eens. Maar alle belangrijke spelers missen we nu joh. Met het programma is het best denkbaar dat het ons de titel kost.

Hoop ergens stiekem dat Blind en Ziyech binnen 2 weken terug zijn en hopelijk vallen deze blessures mee. Mist weer je diepgang nu
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 februari 2020 - 19:39   quote  deeplink  
Babel was trouwens een kneuzing en geen hamstringblessure, aldus Ten Hag.
Eide
 Eide - zondag 02 februari 2020 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 19:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Babel was trouwens een kneuzing en geen hamstringblessure, aldus Ten Hag.
Dat scheelt alvast. Die is er dan volgend weekend wel bij. Veltman is vervelend maar niet onoverkomelijk. Alleen Promes is echt wel een probleem. Dat is toch de topscorer.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2020 - 20:18   quote  deeplink  
Kuipers die nu zelf heeft aangegeven voor het voorval met Dest toch een penalty had kunnen fluiten.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 februari 2020 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 20:18 schreef remco k het volgende:
Kuipers die nu zelf heeft aangegeven voor het voorval met Dest toch een penalty had kunnen fluiten.
en de hands van dumfries horen we dan alleen niks meer over, kan aangeschoten zijn maar toch steekt die zijn armen uit.. maar goed de penal had alles wel makkelijker gemaakt
AkaS
 AkaS - maandag 03 februari 2020 - 10:44   quote  deeplink  
Drie punten zijn gelukkig binnen! Maar helaas helaas ... De situatie en de toekomstperspectieven lijken niet ten goede te keren.

Nu mag ten Hag weleens heel goed gaan nadenken en komen met oplossingen.

Zelf denk ik aan een centrum met Schuurs en Alvarez waardoor Martinez kan doorschuiven naar het middenveld. Want het middenveld zoals gisteren tegen psv kan helaas nog niet, zeker niet tegen Getafe.

--------------------- Onana -----------------------

---------- Schuurs ---------- Alvarez -------------

Dest ----------------------------------------- Nico

---------------- Donny ------ Martinez -------------

---------------------- Tadic -----------------------

Ziyech -------------------------------------- Traore

--------------------- Huntelaar --------------------
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2020 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 10:44 schreef AkaS het volgende:
Drie punten zijn gelukkig binnen! Maar helaas helaas ... De situatie en de toekomstperspectieven lijken niet ten goede te keren.

Nu mag ten Hag weleens heel goed gaan nadenken en komen met oplossingen.

Zelf denk ik aan een centrum met Schuurs en Alvarez waardoor Martinez kan doorschuiven naar het middenveld. Want het middenveld zoals gisteren tegen psv kan helaas nog niet, zeker niet tegen Getafe.

--------------------- Onana -----------------------

---------- Schuurs ---------- Alvarez -------------

Dest ----------------------------------------- Nico

---------------- Donny ------ Martinez -------------

---------------------- Tadic -----------------------

Ziyech -------------------------------------- Traore

--------------------- Huntelaar --------------------
Voor een groot deel met je eens.

Traore is alleen geen flank speler, die zou ik daar niet neerzetten. en Ziyech is veel meer een nummer 10 dan Tadic, waarom dan Tadic op die plek terwijl hij daar al jaren niet gespeeld heeft.

Ik hoop dat Blind terug is als we tegen Getafe moeten spelen, want dat is echt een hele goede vechtmachine geworden die ook nog gewoon goed voetbal speelt, en niet te vergeten, ruim boven Valencia staat waar wij gewoon door uitgeschakeld zijn.
Alvarez heb ik op dit moment nog weinig vertrouwen in als CV. als pure verdedigende middenvelder heeft hij zijn taken wel prima vervuld.

Persoonlijk zou ik het tegen Utrecht zo neerzetten.

------------------Onana---------------------
-----------Schuurs-------Martinez-----------
Mazraouiu-------------------------Tagliafico
----------Alvarez-------Eiting--------------
-----------------Van de Beek----------------
Dest-----------Traore-----------------Tadic

Na Utrecht weer verder kijken.
AkaS
 AkaS - maandag 03 februari 2020 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor een groot deel met je eens.

Traore is alleen geen flank speler, die zou ik daar niet neerzetten. en Ziyech is veel meer een nummer 10 dan Tadic, waarom dan Tadic op die plek terwijl hij daar al jaren niet gespeeld heeft.

Ik hoop dat Blind terug is als we tegen Getafe moeten spelen, want dat is echt een hele goede vechtmachine geworden die ook nog gewoon goed voetbal speelt, en niet te vergeten, ruim boven Valencia staat waar wij gewoon door uitgeschakeld zijn.
Alvarez heb ik op dit moment nog weinig vertrouwen in als CV. als pure verdedigende middenvelder heeft hij zijn taken wel prima vervuld.

Persoonlijk zou ik het tegen Utrecht zo neerzetten.

------------------Onana---------------------
-----------Schuurs-------Martinez-----------
Mazraouiu-------------------------Tagliafico
----------Alvarez-------Eiting--------------
-----------------Van de Beek----------------
Dest-----------Traore-----------------Tadic

Na Utrecht weer verder kijken.
Ik zou al heel aangenaam verrast zijn wanneer ten Hag met deze opstelling op de proppen zou komen. Maar indien Ziyech speelklaar is tegen Getafe zou ik toch met hem vanaf rechts gaan spelen en opteren voor mijn opstelling waarbij Martinez op het middenveld komt en Tadic en Ziyech met elkaar in de combinatie kunnen komen plus een aansluitende van de Beek. Traore is dan de speler die idd geen flankspeler is, maar dat is dan een offering voor het team en dient hij puur functioneel te spelen in het belang van het team en maar zien waar het schip strand...
p111
 p111 - maandag 03 februari 2020 - 14:56   quote  deeplink  
Min god wat een mazzel hadden die boeren gisteren hun keeper was top aantal prima reddingen ze kregen ook geen strafschop tegen wat er wel een was bedankt( Bas Var).Ajax laat zeker 3 a 4 100 % kansen ligen anders word het gewoon 3 a 4 -0.
Slecht was Gravenberch de rest was voldoende en wat boven voldoende.Blessures Prommes hamstring een ramp.Babel een kneuzing in de bil geen probleem voor Utrecht en Veltman knie das nog onduidelijk maar Schuurs prima ingevallen, de rechtsback op dit moment is zeker Des prima pot gespeeld.Eiting ook prima wedstrijd .Eerste helft een goede wedstrijd van Ajax geen top.De tweede helft weer op 80 procent en oogde Ajax zeer vermoeid in mijn ogen te zwaar getraind.Hopelijk dat we voor Utrecht alleen Promes/Neres wit zijn en dat Hakim/Blind en Babel present zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2020 door p111 --
remco k
 remco k - maandag 03 februari 2020 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 13:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zou al heel aangenaam verrast zijn wanneer ten Hag met deze opstelling op de proppen zou komen. Maar indien Ziyech speelklaar is tegen Getafe zou ik toch met hem vanaf rechts gaan spelen en opteren voor mijn opstelling waarbij Martinez op het middenveld komt en Tadic en Ziyech met elkaar in de combinatie kunnen komen plus een aansluitende van de Beek. Traore is dan de speler die idd geen flankspeler is, maar dat is dan een offering voor het team en dient hij puur functioneel te spelen in het belang van het team en maar zien waar het schip strand...
Maar waarom wil je dan een ander middenveld dan wat er al fantastisch heeft gespeeld. Dat je Martinez daar weer wil hebben is logisch. Maar Tadic op 10 terwijl hij daar nooit speelt als je Ziyech daarvoor hebt die er fantastisch speelt. Daar zit gewoon geen logica achter wat mij betreft.

Het best mogelijke middenveld is Martinez met van de Beek en Ziyech. Dat is inmiddels wel bewezen lijkt me met alle andere varianten die er dit seizoen al gestaan hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 2 februari, 16.45 uur) Eredivisie 1-0









0.0116910