BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - Ajax (zondag 23 februari 2020, 16.45 uur) Eredivisie 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 19:09   quote  deeplink  
koud, nat en gewoon kut.. en de selectie niet breed genoeg ? breder dan vorig seizoen, en volgens onze toptrainer heeft die meer dan 11 basisspelers.. snap echt dat je inleverd met de blessures, echter dan nog moet je als trainer je team en met dit materiaal beter voetbal op de mat kunnen leggen dan dit, en laten we het maar niet over de wissels en babel hebben..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 18:52 schreef Loetje het volgende:
Uiteindelijk is de selectie niet sterk genoeg in de breedte en is er in de winterstop niet voldoende geanticipeerd op de blessures en het niet fit zijn van bepaalde spelers. Het spel wordt met de week erger en nu hebben we een fors probleem. Ik vind ook als je deze week nog 2x verliest, je moet gaan ingrijpen.
Sorry. Maar geen enkel persoon of club kan anticiperen op het verliezen van 4 spelers voor twee posities. Je mist vandaag gewoon je eerste 6 opties in mijn beleving.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:08 schreef p111 het volgende:

[..]

Kunstgras Ajax daar daar niet op voetballen,derde jaar verlies daar
dat gras valt echt wel mee in vergelijking met ander kunstgras, voetbal er zelf op (met naastgelegen voetbal vereniging) en echt weinig verschil met echt gras.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 18:58 schreef Enigma het volgende:
Selectie te smal, Babel miskoop, Gravenberch overhyped, tadic deed niet mee, ten hag brevet van onvermogen.

Er is niet goed ingekocht: marin, alvarez blijkbaar te licht. VOor dat geldhandelaar een topspits gekocht moeten worden.

Titel weg . Voetbal weg. Lachertje van de eredivisie. Dank je wel ten hag
Kom op man. De titel is echt niet al weg. Je staat gewoon nog drie punten voor en een veel beter doelsaldo.

Dat sommige aankopen niet renderen zoals zou moeten ben ik volledig met je eens.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar geen enkel persoon of club kan anticiperen op het verliezen van 4 spelers voor twee posities. Je mist vandaag gewoon je eerste 6 opties in mijn beleving.
Zeker eens, maar in de winterstop was er sowieso meer nodig dan nu gedaan is en dat riep iedereen hier ook. Daarbij vond ik de tactische keuzes vandaag erg vreemd.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker eens, maar in de winterstop was er sowieso meer nodig dan nu gedaan is en dat riep iedereen hier ook. Daarbij vond ik de tactische keuzes vandaag erg vreemd.
Ik snap we dat dit niet gedaan is. Men verwachtte alles terug. Promes weer een blessure gekregen en Neres zou gewoon al terug zijn.

Alleen Labyad zou niet terug zijn. Ik snap dat dus wel.
pth
 pth - zondag 23 februari 2020 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker eens, maar in de winterstop was er sowieso meer nodig dan nu gedaan is en dat riep iedereen hier ook. Daarbij vond ik de tactische keuzes vandaag erg vreemd.
Is niks vreemd hoor = ten Hag
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:17   quote  deeplink  
Je zag ten Hag in de 26 minuut duidelijk in gesprek met Blind over het druk zetten. Hij wou dit duidelijk wel en het werd gewoon niet uitgevoerd. Je kan je afvragen waarom en hoe het kan dat dit niet-beursgenoteerde uitgevoerd, daar kunnen echt wel 20 redenen voor zijn.

Wat ik me wel afvraag. Is waarom die flanken totaal niet bezet zijn in de diepte. Dat is dan allemaal zo makkelijk te verdedigen.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap we dat dit niet gedaan is. Men verwachtte alles terug. Promes weer een blessure gekregen en Neres zou gewoon al terug zijn.

Alleen Labyad zou niet terug zijn. Ik snap dat dus wel.
Toch kreeg Neres nog in de winterstop een terugslag he. Met Babel anticipeer je niet op Neres. Daarbij is wat jij zei, al langer bekend dat Huntelaar geen basisspits is. Dus het had wel beter gekund vind ik
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch kreeg Neres nog in de winterstop een terugslag he. Met Babel anticipeer je niet op Neres. Daarbij is wat jij zei, al langer bekend dat Huntelaar geen basisspits is. Dus het had wel beter gekund vind ik
Dat kan. Ik denk dat Ajax daar goede spelers zat voor heeft.

Want met alle respect. Babel en tadic moeten op de flanken de gehele eredivisie dol draaien.
p111
 p111 - zondag 23 februari 2020 - 19:25   quote  deeplink  
Waarom stond Eitink niet in de basis,was onze beste middenvelder de tweede helft.Gravenberch heeft het nog niet logisch als je 17 bent.En dan missen we heel erg Ziyech/Promes/Neres en Martinez uit vorm.Met Tadic en Promes en Neres heb je een top aanval,maar op dit moment met een Tadic aan de buitenkant en niet in vorm en Babel niet in vorm en Donny geen top dan zak je een paar niveaus terug.Laat die wedstrijd donderdag maar lopen,a volle bak voor AZ.
AkaS
 AkaS - zondag 23 februari 2020 - 20:29   quote  deeplink  
Echt ongelofelijk al die verontwaardigde reacties....

Ten Hag heeft vanaf dag 1 gefaald. Daarna enorme mazzel gehad met een exceptionele selectie en onderlinge energie en synergie van rasvoetballers die met en van elkaar genoten. Ook toen kon je zijn ongeschiktheid zien als je dat wilde... Namelijk zijn achterlijke wissels, maar de resultaten strooide zand in de ogen van het gros!!!

Hij speelt telkens in andere samenstellingen, soms gedwongen maar net zo vaak als gevolg van wispelturige keuzes.

Babel.... tja Babel is nooit balvast geweest, ongeschikt voor snel positiespel in kleine ruimtes. Daarnaast mist hij overzicht doordat hij met zijn roze koppie naar beneden rent.
p111
 p111 - zondag 23 februari 2020 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:17 schreef remco k het volgende:
Je zag ten Hag in de 26 minuut duidelijk in gesprek met Blind over het druk zetten. Hij wou dit duidelijk wel en het werd gewoon niet uitgevoerd. Je kan je afvragen waarom en hoe het kan dat dit niet-beursgenoteerde uitgevoerd, daar kunnen echt wel 20 redenen voor zijn.

Wat ik me wel afvraag. Is waarom die flanken totaal niet bezet zijn in de diepte. Dat is dan allemaal zo makkelijk te verdedigen.
Het druk zetten met 3 voorhoede spelers van 33-36-31 lijkt mij ook niet echt slim.We hebben flanken nodig en Tadic in de spits deze opstelling vandaag werkt voor geen meter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2020 door p111 --
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kan. Ik denk dat Ajax daar goede spelers zat voor heeft.

Want met alle respect. Babel en tadic moeten op de flanken de gehele eredivisie dol draaien.
Dat is wat zou moeten, maar Tadic draaide al niet en Babel valt tegen. Iets wat moet, gebeurd natuurlijk lang niet altijd.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 20:29 schreef AkaS het volgende:
Echt ongelofelijk al die verontwaardigde reacties....

Ten Hag heeft vanaf dag 1 gefaald. Daarna enorme mazzel gehad met een exceptionele selectie en onderlinge energie en synergie van rasvoetballers die met en van elkaar genoten. Ook toen kon je zijn ongeschiktheid zien als je dat wilde... Namelijk zijn achterlijke wissels, maar de resultaten strooide zand in de ogen van het gros!!!

Hij speelt telkens in andere samenstellingen, soms gedwongen maar net zo vaak als gevolg van wispelturige keuzes.

Babel.... tja Babel is nooit balvast geweest, ongeschikt voor snel positiespel in kleine ruimtes. Daarnaast mist hij overzicht doordat hij met zijn roze koppie naar beneden rent.
niet tevaak herhalen joh, krijg je kinderachtige acties van, van "volwassen" personen.. ;)
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 07:50   quote  deeplink  
Nu gaat het ineens over de tactiek waarop je van Ajax wint.

Ik vind dat echt onzin. Je krijgt gister veel meer kansen dan de tegenstander. Als je daar hetzelfde percentage van binnenschiet als de tegenstander win je gewoon met 3-1.

Daarmee praat ik het dramatische voetbal niet goed. Maar het is niet zo dat Ajax van de mat gespeeld wordt ofzo.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 februari 2020 - 09:07   quote  deeplink  
En weer moest de verdediging op de schop!!! Schijtziek wordt je van die wisselingen. Laat een ploeg gewoon eens in een vaste samenstelling spelen. Niet te pas en te onpas de verdediging veranderen.
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 09:07 schreef Ajax Warrior het volgende:
En weer moest de verdediging op de schop!!! Schijtziek wordt je van die wisselingen. Laat een ploeg gewoon eens in een vaste samenstelling spelen. Niet te pas en te onpas de verdediging veranderen.
Schuurs was toch gewoon de vervanger van Veltman. Die raakt ook geblesseerd. Als hij dan weer terug is lijkt het me logisch dat ie speelt.

Buiten de blessures om wordt er achterin niet zo veel gewisseld toch? Anders dan dat Dest en Mazraoui tijden hebben geknokt voor die positie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - Ajax (zondag 23 februari 2020, 16.45 uur) Eredivisie 1-0









0.0097420