BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax 20.45 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 22:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech was indd vandaag kut, net als afgelopen week ;-)
blind ook, kutkaaskop
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
De enige van de ervaren spelers die wist dat er strijd geleverd moest worden was Tadic. De rest gaf weer niet thuis! Dat baart me het meeste zorgen!
vrees ook dat je het hier niet mee gaat redden.. tenzij het de rest ook weer zelfvertrouwen geeft, wel benieuwd naar de opstelling zondag ;) ik denk tadic spits en alvarez of schuurs weer centraal, gravenberch naast martinez en donny weer op 10 om het compleet temaken om de tot de juiste samenstelling tekomen om het even te testen ;) (met een knipoog anders ben ik weer te negatief, dus sarcasme voor de rest)
pth
 pth - zaterdag 07 maart 2020 - 23:01   quote  deeplink  
Hopelijk van de zomer wat kwaliteitsinjecties, want er zijn er een aantal die niet op het Ajax niveau kunnen acteren. Wat mij nog veel meer zorgen baart zijn de jeugdelftallen, waarvan de meeste in de competitie niet domineren (als je kijkt naar O -17 en daarboven). Bv O-19 staat in de kampioenspoule al 13 (!) punten achter op AZ na 6 (!) wedstrijden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 maart 2020 - 23:11   quote  deeplink  
Voelt even heel fijn om te winnen en even niet de hele week ellende te lezen. Hopelijk trekken we dit door tegen Twente en Feyenoord.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 23:11 schreef Loetje het volgende:
Voelt even heel fijn om te winnen en even niet de hele week ellende te lezen. Hopelijk trekken we dit door tegen Twente en Feyenoord.
scheelt weer en bult gezeik van mij wou je zeggen ;) ik goa ant bier zult wie ma in twente zegn omdat wie hebt wun, as wie de tukkers ma van de mat veegt zondag ;)

ok zo plat praten wij niet in almelo.. hooguit coooolabacardi
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 maart 2020 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 23:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

scheelt weer en bult gezeik van mij wou je zeggen ;) ik goa ant bier zult wie ma in twente zegn omdat wie hebt wun, as wie de tukkers ma van de mat veegt zondag ;)

ok zo plat praten wij niet in almelo.. hooguit coooolabacardi
Nee hoor, maar wel die strontmedia die de hele dag voorbij komen. Gewoon even lekker dit.
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 22:43 schreef pth het volgende:

[..]

Blind zeker heel matig, maar ik zie in Timber ook geen hele grote voor de toekomst. Is maar een mening en alle respect voor anderen die hier anders tegen aan kijken.
Ik heb ook geen idee of hij een grote gaat worden. Vandaag was hij prima.
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
De enige van de ervaren spelers die wist dat er strijd geleverd moest worden was Tadic. De rest gaf weer niet thuis! Dat baart me het meeste zorgen!
Ik heb na hoor. Blind en Ziyech wilden wel maar lieten niet op de juiste manier strijd zien.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 23:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee of hij een grote gaat worden. Vandaag was hij prima.
maar niet specifiek beter dan schuurs of alvarez.. persoonlijk vind ik schuurs voetballend beter
remco k
 remco k - zondag 08 maart 2020 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 00:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar niet specifiek beter dan schuurs of alvarez.. persoonlijk vind ik schuurs voetballend beter
Pff. Totaa niet relevant in mijn post man. Echt zinloos.
Loetje
 Loetje - zondag 08 maart 2020 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 00:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar niet specifiek beter dan schuurs of alvarez.. persoonlijk vind ik schuurs voetballend beter
En dat constateer je alweer na 1 pot?

Hij heeft in ieder geval in 1 pot meer laten zien dan Schuurs alle wedstrijden bij elkaar dit seizoen. Namelijk een pot zonder grote fouten.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 01:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat constateer je alweer na 1 pot?

Hij heeft in ieder geval in 1 pot meer laten zien dan Schuurs alle wedstrijden bij elkaar dit seizoen. Namelijk een pot zonder grote fouten.
gelijk al te laat bij een ingreep en geel pakken.. wat gewoon een doelpunt had kunnen zijn, schot niet blokken (niet dat schot wat ik fout had) maar nogmaals dit neem ik hem niet kwalijk.. en nee na 1 optreden kan ik niet oordelen, maar vond hem niet perse beter..
Loetje
 Loetje - zondag 08 maart 2020 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 01:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gelijk al te laat bij een ingreep en geel pakken.. wat gewoon een doelpunt had kunnen zijn, schot niet blokken (niet dat schot wat ik fout had) maar nogmaals dit neem ik hem niet kwalijk.. en nee na 1 optreden kan ik niet oordelen, maar vond hem niet perse beter..
Het grote probleem met jou is dat jij werkelijk never nooit verder als de bal kijkt en dat constateer ik bij vreselijk veel voetbalfans. De gele kaart wordt gemaakt omdat Timber weliswaar te laat is, maar wel omdat die de man van een ander over moet nemen en daardoor een keuze heeft van instappen of een overtreding. Dat is iets totaal anders dan slecht of minder verdedigen
AkaS
 AkaS - zondag 08 maart 2020 - 12:45   quote  deeplink  
Heb expres niet direct gepost want ik heb een negatieve gedachtegang over de wedstrijd van gisteren.

Ongelooflijke mazzel heeft die kuttrainer weer

Weer een andere samenstelling en wat een mazzel dat het met Timber redelijk uitpakte, maar eigenlijk is het raar dat Alvarez die redelijk tot prima speelde er nu weer naast stond!

Ben wel blij dat we 3 punten hebben.

Ook voor het NL voetbal in algemene zin is het niet handig dat az kampioen wordt. Na de verkoop van hun basis hebben ze niets te zoeken in de CL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door AkaS --
p111
 p111 - zondag 08 maart 2020 - 12:53   quote  deeplink  
Eerste helft nog slecht,tweede helft beter eindelijk weer een aanwezige Tadic ook weer momenten gezien van het oude Ajax niveau,een schitterende ruzie tussen Tadic en Des.Het is goed dat Des af en toe op zijn flikker krijgt,ook bij het tegendoelpunt zeer matig verdedigd met Timber.Timber zeer verrassend dat hij in de basis stond en Schuurs en Alvarez op de bank.Ik vond hem niet slecht maar ben nog niet overtuigd.Al met al een belangrijke overwinning.
Onana matig ondanks 2 aardige reddingen,lijkt mij af en toe afwezig in het doel.Nico redelijk,Blind zeer matig buiten de laatste 10 minuten,Martinez matig mist de vorm van voor de winterstop,Donny redelijk,Ziyech matig nog niet in vorm,Tadic goed,Troure redelijk alleen nog wat ongelukig met scooren wel een assist,Prommes redelijk dreigend en gescoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door p111 --
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2020 - 13:03   quote  deeplink  
Ik weet niet of ik de enige ben die Daley Blind met een grote rem zie spelen na zijn ontstoken hartspier. Hij speelt zeer angstig alsof hij bang is dat het met hem net zo gaat als met Appie Nouri!
Hetzelfde met Hakim Ziyech. Die speelt óók met angst in zijn ogen, bang om opnieuw geblesseerd te raken. Zoals beide mannen nu spelen is niet normaal. Ik ben er bepaald niet gerust op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 02:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het grote probleem met jou is dat jij werkelijk never nooit verder als de bal kijkt en dat constateer ik bij vreselijk veel voetbalfans. De gele kaart wordt gemaakt omdat Timber weliswaar te laat is, maar wel omdat die de man van een ander over moet nemen en daardoor een keuze heeft van instappen of een overtreding. Dat is iets totaal anders dan slecht of minder verdedigen
ik snap best dat hij de man van een ander opvangt, maar dat moet dus schuurs en alvarez ook zovaak waardoor ze overtredingen maken.. doel enkel op dat ik tussen alle 3 weinig verschil vind zitten, blind is de zwakste zins zijn terugkeer maar tenhag zoekt het probleem bij de rcv..
AkaS
 AkaS - zondag 08 maart 2020 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 13:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap best dat hij de man van een ander opvangt, maar dat moet dus schuurs en alvarez ook zovaak waardoor ze overtredingen maken.. doel enkel op dat ik tussen alle 3 weinig verschil vind zitten, blind is de zwakste zins zijn terugkeer maar tenhag zoekt het probleem bij de rcv..
Vind het tekenend dat hij weer met een nieuwe CV op de proppen komt. Zowel Schuurs als Alvarez hebben beide vertrouwen en ritme nodig. In beide zie ik CL niveau, maar deze trainer is écht niet goed bij zijn hoofd. En hij heeft klaarblijkelijk oneindig krediet bij Overmars!

Vraag me af wat voor kutsmoes Overmars zou hebben wanneer Timber door het ijs was gegaan en we weer hadden verloren...

Maar goed er is niet verloren, gelukkig.... of.... hmmm
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 14:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vind het tekenend dat hij weer met een nieuwe CV op de proppen komt. Zowel Schuurs als Alvarez hebben beide vertrouwen en ritme nodig. In beide zie ik CL niveau, maar deze trainer is écht niet goed bij zijn hoofd. En hij heeft klaarblijkelijk oneindig krediet bij Overmars!

Vraag me af wat voor kutsmoes Overmars zou hebben wanneer Timber door het ijs was gegaan en we weer hadden verloren...

Maar goed er is niet verloren, gelukkig.... of.... hmmm
dus dat, je hebt echt geluk met die 3 goals in de 2de helft... had zomaar 2-0 kunnen zijn met rust en was de hele discussie mbt de verdediging heel anders geweest..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2020 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb na hoor. Blind en Ziyech wilden wel maar lieten niet op de juiste manier strijd zien.
Huh wat?? Ik heb na hoor???
remco k
 remco k - zondag 08 maart 2020 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 14:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vind het tekenend dat hij weer met een nieuwe CV op de proppen komt. Zowel Schuurs als Alvarez hebben beide vertrouwen en ritme nodig. In beide zie ik CL niveau, maar deze trainer is écht niet goed bij zijn hoofd. En hij heeft klaarblijkelijk oneindig krediet bij Overmars!

Vraag me af wat voor kutsmoes Overmars zou hebben wanneer Timber door het ijs was gegaan en we weer hadden verloren...

Maar goed er is niet verloren, gelukkig.... of.... hmmm
Timber als enige cv van de laatste 5 wedstrijden niet negatief bij tegengoals betrokken.

Je zou misschien wel kunnen stellen dat deze keuze juist te laat is gemaakt.
remco k
 remco k - zondag 08 maart 2020 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 17:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Huh wat?? Ik heb na hoor???
Ik heb hetzelfde hoor.

Dat had er moeten staan.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Timber als enige cv van de laatste 5 wedstrijden niet negatief bij tegengoals betrokken.

Je zou misschien wel kunnen stellen dat deze keuze juist te laat is gemaakt.
schuurs en alvarez zijn beide niet verantwoordelijk voor de verliespotten, dat was blind.. bijna tegen herenveen weer 2... maar ok dat is timber zijn verdienste..
Loetje
 Loetje - zondag 08 maart 2020 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 20:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schuurs en alvarez zijn beide niet verantwoordelijk voor de verliespotten, dat was blind.. bijna tegen herenveen weer 2... maar ok dat is timber zijn verdienste..
Dat zegt hij toch nergens?
nummer10
 nummer10 - zondag 08 maart 2020 - 21:15   quote  deeplink  
"Timber als enige cv van de laatste 5 wedstrijden niet negatief bij tegengoals betrokken.

Je zou misschien wel kunnen stellen dat deze keuze juist te laat is gemaakt."

als je de zin zo typt vind ik van wel, want hiermee met name de laatste zin dat je met schuurs en alvarez dus een verkeerde keus hebt gemaakt en niet met blind want die stond er nog te wankelen.. sterker nog blind was de falende, ook met timber naast zich

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 08 maart 2020 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 13:03 schreef Pietje het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die Daley Blind met een grote rem zie spelen na zijn ontstoken hartspier. Hij speelt zeer angstig alsof hij bang is dat het met hem net zo gaat als met Appie Nouri!
Hetzelfde met Hakim Ziyech. Die speelt óók met angst in zijn ogen, bang om opnieuw geblesseerd te raken. Zoals beide mannen nu spelen is niet normaal. Ik ben er bepaald niet gerust op.
Hopelijk is het een kwestie van tijd,het zal effe de angst zijn maar dat verdwijnt vanzelf.
remco k
 remco k - maandag 09 maart 2020 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 21:15 schreef nummer10 het volgende:
"Timber als enige cv van de laatste 5 wedstrijden niet negatief bij tegengoals betrokken.

Je zou misschien wel kunnen stellen dat deze keuze juist te laat is gemaakt."

als je de zin zo typt vind ik van wel, want hiermee met name de laatste zin dat je met schuurs en alvarez dus een verkeerde keus hebt gemaakt en niet met blind want die stond er nog te wankelen.. sterker nog blind was de falende, ook met timber naast zich
En waar staat dan dat Blind niet een van die cv’s is?

Lezen is echt niet je sterkste vak.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

En waar staat dan dat Blind niet een van die cv’s is?

Lezen is echt niet je sterkste vak.
omdat jij in die zin aangeeft dat timber misschien eerder een optie was geweest, timber verving dus niet blind en ook niet de positie van timber, dus doel je niet op blind ;)
remco k
 remco k - maandag 09 maart 2020 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 09:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat jij in die zin aangeeft dat timber misschien eerder een optie was geweest, timber verving dus niet blind en ook niet de positie van timber, dus doel je niet op blind ;)
Zoals ik al zei. Lezen is niet je sterkste kant. Je gaat nu dingen insinueren die er niet staan.

Misschien had ie er wel met Schuurs moeten staan. Of met alvarez of Martinez.

Er staat dat hij er misschien wel eerder had moeten staan. Niks meer of minder, alleen jij weet daar weer iets van te maken.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 09 maart 2020 - 13:17   quote  deeplink  
Ik ben toch niet de enige die Veltman erg mist in de achterhoede?
remco k
 remco k - maandag 09 maart 2020 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 13:17 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik ben toch niet de enige die Veltman erg mist in de achterhoede?
Zeker niet. In potentie zouden deze jongens beter moeten zijn.

Maar ze pakken hun kans niet. Totaal niet zelfs.

Veltman was stabieler en begreep het spel dat we willen spelen blijkbaar beter.

Ondanks dat ik Veltman geen geweldenaar vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2020 door remco k --
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker niet. In potentie zouden deze jongens beter moeten zijn.

Maar ze pakken hun kans niet. Totaal niet zelfs.

Veltman was stabieler en begreep het spel dat we willen spelen blijkbaar beter.

Ondanks dat ik Veltman geen geweldenaar vind.
ook hier geldt veltman maakte ook fouten ondanks zijn ervaring, echter speelde blind en het team nog niet als een krant, en daar worden nu talenten de dupe van.. als veltman er had gestaan was het wss niks beter gegaan, enige verschil is dat die was blijven staan en waren anderen de klos onder tenhag..
remco k
 remco k - maandag 09 maart 2020 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 14:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook hier geldt veltman maakte ook fouten ondanks zijn ervaring, echter speelde blind en het team nog niet als een krant, en daar worden nu talenten de dupe van.. als veltman er had gestaan was het wss niks beter gegaan, enige verschil is dat die was blijven staan en waren anderen de klos onder tenhag..
Of gaat het minder goed omdat Veltman ook heel belangrijk is voor de ploeg.
remco k
 remco k - maandag 09 maart 2020 - 14:57   quote  deeplink  
Chielini Ramos piqué en alle andere top cv maken ook fouten. Ik reken die jongens ook niet op hun fouten af hoor.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 09 maart 2020 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Of gaat het minder goed omdat Veltman ook heel belangrijk is voor de ploeg.
Dat weet ik wel zeker
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 15:22   quote  deeplink  
gaan we nu serieus veltman hoger inschatten dan ? nee toch haha
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 13:17 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik ben toch niet de enige die Veltman erg mist in de achterhoede?
Nee hoor. Hier is er nog een!
Natuurlijk is Joël Veltman geen Sergio Ramos, maar voor Ajax en de Eredivisie is hij een betrouwbare verdediger. En natuurlijk heeft hij zijn foutjes, maar wie speelt er wel foutloos. Niet voor niets komt hij bij elke coach weer bovendrijven in de basis.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 09 maart 2020 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 15:22 schreef nummer10 het volgende:
gaan we nu serieus veltman hoger inschatten dan ? nee toch haha
100%, zeker hoe het nu achterin bij ons Ajax gaat
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Of gaat het minder goed omdat Veltman ook heel belangrijk is voor de ploeg.
1000% zeker. Je mist ook communicatie daar. En die had Veltman zeker.
p111
 p111 - maandag 09 maart 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Het druk zetten door de voorste linie is minder geworden,waardoor de achterhoede meer onder druk is komen te staan.Dan heb je ook nog te maken met een Blind die op 60% van zijn kunnen speelt.Dus dat verklaar denk ik ook de mindere wedstrijden.Uiteraard kwamen daar nog eens de blessures bij van Ziyech/Promes hopelijk met geen midweekse wedstrijden voldoende tijd om die jongens weer super te krijgen.
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 15:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee hoor. Hier is er nog een!
Natuurlijk is Joël Veltman geen Sergio Ramos, maar voor Ajax en de Eredivisie is hij een betrouwbare verdediger. En natuurlijk heeft hij zijn foutjes, maar wie speelt er wel foutloos. Niet voor niets komt hij bij elke coach weer bovendrijven in de basis.
Hij is in ieder geval beter als alle verdedigers van PSV en Feyenoord bij elkaar.
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 16:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval beter als alle verdedigers van PSV en Feyenoord bij elkaar.
Nou... dat wou ik eigenlijk ook niet zeggen ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 15:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee hoor. Hier is er nog een!
Natuurlijk is Joël Veltman geen Sergio Ramos, maar voor Ajax en de Eredivisie is hij een betrouwbare verdediger. En natuurlijk heeft hij zijn foutjes, maar wie speelt er wel foutloos. Niet voor niets komt hij bij elke coach weer bovendrijven in de basis.
door blessures met name.. vorigjaar totaal uit de basis verdwenen en kwam er toevallig in vanwege een blessure en mocht weg.. dit seizoen door een falende tenhag die geen kloten heeft om schuurs of alvarez het volledige vertrouwen tegeven staat die er weer.
.maar goed dit blijft een discussie om niks, van mij mag die weg, zsm ;)
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 16:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

door blessures met name.. vorigjaar totaal uit de basis verdwenen en kwam er toevallig in vanwege een blessure en mocht weg.. dit seizoen door een falende tenhag die geen kloten heeft om schuurs of alvarez het volledige vertrouwen tegeven staat die er weer.
.maar goed dit blijft een discussie om niks, van mij mag die weg, zsm ;)
Hij is vorig jaar inderdaad een lange tijd "uit de basis" verdwenen, maar dat kwam toch echt door een heel nare blessure: een afgescheurde knieband. Ik vind het juist knap hoe hij weer is terugkomen.
Maar wat je zegt: het blijft een discussie. Jij hebt jouw mening (voorkeur) en ik heb de mijne.
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 16:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... dat wou ik eigenlijk ook niet zeggen ;-)
Maar ik wel! ;-) En dat is ook echt zo.
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 16:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hij is vorig jaar inderdaad een lange tijd "uit de basis" verdwenen, maar dat kwam toch echt door een heel nare blessure: een afgescheurde knieband. Ik vind het juist knap hoe hij weer is terugkomen.
Maar wat je zegt: het blijft een discussie. Jij hebt jouw mening (voorkeur) en ik heb de mijne.
Veltman is echt sinds zijn blessure zo sterk teruggekomen.

En geloof mij, foutloze verdedigers spelen NIET in Nederland.
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar ik wel! ;-) En dat is ook echt zo.
Ik hoop oprecht dat je 22 maart gelijk krijgt!! ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is echt sinds zijn blessure zo sterk teruggekomen.

En geloof mij, foutloze verdedigers spelen NIET in Nederland.
Eens! En dat schreef ik eerder al in een ander topic ook al. En zelfs topverdedigers in Spanje of Italië maken ook wel eens een foutje.
p111
 p111 - maandag 09 maart 2020 - 17:42   quote  deeplink  
Jongens,jullie maken van Veltman wel een heel grote verdediger.Ik zal je zeggen dat die hele grote Veltman echt weinig gaat opleveren qua transfergeld.Misschien wil niemand hem zelfs hebben!!! dan blijft hij gewoon hij gewoon bij Ajax.
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2020 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:42 schreef p111 het volgende:
Jongens,jullie maken van Veltman wel een heel grote verdediger.Ik zal je zeggen dat die hele grote Veltman echt weinig gaat opleveren qua transfergeld.Misschien wil niemand hem zelfs hebben!!! dan blijft hij gewoon hij gewoon bij Ajax.
Ik maak hem beslist niet tot een superster, maar geef hem wel de lof die hij verdient!
Vorig seizoen wilde hij een transfer maken, maar Ajax wilde hem niet laten gaan. Dat is niet zomaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax 20.45 uur









0.0100920