BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax 20.45 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik maak hem beslist niet tot een superster, maar geef hem wel de lof die hij verdient!
Vorig seizoen wilde hij een transfer maken, maar Ajax wilde hem niet laten gaan. Dat is niet zomaar.
omdat schuurs nog in jong speelde, en met alvarez zat tenhag er helemaal naast met zijn middenveld.. maar goed laten we voor het gemak zijn enorme fouten vergeten zoals tegen valencia en chelsea, en die penal van alvarez (wat geen penal was) uitvergroten ;) weet wel welke ik liever heb.. maar goed hoop voor jullie dat die snel terug is in de basis, wel grappig overigens dat die zelfde personen eerst toegaven geen cv moest zijn maar rv (wat ik ook vond tenkoste van mazz)
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop oprecht dat je 22 maart gelijk krijgt!! ;-)
Daar staat 22 maart los van. En zonder Veltman daar. Gaan daar dik verliezen deze keer. Hoewel, vorig jaar ook
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:42 schreef p111 het volgende:
Jongens,jullie maken van Veltman wel een heel grote verdediger.Ik zal je zeggen dat die hele grote Veltman echt weinig gaat opleveren qua transfergeld.Misschien wil niemand hem zelfs hebben!!! dan blijft hij gewoon hij gewoon bij Ajax.
Dat zeg ik nergens, hij is juist vooral niet zo klein als sommige beweren.
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik maak hem beslist niet tot een superster, maar geef hem wel de lof die hij verdient!
Vorig seizoen wilde hij een transfer maken, maar Ajax wilde hem niet laten gaan. Dat is niet zomaar.
Besef ook he, een jeugdproduct, oud aanvoerder en nooit gezeken. Iedere coach kwam toch weer bij Veltman, tot Oranje toe.

Dus respect verdiend die zéér zeker.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 19:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Besef ook he, een jeugdproduct, oud aanvoerder en nooit gezeken. Iedere coach kwam toch weer bij Veltman, tot Oranje toe.

Dus respect verdiend die zéér zeker.
maar niet tot rcv en daar vond ook jij hem niet goed genoeg ;) en ook geen enkele trainer kwam terug op hem als rcv overigens.. ook onder bosz geen basis, tete kwam in opspraak zodoende kwam de als rv tespelen, deed die het leuk.. daarna eigenlijk nooit meer rcv..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 20:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar niet tot rcv en daar vond ook jij hem niet goed genoeg ;) en ook geen enkele trainer kwam terug op hem als rcv overigens.. ook onder bosz geen basis, tete kwam in opspraak zodoende kwam de als rv tespelen, deed die het leuk.. daarna eigenlijk nooit meer rcv..
Nou leg je me wéér woorden in me mond ouwe. Ik heb namelijk nooit, maar dan ook nóóit gezegd dat ik hem daar niet goed genoeg vind of vond. Ik heb gezegd dat ik zowel Mazraoui als Dest niet goed genoeg vind en dan Veltman daar wil zien, gezien hij het daar beter deed als hun en daardoor zou Schuurs CV kunnen spelen. Iets totaal anders als niet goed genoeg vinden gap
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 20:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou leg je me wéér woorden in me mond ouwe. Ik heb namelijk nooit, maar dan ook nóóit gezegd dat ik hem daar niet goed genoeg vind of vond. Ik heb gezegd dat ik zowel Mazraoui als Dest niet goed genoeg vind en dan Veltman daar wil zien, gezien hij het daar beter deed als hun en daardoor zou Schuurs CV kunnen spelen. Iets totaal anders als niet goed genoeg vinden gap
dan heb ik dat toendertijd verkeerd begrepen, echter mis ik hem zeker niet daar, wel de blind van voor de blessure waarop nu een schuurs en alvarez word afgerekend en ook timber als we volgende week tegen twente of de 2 wedstrijden erna verliezen..
Loetje
 Loetje - maandag 09 maart 2020 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 20:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan heb ik dat toendertijd verkeerd begrepen, echter mis ik hem zeker niet daar, wel de blind van voor de blessure waarop nu een schuurs en alvarez word afgerekend en ook timber als we volgende week tegen twente of de 2 wedstrijden erna verliezen..
Blind is vervelend, maar van Blind weet ik dat het de blessure is en dat het komt, die andere 2 valt te betwisten. En als je een Dest en een Mazraoui hebt die als ze spelen in 80% van de wedstrijden door de ondergrens zakken, zie ik daar liever een stabiele Veltman.

Daarbij heeft Blind al een heel stuk meer bewezen dan die 2, dus ook een vergelijking van niks. Zoals bijna altijd, helaas
nummer10
 nummer10 - maandag 09 maart 2020 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 21:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Blind is vervelend, maar van Blind weet ik dat het de blessure is en dat het komt, die andere 2 valt te betwisten. En als je een Dest en een Mazraoui hebt die als ze spelen in 80% van de wedstrijden door de ondergrens zakken, zie ik daar liever een stabiele Veltman.

Daarbij heeft Blind al een heel stuk meer bewezen dan die 2, dus ook een vergelijking van niks. Zoals bijna altijd, helaas
doel enkel op dat als blind was zoals voor de blessure (toen samen met veltman) en dan samen met schuurs/alvarez hun ook stukken beter waren.. die spelen nu samen met een dest en een niet in vormverkerende blind, enige jammere vind ik dan dat schuurs en alvarez erop af worden gerekend en niet de minste dest en blind..
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 maart 2020 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 23:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doel enkel op dat als blind was zoals voor de blessure (toen samen met veltman) en dan samen met schuurs/alvarez hun ook stukken beter waren.. die spelen nu samen met een dest en een niet in vormverkerende blind, enige jammere vind ik dan dat schuurs en alvarez erop af worden gerekend en niet de minste dest en blind..
Dat is pure onzin. Schuurs heeft namelijk regelmatig met Blind gespeeld eerder dit jaar en maakte gewoon zijn fouten. Dit is dus pertinent onjuist.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 maart 2020 - 01:01   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/129963/tagliafico-elke-wedstrijd-in-problemen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

en dit bedoel ik, je kan niet enkel schuurs en alvarez erop afrekenen zoals tenhag doet.. 3 centrale verdedigers testen terwijl het probleem ergens anders zit.. maar goed, op naar de volgende potten en we gaan het zien
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 maart 2020 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 01:01 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/129963/tagliafico-elke-wedstrijd-in-problemen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

en dit bedoel ik, je kan niet enkel schuurs en alvarez erop afrekenen zoals tenhag doet.. 3 centrale verdedigers testen terwijl het probleem ergens anders zit.. maar goed, op naar de volgende potten en we gaan het zien
Je springt van het een na het andere man...
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 15:22 schreef nummer10 het volgende:
gaan we nu serieus veltman hoger inschatten dan ? nee toch haha
Dan Schuurs Alvarez of timber? Hij samen met Blind waren gewoon veel stabieler dan iedere andere combinatie.

Kijk simpelweg de hoeveelheid tegengoals met en zonder.
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is echt sinds zijn blessure zo sterk teruggekomen.

En geloof mij, foutloze verdedigers spelen NIET in Nederland.
Nergens in de wereld. Neem Ramos. Silva. Van Dijk nu ook al weer een aantal fouten de laatste maanden. De Ligt. Piqué.

Alle grote mannen maken fouten.
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 17:42 schreef p111 het volgende:
Jongens,jullie maken van Veltman wel een heel grote verdediger.Ik zal je zeggen dat die hele grote Veltman echt weinig gaat opleveren qua transfergeld.Misschien wil niemand hem zelfs hebben!!! dan blijft hij gewoon hij gewoon bij Ajax.
Nee zo groot is hij niet. Ben zelf geen uitgesproken fan van hem. Maar hij doet het wel prima, zeker voor eredivisie begrippen, en voor mij geheel onverwacht blijkt hij op dit moment gewoon beter dan de andere opties naast Blind.
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2020 - 18:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat schuurs nog in jong speelde, en met alvarez zat tenhag er helemaal naast met zijn middenveld.. maar goed laten we voor het gemak zijn enorme fouten vergeten zoals tegen valencia en chelsea, en die penal van alvarez (wat geen penal was) uitvergroten ;) weet wel welke ik liever heb.. maar goed hoop voor jullie dat die snel terug is in de basis, wel grappig overigens dat die zelfde personen eerst toegaven geen cv moest zijn maar rv (wat ik ook vond tenkoste van mazz)
We begonnen pas stabiel te draaien toen Martinez en Alvarez naast elkaar gingen spelen in de cl. Pas toen kregen we veel minder counters tegen. Dat het aan de bal niet geweldig is ziet iedereen. Maar op dat moment bleek het keihard nodig.

Of ben je alweer vergeten hoe hard we weggecounterd werden voordat die twee daar speelden.

Dus voor dat moment was het een meer dan prima oplossing. Sterker nog. Met die twee daar meer punten in de cl gehaald dan zonder die twee op het middenveld.

Zo heel gek was die gedachte dus niet.
remco k
 remco k - dinsdag 10 maart 2020 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 01:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je springt van het een na het andere man...
En daarbij. Veel van de tegengoals komen gewoon over onze rechterkant of door het midden.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 maart 2020 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 07:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan Schuurs Alvarez of timber? Hij samen met Blind waren gewoon veel stabieler dan iedere andere combinatie.

Kijk simpelweg de hoeveelheid tegengoals met en zonder.
met een blind invorm ja
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 maart 2020 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 01:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je springt van het een na het andere man...
nope toch niet, alleen jullie begrijpen het niet helemaal.. het probleem ligt niet bij de rcv.. thats all, maar als jullie denken van wel is dat dikke prima
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 maart 2020 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 07:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee zo groot is hij niet. Ben zelf geen uitgesproken fan van hem. Maar hij doet het wel prima, zeker voor eredivisie begrippen, en voor mij geheel onverwacht blijkt hij op dit moment gewoon beter dan de andere opties naast Blind.
had hem heel graag zien spelen de laatste potten
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 maart 2020 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 08:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nope toch niet, alleen jullie begrijpen het niet helemaal.. het probleem ligt niet bij de rcv.. thats all, maar als jullie denken van wel is dat dikke prima
Individuele fouten liggen altijd bij een speler zelf, ongeacht welke positie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 maart 2020 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 07:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nergens in de wereld. Neem Ramos. Silva. Van Dijk nu ook al weer een aantal fouten de laatste maanden. De Ligt. Piqué.

Alle grote mannen maken fouten.
Oh zeker, maar de verdedigers met iets meer dan af en toe een fout spelen wel bij die clubs en niet in Nederland. Dat weet jij ook
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 08:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh zeker, maar de verdedigers met iets meer dan af en toe een fout spelen wel bij die clubs en niet in Nederland. Dat weet jij ook
wat is dan de meerwaarde om alvarez en schuurs elke keer te wisselen ipv vertrouwen tegeven.. maar niet een blind of dest en een tagi die fout na fout maken... de weg van de minste weerstand.. ;)
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat is dan de meerwaarde om alvarez en schuurs elke keer te wisselen ipv vertrouwen tegeven.. maar niet een blind of dest en een tagi die fout na fout maken... de weg van de minste weerstand.. ;)
Ten Hag kent zeker zijn parels, maar jij weet dondersgoed dat Tagliafico niet op te vangen is en Blind voor zijn blessure vrijwel foutloos was en de ploeg bovenal zijn leiderschap nodig heeft. Het is wederom appels met peren vergelijken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2020 - 11:46   quote  deeplink  
Raar, de hele discussie over het slechte spel vervalt in een discussie over Veltman! De speler die op dit moment node gemist wordt.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 11:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar, de hele discussie over het slechte spel vervalt in een discussie over Veltman! De speler die op dit moment node gemist wordt.
Volgens mij gaat de discussie gewoon door.

Veltman wordt trouwens zeker gemist momenteel.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Evenals Schone.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 13:28   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Remco, En niet te vergeten T.H. hahaha...
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 13:16 schreef remco k het volgende:
Evenals Schone.
schone ben ik het zeker mee eens, maar die is ook gewoon weg door tenhag door hem op voorhand al te zeggen dat die bijna niet ging spelen, zonder teweten of spelers voldeden..
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 19:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schone ben ik het zeker mee eens, maar die is ook gewoon weg door tenhag door hem op voorhand al te zeggen dat die bijna niet ging spelen, zonder teweten of spelers voldeden..
Iets anders dan jij zegt.

Voor zijn vertrek bij Ajax sprak Schöne met Erik ten Hag. De trainer gaf aan dat er op zijn positie veel concurrentie was van nieuwe en jonge spelers. "Ik waardeerde dat Ten Hag eerlijk was. Liever dat dan een trainer die lulkoek verkoopt. Ik heb bij Ajax altijd voor mijn plek gevochten en dat had ik nog wel een keer willen doen. Maar toen kwam Genoa op mijn pad."

En dat van iemand die weg is dus geen enkele reden heeft ten Hag de hand boven het hoofd te houden.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 19:35   quote  deeplink  
En dan dit verhaal van schone.

Niks anders dan lof over ten Hag en zijn voetbal visie.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/906674/sch-ne-dat-heeft-met-de-visie-van-ten-hag-te-maken-alles-is-duidelijk-bij-ajax-.html
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 19:48   quote  deeplink  
Idd duidelijke taal van Schone, valt geen speld tussen te krijgen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax 20.45 uur









0.0107190