BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 februari 2022 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:
Ik zie t anders. Vanaf een maand geleden al signalen dat 2G niet werkt bij deze variant. Wat ook zo blijkt, de kamer besluit ook dat 2G van tafel moet. 2G moest vooral blijven vanwege de druk op de zorg, omdat deze groep vrijwel niet in t ziekenhuis beland. Daarnaast willen ze het ook vooral 'achter de hand houden' wanneer er een variant of misschien een ander virus opduikt waar dit wel effectief tegen is.
Die signalen waren er vanuit Afrika, waar het voor het eerst was ontdekt, al een week nadat de nieuwe variant was benoemd. Dus vanaf eind november/begin december was dat al duidelijk, dus nog VOOR de laatste lockdown.
Alleen onze regering hanteert modellen van het RIVM die vanaf het begin er elke keer volledig naast zaten. En stug volhouden, en achteraf blijft dan dat de laatste lockdown gebaseerd was op de oudere variant die volledig andere parameters had dan de omicron variant en dat we daardoor dus de lockdown ingemoffeld zijn terwijl dat helemaal niet nodig was.

En ja, die signalen waren toen al echt bekend, maar niet peer-reviewed door meerdere onderzoekers en ja, daar willen de van Dissels, Kuipertjes en Koopmansjes niet aan... want eerst zelf die onderzoeken maar eens verifieren in hun eigen ziekenhuizen door hun eigen onderzoekers!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 februari 2022 - 02:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:
Ander geluid
Hij geeft Rutte de schuld, weten jullie niet hoe een volksvertegenwoordiging tot besluiten komt dan ?
En wat heeft dat liegen en bedriegen daar mee te maken, de Nederlanders wisten toch waar ze verlden jaar op stemden.
Toen waren toch al die problemen er ? . en besluitvorming is nog steeds kabinet komt met plan........stemming in 2 e kamer......meerderheid zegt ja......eerste kamer kijkt naar jurridische haalbaarheid......plan aangenomen ( ik mag niet stemmen, maar kijk wel naar welke partijen voor of tegen stemmen)
( normale discussie geen haat of iemand onderuit halend commentaar)
Wat liegen en bedriegen er mee te maken heeft?

Laat ik een kleine opsomming maken van dingen die niet kloppen of anders zijn dan wat in het verkiezingsprogramma stond:
- tienduizenden mensen ontslagen uit de zorg
- snelwegen naar 100 km/uur om verzonnen stikstofcrisis
- honderdduizenden migranten binnen gehaald
- 1000 euro voor elke Nederlander
- 1000 miljard aan onzinnige klimaatplannen
- AOW leeftijd versneld omhoog
- geheime belastingdeals met multinationals
- bezuinigd op politie, defensie en justitie
- bonnetjes Teeven/Opstelten
- BTW omhoog voor oa levensmiddelen
- Dividendbelasting affaire
- energie zwaar duurder geworden
- Griekenland krijgt miljarden ('geen cent meer naar Griekenland')
- Groningers nog steeds niet voldoende gecompenseerd
- Hypotheekrente-aftrek
- IC-bedden gehalveerd
- Immigranten labelen als statushouders
- MH17 leugens
- Oekraine verdrag doorgedukt (hij zou uitslag respecteren)
- Onderwijs bezuinigingen
- Demmink affaire onder de pet gehouden
- Referendum afgeschaft
- Schiphol uitbreiding
- Sleepwet doorgedrukt
- Terroristen financieel gesteund
- Uitkeringsfraude Polen en Turken
- Volkert van der Graaf toch proefverlof
- Wilders politiek proces
- Woekerpolissen
- Ziekenhuizen failliet laten gaan
- Corona crisis (vanaf het begin te late reactie, daarna verkeerde keuzes gemaakt op basis van foute of verouderde informatie, 'er komt geen coronapas' etc etc)

en
- Toeslagenaffaire!!!!!!! 'Ja, sorry...'

Die man en zijn partij in het kabinet houden is schandalig en geeft vooral blijk dat het overgrote deel van de bevolking alleen maar gevoed wordt door de media die op hun beurt alles doen om die partijen aan het bewind te houden omdat ze anders zelf de klos zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 februari 2022 - 02:45   quote  deeplink  
quote:
"Dit jaar is 29,4 miljoen euro extra nodig voor het beheren en doorontwikkelen van de corona-apps van de overheid. Dat stelt minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid)."

Gewoon NEE!
We moeten niet aan de doorontwikkeling! Geen opmaat naar nog veel meer trackingmogelijkheden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 februari 2022 - 06:20   quote  deeplink  
Maar. Toch wel lekker dat dit topic als t goed is nu weer een tijdje ver weg kan zakken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2022 - 07:52   quote  deeplink  
Ik denk dat Boudewijn met een paar zetten in de nacht het spel op schaakmat heeft gezet.Het spel is over hahaha
van geil
 van geil - woensdag 16 februari 2022 - 08:34   quote  deeplink  
Goedemorgen,
Helemaal eens met Boudewijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 februari 2022 - 09:13   quote  deeplink  
Ik niet, maar dat hoeft ook niet! :-)
VVout
 VVout - woensdag 16 februari 2022 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 02:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

- MH17 leugens
- Oekraine verdrag doorgedukt (hij zou uitslag respecteren)
- Referendum afgeschaft

Tegen beter weten in houden we er wel van tegen de lamp te lopen, van de geschiedenis weinig geleerd waarschijnlijk. Dan ook nog de illusie hebben dat de Russen het zo maar laten gebeuren met als rode draad Gazprom, die zit op één van de grootste globale gasreserves.

https://books.google.de/books?id=30oeCgAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=de&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false

Maar goed, voor de link fetisjisten en gedesinteresseerde zou je het eens kunnen checken, maar is weer een heel ander verhaal als corona natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 februari 2022 - 09:50   quote  deeplink  
Daarom, denk ook dat dit topic meer voor polarisering zorgt dan voor verbroedering op een Feyenoord forum.
12
 12 - woensdag 16 februari 2022 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 09:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Tegen beter weten in houden we er wel van tegen de lamp te lopen, van de geschiedenis weinig geleerd waarschijnlijk. Dan ook nog de illusie hebben dat de Russen het zo maar laten gebeuren met als rode draad Gazprom, die zit op één van de grootste globale gasreserves.

https://books.google.de/books?id=30oeCgAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=de&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false

Maar goed, voor de link fetisjisten en gedesinteresseerde zou je het eens kunnen checken, maar is weer een heel ander verhaal als corona natuurlijk.
Inderdaad VVout. Rusland heeft na de val van de muur haar trots op zij geschoven en de NAVO meerdere keren gevraagd om toe te treden. Maar die hautaine NAVO-Bobo's gunden Rusland geen blik waardig en ondertussen wel territorium rondom Rusland naar zich toe trekken om daar raketinstallaties te kunnen plaatsen. Poetin is een held omdat hij die Russische oliemagnaten hun gegraai een halt heeft toegeroepen die door het Westen zijn verwelkomt. Terwijl Poetin een handreiking deed hielt het westen hem aan het lijntje en begon zelfs propaganda te voeren dat Rusland de vijand is. Niet gek dat Poetin dan op een gegeven moment zegt bekijk het dan ook maar en dan de banden aanhaalt met China.

Dan ga je toch als burger afvragen waarom is het voor het westen belangrijk om een vijand te houden? In mijn optiek is het niet anders dan dat oorlog of dreiging daartoe niet alleen economisch interessant is voor bepaalde mensen maar ook psychologisch want met angst is het eenvoudiger om de meerderheid te onderdrukken. En dit is volgens mij ook de reden dat bepaalde partijen het tweede wereldoorlog onderwerp niet in de kamer willen bespreken want dan gaan mensen overeenkomsten met de verdeel en heerspolitiek zien van destijds zoals sociale uitsluiting, angstpropaganda, klassenjustitie en zich hiertegen gaan verzetten. Geschiedenis moet je niet onder het tapijt schuiven maar juist van leren om herhaling te voorkomen.

Voor hen die ook de andere kant van het verhaal willen zien. Hier een presentatie van een Ruslandkundige die een duidelijk beeld geeft over de relatie tussen Rusland en het Westen. Het is wel een lange zit maar wel boeiend.

De strijd tussen Rusland en het Westen - Marie Therese ter Haar
https://www.youtube.com/watch?v=h8yIT-cWsdM&list=PLwkPUSQyz6-Qz-RQFqldGRLqo7j4C0scq&index=3&t=48s&ab_channel=CafeWeltschmerz
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 16 februari 2022 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 08:34 schreef van geil het volgende:
Goedemorgen,
Helemaal eens met Boudewijn.
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 februari 2022 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 01:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb vanaf het begin niet begrepen hoe een gevaccineerd persoon, die dus het vinkje op zak had, overal naar binnen kon (en nog steeds) terwijl het allang bekend was dat die persoon het virus gewoon kon verspreiden. Deze schijnveiligheid heeft er naar mijn mening heel sterk aan bijgedragen dat de tweede golf ontston en NIET de ongevaccineerden zoals het RIVM, de regering en alle kranten en talkshows etc ons wilden doen geloven.

Daarbij ben ik van mening dat diegene die onder de risico groep valt, echt wel zorgt dat ze vermeiden langdurig in contact te komen met potentieel virus dragende personen. Men is niet gek. En als sommigen dat risico wel willen nemen is dat hun eigen keuze.
Ik schreef ook: met de kennis van toen. De voorganger van- en Delta zelf daarna waren heftiger virussen dan Omikron. En niemand zal beweren dat Rutte cs. prima gehandeld heeft, maar probeer maar eens het gedrag van een opkomende variant bijvoorbaat in te schatten. En die Coronapas, in beginsel kon in me er dus iets bij voorstellen, beschermend en een vaccin dat het virus lam legt. Uberhaupt heb ik hier amper (of helemaal niet) iemand al vóór de opkomende Omikron variant over de onzinnigheid van die Coronapas zien oreren.
Weet ik niet zeker, mag je tegendeel bewijzen.
Maar discussie hierover is zinloos. Die coronacheck kan de prullenbak in.
Deze overheid heeft verder nagelaten om eerder een heldere zienswijze en aanpak in een dergelijke pandemie uit te werken. Dat zou tevens leren om de zorg direct op te kunnen schalen.

Zo, genoeg erover.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 februari 2022 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:
Daarom, denk ook dat dit topic meer voor polarisering zorgt dan voor verbroedering op een Feyenoord forum.
Geen beperkingen meer in t stadion. Geen invloed meer op Feyenoord.

Tot die tijd, bier en tieten. La la la la.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 februari 2022 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 09:56 schreef 12 het volgende:

[..]

Inderdaad VVout. Rusland heeft na de val van de muur haar trots op zij geschoven en de NAVO meerdere keren gevraagd om toe te treden. Maar die hautaine NAVO-Bobo's gunden Rusland geen blik waardig en ondertussen wel territorium rondom Rusland naar zich toe trekken om daar raketinstallaties te kunnen plaatsen. Poetin is een held omdat hij die Russische oliemagnaten hun gegraai een halt heeft toegeroepen die door het Westen zijn verwelkomt. Terwijl Poetin een handreiking deed hielt het westen hem aan het lijntje en begon zelfs propaganda te voeren dat Rusland de vijand is. Niet gek dat Poetin dan op een gegeven moment zegt bekijk het dan ook maar en dan de banden aanhaalt met China.

Dan ga je toch als burger afvragen waarom is het voor het westen belangrijk om een vijand te houden? In mijn optiek is het niet anders dan dat oorlog of dreiging daartoe niet alleen economisch interessant is voor bepaalde mensen maar ook psychologisch want met angst is het eenvoudiger om de meerderheid te onderdrukken. En dit is volgens mij ook de reden dat bepaalde partijen het tweede wereldoorlog onderwerp niet in de kamer willen bespreken want dan gaan mensen overeenkomsten met de verdeel en heerspolitiek zien van destijds zoals sociale uitsluiting, angstpropaganda, klassenjustitie en zich hiertegen gaan verzetten. Geschiedenis moet je niet onder het tapijt schuiven maar juist van leren om herhaling te voorkomen.

Voor hen die ook de andere kant van het verhaal willen zien. Hier een presentatie van een Ruslandkundige die een duidelijk beeld geeft over de relatie tussen Rusland en het Westen. Het is wel een lange zit maar wel boeiend.

De strijd tussen Rusland en het Westen - Marie Therese ter Haar
https://www.youtube.com/watch?v=h8yIT-cWsdM&list=PLwkPUSQyz6-Qz-RQFqldGRLqo7j4C0scq&index=3&t=48s&ab_channel=CafeWeltschmerz
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 februari 2022 - 11:57   quote  deeplink  
Heeft hij ook al verstand van pffffffffffffffff
Even een puntje ....Het vroegere WP en nu Rusland hebben een aanvallende. Strategie.
NATO niet
Rusland heeft wel gelijk. Zijn vroegere bondgenoten zijn nu mogelijke bedreigingen ( maar zie punt over NATO)
Rusland gaat niet uitmaken wie , en hoe een land zich gedraagd en waar ze lid van willen worden.
Er is wel een oplossing

Maak Ukraine een neutraal land, maar dat kost ze veel geld om aan alle grenzen te kunnen vededigen .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2022 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2022 - 12:37   quote  deeplink  
Schrijven om t schrijven .
Heb ik ook jaren gedaan maar heb het nu aardig onder controle.
van geil
 van geil - woensdag 16 februari 2022 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 12:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Schrijven om t schrijven .
Heb ik ook jaren gedaan maar heb het nu aardig onder controle.
Jij ligt vaker op je vrouwtje :)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 februari 2022 - 12:43   quote  deeplink  
Ik lig graag onder vrouw is jonger hahahaha
van geil
 van geil - woensdag 16 februari 2022 - 12:49   quote  deeplink  
Haha, doe je goed Piet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2022 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 12:40 schreef van geil het volgende:

[..]

Jij ligt vaker op je vrouwtje :)
Nu even niet ,heb soort van griep haha
van geil
 van geil - woensdag 16 februari 2022 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu even niet ,heb soort van griep haha
Dan bieden die mondkapjes ineens uitkomst!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2022 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 22:26 schreef van geil het volgende:

[..]

Dan bieden die mondkapjes ineens uitkomst!
:,)
VVout
 VVout - donderdag 17 februari 2022 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu even niet ,heb soort van griep haha
Ook al, lag zelf ook te bibberen als een rietje, gisteravond een sneltest gedaan en negatief. Net nog een bij een teststation gedaan en ook negatief. Hoop er weer snel bovenop te zijn, maar de kids waren ook al de pisang en duurde ook wel een paar dagen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0576028