BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 februari 2022 - 03:22   quote  deeplink  
Ghehe..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 februari 2022 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 00:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En toch begrijp ik het.
Ik wilde me helemaal niet vaccineren, maar werd toch verplicht dit te doen omdat ik anders nog maar vrij weinig van normale dingen kon doen (restaurant, bioscoop, kijken bij wedstrijden van mijn kinderen etc).
Zonder vaccinatie zou ik geen vrijheid meer hebben en ik ben HEEL blij dat die coronapas eraf gaat vanavond (naar wat ik lees) want ik liet me sowieso niet boosteren. Mijn vinkje zou in mei verlopen zijn.

En Rutte IV is het meest kutte kabinet dat ik me kan bedenken. Vrijwel alles van groot belang wat die lui in het vorig kabinet hebben gedaan is slecht afgelopen, ging fout of gaat nog steeds fout. En ze gaan gewoon door alsnof er niets gebeurd is, liegen en bedriegen waar je bij staat en lachen het gewoon weg.
Hoeveel doden zouden er zijn gevallen zonder vaccin? En niet alleen door corona? Die pas was gebaseerd op de eerdere zwaardere varianten. Mede beteugeling van verdere verspreiding. En ja, nu is dat middel te zwaar om in te zetten voor een milde variant. En Rutte cs?
Mijn regering niet, maar een onbekend virus is niet direct afdoende te beteugelen. Zie de wereld om ons heen.
Ik heb mij laten vaccineren voor mijzelf en voor de mensen om mij heen. Ik wilde -met de kennis van toen- geen verspreider zijn van de dood.
Ieder z'n keuze, dat wel.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 februari 2022 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 00:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En toch begrijp ik het.
Ik wilde me helemaal niet vaccineren, maar werd toch verplicht dit te doen omdat ik anders nog maar vrij weinig van normale dingen kon doen (restaurant, bioscoop, kijken bij wedstrijden van mijn kinderen etc).
Zonder vaccinatie zou ik geen vrijheid meer hebben en ik ben HEEL blij dat die coronapas eraf gaat vanavond (naar wat ik lees) want ik liet me sowieso niet boosteren. Mijn vinkje zou in mei verlopen zijn.

En Rutte IV is het meest kutte kabinet dat ik me kan bedenken. Vrijwel alles van groot belang wat die lui in het vorig kabinet hebben gedaan is slecht afgelopen, ging fout of gaat nog steeds fout. En ze gaan gewoon door alsnof er niets gebeurd is, liegen en bedriegen waar je bij staat en lachen het gewoon weg.
Goeiemorgen overigens. Ik ga de meeuw melden. Omdat het kan. Vrije wereld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door FR-Henk --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2022 - 22:17 schreef pat het volgende:
Gaat het nu niet meer om stylezz.
Ja wel. Want ik wil graag weten welke link t zou moeten zijn
MMM
 MMM - dinsdag 15 februari 2022 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
;)
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 00:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En toch begrijp ik het.
Ik wilde me helemaal niet vaccineren, maar werd toch verplicht dit te doen omdat ik anders nog maar vrij weinig van normale dingen kon doen (restaurant, bioscoop, kijken bij wedstrijden van mijn kinderen etc).
Zonder vaccinatie zou ik geen vrijheid meer hebben en ik ben HEEL blij dat die coronapas eraf gaat vanavond (naar wat ik lees) want ik liet me sowieso niet boosteren. Mijn vinkje zou in mei verlopen zijn.

En Rutte IV is het meest kutte kabinet dat ik me kan bedenken. Vrijwel alles van groot belang wat die lui in het vorig kabinet hebben gedaan is slecht afgelopen, ging fout of gaat nog steeds fout. En ze gaan gewoon door alsnof er niets gebeurd is, liegen en bedriegen waar je bij staat en lachen het gewoon weg.
Helemaal eens.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 08:53   quote  deeplink  
Ik ben ook overtuigd dat de druk uit de samenleving echt geholpen heeft om deze pandemie te bezweren. De volgende keer dat ik met een virus besmet dreig te worden zal ik dan ook bij de dokter vragen om ‘druk uit de samenleving’.
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 08:55   quote  deeplink  
In een week tijd, van 2 G proberen door de strot te duwen.
Naar , alles open.
Zo van ,t is niet gelukt, gooi het dan maar open, misschien lopen de cijfers dan wel op.
En, niet onbelangrijk, de verkiezingen staan voor de deur.
Een grote mindfuck dat VVD en D66.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 09:14   quote  deeplink  
Dat is jouw 'wantrouwende' blik. Dat mag. Ga ik ook niet proberen te overtuigen of bagatelliseren.

Ik zie t anders. Vanaf een maand geleden al signalen dat 2G niet werkt bij deze variant. Wat ook zo blijkt, de kamer besluit ook dat 2G van tafel moet. 2G moest vooral blijven vanwege de druk op de zorg, omdat deze groep vrijwel niet in t ziekenhuis beland. Daarnaast willen ze het ook vooral 'achter de hand houden' wanneer er een variant of misschien een ander virus opduikt waar dit wel effectief tegen is.

Nogmaals, een ieder heeft hier zijn eigen inzicht op. Ik ben in de gelukkige omstandigheid te leven zonder t idee te hebben 'gepakt' of 'genaaid' te worden door de overheid. De afgelopen twee jaar hebben ons nauwelijks hinder opgeleverd, wat niet mogelijk was, was voor mij echt marginaal belangrijk. Ik kon de mensen die ik lief had blijven zien en ze bleven in leven. Wij kunnen ruim leven en hoeven niet bang te zijn morgen de huur, energie of eten te kunnen betalen. Wanneer we iets willen aanschaffen, kunnen we dat meteen of moeten er een korte tijd voor sparen. Wij hebben daar hard voor moeten werken, van echt helemaal niets (sterker nog, met een flinke schuld) naar dit toe opgebouwd. Dat maakt t voor ons wel makkelijker praten, dat besef ik me ook heel goed. Ik kan me ook heel goed voorstellen, dat de lichttechnicus, de decorbouw, de standbouwer, de kroegeigenaar, de restauranthouder, maar ook de huisarts, ic-verpleger en artsen er heel anders tegenover staan.

Daarnaast ben ik ook niet sociaal genoeg om t erg te vinden dat mensen iets niet meer kunnen omdat ze een bepaalde keuze maken, maar dan moet er wel voldoende of gelijke keuze zijn, daarom ben ik voor 3G of 1G, maar tegen 2G.

En ik ga niemand hier voor Wappie uitmaken. Maar als ik de maatschappij nu zo eens bekijk en wat je op socials voorbij ziet komen denk ik dat er vooral heel veel geld de komende jaren naar de GGZ moet.
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 09:27   quote  deeplink  
Je laatste conclusie deel ik wel.
Alleen denk ik op een andere manier.
Aan beide zijdes zijn er heel veel mensen doorgeslagen.
Gelukkig is er denk ik, de grote, vaak merendeel zwijgende grijze massa.
De VVD D66 en CDA verliezen samen in de laatste peilingen 16 zetels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 09:43   quote  deeplink  
Dat zetelverlies is ook logisch. Ik denk dat eerlijk alle partijen dolblij zijn niet aan de macht geweest te zijn de laatste jaren. Ik sta ook niet overal achter en zeker de laatste maanden zijn we misschien te hard en voorzichtig geweest. Maar al die tijd daarvoor kon ik me er vrijwel in vinden. Ik denk dat ze heel erg geschrokken zijn van de versoepelingen vorig jaar zomer en wat dat tot gevolg had.

Maar goed, laten we vooral genieten van wat er aan zit te komen mannen. En kom maar op met die lente.
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 09:45   quote  deeplink  
Zo is dat!
VVout
 VVout - dinsdag 15 februari 2022 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 00:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En toch begrijp ik het.
Ik wilde me helemaal niet vaccineren, maar werd toch verplicht dit te doen omdat ik anders nog maar vrij weinig van normale dingen kon doen (restaurant, bioscoop, kijken bij wedstrijden van mijn kinderen etc).
Zonder vaccinatie zou ik geen vrijheid meer hebben en ik ben HEEL blij dat die coronapas eraf gaat vanavond (naar wat ik lees) want ik liet me sowieso niet boosteren. Mijn vinkje zou in mei verlopen zijn.

En Rutte IV is het meest kutte kabinet dat ik me kan bedenken. Vrijwel alles van groot belang wat die lui in het vorig kabinet hebben gedaan is slecht afgelopen, ging fout of gaat nog steeds fout. En ze gaan gewoon door alsnof er niets gebeurd is, liegen en bedriegen waar je bij staat en lachen het gewoon weg.
Wat betreft de eerste alinea sta ik er ook zo in.

Wat betreft regeringen leef ik in Duitsland, België en ben soms in Nederland. In elke van deze drie landen zie je hoe traditionele partijen samen klampen om de groeiende wens van kiezers in te dammen. Ik snap het deels dat het gebeurt, want op bepaalde dingen zit je niet te wachten net zo als we ook niet zitten te wachten wat de traditionele partijen maar halsstarrig blijven bevoorwoorden.

Het beloven van zaken en daarna de koers weer 360° draaien, de leugen dus is idd. nog wel het kwalijkste van alles wat we wel normaal lijken te vinden. Ik heb er de grootste moeite mee om er daarom gewoon nog wat van te vinden, omdat de opties niet tot mijn verbeelding spreken tot nu toe.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 februari 2022 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 00:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En toch begrijp ik het.
Ik wilde me helemaal niet vaccineren, maar werd toch verplicht dit te doen omdat ik anders nog maar vrij weinig van normale dingen kon doen (restaurant, bioscoop, kijken bij wedstrijden van mijn kinderen etc).
Zonder vaccinatie zou ik geen vrijheid meer hebben en ik ben HEEL blij dat die coronapas eraf gaat vanavond (naar wat ik lees) want ik liet me sowieso niet boosteren. Mijn vinkje zou in mei verlopen zijn.

En Rutte IV is het meest kutte kabinet dat ik me kan bedenken. Vrijwel alles van groot belang wat die lui in het vorig kabinet hebben gedaan is slecht afgelopen, ging fout of gaat nog steeds fout. En ze gaan gewoon door alsnof er niets gebeurd is, liegen en bedriegen waar je bij staat en lachen het gewoon weg.
Eens ,fijn zo'n ander geluid.
Word anders eentonig
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 10:34   quote  deeplink  
Ander geluid
Hij geeft Rutte de schuld, weten jullie niet hoe een volksvertegenwoordiging tot besluiten komt dan ?
En wat heeft dat liegen en bedriegen daar mee te maken, de Nederlanders wisten toch waar ze verlden jaar op stemden.
Toen waren toch al die problemen er ? . en besluitvorming is nog steeds kabinet komt met plan........stemming in 2 e kamer......meerderheid zegt ja......eerste kamer kijkt naar jurridische haalbaarheid......plan aangenomen ( ik mag niet stemmen, maar kijk wel naar welke partijen voor of tegen stemmen)
( normale discussie geen haat of iemand onderuit halend commentaar)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door piet de paler --
Fart
 Fart - dinsdag 15 februari 2022 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:
Ander geluid
Hij geeft Rutte de schuld, weten jullie niet hoe een volksvertegenwoordiging tot besluiten komt dan ?
En wat heeft dat liegen en bedriegen daar mee te maken, de Nederlanders wisten toch waar ze verlden jaar op stemden.
Toen waren toch al die problemen er ? . en besluitvorming is nog steeds kabinet komt met plan........stemming in 2 e kamer......meerderheid zegt ja......eerste kamer kijkt naar jurridische haalbaarheid......plan aangenomen ( ik mag niet stemmen, maar kijk wel naar welke partijen voor of tegen stemmen)
( normale discussie geen haat of iemand onderuit halend commentaar)
Bij jou is het er in geslagen te luisteren naar gezag zonder vragen te stellen.
Fart
 Fart - dinsdag 15 februari 2022 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 06:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb mij laten vaccineren voor mijzelf en voor de mensen om mij heen. Ik wilde -met de kennis van toen- geen verspreider zijn van de dood.
Ieder z'n keuze, dat wel.
Zij die er dood aan gingen nadat de vaccinaties verspreid werden waren zij die zich niet wilde laten vaccineren.
Daarnaast verspreidde ook de gevaccineerde het virus, dus daar was geen prik voor nodig.

De keuze had moeten liggen bij de persoon of zij het risico wilde lopen ja of nee.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 10:56   quote  deeplink  
Waar haal je dat uit.
Ik vertel gewoon hoe het in elkaar zit
En waarom moet jij weer iets hatelijks roepen?
Ik laat duidelijk zien dat dit niet hatelijk is maar een feit
Fart
 Fart - dinsdag 15 februari 2022 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 10:56 schreef piet de paler het volgende:
Waar haal je dat uit.
Ik vertel gewoon hoe het in elkaar zit
En waarom moet jij weer iets hatelijks roepen?
Ik laat duidelijk zien dat dit niet hatelijk is maar een feit
Dat is niet hatelijk, althans niet zo bedoeld.
Het beeld wat jij schetst is hoe jij het ziet, niet hoe het is.
Jij komt vanuit het Legioen, die stonden er niet echt om bekend dat je zelfstandig mocht denken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 10:55 schreef Fart het volgende:

[..]

Zij die er dood aan gingen nadat de vaccinaties verspreid werden waren zij die zich niet wilde laten vaccineren.
Daarnaast verspreidde ook de gevaccineerde het virus, dus daar was geen prik voor nodig.

De keuze had moeten liggen bij de persoon of zij het risico wilde lopen ja of nee.
Ben ik zeker mee eens echter IK vind
Als je gevaccineerd ben kun je het risico lopen dat je aan deze prik wat overhoud ( je neemt dus de consequenties)
Als je weigerd neem je die ook .....maar de consequenties zijn dan , je houden aan restricties
Dit is toch redelijk ?
Fart
 Fart - dinsdag 15 februari 2022 - 11:02   quote  deeplink  
Maar houden aan restricties was niet de issue.

Neem alleen de booster:
Bewezen dat het niet nodig is, bewezen dat je zonder ook het loodje niet legt.
Maar toch moet je hem halen, gewoon omdat wij het zeggen.
Dat stinkt.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 11:07   quote  deeplink  
Kom maar met feiten
EMA
RIVM
WHO
Div Universiteiten
Virologen
Nestrijden jou wooden ( aub geen complot theorie dan haak ik af)
En je hebft niet goed gelezen, er is Nooit gezegd dat je niet in het ziekenhuis komt en IC en niet zou overlijden.
Er is gezegd dat MINDER mensen overlijden, en in IC komen en dat is gebeurd
Of niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door piet de paler --
Fart
 Fart - dinsdag 15 februari 2022 - 11:10   quote  deeplink  
Nee Piet, not my cup of tea.
Zodra er zoiets als bovenstaand gebruikt wordt haak ik af.
Totaal niet boeiend m.i.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 11:02 schreef Fart het volgende:
Maar houden aan restricties was niet de issue.

Neem alleen de booster:
Bewezen dat het niet nodig is, bewezen dat je zonder ook het loodje niet legt.
Maar toch moet je hem halen, gewoon omdat wij het zeggen.
Dat stinkt.
Maar dit is niet helemaal waar. Maar dat is ook precies t probleem.
Beide kanten van t verhaal zijn niet helemaal waar.
En je moet hierin een keuze hebben.

Daarom is bijvoorbeeld 2G (nu) kut en 1G en 3G niet. 2G ontneemt de keuze en speelt uitsluiting en polarisatie in de kaart. Dat ik toevallig daar geen last van heb omdat ik wel de keuze maak me te laten vaccineren, maakt t niet dat 2G nu goed is.

Als je straks bij grote evenementen verplicht getest moet zijn, gevaccineerd of niet. Is dat prima. Is voor iedereen dan gelijk en je hebt de keuze. Als je ergens naar binnen mag getest, gevaccineerd of genezen, dan is dat ook prima, want je hebt een keuze. 2G ontneemt een groep mensen een keuze. Maar, er kan een situatie komen waarin het wél nodig is. Maar dan moeten daar de omstandigheden naar zijn en dat zijn ze nu zeker niet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 11:12   quote  deeplink  
Even goede vrienden,
Maar niet boeiend ik lieg niets

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 11:07 schreef piet de paler het volgende:
Kom maar met feiten
EMA
RIVM
WHO
Div Universiteiten
Virologen
Nestrijden jou wooden ( aub geen complot theorie dan haak ik af)
En je hebft niet goed gelezen, er is Nooit gezegd dat je niet in het ziekenhuis komt en IC en niet zou overlijden.
Er is gezegd dat MINDER mensen overlijden, en in IC komen en dat is gebeurd
Of niet ?
Dat is t punt ook niet echt. Probleem is wel een beetje dat ze allemaal met modellen werken die uitgaan van scenario's. De werkelijkheid is weerbarstiger. Nederland heeft de laatstee maanden beleid gemaakt op worst case. Dat is zeker geen waarheid geworden. Daarnaast heb je te maken met een zich ontwikkelend virus, waar je uiteraard vooraf geen 100% werkend vaccin voor alle variaties op kan maken. Dat kan met geen enkel virus, daarom hebben we elk jaar een griep cocktail.

Maar goed, bijna lente. Bijna vrij.
Fart
 Fart - dinsdag 15 februari 2022 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 11:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dit is niet helemaal waar. Maar dat is ook precies t probleem.
Beide kanten van t verhaal zijn niet helemaal waar.
En je moet hierin een keuze hebben.

Daarom is bijvoorbeeld 2G (nu) kut en 1G en 3G niet. 2G ontneemt de keuze en speelt uitsluiting en polarisatie in de kaart. Dat ik toevallig daar geen last van heb omdat ik wel de keuze maak me te laten vaccineren, maakt t niet dat 2G nu goed is.

Als je straks bij grote evenementen verplicht getest moet zijn, gevaccineerd of niet. Is dat prima. Is voor iedereen dan gelijk en je hebt de keuze. Als je ergens naar binnen mag getest, gevaccineerd of genezen, dan is dat ook prima, want je hebt een keuze. 2G ontneemt een groep mensen een keuze. Maar, er kan een situatie komen waarin het wél nodig is. Maar dan moeten daar de omstandigheden naar zijn en dat zijn ze nu zeker niet.
Hierin geef ik je helemaal gelijk.
Vooral omdat er 2 stromen van informatie zijn waarvan niemand weet welke de juiste is.
Een mens is geneigd te geloven wat voor hen klinkt als een logisch verhaal en aansluit in waar zij voor staan.
Voor alles is een tegengeluid te bedenken.

Ik bijvoorbeeld heb "er moeite mee" dat wanneer iets niet lijkt te werken er tegen willens en wetens toch aan vastgehouden wordt door mensen die compleet los staan van de echte wereld.
En iedereen moet dat maar slikken, want anders hoor je er niet meer bij.

Persoonlijk heb ik er "problemen" mee dat de ene groep gebombardeerd wordt met de meest walgelijke opmerkingen door de andere en visa versa.
Dat is waarom ik er lekker afstand van houdt en het er het mijne van denk.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 11:31   quote  deeplink  
Een logisch verhaal, is luisteren naar de mensen die er voor geleerd hebben .........
En je hiudt geebpn afstand je biert ook een mening. Je goed recht..
Maar dan krijg je reacties
Fart
 Fart - dinsdag 15 februari 2022 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 10:56 schreef piet de paler het volgende:
Waar haal je dat uit.
En waarom moet jij weer iets hatelijks roepen?
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door Fart --
VVout
 VVout - dinsdag 15 februari 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 10:55 schreef Fart het volgende:

[..]

Zij die er dood aan gingen nadat de vaccinaties verspreid werden waren zij die zich niet wilde laten vaccineren.
Daarnaast verspreidde ook de gevaccineerde het virus, dus daar was geen prik voor nodig.

De keuze had moeten liggen bij de persoon of zij het risico wilde lopen ja of nee.
Lees hier echt niets hatelijks in hoor Piet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 12:05   quote  deeplink  
Sorry was mijn manier van lezen
VVout
 VVout - dinsdag 15 februari 2022 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 11:31 schreef piet de paler het volgende:
Een logisch verhaal, is luisteren naar de mensen die er voor geleerd hebben .........
En je hiudt geebpn afstand je biert ook een mening. Je goed recht..
Maar dan krijg je reacties
Er zijn verschillende groepen die heel veel geleerd hebben en elk iets anders beweren. Verder zijn de stellingen in veel gevallen waarschijnlijk, dit is niet onderbouwd met feiten anders waren deze gewoon aangedragen geweest.

Ik ben dan tot hier aardig tevreden met de genomen koersen, maar er moet wel een streep onder nu. Vaccinatieplicht met niet actuele boosters en dergelijke sowieso uit den boze, waar ze hier in Duitsland nog steeds vol willen gaan.

Wat je mening verder hierover is vind ik waardevol, want ergens tussen één ieder moeten we het mee doen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2022 - 12:12   quote  deeplink  
Daarom luister ik naar de gevestigde en gerenomeerde instituten
Louis Pasteur / planck instituut/ en ja er zitten verschillen in
Degene die voor onzin en tweespalt zorgen zijn de Media en mensen die hiun minute of fame willen hebben.
Ook worden veel beweringen uit zjn context getrrokken ,
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 17:05   quote  deeplink  
Wel grappig dat al die tijd blijkbaar ook alle brekebenen , hartpatiënten etc etc allemaal ongevaccineerd waren.
De cijfers zijn nooit gesplitst maar bewust opgeschroefd.
Pas omdat de "wappies" dit steeds aanhaalden , en er wakkere journalisten waren werd dit voorzichtig n beetje toegegeven.
Ziekenhuizen melden dit ook al bijna een jaar.
En Hugo en Kuipers maar roepen dat vrijwel alle ziekenhuisopnames ongevaccineerd waren en zijn.
Terwijl er nooit een telling en onderscheid gemaakt is.

De bonus per corona-patiënt is ook niet echt lekker uitgepakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door van geil --
VVout
 VVout - dinsdag 15 februari 2022 - 17:33   quote  deeplink  
Wie een beetje rekenen kan, ziet zelf ook wel dat er nooit zoveel ongevaccineerde zijn zonder genezen te zijn. Maar dat terzijde Geile, t's zoekerij en gelukkig hebben de huidige getallen een positief beeld.
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Het is puur om aan te geven dat die persconferenties van het laatste jaar, meer over het rechtvaardigen van beleid ging ( door verdraaien van feiten,mindfuck).
En ja, dan werkt dat steeds meer tegen je.
Zeker als je dan blijft roepen boosteren boosteren,coronapas,en in de kamer 2G, vind ik het niet vreemd dat er steeds meer mensen heel veel vraagtekens krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door van geil --
pat
 pat - dinsdag 15 februari 2022 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
:)
12
 12 - dinsdag 15 februari 2022 - 19:35   quote  deeplink  
'HISTORISCHE FOUT'. Coalitie weigert debat over beïnvloeding OMT
https://www.youtube.com/watch?v=8Il13i6tuIk&ab_channel=GeenStijl
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 20:41   quote  deeplink  
Biertje.
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 20:43   quote  deeplink  
Ik trek er een open.
Proost.
VVout
 VVout - dinsdag 15 februari 2022 - 20:48   quote  deeplink  
Ga een fles Riesling openen.
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 20:57   quote  deeplink  
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5286472/minister-29-miljoen-extra-nodig-voor-corona-apps
pat
 pat - dinsdag 15 februari 2022 - 21:08   quote  deeplink  
Proost
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Oudje. In t buitenland sowieso nodig nog.
Dus dan zal je t moeten bieden en onderhouden.

Plus uiteraard voor een eventuele toekomst
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 februari 2022 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Je plakt wel heel veel linkjes van geil
Ik ga hem niet openen..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2022 - 21:12   quote  deeplink  
Hahahha
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 21:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oudje. In t buitenland sowieso nodig nog.
Dus dan zal je t moeten bieden en onderhouden.

Plus uiteraard voor een eventuele toekomst
Vorige week
En na de verkiezingen weer actueel.
Voor zweetvoeten.
Kijk als je zoiets wilt , prima, maar gebruik daar geen corona en vaccinatieplicht voor.
En communiceer dat eerlijk.
Alleen was er 0 draagkracht voor, corona bood uitkomst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door van geil --
van geil
 van geil - dinsdag 15 februari 2022 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 21:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je plakt wel heel veel linkjes van geil
Ik ga hem niet openen..
Ghe ghe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 februari 2022 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:
Ander geluid
Hij geeft Rutte de schuld, weten jullie niet hoe een volksvertegenwoordiging tot besluiten komt dan ?
En wat heeft dat liegen en bedriegen daar mee te maken, de Nederlanders wisten toch waar ze verlden jaar op stemden.
Toen waren toch al die problemen er ? . en besluitvorming is nog steeds kabinet komt met plan........stemming in 2 e kamer......meerderheid zegt ja......eerste kamer kijkt naar jurridische haalbaarheid......plan aangenomen ( ik mag niet stemmen, maar kijk wel naar welke partijen voor of tegen stemmen)
( normale discussie geen haat of iemand onderuit halend commentaar)
Rutte zegt dat hij voor Feyenoord is ,maar je ziet m alleen maar in de Amsterdam dixie zitten om naar 020 te kijken.
Tot zover mijn vertrouwen in die man.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 februari 2022 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2022 - 06:17 schreef FR-Henk het volgende:

Ik heb mij laten vaccineren voor mijzelf en voor de mensen om mij heen. Ik wilde -met de kennis van toen- geen verspreider zijn van de dood.
Ieder z'n keuze, dat wel.
Ik heb vanaf het begin niet begrepen hoe een gevaccineerd persoon, die dus het vinkje op zak had, overal naar binnen kon (en nog steeds) terwijl het allang bekend was dat die persoon het virus gewoon kon verspreiden. Deze schijnveiligheid heeft er naar mijn mening heel sterk aan bijgedragen dat de tweede golf ontston en NIET de ongevaccineerden zoals het RIVM, de regering en alle kranten en talkshows etc ons wilden doen geloven.

Daarbij ben ik van mening dat diegene die onder de risico groep valt, echt wel zorgt dat ze vermeiden langdurig in contact te komen met potentieel virus dragende personen. Men is niet gek. En als sommigen dat risico wel willen nemen is dat hun eigen keuze.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0575158