BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC Waalwijk (zondag 20 september, 16.45 uur) Eredivisie 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:18   quote  deeplink  
Nou VAR, jou beurt weer.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:19   quote  deeplink  
Het ligt door de VAR inmiddels al 7 minuten stil.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 september 2020 - 18:19   quote  deeplink  
Echt een heeeeele mooie goal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 september 2020 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch is Propper meer aanvallend als verdedigend hoor.
Onder Koeman bij het Nederlands Elftal niet Brabo, hij is dan vaak de vervanger van Marten de Rhoon
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 september 2020 - 18:31   quote  deeplink  
Debiele rode kaart! Slaat allemaal nergens op. Ze verneuken de VAR hier wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2020 door Ajax Warrior --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 september 2020 - 18:32   quote  deeplink  
O, o, o, o, o wat spelen we belabberd voetbal. Had allang minimaal 5 - 0 moeten staan

De grootste schuld vandaag moet echt toegewezen worden naar de Replay Arbitrage omdat zij steeds de wedstrijd stil legden waardoor wij niet goed in de wedstrijd kwamen.

Was heel goed te zien in deze zeer matige wedstrijd dankzij het vaak stilleggen van de wedstrijd ondanks de doelpuntenverschil.

De Replay Arbitrage in Zeist zal ook in de deze competitie voor een zéér negatief voetbal blijven zorgen omdat zij denken dat voetbal op deze manier wél echt goed is.

ECHT SCHRIKBAREND ! ! ! ! !
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onder Koeman bij het Nederlands Elftal niet Brabo, hij is dan vaak de vervanger van Marten de Rhoon
Op 6 staan en verdedigend spelen is nog altijd wat anders. Talloze voorbeelden bij ons
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:34   quote  deeplink  
Nou, hoe gaaf is dit. 40 minuten goed voetbal tot op heden in de Eredivisie van ons en de rest ruk. En nu al gedeeld koploper. Hoppaaa
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:35   quote  deeplink  
Volgende week tegen Vitesse. Dan wat meer zoals de eerste 40 minuutjes graag
remco k
 remco k - zondag 20 september 2020 - 18:35   quote  deeplink  
Dest valt wel gewoon goed in en doet zijn werk.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:35   quote  deeplink  
Invallers allemaal drama trouwens. Toch weer iets negatiefs. ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:35 schreef remco k het volgende:
Dest valt wel gewoon goed in en doet zijn werk.
Behalve de invallers voorin
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:36   quote  deeplink  
Neres, hoe dan... Die mist echt iedete druppel aan ritme
remco k
 remco k - zondag 20 september 2020 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:36 schreef Loetje het volgende:
Neres, hoe dan... Die mist echt iedete druppel aan ritme
Je ziet ook aan zijn reactie dat die jongen echt ff een goede goal nodig heeft.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Je ziet ook aan zijn reactie dat die jongen echt ff een goede goal nodig heeft.
Ook de acties, lukken bijna niet. Normaal zo goed in de combinatie.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2020 - 18:40   quote  deeplink  
Ik vind lang een irritant voorkomen hebben. Die bal van net is echt wel te controleren ondanks dat het lastig is. Maar direct zo’n blik erbij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 september 2020 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op 6 staan en verdedigend spelen is nog altijd wat anders. Talloze voorbeelden bij ons
Mocht Pröpper gekocht worden wat ik betwijfel komt hij echt op de 6 positie, dan zal hij Alvarez vervangen..maar goed maakt niet uit ik fa hier om twisten ..
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:41   quote  deeplink  
Prima eerste, waardeloze tweede helft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 september 2020 - 18:42   quote  deeplink  
Echt niet bedoel ik...foutje haha..
remco k
 remco k - zondag 20 september 2020 - 18:42   quote  deeplink  
Hele knappe eerste helft. Voetballend niet een beste tweede helft maar toch weer weinig weggeven.

Prima wedstrijd en idem resultaat om in het seizoen te groeien.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mocht Pröpper gekocht worden wat ik betwijfel komt hij echt op de 6 positie, dan zal hij Alvarez vervangen..maar goed maakt niet uit ik fa hier om twisten ..
Je leest niet, hij is eigenlijk een 8. Dus hij zal geregeld aanvallend te vinden zijn. Daar hoef je ook niet om te twisten. Of die nou vanaf 6 of 8 komt, een speler laat zijn instinct naar voren nooit vallen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 september 2020 - 18:42   quote  deeplink  
Maar toch 3-0, is niet verkeerd toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 september 2020 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je leest niet, hij is eigenlijk een 8. Dus hij zal geregeld aanvallend te vinden zijn. Daar hoef je ook niet om te twisten. Of die nou vanaf 6 of 8 komt, een speler laat zijn instinct naar voren nooit vallen
Idd dat doet Alvarez ook...
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maar toch 3-0, is niet verkeerd toch?
Gewoon plichtmatig. Eerste 40 minuutjes goed. De rest gezapig zonder energie. Dus prima joh, volgende week moet wat beter.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd dat doet Alvarez ook...
Gozer, Alvarez komt 2x per wedstrijd mee op. Als Propper dat doet, gebeurd dat 15x per wedstrijd. Dat is het hele verschil. Dus wat is je punt nou?
p111
 p111 - zondag 20 september 2020 - 18:51   quote  deeplink  
Een zaad wedstrijd ,geen tempo teveel breed een veel te kleine overwinning,en een belachelijke VAR middag.Een prima kudes een klasse beter als Alvares dus als Gravenberch terug is Kudes voor Alvares.
Eide
 Eide - zondag 20 september 2020 - 18:52   quote  deeplink  
Beetje saaie pot. Ajax opende goed maar na de afgekeurde 2e treffer ging Ajax op 70% spelen. De goals die dan vallen zijn mooi, maar uiteindelijk zijn dat ded uitschieters waarmee Ajax laat zien wat er in zit als er op 100% wordt gespeeld.

Ik vind niet dat er vandaag hele grote uitschieters in positieve of negatieve zin waren, of het moet Kudus zijn. Goed optreden, hoewel hij nu vrijuit kon aanvallen. Ik ben benieuwd wat hij kan als Ajax onder meer druk staat.
p111
 p111 - zondag 20 september 2020 - 18:56   quote  deeplink  
Cijfers Onana 7 weinig maar goed.
Schuurs 5 slechte pot
Blind 5,5 te slordig
Martinez 6 voldoende
Mazra 6 voldoende
Kudes 7 goed
Alvares 6 voldoende
Promes 5,5 matig
Tadic 6 voldoende
Labyat 6 voldoende
Antoni 6,5 het meest dreigend.
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 18:56 schreef p111 het volgende:
Cijfers Onana 7 weinig maar goed.
Schuurs 5 slechte pot
Blind 5,5 te slordig
Martinez 6 voldoende
Mazra 6 voldoende
Kudes 7 goed
Alvares 6 voldoende
Promes 5,5 matig
Tadic 6 voldoende
Labyat 6 voldoende
Antoni 6,5 het meest dreigend.
Ik reageer nu ineens 2 keer in korte tijd. Hier gaat mijn bloed echt van borrelen haha. Blind en Schuurs onvoldoende? Hoe kan je ze beide een onvoldoende geven als ze de 0 hebben gehouden? Heb ze nergens heftig zien blunderen. Dat zelfde geldt voor Onana maar die geef je een 7? We hebben ze toch nergens echt in actie gezien. Dat is trouwens heel positief.
Eide
 Eide - zondag 20 september 2020 - 19:12   quote  deeplink  
Eens Freakie. Zeker Blind viel ook positief op met prachtige cross-passes.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik reageer nu ineens 2 keer in korte tijd. Hier gaat mijn bloed echt van borrelen haha. Blind en Schuurs onvoldoende? Hoe kan je ze beide een onvoldoende geven als ze de 0 hebben gehouden? Heb ze nergens heftig zien blunderen. Dat zelfde geldt voor Onana maar die geef je een 7? We hebben ze toch nergens echt in actie gezien. Dat is trouwens heel positief.
Slaat ook echt helemaal nergens op. Verdediging was prima, Promes was eigenlijk onze beste man. En Onana hoeft niets te doen voor een 7, haha.
Eide
 Eide - zondag 20 september 2020 - 19:13   quote  deeplink  
Ik vond Promes puur voetballend niet heel vele toevoegen. Hij is wel bij elke gevaarlijke aanval betrokken. Hij is makkelijk aanspeelbaar en brengt meestal tempo in het spel. Ik vind hem eigenlijk best prima op 10.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:13   quote  deeplink  
Onana 5.5
Mazraoui 7
Schuurs 6.5
Blind 6.5
Martinez 6
Alvarez 6.5
Kudus 7.5
Promes 5
Tadic 6
Labyad 6
Antony 7

Invallers
Dest 6.5
Neres 5

De rest te kort.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:13 schreef Eide het volgende:
Ik vond Promes puur voetballend niet heel vele toevoegen. Hij is wel bij elke gevaarlijke aanval betrokken. Hij is makkelijk aanspeelbaar en brengt meestal tempo in het spel. Ik vind hem eigenlijk best prima op 10.
Laat zijn man defensief veel te veel lopen, aan de bal vond ik hem vandaag weer heel slordig. Combinatie ligt hem dan weer wel.
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slaat ook echt helemaal nergens op. Verdediging was prima, Promes was eigenlijk onze beste man. En Onana hoeft niets te doen voor een 7, haha.
Thanks. Beetje bijval hier dus... sowieso onvoldoendes geven als je wint is belachelijk haha
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:13 schreef Loetje het volgende:
Onana 5.5
Mazraoui 7
Schuurs 6.5
Blind 6.5
Martinez 6
Alvarez 6.5
Kudus 7.5
Promes 5
Tadic 6
Labyad 6
Antony 7

Invallers
Dest 6.5
Neres 5

De rest te kort.
Tadic toch wel bij 2 goals betrokken. Assist en goal he.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Thanks. Beetje bijval hier dus... sowieso onvoldoendes geven als je wint is belachelijk haha
Mwa, dat is te opportunistisch denk ik. Je kunt winnen en een paar hebben die hun niveau niet halen. Maar zaten genoeg pluspunten in hoor
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Tadic toch wel bij 2 goals betrokken. Assist en goal he.
En verder iedere actie mislukt zon beetje. Daarom ook een voldoende. Niks meer en ook niet minder.
p111
 p111 - zondag 20 september 2020 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik reageer nu ineens 2 keer in korte tijd. Hier gaat mijn bloed echt van borrelen haha. Blind en Schuurs onvoldoende? Hoe kan je ze beide een onvoldoende geven als ze de 0 hebben gehouden? Heb ze nergens heftig zien blunderen. Dat zelfde geldt voor Onana maar die geef je een 7? We hebben ze toch nergens echt in actie gezien. Dat is trouwens heel positief.
Ik wil het uitleggen Onana een 7 voor een redding ,Schuurs verloor veel duels en is amper over de middellijn geweest tegen RKC .Blind was slordig een aantal ballen fout gespeeld en ook heel weinig lange ballen vooruit daarom een laag cijfer.En de 0 houden tegen RKC is geen verdienste.
p111
 p111 - zondag 20 september 2020 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:13 schreef Loetje het volgende:
Onana 5.5
Mazraoui 7
Schuurs 6.5
Blind 6.5
Martinez 6
Alvarez 6.5
Kudus 7.5
Promes 5
Tadic 6
Labyad 6
Antony 7

Invallers
Dest 6.5
Neres 5

De rest te kort.
Schuurs een 6.5 niet over de middelijn geweest en Martinez een 6 en die scoort een doelpunt sorry ik kijk waarschijnlijk anders naar voetballen.
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:31 schreef p111 het volgende:

[..]

Schuurs een 6.5 niet over de middelijn geweest en Martinez een 6 en die scoort een doelpunt sorry ik kijk waarschijnlijk anders naar voetballen.
Ik denk inderdaad dat we het anders zien ja. Misschien leren dat een verdediger over de middenlijn niet echt een manier is om te voetballen. Zo hoog staan de verdedigers van Bayern niet eens haha.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:31 schreef p111 het volgende:

[..]

Schuurs een 6.5 niet over de middelijn geweest en Martinez een 6 en die scoort een doelpunt sorry ik kijk waarschijnlijk anders naar voetballen.
Dus als je scoort verdien je altijd een 8? Martinez was buiten zijn goal gewoon erg slordig en dan is het gewoon net voldoende.

Schuurs hoeft ook niet over de middenlijn te komen, dat doet Blind wel. Schuurs samen met Kudus de meeste duels gewonnen en dat is precies wat een verdediger dient te doen.

Ofwel, ik weet niet hoe jij naar voetbal kijkt, maar ga je eerst maar eens verdiepen wat een verdediger dient te doen. En dat bedoel ik goed.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik wil het uitleggen Onana een 7 voor een redding ,Schuurs verloor veel duels en is amper over de middellijn geweest tegen RKC .Blind was slordig een aantal ballen fout gespeeld en ook heel weinig lange ballen vooruit daarom een laag cijfer.En de 0 houden tegen RKC is geen verdienste.
Schuurs heeft vrijwel al zijn duels gewonnen, haha.

Onana voor één redding een 7? En die fout voor rust dan? Meer is die niet voorgekomen.
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik wil het uitleggen Onana een 7 voor een redding ,Schuurs verloor veel duels en is amper over de middellijn geweest tegen RKC .Blind was slordig een aantal ballen fout gespeeld en ook heel weinig lange ballen vooruit daarom een laag cijfer.En de 0 houden tegen RKC is geen verdienste.
Geef je Onana een 7 voor een redding? Weinig lange ballen door Blind, gelukkig maar. Heb liever dat het middenveld aangespeeld wordt. De 0 houden is dan geen verdienste maar de 3-0 scoren tegen 10 man is dan wel iemands verdienste?
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus als je scoort verdien je altijd een 8? Martinez was buiten zijn goal gewoon erg slordig en dan is het gewoon net voldoende.

Schuurs hoeft ook niet over de middenlijn te komen, dat doet Blind wel. Schuurs samen met Kudus de meeste duels gewonnen en dat is precies wat een verdediger dient te doen.

Ofwel, ik weet niet hoe jij naar voetbal kijkt, maar ga je eerst maar eens verdiepen wat een verdediger dient te doen. En dat bedoel ik goed.
Ga je gvd mij na zitten praten... ik zeg hier nooit wat sssst hahahaa
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mwa, dat is te opportunistisch denk ik. Je kunt winnen en een paar hebben die hun niveau niet halen. Maar zaten genoeg pluspunten in hoor
Vooruit, alleen dan moet iemand het wel heel slecht doen.
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

En verder iedere actie mislukt zon beetje. Daarom ook een voldoende. Niks meer en ook niet minder.
Tsja hij doet het wel. Wel maar tegen RKC maar we weten dat Tadic dit overal kan.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Vooruit, alleen dan moet iemand het wel heel slecht doen.
Nouja, wellicht ben ik anders opgevoed daarin. Matig spelen is een 5 en dat is een nipte onvoldoende voor mij. Speel je heel slecht, is het 4 of lager.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2020 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja hij doet het wel. Wel maar tegen RKC maar we weten dat Tadic dit overal kan.
Daarom ook een voldoende. Maar Tadic moet gewoon de spits in. Laat daar anderen echt beter spelen.
freakie
 freakie - zondag 20 september 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2020 - 19:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, wellicht ben ik anders opgevoed daarin. Matig spelen is een 5 en dat is een nipte onvoldoende voor mij. Speel je heel slecht, is het 4 of lager.
Ja maar in dit geval kan je toch niet slecht spelen bij een 3-0 overwinning? Als je wint moet je het wel heel slecht doen voor een onvoldoende.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC Waalwijk (zondag 20 september, 16.45 uur) Eredivisie 3-0









0.0082700