BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Midtjylland (woensdag 25 november, 21.00 uur) Champions League 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 22 november 2020 - 23:29   quote  deeplink  
bpkb6vha9taca.png

Datum en tijdstip: Woensdag 25 november 2020, 21.00 uur
Locatie: Johan Cruijff ArenA, Amsterdam
Scheidsrechter Sergei Karasev (Rusland)
Competitie: UEFA Champions League

De wedstrijd
Deel 2 van de groepsfase van de UEFA Champions League staat na de interlandperiode weer direct voor de deur. Net als ervoor wordt er iedere week een Champions League duel afgewerkt in iedere groep.

En ook deze keer een cruciale pot voor Ajax. De uitwedstrijd heeft laten zien hoe stug de Denen weerstand kunnen bieden. Ajax MOET winnen en wel om 2 redenen. 1, bij een zege heeft Ajax hoe dan ook de overwintering in eigen hand voorafgaand aan het laatste thuisduel met Atalanta Bergamo. En 2, Liverpool mist zo ongekend veel spelers, dat Atalanta ondanks de 0-5 nederlaag thuis best hoop zal hebben op een resultaat daar.

Tevens is Ajax bij een zege hoe dan ook zeker van Europese overwintering. Bij een zege van Ajax en een nederlaag van Atalanta, heeft Ajax, mits het op doelsaldo na Liverpool uit nog altijd boven Atalanta staat, tegen de Italianen thuis genoeg aan 0-0, 1-1 of 2-2. Maar Ajax en afmaken...

Stand groep D
1. Liverpool 3-9 (+8)
2. AJAX 3-4 (+0)
3. Atalanta Bergamo 3-4 (-1)
4. FC Midtjylland 3-0 (-7)

Programma Groep D:
Liverpool - Atalanta Bergamo
AJAX - FC Midtjylland

47esnhvj.png

Ons aller Ajax
Ajax is in de Eredivisie bezig aan een ongekende reeks. In de laatste 5 wedstrijden wist de ploeg maarliefst 31 goals te maken! Over 9 wedstrijden is de 37 goals tot op heden een record.

Toch was het zondag weer vrezen. Klaassen, Mazraoui en Labyad vielen uit en met name de eerste is te hopen dat hij het treffen met de Denen haalt. Klaassen is onmisbaar bij Ajax. Begin deze week zal daar uitsluitsel over komen. Ook voor Antony wordt de wedstrijd een race tegen de klok. Met het programma van 10 wedstrijden in 31 dagen, zou het voor Ten Hag fijn zijn als er niet teveel spelers geblesseerd zullen raken, zeker niet met 3 peperdure Champions League wedstrijden op komst.

Voor Ajax is het dus zaak te winnen en de uitwedstrijd goed te analyseren. Daar ging simpelweg teveel niet goed en dat moet Ajax mee gaan nemen. Tevens zou het welkom zijn als de zege niet te moeilijk tot stand komt en dan hopen op een meevaller uit Liverpool. Maar Ajax zal gewaarschuwd zijn.

z5mmxaki.png

Onze tegenstander, FC Midtjylland
FC Midtjylland heeft zich dit weekend uitstekend herpakt. Waar de vorige generale repetitie richting Ajax fors verloren werd (4-1), werd er zaterdag met maarliefst 4-0(!) gewonnen van de Deense grootmacht FC Kopenhagen. Pione Sisto, eerder begeert door Ajax, was verantwoordelijk voor 2 goals.

3 weken geleden liet FC Midtjylland zien dat het wel degelijk kan voetballen. En eigenlijk een week eerder ook al. Op Angela was het niet minder dan Liverpool en na de vroege 2-0 achterstand tegen Ajax, werd Ajax een half uur van het kastje naar de muur gespeeld. De Denen laten zien aanvallend prima voetbal te kunnen spelen met veel beweging bij de voorste 4. Na de uitwedstrijd moet Ajax absoluut gewaarschuwd zijn!

Tot slot
Wederom een cruciale wedstrijd met enorme belangen voor het vervolg. Ik wens alle Ajacieden dan ook weer een prachtige wedstrijd toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 00:55   quote  deeplink  
Foutje, FC Midtjylland won gisteren met 1-2 bij Aarhus. Speelronde ervoor was Kopenhagen.
Eide
 Eide - maandag 23 november 2020 - 05:46   quote  deeplink  
Goed bezig ouwe.
remco k
 remco k - maandag 23 november 2020 - 07:20   quote  deeplink  
Heerlijk weer Loetje.
AkaS
 AkaS - maandag 23 november 2020 - 07:43   quote  deeplink  
Mooi Loetje!

Ik vrees een goed resultaat van Atalanta.
Maakt het er niet makkelijker op voor ons.

Hopelijk blijft Klaassen beschikbaar en trekt Neres zijn vorm door!
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 07:43 schreef AkaS het volgende:
Mooi Loetje!

Ik vrees een goed resultaat van Atalanta.
Maakt het er niet makkelijker op voor ons.

Hopelijk blijft Klaassen beschikbaar en trekt Neres zijn vorm door!
Opzich niet helemaal waar gap.

Ook bij een goed resultaat van Atalanta houden wij als we winnen gewoon alles in eigen hand. Alleen moeten we dan waarschijnlijk die laatste wedstrijd wel winnen.

En dat is voor Ajax misschien wel beter. Ajax kon immers vorig jaar tegen Valencia ook niet op resultaat spelen.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 november 2020 - 10:31   quote  deeplink  
mooi stukje loet en hoop op een mooi resultaat.. durf geen voorspelling te doen maar hoop op een mooie pot
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 23 november 2020 - 11:19   quote  deeplink  
Laten we hopen dat Klaasen snel hersteld, daar zijn aanwezigheid wel belangrijk blijft.

Mogelijk dat zijn blessure (en die van meerdere spelers) afkomstig zijn van teveel voetbal op korte termijn i.c.m. het Nationale Elftal. Overbelast zal denkelijk de (hoofd)reden zijn, hiervan.

Toch verwacht ik wel een goede prestatie van ons die we thuis moeten klaren,
als is dat maar met 2 - 1 overwinning.

Laten we ervan uitgaan dat Liverpool de wedstrijd net als wij kunnen winnen,
dan is dat al een stap verder voor ons om als tweede te kunnen eindigen.

Daarna zien we wel verder als de wedstrijd uit tegen Liverpool in zicht komt.
Nu maar even per wedstrijd gaan rekenen lijkt mij, en niet teveel vooruit ! !

Ook de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht had niet gedaan moeten worden, daar clubs als Ajax, PSV, Feyenoord en AZ vrij hadden moeten krijgen.

Echt een zeer grote fout van de KNVB vind ik,
nu de kans aanwezig blijft van nóg meer blessures.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 november 2020 - 11:25   quote  deeplink  
4-0!!! Kein geloel, gewoon winnen!
remco k
 remco k - maandag 23 november 2020 - 11:38   quote  deeplink  
Ook Ajax weet waar het aan toe is. Woensdag spelen zij hun thuiswedstrijd tegen FC Midtjylland onder leiding van de Rus Sergei Karasev,
nummer10
 nummer10 - maandag 23 november 2020 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 11:19 schreef Onze Ajax het volgende:
Ook de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht had niet gedaan moeten worden, daar clubs als Ajax, PSV, Feyenoord en AZ vrij hadden moeten krijgen.

Echt een zeer grote fout van de KNVB vind ik,
nu de kans aanwezig blijft van nóg meer blessures.
als de amateurclubs erin waren gebleven hadden we toch ook gewoon moeten spelen en dit was vooraf toch gewoon bekend dat dit gespeelt ging worden? ik erger me meer aan de nutteloze oefeninterlands
nummer10
 nummer10 - maandag 23 november 2020 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 11:38 schreef remco k het volgende:
Ook Ajax weet waar het aan toe is. Woensdag spelen zij hun thuiswedstrijd tegen FC Midtjylland onder leiding van de Rus Sergei Karasev,
oude bekende of dat dan weer niet ?
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 11:19 schreef Onze Ajax het volgende:
Laten we hopen dat Klaasen snel hersteld, daar zijn aanwezigheid wel belangrijk blijft.

Mogelijk dat zijn blessure (en die van meerdere spelers) afkomstig zijn van teveel voetbal op korte termijn i.c.m. het Nationale Elftal. Overbelast zal denkelijk de (hoofd)reden zijn, hiervan.

Toch verwacht ik wel een goede prestatie van ons die we thuis moeten klaren,
als is dat maar met 2 - 1 overwinning.

Laten we ervan uitgaan dat Liverpool de wedstrijd net als wij kunnen winnen,
dan is dat al een stap verder voor ons om als tweede te kunnen eindigen.

Daarna zien we wel verder als de wedstrijd uit tegen Liverpool in zicht komt.
Nu maar even per wedstrijd gaan rekenen lijkt mij, en niet teveel vooruit ! !

Ook de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht had niet gedaan moeten worden, daar clubs als Ajax, PSV, Feyenoord en AZ vrij hadden moeten krijgen.

Echt een zeer grote fout van de KNVB vind ik,
nu de kans aanwezig blijft van nóg meer blessures.
Dat laatste volstrekt eens. Klinkklare onzin om er nog even een wedstrijd tegen Utrecht tussendoor te peuren. Geen speler die daar op zit te wachten, geloof mij maar.
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 11:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als de amateurclubs erin waren gebleven hadden we toch ook gewoon moeten spelen en dit was vooraf toch gewoon bekend dat dit gespeelt ging worden? ik erger me meer aan de nutteloze oefeninterlands
Klopt, nu spelen echter Feyenoord en AZ niet. Daar hadden Ajax en PSV in dit belang gewoon bij moeten komen.
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 11:38 schreef remco k het volgende:
Ook Ajax weet waar het aan toe is. Woensdag spelen zij hun thuiswedstrijd tegen FC Midtjylland onder leiding van de Rus Sergei Karasev,
Thanks, ga het erin zetten. Was gister nog onbekend.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 november 2020 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 12:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt, nu spelen echter Feyenoord en AZ niet. Daar hadden Ajax en PSV in dit belang gewoon bij moeten komen.
daar ben ik het dan wel meeeens.. of allemaal, of geen één... maar goed als ajax zou ik gewoon lekker jong ajax opstellen in combinatie met reservers van ajax 1, kunnen ze gelijk laten zien waar ze staan
Pietje
 Pietje - maandag 23 november 2020 - 13:29   quote  deeplink  
Knap werk weer, Loetje! Ik doe het je niet na, hoor.
Deze wedstrijd moet Ajax gewoon kunnen winnen. De exacte uitslag zal me worst wezen, als de drie punten maar in Amsterdam blijven.
Nou vooruit, toch een voorspelling: 3-1
Ik hoop wel, dat alle blessures van gisteren meevallen. Mocht Davy Klaassen er onverhoopt niet bij zijn, dan is dat wel een gigantische aderlating.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2020 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 23 november 2020 - 13:29   quote  deeplink  
Dubbel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2020 door Pietje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 november 2020 - 14:05   quote  deeplink  
Voor mij is het enige belangrijke dat Ajax gewoon deze wedstrijd wint, want dan zijn we zeker van Europees voetbal.Atalanta en Liverpool mogen doen wat ze willen, maar zou mooi zijn als Liverpool die wedstrijd wint, want dan gaan ze niet hun sterkste elftal opstellen tegen Ajax! ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 12:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

daar ben ik het dan wel meeeens.. of allemaal, of geen één... maar goed als ajax zou ik gewoon lekker jong ajax opstellen in combinatie met reservers van ajax 1, kunnen ze gelijk laten zien waar ze staan
Denk je dat die zich echt willen bewijzen in een wedstrijd waar heel Ajax dan een signaal mee afgeeft die totaal onbelangrijk te vinden?
nummer10
 nummer10 - maandag 23 november 2020 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 15:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk je dat die zich echt willen bewijzen in een wedstrijd waar heel Ajax dan een signaal mee afgeeft die totaal onbelangrijk te vinden?
geen idee, maar hij zal toch gespeelt moeten worden, en omdat nu te doen met de basis 11 lijkt me geen slim idee.. dus dan zou ik voor de optie reservers plus jeugd gaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 23 november 2020 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 15:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen idee, maar hij zal toch gespeelt moeten worden, en omdat nu te doen met de basis 11 lijkt me geen slim idee.. dus dan zou ik voor de optie reservers plus jeugd gaan..
Waarom is precies die wedstrijd geen goed idee?
nummer10
 nummer10 - maandag 23 november 2020 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom is precies die wedstrijd geen goed idee?
de wedstrijd moet wel gespeelt worden, ik geef alleen aan dat ik zelf in die beker wedstrijd niet de basis 11 op zal stellen ivm het drukke programma en de blessures
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 november 2020 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 17:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de wedstrijd moet wel gespeelt worden, ik geef alleen aan dat ik zelf in die beker wedstrijd niet de basis 11 op zal stellen ivm het drukke programma en de blessures
Inderdaad andere jongens een kans geven. Beker is toch totaal niet belangrijk.
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 17:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de wedstrijd moet wel gespeelt worden, ik geef alleen aan dat ik zelf in die beker wedstrijd niet de basis 11 op zal stellen ivm het drukke programma en de blessures
En dat ben ik totaal met je eens.

Ajax heeft in mijn inziens 2 belangen dit jaar.

1, kampioen worden zodat er komend jaar weer CL inkomsten zijn, waar de begroting op afgesteld is en deze is dus belangrijk, helemaal in deze periode.

2, overwinteren in de CL en niet meer alleen in Europa. En waarom, omdat Ajax het nu in eigen hand heeft en die extra miljoenen de ellende van dit jaar weer een deel kunnen compenseren.

De rest zal mij een totale rotzorg zijn. Al verliezen we daar met 8-1 van Utrecht (nee, ik gun dat Ajax niet en blablabla), maar zal ik er niet wakker van liggen. Weer wat ruimtes in het programma, gezien er ook een EK achter dit idiote seizoen komt.
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 17:42   quote  deeplink  
Die 2e, overwinteren in de CL wil ik wel even toelichten.

Ik was en ben het met Overmars eens dat je in een tussenjaar als deze waar clubs financieel hard getroffen worden dat zegt en sta daar ook achter.

Echter, Ajax mag van zichzelf eisen dat het van FC Midtjylland wint wat betekent dat je het de laatste speelronde hoe dan ook in eigen hand hebt tegen je directe concurrent. Dan moet je voor jezelf ook eisen dat je die wint.

Valencia moet met dat betreft een wake up call zijn geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - maandag 23 november 2020 - 17:58   quote  deeplink  
eens loetje. daarbij kampioen dit jaar was toch gewoon rechstreekseplaatsing als ik me niet vergis ? iets wat nederland aan ajax te danken heeft.. mag er niet aan denken dat een psv of wie dan ook daarmee vandoor gaat..
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 17:58 schreef nummer10 het volgende:
eens loetje. daarbij kampioen dit jaar was toch gewoon rechstreekseplaatsing als ik me niet vergis ? iets wat nederland aan ajax te danken heeft.. mag er niet aan denken dat een psv of wie dan ook daarmee vandoor gaat..
Jazeker.
Eide
 Eide - maandag 23 november 2020 - 18:43   quote  deeplink  
Eens Loetje. Ajax heeft zeker nog kans zat om te overwinteren in de CL, maar eerst maar eens winnen van die Denen en Europees overwinteren veilig stellen.
Loetje
 Loetje - maandag 23 november 2020 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 18:43 schreef Eide het volgende:
Eens Loetje. Ajax heeft zeker nog kans zat om te overwinteren in de CL, maar eerst maar eens winnen van die Denen en Europees overwinteren veilig stellen.
Zeker hoor, dat was prioriteit één!

Maar als je kijkt dat wanneer je van die Denen wint het in een rechtstreeks duel in eigen hand hebt, moet dat altijd je doel zijn.

En ik vind dat Ajax koste wat kost, gewoon van die Denen moet winnen. Dat is op papier nog het minste wat je in de CL aantreft he. Uitwedstrijd moet een eye-opener zijn geweest want daar hadden we eigenlijk nooit mogen winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 november 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Super weer Brabo!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 november 2020 - 20:27   quote  deeplink  
Hey gappies,
Don't worry, 'bout a thing....
Cause every little thing's gonna be allright

Oké, ook een voorspelling: 4-1
remco k
 remco k - dinsdag 24 november 2020 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2020 - 17:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de wedstrijd moet wel gespeelt worden, ik geef alleen aan dat ik zelf in die beker wedstrijd niet de basis 11 op zal stellen ivm het drukke programma en de blessures
Eens.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 november 2020 - 13:50   quote  deeplink  
heb normaal geen zenuwen een dag voor een wedstrijd, maar nu dus wel.. hoop echt dat mijn gevoel er compleet naast zit
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 november 2020 - 15:15   quote  deeplink  
Komt nu ook wat meer spanning op. Uitslagen gaan langzaam bepalend zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 november 2020 - 16:05   quote  deeplink  
GOED NIEUWS

Klaassen, Antony, Labyad en Mazraoui alle 4 fit genoeg voor FC Midtjylland.

Wel even nadenken hoe je dat zaterdag gaat doen, voor je dit iedere week gaat krijgen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 november 2020 - 16:08   quote  deeplink  
Davy Klaassen is nog een vraagteken voor de belangrijke Champions League-wedstrijd van Ajax tegen FC Midtjylland. De middenvelder doet niet mee aan de afsluitende training, maar Erik ten Hag is optimistisch. Verder heeft de trainer de meeste spelers terug.

Alleen de langdurig geblesseerde Mohammed Kudus ontbreekt sowieso, aldus Ten Hag. "Klaassen traint vanmiddag niet, maar ik hoop en verwacht dat hij morgen beschikbaar is. Het is vandaag nog niet goed genoeg. Ik houd een slag om de arm", vertelt de trainer op de persconferentie. "Maar als hij kan rennen, gaat hij starten. Ik stel hem als eerste op."

Naast Klaassen vielen ook Noussair Mazraoui en Zakaria Labyad uit tegen Heracles Almelo (5-0). De twee zijn zo goed als zeker inzetbaar, net als Antony. De Braziliaan ontbrak zondag door hamstringklachten. Ten Hag: "Mazraoui gaat trainen, maar ook dat moeten we nog even bekijken. De verwachting is dat hij beschikbaar is. Labyad en Antony zijn denk ik ook inzetbaar."

Ajax trapt woensdag om 21.00 uur af tegen FC Midtjylland. De Amsterdammers staan na drie speeldagen op vier punten, evenveel als Atalanta Bergamo. Midtjylland is nog puntloos, terwijl koploper Liverpool tot nu toe de volle buit pakte.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 november 2020 - 16:08   quote  deeplink  
Ofwel, lichte correctie. Kleine slag om de arm houden
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 november 2020 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2020 - 15:15 schreef Loetje het volgende:
Komt nu ook wat meer spanning op. Uitslagen gaan langzaam bepalend zijn.
denk dat dat het zal zijn indd.. en super nieuws qua spelers, alleen klaassen dus afwachten.. voorhoede neem ik aan met samba brasil en tadic in de punt (hoop ik tenminste)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2020 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - woensdag 25 november 2020 - 07:25   quote  deeplink  
Basisplaats voor ten hag....
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 25 november 2020 - 07:43   quote  deeplink  
Zelf ga ik ervan uit dat we wél gaan winnen, maar dat het niet zo gemakkelijk gaat worden als wat we (kunnen) denken.

Ondanks dat iedereen blessurevrij is mag deze wedstrijd niet als gemakkelijk worden opgevat dat we eventjes met 4 - 1 gaan winnen. Zelf hou ik het op 2 - 1 in de 86e minuut o.i.d. Zo'n soort wedstrijd gaat het na mijn mening worden.

Ook moeten we paraat blijven op de mogelijke (goede) prestatie van Atalanta Bergamo, ook gezien de situatie bij Liverpool met zijn vele blessures. Toch blijf ik erbij dat Liverpool de wedstrijd wél gaat winnen, gezien hun selectiekwaliteit.

Al met al ben ik wél positief over een overwinning zowel van Ajax als van Liverpool.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 november 2020 - 09:47   quote  deeplink  
Het wordt een lastig potje, mijn angst gaat uit naar onze verdediging, ben vang dat de backs te hoog staan bij een counter, ons centrale duo komt dan te veel onder druk te staan.
Midtjylland heeft niets te verliezen, gaan vol op de counter...
Dus ben benieuwd of onze verdediging het gaat houden..

Als ze er maar 1 meer inschieten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2020 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2020 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 09:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het wordt een lastig potje, mijn angst gaat uit naar onze verdediging, ben vang dat de backs te hoog staan bij een counter, ons centrale duo komt dan te veel onder druk te staan.
Midtjylland heeft niets te verliezen, gaan vol op de counter...
Dus ben benieuwd of onze verdediging het gaat houden..

Als ze er maar 1 meer inschieten..
De vorige keer kwamen hun gevaarlijke momenten juist doordat ons middenveld heel vaak verkeerd staat. En uit balans is.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 11:33   quote  deeplink  
IT'S MATCHDAY!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 11:42   quote  deeplink  
Moet zeggen dat ik voor het eerst dit seizoen spanning voel, al is het niet heel veel. Maar deze is wel echt belangrijk.

Zit alles mee en wij en Liverpool winnen, speel je over 14 dagen de absolute wedstrijd van het jaar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 november 2020 - 12:29   quote  deeplink  
ad voorspelling is dezelfde opstelling als tegen heracles.. met labyad en traore dus.. niet mijn keus maar goed.. we gaan het zien, alleen deze kun en MOET je gewoon winnen..

succes allemaal, hoop op een prachtige pot van ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 12:45   quote  deeplink  
Onana,

Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico
Klaassen, Labyad, Gravenberch,
Antony, Tadic en Neres.

Als het even kan, deze. Op 10 is er niks beters en Tadic blijft gewoon sterk als spits voor de rest.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 november 2020 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 12:45 schreef Loetje het volgende:
Onana,

Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico
Klaassen, Labyad, Gravenberch,
Antony, Tadic en Neres.

Als het even kan, deze. Op 10 is er niks beters en Tadic blijft gewoon sterk als spits voor de rest.
eens met het materiaal wat er nu is..
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2020 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 12:45 schreef Loetje het volgende:
Onana,

Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico
Klaassen, Labyad, Gravenberch,
Antony, Tadic en Neres.

Als het even kan, deze. Op 10 is er niks beters en Tadic blijft gewoon sterk als spits voor de rest.
Anthony gaat geen risico mee genomen worden en dat lijkt me meer dan terecht..

Anders was ik het helemaal eens geweest
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Daarom, als het even kan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Midtjylland (woensdag 25 november, 21.00 uur) Champions League 3-1









0.0126090