BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Midtjylland (woensdag 25 november, 21.00 uur) Champions League 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 25 november 2020 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen treffen wij en een sterker Liverpool en een Liverpool dat veel meer moet. Simpel is dat.
Op zich valt dat ook wel mee gezien Liverpool ook nog tegen Midtjylland moet. Met 12 punten zijn ze gewoon door.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 23:20   quote  deeplink  
Iemand behoefte aan een vervroegd topic tegen Liverpool? Kan alleen dan minder accuraat nieuws geven omtrent komend weekend.

Als de behoefte is er eerder over te discussieren, maak ik hem morgen
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2020 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

0-0 of 1-1 he. Wanneer we op doelsaldo voorblijven komt daar 2-2 nog bij
Jup.

Uiteindelijk moet je in de cl gewoon proberen je wedstrijden te winnen.

Die 2-0 voorsprong tegen atalanta weggeven is gewoon doodzonde geweest. Dan had je zelf op 9 punten gestaan.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:19 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Op zich valt dat ook wel mee gezien Liverpool ook nog tegen Midtjylland moet. Met 12 punten zijn ze gewoon door.
Jawel, maar die willen het niet van de laatste pot hebben.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup.

Uiteindelijk moet je in de cl gewoon proberen je wedstrijden te winnen.

Die 2-0 voorsprong tegen atalanta weggeven is gewoon doodzonde geweest. Dan had je zelf op 9 punten gestaan.
Yep, zoals wel vaker. Een wedstrijd killen.

Schreef er vanmiddag toevallig een stukje over
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep, zoals wel vaker. Een wedstrijd killen.

Schreef er vanmiddag toevallig een stukje over
Ik vond Ajax daar vandaag goed in.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 november 2020 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Ajax daar vandaag goed in.
Nouja, na die 3-0 kan er weinig meer fout gaan.

Ben vooral blij dat Ajax niet angstig werd van de vele gemiste kansen. Dat is voor mij het pluspunt van vandaag
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 november 2020 - 00:30   quote  deeplink  
zoals velen mij vaak negatief vinden, wat zo lijkt overigens wat is onbedoeld en wil het beste voor ajax. zeg ik nu zoals gravenberch, 2x winnen en we zijn groepswinaar ;) en dat is echt wel mogelijk, maar dan wel zonder traore aub..
wvb
 wvb - donderdag 26 november 2020 - 05:02   quote  deeplink  
Traoré neen dat kan echt niet.
Zo onbesuisd, à technisch, bonkig.
Ook qua kijkspel, het ziet er niet uit, geen enkele elegantie.
Een trainer van allure zou dit niet moeten willen, tenminste als je voor een topclub door wilt gaan. Het is een beetje lachwekkend.
Ajax heeft enkele malen eerder soortgelijke spitsen gehad.
Allemaal een kort leven beschoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2020 door wvb --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2020 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 05:02 schreef wvb het volgende:
Traoré neen dat kan echt niet.
Zo onbesuisd, à technisch, bonkig.
Ook qua kijkspel, het ziet er niet uit, geen enkele elegantie.
Een trainer van allure zou dit niet moeten willen, tenminste als je voor een topclub door wilt gaan. Het is een beetje lachwekkend.
Ajax heeft enkele malen eerder soortgelijke spitsen gehad.
Allemaal een kort leven beschoren.
Europees kun je echt niet aankomen met Traore en Labyad. Missen teveel kansen.
Schuurs doet het op het moment aardig maar Liverpool en Atalanta zullen bepalend zijn voor waar hij nu staat.
De rest vult het prima in.
AkaS
 AkaS - donderdag 26 november 2020 - 08:15   quote  deeplink  
Vind ik dus ook wvb.

We hebben een behoorlijk elftal maar dat is zeker een positie waar het elftal devalueren, samen met de positie die door Labyad wordt ingevuld.

Labyad is een speler voor de breedte, geen basis!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 november 2020 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

De enige Waarde daaraan is dat we dan aan een gelijkspel genoeg hebben.
Mits Atalanta zich inhoudt tegen die Denen, die gaan met een grote uitslag winnen, let maar op..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 november 2020 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen treffen wij en een sterker Liverpool en een Liverpool dat veel meer moet. Simpel is dat.
Gewoon winnen, die arrogante kop van Klopp laten verstommen met zijn 3 wissels in één klap in Amsterdam
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 november 2020 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2020 - 23:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

0-0 of 1-1 he. Wanneer we op doelsaldo voorblijven komt daar 2-2 nog bij
Atalanta gaat uithalen tegen Midtjylland..Ajax had er gister in de 1e helft al 4 in kunnen schieten...
p111
 p111 - donderdag 26 november 2020 - 09:33   quote  deeplink  
Klopp heeft nu ook buiten de geblesseerden nog eens 5 man buiten de basis gelaten.Toppunt van arrogantie.Hopelijk dat Ajax die arrogantie kan afstraffen.
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2020 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 08:15 schreef AkaS het volgende:
Vind ik dus ook wvb.

We hebben een behoorlijk elftal maar dat is zeker een positie waar het elftal devalueren, samen met de positie die door Labyad wordt ingevuld.

Labyad is een speler voor de breedte, geen basis!
Ik snap dat je dat van Labyad zegt hoor, ben namelijk helemaal geen fan van hem.

Maar hij speelde gister in mijn optiek echt wel een goede wedstrijd. Als dat wekelijks doet en meer an die positie gaat wennen, dan is hij wel basis materiaal.

Ik vermoed alleen dat zijn prestaties 1 constante hebben, en dat is dat ze nooit constant zijn...
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 november 2020 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 08:15 schreef AkaS het volgende:
Vind ik dus ook wvb.

We hebben een behoorlijk elftal maar dat is zeker een positie waar het elftal devalueren, samen met de positie die door Labyad wordt ingevuld.

Labyad is een speler voor de breedte, geen basis!
maar wel beter dan promes op 10. zou ook niet weten wie op dit moment, ja klaassen maar dan ga je op 6 weer flink achteruit.. kudus gaat sws de vaste 10 worden dat kan niet anders, zo niet en hij houd labyad daar of hij gooit labyad weer ergens anders is tenhag helemaal de weg kwijt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2020 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 november 2020 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 09:33 schreef p111 het volgende:
Klopp heeft nu ook buiten de geblesseerden nog eens 5 man buiten de basis gelaten.Toppunt van arrogantie.Hopelijk dat Ajax die arrogantie kan afstraffen.
Niet hopen, dit moeten ze afstraffen, er op en er over....te paard te paard!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 november 2020 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 12:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar wel beter dan promes op 10. zou ook niet weten wie op dit moment, ja klaassen maar dan ga je op 6 weer flink achteruit.. kudus gaat sws de vaste 10 worden dat kan niet anders, zo niet en hij houd labyad daar of hij gooit labyad weer ergens anders is tenhag helemaal de weg kwijt..
Idd Kudus, dat wordt straks de vervanger van Labyad
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2020 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 13:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd Kudus, dat wordt straks de vervanger van Labyad
Eens, maar Labyad speelde gewoon een goede eerste helft. De tweede helft ging Tadic zwerven en kwam Zakaria niet meer in het stuk voor, maar z'n eerste helft was echt een dikke prima.

Maar als Kudus straks fit is gaat die nat op 10 spelen en dan hebben we hartstikke veel profijt dat we zo'n gozer voor de breedte hebben.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2020 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 14:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar Labyad speelde gewoon een goede eerste helft. De tweede helft ging Tadic zwerven en kwam Zakaria niet meer in het stuk voor, maar z'n eerste helft was echt een dikke prima.

Maar als Kudus straks fit is gaat die nat op 10 spelen en dan hebben we hartstikke veel profijt dat we zo'n gozer voor de breedte hebben.
Labyad had gewoon moeten scoren. Zijn handelingssnelheid is ook te laag. Hoeveel counters hebben hij en vaak ook samen met
Traore om zeep geholpen? Komen we er met 2/3 man uit waaronder deze twee dan komt er meestal niets uit.
Viel me tegen Heracles op en gisteren weer.

9 man doen goed mee en twee hebben het niveau niet Europees.
Eredivisie red je het wel met ze in de basis.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2020 - 15:01   quote  deeplink  
Gisteren kreeg ik de vraag wie is eigenlijk de beste speler van Ajax?
Wie komen jullie uit en waarom?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 november 2020 - 15:15   quote  deeplink  
Op no.1 Tadic, omdat hij een allrounder is en meestal op de goede positie staat ook sleept hij het elftal mee.

Op no.2 Onana, wat een geweldenaar

Op no.3 Gravenbergh en Kudus, tenminste wat ik tot nu toe gezien van beide heren.
Ik denk wel dat beiden met de tijd naar nummer 1 gaan, en dan moeten ze het maar onderling uitvechten. -;)
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2020 - 16:01   quote  deeplink  
Momenteel is dat zonder twijfel Tadic.
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2020 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 15:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Labyad had gewoon moeten scoren. Zijn handelingssnelheid is ook te laag. Hoeveel counters hebben hij en vaak ook samen met
Traore om zeep geholpen? Komen we er met 2/3 man uit waaronder deze twee dan komt er meestal niets uit.
Viel me tegen Heracles op en gisteren weer.

9 man doen goed mee en twee hebben het niveau niet Europees.
Eredivisie red je het wel met ze in de basis.
Hij had zeker moeten scoren, maar z'n eerste helft was verder gewoon prima. Ik begrijp niet zo goed waarom dat moeilijk is te erkennen, zelfs als je hem geen basismateriaal vindt (net als ik).
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2020 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 16:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij had zeker moeten scoren, maar z'n eerste helft was verder gewoon prima. Ik begrijp niet zo goed waarom dat moeilijk is te erkennen, zelfs als je hem geen basismateriaal vindt (net als ik).
Andere beleving denk ik. Heeft het niveau gewoon niet.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2020 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 15:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Op no.1 Tadic, omdat hij een allrounder is en meestal op de goede positie staat ook sleept hij het elftal mee.

Op no.2 Onana, wat een geweldenaar

Op no.3 Gravenbergh en Kudus, tenminste wat ik tot nu toe gezien van beide heren.
Ik denk wel dat beiden met de tijd naar nummer 1 gaan, en dan moeten ze het maar onderling uitvechten. -;)
Ik kwam ook bij Tadic Onana uit. Blind ook nog wel erg belangrijk.
Kudus, Neres, Gravenberch, Anthony potentie ook zat lopen.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 november 2020 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 15:01 schreef Hummel10 het volgende:
Gisteren kreeg ik de vraag wie is eigenlijk de beste speler van Ajax?
Wie komen jullie uit en waarom?
De belangrijkste is voor mij Davy Klaassen, met afstand zelfs. Ik denk dat het verschil met of zonder een enorme uitwerking heeft op de rest van de ploeg. De beste is Tadic, die zijn vorm aardig terug heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 november 2020 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

De belangrijkste is voor mij Davy Klaassen, met afstand zelfs. Ik denk dat het verschil met of zonder een enorme uitwerking heeft op de rest van de ploeg. De beste is Tadic, die zijn vorm aardig terug heeft.
Blind ook, was gisteren weer goed met name in de passing, natuurlijk is de nummer 6 positie belangrijk in het elftal, Klaassen hoort wel in de top 3 thuis maar dat zijn er zoveel.

Het is niet moeilijk voor mij om Tadic aan te wijzen als de onbetwiste no.1, daarna volgen er heel veel die de potentie hebben om de beste te worden.

Zoals: Neres, Gravenbergh Kudus, Antony
p111
 p111 - donderdag 26 november 2020 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 14:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar Labyad speelde gewoon een goede eerste helft. De tweede helft ging Tadic zwerven en kwam Zakaria niet meer in het stuk voor, maar z'n eerste helft was echt een dikke prima.

Maar als Kudus straks fit is gaat die nat op 10 spelen en dan hebben we hartstikke veel profijt dat we zo'n gozer voor de breedte hebben.
Vergeet je even de gemiste kansen van Labyad
Loetje
 Loetje - donderdag 26 november 2020 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind ook, was gisteren weer goed met name in de passing, natuurlijk is de nummer 6 positie belangrijk in het elftal, Klaassen hoort wel in de top 3 thuis maar dat zijn er zoveel.

Het is niet moeilijk voor mij om Tadic aan te wijzen als de onbetwiste no.1, daarna volgen er heel veel die de potentie hebben om de beste te worden.

Zoals: Neres, Gravenbergh Kudus, Antony
Blind is tot op heden dit seizoen ietsje minder. Vorig jaar in het begin was hij de belangrijkste. Wel met je eens dat zowel hij als Schuurs gisteren dik in orde waren.

Daarbij heeft de praktijk inmiddels ruimschoots uitgewezen wat Ajax is met of zonder Davy Klaassen. Nee, die staat voor mij met afstand op een.

Gravenberch heeft wel de potentie om de beste speler van Ajax te worden. Die was gister echt belachelijk goed.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2020 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

De belangrijkste is voor mij Davy Klaassen, met afstand zelfs. Ik denk dat het verschil met of zonder een enorme uitwerking heeft op de rest van de ploeg. De beste is Tadic, die zijn vorm aardig terug heeft.
Nou ik kwam tot de conclusie dat we een sterk team hebben met veel belangrijke spelers zoals
Klaassen, Tadic, Blind, Nico aangevuld met talent. We er eigenlijk best goed voor staan. Tadic de beste denk ik ook wel nu hij weer in vorm is.

Mis Kudus en Anthony wel zijn leuk om naar te kijken
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 18:03 schreef p111 het volgende:

[..]

Vergeet je even de gemiste kansen van Labyad
Nee, hoe kom je daar nou bij? Hij voetbalde gewoon een prima eerste helft. Natuurlijk moet hij die intikker maken, maar dat moment bepaald niet of hij een goede helft speelde of niet.
AkaS
 AkaS - donderdag 26 november 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 15:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Labyad had gewoon moeten scoren. Zijn handelingssnelheid is ook te laag. Hoeveel counters hebben hij en vaak ook samen met
Traore om zeep geholpen? Komen we er met 2/3 man uit waaronder deze twee dan komt er meestal niets uit.
Viel me tegen Heracles op en gisteren weer.

9 man doen goed mee en twee hebben het niveau niet Europees.
Eredivisie red je het wel met ze in de basis.
Precies,hij viel niet door de mand gisteren. Maar ik vond hem ook niets brengen waarvan ik dacht... meerwaarde. Hard werken, maar dat lijkt me logisch. Het missen van de opgelegde kans vond ik echt niet kunnen. En wat ik vooral bedoel is dat mijn inziens we een ploeg hebben waar op 9 posities tegen Liverpool gestreden kan worden maar dat zowel Traore als Labyad mijn inziens dat niveau niet zullen aantikken.

Daarom mijn post over devaluatie op deze 2 posities.

Het lijkt alsof Traore dit seizoen in de etalage moet en dat men op zoek gaat naar een aankoop voor volgend seizoen en of hopen dat Brobbey zich laat gelden.

Iemand trouwens een Kudus update?

Ook eens met Tadic, Onana, Gravenberch, maar ook Neres!
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2020 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 19:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Iemand trouwens een Kudus update?
Gaat goed, traint op de Toekomst en wordt na de winterstop terug verwacht.
AkaS
 AkaS - donderdag 26 november 2020 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 20:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Gaat goed, traint op de Toekomst en wordt na de winterstop terug verwacht.
Dank Eide, hopelijk dat we dan nog CL mogen spelen en hij terug op niveau komt... Wat een prachtige speler vond ik hem.
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2020 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 20:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dank Eide, hopelijk dat we dan nog CL mogen spelen en hij terug op niveau komt... Wat een prachtige speler vond ik hem.
Eens, hartstikke zonde dat we er die nu niet bij hebben. Zoals Gravenberch en Klaassen nu spelen wordt het met zijn frivoliteit toch wel weer een heel fijn middenveld.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 november 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 19:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou ik kwam tot de conclusie dat we een sterk team hebben met veel belangrijke spelers zoals
Klaassen, Tadic, Blind, Nico aangevuld met talent. We er eigenlijk best goed voor staan. Tadic de beste denk ik ook wel nu hij weer in vorm is.

Mis Kudus en Anthony wel zijn leuk om naar te kijken
Ik vind Nico al een jaar niet zo goed meer spelen. Blind is belangrijk, mits die fit is en ook die is dat een hele tijd niet geweest en mag dat weer laten zien. Tadic en Klaassen draven Ajax nogal eens een keer.
p111
 p111 - donderdag 26 november 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 19:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je daar nou bij? Hij voetbalde gewoon een prima eerste helft. Natuurlijk moet hij die intikker maken, maar dat moment bepaald niet of hij een goede helft speelde of niet.
Dat vind ik nu juist van wel,deze kansen had Tadic of Malen of Klaasen gemaakt.Net als troure werkt zijn eigen een slag in de ronte maar mist gewoon de klasse exact als Labyad.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 november 2020 - 20:55   quote  deeplink  
Maar die heeft een paar potjes leuk gespeeld onze Kudus en zie hem graag weer, maar eerst maar eens zien hoe die uit zijn blessure komt
p111
 p111 - donderdag 26 november 2020 - 23:06   quote  deeplink  
Wat ik gezien heb van Kudus was geweldig !!! Dus hopelijk zet hij dit door bij terugkomst.
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2020 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 20:55 schreef Loetje het volgende:
Maar die heeft een paar potjes leuk gespeeld onze Kudus en zie hem graag weer, maar eerst maar eens zien hoe die uit zijn blessure komt
Inderdaad. Ik denk dat we daar echt geen wonderen van moeten gaan verwachten.
Althans, niet direct.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 november 2020 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2020 - 07:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik denk dat we daar echt geen wonderen van moeten gaan verwachten.
Althans, niet direct.
Ahh hierna half jaar om terug te komen. Volgend seizoen er weer staan.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 november 2020 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2020 - 20:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Nico al een jaar niet zo goed meer spelen. Blind is belangrijk, mits die fit is en ook die is dat een hele tijd niet geweest en mag dat weer laten zien. Tadic en Klaassen draven Ajax nogal eens een keer.
Nico klopt is niet die van vorig seizoen. Toen was hij gretiger, maakt nu wel minder domme overtredingen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 november 2020 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2020 - 07:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik denk dat we daar echt geen wonderen van moeten gaan verwachten.
Althans, niet direct.
Goed begin is het halve werk zeggen we altijd maar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Midtjylland (woensdag 25 november, 21.00 uur) Champions League 3-1









0.0097579