BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Atalanta Bergamo (woensdag 9 december, 18.55 uur) Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 17:25   quote  deeplink  
rvn4kwjbn1yr.png

Datum en tijdstip: Woensdag 9 december 2020, 18.55 uur
Locatie: Johan Cruijff ArenA, Amsterdam
Scheidsrechter Carlos del Cerro Grande (Spanje)
Competitie: UEFA Champions League

De wedstrijd
Voor het 2e jaar op rij kent Ajax een ongekende apotheose op de laatste speeldag in de groepsfase van de Champions League. Vorig jaar tegen Valencia volstond een gelijkspel, nu moet er gewonnen worden. Om er maar iets positiefs van te maken, als Ajax wint, volstaan 10 punten deze keer wel.

Voor Ajax is het eigenlijk wederom een merkwaardige CL campagne aan het worden. Het begrip jezelf niet belonen zal op de slotdag echt anders moeten, anders is het klaar en rest de Europa League. Waar Ajax eigenlijk al 13 punten had moeten hebben, zijn het er 7, 1 punt van de gewenste 2e plaats.

De overige wedstrijd in de poule tussen FC Midtjylland en Liverpool doet er niet meer toe. Beide ploegen zijn zeker van de respectievelijk 1e en 4e plaats in de poule.

Stand groep D
1. Liverpool 5-12 (+7)
2. Atalanta Bergamo 5-8 (+1)
3. AJAX 5-7 (+1)
4. FC Midtjylland 5-1 (-9)

Programma Groep D:
AJAX
- Atalanta Bergamo
FC Midtjylland - Liverpool

47esnhvj.png

Ons aller Ajax
Ajax is bezig aan een merkwaardig seizoen. Die grotendeels verklaarbaar is, soms ook weer niet.

Ajax verloor diverse belangrijke spelers, maar ving dit uitstekend op met aankopen die vooralsnog allemaal functioneren. Dat mag geprezen worden. Ook in de Eredivisie gaat het over het algemeen goed. Ajax scoort makkelijk, beslist wedstrijden snel en kan zo spelers rust geven.

Daarbij moeten we beseffen dat alles 6 maanden stilgelegen heeft en de wedstrijden zich vervolgens in moordend tempo opvolgen wat het toch niet altijd even makkelijk maakt. Toch gaat Ajax daar tot op heden zeer aardig mee om.

Het mindere punt en dat is er meteen een die van toepassing gaat zijn op het cruciale treffen met Atalanta, is uiteindelijk toch de naïviteit die de club Europees wéér aan het opbreken is. Ajax ging er totaal onnodig uit tegen Tottenham, vorig jaar totaal onnodig tegen Valencia, waar Ajax de poule al veel en veel eerder als groepswinnaar had moeten beslissen. En ook dit jaar, waar Ajax eigenlijk gewoon 13 punten had moeten hebben en vooralsnog niet verder is dan 7. Teveel kansen worden simpelweg niet afgemaakt, teveel goals vallen veel te makkelijk tegen.

Tevens is het duel met Atalanta ook een cruciale op financieel gebied. Er staat bijna 10 miljoen op het spel voor de overwintering, plus 2.7 voor de winst. Ofwel, bijna 13 miljoen is zeer interessant in deze Coronatijd. Voor Ajax een duel met ongekende belangen die voor heel wat chagrijn gaat zorgen als het niet lukt!

oiev8pccm8p10.png

Onze tegenstander, Atalanta Bergamo
Atalanta staat eigenlijk al weken onherkenbaar te spelen, het loopt niet, er wordt verloren en gemorst maar toch staan ze er goed voor in de Champions League.

De vraag is wat de Italianen gaan doen. Sinds Gasperini er trainer is speelt het altijd vol op de aanval in een 3-5-2 systeem in balbezit en net als Ajax lijken ook zij niet heel veel anders te kunnen. Echter, het voetbal loopt niet en Atalanta kan een punt gaan koesteren. Neem daar het begrip Italianen bij en het zou zomaar een totaal andere wedstrijd kunnen worden, al denk ik het niet.

Atalanta kwam gister overigens zeer goed weg tegen FC Midtjylland. Pas laat maakte de Italianen gelijk en die goal had gevolgen voor deze wedstrijd. Ajax had anders aan 0-0, 1-1 of 2-2 genoeg gehad. Normaal gaat het spektakel worden komende week met 2 clubs vol op de aanval komende week.

Tot slot
Woensdag dus een absolute apotheose in onze groep, waar Ajax moet winnen. Het zal weer ouderwets zweten en billenknijpen worden. Ik wens iedereen een mooie maar vooral sportieve wedstrijd toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 17:26   quote  deeplink  
Dit topic verdiend wel een week discussie voorafgaand, vandaar het tijdstip.

Succes, al verwacht ik er niks van
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 18:13   quote  deeplink  
Dit Ajax is geen ploeg dat even makkelijk aan de kant gezet gaat worden.

Ajax speelt in mijn beleving een goed cl seizoen, maar killed de wedstrijden niet zoals het zou moeten.

Atalanta speelt heel afwisselend. Daar valt geen pijl op te trekken.

Het gaat ongelooflijk spannend worden verwacht ik waarbij het een dubbeltje op zijn kant is wie je zou moeten voorspellen als winnaar.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 18:13 schreef remco k het volgende:
Dit Ajax is geen ploeg dat even makkelijk aan de kant gezet gaat worden.

Ajax speelt in mijn beleving een goed cl seizoen, maar killed de wedstrijden niet zoals het zou moeten.

Atalanta speelt heel afwisselend. Daar valt geen pijl op te trekken.

Het gaat ongelooflijk spannend worden verwacht ik waarbij het een dubbeltje op zijn kant is wie je zou moeten voorspellen als winnaar.
Vandaar ook het stukje waar het eigenlijk als enige min of meer mis gaat dit seizoen.

Atalanta probeert wel steeds vanuit het vertrouwde systeem te spelen, het loopt echter al weken voor geen meter
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 18:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vandaar ook het stukje waar het eigenlijk als enige min of meer mis gaat dit seizoen.

Atalanta probeert wel steeds vanuit het vertrouwde systeem te spelen, het loopt echter al weken voor geen meter
Als je wint van Atalanta is het uiteindelijk goed gegaan toch.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 19:20   quote  deeplink  
Het interesseert me geen ruk hoe we winnen, als we het maar doen.

Maak me alleen grote zorgen om Neres. Lijkt op het eerste oog weer raak te zijn
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je wint van Atalanta is het uiteindelijk goed gegaan toch.
En deels eens. Want je gaat dan indd door. Maar wel onnodig laat en gaat het mis, zit je weer met het gevoel dat het totaal onnodig was over 6 wedstrijden
remco k
 remco k - woensdag 02 december 2020 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 19:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

En deels eens. Want je gaat dan indd door. Maar wel onnodig laat en gaat het mis, zit je weer met het gevoel dat het totaal onnodig was over 6 wedstrijden
Als je op voorhand zegt dat je überhaupt doorgaat is dat al iets waar Ik hoe dan ook voor had getekend en zeker niet had verwacht en nog steeds niet verwacht.

Ajax is duidelijk een ploeg in verandering waarbij een aantal talenten dit seizoen zal worden ingepast.

Ik vind dat we het voetballend een stuk beter doen dan op voorhand gedacht.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 20:36   quote  deeplink  
Het is maar wat je wilt zien denk ik.

Ik ben zeker niet ontevreden, zeker ook niet tevreden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je op voorhand zegt dat je überhaupt doorgaat is dat al iets waar Ik hoe dan ook voor had getekend en zeker niet had verwacht en nog steeds niet verwacht.

Ajax is duidelijk een ploeg in verandering waarbij een aantal talenten dit seizoen zal worden ingepast.

Ik vind dat we het voetballend een stuk beter doen dan op voorhand gedacht.
Ik ook, met name wat ze in de competitie hebben laten zien, in de C.L. waren we ongelukkig de laatste wedstrijden.
Gisteren hadden Klaassen en Huntelaar wellicht moeten scoren.

Als dat gebeurd hoor je enkel dat het niet super ging, dat er paar minder waren.
Wie weet dat straks alles mee zit tegen Atalanta.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 21:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook, met name wat ze in de competitie hebben laten zien, in de C.L. waren we ongelukkig de laatste wedstrijden.
Gisteren hadden Klaassen en Huntelaar wellicht moeten scoren.

Als dat gebeurd hoor je enkel dat het niet super ging, dat er paar minder waren.
Wie weet dat straks alles mee zit tegen Atalanta.
Ik vind het toch wel een verschil tussen ongelukkig en naïef. In de CL vind ik Ajax met name het laatste en de enige reden dat we niet als groepswinnaar al lang door zijn.

Enige wat je als ongelukkig mag beschouwen, is de eigen goal van Nico.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 21:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel een verschil tussen ongelukkig en naïef. In de CL vind ik Ajax met name het laatste en de enige reden dat we niet als groepswinnaar al lang door zijn.

Enige wat je als ongelukkig mag beschouwen, is de eigen goal van Nico.
Hoezo, ze hebben toch kansen gehad, ik vind dat ergens ongelukkig, het beter af kunnen lopen want het gaat om te tiendens van seconden
Loetje
 Loetje - woensdag 02 december 2020 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 21:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoezo, ze hebben toch kansen gehad, ik vind dat ergens ongelukkig, het beter af kunnen lopen want het gaat om te tiendens van seconden
Als jij in de Champions League 3 tot 4 kansen nodig hebt om te scoren, is dat gewoon naïef. Als iedere tegengoal die je tegen krijgt gewoon door toedoen van eigen fouten is of van veel te diep staan, zoals de goals tegen Atalanta en die Denen uit, is dat naïef en niet ongelukkig
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 02 december 2020 - 22:39   quote  deeplink  
We moeten er echt alles aan doen om door te gaan.
Alleen winnen telt nu nog, en niets minder.

Verder is mijn mening dat Ajax verder zeker gegroeid is in de CL, daar dit ook volgend seizoen wel verder zal gaan gebeuren.

Mogelijk dat er (intern van hoger hand) een ander bijgestelde weg is ingeslagen richting de Europese top. Iets wat mogelijk op een groot succes kan komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 21:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als jij in de Champions League 3 tot 4 kansen nodig hebt om te scoren, is dat gewoon naïef. Als iedere tegengoal die je tegen krijgt gewoon door toedoen van eigen fouten is of van veel te diep staan, zoals de goals tegen Atalanta en die Denen uit, is dat naïef en niet ongelukkig

Denk je nou echt dat andere ploegen minder kansen nodig hebben, ik zit naar Man United tegen Parijs te kijken nu, die krijgen zeker zoveel kansen.
Ik vind eigenlijk dat ze best volwassen voetballen.

geef je gelijk dat ze wat meer mensen achter de bal moeten houden, daarin zijn ze idd nog wel naïef.
Hierdoor creëren ze wel een meerderheid voor in alleen zijn ze in de omschakeling dan gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2020 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 21:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als jij in de Champions League 3 tot 4 kansen nodig hebt om te scoren, is dat gewoon naïef. Als iedere tegengoal die je tegen krijgt gewoon door toedoen van eigen fouten is of van veel te diep staan, zoals de goals tegen Atalanta en die Denen uit, is dat naïef en niet ongelukkig

Denk je nou echt dat andere ploegen minder kansen nodig hebben, ik zit naar Man United tegen Parijs te kijken nu, die krijgen zeker zoveel kansen.
Ik vind eigenlijk dat ze best volwassen voetballen.

geef je gelijk dat ze wat meer mensen achter de bal moeten houden, daarin zijn ze idd nog wel naïef.
Hierdoor creëren ze wel een meerderheid voor in alleen zijn ze in de omschakeling dan gezien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 21:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als jij in de Champions League 3 tot 4 kansen nodig hebt om te scoren, is dat gewoon naïef. Als iedere tegengoal die je tegen krijgt gewoon door toedoen van eigen fouten is of van veel te diep staan, zoals de goals tegen Atalanta en die Denen uit, is dat naïef en niet ongelukkig

Denk je nou echt dat andere ploegen minder kansen nodig hebben, ik zit naar Man United tegen Parijs te kijken nu, die krijgen zeker zoveel kansen.
Ik vind eigenlijk dat ze best volwassen voetballen.

geef je gelijk dat ze wat meer mensen achter de bal moeten houden, daarin zijn ze idd nog wel naïef.
Hierdoor creëren ze wel een meerderheid voor in alleen zijn ze in de omschakeling dan gezien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 22:55   quote  deeplink  
quote:


Als jij in de Champions League 3 tot 4 kansen nodig hebt om te scoren, is dat gewoon naïef. Als iedere tegengoal die je tegen krijgt gewoon door toedoen van eigen fouten is of van veel te diep staan, zoals de goals tegen Atalanta en die Denen uit, is dat naïef en niet ongelukkig

Denk je nou echt dat andere ploegen minder kansen nodig hebben, ik zit naar Man United tegen Parijs te kijken nu, die krijgen zeker zoveel kansen.
Ik vind eigenlijk dat ze best volwassen voetballen.

geef je gelijk dat ze wat meer mensen achter de bal moeten houden, daarin zijn ze idd nog wel naïef.
Hierdoor creëren ze wel een meerderheid voor in alleen zijn ze in de omschakeling dan gezien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 december 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Excuse me iets gaat er fout ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 03 december 2020 - 00:18   quote  deeplink  
Hahahahaa
Loetje
 Loetje - donderdag 03 december 2020 - 00:18   quote  deeplink  
Je mag kansen missen, maar wel de juiste. En Ajax mist op de cruciale momenten simpelweg teveel kansen. En ik kan er enkel deze Champions league al 10 tot 15 noemen.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 december 2020 - 12:54   quote  deeplink  
Winnen, winnen, winnen is het credo. Het zal me worst wezen hoe, als er maar gewonnen wordt. Ik hoop dat iedere Ajaxspeler en de technische staf zich dat realiseert en het kan opbrengen om vanaf minuut één volle bak te gaan, geconcentreerd blijft tot het eindsignaal van de scheidsrechter.

HUP AJAX!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 03 december 2020 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Excuse me iets gaat er fout ;-)
duidelijk, er wordt te weinig gescoord.....;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 december 2020 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 17:26 schreef Loetje het volgende:
Dit topic verdiend wel een week discussie voorafgaand, vandaar het tijdstip.

Succes, al verwacht ik er niks van
Mooi gedaan weer! Verwacht er ook niks van gelijkspel is genoeg voor die gasten.

Hebben ook kwaliteit genoeg met die Ilicic, Gomez en Zapata als gevaarlijkste mensen.
Gomez bij ons op 10 en killer als Zapata in de spits en je bereikt fluitend de volgende ronde.

Ajax heeft een prima team als het loopt maken we ook iedereen het lastig.
Hoop op 2-1 of zoiets.
Loetje
 Loetje - maandag 07 december 2020 - 20:05   quote  deeplink  
Spaanse arbiter woensdag.

Staan wel bekend als kaartentrekkers, toch is het wel een uitstekende scheidsrechter
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 07 december 2020 - 20:36   quote  deeplink  
Dat wij (AJAX) deels niet fijn / prettig spelen blijft een vraag. Dat we ingecalculeerd hadden dat we twee keer van Liverpool konden verliezen is als enigste waarheid tot stand gekomen maar niet beschamend, ondanks de aanwezige enkele goede kansen die we hadden om te scoren. Al waren het dat over twee wedstrijden ca. zes kansen.

Wel vind ik het tegenvallend dat we niet optimaal goed gespeeld hadden tegen de Denen en Italianen daar we eigenlijk afstand van hadden moeten hebben in ons voordeel. Helaas dat dit vooraf niet het geval is.

Voor ons blijft alleen over dat we MOETEN winnen. Met een gelijkspel is het (definitief) zo dat het tegenvallend is. Laten we hopen dat de verdediging niet zo even slecht gaat spelen zoals thuis tegen FC Twente.

Om positief te blijven ga ik ervoor dat we óf met 1 - 0 óf 2 - 1 gaan winnen, maar wel de winnende doelpunt in de 86e minuut.
remco k
 remco k - maandag 07 december 2020 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 20:36 schreef Onze Ajax het volgende:
Dat wij (AJAX) deels niet fijn / prettig spelen blijft een vraag. Dat we ingecalculeerd hadden dat we twee keer van Liverpool konden verliezen is als enigste waarheid tot stand gekomen maar niet beschamend, ondanks de aanwezige enkele goede kansen die we hadden om te scoren. Al waren het dat over twee wedstrijden ca. zes kansen.

Wel vind ik het tegenvallend dat we niet optimaal goed gespeeld hadden tegen de Denen en Italianen daar we eigenlijk afstand van hadden moeten hebben in ons voordeel. Helaas dat dit vooraf niet het geval is.

Voor ons blijft alleen over dat we MOETEN winnen. Met een gelijkspel is het (definitief) zo dat het tegenvallend is. Laten we hopen dat de verdediging niet zo even slecht gaat spelen zoals thuis tegen FC Twente.

Om positief te blijven ga ik ervoor dat we óf met 1 - 0 óf 2 - 1 gaan winnen, maar wel de winnende doelpunt in de 86e minuut.
We winnen twee keer van de Denen. Doelsaldo is niet relevant dus wat is er in hemelsnaam kis met die twee overwinningen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 08 december 2020 - 15:45   quote  deeplink  
2-3 hoop van niet, maar dit zegt mijn gevoel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 08 december 2020 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 20:05 schreef Loetje het volgende:
Spaanse arbiter woensdag.

Staan wel bekend als kaartentrekkers, toch is het wel een uitstekende scheidsrechter
in dat geval ga ik voor; tres - cero ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2020 - 17:08   quote  deeplink  
Ik denk dat we na de stop Europa League spelen. Overmars kondigde al een overgangsjaar aan en hij gaat gelijk krijgen. Ik denk dat Atalanta er voor gaat zorgen dat Ajax hoe dan ook niet wint. Ajax moet winnen, Atalanta gaat ruimte krijgen en dat gaat ons de das omdoen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 december 2020 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 17:08 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat we na de stop Europa League spelen. Overmars kondigde al een overgangsjaar aan en hij gaat gelijk krijgen. Ik denk dat Atalanta er voor gaat zorgen dat Ajax hoe dan ook niet wint. Ajax moet winnen, Atalanta gaat ruimte krijgen en dat gaat ons de das omdoen.
denk dat je gelijk hebt... maar hoop het niet, ook niet na wat overmars zei...
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 december 2020 - 18:46   quote  deeplink  
1-2
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2020 - 18:55   quote  deeplink  
Europese wetten.

Maak je die eerste kans die je normaal altijd zal krijgen in de eerste twintig minuten? Dan verwacht ik dat je doorgaat, doe je dat niet vlieg je de Europa league in.
p111
 p111 - dinsdag 08 december 2020 - 19:26   quote  deeplink  
Dat gelijke spel in Itaie na een 0-2 voorsprong is de nekkenbreker.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 08 december 2020 - 19:40   quote  deeplink  
Vorig jaar hadden we genoeg aan een gelijkspelletje tegen Valencia, het jaar ervoor tegen Tottenham en we weten hoe dat afliep. We hebben geen ploeg om op n gelijkspel te spelen...dat is wel helder. Alleen de winst telt, laat dat nu een voordeel zijn. Aan onze uitstekende uitreeks kwam vorige week een einde, laat dat dan ook aan die droevige thuisreeks komen!!! 3-2 winst!!!!
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2020 - 09:43   quote  deeplink  
Atalanta ook gewoon 7 dagen niet gespeeld.

In deze fase van de competitie en de vermoeidheid die er duidelijk in zit bij een groot aantal, kan dat nog weleens doorslaggevend zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2020 - 10:38   quote  deeplink  
Pff, D-day hoor.

Gelukkig maar tot 18.55 te wachten en niet tot 21.00
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 09 december 2020 - 10:42   quote  deeplink  
Hoe eerder we het weten, hoe beter ! ! !
Pietje
 Pietje - woensdag 09 december 2020 - 11:20   quote  deeplink  
Man, man, man, wat ben ik verschrikkelijk nerveus!
Ik zie het totaal niet zitten vanavond. Het moeten winnen kan weleens averechts gaan werken. Atalanta heeft aan een gelijkspel genoeg en scoort praktisch altijd wel.

Ik hoop dat mijn instinct het verkeerd heeft, maar ik voorzie een nare uitslag: 0-2
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 december 2020 - 11:28   quote  deeplink  
Zo'n voordeel dat ik tegenwoordig niet meer nerveus wordt van een wedstrijdje van Ajax. Nog niet zo lang geleden kon ik de hele dag en nacht stijf staan van de zenuwen. Tegenwoordig boeit het me veel minder, mede ook doordat de spelers het minder boeit. Af en toe lekker even op 50% spelen en dan de fans gefrustreerd achterlaten als er onnodig punten verspeeld wordt.
Pietje
 Pietje - woensdag 09 december 2020 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 11:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zo'n voordeel dat ik tegenwoordig niet meer nerveus wordt van een wedstrijdje van Ajax. Nog niet zo lang geleden kon ik de hele dag en nacht stijf staan van de zenuwen. Tegenwoordig boeit het me veel minder, mede ook doordat de spelers het minder boeit. Af en toe lekker even op 50% spelen en dan de fans gefrustreerd achterlaten als er onnodig punten verspeeld wordt.
Goed dat je zo kunt relativeren, Warrior. Dat is beter voor de bloeddruk. Normaliter kan ik dat ook wel, maar op de een of andere manier lukt me dat nu niet. Ik werd vannacht rond 3uur wakker en dacht gelijk aan de wedstrijd vanavond en kon prompt niet meer slapen...
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 december 2020 - 12:46   quote  deeplink  
no stress, mijn droom vannacht zei 3-1... succes vanavond mannen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 december 2020 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 11:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Goed dat je zo kunt relativeren, Warrior. Dat is beter voor de bloeddruk. Normaliter kan ik dat ook wel, maar op de een of andere manier lukt me dat nu niet. Ik werd vannacht rond 3uur wakker en dacht gelijk aan de wedstrijd vanavond en kon prompt niet meer slapen...
Had andere zaken om me druk over te maken. Coronatest moeten doen, samen met dochter.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2020 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:
no stress, mijn droom vannacht zei 3-1... succes vanavond mannen
Ben je schizofreen dan? ;-)

Want zo slecht als jij Ajax vind, is 3-1 volstrekt onmogelijk
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2020 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 13:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben je schizofreen dan? ;-)

Want zo slecht als jij Ajax vind, is 3-1 volstrekt onmogelijk
Whahahahaha...
p111
 p111 - woensdag 09 december 2020 - 13:31   quote  deeplink  
Ik hoop op 1-0 in de 93ste minuut die ontlading wwil ik een keer meemaken.we hebben nou al een paar keer juist de anderekant mee gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 december 2020 - 14:04   quote  deeplink  
Voor alle mensen die geloven in bijgeloof en al flink gespannen zijn. Ajax speelde 3x eerder een wedstrijd op 9 december waarbij sprake was van plaatsing en alle 3 de keren werd er verloren en was Ajax uitgeschakeld. Gelukkig voor de bijgelovige mensen speelden ze alle 3 de keren toen uit.

Fijne avond! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2020 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:
no stress, mijn droom vannacht zei 3-1... succes vanavond mannen
Dan hoef ik niet meer te kijken. Je krijgt per definitie ongelijk..

Jammer, dan maar door in de europa league..
Pietje
 Pietje - woensdag 09 december 2020 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 12:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had andere zaken om me druk over te maken. Coronatest moeten doen, samen met dochter.
Ik hoop voor jou en je gezin (en verdere omgeving) dat jullie beiden negatief getest zijn!
Tja, wat een ellende en perspectiefloos gedoe is het toch. En zolang er zoveel virusontkenners zijn en een ongelooflijk domme massa, die maar gewoon blijft winkelen en feesten, zal dat nog wel even blijven.
Mijn vrouw en ik missen de kinderen en vooral de vier kleinkinderen ontzettend, maar volharden tóch met beeldbellen i.p.v. daadwerkelijk bezoek. Sterkte gap!
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2020 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 12:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had andere zaken om me druk over te maken. Coronatest moeten doen, samen met dochter.
Succes. Vorige week eentje gehad omdat ik verkouden was. Ging wel supersnel. Belde vrijdagochtend on 08:00 om getest te worden, kon 13:00 terecht en had 's nachts on 00:30 de uitslag al terug (negatief).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Atalanta Bergamo (woensdag 9 december, 18.55 uur) Champions League 0-1









0.0088710