BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Atalanta Bergamo (woensdag 9 december, 18.55 uur) Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 december 2020 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon realistisch.

Een hoop supporters zijn ergens de laatste 5 jaar de weg kwijtgeraakt.

Dat begon toen supporters Ajax weer een Europese topclub gingen noemen, toen met Ajax het bayern van Nederland ging noemen nog voordat daar de prestaties voor waren.

Newsflash.

De afgelopen 8 edities van de cl waaraan Ajax heeft meegedaan werd Ajax in 7 stuks in de groepsfase al uitgeschakeld, Ajax heeft het in de Europa league deze eeuw slechts twee keer gepresteerd om verder te komen dan de eerste ronde na de winterstop.

Dus of de bewierrookte van der Sar en Overmars kunnen er in werkelijkheid helemaal niks van. Of de supporters van Ajax hebben ergens een onrealistische kijk op onze club gekregen en een veel te hoog verwachtingspatroon.

Ajax kan in Europa af en toe ver komen. En we zullen in Nederland ook gewoon top moeten zijn om veel titels te winnen.
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/104758/vd-sar-wil-aansluiten-bij-europese-topclubs

als je dit uitspreekt mag je nu niks zeggen over een tussenjaar en genoegen neemt met de EL.. Ja overmars heeft dit ook gezegt maar in dat zelfde interview geeft die ook aan dat tenhag de poppetjes wel op de juiste plek moet zetten.. wellicht is het een tussenjaar omdat overmars al had verwacht dat dit niet snel genoeg zou gaan gebeuren en het indekte.. maar goed, je had makkelijk doorgekund dus was het tussenjaar dus niet nodig, leken mij gewoon uitspraken om ingedekt te zijn want als je opzettelijk miljoenen laat lopen lijkt me sterk..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 december 2020 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Het voetbal bestaat uit misschien.

Want welke zekerheid heb je als je hem terughaalt?

Nu speelt hij bij een elftal dat veel ruimtes krijgt en die krijg je niet bij Ajax.

En dan ga je voor 20 wat kopen. En dat kan niet misgaan?

Je doet net alsof de zakken van Ajax oneindig diep zijn.

Heb je ook meegekregen dat Ajax meer dan 40 miljoen verlies heeft geleden?
Dat zeg ik juist niet, ik zeg Danilo eerder terug halen en kijken wat je er mee kunt ipv veel geld uitgeven.
40 miljoen minder winst want het zou een tussen jaar worden
remco k
 remco k - donderdag 10 december 2020 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/104758/vd-sar-wil-aansluiten-bij-europese-topclubs

als je dit uitspreekt mag je nu niks zeggen over een tussenjaar en genoegen neemt met de EL.. Ja overmars heeft dit ook gezegt maar in dat zelfde interview geeft die ook aan dat tenhag de poppetjes wel op de juiste plek moet zetten.. wellicht is het een tussenjaar omdat overmars al had verwacht dat dit niet snel genoeg zou gaan gebeuren en het indekte.. maar goed, je had makkelijk doorgekund dus was het tussenjaar dus niet nodig, leken mij gewoon uitspraken om ingedekt te zijn want als je opzettelijk miljoenen laat lopen lijkt me sterk..
Hou toch op man. Ook topclubs hebben weleens een tussenfase of een mindere periode.

En heb je überhaupt ook het verhaal van Overmars gezien of gelezen en weet je überhaupt de redenen wel waarom het Europees mogelijk een tussenjaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 10 december 2020 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zeg ik juist niet, ik zeg Danilo eerder terug halen en kijken wat je er mee kunt ipv veel geld uitgeven.
40 miljoen minder winst want het zou een tussen jaar worden
Zolang je geen aanwezige tien hebt, ga je ook met Danilo niets bereiken. Die gaat dan ook amper worden bereikt en aangespeeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 december 2020 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Zolang je geen aanwezige tien hebt, ga je ook met Danilo niets bereiken. Die gaat dan ook amper worden bereikt en aangespeeld.
Dat is idd een goed punt, ik hoop dat Kudus de 10 positie goed gaat invullen.

Ik vroeg me vandaag af hoe Antony het zou doen in de spits, is kort gedraaid, heeft weinig ruimte om te schieten
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 december 2020 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou toch op man. Ook topclubs hebben weleens een tussenfase of een mindere periode.

En heb je überhaupt ook het verhaal van Overmars gezien of gelezen en weet je überhaupt de redenen wel waarom het Europees mogelijk een tussenjaar is.
dat kan jij vinden... ik vind het niet des ajax.. en zoals je zag was het ook niet eens nodig geweest... atalanta geef je 0-2 weg door openhuis tehouden.. en thuis heb je een coach die niet had verwacht dat atalanta zo zou gaan spelen.. wat voor een kutcoach ben je dan als je een aanvallend atalanta verwacht die aan 0-0 genoeg heeft, nogmaals met een fatsoenlijk coach had je de 0-2 niet weggeven, en had je de thuiswedstrijd zelf kunnen bedenken dat atalanta de boel dicht zou gooien..
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 december 2020 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Zolang je geen aanwezige tien hebt, ga je ook met Danilo niets bereiken. Die gaat dan ook amper worden bereikt en aangespeeld.
geen aanwezige 10 ?
AkaS
 AkaS - vrijdag 11 december 2020 - 11:08   quote  deeplink  
Weet je... we moeten ons gewoon berusten. We hadden een heel erg goede selectie. Nu hebben we een aardige selectie.

We hebben een opbouwende plus in Blind en we hebben een verdedigende min in Blind. Zonder Blind minder goals voor en minder goals tegen.

Onze trainer blijft maar gaan voor bekende en beminde middelmaat, waarond o.a.Klaiber, Labyad. Vooral de laatse lijkt wel of hij hoe dan ook een plekkie voor hem wil creëren....

Ik zie potentie in de dop en ik zie een team zonder chemie en automatismen en dat komt door de onbekwame trainer.

Iets anders kan ik er niet van maken!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 december 2020 - 12:07   quote  deeplink  
Je kan niet gelijkwaardige spelers op de bank hebben zitten, dan staan we zo in het rood. Gelijkwaardigen willen overigens ook spelen, die komen niet om op de bank te zitten.
Straks zie je Labyad niet meer in het elftal als Kudus weer kan spelen.
Klaiber is de vervanger van Mazaroui dus zal ook niet vaak aan de bak komen.

En onze trainer is overal goed aangeschreven, spelers lopen met hem weg.
Maar ook Overmars en vd Sar zijn schijnbaar nog steeds blij met hem.

Denk je nou echt dat je met een andere trainer niet verliest ?
Hij staat jou niet aan vanwege zijn persoonlijkheid en zijn vreemde opstellingen, toch staan we nog steeds bovenaan.
We hadden deze keer minder geluk als 2 jaar geleden in de C.L. toen alles mee zat.

Maar goed we gaan op zoek naar een andere trainer, wie zou jij dan zien zitten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2020 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 december 2020 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 12:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je kan niet gelijkwaardige spelers op de bank hebben zitten, dan staan we zo in het rood. Gelijkwaardigen willen overigens ook spelen, die komen niet om op de bank te zitten.
Straks zie je Labyad niet meer in het elftal als Kudus weer kan spelen.
Klaiber is de vervanger van Mazaroui dus zal ook niet vaak aan de bak komen.

En onze trainer is overal goed aangeschreven, spelers lopen met hem weg.
Maar ook Overmars en vd Sar zijn schijnbaar nog steeds blij met hem.

Denk je nou echt dat je met een andere trainer niet verliest ?
Hij staat jou niet aan vanwege zijn persoonlijkheid en zijn vreemde opstellingen, toch staan we nog steeds bovenaan.
We hadden deze keer minder geluk als 2 jaar geleden in de C.L. toen alles mee zat.

Maar goed we gaan op zoek naar een andere trainer, wie zou jij dan zien zitten?
Vaak vinden we dat trainers raar wisselen Frank volgens mij ook vaak zat. Liet ook Sigtorsson eeuwig ploeteren.
Ze doen het vast met een gedachte soms volgens mij uit financieel oogpunt Dolberg bleef ook maar staan.

Nu Traore willen ze ook meer waard laten worden denk ik. Huntelaar heeft ook al kompleet afgedaan bij ten Hag.
Waarom hij Labyad altijd maar erin wil zetten blijft me een raadsel.
Zo blijven er keuzes die voor elke andere trainer ook logisch zijn maar de supporters liever andere spelers zien.

Toch blijf ik erbij dat ik ten Hag niet altijd top vind met zijn wisselende opstellingen en rare wissels.
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2020 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat kan jij vinden... ik vind het niet des ajax.. en zoals je zag was het ook niet eens nodig geweest... atalanta geef je 0-2 weg door openhuis tehouden.. en thuis heb je een coach die niet had verwacht dat atalanta zo zou gaan spelen.. wat voor een kutcoach ben je dan als je een aanvallend atalanta verwacht die aan 0-0 genoeg heeft, nogmaals met een fatsoenlijk coach had je de 0-2 niet weggeven, en had je de thuiswedstrijd zelf kunnen bedenken dat atalanta de boel dicht zou gooien..
Ach hou toch op.

Guardiola klopp en Mourinho hebben dat soort voorsprongen ook weggegeven. Zijn dat ook kut coaches dan?
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2020 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen aanwezige 10 ?
Ja. Of snap je niet wat iemand in het voetbal bedoelt met het woord “aanwezig”.

Je hebt toch zoveel verstand van voetbal?
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2020 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 22:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vaak vinden we dat trainers raar wisselen Frank volgens mij ook vaak zat. Liet ook Sigtorsson eeuwig ploeteren.
Ze doen het vast met een gedachte soms volgens mij uit financieel oogpunt Dolberg bleef ook maar staan.

Nu Traore willen ze ook meer waard laten worden denk ik. Huntelaar heeft ook al kompleet afgedaan bij ten Hag.
Waarom hij Labyad altijd maar erin wil zetten blijft me een raadsel.
Zo blijven er keuzes die voor elke andere trainer ook logisch zijn maar de supporters liever andere spelers zien.

Toch blijf ik erbij dat ik ten Hag niet altijd top vind met zijn wisselende opstellingen en rare wissels.
Huntelaar laat toch ook werkelijke helemaal niets zien in de minuten die hij krijgt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 december 2020 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja. Of snap je niet wat iemand in het voetbal bedoelt met het woord “aanwezig”.

Je hebt toch zoveel verstand van voetbal?
klaassen hebben we niet ? ekkelenkamp hebben we niet ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 december 2020 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op.

Guardiola klopp en Mourinho hebben dat soort voorsprongen ook weggegeven. Zijn dat ook kut coaches dan?
dat kan... het is enkel een optelsom bij tenhag... rare opstellingen, rare omzettingen, rare wissels..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 december 2020 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar laat toch ook werkelijke helemaal niets zien in de minuten die hij krijgt.
en jij zegt dan dat jij veel verstand van voetbal hebt maar begrijpt het begrip wedstrijd ritme niet... iets wat velen niet hebben in het team door je trainer...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 december 2020 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en jij zegt dan dat jij veel verstand van voetbal hebt maar begrijpt het begrip wedstrijd ritme niet... iets wat velen niet hebben in het team door je trainer...
En er is ook zoiets als vorm en leeftijd.
Maar komt dan eens met namen man, noem eens een toptrainer die vrij is en daarnaast Ajax wilt en trainen, iemand afkraken is in een paar letters gebeurd...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 08:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En er is ook zoiets als vorm en leeftijd.
Maar komt dan eens met namen man, noem eens een toptrainer die vrij is en daarnaast Ajax wilt en trainen, iemand afkraken is in een paar letters gebeurd...
ik heb nooit gezegd dat ik een betere weet.. geef enkel aan dat ALS we een goede trainer hadden die wel logische dingen deed er meer uit te halen is... en hey wie weet is schreuder binnenkort wel beschikbaar ;) die zou ik dan ook per direct inruilen voor tenhag..
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 23:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klaassen hebben we niet ? ekkelenkamp hebben we niet ?
Ekkelenkamp kan er niet zoveel van en Klaassen is voetballend belangrijker voor de ploeg op 6.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat kan... het is enkel een optelsom bij tenhag... rare opstellingen, rare omzettingen, rare wissels..
Dat vind iedereen hier zelfs als hij met 13-0 wint. Zelfs dan is het niet goed.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 09:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat ik een betere weet.. geef enkel aan dat ALS we een goede trainer hadden die wel logische dingen deed er meer uit te halen is... en hey wie weet is schreuder binnenkort wel beschikbaar ;) die zou ik dan ook per direct inruilen voor tenhag..
Ja want Schreuder liet in Duitsland echt hele hoede dingen zien en bewees daar wel even de top trainer te zijn die Ajax de cl bezorgd.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ekkelenkamp kan er niet zoveel van en Klaassen is voetballend belangrijker voor de ploeg op 6.
labyad kan er wel veel van wou je zeggen... en ekkelenkamp mist ritme en vertrouwen.. klaassen op 6 snap ik, maar is toch zeker wel aanwezig
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

labyad kan er wel veel van wou je zeggen... en ekkelenkamp mist ritme en vertrouwen.. klaassen op 6 snap ik, maar is toch zeker wel aanwezig
Klaassen is dus niet een aanwezige tien als hij op zes speelt toch

En nee labyad is niet goed genoeg. Dat zeg ik juist.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen is dus niet een aanwezige tien als hij op zes speelt toch

En nee labyad is niet goed genoeg. Dat zeg ik juist.
nee dan geef je ekkelenkamp, een jeugdproduct toch de kans.. waarom perse 2 personen die op voorhand van tenhag zijn gekomen daar maar blijven opstellen die zichtbaar voor 10 tekort komen, ipv ekkelenkamp daar ritme op laten doen en vertrouwen..
p111
 p111 - zaterdag 12 december 2020 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ekkelenkamp kan er niet zoveel van en Klaassen is voetballend belangrijker voor de ploeg op 6.
Even over Ekkelenkamp tegen Atalanta een onderschepping van hun keeper en een pas op Klaas/jan dat had een doelpunt kunnen opleveren als Klaas overeind had gebleven.Daarna Ekkelenkamp een geweldig hakje in de 16 op Klaasen die daardoor alleen voor de keeper stond en had moeten scooren,en dat allemaal in dat laatste kwartiertje dat hij mocht invallen voor zo,n jonge speler.Dus het lijkt mij overdreven om te zeggen dat hi er niet veel van kan.Ik heb er vertrouwen in dat deze gast er wel komt,hij heeft als een van de weinigen veel diepgang is heel veel betrokken bij de doelpunten is groot en sterk maar moet nog wat ervaring op doen.Ik begrijp Jans wel die hem persee wilde hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door p111 --
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee dan geef je ekkelenkamp, een jeugdproduct toch de kans.. waarom perse 2 personen die op voorhand van tenhag zijn gekomen daar maar blijven opstellen die zichtbaar voor 10 tekort komen, ipv ekkelenkamp daar ritme op laten doen en vertrouwen..
Ze voldoen alle drie niet op dienplek. Wie er dan speelt zal en worst wezen.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Even over Ekkelenkamp tegen Atalanta een onderschepping van hun keeper en een pas op Klaas/jan dat had een doelpunt kunnen opleveren als Klaas overeind had gebleven.Daarna Ekkelenkamp een geweldig hakje in de 16 op Klaasen die daardoor alleen voor de keeper stond en had moeten scooren,en dat allemaal in dat laatste kwartiertje dat hij mocht invallen voor zo,n jonge speler.Dus het lijkt mij overdreven om te zeggen dat hi er niet veel van kan.Ik heb er vertrouwen in dat deze gast er wel komt,hij heeft als een van de weinigen veel diepgang is heel veel betrokken bij de doelpunten is groot en sterk maar moet nog wat ervaring op doen.Ik begrijp Jans wel die hem persee wilde hebben.
Ik zeg het misschien niet zo netjes. Maar ik vind hem gewoon niet goed. Hij heeft de eigenschappen van een speler zoals Donny of Klaassen maar is echt in alles een heel stuk minder.

Hij verliest in dat kwartiertje ook kinderlijk eenvoudig een duel dat hij niet mag verliezen waar de goal direct uit valt.
p111
 p111 - zaterdag 12 december 2020 - 13:56   quote  deeplink  
Klopt dat is nog zijn gebrek aan ervaring,ik hoop toch op een goede ontwikkeling bi hem.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 13:56 schreef p111 het volgende:
Klopt dat is nog zijn gebrek aan ervaring,ik hoop toch op een goede ontwikkeling bi hem.
Ik hoop het ook want de ontwikkeling van eigen spelers is waar ik heel
blij van wordt en waar Ajax beter van wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 december 2020 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar laat toch ook werkelijke helemaal niets zien in de minuten die hij krijgt.
Lekkere ritme ook als je never nooit speelt maar wel ineens er moet staan!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 december 2020 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 22:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vaak vinden we dat trainers raar wisselen Frank volgens mij ook vaak zat. Liet ook Sigtorsson eeuwig ploeteren.
Ze doen het vast met een gedachte soms volgens mij uit financieel oogpunt Dolberg bleef ook maar staan.

Nu Traore willen ze ook meer waard laten worden denk ik. Huntelaar heeft ook al kompleet afgedaan bij ten Hag.
Waarom hij Labyad altijd maar erin wil zetten blijft me een raadsel.
Zo blijven er keuzes die voor elke andere trainer ook logisch zijn maar de supporters liever andere spelers zien.

Toch blijf ik erbij dat ik ten Hag niet altijd top vind met zijn wisselende opstellingen en rare wissels.
Nee maar je zegt het zelf al, Frank de Boer was ook niet altijd te volgen, en gaat zo maar door...
Hij wilt gewoon dat iedereen af en toe speelt, zodoende blijft iedereen scherp, ik zou het ook zo doen, wisselen kan altijd nog...
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 19:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekkere ritme ook als je never nooit speelt maar wel ineens er moet staan!
Tsja. Dat lijkt me ook lastig maar beide partijen gaven voor dit seizoen wel aan dat dit zijn rol zou zijn.

En dat lukt gewoon heel matig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 december 2020 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja. Dat lijkt me ook lastig maar beide partijen gaven voor dit seizoen wel aan dat dit zijn rol zou zijn.

En dat lukt gewoon heel matig.
Hij had al genoeg wedstrijden kunnen invallen en toen vielen de keuzes op anderen. Daar had je hem ook gewoon moeten gebruiken zodat hij ritme kreeg voor belangrijke potten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 20:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij had al genoeg wedstrijden kunnen invallen en toen vielen de keuzes op anderen. Daar had je hem ook gewoon moeten gebruiken zodat hij ritme kreeg voor belangrijke potten.
eens... prachtig ook de reactie op je eerste post.. gewoon geniaal die willekeur hoe men reageerd hahaha.. maar eens.. keuzes keuzes ;)
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 23:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens... prachtig ook de reactie op je eerste post.. gewoon geniaal die willekeur hoe men reageerd hahaha.. maar eens.. keuzes keuzes ;)
Ga jij het nou serieus hebben over willekeur?
remco k
 remco k - zondag 13 december 2020 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 23:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens... prachtig ook de reactie op je eerste post.. gewoon geniaal die willekeur hoe men reageerd hahaha.. maar eens.. keuzes keuzes ;)
Welke willekeur?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Atalanta Bergamo (woensdag 9 december, 18.55 uur) Champions League 0-1









0.0099561