BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 21 februari 2024 - 11:31   quote  deeplink  
De stats

https://x.com/FR12Patrick/status/1759689548424999398?s=20

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 februari 2024 door Cruzcontrol --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 februari 2024 - 15:20   quote  deeplink  
Telt Conference League-debuut ook mee, die hadden van Marwijk cs. toen nog niet.
Evengoed alle zeer terechte lof aan Arne Slot.
bijft007
 bijft007 - woensdag 21 februari 2024 - 18:27   quote  deeplink  
Zou het geweldig vinden hij paar jaar nog met deels staf hij wilt blijft, heb het idee dat deze topper dan meest succesvolle trainer zou kunnen worden aangezien je budgetten steeds groeien,, en titels-beker en evt Europese prijs,, in ieder geval heeft hij in afgelopen 3 jaar al voor een kentering gezorgd door andere benadering van voetbal en meer topsport klimaat maar vooral nu al na pas 3 jaar tov afgelope tientallen jaren gezorgd dat onze club eindelijk uit de financiële ellende is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 februari 2024 door bijft007 --
tomson
 tomson - woensdag 21 februari 2024 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2024 - 18:27 schreef bijft007 het volgende:
Zou het geweldig vinden hij paar jaar nog met deels staf hij wilt blijft, heb het idee dat deze topper dan meest succesvolle trainer zou kunnen worden aangezien je budgetten steeds groeien,, en titels-beker en evt Europese prijs,, in ieder geval heeft hij in afgelopen 3 jaar al voor een kentering gezorgd door andere benadering van voetbal en meer topsport klimaat maar vooral nu al na pas 3 jaar tov afgelope tientallen jaren gezorgd dat onze club eindelijk uit de financiële ellende is
Wacht effe... jij denkt dat we uit de financiële ellende zijn ?
We hebben nog steeds schulden hoor, en niet zo'n beetje ook.
Sowieso bij het laatste meetpunt in 2023 nog 36 miljoen waarvan een behoorlijk deel bij die Amerikaanse gieren van Goldman Sachs. Hoeveel het nu precies is weet ik niet maar uit de financiële ellende zijn we zeker nog niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 februari 2024 - 21:22   quote  deeplink  
Volgens mij haal je een paar schulden door elkaar.
Feyenoord, de club, heeft geen schuld bij GS.
Feyenoord nog vooral bij de VvF
https://1908.nl/artikelen/fd-feyenoord-kan-versneld-zijn-vrijheid-herwinnen
tomson
 tomson - woensdag 21 februari 2024 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2024 - 21:22 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij haal je een paar schulden door elkaar.
Feyenoord, de club, heeft geen schuld bij GS.
Feyenoord nog vooral bij de VvF
https://1908.nl/artikelen/fd-feyenoord-kan-versneld-zijn-vrijheid-herwinnen
Verhip je hebt gelijk. Het is ook behoorlijk verwarrend. Die 36 miljoen is stadion Feyenoord idd. Foutje mijnerzijds. Dan is het niet meer zo rampzalig als ik dacht :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 februari 2024 - 21:40   quote  deeplink  
Nahja indirect heeft de club daar ook best last van
tomson
 tomson - woensdag 21 februari 2024 - 21:42   quote  deeplink  
Eigenlijk wel ja. Het is in feite je huis he.
bijft007
 bijft007 - woensdag 21 februari 2024 - 22:08   quote  deeplink  
Kijk, er zullen na vele tientallen financieel rampzalige jaren waar er vooral niks uit verkopen ed gehaald werdt nog wel paar sokken her en der gevuld moeten worden met geld van Feyenoord😏 maar na aankomende zomer met nogmaals harde ch league knaken + paar grote verkopen gaat het echt knijterhard, en hopelijk feyenoord ook dan nog steeds verantwoord voorlopig +-60 procent (voorbeeld) dan bouw je wat op) wat er binnenkomt uitgeeft op transfermarkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 februari 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 februari 2024 - 23:09   quote  deeplink  
250 miljoen eigen vermogen en de Kuip ziet er heel anders uit als eigendom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 februari 2024 door Leon FR1908 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 21 februari 2024 - 23:29   quote  deeplink  
Met dit beleid en een coach die team en spelers beter maakt, halen we in korte tijd tientallen jaren van wanbeleid in.

Vergeet dat niet. Chapeau dus!
R()b
 R()b - donderdag 22 februari 2024 - 08:06   quote  deeplink  
Zelf opkrabbelen kan altijd, altijd geloof daar in gehad.
Je hebt alleen alles nodig, waaronder een top coach !
Leuv
 Leuv - donderdag 22 februari 2024 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2024 - 23:29 schreef Cruzcontrol het volgende:
Met dit beleid en een coach die team en spelers beter maakt, halen we in korte tijd tientallen jaren van wanbeleid in.

Vergeet dat niet. Chapeau dus!
Nu alleen nog een keer die "topcoach" zien te vervangen.
MMM
 MMM - donderdag 22 februari 2024 - 14:14   quote  deeplink  
40f57398-f281-11ed-ae6d-78849c7d1ddd.jpg?width=1152&format=jpg

Voor mij één van de beste ooit.

Ik hoop dat hij nog jaren blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 februari 2024 door MMM --
Leuv
 Leuv - donderdag 22 februari 2024 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 14:14 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

Voor mij één van de beste ooit.

Ik hoop dat hij nog jaren blijft.
Mooi man, voor mij niet.
Ik verlang naar van Persie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 februari 2024 door Leuv --
MMM
 MMM - donderdag 22 februari 2024 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 15:42 schreef Leuv het volgende:

[..]

Mooi man, voor mij niet.
Ik verlang naar van Persie.
Op basis van paar potjes Youth League? Veel te vroeg nog. Laat hem maar wat meer ervaring op doen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 februari 2024 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 13:57 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nu alleen nog een keer die "topcoach" zien te vervangen.
Op basis van resultaten is Slot geen topcoach?
Leg maar eens uit.
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 februari 2024 - 18:45   quote  deeplink  
Hoe kun je eigenlijk als Feyenoorder niet willen dat slot langer blijft is meer de vraag, het is toch leuk dat het na de jaren 70 weer stuk beter gaat en succes en financieel het in rap tempo de goede kant op gaat, kijk het kan he dat je eens in de tig jaar echt is mee wilt doen kampioenschap of er zowat altijd kansloos vanaf gaat tegen subtop/top Europa,, of je mag puur de man slot niet, dan is het nog enigzins begrijpelijker
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 februari 2024 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 13:57 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nu alleen nog een keer die "topcoach" zien te vervangen.
En dan weer jaren ellende....

Beter vind je niet hoor, op ons NL niveau...

In amper 3 jaar tijd de club helemaal omgetoverd...

Hou op man!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 februari 2024 - 00:41   quote  deeplink  
Met Wellenreuther, Beelen, misschien Hancko en Hartman, Mogelijk Zerrouki, Trauner, Timber, Stengs heb je redelijke zekerheden voor volgend seizoen. Hopelijk komen Ivanusec, Lingr, Milambo, Sauer en Read dan ook al meer boven drijven.
Zie anderen wel vetrekken naar elders. VOor volgende stap of omdat je ze kwijt moet qua nivo.
Vd Belt, Bijlow en Paixao achter de hand.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 23 februari 2024 - 00:45   quote  deeplink  
In 3 jaar op rij tegen Roma zie je het team toch iedere keer steeds volwassener worden... En het team is dan ook telkens weer flink veranderd met spelers die samen minder kosten dan ene Lukaku....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 februari 2024 - 00:52   quote  deeplink  
Eens, we zijn een hardnekkige tegenstander en Slot liet vanavond zien dat ie het team ook anders kan laten spelen.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 februari 2024 - 13:18   quote  deeplink  
Je ziet dat het gewoon in huidige tijd dat het extreem lastig is te meten als Nederlandse clubs met Europese sub/top door inkomsten die je haalt uit tvgelden in nederland enzo,, je moet het alleen doen met ch league geld wat er toe doet of spelers verkoop, en dan met wat geluk kun je periode goed mee,, totdat je spelers worden verkocht dan heb je vaak weer n terug val,, dat lukte nlse clubs over laatste tig jaar maar 1-2 seizoen en dan kakt het weer
coenjo
 coenjo - vrijdag 23 februari 2024 - 13:33   quote  deeplink  
met een rechtsbuiten kwaliteit subtop europa hadden we gewoon gewonnen beide wedstrijden.
het was vooraf al voorspeld dat je deze wedstrijden niet door zou komen met de huidige aanvallers.
een zwaar gemiste kans. te kloese heeft dit jaar gefaald met zijn aankoopbeleid.
de miljoenen zitten op de bank, kan hij niet weer een jaar veroorloven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door coenjo --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 februari 2024 - 13:46   quote  deeplink  
Vonden jullie Santi ook niet erg zweven over het veld?
Hij was overal behalve in de punt van de aanval
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 februari 2024 - 15:38   quote  deeplink  
Nee
Alexmem
 Alexmem - vrijdag 23 februari 2024 - 16:01   quote  deeplink  
Ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 februari 2024 - 17:08   quote  deeplink  
Nee Stengs zetten hem op een eiland en Santi deed wat hij kon.
Leuv
 Leuv - vrijdag 23 februari 2024 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 17:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op basis van resultaten is Slot geen topcoach?
Leg maar eens uit.
Resultaten? Wie heeft het daar over?
Je leest weer dingen die er niet staan.
Nee ik vind Slot werkelijk fantastich maar ik vind ook dat het nu wel voldoende is geweest.
Ik ben wel een beetje klaar met zijn eeuwig durende excuses en ik vind het voetbal het hele jaar niet om aan te gluren met uitzondering van 2 of 3 wedstrijden.
Dat hij Minteh ook maar blijft gebruiken is nog lachwekkender dan Tom & Jerry. Werkelijk Hilarisch !!!

Dat gezeur hier dat de wereld instort zonder Slot. Nou wat mij betreft was hij afgelopen zomer vertrokken dan hadden wij mooi op tijd Bosz kunnen binnenhalen. Dan had de wereld er momenteel een stuk anders uitgezien.

Ik denk dat die Ponyclub misschien wel een beter trainer heeft dan wij want ze spelen beter voetbal dan wij doen met beduidend minder budget.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door Leuv --
VVout
 VVout - vrijdag 23 februari 2024 - 23:18   quote  deeplink  
Ik zie hier een v. Geil v2 liefde ontstaan of ben je het stiekem 🥰
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 februari 2024 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 18:18 schreef Leuv het volgende:

[..]

Resultaten? Wie heeft het daar over?
Je leest weer dingen die er niet staan.
Nee ik vind Slot werkelijk fantastich maar ik vind ook dat het nu wel voldoende is geweest.
Ik ben wel een beetje klaar met zijn eeuwig durende excuses en ik vind het voetbal het hele jaar niet om aan te gluren met uitzondering van 2 of 3 wedstrijden.
Dat hij Minteh ook maar blijft gebruiken is nog lachwekkender dan Tom & Jerry. Werkelijk Hilarisch !!!

Dat gezeur hier dat de wereld instort zonder Slot. Nou wat mij betreft was hij afgelopen zomer vertrokken dan hadden wij mooi op tijd Bosz kunnen binnenhalen. Dan had de wereld er momenteel een stuk anders uitgezien.

Ik denk dat die Ponyclub misschien wel een beter trainer heeft dan wij want ze spelen beter voetbal dan wij doen met beduidend minder budget.
Jij plaatst topcoach tussen aanhalingstekens. Waarom dan? Je laat interpretatie dus stel ik een vraag. Lees maar eens goed.
Ik heb hier niemand zien schrijven dat de wereld instort zonder Slot. Zo ja, toon mijn ongelijk.
De Bosz variant: heb jij dat vorige zomer al beweerd of is dat met de kennis van nu?

En misschien is die Twente trainer ook een topcoach. Met een bescheiden begroting inderdaad. Maar wel achter Feyenoord.
En Feyenoord heeft 2 interessante perspectieven.
Dan is sLot ook een topcoach. Zonder aanhalingstekens.
Benieuwd naar je antwoorden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 februari 2024 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 23:18 schreef VVout het volgende:
Ik zie hier een v. Geil v2 liefde ontstaan of ben je het stiekem 🥰
Leuv heel anders. Ik mag dat wel.
Leuv
 Leuv - zaterdag 24 februari 2024 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 01:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij plaatst topcoach tussen aanhalingstekens. Waarom dan? Je laat interpretatie dus stel ik een vraag. Lees maar eens goed.
Ik heb hier niemand zien schrijven dat de wereld instort zonder Slot. Zo ja, toon mijn ongelijk.
De Bosz variant: heb jij dat vorige zomer al beweerd of is dat met de kennis van nu?

En misschien is die Twente trainer ook een topcoach. Met een bescheiden begroting inderdaad. Maar wel achter Feyenoord.
En Feyenoord heeft 2 interessante perspectieven.
Dan is sLot ook een topcoach. Zonder aanhalingstekens.
Benieuwd naar je antwoorden.
Terecht het tussen aanhalingstekens. Het is misschien een prima coach maar een verdomd slecht trainer en peoplesmanager.
Dat hij deze facetten mist maakt hem voor mij geen topcoach vandaar de aanhalingstekens.
Wat Slot bij ons heeft gedaan was makkelijker dan iedereen hier denkt. Verleden jaar zijn we mede door de fijne planning van het WK kampioen geworden maar dit seizoen valt hij toch door een klein mandje. In ieder geval voor mij.

Er zijn veel goede trainers dat zie je aan Almere, GAE maar ook die ponyclub dus ik zie de toekomst na Slot juist zonnig tegemoet.
Verleden jaar toen hij schermde met interesse vanuit die neuzenclub in Londen heb ik meerdere keren gepost hem lekker te laten gaan en voor Bosz te gaan dus nee dat is niet met de kennis van nu. Wat Slot daar flikte om meer salaris te krijgen kan gewoon niet, moreel gezien. Mensen zijn het snel vergeten maar ik niet.

Wanneer ben je topcoach en wanneer een goed trainer? Kan een goed trainer een topcoach zijn? Als slot een topcoach was geweest had hij een goed trainer aangesteld na het vertrek van Pusic. Dat is waarom de aanval meer ook vrije trappen, corners en het stroperige samenspel niet verbeterd. Slot dult geen goed trainer naast zich omdat hij denkt het beter te kunnen. Dat maakt hem in mijn ogen geen topcoach.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 februari 2024 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 10:11 schreef Leuv het volgende:

[..]

Terecht het tussen aanhalingstekens. Het is misschien een prima coach maar een verdomd slecht trainer en peoplesmanager.
Dat hij deze facetten mist maakt hem voor mij geen topcoach vandaar de aanhalingstekens.
Wat Slot bij ons heeft gedaan was makkelijker dan iedereen hier denkt. Verleden jaar zijn we mede door de fijne planning van het WK kampioen geworden maar dit seizoen valt hij toch door een klein mandje. In ieder geval voor mij.

Er zijn veel goede trainers dat zie je aan Almere, GAE maar ook die ponyclub dus ik zie de toekomst na Slot juist zonnig tegemoet.
Verleden jaar toen hij schermde met interesse vanuit die neuzenclub in Londen heb ik meerdere keren gepost hem lekker te laten gaan en voor Bosz te gaan dus nee dat is niet met de kennis van nu. Wat Slot daar flikte om meer salaris te krijgen kan gewoon niet, moreel gezien. Mensen zijn het snel vergeten maar ik niet.

Wanneer ben je topcoach en wanneer een goed trainer? Kan een goed trainer een topcoach zijn? Als slot een topcoach was geweest had hij een goed trainer aangesteld na het vertrek van Pusic. Dat is waarom de aanval meer ook vrije trappen, corners en het stroperige samenspel niet verbeterd. Slot dult geen goed trainer naast zich omdat hij denkt het beter te kunnen. Dat maakt hem in mijn ogen geen topcoach.
Toch best wel mee eens eigenlijk hahaha
bijft007
 bijft007 - zaterdag 24 februari 2024 - 12:04   quote  deeplink  
Goed stuk hoor leuv👍 veel dingen zeker n goed punt, alleen wordt er wel makkelijk aan voorbij gegaan het punt dat feyenoord echt berg spelers verkocht en haalde en gelijk het zelfde jaar kampioen werd,, mede absoluut door zeer goede coach te zijn en van daaruit een goede basis gelegd naar de toekomst die kredits verdient hij gewoon,, en is echt maar zeer de vraag het een ander het overneemt en gelijk even goed doet of beter, anders had het wel eens eerder gebeurd bij onze ploeg, het is zo lang geleden we op dit punt zijn als nu, ik denk nmk nooit eerder voorgekomen, met hoeveel waard zowat alle spelers nu zijn, zegt dus wel hij veel spelers beter maakt ze waren,, en daarvoor moet je echt ook n topcoach! zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 februari 2024 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 februari 2024 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 10:11 schreef Leuv het volgende:

[..]

Terecht het tussen aanhalingstekens. Het is misschien een prima coach maar een verdomd slecht trainer en peoplesmanager.
Dat hij deze facetten mist maakt hem voor mij geen topcoach vandaar de aanhalingstekens.
Wat Slot bij ons heeft gedaan was makkelijker dan iedereen hier denkt. Verleden jaar zijn we mede door de fijne planning van het WK kampioen geworden maar dit seizoen valt hij toch door een klein mandje. In ieder geval voor mij.

Er zijn veel goede trainers dat zie je aan Almere, GAE maar ook die ponyclub dus ik zie de toekomst na Slot juist zonnig tegemoet.
Verleden jaar toen hij schermde met interesse vanuit die neuzenclub in Londen heb ik meerdere keren gepost hem lekker te laten gaan en voor Bosz te gaan dus nee dat is niet met de kennis van nu. Wat Slot daar flikte om meer salaris te krijgen kan gewoon niet, moreel gezien. Mensen zijn het snel vergeten maar ik niet.

Wanneer ben je topcoach en wanneer een goed trainer? Kan een goed trainer een topcoach zijn? Als slot een topcoach was geweest had hij een goed trainer aangesteld na het vertrek van Pusic. Dat is waarom de aanval meer ook vrije trappen, corners en het stroperige samenspel niet verbeterd. Slot dult geen goed trainer naast zich omdat hij denkt het beter te kunnen. Dat maakt hem in mijn ogen geen topcoach.
Klare uitleg.
Slot als trainer kan ik niet over oordelen, als peoplemanager iets meer, zie de homogeniteit en en regie die selectie telkens weer ten toon spreidt. Punt heb je wel al het om Pusic gaat: de over mijn lijk mentaliteit lijkt sinds zijn vertrek ingeboet.
Prestaties zijn niet zo makkelijk. Met 3e begroting en amper topspelers kampioen worden en Europees er weer staan is knap, zeker ook als je ziet wat hij met selecties doet en er een sterk collectief van maakt, met dwingend spel.
Gezien hoe kwetsbaar psv is zonder Veerman? Bij ons is dat eenvoudiger op te vangen.
Zijn we dus oneens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 februari 2024 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 12:04 schreef bijft007 het volgende:
Goed stuk hoor leuv👍 veel dingen zeker n goed punt, alleen wordt er wel makkelijk aan voorbij gegaan het punt dat feyenoord echt berg spelers verkocht en haalde en gelijk het zelfde jaar kampioen werd,, mede absoluut door zeer goede coach te zijn en van daaruit een goede basis gelegd naar de toekomst die kredits verdient hij gewoon,, en is echt maar zeer de vraag het een ander het overneemt en gelijk even goed doet of beter, anders had het wel eens eerder gebeurd bij onze ploeg, het is zo lang geleden we op dit punt zijn als nu, ik denk nmk nooit eerder voorgekomen, met hoeveel waard zowat alle spelers nu zijn, zegt dus wel hij veel spelers beter maakt ze waren,, en daarvoor moet je echt ook n topcoach! zijn
Ook wel mee eens .

Maar kan dat wel?🤔
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 februari 2024 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 12:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Klare uitleg.
Slot als trainer kan ik niet over oordelen, als peoplemanager iets meer, zie de homogeniteit en en regie die selectie telkens weer ten toon spreidt. Punt heb je wel al het om Pusic gaat: de over mijn lijk mentaliteit lijkt sinds zijn vertrek ingeboet.
Prestaties zijn niet zo makkelijk. Met 3e begroting en amper topspelers kampioen worden en Europees er weer staan is knap, zeker ook als je ziet wat hij met selecties doet en er een sterk collectief van maakt, met dwingend spel.
Gezien hoe kwetsbaar psv is zonder Veerman? Bij ons is dat eenvoudiger op te vangen.
Zijn we dus oneens.
Ook wel mee eens ..

Wat moet ik nu 🤭
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 februari 2024 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook wel mee eens ..

Wat moet ik nu 🤭
Hahaha! Allemaal melden bij Boudewijn! 🤣
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 februari 2024 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahaha! Allemaal melden bij Boudewijn! 🤣
Zit niks anders op 😂😂😂
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 februari 2024 - 12:29   quote  deeplink  
Blij met Slot. Zo lang als hij er zit
Hopelijk de volgende net zo gelijkwaardig of beter
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 24 februari 2024 - 13:17   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal een beetje gezocht. Succes wendt blijkbaar snel. Kleine 3 jaar geleden zat ik me nog groen en geel te ergeren aan het afbraakvoetbal van Advocaat. Het voetbal onder Slot is aanmerkelijk beter geworden en aantrekkelijker om naar te kijken. Ik geef toe dat het de laatste 3/4 maanden wat moeizamer gaat, maar we stevenen af op de bekerfinale en een 2e plek (financieel cruciaal). De transferwaarde op het veld is gigantisch op het moment (voor Feijenoord begrippen). Daarnaast weten we waar het lek zit in de huidige selectie en dat is voornamelijk op de flanken. Daar kan volgend seizoen op geanticipeerd worden. Zijn er betere trainers dan Slot? Wellicht wel, maar je weet wat je nu hebt en dat voldoet prima en je kan doorbouwen. Het noemen van Alex Pastoor en Oosting als mogelijke alternatieven is wel heel voorbarig. Zij werken op een ander niveau en met een andere druk. Daarbij ben ik ook niet onder de indruk van de spelwijze van deze clubs. Ik zou zeker een seizoen doorgaan met Slot en kijken of hij een sterkere selectie kan neerzetten volgend seizoen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 februari 2024 - 17:11   quote  deeplink  
Pastoor een oosting zijn ook belachelijke suggesties. Zeker Pastoor is een trainer in de marge. Op dit moment is er op de nederlandse velden niemand meer geschikt dan Slot. Zeker Bosz niet die sowieso al minstens op 0-2 achterstand staat, die pruimen weinig mensen bij de club nog.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 24 februari 2024 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 17:11 schreef Stylzz het volgende:
Pastoor een oosting zijn ook belachelijke suggesties. Zeker Pastoor is een trainer in de marge. Op dit moment is er op de nederlandse velden niemand meer geschikt dan Slot. Zeker Bosz niet die sowieso al minstens op 0-2 achterstand staat, die pruimen weinig mensen bij de club nog.
Eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 februari 2024 - 19:56   quote  deeplink  
Ook eens
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 24 februari 2024 - 23:07   quote  deeplink  
Als Slot weg gaat zijn Dick Schreuder en Oosting toch wel dé kandidaten wat mij betreft. Maar liever nog een jaartje met Arne door. Ik ben gewoon erg benieuwd waar het daadwerkelijk stopt. En als we 2x op rij CL halen, dan rijden we nog door tot t volgende stationnetje.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 februari 2024 - 20:47   quote  deeplink  
WTF gebeurt er de hele week op het trainingsveld
MMM
 MMM - donderdag 29 februari 2024 - 21:43   quote  deeplink  
Wanneer stop je eens met Zerrouki en Wieffer tegelijk?

Breng Milambo toch eens. Belachelijke keus elke keer
MMM
 MMM - donderdag 29 februari 2024 - 22:07   quote  deeplink  
Bij blessure Stengs gaan we dus weer wekelijks kijken naar Wieffer, Zerrouki, Timber.

Lachwekkend.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 februari 2024 - 22:08   quote  deeplink  
Zerrouki vandaag gewoon bepalend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5904
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0377900