BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
coenjo
 coenjo - woensdag 24 april 2024 - 21:14   quote  deeplink  
vreemd dat pieter de jongh( the champ) niet in de lijst staat met gegadigden
MMM
 MMM - woensdag 24 april 2024 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2024 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ afbeelding ]
Lachwekkend zo’n poll. Word door het merendeel alleen gestemd op bekende namen.
VVout
 VVout - woensdag 24 april 2024 - 21:18   quote  deeplink  
Er zijn toch nog wel wat dingen te checken als je leest bij de BBC hoe het er 4 uur geleden voor staat, maar de optie wel serieus.

https://www.bbc.com/sport/football/articles/cnl4ql0p4pqo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 april 2024 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2024 - 21:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Lachwekkend zo’n poll. Word door het merendeel alleen gestemd op bekende namen.
Jup mee eens!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 april 2024 - 23:24   quote  deeplink  
Arne Slot verdient een ovatie.
Die Meijer van NEC lijkt me interessant.
Maar te Kloese zal vooral het Slotconcept in het oog houden.
Komend seizoen lijkt weer lastiger te worden. Maar de miljoenen zijn er in ieder geval.
DMD
 DMD - woensdag 24 april 2024 - 23:46   quote  deeplink  
Vergeet niet dat vorig jaar het verhaal bijna identiek was;

- Slot zou (bijna) persoonlijk akkoord zijn.
- Alleen de clubs zouden nog moeten onderhandelen
- De clubs zouden er wel uit komen.

Feyenoord en DtK hebben geen directe haast, dus ik verwacht zelf niet dat het zover in het proces is zoals het geschreven wordt.

Kan er ook faliekant naast zitten, maar alas.
VVout
 VVout - donderdag 25 april 2024 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2024 - 23:46 schreef DMD het volgende:
Vergeet niet dat vorig jaar het verhaal bijna identiek was;

- Slot zou (bijna) persoonlijk akkoord zijn.
- Alleen de clubs zouden nog moeten onderhandelen
- De clubs zouden er wel uit komen.

Feyenoord en DtK hebben geen directe haast, dus ik verwacht zelf niet dat het zover in het proces is zoals het geschreven wordt.

Kan er ook faliekant naast zitten, maar alas.
Zo las ik dat ook gisteren op de BBC. Het kwartje is omhoog gegooid, maar verder zijn ze nog niet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 25 april 2024 - 14:51   quote  deeplink  
Sky Sports vliegt over naar Rotterdam voor Slot
vandaag, 14:15 204 reacties
Gary Cotterill is weer gesignaleerd in Rotterdam. De bekende journalist van Sky Sports is speciaal afgereisd naar Nederland om een glimp op te vangen van trainer Arne Slot. Cotterill meldde zich bij het trainingscomplex 1908 om van daaruit een update te geven over de laatste ontwikkelingen rondom de interesse van Liverpool FC in Slot.

Cotterill lijkt voorlopig voor niets afgereisd te zijn naar Rotterdam, want Feyenoord bereidt zich voor in Deventer op de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Na de wedstrijd is er wel een persmoment waar de Engelse journalist kan aanschuiven, maar of Slot veel wil loslaten over de onderhandelingen met Liverpool FC is afwachten.

Peeters en Hulshoff volgen Slot
Feyenoord gaat er alles aan doen om een uitloop in de medische en technische staf te voorkomen. Naast trainer Arne Slot staat ook assistent-trainer Sipke Hulshoff op de nominatie om de overstap naar Liverpool FC te maken. De verwachting is dat Head of Performance Ruben Peeters bij Feyenoord gaat vertrekken. Als het aan de stadionclub ligt, blijft het hierbij.

Dennis te Kloese is volgens De Telegraaf duidelijk geweest als het gaat om de overige medewerkers. Feyenoord waakt voor een leegloop en gaat er alles aan doen om uitgaande transfers van medewerkers te blokkeren. Assistent-trainer John de Wolf blijft hoe dan ook in De Kuip. De oud-voetballer heeft een meerjarig contract en heeft er nooit een geheim van gemaakt geen heil te zien in een buitenlands avontuur
MMM
 MMM - donderdag 25 april 2024 - 15:41   quote  deeplink  
MMM
 MMM - donderdag 25 april 2024 - 20:40   quote  deeplink  
Voor degene die nog hoop hadden. Die kun je na het interview bij ESPN laten varen
tomson
 tomson - donderdag 25 april 2024 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 20:40 schreef MMM het volgende:
Voor degene die nog hoop hadden. Die kun je na het interview bij ESPN laten varen
Degenen die nog hopen zijn niet goed snik
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 april 2024 - 20:45   quote  deeplink  
Drie jaar. Drie mooie jaren.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 april 2024 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:
Drie jaar. Drie mooie jaren.
Langer dan verwacht ook.
MMM
 MMM - donderdag 25 april 2024 - 20:50   quote  deeplink  
Arne ❤️
tomson
 tomson - donderdag 25 april 2024 - 20:54   quote  deeplink  
Grote schoenen om te vullen, voor welke opvolger dan ook
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 april 2024 - 20:55   quote  deeplink  
Wat wel zo is, zodra hij bij ons weg is, boeit t me weinig of t m lukt of niet 🤷🏽‍♂️
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 april 2024 - 20:57   quote  deeplink  
Zon club kun je ook niet weigeren als trainer om eerlijk te zijn,, echt n hele mooie club,, ietswat vergelijk als de onze,, dus ja hier kun je slot niet vragen om met meel in mond te praten vind ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2024 door bijft007 --
tomson
 tomson - donderdag 25 april 2024 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 20:57 schreef bijft007 het volgende:
Zon club kun je ook niet weigeren als trainer om eerlijk te zijn,, echt n hele mooie club,, ietswat vergelijk als de onze,, dus ja hier kun je slot niet vragen om met meel in mond te praten vind ik
Eens. Als een club uit de top 10 van grootste clubs ter wereld bij je aanklopt kun je alleen maar hard in je handjes knijpen denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2024 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:
Wat wel zo is, zodra hij bij ons weg is, boeit t me weinig of t m lukt of niet 🤷🏽‍♂️
Liverpool Madrid Napoli zijn me clubjes in het buitenland .
Helaas kan ik ze geen van alle meer live volgen maar
hoop altijd dat ze winnen.
Dus wat Slot betreft mag hij gewoon winnen.
Maar wat zou het mooi zijn als we het volgend seizoen gewoon weer
goed gaan doen.
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 april 2024 - 22:37   quote  deeplink  
Dat zou fantastisch zijn, reden om te denken het niet echt extreem veel minder kan zijn is dat er nu geld is om wat goeds mee te doen, poppetjes op goeie plek is dan al goed begin, spelers vervolgens nog beter maken en flink waarde creëren tja Zoals slot voor elkaar heeft gekregen in 3 seizoenen is echt extreem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2024 - 22:51   quote  deeplink  
🙏🏻
DMD
 DMD - vrijdag 26 april 2024 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:
Wat wel zo is, zodra hij bij ons weg is, boeit t me weinig of t m lukt of niet 🤷🏽‍♂️
Is met de kerst ontslagen
MMM
 MMM - vrijdag 26 april 2024 - 07:50   quote  deeplink  
'Goed bod gedaan'.
'Goed gepresteerd, veel geld voor Feyenoord verdiend'
'Gunnen is niet het juiste woord, als je ziet wat Liverpool al wilt betalen'

Moet alleen niet gaan zeiken/druk uitoefenen. Feyenoord bepaald wel welk bedrag voldoende is.

Gewoon het onderste uit de kan halen. Gunnen doen ze in het amateurvoetbal en als je TD van Geel heet. Nu gewoon elke euro extra die je kan vangen, pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2024 door MMM --
Bowie
 Bowie - vrijdag 26 april 2024 - 08:32   quote  deeplink  
Eens MMM.
Komt bij dat als het aan hem/Liverpool ligt alles t/m de koffiejuffrouw mee moet.
Zei het gisteren al, de uitstraling van de Wolf zei genoeg, je hoorde hem grommen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 april 2024 - 08:41   quote  deeplink  
Ook eens ,geld zat daar
VVout
 VVout - vrijdag 26 april 2024 - 08:50   quote  deeplink  
Jep, gunnen is gelul. Zak met doekoe op tafel of anders wieberen.
DMD
 DMD - vrijdag 26 april 2024 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 08:32 schreef Bowie het volgende:
Eens MMM.
Komt bij dat als het aan hem/Liverpool ligt alles t/m de koffiejuffrouw mee moet.
Zei het gisteren al, de uitstraling van de Wolf zei genoeg, je hoorde hem grommen.
Ohw maar dat is prima.

Iedereen is vervangbaar
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 26 april 2024 - 09:01   quote  deeplink  
Gewoon een realistisch bedrag vragen. Paar jaar geleden hoorde we nooit over transferbedragen voor trainers bij Feijenoord en is 20M ineens niet genoeg. Als iemand zich sportief en financieel enorm kan verbeteren doe je als club gewoon normaal en realistisch. het is meer waard om goed uit elkaar te gaan dan om de wringer te gebruiken. 12M zou mooi zijn. En het zou mooi zijn als Slot in de toekomst ms nog een keertje terug zou komen.
MMM
 MMM - vrijdag 26 april 2024 - 09:10   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/de-geboden-7-miljoen-euro-plus-2-miljoen-euro-bonussen-is-een-lachertje

Goed stuk van Valentijn en dat zeg ik niet snel.
DMD
 DMD - vrijdag 26 april 2024 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Eens.

ik vind het raar dat Sporting gewoon 30 Mil vraagt en anders de trainer aan zn contract houdt en wij dan maar onder het mom van "gunnen" genoegen moeten nemen met een fooi.

Ik vind 30 Miljoen ook een leuk bedrag wat Liverpool neer mag leggen.

Slot moet maar eens begrijpen dat hij onder contract staat bij Feyenoord en niet bij DtK.
DtK onderhandelt namens Feyenoord, door Feyenoord en voor Feyenoord en niet voor de carriere van Heer Slot.

Ik vind de slinkse statements van Slot ook enorm respectloos richting Feyenoord. Hij is nog geen trainer van Liverpool en nog steeds van Feyenoord, er zijn nog 3 wedstrijden te gaan en hij had ook prima geen commentaar kunnen geven net zoals hij herhaaldelijk doet wanneer een speler besproken wordt waar wij interesse in hebben.

Slot wil vooral in controle zijn en het "narrative" om zijn persoon zelf willen bepalen.

In Engeland gaat hij een andere wereld tegemoet daarin. EtH gaat eraan onder door en Slot zal daarin geen uitzondering zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2024 door DMD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 april 2024 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 09:01 schreef CobusIII het volgende:
Gewoon een realistisch bedrag vragen. Paar jaar geleden hoorde we nooit over transferbedragen voor trainers bij Feijenoord en is 20M ineens niet genoeg. Als iemand zich sportief en financieel enorm kan verbeteren doe je als club gewoon normaal en realistisch. het is meer waard om goed uit elkaar te gaan dan om de wringer te gebruiken. 12M zou mooi zijn. En het zou mooi zijn als Slot in de toekomst ms nog een keertje terug zou komen.
Tijden van Aldi shoppen zijn voorbij .
Ik gun Slot een mooie transfer.
Ik gun Liverpool een goede trainer.
En ik gun Feyenoord een top transferbedrag .
VVout
 VVout - vrijdag 26 april 2024 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Duidelijk een lachertje, echt respectloos dit aanbod. Wil je Slot betaal je gewoon een vergelijkbare afkoopsom die bij iedere willekeurige Europese topclub past. We doen al net zo goed mee in de CL op rij en daar horen passende vergoedingen bij.
kenny
 kenny - vrijdag 26 april 2024 - 09:47   quote  deeplink  
Valentijn Driessen slaat de spijker op zijn kop , 20milj en anders niks
Bowie
 Bowie - vrijdag 26 april 2024 - 09:48   quote  deeplink  
Heerlijk dit kameraden, door deze toon voel ik me thuis op dit forum.
Slot moet niet ouwehoeren over gunnen. Met een salaris dit seizoen van 3-4 mln exclusief bonussen is hem al genoeg gegund.
Zijn nwe liefde bulkt zoals alle UK teams van het geld, dan beginnen met 9 mln lijkt al een jodenfooi. En meneer Slot verdedigt dit bod ook nog.
Lekker wegwezen straks, maar wel met minimaal 15-20 mln op de rekening van de club.
Maar dit kunnen we wel aan Dennis overlaten.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 26 april 2024 - 10:19   quote  deeplink  
Krabbendam begrijpt ‘heel goed’ dat Slot aast op een vertrek en volgens de clubwatcher is het, als een trainer weg wil en hij daadwerkelijk weg kán, een ‘abc’tje’ en ‘gaat het gebeuren’. Volgens de verslaggever is het nu enkel de vraag hoe Feyenoord dit gaat aanpakken. “Gaan ze dit tot de max rekken om er een paar miljoen extra uit te halen of kiezen ze voor een elegante oplossing? Dat is gewoon een goede transfersom vragen voor deze trainer en hem een groots afscheid gunnen”, stelt Krabbendam, die verwacht dat Liverpool uiteindelijk diep in de buidel zal tasten voor de komst van Slot. “Een bedrag tussen de tien en vijftien miljoen euro denk ik”, zo klinkt het.

Slot is bij Feyenoord in het bezit van een contract tot medio 2026. De Rotterdammers kunnen dus vragen wat ze willen. Tottenham Hotspur kreeg vorig jaar naar verluidt te horen dat er pas bij een bedrag van minstens vijftien miljoen euro viel te praten.

Denk ik ook, tussen 12 en 15 miljoen.
Bowie
 Bowie - vrijdag 26 april 2024 - 10:23   quote  deeplink  
Las zojuist dat de groep zich een week niet hoeft te melden op 1908.
Stond bij dat dit de staf goed uitkomt om eea in orde te maken.
Het is toch te gek voor woorden?
DMD
 DMD - vrijdag 26 april 2024 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 10:23 schreef Bowie het volgende:
Las zojuist dat de groep zich een week niet hoeft te melden op 1908.
Stond bij dat dit de staf goed uitkomt om eea in orde te maken.
Het is toch te gek voor woorden?
Gelukkig ben ik niet de enige die dit te gek voor woorden vind.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 april 2024 - 10:34   quote  deeplink  
Ik vind t ook te gek voor woorden dat 1908 altijd aan stemmingmakerij doet terwijl ze pretenderen het beste met Feyenoord voor te hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 april 2024 - 10:37   quote  deeplink  
Een week niet melden lijkt me ook volkomen onaannemelijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 april 2024 - 11:22   quote  deeplink  
Vrij tot donderdag zou kunnen toch. Geen wedstrijd komend weekend. Pas 5-5 weer een wedstrijd. Lijkt me prima. Zeker na de afgelopen week. Daarnaast lopen ze vandaag nog uit (geen vrij dus) en moeten ze donderdag weer trainen. Krijgen dus 5 dagen verlof, geen week.

Dat 1908 dit sausje eroverheen gooit is gewoon kwalijk en bewust om dit soort stemming te maken. Echt bizar. Zelfs Valentijn zou zich schamen voor dit soort teksten:

"De selectie geniet nu een groot aantal vrije dagen: iets wat voor stafleden die concrete belangstelling genieten van Liverpool érg gelegen uitkomt."
"Het gegeven biedt Arne Slot alle ruimte om zijn transfer naar Liverpool af te ronden."
"Omdat er ook enkele stafleden, zoals Sipke Hulshoff en Ruben Peeters, meegenomen worden in de onderhandelingen, biedt het aantal vrije dagen bij Feyenoord alle gelegenheid voor de stafleden om hun overgang naar Liverpool te beklinken. "
Bowie
 Bowie - vrijdag 26 april 2024 - 11:35   quote  deeplink  
Je zou het stemmingmakerij kunnen noemen maar ook beschrijving van feiten.
Was toch ontluisterd om te zien dat de man die altijd zei dat ie niet inging op spelers die nog niet gecontracteerd waren nu zijn hele persconferentie gebruikte om zijn eigen straat schoon te vegen terwijl er nog geen sprake is van een dienstverband met Liverpool.
MMM
 MMM - vrijdag 26 april 2024 - 11:41   quote  deeplink  
Feyenoord ready to conclude deal for Arne Slot to join Liverpool. Talks continue today with clubs moving towards agreeing compensation package for Slot and other Feyenoord staff members. All in figure, likely to top £13m.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 26 april 2024 - 11:51   quote  deeplink  
Allemaal stemmingmakerij inderdaad.

Vorig jaar contract verlengd idd, maar wel met resultaat dat we nu wel rond 13 miljoen beuren voor een trainert...

Nog nooit eerder gebeurd meestal kostten die ons geld.

Laat je kop niet gekmaken en bekijk gewoon de positieve kant van dit verhaal.

Onder Slot en Te Kloese hebben we in 3 jaar in ieder geval weer de status bereikt geen lachertje in Europa te zijn.

Geweldige prestatie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 april 2024 - 12:20   quote  deeplink  
+1908
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 april 2024 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 11:35 schreef Bowie het volgende:
Je zou het stemmingmakerij kunnen noemen maar ook beschrijving van feiten.
Was toch ontluisterd om te zien dat de man die altijd zei dat ie niet inging op spelers die nog niet gecontracteerd waren nu zijn hele persconferentie gebruikte om zijn eigen straat schoon te vegen terwijl er nog geen sprake is van een dienstverband met Liverpool.
Joh. Waar maak je je druk om.
Iedereen weet als Liverpool komt dan ga je.

Ik waardeer zijn eerlijkheid in deze.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 april 2024 - 13:04   quote  deeplink  
Maar wie gaat hij meenemen
Ben bang voor een leegverkoop, en dan weer inkopen met de hand op de knip.......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 april 2024 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Joh. Waar maak je je druk om.
Iedereen weet als Liverpool komt dan ga je.

Ik waardeer zijn eerlijkheid in deze.
Zal mij niks verbazen dat dit allang besproken is en Slot
ook gewoon het spel speelt in het voordeel van Feyenoord.
Zodra het eerste bod op tafel leg weet iedereen dat het 2de er ook aan komt.
MMM
 MMM - vrijdag 26 april 2024 - 13:44   quote  deeplink  
De Daily Mail weet ook te melden dat alle pogingen die Slot momenteel doet om meer stafleden mee te nemen naar Liverpool FC hardhandig worden geblokkeerd door Feyenoord. de Rotterdammers willen een leegloop voorkomen.

Heel goed.
kenny
 kenny - vrijdag 26 april 2024 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2024 - 13:44 schreef MMM het volgende:
De Daily Mail weet ook te melden dat alle pogingen die Slot momenteel doet om meer stafleden mee te nemen naar Liverpool FC hardhandig worden geblokkeerd door Feyenoord. de Rotterdammers willen een leegloop voorkomen.

Heel goed.
kan niet beter , te kloese houd blijkbaar zijn poot goed stijf en terecht
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 26 april 2024 - 15:39   quote  deeplink  
oosting verlengt met een jaar bij twente bovenop zijn 2-jarig contract

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0568089