BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (woensdag 23 december 2020, 18:45); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 december 2020 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 23:34 schreef p111 het volgende:
Met 11 voetballers wordt je geen kampioen.
er zijn er meer... alleen zet tenhag ze dan op vreemde posities waar ze niet horen... kan me wel vinden in de opstelling van akas... en bij uitval breng je de reservers op de posities waar ze van nature spelen, ook jeugd als de nood aan de man is en je niet een speler hebt op de bank voor die positie.. dus geen promes op 10 als kudus wegvalt.. die breng je dan voor neres als die wegvalt... valt tadic weg in de punt breng je een spits en geen labyad... etc etc... en daar is tenhag een held in, bij uitval mensen proberen die er van nature niet horen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 december 2020 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 23:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

De chemie en magie zat in de spelers zelf, tel hierbij een super populaire hulptrainer Schreuder erbij op en het succes is verklaard.

Wat nu nog rest is een ongeschikt stukje mens die direct in de stress schiet bij onverwachte of ongewenste vragen en geen team kan smeden van ons Ajax.

Reden, hij stelt samen obv hiërarchie en kijkt niet naar aanvullende capaciteiten van spelers ten aanzien van elkaar en posities.

Nee Tadic heeft besloten LV te spelen en Blind is achterin onaantastbaar en iedereen denkt dat hem ophemelen getuigt van voetbalverstand... Ik zie zijn passing geen schokkende effecten opleveren, zijn gebrek aan snelheid en verdedigende capaciteiten overduidelijk wel!!!

Beste Ajax nu is:

Onana
Mazraoui Alvarez Martinez Nico

Klaassen Gravenberch
Kudus

Anthony Tadic Neres

Met dit team word he gewoon kampioen, makkelijk!
Maar dat durft die lul niet want Blind moet opgesteld worden, net als Schuurs want Overmars denkt aan een de Ligt scenario en Tadic is de baas van de groep en die stelt zichzelf op als LV!

En dan hebben we nog Labyad, Klaiber en Promes die ten Hag maar blijft pushen om te spelen....

En iedereen maar ten Hag verdedigen obv een seizoen dat hem in de schoot is geworpen. Daarna bewijst hij continu het gelijk dat het succes ondanks hem os behaalden nietdankzij!
Dit is ook mijn 11-tal
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 december 2020 - 03:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 19:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ervan overtuigd dat die net als tenhag met dat materiaal ook gewoon kampioen was geworden... vergeet niet dat bosz van niks iets moest maken..
Bosz niets??? Dan kijk even de aankopen terug.

Sanchez, Ziyech o.a, en dan presteerde die in de ED nog helemaal niks.

Nee, oprotten met die Hannes
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 december 2020 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt ondermeer door mij, volgens mij viel het wel mee dat hij regelmatig zijn mannetje liet lopen, hij zat er vaak dicht boven op.

Hij heeft in ieder geval een vlotte actie radius, zijn scorend vermogen kan misschien tegen vallen maar ik zie in hem een grote toekomst weg gelegd.

Ben meer gecharmeerd van hem dan van Antony.
Want als die de val ontvangt wacht hij te lang tot dat er een 2e tegenstander in de buurt is, hij zou eens wat vaker direct zijn man voorbij moeten gaan ipv te wachten en tikkie terug.

Ik vind het jammer dat ze niet vaker meer een man uitspelen, de bal gaat vaak goed rond maar mist toch een speler als Neres die zijn man voorbij gaat.

Ook Tadic valt me wat tegen op dat gebied
Die liet inderdaad behoorlijk vaak zijn man lopen omdat die veel en veel te ver van zijn positie af stond
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 december 2020 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 17:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heerlijk al die reacties hier!
Of niet dan
wvb
 wvb - vrijdag 25 december 2020 - 07:04   quote  deeplink  
Ajax is de weg compleet kwijt, de trainer ook.
Wat een gegoochel met de opstelling en wisselspelers.
Iedere wedstrijd steldt hij zijn doelen bij.
De helft van de aankopen van de afgelopen jaren zijn ondermaats.
Wie tovert nu Klaiber uit de hoge hoed???
Wie heeft Marin gescout, wie heeft Bandé gescout, wie heeft Magelan gescout, wie heeft Scherpen gescout, wie heeft Labyad gescout, ik kan er nog wel enkele op noemen.
Sommige spelers horen absoluut niet thuis in het 1e team van Ajax.
Spelen zonder echte spits.
Een voorstopper die iedere belangrijke wedstrijd steken laat vallen, zijn mannetje laat lopen en verantwoordelijk is voor veel tegendoelpunten.
PSV heeft veel beter ingekocht, die gaan ons passeren.
Onze trainer zijn krediet raakt nu toch op.
Ajax doet het niet echt goed, speelt veel slechte wedstrijden, die qua kijkplezier niet om aan te zien zijn.
p111
 p111 - vrijdag 25 december 2020 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 07:04 schreef wvb het volgende:
Ajax is de weg compleet kwijt, de trainer ook.
Wat een gegoochel met de opstelling en wisselspelers.
Iedere wedstrijd steldt hij zijn doelen bij.
De helft van de aankopen van de afgelopen jaren zijn ondermaats.
Wie tovert nu Klaiber uit de hoge hoed???
Wie heeft Marin gescout, wie heeft Bandé gescout, wie heeft Magelan gescout, wie heeft Scherpen gescout, wie heeft Labyad gescout, ik kan er nog wel enkele op noemen.
Sommige spelers horen absoluut niet thuis in het 1e team van Ajax.
Spelen zonder echte spits.
Een voorstopper die iedere belangrijke wedstrijd steken laat vallen, zijn mannetje laat lopen en verantwoordelijk is voor veel tegendoelpunten.
PSV heeft veel beter ingekocht, die gaan ons passeren.
Onze trainer zijn krediet raakt nu toch op.
Ajax doet het niet echt goed, speelt veel slechte wedstrijden, die qua kijkplezier niet om aan te zien zijn.
Niet helemaal mee eens,uiteraard is klaiber met spoed gekocht omdat Des weg ging, is gewoon een breedte aankoop die ook wel zijn goede momenten heeft hij is er pas he die heb je ook nodig,Scherpen wordt gewoon een prima keeper is pas 20 he.Verkopen aub-deze spelers Labyad/Bande/Schuurs/Alvarez en uiteraard Ten Hag aan het einde van dit seizoen. Nodig een rcv heel misschien Bazoer als hij mentaal verbeterd is liever (Shanzes) te duur den ik, qua spits is moeilijk je hebt er 2 Troure/Brobbey allebei bloed jong en vertegenwoordigen misschien een hoop geld, behalve als Ajax een spits gaat kopen omdat ze geen vertrouwen hebben in die 2,dan gaan ze voor een stuiver de deur uit.Ik zie ook een goede investering in Jody Veerman maar dan wel dit seizoen bij Heereveen laten,want met een middenveld van Kudus/Klaasen/Gravenberch zit je nu goed,maar na dit seizoen zie ik Gravenberch zomaar vertrekken. Ik zie mijn opstelling voor de rest van het seizoen zie hier
Onana/Scherpen
Mazra-Klaiber
Alvarez/Timber
Blind/Martinez
Nico/Martinez
Gravenberch/Taylor
Klaasen/Ekkenlenkamp
Kudus/Ekkelenkamp
Neres/Promes
Tadic/Troure
Antony/Promes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door p111 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 december 2020 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 03:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bosz niets??? Dan kijk even de aankopen terug.

Sanchez, Ziyech o.a, en dan presteerde die in de ED nog helemaal niks.

Nee, oprotten met die Hannes
dat mag je vinden.. dankzij hem kreeg ajax zijn gezicht weer terug.. geen kampioen dat klopt.. niet gek ook als je iets nieuws moet opbouwen.. van geen voetbal je team weer moeten laten voetballen.. gaf hem nog een seizoen en je was lachend kampioen geworden.. maar ken de weerstand hier op bosz en dat is prima :)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 december 2020 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 03:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bosz niets??? Dan kijk even de aankopen terug.

Sanchez, Ziyech o.a, en dan presteerde die in de ED nog helemaal niks.

Nee, oprotten met die Hannes
Ziyech kwam na slechte start ten Hag..
p111
 p111 - vrijdag 25 december 2020 - 11:21   quote  deeplink  
Niet mijn weerstand ik vind Bos een aparte trainer heel aanvallend daar hou ik van gaat niet altijd goed,maar wel leuk om naar te kijken.En altijd een prima analise en dat kan je van onze huidige tukker niet zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door p111 --
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 december 2020 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 11:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech kwam na slechte start ten Hag..
Ziyech kwam na wanprestatie tegen Rostov met Bosz.
remco k
 remco k - vrijdag 25 december 2020 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt ondermeer door mij, volgens mij viel het wel mee dat hij regelmatig zijn mannetje liet lopen, hij zat er vaak dicht boven op.

Hij heeft in ieder geval een vlotte actie radius, zijn scorend vermogen kan misschien tegen vallen maar ik zie in hem een grote toekomst weg gelegd.

Ben meer gecharmeerd van hem dan van Antony.
Want als die de val ontvangt wacht hij te lang tot dat er een 2e tegenstander in de buurt is, hij zou eens wat vaker direct zijn man voorbij moeten gaan ipv te wachten en tikkie terug.

Ik vind het jammer dat ze niet vaker meer een man uitspelen, de bal gaat vaak goed rond maar mist toch een speler als Neres die zijn man voorbij gaat.

Ook Tadic valt me wat tegen op dat gebied
Dat mannetje laten lopen en positioneel niet goed staan in de omschakeling gebeurde wel degelijk en was ook iets waarvan ten Hag aangaf dat daar werk te doen is.

En logisch ook hè, ook hij is gewoon nog een jonge gast die een hoop moet leren.

Dat laatste helemaal mee eens. Ik mis ook gewoon een nummer 10 die echt goed is aan de bal in de combinatie en een 9 die gewoon uberhaubt echt kan voetballen en niet alleen maar kan afwerken.
p111
 p111 - vrijdag 25 december 2020 - 11:48   quote  deeplink  
Ja het is zo verdomd jammer dat Malen niet is gebleven bij Ajax,dan hadden we de juiste spits gehad,snel afmaker en prima in de combinatie
AkaS
 AkaS - vrijdag 25 december 2020 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 11:48 schreef p111 het volgende:
Ja het is zo verdomd jammer dat Malen niet is gebleven bij Ajax,dan hadden we de juiste spits gehad,snel afmaker en prima in de combinatie
Laat maar zitten, rest verwijderd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 december 2020 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 11:10 schreef p111 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens,uiteraard is klaiber met spoed gekocht omdat Des weg ging, is gewoon een breedte aankoop die ook wel zijn goede momenten heeft hij is er pas he die heb je ook nodig,Scherpen wordt gewoon een prima keeper is pas 20 he.Verkopen aub-deze spelers Labyad/Bande/Schuurs/Alvarez en uiteraard Ten Hag aan het einde van dit seizoen. Nodig een rcv heel misschien Bazoer als hij mentaal verbeterd is liever (Shanzes) te duur den ik, qua spits is moeilijk je hebt er 2 Troure/Brobbey allebei bloed jong en vertegenwoordigen misschien een hoop geld, behalve als Ajax een spits gaat kopen omdat ze geen vertrouwen hebben in die 2,dan gaan ze voor een stuiver de deur uit.Ik zie ook een goede investering in Jody Veerman maar dan wel dit seizoen bij Heereveen laten,want met een middenveld van Kudus/Klaasen/Gravenberch zit je nu goed,maar na dit seizoen zie ik Gravenberch zomaar vertrekken. Ik zie mijn opstelling voor de rest van het seizoen zie hier
Onana/Scherpen
Mazra-Klaiber
Alvarez/Timber
Blind/Martinez
Nico/Martinez
Gravenberch/Taylor
Klaasen/Ekkenlenkamp
Kudus/Ekkelenkamp
Neres/Promes
Tadic/Troure
Antony/Promes
Dus jij denkt dat de trainer in zijn eentje uitmaakt wie er komt of niet komt?
Vind dit een bekrompen gedachte...
Dit is een heel team die zich daar over buigt, ik vind dat er teveel op de trainer wordt afgeschoven...
Als het positief is krijgt meestal Overmars de credits, is het negatief dan krijgt ten Hag alle ellende over zich heen...

De spelers blijven ook meestal buiten beschouwing.
Als de trainer echt zo slecht is, is het zo klaar bij Ajax, dan wordt ook de top daar voor verantwoordelijk gehouden, houdt dit maar voor ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 december 2020 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 11:48 schreef p111 het volgende:
Ja het is zo verdomd jammer dat Malen niet is gebleven bij Ajax,dan hadden we de juiste spits gehad,snel afmaker en prima in de combinatie
Zeker weten, ook wat betreft Bergwijn, ze hebben bij Ajax heel wat steekjes laten vallen.

De trainer zal het in deze ook weer hebben gedaan zeker, hahaha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 25 december 2020 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 13:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten, ook wat betreft Bergwijn, ze hebben bij Ajax heel wat steekjes laten vallen.

De trainer zal het in deze ook weer hebben gedaan zeker, hahaha...
Had je de zekerheid dat die jongens er dan ook waren gekomen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 december 2020 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Had je de zekerheid dat die jongens er dan ook waren gekomen?
Nee maar probeer talenten zo lang mogelijk bij het te houden, laat ze met een goed verhaal niet overstappen naar de concurrentie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 december 2020 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Had je de zekerheid dat die jongens er dan ook waren gekomen?
Nee maar probeer talenten zo lang mogelijk bij je te houden, laat ze met een goed verhaal niet overstappen naar de concurrentie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 25 december 2020 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 13:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de trainer in zijn eentje uitmaakt wie er komt of niet komt?
Vind dit een bekrompen gedachte...
Dit is een heel team die zich daar over buigt, ik vind dat er teveel op de trainer wordt afgeschoven...
Als het positief is krijgt meestal Overmars de credits, is het negatief dan krijgt ten Hag alle ellende over zich heen...

De spelers blijven ook meestal buiten beschouwing.
Als de trainer echt zo slecht is, is het zo klaar bij Ajax, dan wordt ook de top daar voor verantwoordelijk gehouden, houdt dit maar voor ogen.
Hi Jack er staat nergens dat dit de schuld van de trainer is, wat ik wel de schuld van de trainer vind is zijn opstelling en zijn wissels en zijn commentaar op wedstrijden en zijn persconferentie die ik beneden Ajax niveau vind.En voor de rest geef ik alleen maar aan welke spelers van mij weg mogen en ook Ten Hag maar dat heeft niets met aankopen te maken,alhoewel ik wel degelijk denk dat hij er oo inspraak in heeft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door p111 --
p111
 p111 - vrijdag 25 december 2020 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 13:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten, ook wat betreft Bergwijn, ze hebben bij Ajax heel wat steekjes laten vallen.

De trainer zal het in deze ook weer hebben gedaan zeker, hahaha...
Jammer van die opmerking
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 december 2020 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 14:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Hi Jack er staat nergens dat dit de schuld van de trainer is, wat ik wel de schuld van de trainer vind is zijn opstelling en zijn wissels en zijn commentaar op wedstrijden en zijn persconferentie die ik beneden Ajax niveau vind.En voor de rest geef ik alleen maar aan welke spelers van mij weg mogen en ook Ten Hag maar dat heeft niets met aankopen te maken,alhoewel ik wel degelijk denk dat hij er oo inspraak in heeft..
Hoi p111, het was eerlijk gezegd niet op jou gericht anders wellicht verkeerd geformuleerd.

Het was meer algemeen bedoelt
Ik vind eerlijk gezegd dat de trainer het vaakst het meest negatief wordt bestempeld.

Wel of niet terecht vind ik dat hij ook goede dingen laat zien, want je moet een elftal een heel seizoen laten presteren.

Als je dan al lange tijd boven aan staat in de competitie mag je ook best vernoemen.
Supporters vragen zich vaak niet af waarom een trainer voor die of voor die kiest in zijn elftal, ze kijken alleen naar hun eigen inzicht.(doe ik eerlijk gezegd ook...)

Denk je nou echt dat een trainer naar aanleiding van de dagelijkse trainingen de minste spelers gaat opstellen...
Soms wil een trainer zijn elftal niet te voorspelbaar het veld op brengen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 25 december 2020 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 14:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee maar probeer talenten zo lang mogelijk bij het te houden, laat ze met een goed verhaal niet overstappen naar de concurrentie
Het waren jongens die zeer vervelend waren of soms op dat moment niet lieten zien het talent te bezitten.

Je kan dit simpelweg niet voorkomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 december 2020 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Het waren jongens die zeer vervelend waren of soms op dat moment niet lieten zien het talent te bezitten.

Je kan dit simpelweg niet voorkomen.
Klopt, het zijn.meestal de vervelendste talentjes die mogen vertrekken.
Toch zijn dit later juist de spelers die er uit springen, de Boer bijvoorbeeld wou in zijn elftal ook liever geen spelers die vervelend waren, toch jammer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 25 december 2020 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 15:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, het zijn.meestal de vervelendste talentjes die mogen vertrekken.
Toch zijn dit later juist de spelers die er uit springen, de Boer bijvoorbeeld wou in zijn elftal ook liever geen spelers die vervelend waren, toch jammer
Dat het juist de spelers die eruit springen is natuurlijk gewoon onzin. Alleen de verhalen van jongens die uiteindelijk wel komen bovendrijven komen in de media. Er worden jaarlijks meerdere jongens die lastiger zijn weggestuurd.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 december 2020 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 11:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech kwam na wanprestatie tegen Rostov met Bosz.
Je heb gelijk
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 januari 2021 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat het juist de spelers die eruit springen is natuurlijk gewoon onzin. Alleen de verhalen van jongens die uiteindelijk wel komen bovendrijven komen in de media. Er worden jaarlijks meerdere jongens die lastiger zijn weggestuurd.
In veel gevallen zijn lastige jongens wel talentvoller.
remco k
 remco k - vrijdag 01 januari 2021 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 10:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In veel gevallen zijn lastige jongens wel talentvoller.
Als je ziet wie van die jongens uiteindelijk de top halen valt dat reuze mee.

Waar zijn die drie jongens die een agente mishandeld hebben?

En Ajax stuurt jongens ook niet zomaar weg.
remco k
 remco k - vrijdag 01 januari 2021 - 11:03   quote  deeplink  
En een hoop jongens zijn gewoon zelf vertrokken hè.

Malen is bijvoorbeeld gewoon zelf naar Arsenal vertrokken en heeft raiola in die tijd als zaakwaarnemer gehad. Daar kan Ajax niets aan doen.

Bergwijn zijn wel een hoop dingen fout gegaan als je het boek Nouri leest. Maar goed, daar was zijn vader ook gewoon met witte zakdoekjes aan het zwaaien naar de trainers omdat hij een paar keer niet speelde. Dat is toch ook niet normaal?

En natuurlijk zullen er fouten gemaakt worden in de opleiding.

Maar Ajax heeft een van de beste opleidingen van de wereld, ik denk niet dat wij hier uberhaubt in staat zijn daar een goed beeld over te krijgen wat er gebeurt en gedaan wordt om spelers te ontwikkelen, tevreden te houden en deels op te voeden tot profvoetballer.
p111
 p111 - vrijdag 01 januari 2021 - 11:50   quote  deeplink  
Je ziet het ook aan Tananne en Bazoer zijn nog steeds lastig maar wel goede voetballers.Die spelen nog steeds hun eigen wedstrijd,nog geen teamspelers.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 januari 2021 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je ziet wie van die jongens uiteindelijk de top halen valt dat reuze mee.

Waar zijn die drie jongens die een agente mishandeld hebben?

En Ajax stuurt jongens ook niet zomaar weg.
Nee klopt maar dan heb je het over Ajax jeugd. Maar een Zlatan was ook lastig, Ronaldo een mannetje,
Neymar enz enz Vaak brengen ze iets extra’s om dat ze er schijt aan hebben. Dat bedoelde ik meer.

Voor trainers en het teamproces vaak een ramp maar als je ze een beetje in het gareel kan krijgen/houden heb je er plezier van.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 januari 2021 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 11:50 schreef p111 het volgende:
Je ziet het ook aan Tananne en Bazoer zijn nog steeds lastig maar wel goede voetballers.Die spelen nog steeds hun eigen wedstrijd,nog geen teamspelers.
Dat is vaak ook een beetje het probleem bij zulke jongens. Sommige beseffen te laat of nooit dat ze zich moeten gedragen.
Eide
 Eide - vrijdag 01 januari 2021 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 20:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is vaak ook een beetje het probleem bij zulke jongens. Sommige beseffen te laat of nooit dat ze zich moeten gedragen.
Daarnaast kan je niet op ze bouwen. Je weet nooit wanneer ze kortsluiting krijgen. Als ze draaien zijn het echt prima spelers, maar als het even niet gaat gaan ze gekke dingen doen.

Bazoer's verleden is wat dat betreft natuurlijk veelzeggend. VIel van PSV op als verdediger. Wilde perse niet verdedigen. Forceerde een breuk met PSV en ging naar Ajax. Werd daar steeds CVM gezet maar wilde dat gewoon niet. Was lastig, zorgde voor onrust en werd uiteindelijk van de hand gedaan omdat er geen land te bezeilen was met heb. Ging op buitenlands avontuur. Kwam terug naar Vitesse. Lag daar ook overhoop. Moest uiteindelijk bakzeil halen en toch CV gaan spelen....

En nu loopt het goed, maar het is toch wel een beetje wachten op de volgende fittie.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 januari 2021 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 21:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarnaast kan je niet op ze bouwen. Je weet nooit wanneer ze kortsluiting krijgen. Als ze draaien zijn het echt prima spelers, maar als het even niet gaat gaan ze gekke dingen doen.

Bazoer's verleden is wat dat betreft natuurlijk veelzeggend. VIel van PSV op als verdediger. Wilde perse niet verdedigen. Forceerde een breuk met PSV en ging naar Ajax. Werd daar steeds CVM gezet maar wilde dat gewoon niet. Was lastig, zorgde voor onrust en werd uiteindelijk van de hand gedaan omdat er geen land te bezeilen was met heb. Ging op buitenlands avontuur. Kwam terug naar Vitesse. Lag daar ook overhoop. Moest uiteindelijk bakzeil halen en toch CV gaan spelen....

En nu loopt het goed, maar het is toch wel een beetje wachten op de volgende fittie.
buitenland toch ook weggestuurd etc ? of heb ik dat verkeerd..
Eide
 Eide - vrijdag 01 januari 2021 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 22:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

buitenland toch ook weggestuurd etc ? of heb ik dat verkeerd..
Nee, wegbezuiningd omdat de trainer hem niet goed genoeg vond en de kosten omlaag moesten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 januari 2021 - 02:10   quote  deeplink  
https://www.telegraaf.nl/sport/217346660/bazoer-weggestuurd-van-training-pak-jou-nog-wel-in-kleedkamer

https://www.vi.nl/nieuws/fc-porto-trainer-spreekt-duidelijke-taal-over-verbannen-bazoer

https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2247583-riechedly-bazoer-en-de-doodlopende-straat-in-wolfsburg.html
Eide
 Eide - zaterdag 02 januari 2021 - 09:43   quote  deeplink  
Oh, hij heeft overal stress gehad hoor, maar bij Wolfsburg is hij uiteindelijk wegbezuinigd omdat Labbadia hem niet nodig had terwijl hij wel een fors salaris verdiende.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 21:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarnaast kan je niet op ze bouwen. Je weet nooit wanneer ze kortsluiting krijgen. Als ze draaien zijn het echt prima spelers, maar als het even niet gaat gaan ze gekke dingen doen.

Bazoer's verleden is wat dat betreft natuurlijk veelzeggend. VIel van PSV op als verdediger. Wilde perse niet verdedigen. Forceerde een breuk met PSV en ging naar Ajax. Werd daar steeds CVM gezet maar wilde dat gewoon niet. Was lastig, zorgde voor onrust en werd uiteindelijk van de hand gedaan omdat er geen land te bezeilen was met heb. Ging op buitenlands avontuur. Kwam terug naar Vitesse. Lag daar ook overhoop. Moest uiteindelijk bakzeil halen en toch CV gaan spelen....

En nu loopt het goed, maar het is toch wel een beetje wachten op de volgende fittie.
Daarom is gewoon lastig voor het teamproces. Vaak wel leuker om naar te kijken.
Beetje karakter helpt uiteindelijk vaak wel in de topsport. Kortsluiting uiteraard niet.

Zo zijn er inderdaad veel voorbeelden van jongens die de top daardoor juist niet halen.
Blijft lastig om in te schatten welke jonge jongen uiteindelijk het licht ziet en alleen zijn voeten laat spreken.
Bergwijn lijkt me niet al te lastig meer, Bazoer en Tannane vrees ik dat die de top niet meer gaan halen.
Eide
 Eide - zaterdag 02 januari 2021 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 10:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom is gewoon lastig voor het teamproces. Vaak wel leuker om naar te kijken.
Beetje karakter helpt uiteindelijk vaak wel in de topsport. Kortsluiting uiteraard niet.

Zo zijn er inderdaad veel voorbeelden van jongens die de top daardoor juist niet halen.
Blijft lastig om in te schatten welke jonge jongen uiteindelijk het licht ziet en alleen zijn voeten laat spreken.
Bergwijn lijkt me niet al te lastig meer, Bazoer en Tannane vrees ik dat die de top niet meer gaan halen.
Lui met een eigen mening en veel karakter zijn goud waard. Johan Cruijff is het grootste voorbeeld. Je moet dat wel koppelen aan prestaties en teamspirit.
p111
 p111 - zaterdag 02 januari 2021 - 11:55   quote  deeplink  
Karakter is prima,alleen veel ruzie veroorzaken zowel intern als in de wedstrijden daar zit geen club op te wachten vrees ik.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 januari 2021 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 09:43 schreef Eide het volgende:
Oh, hij heeft overal stress gehad hoor, maar bij Wolfsburg is hij uiteindelijk wegbezuinigd omdat Labbadia hem niet nodig had terwijl hij wel een fors salaris verdiende.
ja precies dacht zoek ff op wat die allemaal bij de hakken heeft gehad... bij vitesse 2019 wist ik niet eens..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 januari 2021 - 13:15   quote  deeplink  
Leuke discussie! :-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 11:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Lui met een eigen mening en veel karakter zijn goud waard. Johan Cruijff is het grootste voorbeeld. Je moet dat wel koppelen aan prestaties en teamspirit.
Inderdaad en daar gaat het helaas te vaak fout.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 11:55 schreef p111 het volgende:
Karakter is prima,alleen veel ruzie veroorzaken zowel intern als in de wedstrijden daar zit geen club op te wachten vrees ik.
Clubs niet maar voor neutrale fans of supporters zijn ze vaak wel leuk om naar te kijken.
Gebeurt tenminste iets. Bazoer , Tannane en zo vele anderen kunnen geniaal zijn todat ze weer een keertje iets geks doen.
Vind ik leuker dan de stille krachten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 januari 2021 - 14:01   quote  deeplink  
Kan nu pas reagerem. wat een drama!! Ik kon het gewoon niet opbrengen om iets te posten!!

Ten Hag heeft hier wel gefaald, net als de spelers. op 50% spelen en tactisch erg slecht gespeeld, dat is toch wel Ten hag. Soms past hij zich teveel aan aan de tegenstander.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (woensdag 23 december 2020, 18:45); 1 - 1









0.0113289