BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Haller.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 09:39   quote  deeplink  
https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-contracteert-sebastien-haller/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ajax, West Ham United F.C. en Sébastien Haller hebben overeenstemming bereikt over de transfer van de Frans-Ivoriaanse speler naar Ajax. De spits tekent een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van vierenhalf seizoen, tot en met 30 juni 2025. Ajax betaalt een transfersom van EUR 22,5 miljoen aan West Ham United.

Shop nu
Haller werd op 22 juni 1994 geboren in Ris-Orangis, Frankrijk. De Ivoriaans international speelde eerder tweeënhalf jaar voor FC Utrecht in de Eredivisie. Destijds kwam hij in de winsterstop van het seizoen 2014-2015 over vanuit het Franse AJ Auxerre. Vervolgens speelde de aanvaller in Duitsland voor Eintracht Frankfurt om sinds de zomer van 2019 voor West Ham United uit te komen.

De 26-jarige Haller stond bij de Engelsen nog tot en met medio 2024 onder contract.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 januari 2021 - 09:57   quote  deeplink  
Welkom bij Ajax Sébastien, succes!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 januari 2021 - 10:13   quote  deeplink  
Echt waar, gatverdamme gewoon.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 januari 2021 - 10:13   quote  deeplink  
Overigens, hoop voor hem van harte dat die slaagt. Begrijpend lezen is niet steevast een ding hier namelijk. Dus om het even voor te zijn
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 08 januari 2021 - 10:29   quote  deeplink  
Ik blijf positief toewerken naar de wedstrijd tegen PSV.
Wat mij betreft is hij (zeker) welkom. Ik wens hem veel succes toe.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 10:31   quote  deeplink  
Welkom verwacht er veel van! Topper
Eide
 Eide - vrijdag 08 januari 2021 - 11:38   quote  deeplink  
Eide
 Eide - vrijdag 08 januari 2021 - 11:40   quote  deeplink  
Toffe beelden trouwens, heeft best een hoog kijkje achter de schermen gehalte.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 11:41   quote  deeplink  
dost middelmaat noemen en blij zijn haller... wat volgens mij net zo goed middelmaat is... en dat voor 22.5 mil... hoop dat die slaagd hoor want dat zal top voor ons zijn, maar ik vind het een enorm risico... maar goed welkom haller
Eide
 Eide - vrijdag 08 januari 2021 - 11:42   quote  deeplink  
Ik vind het risico ook fors hoor. Ik denk wel dat Haller een completere en betere voetballer is dan Dost.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 januari 2021 - 11:52   quote  deeplink  
Ik vind niet dat je DOst mag vergeleijken met Haller, haller is een veel completer spits, alleen heeft hij wel een goed elftal nodig om veel beter te worden. Ik vind hem bij Utrecht echt goed, maarja dat is maar Utrecht. Daarna in Duitsland was hij ook echt heel goed. Je gaat niet voor niets voor 50m naar de PL.
Tadic was ook middelmaat in de PL, dat is gewoon een ander niveau, andere manier van spelen. Denk dat Haller een echte Ajax spits is en risico zie ik niet echt. Die gozer verkoopt Overmars makkelijk weer voor 20miljoen aan een andere club als hij redelijk vaak in de basis speelt maar niet de gewenste spits blijkt te zijn..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 11:42 schreef Eide het volgende:
Ik vind het risico ook fors hoor. Ik denk wel dat Haller een completere en betere voetballer is dan Dost.
Weet ik wel zeker
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 11:52 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik vind niet dat je DOst mag vergeleijken met Haller, haller is een veel completer spits, alleen heeft hij wel een goed elftal nodig om veel beter te worden. Ik vind hem bij Utrecht echt goed, maarja dat is maar Utrecht. Daarna in Duitsland was hij ook echt heel goed. Je gaat niet voor niets voor 50m naar de PL.
Tadic was ook middelmaat in de PL, dat is gewoon een ander niveau, andere manier van spelen. Denk dat Haller een echte Ajax spits is en risico zie ik niet echt. Die gozer verkoopt Overmars makkelijk weer voor 20miljoen aan een andere club als hij redelijk vaak in de basis speelt maar niet de gewenste spits blijkt te zijn..
De Haller van Utrecht had je naar mijn idee zo in kunnen passen toendertijd,
Nu een paar blessures verder maar ook ervaring die hij mee neemt.
Zijn huidige niveau weet ik niet helemaal maar moet goedkomen.

Dat hij niet slaagt in de PL komt ook door de manier van spelen door West ham las ik.
Hij rendeert beter in 4-3-3 dan op een eiland 4-5-1
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 januari 2021 - 13:23   quote  deeplink  
Tja ik denk dat Ajax een goede keus heeft gemaakt. Ik denk dat dit echt een hele goede Ajax spits gaat worden en we hebben er weer een kopper bij! Sinds De ligt missen we zo iemand toch wel bij corners
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 januari 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Wat een beer is dat trouwens die Haller, die heeft wel wat fysiek erbij gekregen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 11:42 schreef Eide het volgende:
Ik vind het risico ook fors hoor. Ik denk wel dat Haller een completere en betere voetballer is dan Dost.
dat wel... we gaan het zien, als dit weer een mislukt iets is van tenhag mag die perdirect foetsie..
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 16:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat wel... we gaan het zien, als dit weer een mislukt iets is van tenhag mag die perdirect foetsie..
Ten Hag is de trainer en slechts een deel van het proces in aankopen.

Die is niet zo groot dat hij even een speler mag halen van 22,5 miljoen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag is de trainer en slechts een deel van het proces in aankopen.

Die is niet zo groot dat hij even een speler mag halen van 22,5 miljoen.
tjah maar komt wel op voorhand van tenhag.. gewoon weer een aankoop bij onze koopclub, met genoeg smaken voorin en aankomende jeugd.. bye bye brobbey traore en danillo... en volgens mij ook al enorm veel doelpunten dus lijkt me dat het probleem niet.. (tadic punt) dat tenhag op het middenveld de boel niet op orde heeft en achterin lijkt me een groter probleem dan het spitsen probleem..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah maar komt wel op voorhand van tenhag.. gewoon weer een aankoop bij onze koopclub, met genoeg smaken voorin en aankomende jeugd.. bye bye brobbey traore en danillo... en volgens mij ook al enorm veel doelpunten dus lijkt me dat het probleem niet.. (tadic punt) dat tenhag op het middenveld de boel niet op orde heeft en achterin lijkt me een groter probleem dan het spitsen probleem..
Hoor net op Ajax tv van Marc zelf dat Brobbey nog steeds niet bijgetekend heeft.
Dat hij ook voor volgend seizoen moet zorgen dat er iets staat.

Traore brengt al weken te weinig. Huntelaar gaat weg en Danilo zien ze het schijnbaar nog niet inzitten.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoor net op Ajax tv van Marc zelf dat Brobbey nog steeds niet bijgetekend heeft.
Dat hij ook voor volgend seizoen moet zorgen dat er iets staat.

Traore brengt al weken te weinig. Huntelaar gaat weg en Danilo zien ze het schijnbaar nog niet inzitten.
niet gek dat die niet tekend en moet men zich afvragen waarom.. als je een trainer hebt die maar falende spelers blijft opstellen, er amper jeugd doorbreekt onder hem en je amper perspectief hebt onder hem zal ik ook niet tekenen... welke speler is nu echt doorgebroken onder hem dan vanuit de jeugd... dest ? gravenberch ? verder kom ik ff niet, iedereen weet hoe tenhag met jeugd omgaat, kijk naar het verhaal van botman en lang..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:48   quote  deeplink  
Lang ok speelde goede voorbereiding. Weet jij hoe hij traint? Tadic hoort gewoon links en Promes had ook een prima seizoen gedraaid.
Botman tja die naam was nog niet vaak genoemd voor het eerste.

Brobbey Raiola? Jeugd heeft echt wel perspectief maar de stap van vrijblijvend jong Ajax naar het eerste is ook gewoon groot.
Taylor, Rench, Timber, Ekkelenkamp, Traore, Brobbey enz enz krijgen gewoon kansen hoor.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah maar komt wel op voorhand van tenhag.. gewoon weer een aankoop bij onze koopclub, met genoeg smaken voorin en aankomende jeugd.. bye bye brobbey traore en danillo... en volgens mij ook al enorm veel doelpunten dus lijkt me dat het probleem niet.. (tadic punt) dat tenhag op het middenveld de boel niet op orde heeft en achterin lijkt me een groter probleem dan het spitsen probleem..
Tadic wil er niet spelen en is belangrijk genoeg voor de ploeg om daar een stem in te hebben.

Promes rendeert niet en alle spitsen zijn niet goed genoeg.

En overmars gaf ook aan al veel eerder met hem bezig te zijn geweest, in zijn Utrecht tijd al. En dat ze hem zijn blijven volgen en het vaker geprobeerd hebben.

Dat ten Hag eerder met hem gewerkt wil niet zeggen dat hij ook op zijn aangeven komt.

Je bent echt de koning van alles wat jij negatief vind bij 1 man in de schoenen te schuiven.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic wil er niet spelen en is belangrijk genoeg voor de ploeg om daar een stem in te hebben.

Promes rendeert niet en alle spitsen zijn niet goed genoeg.

En overmars gaf ook aan al veel eerder met hem bezig te zijn geweest, in zijn Utrecht tijd al. En dat ze hem zijn blijven volgen en het vaker geprobeerd hebben.

Dat ten Hag eerder met hem gewerkt wil niet zeggen dat hij ook op zijn aangeven komt.

Je bent echt de koning van alles wat jij negatief vind bij 1 man in de schoenen te schuiven.
tjah.. niet zo gek he.. kijk hoe het loopt en waar de problemen liggen... dat is niet voorin, dat ligt achterin en hoe tenhag omgaat met opstellingen en wissels..
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet gek dat die niet tekend en moet men zich afvragen waarom.. als je een trainer hebt die maar falende spelers blijft opstellen, er amper jeugd doorbreekt onder hem en je amper perspectief hebt onder hem zal ik ook niet tekenen... welke speler is nu echt doorgebroken onder hem dan vanuit de jeugd... dest ? gravenberch ? verder kom ik ff niet, iedereen weet hoe tenhag met jeugd omgaat, kijk naar het verhaal van botman en lang..
Er was laatst een leuke statistiek dat er juist onder ten Hag meer jeugdspelers gebruikt zijn dan normaal door de jaren heen.

Die jongen zit bij Raiola en wordt groter gepraat dan dat hij is, hij is daarnaast gewoon niet zo goed als dat jij hem doet voorkomen zonder dat je doeningen uberhaubt weleens ziet spelen bij jong Ajax.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Er was laatst een leuke statistiek dat er juist onder ten Hag meer jeugdspelers gebruikt zijn dan normaal door de jaren heen.

Die jongen zit bij Raiola en wordt groter gepraat dan dat hij is, hij is daarnaast gewoon niet zo goed als dat jij hem doet voorkomen zonder dat je doeningen uberhaubt weleens ziet spelen bij jong Ajax.
af en toe inlaten vallen is anders dan doorbreken he ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:56   quote  deeplink  
en begrijp me niet verkeerd hoor, haller mag slagen.. graag zelfs ! is ook niks tegen hem verder... gaat mij meer om het kapitaal wat betaald word en ik me afvraag of het wat is voor ajax.. en tjah achterin is wat nodig niet voorin opzich..
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

af en toe inlaten vallen is anders dan doorbreken he ;)
Het niveau is hoger dan de afgelopen jaren. En ze moeten het wel laten zien als ze invallen.

Jij doet net alsof die jongens van ten Hag niet mogen doorbreken en alsof hij liever niet heeft dat die jongens slagen.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:56 schreef nummer10 het volgende:
en begrijp me niet verkeerd hoor, haller mag slagen.. graag zelfs ! is ook niks tegen hem verder... gaat mij meer om het kapitaal wat betaald word en ik me afvraag of het wat is voor ajax.. en tjah achterin is wat nodig niet voorin opzich..
Het halve forum klaagt over een spits. Jij hebt dat ook gedaan en niet zo’n beetje ook.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Er was laatst een leuke statistiek dat er juist onder ten Hag meer jeugdspelers gebruikt zijn dan normaal door de jaren heen.

Die jongen zit bij Raiola en wordt groter gepraat dan dat hij is, hij is daarnaast gewoon niet zo goed als dat jij hem doet voorkomen zonder dat je doeningen uberhaubt weleens ziet spelen bij jong Ajax.
Eens. En Taylor zit er ook bij en Rench en Timber ook voor blessures.
Als ze goed zijn krijgen ze hun kans heus wel.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Het halve forum klaagt over een spits. Jij hebt dat ook gedaan en niet zo’n beetje ook.
Spits en rechter CV wordt er al weken geroepen. Ik ben blij met Haller.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 januari 2021 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Spits en rechter CV wordt er al weken geroepen. Ik ben blij met Haller.
Ik ook
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Het halve forum klaagt over een spits. Jij hebt dat ook gedaan en niet zo’n beetje ook.
heb aangegeven dat ik brobbey vaker wou zien en tadic de punt in wou... nooit gezegd om een spits aan te trekken en al helemaal niet voor 22.5 mil
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Het niveau is hoger dan de afgelopen jaren. En ze moeten het wel laten zien als ze invallen.

Jij doet net alsof die jongens van ten Hag niet mogen doorbreken en alsof hij liever niet heeft dat die jongens slagen.
botman wou niet weg, kreeg geen kans
lang wou niet weg maar word gezegd tjah speel tadic er maar uit.. vervolgens zegt lang ik wil vlieg uren verhuur me dan... nee dan zoek je maar wat anders...
brobbey verlengd niet mede door zoon aankoop en kansen..
gravenberch duurde ook lang met verlengen en pas toen die meer kansen kreeg tekende die terwijk hij eigenlijk nog niet zover was..

dus waarom gravenberch wel een kans terwijl die nog tekort kwam en andere jeugd bijv een brobbey niet ?
freakie
 freakie - vrijdag 08 januari 2021 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 21:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

botman wou niet weg, kreeg geen kans
lang wou niet weg maar word gezegd tjah speel tadic er maar uit.. vervolgens zegt lang ik wil vlieg uren verhuur me dan... nee dan zoek je maar wat anders...
brobbey verlengd niet mede door zoon aankoop en kansen..
gravenberch duurde ook lang met verlengen en pas toen die meer kansen kreeg tekende die terwijk hij eigenlijk nog niet zover was..

dus waarom gravenberch wel een kans terwijl die nog tekort kwam en andere jeugd bijv een brobbey niet ?
Sorry maar reageer meestal niet, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Wil je mee doen met de top van Nederland en meedoen in de EL? Moet je iets proberen, dan kan je wel eeuwig gaan proberen spelers in te passen, maar als Haller eruit gespeeld gaat worden, dan hebben 1 van deze jongens het verdient.

Botman is geen rechterverdediger. Blind is gewoon enorm belangrijk voor Ajax. Dus Botman kreeg geen kans, tsja dan doe je hem weg, voor veel geld trouwens. Gravenberch verlengde gewoon, net als Tagliafico ga je niet gelijk overal verlengen.

Brobby is nog 6 maanden he, hij heeft zichzelf in de voeten geschoten door niet te verlengen. Lang? Hoezo willen wij Lang hebben? Is echt bij lange na niet goed genoeg. Tadic wegspelen doet niemand. Dan haal je 30% van de goals en assists weg. Alles is toch allemaal vrij logisch?
p111
 p111 - vrijdag 08 januari 2021 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet gek dat die niet tekend en moet men zich afvragen waarom.. als je een trainer hebt die maar falende spelers blijft opstellen, er amper jeugd doorbreekt onder hem en je amper perspectief hebt onder hem zal ik ook niet tekenen... welke speler is nu echt doorgebroken onder hem dan vanuit de jeugd... dest ? gravenberch ? verder kom ik ff niet, iedereen weet hoe tenhag met jeugd omgaat, kijk naar het verhaal van botman en lang..
Dit ligt echt niet aan ten Hag,hij is 18 jaar en voetbalde in de jeugd heel veel op zijn fysiek dat is hij nu kwijt,maar Ajax wilde al maanden zijn handtekening en nu zijn ze het zat en terecht.
freakie
 freakie - vrijdag 08 januari 2021 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 23:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Dit ligt echt niet aan ten Hag,hij is 18 jaar en voetbalde in de jeugd heel veel op zijn fysiek dat is hij nu kwijt,maar Ajax wilde al maanden zijn handtekening en nu zijn ze het zat en terecht.
Ik vraag me af of ze het zat zijn. Ze gaan in ieder geval niet op hem wachten. Het zou inderdaad wel gek zijn als een club zoals Ajax zijn pootjes laat hangen als ze al minimaal een jaar bezig zijn om zijn contract te verlengen. (Een jaar als je nagaat dat ze bij een jaar te gaan pas heel intensief zijn begonnen met onderhandelen, daarvoor moet je dit gesprek ook hebben)

Iedereen moet dan ook snappen dat hij niet veel gaat spelen als hij niet verlengd. Ajax gaat niet een speler, een half jaar in de basis zetten als er heen perspectief is voor Ajax en al helemaal niet als er niks valt te verdienen aan het einde van de rit.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 januari 2021 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 22:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Sorry maar reageer meestal niet, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Wil je mee doen met de top van Nederland en meedoen in de EL? Moet je iets proberen, dan kan je wel eeuwig gaan proberen spelers in te passen, maar als Haller eruit gespeeld gaat worden, dan hebben 1 van deze jongens het verdient.

Botman is geen rechterverdediger. Blind is gewoon enorm belangrijk voor Ajax. Dus Botman kreeg geen kans, tsja dan doe je hem weg, voor veel geld trouwens. Gravenberch verlengde gewoon, net als Tagliafico ga je niet gelijk overal verlengen.

Brobby is nog 6 maanden he, hij heeft zichzelf in de voeten geschoten door niet te verlengen. Lang? Hoezo willen wij Lang hebben? Is echt bij lange na niet goed genoeg. Tadic wegspelen doet niemand. Dan haal je 30% van de goals en assists weg. Alles is toch allemaal vrij logisch?
is haller dan de optie ? blind is niks meer.. en volgens mij deed lang het prima in de voorbereiding... daarbij gaat het mij om.hoe tenhag het brengt naar hun... en ja tenhag zit er meestal na qua inzicht qua kwaliteit..

vdbeek
neres
frenkie (cv ipv middenvelder)

en zo nog een aantal voorbeelden waarbij die er compleet naast zat.. en dat zijn voor mij de zorgen om een spits aan te trekken die in mijn ogen niet bij ajax past maar wel bij eem utrecht spelletje van tenhag..

en nogmaals ik hoop dat ik ernaast zit en het wel werkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 januari 2021 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 januari 2021 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 23:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Dit ligt echt niet aan ten Hag,hij is 18 jaar en voetbalde in de jeugd heel veel op zijn fysiek dat is hij nu kwijt,maar Ajax wilde al maanden zijn handtekening en nu zijn ze het zat en terecht.
dus het is niet aan tenhag om traore te blijven opstellen ipv brobbey een kans te geven ?
freakie
 freakie - zaterdag 09 januari 2021 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 00:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is haller dan de optie ? blind is niks meer.. en volgens mij deed lang het prima in de voorbereiding... daarbij gaat het mij om.hoe tenhag het brengt naar hun... en ja tenhag zit er meestal na qua inzicht qua kwaliteit..

vdbeek
neres
frenkie (cv ipv middenvelder)

en zo nog een aantal voorbeelden waarbij die er compleet naast zat.. en dat zijn voor mij de zorgen om een spits aan te trekken die in mijn ogen niet bij ajax past maar wel bij eem utrecht spelletje van tenhag..

en nogmaals ik hoop dat ik ernaast zit en het wel werkt
Blind is enorm belangrijk, je ziet maar weer als je Martinez op die plek zet, hoe weinig voetbal je dan hebt van achteruit. Botman is een pure verdediger en had Blind er nooit uitgespeeld.

Utrecht er bij halen is zulke onzin zeg. Je geeft alles af op Ten Hag en is echt ongelofelijk dom. Als Jij vind dat Ten Hag de aankopen doet, krediet naar deze aankopen dan: Blind, Klaassen en Tadic. Stuk voor stuk aankopen die Ajax echt sterker hebben gemaakt.

Elke trainer zit er wel eens naast, Frenkie heeft een paar wedstrijden op CV gespeeld. Trouwens niet zo gek dat hij dat deed, Barcelona heeft dat ook een paar keer gedaan. Is een beetje hetzelfde als Blind in de verdediging. Moet alleen wel iemand naast staan die het kan opknappen. Helemaal niet zo vreemd. Ik snap dat met vd Beek en Neres niet helemaal, wat bedoel je daar mee?

Je kan Ten Hag niet afbranden op aankopen. Alleen Labyad is een speler die Ten Hag er graag bij had(geen slechte om er bij te hebben, zou normaal nooit spelen). Klaiber is gewoon vooruit denken, na Mazraoui is er (nog!) niks. Rensch ging opzichtig de fout in de beker. Waar Klaiber die fouten ook maakt, vergooi je geen talent omdat hij wel moet spelen. Rustig laten komen.
freakie
 freakie - zaterdag 09 januari 2021 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus het is niet aan tenhag om traore te blijven opstellen ipv brobbey een kans te geven ?
Waarom zou Brobby een kans krijgen als Traore ze er in bleef leggen? Omdat hij anders zijn contract niet verlengd? Wat is Brobby nou om dat te eisen?
Eide
 Eide - zaterdag 09 januari 2021 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus het is niet aan tenhag om traore te blijven opstellen ipv brobbey een kans te geven ?
Brobbey is overgeheveld naar de A-selectie. Traint met de grote jongens en heeft beperkt minuten gemaakt. Feit is wel dat Raiola al sinds vorig seizoen schermt met een transfer en de contractbesprekingen vast zitten. Dit zou ook best mede een signaal aan Brobbey en Raiola kunnen zijn dat Ajax er wel klaar is en dat ze het maar ergens anders uitzoeken.

Traore zou ook interesse is zijn waarna Brobbey normaliter stand-in zou worden voor Haller. Daar liggen echt nog wel kansen, maar dan moet je er wel voor vechten.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 09 januari 2021 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 08:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Brobbey is overgeheveld naar de A-selectie. Traint met de grote jongens en heeft beperkt minuten gemaakt. Feit is wel dat Raiola al sinds vorig seizoen schermt met een transfer en de contractbesprekingen vast zitten. Dit zou ook best mede een signaal aan Brobbey en Raiola kunnen zijn dat Ajax er wel klaar is en dat ze het maar ergens anders uitzoeken.

Traore zou ook interesse is zijn waarna Brobbey normaliter stand-in zou worden voor Haller. Daar liggen echt nog wel kansen, maar dan moet je er wel voor vechten.
Inderdaad wat goed is krijgt uiteindelijk wel kansen. Brobbey mag ook al met andere clubs praten denk dat ze daarmee Ajax onder druk wilden zetten.
Dit zal wel eens het antwoord kunnen zijn. Huntelaar stopt ook dan is een meer ervaren spits meer dan welkom.
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2021 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 21:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

botman wou niet weg, kreeg geen kans
lang wou niet weg maar word gezegd tjah speel tadic er maar uit.. vervolgens zegt lang ik wil vlieg uren verhuur me dan... nee dan zoek je maar wat anders...
brobbey verlengd niet mede door zoon aankoop en kansen..
gravenberch duurde ook lang met verlengen en pas toen die meer kansen kreeg tekende die terwijk hij eigenlijk nog niet zover was..

dus waarom gravenberch wel een kans terwijl die nog tekort kwam en andere jeugd bijv een brobbey niet ?
Botman zou wel een kans krijgen. Maar vanaf plek 3 wat ook nog eens volkomen terecht is en besloot toen zelf weg te willen. Dit verhaal verteld zowel Botman als Ajax.

En leuk dat je Gravenberg benoemt. Die verlengde vlak voordat hij meer kansen kreeg en slechts met twee jaar. En daarnaast liet Gravenberg het bij jong wel zien. En waarschijnlijk op de trainingen wel. Is daarnaast gewoon een groter talent.

Maar goed. Hoe kan jij daar in hemelsnaam een mening over vormen zonder dat je ooit iets van jong of de jeugd kijkt.
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 00:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is haller dan de optie ? blind is niks meer.. en volgens mij deed lang het prima in de voorbereiding... daarbij gaat het mij om.hoe tenhag het brengt naar hun... en ja tenhag zit er meestal na qua inzicht qua kwaliteit..

vdbeek
neres
frenkie (cv ipv middenvelder)

en zo nog een aantal voorbeelden waarbij die er compleet naast zat.. en dat zijn voor mij de zorgen om een spits aan te trekken die in mijn ogen niet bij ajax past maar wel bij eem utrecht spelletje van tenhag..

en nogmaals ik hoop dat ik ernaast zit en het wel werkt
Nu ineens is Blind helemaal niks meer?

Kerel dat we nog discussies met je voeren.
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 08:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Brobbey is overgeheveld naar de A-selectie. Traint met de grote jongens en heeft beperkt minuten gemaakt. Feit is wel dat Raiola al sinds vorig seizoen schermt met een transfer en de contractbesprekingen vast zitten. Dit zou ook best mede een signaal aan Brobbey en Raiola kunnen zijn dat Ajax er wel klaar is en dat ze het maar ergens anders uitzoeken.

Traore zou ook interesse is zijn waarna Brobbey normaliter stand-in zou worden voor Haller. Daar liggen echt nog wel kansen, maar dan moet je er wel voor vechten.
Je hebt helemaal gelijk.
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2021 - 10:37   quote  deeplink  
Of Haller de juiste oplossing is weet ik niet. Maar als Huntelaar weg is ga je het nieuwe seizoen in met 3 tieners op een positie die al jaren punt van discussie is en eigenlijk niemand echt slaagt.

Ik snap wel dat er dan een ervaren man aangetrokken wordt
Eide
 Eide - zaterdag 09 januari 2021 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 10:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Botman
Botman hebben we ons allemaal over verbaast denk ik. Hij was statistisch maar ook in de ogen van veel kijkers toch een van de beste verdedigers in de Eredivisie in 2019/2020. Echt één van de grote revelaties. Met de wetenschap dat Veltman werd verkocht en Schuurs ook onbewezen was, was een aanhouden van Botman iets wat de meesten toch wel hadden verwacht.

Nu begrijp ik dat 8 miljoen voor een onbewezen verdediger een aantrakkelijk bod is, en kennelijk was/is het vertrouwen bij Ajax in Perr Schuurs enorm groot. Desalniettemin een vreemde keuze, ook omdat niemand nu precies schijnt te weten wat de status van Alvarez nu eigenlijk is.
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2021 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 10:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Botman hebben we ons allemaal over verbaast denk ik. Hij was statistisch maar ook in de ogen van veel kijkers toch een van de beste verdedigers in de Eredivisie in 2019/2020. Echt één van de grote revelaties. Met de wetenschap dat Veltman werd verkocht en Schuurs ook onbewezen was, was een aanhouden van Botman iets wat de meesten toch wel hadden verwacht.

Nu begrijp ik dat 8 miljoen voor een onbewezen verdediger een aantrakkelijk bod is, en kennelijk was/is het vertrouwen bij Ajax in Perr Schuurs enorm groot. Desalniettemin een vreemde keuze, ook omdat niemand nu precies schijnt te weten wat de status van Alvarez nu eigenlijk is.
Alleen wil Ajax geen linksbenige verdediger op de plek van Schuurs. Daar blijven ze aan vasthouden. Hij zou begin van het seizoen de derde man worden achter blind en Martinez. En dat is gewoon volkomen terecht in mijn beleving. Die twee hebben het toch niet zo slecht gedaan dat ze gepasseerd moesten worden op dat moment.

Hij koos er toen voor om elders te gaan spelen.

Jammer dat dit zo uitpakt. Blind die vorm verliest en Botman die zijlicht zo ontwikkelt.
freakie
 freakie - zaterdag 09 januari 2021 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 10:37 schreef remco k het volgende:
Of Haller de juiste oplossing is weet ik niet. Maar als Huntelaar weg is ga je het nieuwe seizoen in met 3 tieners op een positie die al jaren punt van discussie is en eigenlijk niemand echt slaagt.

Ik snap wel dat er dan een ervaren man aangetrokken wordt
Helemaal eens. Je kan niet weten of het de juiste oplossing is. Maar we kunnen wel zien dat deze man veel heeft wat we nodig hebben bij Ajax? Hij moet het alleen wel gaan doen. Met 3 jeugdspelers ga je het zeker niet doen. Als Traore goed genoeg is, heeft hij ook veel aan Haller die veel van Traore. Haller kan zijn ervaring misschien ook wel overbrengen op Traore.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 januari 2021 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 14:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Helemaal eens. Je kan niet weten of het de juiste oplossing is. Maar we kunnen wel zien dat deze man veel heeft wat we nodig hebben bij Ajax? Hij moet het alleen wel gaan doen. Met 3 jeugdspelers ga je het zeker niet doen. Als Traore goed genoeg is, heeft hij ook veel aan Haller die veel van Traore. Haller kan zijn ervaring misschien ook wel overbrengen op Traore.
Ook eens Freakie, leuk je weer te zien hier!
Ik zie ook een ander voordeel met Haller, hij heeft lengte zoals Kluivert destijds.
Datgene mist Traore dan weer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Haller.









0.0141899