BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Haller.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zaterdag 09 januari 2021 - 17:05   quote  deeplink  
Hij is techn/beter als Troure.Meer ervaring sneller enz enz.Hopelijk dat Troure zich goed ontwikkeld dan kan dat nog een leuke deal opleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 januari 2021 door p111 --
Eide
 Eide - zaterdag 09 januari 2021 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 17:05 schreef p111 het volgende:
Hij is techn/beter als Troure.Meer ervaring sneller enz enz.Hopelijk dat Troure zich goed ontwikkeld dan kan dat nog een leuke deal opleveren.
Traore is ook nog pas 19 he. Hij was tijdens de eerste helft van vorig seizoen echt al te goed voor Jong Ajax. Hij is daarna heel snel gebracht als eerste spits maar is daar gewoon nog net niet aan toe. Er zit nog heel veel rek in bij die jongen. Brobet wordt ook volgende maand pas 18. Als die jongens nog anderhalf seizoen nodig hebben is daar niets geks aan.

Danilo is 21, die moest echt z'n vleugels uitslaan.
freakie
 freakie - zaterdag 09 januari 2021 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 16:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook eens Freakie, leuk je weer te zien hier!
Ik zie ook een ander voordeel met Haller, hij heeft lengte zoals Kluivert destijds.
Datgene mist Traore dan weer
Haha ik ben ook zo weer weg hoor. Ik zie dat hier gereageerd word door mensen, die te veel anti Utrecht zijn. Iets dat ik overal zie, maar je kan toch niet denken dat Ajax 22.5 miljoen aangooit tegen een spits waar ze zelf niet naar gekeken hebben? Gelukkig heeft overmars al uitgelegd dat ze hem al vanaf Utrecht volgen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 januari 2021 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu ineens is Blind helemaal niks meer?

Kerel dat we nog discussies met je voeren.
uuuh nee lang niet meer wat het geweest is en dat ziet ieder blindpaard.. word regelmatig eruit gelopen en word te makkelijk gepasseerd.. en we weten ook hoe dat komt toch ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 januari 2021 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 20:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Haha ik ben ook zo weer weg hoor. Ik zie dat hier gereageerd word door mensen, die te veel anti Utrecht zijn. Iets dat ik overal zie, maar je kan toch niet denken dat Ajax 22.5 miljoen aangooit tegen een spits waar ze zelf niet naar gekeken hebben? Gelukkig heeft overmars al uitgelegd dat ze hem al vanaf Utrecht volgen
geen anti utrecht... nahja beetje... wel de spelers die ze er weg hebben gehaald op voorspraak van tenhag... hoop dat het met haller beter gaat ;) zal goed zijn voor ajax namelijk..
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 20:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uuuh nee lang niet meer wat het geweest is en dat ziet ieder blindpaard.. word regelmatig eruit gelopen en word te makkelijk gepasseerd.. en we weten ook hoe dat komt toch ?
Ja inderdaad. Eruit gelopen worden zoveel spelers en hij al zijn hele carrière. Er is immers altijd we een speler die sneller is. Zijn fouten zijn meer en ik denk dat het een gecombineerde oorzaak is, hij heeft namelijk dit seizoen ook al hele goede wedstrijden gespeeld.

Zo makkelijk als jij spelers laat vallen en überhaupt afvalt kan ik niet in mee.
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2021 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen anti utrecht... nahja beetje... wel de spelers die ze er weg hebben gehaald op voorspraak van tenhag... hoop dat het met haller beter gaat ;) zal goed zijn voor ajax namelijk..
Dat hele op voorspraak van ten Hag is een door supporters verzonnen ding. Niet dat dit een onlogische gedachte is omdat ten Hag met ze gewerkt heeft.
Maar de gedachte dat Ajax die jongens gewoon volgt en heeft gevolgd en ze daarom aantrekt komt niet eens bij je op.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 januari 2021 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hele op voorspraak van ten Hag is een door supporters verzonnen ding. Niet dat dit een onlogische gedachte is omdat ten Hag met ze gewerkt heeft.
Maar de gedachte dat Ajax die jongens gewoon volgt en heeft gevolgd en ze daarom aantrekt komt niet eens bij je op.
dan had ajax ze wel eerder aangetrokken lijkt me... als je hoord dat het al vanaf utrecht is en toen op kon halen voor 7.5... en toen blijkbaar niet goed genoeg, waarom nu wel ? hoop dat het uitpakt als tadic hoor begrijp me niet verkeerd... en wat blind betreft, heeft goede pottem gespeelt tegen weinig zeggende tegenstanders en vind ik geen graadmeter voor de oude blind..
Eide
 Eide - zaterdag 09 januari 2021 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hele op voorspraak van ten Hag is een door supporters verzonnen ding. Niet dat dit een onlogische gedachte is omdat ten Hag met ze gewerkt heeft.
Maar de gedachte dat Ajax die jongens gewoon volgt en heeft gevolgd en ze daarom aantrekt komt niet eens bij je op.
Daarnaast, als we Ten Hag daarop gaan beoordelen moeten we niet kijken naar Klaiber en Labyad. Die zijn beide gewoon hartstikke nuttig geweest. Als we de "periode Erik ten Hag" op slechte transfers gaan beoordelen kom ik eerder uit bij Alvarez en Marin dan Klaiber en Labyad.van het seizoen bijvoorbeeld), maar over het algemeen tot dusver een voldoende
freakie
 freakie - zaterdag 09 januari 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan had ajax ze wel eerder aangetrokken lijkt me... als je hoord dat het al vanaf utrecht is en toen op kon halen voor 7.5... en toen blijkbaar niet goed genoeg, waarom nu wel ? hoop dat het uitpakt als tadic hoor begrijp me niet verkeerd... en wat blind betreft, heeft goede pottem gespeelt tegen weinig zeggende tegenstanders en vind ik geen graadmeter voor de oude blind..
Maar geef je Ten Hah dan ook de credits voor alle andere aankopen dan? Want uiteindelijk kan je nooit beleid voeren als je spelers door een trainer laat aankopen. Als Ten Hag een speler wil, dan zou Overmars daar eerst informatie van moeten hebben. Labyad is denk ik wel eentje die Ten Hag er bij wilde hebben. Klaiber is gewoon een vooruitziende blik en doet het prima trouwens.
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2021 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan had ajax ze wel eerder aangetrokken lijkt me... als je hoord dat het al vanaf utrecht is en toen op kon halen voor 7.5... en toen blijkbaar niet goed genoeg, waarom nu wel ? hoop dat het uitpakt als tadic hoor begrijp me niet verkeerd... en wat blind betreft, heeft goede pottem gespeelt tegen weinig zeggende tegenstanders en vind ik geen graadmeter voor de oude blind..
Hoezo niet goed genoeg bevonden?

Kan ook dat hij toen niet wou en naar het buitenland wou.

Ajax is de laatste jaren onder Bosz en ten Hag een veel interessantere club geworden dan voorheen.

Blind heeft ook in de cl goede wedstrijden gespeeld. Tegen Liverpool bijvoorbeeld gewoon goed. Of is dat ook geen serieuze tegenstander.
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2021 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar geef je Ten Hah dan ook de credits voor alle andere aankopen dan? Want uiteindelijk kan je nooit beleid voeren als je spelers door een trainer laat aankopen. Als Ten Hag een speler wil, dan zou Overmars daar eerst informatie van moeten hebben. Labyad is denk ik wel eentje die Ten Hag er bij wilde hebben. Klaiber is gewoon een vooruitziende blik en doet het prima trouwens.
Sommigen kunnen alleen het slechte en negatieve benoemen zonder het positieve aan dezelfde persoon toe te schrijven terwijl ze voor beiden verantwoordelijk zijn.
freakie
 freakie - zondag 10 januari 2021 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Sommigen kunnen alleen het slechte en negatieve benoemen zonder het positieve aan dezelfde persoon toe te schrijven terwijl ze voor beiden verantwoordelijk zijn.
Ja ik merk het. Ik denk dat Ten Hag maar 20% bij een transfer te zeggen heeft. De aankopen staan gewoon op naam van Overmars. De goede en de slechte. Nou denk ik dat Labyad gekomen is omdat Ten Hag dit wou. De rest is gewoon enorm goed over na gedacht. Klaiber is echt prima aan het voetballen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 januari 2021 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 20:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Haha ik ben ook zo weer weg hoor. Ik zie dat hier gereageerd word door mensen, die te veel anti Utrecht zijn. Iets dat ik overal zie, maar je kan toch niet denken dat Ajax 22.5 miljoen aangooit tegen een spits waar ze zelf niet naar gekeken hebben? Gelukkig heeft overmars al uitgelegd dat ze hem al vanaf Utrecht volgen
Sommigen roepen hier ook maar wat, ze roepen dat ten Hag zijn vriendjes heeft laten over komen. Is heel kortzichtig, dan kan Ajax heel de top wel weg doen hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 januari 2021 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen anti utrecht... nahja beetje... wel de spelers die ze er weg hebben gehaald op voorspraak van tenhag... hoop dat het met haller beter gaat ;) zal goed zijn voor ajax namelijk..
Hoe weet jij dat?
Dus jij denkt dat ten Hag alles bepaalt?
Over kortzichtigheid gesproken, en zo ken ik er hier nog een paar!
nummer10
 nummer10 - zondag 10 januari 2021 - 12:18   quote  deeplink  
tjah 4 middelmatige (ok haller is afwachten) spelers met wie tenhag heeft samen gewerkt zijn inmiddels ajacied.. en die zitten er niet mede of metname door tenhag ? maar wel roepen dat je structueel in europa mee wil doen.. ok

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2021 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 januari 2021 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarnaast, als we Ten Hag daarop gaan beoordelen moeten we niet kijken naar Klaiber en Labyad. Die zijn beide gewoon hartstikke nuttig geweest. Als we de "periode Erik ten Hag" op slechte transfers gaan beoordelen kom ik eerder uit bij Alvarez en Marin dan Klaiber en Labyad.van het seizoen bijvoorbeeld), maar over het algemeen tot dusver een voldoende
Helemaal eens!
nummer10
 nummer10 - zondag 10 januari 2021 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2021 - 21:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarnaast, als we Ten Hag daarop gaan beoordelen moeten we niet kijken naar Klaiber en Labyad. Die zijn beide gewoon hartstikke nuttig geweest. Als we de "periode Erik ten Hag" op slechte transfers gaan beoordelen kom ik eerder uit bij Alvarez en Marin dan Klaiber en Labyad.van het seizoen bijvoorbeeld), maar over het algemeen tot dusver een voldoende
die 2 was ik nog ff vergeten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 januari 2021 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:
tjah 4 middelmatige (ok haller is afwachten) spelers met wie tenhag heeft samen gewerkt zijn inmiddels ajacied.. en die zitten er niet mede of metname door tenhag ? maar wel roepen dat je structueel in europa mee wil doen.. ok
Blijf lekker bezig joh, jij hebt echt een plaat voor je kop
freakie
 freakie - zondag 10 januari 2021 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:
tjah 4 middelmatige (ok haller is afwachten) spelers met wie tenhag heeft samen gewerkt zijn inmiddels ajacied.. en die zitten er niet mede of metname door tenhag ? maar wel roepen dat je structueel in europa mee wil doen.. ok
Nou inderdaad, geweldige aankopen heeft Ten Hag gedaan met Anthony, Tadic, Blind, Klaassen en Kudus. Of niet dan? Want reken je hem die 4 spelers aan en noem je Haller nu al middelmatig, kan je al die spelers toppers noemen en heeft Tem Hag het met 4 slecht tegen 5 goede prima gedaan. (jij zegt dat Klaiber middelmatig is, echt prima aankoop voor de situatie waar Ajax in zit. En Haller heeft nog niks laten zien)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 januari 2021 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 12:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou inderdaad, geweldige aankopen heeft Ten Hag gedaan met Anthony, Tadic, Blind, Klaassen en Kudus. Of niet dan? Want reken je hem die 4 spelers aan en noem je Haller nu al middelmatig, kan je al die spelers toppers noemen en heeft Tem Hag het met 4 slecht tegen 5 goede prima gedaan. (jij zegt dat Klaiber middelmatig is, echt prima aankoop voor de situatie waar Ajax in zit. En Haller heeft nog niks laten zien)
Goede argumenten Freakie!
freakie
 freakie - zondag 10 januari 2021 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 13:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goede argumenten Freakie!
Haller er dan vandaag 1 of 2 inleggen dan maar toch? Moet kunnen met Mvogo op het doel bij PSV
Pietje
 Pietje - zondag 10 januari 2021 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 13:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Haller er dan vandaag 1 of 2 inleggen dan maar toch? Moet kunnen met Mvogo op het doel bij PSV
Ik hoop het oprecht, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat Haller op de bank moet plaatsnemen. Mocht Haller tóch in de basis starten, dan moet Tadic namelijk op linksbuiten en vermoed ik dat Tadic als linksbuiten overlopen gaat worden door Dumfries de tank.
Het is niks anders dan een vermoeden van mij. Ik zit er gelukkig wel vaker naast :)

En leuk je hier weer te zien! Welkom thuis :)
Pietje
 Pietje - zondag 10 januari 2021 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 12:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou inderdaad, geweldige aankopen heeft Ten Hag gedaan met Anthony, Tadic, Blind, Klaassen en Kudus. Of niet dan? Want reken je hem die 4 spelers aan en noem je Haller nu al middelmatig, kan je al die spelers toppers noemen en heeft Tem Hag het met 4 slecht tegen 5 goede prima gedaan. (jij zegt dat Klaiber middelmatig is, echt prima aankoop voor de situatie waar Ajax in zit. En Haller heeft nog niks laten zien)
Helemaal eens!
freakie
 freakie - zondag 10 januari 2021 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 13:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop het oprecht, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat Haller op de bank moet plaatsnemen. Mocht Haller tóch in de basis starten, dan moet Tadic namelijk op linksbuiten en vermoed ik dat Tadic als linksbuiten overlopen gaat worden door Dumfries de tank.
Het is niks anders dan een vermoeden van mij. Ik zit er gelukkig wel vaker naast :)

En leuk je hier weer te zien! Welkom thuis :)
Ja maat die gaat echt wel invallen hoor. Als het goed of slecht gaat, in beide gevallen moet je wat doen. De enige echte aanvallende optie is Haller. Naast de “basis” die we hebben. Is dat de enige die je kan wisselen. Dus Haller in de 60ste minuut en Kudus ook denk ik. In 30 minuten 2 erin knallen

Tadic gaat gewoon aan de zijkant hoor, die Tank van een Dumfries, loopt tegen een tank van een Tadic aan. Ik denk dat je daar niet zo veel last van gaat hebben. Vermoedelijke opstelling was met Haller in de spits en Tadic aan de zijkant. Labyad daar achter. Lijkt me ook logisch, Tadic kan prima voorzetten geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2021 door freakie --
Pietje
 Pietje - zondag 10 januari 2021 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 13:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maat die gaat echt wel invallen hoor. Als het goed of slecht gaat, in beide gevallen moet je wat doen. De enige echte aanvallende optie is Haller. Naast de “basis” die we hebben. Is dat de enige die je kan wisselen. Dus Haller in de 60ste minuut en Kudus ook denk ik. In 30 minuten 2 erin knallen

Tadic gaat gewoon aan de zijkant hoor, die Tank van een Dumfries, loopt tegen een tank van een Tadic aan. Ik denk dat je daar niet zo veel last van gaat hebben. Vermoedelijke opstelling was met Haller in de spits en Tadic aan de zijkant. Labyad daar achter. Lijkt me ook logisch, Tadic kan prima voorzetten geven.
Dat Haller gaat invallen weet ik ook zeker. Van Kudus zou me wat tegenvallen als die op de bank begint. Ik denk dat je zijn creatieve invallen hard nodig hebt.

Of we van Dumfries weinig last hebben durf ik niet met zekerheid te stellen. Ik vind namelijk die twee vleugelverdedigers (Max en Dumfries) wel interessant bij het "totaalvoetbal" (uitvinding ooit
van Rinus Michels) van PSV. Maar onze backs (Mazraoui en Tagliafico) kunnen dat ook. Ik heb een naar gevoel over de uitslag vanmiddag.
freakie
 freakie - zondag 10 januari 2021 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 14:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat Haller gaat invallen weet ik ook zeker. Van Kudus zou me wat tegenvallen als die op de bank begint. Ik denk dat je zijn creatieve invallen hard nodig hebt.

Of we van Dumfries weinig last hebben durf ik niet met zekerheid te stellen. Ik vind namelijk die twee vleugelverdedigers (Max en Dumfries) wel interessant bij het "totaalvoetbal" (uitvinding ooit
van Rinus Michels) van PSV. Maar onze backs (Mazraoui en Tagliafico) kunnen dat ook. Ik heb een naar gevoel over de uitslag vanmiddag.
Kudus gaat zeker niet starten. Ik hoop dat ik mis zit, maar Ten Hag zei al dat het een twijfel geval was. Dan ga je sowieso niet de hele wedstrijd spelen. Haller is gewoon fit en kan wel starten. Ik bedoel met Dumfries dat Tadic daar prima kan staan. Ik denk dat Tadic een veel betere speler is dan Dumfries(slimmer ook)

Aanvallend zijn beide spelers erg goed. Max is verdedigend echt niet best, daar zou Anthony dus echt wat uit moeten kunnen halen. Natuurlijk kan je zo ook naar PSV kijken. Het mooie is dat ze elkaar weinig ontlopen, behalve op het middenveld. Klaassen en Gravenberch alleen al zijn beter dan het hele middenveld van PSV.

Verdedigend beetje dezelfde teams alleen meer creativiteit van Ajax vanuit Blind(en als ze slim spelen kunnen ze zelfs Liverpool snelheid aan)

Aanvallend is PSV echt beter. Alleen moet je dan we aanvoer hebben vanuit het middenveld of de verdediging. Je kan ook zien dat, dat veel het probleem is bij PSV.
Pietje
 Pietje - zondag 10 januari 2021 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 14:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Kudus gaat zeker niet starten. Ik hoop dat ik mis zit, maar Ten Hag zei al dat het een twijfel geval was. Dan ga je sowieso niet de hele wedstrijd spelen. Haller is gewoon fit en kan wel starten. Ik bedoel met Dumfries dat Tadic daar prima kan staan. Ik denk dat Tadic een veel betere speler is dan Dumfries(slimmer ook)

Aanvallend zijn beide spelers erg goed. Max is verdedigend echt niet best, daar zou Anthony dus echt wat uit moeten kunnen halen. Natuurlijk kan je zo ook naar PSV kijken. Het mooie is dat ze elkaar weinig ontlopen, behalve op het middenveld. Klaassen en Gravenberch alleen al zijn beter dan het hele middenveld van PSV.

Verdedigend beetje dezelfde teams alleen meer creativiteit van Ajax vanuit Blind(en als ze slim spelen kunnen ze zelfs Liverpool snelheid aan)

Aanvallend is PSV echt beter. Alleen moet je dan we aanvoer hebben vanuit het middenveld of de verdediging. Je kan ook zien dat, dat veel het probleem is bij PSV.
Haha. Jij bent een veel grotere "voetbaltacticus" dan ik, zie ik al. Ik bewonder wat dat betreft ook altijd Eide en Remco. Ik benader het meer van uit mijn gevoel.

Zoals jij het beschrijft ga ik helemaal met je mee hoor. Het middenveld van Ajax vind ik over het algemeen heel goed staan, Ajax heeft veruit de meeste doelpunten gemaakt, hoewel het enigszins vertekend is door de waanzinnige 13-0 tegen VVV, en net de minste tegengoals gekregen, dus in principe zou er niet veel aan de hand moeten zijn. En toch twijfel ik enorm voor de vorm van de dag...
nummer10
 nummer10 - zondag 10 januari 2021 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 12:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blijf lekker bezig joh, jij hebt echt een plaat voor je kop
of jij ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 10 januari 2021 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 13:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maat die gaat echt wel invallen hoor. Als het goed of slecht gaat, in beide gevallen moet je wat doen. De enige echte aanvallende optie is Haller. Naast de “basis” die we hebben. Is dat de enige die je kan wisselen. Dus Haller in de 60ste minuut en Kudus ook denk ik. In 30 minuten 2 erin knallen

Tadic gaat gewoon aan de zijkant hoor, die Tank van een Dumfries, loopt tegen een tank van een Tadic aan. Ik denk dat je daar niet zo veel last van gaat hebben. Vermoedelijke opstelling was met Haller in de spits en Tadic aan de zijkant. Labyad daar achter. Lijkt me ook logisch, Tadic kan prima voorzetten geven.
als het niet loopt grijpt tenhag vaak pas in als het telaat is.. dat hebben we nu helaas al vaker gezien.. maar goed nu misschien niet, we gaan het zien... ben benieuwd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 januari 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 12:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sommigen roepen hier ook maar wat, ze roepen dat ten Hag zijn vriendjes heeft laten over komen. Is heel kortzichtig, dan kan Ajax heel de top wel weg doen hahaha
Liever kortzichtig of een plaat voor mijn kop dan alles maar als zoete koek slikken!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 januari 2021 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 15:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Liever kortzichtig of een plaat voor mijn kop dan alles maar als zoete koek slikken!
Hahaha heb jij ook al een plaat!
Loetje
 Loetje - zondag 10 januari 2021 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 15:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Liever kortzichtig of een plaat voor mijn kop dan alles maar als zoete koek slikken!
Dat dus ouwe. Schijtziek wordt je ervan
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2021 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 16:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat dus ouwe. Schijtziek wordt je ervan
Niet iedereen die ten Hag we prima vindt slikt alles als zoete koek kerel.

Andersom kan je namelijk over alle tegenstanders hetzelfde zeggen.
Loetje
 Loetje - zondag 10 januari 2021 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet iedereen die ten Hag we prima vindt slikt alles als zoete koek kerel.

Andersom kan je namelijk over alle tegenstanders hetzelfde zeggen.
Mij interesseert hierin een ander echt niet gap, ik zie het zoals ik het zie en ik vind het zolangzamerhand geen toeval meer.

En ik ben oprecht blij dat anderen het wel oke vinden, anders zou heel de club negatief worden. Maar ik ben het vertrouwen wel een beetje kwijt
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2021 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 16:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mij interesseert hierin een ander echt niet gap, ik zie het zoals ik het zie en ik vind het zolangzamerhand geen toeval meer.

En ik ben oprecht blij dat anderen het wel oke vinden, anders zou heel de club negatief worden. Maar ik ben het vertrouwen wel een beetje kwijt
Je reageert juist op een post die alleen gaat over wat men van elkaar vind.
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2021 - 16:35   quote  deeplink  
Ik vind Ajax als club heel goed bezig.

Ik vind ten Hag met het eerste elftal niet goed bezig. Dat moet veranderen anders moet hij weg.
Loetje
 Loetje - zondag 10 januari 2021 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Je reageert juist op een post die alleen gaat over wat men van elkaar vind.
Dat een ander constant kortzichtig woorden in de mond gelegd wordt. Daar wordt ik redelijk misselijk van inderdaad en dat beaam ik dus.

Zoals iedereen die een spits wil nu dan ook maar automatisch tevreden moet zijn. Sorry, hoe kortzichtig wil je zijn?! Niet in bijzonder op jou, maar het grotendeel hier.

Zo werkt het gewoon niet.
Loetje
 Loetje - zondag 10 januari 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 16:35 schreef remco k het volgende:
Ik vind Ajax als club heel goed bezig.

Ik vind ten Hag met het eerste elftal niet goed bezig. Dat moet veranderen anders moet hij weg.
Maar hoeveel krediet verdiend iemand dan?

2 jaar op rij hetzelfde.

Eerste half jaar gefaald.

1 goed seizoen gehad. Daar teert hij dus al anderhalf jaar eigenlijk op.
Eide
 Eide - zondag 10 januari 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Nou, kom maar snel met Kudus en Haller.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2021 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 januari 2021 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 17:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat jij nog Ajacied bent???
Omdat?? Is de mening anders, ben ik gelijk geen Ajacied?

Niet iedereen slikt de praatjes van Overmars en Ten Hag als zoete koek.

Maar als je dat zegt heb je een bord voor de kop of kortzichtig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2021 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - zondag 10 januari 2021 - 17:25   quote  deeplink  
Waarom hebben we ook alweer 22,5 miljoen uitgegeven? Oh ja, om niet op te stellen. Waar hebben we een probleem, spits. Ohja niet opstellen dan.

Zeer onlogisch..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 januari 2021 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 17:25 schreef JOOD het volgende:
Waarom hebben we ook alweer 22,5 miljoen uitgegeven? Oh ja, om niet op te stellen. Waar hebben we een probleem, spits. Ohja niet opstellen dan.

Zeer onlogisch..
Ho stop, dat is Ten Hag logica. Snap dat dan toch!
Eide
 Eide - dinsdag 12 januari 2021 - 05:57   quote  deeplink  
Volgens Chris Woerts gaat Haller bij Ajax 5 miljoen per jaar toucheren. Dat maakt hem de best betaalde speler van de Eredivisie (ooit).
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 januari 2021 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2021 - 05:57 schreef Eide het volgende:
Volgens Chris Woerts gaat Haller bij Ajax 5 miljoen per jaar toucheren. Dat maakt hem de best betaalde speler van de Eredivisie (ooit).
Knap geld. Moet hij het wel waarmaken.
Eide
 Eide - dinsdag 12 januari 2021 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2021 - 07:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Knap geld. Moet hij het wel waarmaken.
Zeker. Die 5mio is wel inclusief prestatie- en resultaatbonussen. Tadic zit, inclusief bonussen, rond de 4 miljoen. Ziyech verdiende tijdens zijn laatste seizoen 4,5 miljoen inclusief bonussen. Het salaris is dus niet meteen bizar astraal voor Ajax (hoewel het natuurlijk onvoorstelbaar veel geld is).
Eide
 Eide - dinsdag 12 januari 2021 - 08:00   quote  deeplink  
Dubbel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2021 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 januari 2021 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2021 - 07:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Knap geld. Moet hij het wel waarmaken.
Heeft niks met geld te maken, als Ajax spits moet je het altijd waar maken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2021 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Haller.









0.0073461