BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (KNVB-beker: woensdag 20 januari 2021, 21:00); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 januari 2021 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 05:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Heb jij wel AZ - Ajax gekeken? Ik heb toch niet het idee dat we naar dezelfde wedstrijd hebben gekeken namelijk. Het was niet super hoogstaand, maar Ajax speelde op alle fronten een gedegen wedstrijd. Het leverde daardoor een wedstrijd op die juist wel het aanzien waard was.

Een bekerduel waarin respectievelijk 8 en 3 wisselspelers opgesteld staan zal nooit een wedstrijd op CL-niveau opleveren maar ik heb gisteren wel een Ajax gezien dat gewoon een voldoende heeft gehaald.
Inderdaad prima gewerkt niet heel veel weggegeven. Best knap met een heel ander team tegen Az.
Vond Promes wel weer tegenvallen. Haller is ook nog niet degene die Utrecht verliet. Minder explosief en bemoeit zich er nog te weinig mee. Ook wat slordig maar dat is de afstemming.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 00:35 schreef AkaS het volgende:
Heb wel iets verrassends gehoord... Volgens onze briljante trainer kan Alvarez ook in de verdediging spelen...

Was hij daarvoor ook juist niet gescout?

Verder prima potje gespeeld net als Martinez, uiteraard niet foutloos maar met zo weinig ritme lijkt me dat ook onredelijk te verwachten...

Winst is binnen zullen een hoop zeggen...
Nee ze hebben vanaf dag 1 gezegd dat hij voor meerdere posities gehaald is. Ik denk echt oprecht dat hij zelfs in basis as middenvelder is gescout aangezien hij daar ook het meeste speelt bij Mexico.
freakie
 freakie - donderdag 21 januari 2021 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 02:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm ....... is altijd een vraag voor welke positie Ten Hag je scout!
Ik heb nergens Huntelaar afgezeken? Wil jij mij vertellen waar je het over hebt? Is het dat ik zei dat Huntelaar gelijk een topper is na 2 goals?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 januari 2021 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ze hebben vanaf dag 1 gezegd dat hij voor meerdere posities gehaald is. Ik denk echt oprecht dat hij zelfs in basis as middenvelder is gescout aangezien hij daar ook het meeste speelt bij Mexico.
Klopt, dat zei hij gisteren ook, bij de vraag of Alvarez in het centrum thuis hoort zei hij dat hij meer op het middenveld heeft gespeeld bij zijn vorige werkgever en ook bij de Mexicaanse ploeg.

Hij vindt ook dat anders het centrum te traag wordt aangezien Blind ook niet de snelste is, dit heeft hij letterlijk gezegd voor de camera.

Ik vond hem gisteren goed spelen, werkte zich een slag in de rondte...
Er zijn er te weinig bij Ajax die met zoveel gif spelen...
AkaS
 AkaS - donderdag 21 januari 2021 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ze hebben vanaf dag 1 gezegd dat hij voor meerdere posities gehaald is. Ik denk echt oprecht dat hij zelfs in basis as middenvelder is gescout aangezien hij daar ook het meeste speelt bij Mexico.
Ik heb altijd begrepen dat hij aangetrokken is als 4. En vervolgens door een paar wedstrijden op het middenveld in de nationale ploeg ook daar is geprobeerd door eth.

Maar ik bedoelde het sarcastisch aangezien hij dit vermeld alsof het nieuws is... dat hij ook als verdediger kan spelen.

Vond Alvarez weer goed overigens...
AkaS
 AkaS - donderdag 21 januari 2021 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 09:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, dat zei hij gisteren ook, bij de vraag of Alvarez in het centrum thuis hoort zei hij dat hij meer op het middenveld heeft gespeeld bij zijn vorige werkgever en ook bij de Mexicaanse ploeg.

Hij vindt ook dat anders het centrum te traag wordt aangezien Blind ook niet de snelste is, dit heeft hij letterlijk gezegd voor de camera.

Ik vond hem gisteren goed spelen, werkte zich een slag in de rondte...
Er zijn er te weinig bij Ajax die met zoveel gif spelen...
Precies, maar de combinatie moet ook niet bij Blind gezocht worden, maar bij Martinez.
p111
 p111 - donderdag 21 januari 2021 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 09:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, dat zei hij gisteren ook, bij de vraag of Alvarez in het centrum thuis hoort zei hij dat hij meer op het middenveld heeft gespeeld bij zijn vorige werkgever en ook bij de Mexicaanse ploeg.

Hij vindt ook dat anders het centrum te traag wordt aangezien Blind ook niet de snelste is, dit heeft hij letterlijk gezegd voor de camera.

Ik vond hem gisteren goed spelen, werkte zich een slag in de rondte...
Er zijn er te weinig bij Ajax die met zoveel gif spelen...
Waar hij wel gelijk in had ten Hag over de traagheid van Alvarez,bewijs was die niet gegeven strafschop daar was hij duidelijk te laat.Dus zeg het maar Blind en Alvarez samen met heel veel ruimte achter hun is bloedje link.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2021 door p111 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 januari 2021 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies, maar de combinatie moet ook niet bij Blind gezocht worden, maar bij Martinez.
blind blijft toch spelen.. wat me wel opviel is dat schuurs ook beter speelde gisteren met zoon pitbulletje naast hem..
p111
 p111 - donderdag 21 januari 2021 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2021 - 22:53 schreef Ronald 1960 het volgende:
Gefeliciteerd mannen.
Maar ik vraag me echt werkelijk af waarom promes niet gewisseld wordt en uberhaupt nog een basis plaats krijgt.....
Klopt,ik denk dat ze hopen dat hij weer gaat scoren en hem dan nog redelik te verkopen.Volgens mij is dat ook de bedoeling met labyad die vond ik nog slechter.
p111
 p111 - donderdag 21 januari 2021 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2021 - 22:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat heeft die qua voetbal gebracht dan ? buiten zijn bedrag om... zie je een meerwaarde in hem voor nu tenopzichte van huntelaar ?
Huntelaar is 37 is over man,deze spits is 26 groot en sterk en kan scoren komt wel goed.Huntelaar zit nu op de tribune bij Schalke,goeie keus
p111
 p111 - donderdag 21 januari 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2021 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist en eindelijk na 3wedstrijden niet scoren tegen AZ, nu wel en nog wel door Labyad
Het was niet mooi maar ze hebben geknokt, dan moet je ook niet kritisch zijn

Promes was de enige die niet best was, had 3x kunnen scoren, wel hard gewerkt maar komt te kort
Ja,maar ik vond Labyad nog slechter als Promes.Wel een prima overwinning en verdiend ook Ajax was de betere ploeg.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 januari 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Huntelaar is 37 is over man,deze spits is 26 groot en sterk en kan scoren komt wel goed.Huntelaar zit nu op de tribune bij Schalke,goeie keus
was licht geblesseerd toch ? en leeftijd zegt me niet super veel kerel.. zolang diegene fit is.. kijk naar zlatan ;)
p111
 p111 - donderdag 21 januari 2021 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was licht geblesseerd toch ? en leeftijd zegt me niet super veel kerel.. zolang diegene fit is.. kijk naar zlatan ;)
Met alle respect voor Huntelaar maar hij is niet het niveau Slatan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 januari 2021 - 10:56   quote  deeplink  
was ook met een knipoog kerel... maar er zijn weinig speler met de leeftijd van hunter die nog zo fit zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 januari 2021 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 09:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik heb nergens Huntelaar afgezeken? Wil jij mij vertellen waar je het over hebt? Is het dat ik zei dat Huntelaar gelijk een topper is na 2 goals?
Beetje veel gezopen??
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 januari 2021 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Met alle respect voor Huntelaar maar hij is niet het niveau Slatan.
Nee indd maar voor Ajax was Hunter nog prima maar dat op 37 jaar knap zat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 januari 2021 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja,maar ik vond Labyad nog slechter als Promes.Wel een prima overwinning en verdiend ook Ajax was de betere ploeg.
Kan wel zijn maar als hij hem niet binnen schiet hadden we misschien niet in de volgende ronde gezeten.

En als Promes ondanks dat hij slecht speelt een andere keeper voor hem gehad,dan hoor je niemand
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 januari 2021 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt,ik denk dat ze hopen dat hij weer gaat scoren en hem dan nog redelik te verkopen.Volgens mij is dat ook de bedoeling met labyad die vond ik nog slechter.
Echt he tobbers. Geen potentie meer ook.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 21 januari 2021 - 13:52   quote  deeplink  
Op naar de volgende ronde!!! Wie treffen we? Ik hou het op Vitesse, PSV of Feyenoord uit gezien ons geluk met loten.....
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat hij aangetrokken is als 4. En vervolgens door een paar wedstrijden op het middenveld in de nationale ploeg ook daar is geprobeerd door eth.

Maar ik bedoelde het sarcastisch aangezien hij dit vermeld alsof het nieuws is... dat hij ook als verdediger kan spelen.

Vond Alvarez weer goed overigens...
Ik vond hem en Martinez echt prima spelen.

Maar goed, die moeten blijkbaar momenteel Blind en Klaassen uit het elftal spelen en dat is niet zo makkelijk.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies, maar de combinatie moet ook niet bij Blind gezocht worden, maar bij Martinez.
Toch viel me gisteren een paar keer tegen hoe snel Martinez is. Ook niet bijster snel.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind blijft toch spelen.. wat me wel opviel is dat schuurs ook beter speelde gisteren met zoon pitbulletje naast hem..
Die begon goed maar leverde best wel weer wat ballen in en zat er ook een paar keer naast in de duels. Verschil is alleen dat az het nu niet afstrafte.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was licht geblesseerd toch ? en leeftijd zegt me niet super veel kerel.. zolang diegene fit is.. kijk naar zlatan ;)
Hij kon al geen hele wedstrijden spelen. Dat liet hij voor de winter al zien.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 12:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar als hij hem niet binnen schiet hadden we misschien niet in de volgende ronde gezeten.

En als Promes ondanks dat hij slecht speelt een andere keeper voor hem gehad,dan hoor je niemand
Sorry, maar promes raakt werkelijk iedere bal kwijt.

Wat ik gister al schreef. Als hij alleen op de goal af loopt stijgt de spanning niet eens omdat je toch al weet dat hij mist.
Eide
 Eide - donderdag 21 januari 2021 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar promes raakt werkelijk iedere bal kwijt.

Wat ik gister al schreef. Als hij alleen op de goal af loopt stijgt de spanning niet eens omdat je toch al weet dat hij mist.
Eens, schoot prachtig op de paal maar raakte verder geen pepernoot.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 januari 2021 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar promes raakt werkelijk iedere bal kwijt.

Wat ik gister al schreef. Als hij alleen op de goal af loopt stijgt de spanning niet eens omdat je toch al weet dat hij mist.
Ik schreef toch ook dat hij slecht speelde, maar duwt hij er 2 in dan hoor je minder negatieve klanken
Hij raakte idd geen pepernoot, ook tegen Feyenoord kwamen ballen over 4 meter niet aan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 januari 2021 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2021 - 21:13 schreef freakie het volgende:
Ik moet tot nu toe zeggen dat Martinez en Schuurs het prima doen. Gravenberch zo neerzetten is echt geweldig.
Eens!
AkaS
 AkaS - donderdag 21 januari 2021 - 18:33   quote  deeplink  
Ik was verontwaardigd over de dure aankoop Haller...

Toen ging hij spelen en zag ik dat hij iets bracht waardoor we in de 2e helft tegen psfuh sterker werden en dacht toen van hee... misschien toch een slimme actie van Pearl.

Maar ik begin me na feijenooit en az toch af te vragen of hij dat geld wel waard is..?

Nee, ik schrijf hem niet nu al af en ja hij moet langere tijd kunnen spelen zonder kritiek te krijgen...

Maar heel stiekem viel hij me vooral tegen az erg tegen...

Tadic had ook van zijn hoge troon kunnen komen en in het centrum kunnen spelen en dan dat geld elders investeren...?

Het is bedoeld als praatplaatje. Dont shoot me just yet ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2021 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 18:33 schreef AkaS het volgende:
Ik was verontwaardigd over de dure aankoop Haller...

Toen ging hij spelen en zag ik dat hij iets bracht waardoor we in de 2e helft tegen psfuh sterker werden en dacht toen van hee... misschien toch een slimme actie van Pearl.

Maar ik begin me na feijenooit en az toch af te vragen of hij dat geld wel waard is..?

Nee, ik schrijf hem niet nu al af en ja hij moet langere tijd kunnen spelen zonder kritiek te krijgen...

Maar heel stiekem viel hij me vooral tegen az erg tegen...

Tadic had ook van zijn hoge troon kunnen komen en in het centrum kunnen spelen en dan dat geld elders investeren...?

Het is bedoeld als praatplaatje. Dont shoot me just yet ;-)
Zoals bij alle aankopen za de tijd het uitwijzen.

Enige issue met winterse aankopen en nog meedoen in alle competities is dat je eigenlijk niet kan trainen en daardoor ingespeeld raken.

Alles zal in de wedstrijden gevormd moeten worden.

Maar goed. De stats zijn voorlopig prima. Ik vond hem met name tegen Feyenoord gewoon slecht.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 19:29   quote  deeplink  
Zondag Fortuna. Doordeweeks Willem 2 en dan Az uit.

7 punten uit deze wedstrijden teken ik voor. Daarna een week rust.
AkaS
 AkaS - donderdag 21 januari 2021 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Zondag Fortuna. Doordeweeks Willem 2 en dan Az uit.

7 punten uit deze wedstrijden teken ik voor. Daarna een week rust.
Dat is waar idd, hij heeft nog niet heel veel in dit systeem kunnen trainen en met deze ploeggenoten. Hopelijk wordt hij iedere week beter en pakken we de volle winst.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 19:37 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat is waar idd, hij heeft nog niet heel veel in dit systeem kunnen trainen en met deze ploeggenoten. Hopelijk wordt hij iedere week beter en pakken we de volle winst.
Ze schijnen momenteel alleen maar herstel trainingen te doen. Dat is ook logisch in zo’n overvol programma. Maar dan moet je dus alles met elkaar opbouwen op basis van gesprekken, chemie die ontstaat tussen jongens en wat er in de wedstrijden geleerd wordt.
Eide
 Eide - donderdag 21 januari 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze schijnen momenteel alleen maar herstel trainingen te doen. Dat is ook logisch in zo’n overvol programma. Maar dan moet je dus alles met elkaar opbouwen op basis van gesprekken, chemie die ontstaat tussen jongens en wat er in de wedstrijden geleerd wordt.
Ajax zendt daar tegenwoordig veel van uit. Veel combinatievormen en spelvormen op klein veld. Ik zie ze eigenlijk geen moment kneiterhard trainen en/of duelleren op de beelden.
freakie
 freakie - donderdag 21 januari 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 10:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind blijft toch spelen.. wat me wel opviel is dat schuurs ook beter speelde gisteren met zoon pitbulletje naast hem..
Ik vraag me het echt wel af hoor. Ka ze speelde verdedigend prima. Maar we hadden ook gewoon 2-0 kunnen verliezen.
freakie
 freakie - donderdag 21 januari 2021 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 12:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Beetje veel gezopen??
Nee kan jij uitleggen wat ik over Huntelaar heb gezegd dat gek was?
freakie
 freakie - donderdag 21 januari 2021 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 18:33 schreef AkaS het volgende:
Ik was verontwaardigd over de dure aankoop Haller...

Toen ging hij spelen en zag ik dat hij iets bracht waardoor we in de 2e helft tegen psfuh sterker werden en dacht toen van hee... misschien toch een slimme actie van Pearl.

Maar ik begin me na feijenooit en az toch af te vragen of hij dat geld wel waard is..?

Nee, ik schrijf hem niet nu al af en ja hij moet langere tijd kunnen spelen zonder kritiek te krijgen...

Maar heel stiekem viel hij me vooral tegen az erg tegen...

Tadic had ook van zijn hoge troon kunnen komen en in het centrum kunnen spelen en dan dat geld elders investeren...?

Het is bedoeld als praatplaatje. Dont shoot me just yet ;-)
Deze aankopen zijn daarom inderdaad helemaal nooit echt interessant. Andere aankopen hadden het ook heel moeilijk gehad. Voordeel is dat je Haller volgend jaar ook hebt en je dan heel goed om hem heen kan gaan voetballen. Nu moet je hopen dat hij goede wedstrijden blijft krijgen en positief op het veld blijft staan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 januari 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 21:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vraag me het echt wel af hoor. Ka ze speelde verdedigend prima. Maar we hadden ook gewoon 2-0 kunnen verliezen.
tjah ook tegen feyenoord.. ik wil het wel vaker zien zo..
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 23:36   quote  deeplink  
Schuurs nog veranderen voor Alvarez. En klaar.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 januari 2021 - 23:39   quote  deeplink  
vond schuurs gisteren prima naast martinez eerlijk gezegt... misschien is blind toch de aderlating achterin waardoor schuurs ook minder is.. weet het niet hoor maar zoals gister prima.. en ja wil alvarez ook wel eens zien voor de positie waarvoor die is gekocht..
p111
 p111 - donderdag 21 januari 2021 - 23:59   quote  deeplink  
Blind is niet bespreekbaar en terecht.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 januari 2021 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 23:59 schreef p111 het volgende:
Blind is niet bespreekbaar en terecht.
hoe bedoel je dat ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 22 januari 2021 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 23:39 schreef nummer10 het volgende:
vond schuurs gisteren prima naast martinez eerlijk gezegt... misschien is blind toch de aderlating achterin waardoor schuurs ook minder is.. weet het niet hoor maar zoals gister prima.. en ja wil alvarez ook wel eens zien voor de positie waarvoor die is gekocht..
Nee joh, Schuurs maakte veel persoonlijke fouten, had totaal niets met Blind te maken.
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2021 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 23:39 schreef nummer10 het volgende:
vond schuurs gisteren prima naast martinez eerlijk gezegt... misschien is blind toch de aderlating achterin waardoor schuurs ook minder is.. weet het niet hoor maar zoals gister prima.. en ja wil alvarez ook wel eens zien voor de positie waarvoor die is gekocht..
Wat heeft het zelf constant al je duels verliezen en persoonlijke fouten te maken met een speler naast je. Echt helemaal niks. Je praat niet over afstemming fouten maar gewoon als een idioot instappen en onder een bal door vliegen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 januari 2021 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 21:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee kan jij uitleggen wat ik over Huntelaar heb gezegd dat gek was?
Misschien is een lesje begrijpend lezen beter voor je. Tussen over en met zit een wereld van verschil. Dus als je zo graag de grote jongen wil uithangen hier zou ik daar maar mee beginnen!
p111
 p111 - vrijdag 22 januari 2021 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 00:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat ?
Jou woorden over Schuurs

(misschien is blind toch de aderlating achterin), dat Schuurs daar door misschien minder speelt.
Dus vandaar mijn opmerking Blind is qua opstelling een vastigheid.En Schuurs mist gewoon inzicht waardoor hij steeds de zelfde fouten maakt,tegen de kleintjes valt dat niet op,maar voor de grote wedstrijden denk ik dat je beter met Alvarez kan spelen,al ben ik ook niet echt een fan van Alvarez,maar vind ik hem betrouwbaarder als Schuurs.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 januari 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft het zelf constant al je duels verliezen en persoonlijke fouten te maken met een speler naast je. Echt helemaal niks. Je praat niet over afstemming fouten maar gewoon als een idioot instappen en onder een bal door vliegen.
buiten zijn persoonlijke fouten om natuurlijk, dat kan je leren.. maar vond hem gewoon zekerder overkomen.. kan natuurlijk ook komen omdat die nu met timber iemand heeft die hem kan vervangen.. komt erop neer dat ik blind niet echt heb gemist.. ook qua opbouw niet echt.. (heb ik het over de blind na het gebeuren, helaas)
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2021 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

buiten zijn persoonlijke fouten om natuurlijk, dat kan je leren.. maar vond hem gewoon zekerder overkomen.. kan natuurlijk ook komen omdat die nu met timber iemand heeft die hem kan vervangen.. komt erop neer dat ik blind niet echt heb gemist.. ook qua opbouw niet echt.. (heb ik het over de blind na het gebeuren, helaas)
Wat valt daar nog aan te leren? Dat doet hij nu al ruim 40 wedstrijden structureel bij Ajax..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 januari 2021 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat valt daar nog aan te leren? Dat doet hij nu al ruim 40 wedstrijden structureel bij Ajax..
dat ben ik met je eens.. en toch ben ik van mening dat hij dat wel beter gaat doen (of stille hoop)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 22 januari 2021 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 19:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens.. en toch ben ik van mening dat hij dat wel beter gaat doen (of stille hoop)
Slidings op tijd inzetten geen probleem voor hem, daarmee komt hij in de buurt van de Ligt
Maar in de kleine ruimte, kort op zijn tegenstander komt hij handelingssnelheid te kort, dat heb je of heb je niet.

Ben bang dat het niveau van Ajax iets te hoog gegrepen is, als vervanger is hij goed genoeg.
Maar er is nog hoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2021 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - zaterdag 23 januari 2021 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 09:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien is een lesje begrijpend lezen beter voor je. Tussen over en met zit een wereld van verschil. Dus als je zo graag de grote jongen wil uithangen hier zou ik daar maar mee beginnen!
Ik snap echt niet waarom je het zo persoonlijk maakt. Ik hoef geen grote jongen te zijn. Maar dat heb ik je ook al 4/5 keer in 2 weken uitgelegd. Snap ook niet hoe je dat uit mijn bericht haalt. Ik vraag je nogmaals, waar zeg ik iets verkeerd over Huntelaar? Nergens. Dank.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (KNVB-beker: woensdag 20 januari 2021, 21:00); 0 - 1









0.0109879