BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna Sittard - Ajax (zondag 24 januari 2021, 12:15); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 januari 2021 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Kudus moet ik overigens allemaal nog maar zien.
Die had ik al gezien voordat hij geblesseerd was maar daar hebben we nu niets aan
Het is natuurlijk afwachten of hij die vorm mits hij weer schadeloos is weer krijgt
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

De scheidsrechters moeten het al dan niet bewust blesseren van een tegenstander inschatten.

Ook dit kan je dan zomaar inschatten als het bewust blesseren. Dat is het misschien niet, maar hij speelt hiermee wel met een rode kaart.

Enige dat ik zeg is dat ik de emotie bij Fortuna volledig begrijp.
Kijk het interview met Sander van der Eijk eens terug na Willem II en PEC. Interpretatie is blijkbaar niet interessant meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 januari 2021 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat Ajax hun best er niet voor doet.

Uiteindelijk heeft Ajax daar zelf ook niet zo hee veel over te vertellen anders dan druk zetten op al het papier werk en die instanties.
Kan ik eerlijk gezegd niet in zien, wel ligt dit verwijt van Alvarez wel richting Ajax.
Ik snap heel goed dat daarom Ajax wilt verlaten.
De regel is dat zijn vriendin 21 jaar moet zijn, ze is nu nog 20
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk het interview met Sander van der Eijk eens terug na Willem II en PEC. Interpretatie is blijkbaar niet interessant meer
Wat ik al aangaf. Ik ken de regel, werd door Wiedemeijer netjes uitgelegd na de vorige keer van Anthony.

En die interpretatie is wel degelijk interessant. Er moet namelijk beoordeeld worden of er de intentie is iemand te verwonden.

Uiteindelijk worden er met de VAR ook nog een hoop fouten gemaakt en dit kan zomaar ineens wel tot rood lijden terwijl de regel stelt dat het niet zo is.

Anthony moet daar gewoon bij weg blijven.

En nogmaals. Ik schrijf niet dat dit rood is. Alleen dat hij hem wel zomaar kan krijgen.

Overigens een beschamende nieuwe regel. Het hoort gewoon rood en minimaal 5 wedstrijden te zijn.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 15:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan ik eerlijk gezegd niet in zien, wel ligt dit verwijt van Alvarez wel richting Ajax.
Ik snap heel goed dat daarom Ajax wilt verlaten.
De regel is dat zijn vriendin 21 jaar moet zijn, ze is nu nog 20
Hij baalt dat ze er niet zijn. Of hij Ajax dat verwijt heb ik van hem nog nooit gehoord.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 15:04   quote  deeplink  
Hieronder letterlijk wat hij erover vertelde.

Wiedemeijer gaf bij Fox Sports tekst en uitleg over het moment. Neres ontsnapte niet aan rood, nee, het is volgens de nieuwe regelgeving ook helemaal geen rood. Wij verzinnen dit niet, dit zijn de woorden van de scheidsrechterscoördinator van de KNVB. Natrappen mag tegenwoordig, als je het maar zachtjes doet. Dan volgt hooguit geel.

“Dit was vroeger gewoon rood. Maakte niet uit hoe hard je het deed. Deze regel is veranderd. Het moet ook met kracht en een bepaalde gemeenheid gebeuren. De VAR voerde de regel perfect uit, het was een te licht tikje. Als ze het zelf goed hadden beoordeeld, was dit geel geweest.”

Het is een tikje bijzonder allemaal. Begrijp ons niet verkeerd, wij hebben Neres er graag bij tegen FC Utrecht, maar natrappen is toch gewoon natrappen? En wanneer is dat gemeen of niet gemeen? Of hard of niet hard? Nou ja, goed, prima. Erik ten Hag vond het ook niet bijster handig van Neres, maar hield het bij een kort regeltje: “Dit moet hij niet doen.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door remco k --
Eide
 Eide - zondag 24 januari 2021 - 15:08   quote  deeplink  
Voor de mensen die het niet hebben meegekregen. Tegenwoordig wordt een schoppende beweging van een speler alleen nog als natrappen geïnterpreteerd als hij ook de intentie laat zien dat hij wil doorschoppen. Ofwel, een "schijnschopje" is geen natrappen meer. Het is natrappen als er echt een zichtbare intentie is om de tegenstander te raken.
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik al aangaf. Ik ken de regel, werd door Wiedemeijer netjes uitgelegd na de vorige keer van Anthony.

En die interpretatie is wel degelijk interessant. Er moet namelijk beoordeeld worden of er de intentie is iemand te verwonden.

Uiteindelijk worden er met de VAR ook nog een hoop fouten gemaakt en dit kan zomaar ineens wel tot rood lijden terwijl de regel stelt dat het niet zo is.

Anthony moet daar gewoon bij weg blijven.

En nogmaals. Ik schrijf niet dat dit rood is. Alleen dat hij hem wel zomaar kan krijgen.

Overigens een beschamende nieuwe regel. Het hoort gewoon rood en minimaal 5 wedstrijden te zijn.
Dat het bestraft moet worden eens, echter neem ik Van der Eijk in deze wel serieus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 januari 2021 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij baalt dat ze er niet zijn. Of hij Ajax dat verwijt heb ik van hem nog nooit gehoord.
Lees de berichtgeving makker...hij verwijt dit Ajax
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2021 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan heb ik dat gemist. Wat is er dan veranderd? Warrior schreef het hierboven ook al dat de regels veranderd zijn.
Hier een link Pietje.

https://www.google.com/amp/s/www.ajaxshowtime.com/article/opinie/135378/neres-dankt-nieuwe-regelgeving-vroeger-was-dit-rood.amp
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2021 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar het is gewoon natrappen en ik ken de nieuwe regel, maar die is te krom voor woorden en wordt ook lang niet altijd nageleefd.

Dit is de tweede keer dat hij het doet en je kan je ploeg er gigantisch mee benadelen.
Of de regel krom is of niet doet niet terzake Remco. De regel is veranderd, de VAR heeft het bestudeerd en terecht geen kaart gegeven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2021 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik al aangaf. Ik ken de regel, werd door Wiedemeijer netjes uitgelegd na de vorige keer van Anthony.

En die interpretatie is wel degelijk interessant. Er moet namelijk beoordeeld worden of er de intentie is iemand te verwonden.

Uiteindelijk worden er met de VAR ook nog een hoop fouten gemaakt en dit kan zomaar ineens wel tot rood lijden terwijl de regel stelt dat het niet zo is.

Anthony moet daar gewoon bij weg blijven.

En nogmaals. Ik schrijf niet dat dit rood is. Alleen dat hij hem wel zomaar kan krijgen.

Overigens een beschamende nieuwe regel. Het hoort gewoon rood en minimaal 5 wedstrijden te zijn.
Vorige keer was Neres. Toen is het helemaal uitgelegd! ;-)

https://www.google.com/amp/s/www.ajaxshowtime.com/article/opinie/135378/neres-dankt-nieuwe-regelgeving-vroeger-was-dit-rood.amp
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2021 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 15:08 schreef Eide het volgende:
Voor de mensen die het niet hebben meegekregen. Tegenwoordig wordt een schoppende beweging van een speler alleen nog als natrappen geïnterpreteerd als hij ook de intentie laat zien dat hij wil doorschoppen. Ofwel, een "schijnschopje" is geen natrappen meer. Het is natrappen als er echt een zichtbare intentie is om de tegenstander te raken.
Dat dus ..... het is beoordeeld door de VAR en niet als zodanig beoordeelt.
Pietje
 Pietje - zondag 24 januari 2021 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Thanks! Het is heel duidelijk. Jij en Loetje hebben helemaal gelijk!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 januari 2021 - 17:25   quote  deeplink  
Off topic: tussenstand feyenoord - AZ na 32 minuten 1-1
Pietje
 Pietje - zondag 24 januari 2021 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij geen vaste spitstrainer in de staf op dit moment.

Edit: John van Loen schijnt spitsentrainer te zijn voor Ajax (skillstrainer eigenlijk) maar vooral met de jeugd.
Dank je wel, Eide. Er is werk aan de winkel voor Ajax. Voor de grote wedstrijden kan Ajax het zich niet permitteren om zoveel kansen onbenut te laten.
Pietje
 Pietje - zondag 24 januari 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Off topic: tussenstand feyenoord - AZ na 32 minuten 1-1
Dat mag van mij de eindscore worden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 januari 2021 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat mag van mij de eindscore worden
Ik heb daar ook absoluut geen probleem mee ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 24 januari 2021 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb daar ook absoluut geen probleem mee ;-)
Haha.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 16:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of de regel krom is of niet doet niet terzake Remco. De regel is veranderd, de VAR heeft het bestudeerd en terecht geen kaart gegeven.
Je begrijpt me niet.

Ik weet dat het de nieuwe regel is. Maar hoe vaak maakt de VAR tegenwoordig nog een fout? Vrij vaak en ze kunnen maar zo ook ineens vinden dat hij het wel met kracht en doet om een ander te verwonden. Enige dat ik zeg is dat Anthony bij dat risico moet weg blijven.

En nogmaals. Ik snap dat het terecht is.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Kerel. Ik poste exact de tekst zelf al.:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2021 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Ik poste exact de tekst zelf al.:-)
Hehehe maar jij had het over dat Anthony de vorige keer ook al ontsnapte! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 januari 2021 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet.

Ik weet dat het de nieuwe regel is. Maar hoe vaak maakt de VAR tegenwoordig nog een fout? Vrij vaak en ze kunnen maar zo ook ineens vinden dat hij het wel met kracht en doet om een ander te verwonden. Enige dat ik zeg is dat Anthony bij dat risico moet weg blijven.

En nogmaals. Ik snap dat het terecht is.
Dat moet hij zeker, maar snap af en toe de reactie wel bij spelers.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe maar jij had het over dat Anthony de vorige keer ook al ontsnapte! ;-)
Ja dat was de verkeerde.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 21:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat moet hij zeker, maar snap af en toe de reactie wel bij spelers.
Ik bij hem ook vandaag. Die speelde gewoon niet goed.
Eide
 Eide - maandag 25 januari 2021 - 06:28   quote  deeplink  
Zojuist nog even de beelden van de aanloop naar de 1-2 gekeken. Semedo maakt een fopduik en gaat theatraal neer. Fortuna zet de aanval door en speelt de bal nog 6 maal over binnen de eigen ploeg. Uiteindelijk onderschept Ajax de bal als Fortuna de linksbuiten probeert weg te steken. Meteen daarop vertraagd Onana het spel, alle Fortunaspelers stoppen met lopen, Onana speelt Tagliafico in. Die kijkt nog even naar de scheidsrechter of die wil fluiten. De Fortunaspelers staan nog steeds te vogelen waarna Ajax doorspeelt.

Tja, onsportief m'n reet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 januari 2021 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 06:28 schreef Eide het volgende:
Zojuist nog even de beelden van de aanloop naar de 1-2 gekeken. Semedo maakt een fopduik en gaat theatraal neer. Fortuna zet de aanval door en speelt de bal nog 6 maal over binnen de eigen ploeg. Uiteindelijk onderschept Ajax de bal als Fortuna de linksbuiten probeert weg te steken. Meteen daarop vertraagd Onana het spel, alle Fortunaspelers stoppen met lopen, Onana speelt Tagliafico in. Die kijkt nog even naar de scheidsrechter of die wil fluiten. De Fortunaspelers staan nog steeds te vogelen waarna Ajax doorspeelt.

Tja, onsportief m'n reet.
Haha inderdaad! Die sukkels doen het zelf.
Loetje
 Loetje - maandag 25 januari 2021 - 09:31   quote  deeplink  
Wel opvallend gister dat Martinez en Alvarez gisteren wéér rust in de ploeg brachten he
AkaS
 AkaS - maandag 25 januari 2021 - 11:16   quote  deeplink  
Als ik EtH lees en hoor functioneert hij zelf uitstekend en zijn het de individuen die falen waardoor zijn perfect geprepareerde team faalt in de afwerking en of faalt in het voorkomen van doelpunten.

Maar ik zie een team met een gigantische waarde bijna geen goede wedstrijd afleveren. De statistieken verbloemen een hoop. Ik wordt echt niet warm van Haller nog maar zijn statistieken zijn prima.

Ik denk echt dat er geen voldoende chemie is met deze trainer en dat er hier en daar goede poppetjes op verkeerde plaatsen staan waardoor het gewoon niet in elkaar overvloeit.

Dat kan een keer gebeuren, een paar keer... Maar bij EtH is het inmiddels structureel geworden.

Tussentijdse trainerswissel is risicovol maar denk steeds meer dat het in ons geval alleen maar goed kan uitpakken.

Als je toch met Labyad wilt spelen en types als Kudus en Neres zijn nog niet fit...en het middenveld loopt gewoon niet... verzin dan een list...

De achterhoede laat veel te veel steken vallen en ik vind de voorhoede veel te statisch en de ruimtes zijn vaak erg groot....

Als ik het verkeerd zie hoor ik het graag.

Ajax speelt bijna alleen nog maar draken van wedstrijden!

Labyad noch Promes horen op 10! Kap daar nou eens mee.
Probeer eens een Zuid-Amerikaans Centraal duo... hij probeert het niet eens!
Timber kan best als RB en Rensch als LB als Nico het even niet heeft.

Misschien eens Labyad als rechtshalf proberen en Tadic op 10...

Er mist chemie dat is voor mij duidelijk. En dus is de voorbereiding niet goed gebruikt. Dat ze wedstrijdjes wonnen zegt mij niets

Wel dat hij nog steeds zoekende is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 januari 2021 - 13:03   quote  deeplink  
Je hebt een punt maar we moeten het met hem doen, ennn we staan nog steeds boven aan...

We weten het nu wel onderhand, je kan dit oneindig blijven aan voeren maar wat schiet je er mee op ?
AkaS
 AkaS - maandag 25 januari 2021 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 13:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je hebt een punt maar we moeten het met hem doen, ennn we staan nog steeds boven aan...

We weten het nu wel onderhand, je kan dit oneindig blijven aan voeren maar wat schiet je er mee op ?
Ik reageer op de actualiteit. Zijn feedback op de wedstrijd tegen fortuna. En de op handen zijnde interesse voor ten Hag.
freakie
 freakie - maandag 25 januari 2021 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 11:16 schreef AkaS het volgende:
Als ik EtH lees en hoor functioneert hij zelf uitstekend en zijn het de individuen die falen waardoor zijn perfect geprepareerde team faalt in de afwerking en of faalt in het voorkomen van doelpunten.

Maar ik zie een team met een gigantische waarde bijna geen goede wedstrijd afleveren. De statistieken verbloemen een hoop. Ik wordt echt niet warm van Haller nog maar zijn statistieken zijn prima.

Ik denk echt dat er geen voldoende chemie is met deze trainer en dat er hier en daar goede poppetjes op verkeerde plaatsen staan waardoor het gewoon niet in elkaar overvloeit.

Dat kan een keer gebeuren, een paar keer... Maar bij EtH is het inmiddels structureel geworden.

Tussentijdse trainerswissel is risicovol maar denk steeds meer dat het in ons geval alleen maar goed kan uitpakken.

Als je toch met Labyad wilt spelen en types als Kudus en Neres zijn nog niet fit...en het middenveld loopt gewoon niet... verzin dan een list...

De achterhoede laat veel te veel steken vallen en ik vind de voorhoede veel te statisch en de ruimtes zijn vaak erg groot....

Als ik het verkeerd zie hoor ik het graag.

Ajax speelt bijna alleen nog maar draken van wedstrijden!

Labyad noch Promes horen op 10! Kap daar nou eens mee.
Probeer eens een Zuid-Amerikaans Centraal duo... hij probeert het niet eens!
Timber kan best als RB en Rensch als LB als Nico het even niet heeft.

Misschien eens Labyad als rechtshalf proberen en Tadic op 10...

Er mist chemie dat is voor mij duidelijk. En dus is de voorbereiding niet goed gebruikt. Dat ze wedstrijdjes wonnen zegt mij niets

Wel dat hij nog steeds zoekende is.
Na veel en extra opletten moet er toch worden geconstateerd dat Ajax prima speelde? 19 doelpogingen en 8 op doel. Tsja dan moet je scoren, dat klopt.

De verdediging is hier ook duidelijker door geworden. Schuurs maakt enorm veel fouten, Blind valt wel mee. Zelfs die fouten van Schuurs zijn meestal ontstaan omdat het middenveld helemaal niet meeloopt en niet meeverdedigend.

Ik denk, ja ik nu ook, dat je Alvarez moet neerzetten op het middenveld. Je kan met Blind en Gravenberch prima voetballen en zelfs als Alvarez moeilijk voetbalt, hem makkelijk overslaan. Klaassen op 10.
remco k
 remco k - maandag 25 januari 2021 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 21:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Na veel en extra opletten moet er toch worden geconstateerd dat Ajax prima speelde? 19 doelpogingen en 8 op doel. Tsja dan moet je scoren, dat klopt.

De verdediging is hier ook duidelijker door geworden. Schuurs maakt enorm veel fouten, Blind valt wel mee. Zelfs die fouten van Schuurs zijn meestal ontstaan omdat het middenveld helemaal niet meeloopt en niet meeverdedigend.

Ik denk, ja ik nu ook, dat je Alvarez moet neerzetten op het middenveld. Je kan met Blind en Gravenberch prima voetballen en zelfs als Alvarez moeilijk voetbalt, hem makkelijk overslaan. Klaassen op 10.
De fouten van Schuurs zijn veelal gewoon domme duels verliezen, te langzaam instappen, verkeerd staan en gewoon te makkelijk uitstappen.
freakie
 freakie - maandag 25 januari 2021 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

De fouten van Schuurs zijn veelal gewoon domme duels verliezen, te langzaam instappen, verkeerd staan en gewoon te makkelijk uitstappen.
Dat klopt ook, alleen hij mag ook wel vrij weinig fout doen. Er kunnen ook spelers zijn die hem helpen. zoals Alvarez zou kunnen doen, iets dat Klaassen bijna nooit doet of veel te laat.
remco k
 remco k - maandag 25 januari 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 21:49 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat klopt ook, alleen hij mag ook wel vrij weinig fout doen. Er kunnen ook spelers zijn die hem helpen. zoals Alvarez zou kunnen doen, iets dat Klaassen bijna nooit doet of veel te laat.
Klaassen maakt de meeste kilometers van Ajax las ik laatst.

Die doet echt veel meer vuil werk dan dat men opvalt.
freakie
 freakie - maandag 25 januari 2021 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen maakt de meeste kilometers van Ajax las ik laatst.

Die doet echt veel meer vuil werk dan dat men opvalt.
Dat hij de meeste kilometers maakt kan wel ja. Moet je verdedigend wel goed staan, dat zou zijn taal toch ook deels moeten zijn. Gravenberch ook trouwens maar van Klaassen mag je verwachten meer inzicht te hebben.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 januari 2021 - 23:54   quote  deeplink  
alvarez heeft meerdere malen gefaald op het middenveld.. (niet zijn schuld) en nu is hij daar de missinglink ? probleem lijkt mij gewoon een middenveld die amper verdedigend werk doet.. en een trainer die een klaassen en gravenberch hierop moet corrigeren... moet ik zeggen dat klaassen sterk terug kwam, maar het word al rap minder
freakie
 freakie - dinsdag 26 januari 2021 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:
alvarez heeft meerdere malen gefaald op het middenveld.. (niet zijn schuld) en nu is hij daar de missinglink ? probleem lijkt mij gewoon een middenveld die amper verdedigend werk doet.. en een trainer die een klaassen en gravenberch hierop moet corrigeren... moet ik zeggen dat klaassen sterk terug kwam, maar het word al rap minder
Ja op dit moment wel ja. Ik denk ook dat hij dat nu is omdat Gravenberch steeds beter gaat voetballen. Ook Alvarez is nu, ja ik ben geen fan, ook 2 wedstrijden redelijk aan het voetballen maar verdedigend enorm handig. Je hebt Alvarez in ieder geval niet nodig om op te bouwen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 januari 2021 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:
alvarez heeft meerdere malen gefaald op het middenveld.. (niet zijn schuld) en nu is hij daar de missinglink ? probleem lijkt mij gewoon een middenveld die amper verdedigend werk doet.. en een trainer die een klaassen en gravenberch hierop moet corrigeren... moet ik zeggen dat klaassen sterk terug kwam, maar het word al rap minder
Alvarez op het middenveld was voor niemand een succes.
Maar ik reageer op wat ik zie en wat ik zie is dat Alvarez de laatste keren steeds meer dan prima invalt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 januari 2021 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 08:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja op dit moment wel ja. Ik denk ook dat hij dat nu is omdat Gravenberch steeds beter gaat voetballen. Ook Alvarez is nu, ja ik ben geen fan, ook 2 wedstrijden redelijk aan het voetballen maar verdedigend enorm handig. Je hebt Alvarez in ieder geval niet nodig om op te bouwen.
Hij doet goed zijn werk daar, voetbaltechnisch komt hij te kort maar hij brengt tenminste passie, heeft echt een meerwaarde door zijn inzet
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 januari 2021 - 12:28   quote  deeplink  
die creeer je ook met martinez op het middenveld en het stofzuigen.. alleen voetballend toch weer beter als alvarez.. alleen rennen en de bal afpakken etc vind ik zelf niet voldoende voor een ajax middenveld (rcv ipv schuurs wel)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 januari 2021 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 12:28 schreef nummer10 het volgende:
die creeer je ook met martinez op het middenveld en het stofzuigen.. alleen voetballend toch weer beter als alvarez.. alleen rennen en de bal afpakken etc vind ik zelf niet voldoende voor een ajax middenveld (rcv ipv schuurs wel)
Zijn passing is ook niet slecht, als ze voor in maar technisch genoeg zijn, dat is op dit moment ook niet al te best.
Natuurlijk zijn er betere verdedigende middenvelders, Martinez vind ik perfect op zijn plaats links centraal, laat hem daar maar fijn staan
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 januari 2021 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vroeg het net ook al. Heeft Ajax geen spitsentrainer (meer)? Die heeft wel wat te doen.
Ajax zou Patrick Kluivert moeten aannemen als trainer. Die weet wat er van een Ajax spits wordt verwacht en het geld kan hij goed gebruiken
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 januari 2021 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen maakt de meeste kilometers van Ajax las ik laatst.

Die doet echt veel meer vuil werk dan dat men opvalt.
Maar het moeten ook functionele kilometers zijn..En op de belangrijkste momenten moet hij de juiste positie hebben ingenomen...
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 januari 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 09:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij doet goed zijn werk daar, voetbaltechnisch komt hij te kort maar hij brengt tenminste passie, heeft echt een meerwaarde door zijn inzet
Dat kwam Jantje Wouters ook destijds...

Maar waar het om gaat is het geheel, het samenkomen en smelten van verschillende karakters en voetbalkwaliteiten !
remco k
 remco k - dinsdag 26 januari 2021 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:
alvarez heeft meerdere malen gefaald op het middenveld.. (niet zijn schuld) en nu is hij daar de missinglink ? probleem lijkt mij gewoon een middenveld die amper verdedigend werk doet.. en een trainer die een klaassen en gravenberch hierop moet corrigeren... moet ik zeggen dat klaassen sterk terug kwam, maar het word al rap minder
Hij is niet de missing link daar. Hij zorgt ervoor dat er een extra slot op de deur komt als de stand daarom vraagt.
remco k
 remco k - dinsdag 26 januari 2021 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 13:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Maar het moeten ook functionele kilometers zijn..En op de belangrijkste momenten moet hij de juiste positie hebben ingenomen...
Ik denk dat onze defensieve middenvelders in de problemen komen doordat onze nummer 10 niks kan en niks doet..
p111
 p111 - dinsdag 26 januari 2021 - 17:14   quote  deeplink  
Dan hebben wij het over Labyad,ongelofelijk dat die man op 10.
freakie
 freakie - dinsdag 26 januari 2021 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 17:14 schreef p111 het volgende:
Dan hebben wij het over Labyad,ongelofelijk dat die man op 10.
De smaken zijn ook niet enorm he. Of Labyad of Promes. Ja ik noem Klaassen niet omdat Ten Hag dat niet wil ofzo
p111
 p111 - dinsdag 26 januari 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Hopelijk komt Kudus weer snel terug,daar heb ik wel vertrouwen in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna Sittard - Ajax (zondag 24 januari 2021, 12:15); 1 - 2









0.0106680