BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ten Hag en Ajax uit elkaar ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 22 januari 2021 - 22:45   quote  deeplink  
Hedendaags was er nieuws over mogelijke vertrek van Erik ten Hag. Mogelijk dat hij naar Mönchengladbach gaat daar schijnt dat hij al 'n eerste contact had gehad.

Mocht hij daadwerkelijk vertrekken, dan wat mij betreft heel graag Peter Bosz terughalen, daar ons voetbal toen al veel beter was.
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Staat al in het Selectie 2020/21 topic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2021 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 22 januari 2021 - 23:26   quote  deeplink  
Overmars wil dat Bosz terugkeert bij Ajax, dat is geen geheim in Amsterdam'
Gepubliceerd: Vr 22-01-2021 om 22:30

Marc Overmars zou Peter Bosz graag terug willen halen naar Ajax. Dat zegt Mike Verweij, clubwatcher van de Amsterdammers namens De Telegraaf. Trainer Erik ten Hag staat naar verluidt in de belangstelling van Borussia Mönchengladbach.

De interesse van de Duitsers leidt in de Voetbalpodcast van De Telegraaf tot een discussie over zijn eventuele opvolging bij Ajax. "Overmars wil één iemand heel erg graag terugzien", laat Verweij weten. "Het zijn ook vrienden. Hij zou heel erg willen dat Peter Bosz terugkomt, dat is geen geheim in en om Amsterdam. Maar of dat gaat lukken.."

De Apeldoorner is op dit moment trainer bij Bayer Leverkusen en doet het daar uitstekend. Ook is het nog lang niet zeker dat Ten Hag vertrekt uit Amsterdam. Zeker is in ieder geval wel dat de Tukker niet voortijdig weg zal gaan. "Het zou wel heel gek zijn om hem nu te verkopen", zegt Verweij. "Je zit vol in de kampioensrace."

Toch klinkt er een maar. "Ik ken Overmars inmiddels een klein beetje. Als hij voor Ten Hag een goede prijs kan krijgen, dan gaat hij hem nu verkopen. Maar volgens mij is daar op dit moment geen sprake van."

****************************************************

Tja een gerucht, wat moeten we hier mee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 januari 2021 - 00:11   quote  deeplink  
Weer zo'n kansloos topic. Kan perfect in het geruchtentopic
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 23 januari 2021 - 08:05   quote  deeplink  
Het kan niet vaak genoeg vermeld zijn dat ten Hag weg zou gaan.
Hoe eerder hoe beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2021 door Onze Ajax --
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 januari 2021 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2021 - 08:05 schreef Onze Ajax het volgende:
Het kan niet vaak genoeg vermeld zijn dat ten Hag weg zou gaan.
Hoe eerder hoe beter.
Wat mij betreft ook, maar dat was al redelijk bekend....
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 januari 2021 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2021 - 10:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat mij betreft ook, maar dat was al redelijk bekend....
Wat zeg jij nou, ik sla stijf achterover! Sinds wanneer vind jij Ten Hag slecht dan? Je mag me wel eens uitleggen waarom dan...
p111
 p111 - zaterdag 23 januari 2021 - 12:04   quote  deeplink  
Nou hij mag van mij wel aan het eind van het seizoen weg, of indien we veel wedstrijden gaan verliezen en kansloos zijn in de EL of veel punten verliezen in de competitie,dan mag hij eerder opdonderen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 januari 2021 - 12:41   quote  deeplink  
Nouja, eenieder weet inmiddels wel dat ik ook wel redelijk klaar ben met hem.

Echter, ik ben fors tegen een trainerswissel in deze fase. Dat levert zelden iets op. Na het seizoen lekker gaan kijken, tenzij we de ene na de andere nederlaag/uitschakeling krijgen
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 januari 2021 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2021 - 11:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou, ik sla stijf achterover! Sinds wanneer vind jij Ten Hag slecht dan? Je mag me wel eens uitleggen waarom dan...
Hahaha ja het spijt me dat ik je zo laat schrikken!
Ik weet het niet, ik denk dat ik slecht geslapen heb ofzo...
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 januari 2021 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2021 - 12:41 schreef Loetje het volgende:
Nouja, eenieder weet inmiddels wel dat ik ook wel redelijk klaar ben met hem.

Echter, ik ben fors tegen een trainerswissel in deze fase. Dat levert zelden iets op. Na het seizoen lekker gaan kijken, tenzij we de ene na de andere nederlaag/uitschakeling krijgen
Het kan vriezen of dooien en zulke gevallen. Denk ook niet dat dit gaat gebeuren. Alternatief zou zijn Reiziger en Bogarde....

Nou 1 ding weet ik wel... Dont fuck met de neger die voor niemand buigt!

Dus de instelling zal dan wel goed komen...
faust2
 faust2 - zaterdag 23 januari 2021 - 18:56   quote  deeplink  
Ja man wat een slecht jaar was dat vorig jaar man .. ;) wissel beleid is verschrikkelijk.. onbegrijpelijk... zolang het goed gaat..lekker laten zitten.. en bosz010? Oprotten.. geeft ons al 1 keer laten zitten.. Jonk heeft zn visitekaartje afgegeven tegen 040.. bogarde en reiziger moeten nog ff rijpen ..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 januari 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2021 - 18:56 schreef faust2 het volgende:
Ja man wat een slecht jaar was dat vorig jaar man .. ;) wissel beleid is verschrikkelijk.. onbegrijpelijk... zolang het goed gaat..lekker laten zitten.. en bosz010? Oprotten.. geeft ons al 1 keer laten zitten.. Jonk heeft zn visitekaartje afgegeven tegen 040.. bogarde en reiziger moeten nog ff rijpen ..
bosz ons laten zitten ? bosz had aangegeven waar het fout ging en waarschuwde overmars en vdsar maar wouden hier niet in mee, dus bosz ging weg.. en toen was bosz weg en nog geen seizoen later waren de mensen die bosz had aangegeven alsnog weg.. en mededankzij bosz kreeg ajax weer aanzien.. en nee zeg niet dat die perse van mij terug hoeft.. heel eerlijk zou ik grim wel eens willen zien met dit materiaal..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ten Hag en Ajax uit elkaar ?









0.0105478