BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2021 - 20:13   quote  deeplink  
20 miljoen plus. Dan mag hij van mij vertrekken. Hij lijkt toch niet gebruikt te worden in zijn eigen echte kracht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 januari 2021 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 20:13 schreef remco k het volgende:
20 miljoen plus. Dan mag hij van mij vertrekken. Hij lijkt toch niet gebruikt te worden in zijn eigen echte kracht.
Zo ruim zitten ze niet bij kas schijnbaar..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 januari 2021 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo ruim zitten ze niet bij kas schijnbaar..
Ten Hag wil Promes niet laten gaan. Alvarez zou ook wel niet mogen vertrekken.
Gun het hem wel kan hij weer samen met zijn gezin.
freakie
 freakie - donderdag 21 januari 2021 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ten Hag wil Promes niet laten gaan. Alvarez zou ook wel niet mogen vertrekken.
Gun het hem wel kan hij weer samen met zijn gezin.
Ik gun het Promes ook wel. En ons ook.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 januari 2021 - 22:23   quote  deeplink  
kunnen ze labyad er niet gratis bij doen ? tenhag kan het overigens niet willen, maar denk niet dat ajax zin heeft om te wachten op een uitspraak van een rechter, dus ik vermoed dat ajax hem liever kwijt dan rijk is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2021 door nummer10 --
Robinho
 Robinho - donderdag 21 januari 2021 - 22:42   quote  deeplink  
Als Ajax wacht op een uitspraak en hij wordt schuldig bevonden volgt ontslag op staande voet. Het zou debiel zijn dit af te wachten. Dan is het daaaaagggg 15 miljoen......
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 januari 2021 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2021 - 21:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik gun het Promes ook wel. En ons ook.
Ik ook pest is alleen dat window langer open is in Rusland.
Misschien krijg je dan pas een bod.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2021 door Hummel10 --
p111
 p111 - vrijdag 22 januari 2021 - 10:37   quote  deeplink  
Als ze Promes kunnen verkopen zou het zeer dom zijn omdat niet te doen !!!!
p111
 p111 - vrijdag 22 januari 2021 - 13:50   quote  deeplink  
Dit is wat de Goey zegt over Marsman,sorry ik ben net bijgekomen van het lachen die man is nog dommer dan wat ik al dacht.
===========================================================================================
Marsman van Feyenoord is topclub waardig en kan Onana vervangen ,wat een giller is die man.
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2021 - 14:19   quote  deeplink  
Marsman doet het echt wel goed bij Feyenoord. Ik vind hem, zoals hij daar staat te keepen, niets minder dan de meeste keepers in de Eredvisie. Onana vervangen is echter een illusie. Onana is niet van het niveau Nederlandse top, maar van het niveau Europese top.
jodocus
 jodocus - vrijdag 22 januari 2021 - 16:18   quote  deeplink  
haha , marsman ,doe maar gewoon drommel
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2021 - 16:19   quote  deeplink  
In Duitsland meldt BILD dat Borussia Mönchengladbach een verkennend gesprek heeft gevoerd met Erik ten Hag mocht de zittende trainer naar Borussia Dortmund vertrekken.
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 16:19 schreef Eide het volgende:
In Duitsland meldt BILD dat Borussia Mönchengladbach een verkennend gesprek heeft gevoerd met Erik ten Hag mocht de zittende trainer naar Borussia Dortmund vertrekken.
Overigens melden de Nederlandse Ajaxvolgers nog helemaal niets. Veelal komen ze er wel overheen als iets echt serieus lijkt te zijn maa vooralsnog slaat er geen eentje aan op dit bericht vanuit Duitsland. Lijtk die niety onmiddelijk heel urgent te zijn.
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 januari 2021 - 02:03   quote  deeplink  
Denk dat eth prima past in Duitsland. Strik erom en bye bye zwaai zwaai !
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 januari 2021 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2021 - 16:18 schreef jodocus het volgende:
haha , marsman ,doe maar gewoon drommel
Binnen Nederland denk ik ook Drommel ja misschien Bizot? Pasveer (oud), Padt( net niet goed genoeg) dan houd het voor mij alweer op.
Eide
 Eide - zondag 24 januari 2021 - 12:03   quote  deeplink  
VOorlopig kan alle speculatie de ijskast in. Volgens Erik ten Hag is er geen contact geweest vanuit Duitsland en is een vertrek niet aan de orde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 januari 2021 - 12:34   quote  deeplink  
Ten Hag: 'Blind heeft niet het loopvermogen voor middenveld, Martínez ook niet'
Gepubliceerd: Zo 24-01-2021 om 12:13

Voor Erik ten Hag zijn Daley Blind en Lisandro Martínez geen opties voor het middenveld. Dat zegt de trainer van Ajax voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard in de Eredivisie.

Onder supporters neemt de roep om Martínez toe. Blind zou in dat geval door kunnen schuiven naar het middenveld. "Daley is geen speler voor het middenveld", laat Ten Hag weten aan ESPN. "In bepaalde wedstrijden zou het wel kunnen, maar Daley heeft niet het loopvermogen om op het middenveld te spelen. En Martínez ook niet. Ze zijn gewoon het beste van achteruit, als linker centrale verdediger."

Blind speelde in het verleden wel vaak als controleur, onder meer in zijn eerste periode bij Ajax en bij Manchester United. "Hij kan het wel, maar hij heeft zelf ook de voorkeur om achterin te spelen. Dat heeft ook wel een reden." Overigens speelde ook Martínez vorig seizoen nog regelmatig op het middenveld.

Bij Ajax begint Jurriën Timber op de bank. De verdediger leek even te ontbreken in de wedstrijdselectie. "Zijn testresultaat was nog niet binnen, daar moest op gewacht worden. Die is net binnengekomen: negatief. Hij is er dus bij." Timber zat daarom niet in de spelersbus. "Nee, daar denken wij wel over na", grapt Ten Hag, die aangeeft dat Perr Schuurs hoe dan ook de voorkeur had gekregen. "Ze hebben het beide heel erg goed gedaan."

Ten Hag ging ook in op de vermeende belangstelling van Borussia Mönchengladbach. Volgens BILD voerde hij al een verkennend gesprek met de Bundesliga-club. Dat klopt niet, benadrukt de trainer. "In deze zijn ze dus niet goed geïnformeerd."

******************************************

Deze heren komen dus voorlopig niet op het middenveld te spelen
Maar had Alvarez ook niet het loopvermogen wat hij laatst zei ???

En Idd Eisen, hij heeft geen contact gehad met een Duitse club
nummer10
 nummer10 - zondag 24 januari 2021 - 14:43   quote  deeplink  
hahaha tenhag tenhag...
nummer10
 nummer10 - zondag 24 januari 2021 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 12:03 schreef Eide het volgende:
VOorlopig kan alle speculatie de ijskast in. Volgens Erik ten Hag is er geen contact geweest vanuit Duitsland en is een vertrek niet aan de orde.
kut :P
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 24 januari 2021 - 16:32   quote  deeplink  
Promes voor 12 miljoen naar Moskou??
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 24 januari 2021 - 16:32   quote  deeplink  
Beter voor iedereen...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 januari 2021 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 16:32 schreef bertus bikkel het volgende:
Promes voor 12 miljoen naar Moskou??
Gaat er weer 1 voor de breedte. Neres kwakkelt nog steeds moet er dan niet iets bij?
Bandè is er ook nog lang niet. Vraag is alleen wie?
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 17:02   quote  deeplink  
12 miljoen voor je slechtste speler dit jaar, mwuahahaha

Wat een held die Overmars
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 januari 2021 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:02 schreef Loetje het volgende:
12 miljoen voor je slechtste speler dit jaar, mwuahahaha

Wat een held die Overmars
Daar is hij een held en koopje. Ze kijken nog de oude Promes terug op hun dvd’s
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar is hij een held en koopje. Ze kijken nog de oude Promes terug op hun dvd’s
Echt hoor, ondanks het verlies, ik zou er nog geen 3 miljoen meer voor over hebben
Eide
 Eide - zondag 24 januari 2021 - 17:26   quote  deeplink  
Voor 12 miljoen moet Ajax inderdaad niet twijfelen. Gewoon verkopen. Alleen op linksbuiten wordt de spoeling dan erg dun.
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 17:56   quote  deeplink  
Ik sluit ook niet uit dat de RvC groen licht geeft voor een inkomende transfer als deze vertrekt
Pietje
 Pietje - zondag 24 januari 2021 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:56 schreef Loetje het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat de RvC groen licht geeft voor een inkomende transfer als deze vertrekt
Zoiets heb ik Danny Blind ook horen zeggen. Ben benieuwd.
Eide
 Eide - zondag 24 januari 2021 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 18:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zoiets heb ik Danny Blind ook horen zeggen. Ben benieuwd.
Promes zal best een vorstelijk salaris trekken als "grote aankoop".
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 19:01   quote  deeplink  
Dat weet ik wel zeker
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 januari 2021 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt hoor, ondanks het verlies, ik zou er nog geen 3 miljoen meer voor over hebben
Nee ik ook niet zeldzaam slecht. Komt niets voorbij op links.
En als 10 loopt hij meer in de weg.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 januari 2021 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:56 schreef Loetje het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat de RvC groen licht geeft voor een inkomende transfer als deze vertrekt
Alleen benieuwd waar ze dan uit gaan komen. Binnen Nederland loopt er niet zoveel.
Stengs of die Karlsson Az of Tannane meer kan ik niet bedenken.
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 19:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Alleen benieuwd waar ze dan uit gaan komen. Binnen Nederland loopt er niet zoveel.
Stengs of die Karlsson Az of Tannane meer kan ik niet bedenken.
Ajax scout veel elders he.

AZ gaat die jongens nu echt niet laten gaan en gelijk hebben ze
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 januari 2021 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 20:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax scout veel elders he.

AZ gaat die jongens nu echt niet laten gaan en gelijk hebben ze
Nee klopt en Tannane kun je ook wel vergeten. Zal wel uit Denemarken of Zuid Amerika komen.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2021 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 17:26 schreef Eide het volgende:
Voor 12 miljoen moet Ajax inderdaad niet twijfelen. Gewoon verkopen. Alleen op linksbuiten wordt de spoeling dan erg dun.
Als ze Promes verkopen hadden ze Lang nooit mogen laten gaan.
Guus Til
 Guus Til - zondag 24 januari 2021 - 21:01   quote  deeplink  
Promes krijgt op de linkerflank geen kans zolang Tadic gewoon fit is, dus dan liever laten gaan een goeie 10 erbij halen. Als je iemand voor de linkerflank wilt halen, dan Menig terug halen. Zie zelf Flemming wel als breedte investering zitten.
Loetje
 Loetje - zondag 24 januari 2021 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 20:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee klopt en Tannane kun je ook wel vergeten. Zal wel uit Denemarken of Zuid Amerika komen.
Tannane hoef ik echt niet

Dan zie ik nog liever dat lastige ventje Bazoer komen. Maar zoals gezegd, het is een kutventje
Eide
 Eide - zondag 24 januari 2021 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 21:01 schreef Guus Til het volgende:
Promes krijgt op de linkerflank geen kans zolang Tadic gewoon fit is, dus dan liever laten gaan een goeie 10 erbij halen. Als je iemand voor de linkerflank wilt halen, dan Menig terug halen. Zie zelf Flemming wel als breedte investering zitten.
Flemming is van dezelfde generatie als Ekkelenkamp, Botman, Timber en Bakker. Er is een reden waarom Bakker en Botman L1 spelen, Timber en Ekkelenkamp in de A-selectie van Ajax spelen in Flemming bij Fortuna Sittard speelt.

Ajax heeft Klaassen, Kudus, Labyad, Tadic, Ekkelenkamp en Hanssen nog voor de #10-positie. Daar iemand halen lijkt mij echt volkomen nutteloos. Linksbuiten is matig bezet, met als linksback.
Guus Til
 Guus Til - zondag 24 januari 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 21:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Flemming is van dezelfde generatie als Ekkelenkamp, Botman, Timber en Bakker. Er is een reden waarom Bakker en Botman L1 spelen, Timber en Ekkelenkamp in de A-selectie van Ajax spelen in Flemming bij Fortuna Sittard speelt.

Ajax heeft Klaassen, Kudus, Labyad, Tadic, Ekkelenkamp en Hanssen nog voor de #10-positie. Daar iemand halen lijkt mij echt volkomen nutteloos. Linksbuiten is matig bezet, met als linksback.
Botman speelde vorig jaar ook nog bij Heerenveen, maar had ik nu graag bij Ajax gezien, dus niet iedereen ontwikkeld even snel. Klaassen, Labyad, Tadic en eigenlijk ook Ekkelenkamp zie ik liever niet op tien (Hanssen nog niet en Kudus nog niet fit). Dan nog liever Neres.
Eide
 Eide - zondag 24 januari 2021 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 22:04 schreef Guus Til het volgende:

[..]

Botman speelde vorig jaar ook nog bij Heerenveen
Verhuur, niet bedankt zoals Flemming. Dat is een wereld van verschil, zeker als je bedenkt dat Flemming de oudste van dat vijftal is. Daarnaast was de bedoeling dat Botman zou aansluiten bij Ajax 1, maar Ajax vond dat ze een bod van 8 miljoen niet konden negeren. De situatie met bijvoorbeeld Flemming, en de handenvol andere jeugdspelers die Ajax jaarlijks laat vertrekken, is volledig onvergelijkbaar.

quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 22:04 schreef Guus Til het volgende:
Klaassen, Labyad, Tadic en eigenlijk ook Ekkelenkamp zie ik liever niet op tien (Hanssen nog niet en Kudus nog niet fit). Dan nog liever Neres.
Wat....? Klaassen en Ekkelenkamp zijn van huis uit beide een echte Ajax #10.... waar heb je het over? Neres is geprobeerd op 10 en die moet daar echt niet spelen. Flemming verloor de concurrentie op 10 van Ekkelenkamp die jongen is een laatbloeier is. Flemming doet het leuk bij Fortuna maar niet elke speler die een periode goed draait is dan meteen geschikt voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2021 door Eide --
p111
 p111 - zondag 24 januari 2021 - 22:58   quote  deeplink  
Op de 10 heb je genoeg mensen
p111
 p111 - zondag 24 januari 2021 - 23:02   quote  deeplink  
Voor de linksback positie achter Nico heb je denk ik Martinez.Linkerspits is wel een probleem als Promes weg is,na Tadic hebben we niks ook in jong niks gezien.En in Nederland zou ik het niet weten misschien Stengs maar die speelt zowel rechts als links, en AZ zal hem zeker niet aan Ajax verkopen.
Eide
 Eide - maandag 25 januari 2021 - 05:51   quote  deeplink  
Ajax heeft verbaasd gereageerd op berichtgeving uit Rusland dat er een (naderend) akkoord zou zijn over Promes. Sparta heeft zich nog niet officieel gemeld er is geen sprake van onderhandelingen. Ajax zou wel bereid zijn na te denken over een transfer bij een goed bod.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 januari 2021 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 05:51 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft verbaasd gereageerd op berichtgeving uit Rusland dat er een (naderend) akkoord zou zijn over Promes. Sparta heeft zich nog niet officieel gemeld er is geen sprake van onderhandelingen. Ajax zou wel bereid zijn na te denken over een transfer bij een goed bod.
Jammer
remco k
 remco k - maandag 25 januari 2021 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 23:02 schreef p111 het volgende:
Voor de linksback positie achter Nico heb je denk ik Martinez.Linkerspits is wel een probleem als Promes weg is,na Tadic hebben we niks ook in jong niks gezien.En in Nederland zou ik het niet weten misschien Stengs maar die speelt zowel rechts als links, en AZ zal hem zeker niet aan Ajax verkopen.
Stengs heb ik nog nooit vanaf links zien spelen. Wel vanaf rechts en vanaf 10.

Maar je gaat Stengs toch ook niet halen voor achter tadic.

Overigens kan zowel Neres als Anthony wel vanaf links.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 januari 2021 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Stengs heb ik nog nooit vanaf links zien spelen. Wel vanaf rechts en vanaf 10.

Maar je gaat Stengs toch ook niet halen voor achter tadic.

Overigens kan zowel Neres als Anthony wel vanaf links.
Neres is al niet in vorm en vond hem vanaf links niet goed.
remco k
 remco k - maandag 25 januari 2021 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 20:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Neres is al niet in vorm en vond hem vanaf links niet goed.
Neres heeft prima wedstrijden gespeeld vanaf links. Of ben je de cl wedstrijden vergeten met Ziyech tadic en neres voorin waarmee we de halve finale cl speelden?

En niet in vorm is niet zo boeiend. Je verkoopt promes. Die kan überhaupt niks.
freakie
 freakie - maandag 25 januari 2021 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2021 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Neres heeft prima wedstrijden gespeeld vanaf links. Of ben je de cl wedstrijden vergeten met Ziyech tadic en neres voorin waarmee we de halve finale cl speelden?

En niet in vorm is niet zo boeiend. Je verkoopt promes. Die kan überhaupt niks.
Hahah Promes voor zoveel geld. Zou hij bij Feyenoord of PSV voetballen was hij 4/5 miljoen waard geweest.
p111
 p111 - maandag 25 januari 2021 - 22:15   quote  deeplink  
Nog niks bekend bij Ajax las ik !!!
nummer10
 nummer10 - maandag 25 januari 2021 - 23:54   quote  deeplink  
jammer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0307779