BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (donderdag 28 januari 2021, 21:00); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 28 januari 2021 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Snap niet helemaal dat je dat laatste schrijft trouwens. Zeg nergens dat het niet mag, kan of je dat moet aanpassen. Als je een ‘spiegel’ wil voorhouden. Zal ik er een voorhouden. Zoals jij een mening deelt, deel ik die ook. Ik reageerde daar op dat eigenlijk op het moment dat jij poste dat hij juist wat goeds deed.

Nergens maar ook nergens staat dat jij niks mag posten omdat ik het vervelend vind. Hou op met dat verdrietige gedoe zeg.
Zal hem eens omdraaien.

Je benoemd wel ieder foutje van Alvarez (ja, je noemde hem ook goed). Dan vind ik dit hypocriet, echt hypocriet.

Ik trek niemand voor. Ik bekritiseer en prijs iedereen als diegene dat verdiend

Als je er geen problemen mee heb, snap ik namelijk je doel van je reactie ook niet
Loetje
 Loetje - donderdag 28 januari 2021 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik weet dat er zo’n 4/5 ballen bij zaten die echt niet konden. Maar die heeft iedereen inderdaad. Bij Alvarez is er alleen veel meer tijd dan een Frenkie heeft. Daar zit gelijk iemand bovenop. Als je willem 2 bent, wil je dat Alvarez de bal heeft en niet Blind. Nogmaals prima wedstrijd, het team moet gaat leren zo vlotter te spelen. Sneller schakelen met Blind enzovoort
Alvarez staat er ook niet in de Frenkie rol, dat was Gravenberch.
En laat die nou net degene zijn die vrijwel de hele wedstrijd alleen maar aan het vertragen was.
p111
 p111 - donderdag 28 januari 2021 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 22:54 schreef Loetje het volgende:
Onana 6
Mazraoui 5.5
Timber 5.5
Blind 6
Tagliafico 5
Alvarez 8
Gravenberch 4
Klaassen 5
Promes 3
Haller 4.5
Antony 5

Neres 5
Martinez 7
Schuurs 7
Tadic 7.5
Brobbey 10!
Onana 6
Mazra 6
Timber 6
Blind 6,5
Nico 6
Gravenberch 5
Alvarez 6
Klaasen 6
Antoni 5 (Neres 5)
Haller 5
Brobbey 8
Tadic 8
Promes 4
Martinez 6
Schuurs 6
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 januari 2021 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:24 schreef remco k het volgende:
Commentaar op het voetballende vermogen van Alvarez vandaag?

https://www.whoscored.com/Players/322696/MatchStatistics/Edson-Álvarez

Check de feiten. 3 key passes , dat is meer dan de andere Ajacieden.

Dus nee, het klopt niet dat hij alleen maar vertraagt en alles breed gaat.
staat er ook hoevaak die een verkeerde pass heeft afgeleverd naar willem2 ? en hoe de nummer 10 makkelijk langs hem heen glipt bij de 1-1 ? verder geen opmerkingen hoor en prima pot van hem op die positie.. maar doe nu niet zo dat hij de topper is van ajax.. tis fucking willem2 en is al erg genoeg dat je dankzij een brobbey deze pot wint, met moeite
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 januari 2021 - 02:37   quote  deeplink  
en tenhag in een interview is weer lachwekkend, wat een kwiebus
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik zat ook al te kijken. Vertragen is het wel, dat zie je niet maar hij heeft prima stats inderdaad. Tsja kan natuurlijk niemand tegenop haha
Als je meerdere key passes hebt in een wedstrijd. Vertraag je helemaal niet. Krijgt een 8.8 rating wat maar heel weinig gebeurt.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 02:37 schreef nummer10 het volgende:
en tenhag in een interview is weer lachwekkend, wat een kwiebus
Hij zegt echt niks wat niet klopt.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 02:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

staat er ook hoevaak die een verkeerde pass heeft afgeleverd naar willem2 ? en hoe de nummer 10 makkelijk langs hem heen glipt bij de 1-1 ? verder geen opmerkingen hoor en prima pot van hem op die positie.. maar doe nu niet zo dat hij de topper is van ajax.. tis fucking willem2 en is al erg genoeg dat je dankzij een brobbey deze pot wint, met moeite
Je bedoelt Timber die zijn man los liet terwijl hij langzamer is en de bal aan de voet heeft, of Blind die veel te ver bij zijn kaatsende man weg staat. Alvarez wil naar rechts stappen omdat daar een beweging gemaakt wordt.

Maar goed. De stats liegen gewoon niet in deze. Jij weet het wonder boven wonder ook hierbij gewoon weer negatief te draaien en je hebt het zelf helemaal niet door. Man man je zou maar zo negatief in het leven staan. Bah.
freakie
 freakie - vrijdag 29 januari 2021 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zal hem eens omdraaien.

Je benoemd wel ieder foutje van Alvarez (ja, je noemde hem ook goed). Dan vind ik dit hypocriet, echt hypocriet.

Ik trek niemand voor. Ik bekritiseer en prijs iedereen als diegene dat verdiend

Als je er geen problemen mee heb, snap ik namelijk je doel van je reactie ook niet
Ik reageerde dat ik het belachelijk vond dat je zei dat hij iets fout deed terwijl op dat moment het gewoon een slechte bal was van een andere speler. Je kan dan kritisch zijn maar het is dan toch niet de fout van Haller? Uiteindelijk zei je al dat het een andere situatie was.

Ik noem niet ieder foutje? Heb je ergens in deze wedstrijd topic gezien: Slecht van Alvarez, ow weer slecht van Alvarez. Sjonge wat slecht van Alvarez? Leg maar uit hoor. Als dat zo is. Ik krijg de vraag van Remco en mij stond bij dat hij op gekke momenten balverlies had. Wat uiteindelijk blijkt is dat hij 80% goede passes had. Wat prima is trouwens.
freakie
 freakie - vrijdag 29 januari 2021 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alvarez staat er ook niet in de Frenkie rol, dat was Gravenberch.
En laat die nou net degene zijn die vrijwel de hele wedstrijd alleen maar aan het vertragen was.
Ja Gravenberch was zeker niet goed vandaag inderdaad
freakie
 freakie - vrijdag 29 januari 2021 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je meerdere key passes hebt in een wedstrijd. Vertraag je helemaal niet. Krijgt een 8.8 rating wat maar heel weinig gebeurt.
Even de vraag dan, zijn key passes een teken dat je het spel dan niet vertraagd? Vertragen heeft toch niks met Key passes te maken?
Alvarez heeft evenveel de bal gehad als Gravenberch. Iets dat nooit de bedoeling had kunnen zijn.
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2021 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 22:59 schreef Loetje het volgende:
Feyenoord - PSV 0-2
AZ - Ajax 2-1
Uitslag van feyenoord mag andersom. Dat maakt deze week helemaal af.
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2021 - 09:07   quote  deeplink  
Zo, de dag na de pot tegen Willem II. Wat vond ik er eigenlijk van.

Allereerst speelde Ajax slordig, stroperig en vaak plichtmatig. De eerste helft was ronduit saai. De tweede helft niet, maar het voetbal werd niet beter dus wat heb je er dan aan.

De rol van Klaassen op 10 was opvallend. Klaassen was nauwelijks betrokken bij hey spel en er was geen enkele klik met Haller. Alvarez en Gravenberch speelden een verdienstelijke pot zonder potten te kunnen breken. De 1-0 viel op een assist van Edson wat prettig is, maar voetballend voegde ze beide weinig toe.

Ik hou er ook gewoon mee op. Ik kan eigenlijk niets verzinnen wat wel goed en vermeldenswaardig was, of het moet de invalbeurt van Brobbey zijn.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 29 januari 2021 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:24 schreef remco k het volgende:
Commentaar op het voetballende vermogen van Alvarez vandaag?

https://www.whoscored.com/Players/322696/MatchStatistics/Edson-Álvarez

Check de feiten. 3 key passes , dat is meer dan de andere Ajacieden.

Dus nee, het klopt niet dat hij alleen maar vertraagt en alles breed gaat.
Sterker nog, ik ben van mening dat Ajax niet mee zonder Alvarez moet voetballen. Als Kudus terug is en zijn oude niveau weer haalt ben ik er zelfs voor om Klaassen te offeren. Alvarez is verdedigend stukken beter, waardoor onze defensie minder vaak in de problemen gaat komen. Kijk de wedstrijd en beelden van zondag maar terug. Klaassen laat twee x zijn man lopen of komt te laat, waardoor de tegenstander een enorme kans kreeg. Hetzelfde geldt overigens ook voor Martinez. Verdedigend stukken beter dan Blind. Het is dat Blind beter kan opbouwen, maar als we nog een Schone of een Frenkie hadden gehad voor de opbouw van achter, had wat mij betreft ook Blind vervangen mogen worden.
Wat had ik overigens in dit elftal graag een Noa Lang gezien. Is toch vele malen beter dan een Promes of een Labyad....
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 januari 2021 - 09:29   quote  deeplink  
Ik vind Haller nog steeds niet overtuigen. Hij heeft zijn waarde en inbreng maar hoop niet dat dit zijn niveau is...

Alvarez... misschien heeft zijn vrouw hem een paar keer een goeie beurt gegeven hahahaha. Ik vond hem wederom een verrijking. Niet dat laffe afwachten, nee direct druk op de bal en man! En echt traag vind ik hem ook niet...

Brobbey... lekker hoor, hoop dat deze jongen verstandig is en een goed contract bij Ajax gaat tekenen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 januari 2021 - 09:56   quote  deeplink  
Eens!
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2021 - 10:00   quote  deeplink  
Eens dat Alavrez een prima pot speelde. Je hebt voetballend niet zo heel veel aan hem natuurlijk, maar het is wel prettig om hem om dat middenveld te zien zwoegen. Hij vulde de CVM-positie gewoon heel nuttig in en bracht ook een stuk grinta op dat middenveld. Dat hij dan ook nog de voorzet op de 1-0 gaf is de kers op de taart.

Dat brengt wel weer de vraag met zich mee hoe het er tegen AZ uit moet gaan zien. Gravenberch en Alvarez was een prima duo, maar Klaassen op 10 werkte voor geen meter met Haller. Klaassen is bij Ajax gewent op een lopende 9 in z'n rug te hebben. Dat was overduidelijk zichtbaar omdat Klaassen vaak in dezelfde lijn stond als Haller of bijna op Haller stond. Klaassen is gewent de rol in te vullen die Haller nu heeft als 9. Davy zal veel meer met het gezicht naar het doel moeten spelen om effectief gebruik te kunnen maken van Haller als 9.
p111
 p111 - vrijdag 29 januari 2021 - 10:08   quote  deeplink  
Weinig commentaar op deze pot,de eerste helft bloed saai taag tempo,in mijn ogen weer te veel balletjes breed en het is wel weer duidelijk geworden zonder Tadic zijn we een stuk minder.En zonder de opbouw van Blind zijn er weinig gevaarlijke momenten in de voorhoede. Het was een zeer matige eerste helft,net een wat betere tweede helft.Cijfer een 5.5
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 januari 2021 - 10:38   quote  deeplink  
Ik weet dat ik eentonig ben, maar ik vond deze wedstrijd wederom een bevestiging dat ten Hag een Ajax onwaardige trainer is.

Het hangt allemaal van toeval aan elkaar vast en het is wederom niet overtuigend.

Ik vind oprecht dat deze trainer zich kapot moet schamen als je bedenkt wat voor budget en materiaal hij heeft en als je dan kijkt naar het vertoonde spel.

En ook gisteren weer.... Als ik mijn Ajaxbril afzet, dan moet je eerlijk zijn en Haller geeft gewoon een bloedgooi met 2 handen.

En dan had ik het nog moeten zien.

Het spel onder ten Hag is niet overtuigend, vorig jaar niet en ook dit jaar niet!

Ja, het ene seizoen.... en ja we staan bovenaan.

Het gaat om het team en niet om individuen, ten Hag is volgens mij teveel gefocust op individuen.
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2021 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 10:38 schreef AkaS het volgende:

En ook gisteren weer.... Als ik mijn Ajaxbril afzet, dan moet je eerlijk zijn en Haller geeft gewoon een bloedgooi met 2 handen.

Dat viel wel mee hoor. Ik heb die situatie vanochtend nog een paar keer gekeken, maar hij lijkt niet af te zetten. Hij zet inderdaad twee handen tegen de tegenstander aan maar er volgt geen gooibeweging. De tegentander valt doordat Haller z'n heup inzet.

Die combinatie kan natuurlijk een reden zijn om te fluiten, maar tegelijkertijd is het echt niet een overduidelijke overtreding, zeker ook omdat de Willem II speler zelf z'n arm inzet in het duel (waarna Haller inderdaad twee handen op de tegenstander plaatst.

Ik vond het in ieder geval geen overduidelijke overtreding en denk dat een dergelijke situatie heel vaak voorkomt en meestal niet tot een ingreep van de scheidsrechter zal leiden. Maar als ze er wel voor fluiten is dat ook te verdedigen. Het is één van die situaties in het voetbal dat in dat grijze gebied zit.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 08:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Uitslag van feyenoord mag andersom. Dat maakt deze week helemaal af.
Doe beiden maar andersom.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 januari 2021 - 12:39   quote  deeplink  
Pfff....viel niet mee gisteren maar goed, zoals ik al aangaf : 3 punten pakken, het maakt niet uit hoe. Zondag tegen AZ moet het veel scherper maar dat zal ook gebeuren. Opstelling dan weer anders met meteen Tadic ipv Promes en ik schat in dat ook Martinez in de basis zal starten.Ik verwacht verder Neres ipv Anthony. Alvarez is een blijvertje om de verdediging te ontlasten. Nu nog een betere chemie tussen Davy en Haller en we zijn klaar voor de komende maanden!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 januari 2021 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 08:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik reageerde dat ik het belachelijk vond dat je zei dat hij iets fout deed terwijl op dat moment het gewoon een slechte bal was van een andere speler. Je kan dan kritisch zijn maar het is dan toch niet de fout van Haller? Uiteindelijk zei je al dat het een andere situatie was.

Ik noem niet ieder foutje? Heb je ergens in deze wedstrijd topic gezien: Slecht van Alvarez, ow weer slecht van Alvarez. Sjonge wat slecht van Alvarez? Leg maar uit hoor. Als dat zo is. Ik krijg de vraag van Remco en mij stond bij dat hij op gekke momenten balverlies had. Wat uiteindelijk blijkt is dat hij 80% goede passes had. Wat prima is trouwens.
Ik snap werkelijk niet dat je zo op Alvarez staat te letten en je überhaupt post over die 2/3 mindere passes, maar de allerslechtste gister in je eigen posts amper belicht. Gaat er bij mij niet in.

En mijn reactie is omdat je reageert over het aantal keer dat ik het fout vind wat Haller deed. Ik zei bij die interpretatie van jou namelijk al dat het over een andere situatie ging.

Ik typ traag, gebroken hand. Weet je nog? Lopen de posts wel eens wat achter.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 januari 2021 - 13:04   quote  deeplink  
Haller kan me nog niet echt bekoren veel te statisch en samenwerking loopt voor geen meter. Met een 10 als Promes of Davy die naast hem staat snap ik dit ook nog wel.
Tadic ook al een paar keer slechte voorzetten toen hij vrijstond voor het doel.

Toch is hij vaak wel betrokken bij goals. Heeft nog even tijd nodig.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 januari 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 13:04 schreef Hummel10 het volgende:
Haller kan me nog niet echt bekoren veel te statisch en samenwerking loopt voor geen meter. Met een 10 als Promes of Davy die naast hem staat snap ik dit ook nog wel.
Tadic ook al een paar keer slechte voorzetten toen hij vrijstond voor het doel.

Toch is hij vaak wel betrokken bij goals. Heeft nog even tijd nodig.
Wat je vooral zag toen Tadic kwam, waren ballen in de 16. Dat was wel nodig ook
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2021 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet dat je zo op Alvarez staat te letten en je überhaupt post over die 2/3 mindere passes, maar de allerslechtste gister in je eigen posts amper belicht. Gaat er bij mij niet in.

En mijn reactie is omdat je reageert over het aantal keer dat ik het fout vind wat Haller deed. Ik zei bij die interpretatie van jou namelijk al dat het over een andere situatie ging.

Ik typ traag, gebroken hand. Weet je nog? Lopen de posts wel eens wat achter.
Dit zijn van die reaguurders die boos worden als je kritiek hebt op hun favoriete spelers, maar wel al voordat de wedstrijd aanvangt een mening hebben over een andere speler die in de basis staat maar geen lievelingetje is van ze.

p
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 23:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou ja succes er mee zeg. Ik schrik hier van hahah
En jij denkt dat het mij verder interesseert hoe jij erover denkt? Sinds je hier terug bent denk jij te bepalen hoe mensen reageren en wat mensen reageren! FOUT! Ben je bij mij aan het verkeerde adres. Je bent in mijn ogen niet meer dan een irritant sneuneusje die thuis waarschijnlijk geen kloot te vertellen heeft en dan denkt dat hij hier datgeen kan doen wat hij thuis niet kan.
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 januari 2021 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 10:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat viel wel mee hoor. Ik heb die situatie vanochtend nog een paar keer gekeken, maar hij lijkt niet af te zetten. Hij zet inderdaad twee handen tegen de tegenstander aan maar er volgt geen gooibeweging. De tegentander valt doordat Haller z'n heup inzet.

Die combinatie kan natuurlijk een reden zijn om te fluiten, maar tegelijkertijd is het echt niet een overduidelijke overtreding, zeker ook omdat de Willem II speler zelf z'n arm inzet in het duel (waarna Haller inderdaad twee handen op de tegenstander plaatst.

Ik vond het in ieder geval geen overduidelijke overtreding en denk dat een dergelijke situatie heel vaak voorkomt en meestal niet tot een ingreep van de scheidsrechter zal leiden. Maar als ze er wel voor fluiten is dat ook te verdedigen. Het is één van die situaties in het voetbal dat in dat grijze gebied zit.
Weet je Eide, als het dezelfde situatie had geweest tegen ons, hadden er heel weinig gezegd dat het geen overtreding was. Maar anyway hij telt en er is gewonnen. Maar er moet wel een geolied team komen anders wordt het Europees helemaal niets in Amsterdam.
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 januari 2021 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij denkt dat het mij verder interesseert hoe jij erover denkt? Sinds je hier terug bent denk jij te bepalen hoe mensen reageren en wat mensen reageren! FOUT! Ben je bij mij aan het verkeerde adres. Je bent in mijn ogen niet meer dan een irritant sneuneusje die thuis waarschijnlijk geen kloot te vertellen heeft en dan denkt dat hij hier datgeen kan doen wat hij thuis niet kan.
Sneuneusje..? Whahahahha lol.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 13:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat je vooral zag toen Tadic kwam, waren ballen in de 16. Dat was wel nodig ook
Haller speelde ook de tweede helft niet fantastisch. Maar wel 10 keer beter als in de eerste helft zonder Tadic.

Wat dan weer wel gek is. Ik kijk normaal een pot altijd een tweede keer, daar heb ik nu geen tijd voor en heb even de samenvatting vanochtend gepakt tijdens een rustig kwartiertje. Maar in die samenvatting komt wel naar voren dat Haller echt bij iedere gevaarlijke aanval betrokken is.

Hij heeft de voorassist bij de eerste tweede en derde goal.

En joh, ik vond hem gister echt slecht. Maar bij alle kansen betrokken zijn en drie voorassist op je naam hebben terwijl je heel slecht speelt. Dat rijmt eigenlijk helemaal niet met elkaar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 januari 2021 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Haller speelde ook de tweede helft niet fantastisch. Maar wel 10 keer beter als in de eerste helft zonder Tadic.

Wat dan weer wel gek is. Ik kijk normaal een pot altijd een tweede keer, daar heb ik nu geen tijd voor en heb even de samenvatting vanochtend gepakt tijdens een rustig kwartiertje. Maar in die samenvatting komt wel naar voren dat Haller echt bij iedere gevaarlijke aanval betrokken is.

Hij heeft de voorassist bij de eerste tweede en derde goal.

En joh, ik vond hem gister echt slecht. Maar bij alle kansen betrokken zijn en drie voorassist op je naam hebben terwijl je heel slecht speelt. Dat rijmt eigenlijk helemaal niet met elkaar.
Ik denk dat ik Haller een keer of 5 nu geroemd heb om zijn rendement.

Ik vind hem in het positiespel echter nog te matig de laatste 3 potten. Als hij bij een aanval betrokken is, is dat mooi. Maar te vaak is die niet te vinden en dat moet beter. En dat weet die zelf ook.

En dat is tevens ook mijn hele kritiek op deze jongen
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 januari 2021 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij denkt dat het mij verder interesseert hoe jij erover denkt? Sinds je hier terug bent denk jij te bepalen hoe mensen reageren en wat mensen reageren! FOUT! Ben je bij mij aan het verkeerde adres. Je bent in mijn ogen niet meer dan een irritant sneuneusje die thuis waarschijnlijk geen kloot te vertellen heeft en dan denkt dat hij hier datgeen kan doen wat hij thuis niet kan.
Met name dat gewoon de ander zijn mening niet accepteren vind ik ook raar. Helemaal dat die doet alsof dat Helemaal niet het geval is. Al vind die Haller een lekker stuk ;-), laat de ander er van vinden wat die wilt, ook als dat 35x slecht is.

Moest bovendien zelf tijdens Ajax - PSV 25x opkomen voor Blind die toen zwak speelde.
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2021 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je Eide, als het dezelfde situatie had geweest tegen ons, hadden er heel weinig gezegd dat het geen overtreding was. Maar anyway hij telt en er is gewonnen. Maar er moet wel een geolied team komen anders wordt het Europees helemaal niets in Amsterdam.
Eens dat het heel veel beter moet.

Over die situatie: daar was bij ons ook echt wel discussie over geweest als het tegen ons was geweest. Daarom vind ik dit ook dat grijze gebied waar een scheidsrechter het eigenlijk niet fout of goed kan doen. Hij kan er voor fluiten en dan het het een verdedigbare beslissing maar hij kan het ook door laten gaan en dan is de beslissing ook verdedigbaar.

Ik weet ook zeker dat we heel pissig waren geweest als een Ajacied zich zo weg zou laten zetten. Uiteindelijk is het een duel op de bal waar Haller z'n heup indraaid. Het mag je als verdediger echt niet gebeuren dat je dan zo opzij gezet wordt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 januari 2021 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 13:04 schreef Hummel10 het volgende:
Haller kan me nog niet echt bekoren veel te statisch en samenwerking loopt voor geen meter. Met een 10 als Promes of Davy die naast hem staat snap ik dit ook nog wel.
Tadic ook al een paar keer slechte voorzetten toen hij vrijstond voor het doel.

Toch is hij vaak wel betrokken bij goals. Heeft nog even tijd nodig.
Daarom Tadic op 10, die moet korter op Haller.
Haller kan een goed aanspeelpunt worden voor Tadic zodat Tadic als ook Haller meer gaan scoren.

Zodra Tadic in het veld komt wordt het dreigender voor de goal, daar moet je gebruik van maken, de lijnen moeten korter worden.
In de as van je team moeten de beste spelers staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2021 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 15:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daarom Tadic op 10, die moet korter op Haller.
Haller kan een goed aanspeelpunt worden voor Tadic zodat Tadic als ook Haller meer gaan scoren.

Zodra Tadic in het veld komt wordt het dreigender voor de goal, daar moet je gebruik van maken, de lijnen moeten korter worden.
In de as van je team moeten de beste spelers staan
In ieder geval een loper rondom Haller. Klaassen is daar te statisch voor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 januari 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 22:33 schreef Loetje het volgende:
Ten Hag mag echt ontslagen worden als je dit niet wint
Hahaha...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 januari 2021 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 22:45 schreef wvb het volgende:
Als kijkspel zijn de wedstrijden van Ajax dit seizoen niet te pruimen.
Er wordt veel verloren en gelijk gespeeld, ook tegen op papier veel zwakkere ploegen.
Neen het echt niet van een hoog niveau.
???...?????
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 januari 2021 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 13:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat je vooral zag toen Tadic kwam, waren ballen in de 16. Dat was wel nodig ook
Klopt maar valt me al een paar wedstrijden op dat Haller er staat maar de ballen van Tadic net niet goed zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 januari 2021 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 16:05 schreef Eide het volgende:

[..]

In ieder geval een loper rondom Haller. Klaassen is daar te statisch voor.
Promes en Labyad helaas ook
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik Haller een keer of 5 nu geroemd heb om zijn rendement.

Ik vind hem in het positiespel echter nog te matig de laatste 3 potten. Als hij bij een aanval betrokken is, is dat mooi. Maar te vaak is die niet te vinden en dat moet beter. En dat weet die zelf ook.

En dat is tevens ook mijn hele kritiek op deze jongen
Ik ben het met je eens hè.

Het verbaasde me alleen hoe veel goede aanvallen hij gisteren toch wel bij betrokken was.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 16:05 schreef Eide het volgende:

[..]

In ieder geval een loper rondom Haller. Klaassen is daar te statisch voor.
Ik vond Klaassen daar juist gewoon goed in. De kansen die Klaassen gisteren kreeg en bij betrokken was krijgen Promes en Labyad niet.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 januari 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 16:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahaha...
Ik dacht echt na 75 minuten, dit komt nooit meer goed
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 januari 2021 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 16:05 schreef Eide het volgende:

[..]

In ieder geval een loper rondom Haller. Klaassen is daar te statisch voor.
Zo zie ik dat ook,Tadic en Kudus lijken me geschikt voor die positie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 januari 2021 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Klaassen daar juist gewoon goed in. De kansen die Klaassen gisteren kreeg en bij betrokken was krijgen Promes en Labyad niet.
Promes zeker niet, Labyad verstopte zich...
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2021 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Klaassen daar juist gewoon goed in. De kansen die Klaassen gisteren kreeg en bij betrokken was krijgen Promes en Labyad niet.
Juist niet. Klaassen stond, zeker de eerste helft, structureel in dezelfde lijn als Haller. Daarmee sluit hij de passlijn op Haller af, maakt hij het veld kleiner en hoeft de tegenstander geen moment na te denken over diepte in het spel.

Dat werd overigens beter toen Tadic in het veld kwam. Tadic is veel makkelijker aanspeelbaar dan Promes en zoekte structureel de diepte op waardoor er vanzelf meer ruimte kwam, maar Klaassen voerde zijn rol op 10 gewoon niet goed uit gisteren.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2021 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 19:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist niet. Klaassen stond, zeker de eerste helft, structureel in dezelfde lijn als Haller. Daarmee sluit hij de passlijn op Haller af, maakt hij het veld kleiner en hoeft de tegenstander geen moment na te denken over diepte in het spel.

Dat werd overigens beter toen Tadic in het veld kwam. Tadic is veel makkelijker aanspeelbaar dan Promes en zoekte structureel de diepte op waardoor er vanzelf meer ruimte kwam, maar Klaassen voerde zijn rol op 10 gewoon niet goed uit gisteren.
Als ik kijk naar hoe vrijwel alle kansen tot stand kwamen, waren zowel Klaassen als Haller bij bijna alles betrokken.

Klaassen kan ook nog een stuk beter. Maar met 40 balcontact gisteren tegen bijvoorbeeld 29 van Labyad tegen Fortuna is het begin beter op 10 dan dat Labyad en Promes hebben laten zien.

Dat het hele elftal beter draaide met Tadic lijkt me duidelijk, dat schreef ik gisteren ook.

Klaassen was niet fantastisch. Maar bij veel aanvallen positief betrokken en maakt een goal. Waarbij ik echt wel begrijp dat het nog stukken beter moet, maar dit zit ook voor een groot deel bij Haller die gewoon uberhaubt nog niet heel goed mee speelt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2021 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sneuneusje..? Whahahahha lol.
Ja ja, ik schud ze gewoon uit mijn mouw hier! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met name dat gewoon de ander zijn mening niet accepteren vind ik ook raar. Helemaal dat die doet alsof dat Helemaal niet het geval is. Al vind die Haller een lekker stuk ;-), laat de ander er van vinden wat die wilt, ook als dat 35x slecht is.

Moest bovendien zelf tijdens Ajax - PSV 25x opkomen voor Blind die toen zwak speelde.
Tja, hij heeft zijn maandelijkse problemen waarschijnlijk. Probleem is alleen dat zijn maandelijkse problemen niet ophouden! ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 januari 2021 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 20:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, hij heeft zijn maandelijkse problemen waarschijnlijk. Probleem is alleen dat zijn maandelijkse problemen niet ophouden! ;-)
Kun jij nu het café dicht is, een pakje maandverband aanbieden? Ik betaal!
freakie
 freakie - vrijdag 29 januari 2021 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij denkt dat het mij verder interesseert hoe jij erover denkt? Sinds je hier terug bent denk jij te bepalen hoe mensen reageren en wat mensen reageren! FOUT! Ben je bij mij aan het verkeerde adres. Je bent in mijn ogen niet meer dan een irritant sneuneusje die thuis waarschijnlijk geen kloot te vertellen heeft en dan denkt dat hij hier datgeen kan doen wat hij thuis niet kan.
Hou toch op jo. Ik bepaal niks. Ik heb ook niks te vertellen thuis, snap niet helemaal waarom jij zo reageert. Belachelijk niveau zeg, lekker doen hoor haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (donderdag 28 januari 2021, 21:00); 3 - 1









0.0110969