BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 31 januari 2021, 16:45); 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 februari 2021 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 18:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ging met name over Martinez. Alvarez zag hier een groot dee graag vertrekken. Zeker als middenvelder zag vrijwel niemand het meer in hem zitten.
Inclusief ik idd. Maar moet zeggen dat hij steeds beter wordt en ook echt belangrijk op dat middenveld. Van miskoop naar degelijke koop. Vond Martinez ook goed.

Nu Promes snel verkopen
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2021 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

riep ik allanger, alleen had ik zelf voor martinez gekozen wat ik ook al vanaf het begin zeg.. en alvarez op de plek van schuurs toen die af ging zwakken.. kijk moet zeggen alvarez ruimt de laaste potten veel op hoor.. alleen IK verwacht voetballend meer van een ajax speler (zal smaak zijn)

mazz/rensch alvarez blind taqi

martinez gravenberch

klaassen/kudus
anthony tadic neres
Gister meerdere goede aanvallen die gewoon worden opgezet door Alvarez, hij geeft zelfs de bal met een mooi lopje in de loop op rechtsbuiten mee. Je ziet echt iets wat er gewoon niet is..
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2021 - 12:52   quote  deeplink  
https://www.whoscored.com/Matches/1469931/MatchReport/Netherlands-Eredivisie-2020-2021-AZ-Alkmaar-Ajax

Hier kun je een hele hoop informatie vinden over de wedstrijden.

Gister was het bijvoorbeeld heel duidelijk te zien dat Gravenberg echt heel erg diep speelde, en dat Klaassen juist verder bij Haller weg speelde dan tegen Willem 2.

Ook bijzonder dat slechts 28% over rechts ging en 44% over links, Tadic was tevens met afstand de diepste speler van Ajax.

Wat ik defensief wel apart vind is het gat dat Gravenberg liet vallen en dat Martinez en Schuurs best ver uit elkaar speelden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 31 januari 2021, 16:45); 0 - 3









0.0128970