BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (KNVB-beker, woensdag 10 februari 2021, 20:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 22:21   quote  deeplink  
Van Gangelen, vieze moederneuker.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem aan de bal vandaag heel matig en weinig betrokken bij gevaarlijke aanvallen.

Prima in dienst van het elftal gespeeld.
Maar toch niet rijp om gewisseld te worden?
Hij is één van de creatiefste speler met Tadic...
Ook hij was betrokken bij het 2e doelpunt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
Van Gangelen, vieze moederneuker.
Ik zit me ook te verbijten aan die graftekkel
remco k
 remco k - woensdag 10 februari 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan scoor je makkelijk voldoendes bij je. Ik denk er anders over.
Het kan dat je een lastige tegenstander hebt individueel en dat je daardoor niet je acties kan maken die je wil en moet maken. Je hebt als buitenspeler maar een paar minuten per wedstrijd de bal. Als je dan al die andere tijd hard werkt, niet verzaakt in terug verdedigen, weinig balverlies lijdt en in dienst van de ploeg besluit te spelen. Dan speel je naar mijn mening gewoon een voldoende.

Voetbal is zoveel meer als wat je individueel aan de bal doet.
Eide
 Eide - woensdag 10 februari 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In de 2e helft was PSV dreigender omdat ze simpel weg achter stonden, ze moesten wel aanvallen...Ajax kon geen stempel drukken omdat PSV agressiever ging spelen.

Over heel de wedstrijd hebben we verdiend gewonnen
Eens. Ik vond PSV niet eens heel dreigend hoor. Ze waren alleen veel aggresiever in de duels. De eerste helft pakte Ajax elke bal op het middenveld en kwam PSV zelf geen moment in de duels. In de tweede helft had Ajax moeite met dat middenveld van PSV en kwam PSV wel in de duels. Dan nog heb je de bal van Klaassen voorlangs, 2x Neres n nog een zwik aan gevaarlijke situaties terwijl PSV daar alleen een eigen goal en een scrimmage in de 16 tegenover kan stellen.

Dan is zo'n opleving van PSV vooral optisch. Natuurlijk loop je dan het risico op de opportunistische tegengoal, maar PSV had helemaal nergens recht op.
remco k
 remco k - woensdag 10 februari 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar toch niet rijp om gewisseld te worden?
Hij is één van de creatiefste speler met Tadic...
Ook hij was betrokken bij het 2e doelpunt
Ik vind die wissel wel terecht. Aanvallend niets brengen en als je dan Neres op de bank hebt zitten breng je die.

Ik vond het echt een logische wissel.
remco k
 remco k - woensdag 10 februari 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
Van Gangelen, vieze moederneuker.
Idioot is het.
remco k
 remco k - woensdag 10 februari 2021 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Ik vond PSV niet eens heel dreigend hoor. Ze waren alleen veel aggresiever in de duels. De eerste helft pakte Ajax elke bal op het middenveld en kwam PSV zelf geen moment in de duels. In de tweede helft had Ajax moeite met dat middenveld van PSV en kwam PSV wel in de duels. Dan nog heb je de bal van Klaassen voorlangs, 2x Neres n nog een zwik aan gevaarlijke situaties terwijl PSV daar alleen een eigen goal en een scrimmage in de 16 tegenover kan stellen.

Dan is zo'n opleving van PSV vooral optisch. Natuurlijk loop je dan het risico op de opportunistische tegengoal, maar PSV had helemaal nergens recht op.
Eens hoor. Psv had zeker geen recht op meer.

Alleen is dat opportunistische van Psv precies de reden dat ze zo vaak nog punten pakken laat in de wedstrijd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 10 februari 2021 - 22:30   quote  deeplink  
De uitslag doet een spannende pot vermoeden, maar het had gewoon 4-1 of 5-1 kunnen/moeten zijn
Eide
 Eide - woensdag 10 februari 2021 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind die wissel wel terecht. Aanvallend niets brengen en als je dan Neres op de bank hebt zitten breng je die.

Ik vond het echt een logische wissel.
Sowieso logisch. Tadic 10 goals en 7 assists, is je aanvoerder en kan altijd iets doen vanuit het niets. Antony ook wel 8 goals en 8 asissts, maar ook een jonge jongen die natuurlijk een pak lager in de pikorde staat. Als je dan moet keizen wie je eraf haalt vind ik Antony een hele logische keuze.

Als hij nu z'n tegenstander helemaal zoek aan het spelen was, maar dat was net ook niet. Antony werkte keihard maar was niet bepaald een plaag voor Max terwijl Tadic zeker de eerste helft Dumfries volledig in de broekzak had.

Kortom; volkomen logische wissel.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Het kan dat je een lastige tegenstander hebt individueel en dat je daardoor niet je acties kan maken die je wil en moet maken. Je hebt als buitenspeler maar een paar minuten per wedstrijd de bal. Als je dan al die andere tijd hard werkt, niet verzaakt in terug verdedigen, weinig balverlies lijdt en in dienst van de ploeg besluit te spelen. Dan speel je naar mijn mening gewoon een voldoende.

Voetbal is zoveel meer als wat je individueel aan de bal doet.
Eerste helft was die constant, maar ook echt constant los van Dumfries. Daar moet hij veel meer mee doen.

Had daarbij ook echt veel balverlies. Nee, wel een assist maar niet goed vandaag. En dat mag die van mij.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens hoor. Psv had zeker geen recht op meer.

Alleen is dat opportunistische van Psv precies de reden dat ze zo vaak nog punten pakken laat in de wedstrijd.
Dat late deels eens.

Ploegen worden bang in die laatste minuten van PSV en grijpen op onverklaarbare redenen ineens niet meer in. Vaak komt die goal dan uit het niets.

En soort angst die ze er in hebben gekregen, maar het is vaak een tegenstander die gewoon ineens verstijfd dan dat zij goed spelen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Ik vond PSV niet eens heel dreigend hoor. Ze waren alleen veel aggresiever in de duels. De eerste helft pakte Ajax elke bal op het middenveld en kwam PSV zelf geen moment in de duels. In de tweede helft had Ajax moeite met dat middenveld van PSV en kwam PSV wel in de duels. Dan nog heb je de bal van Klaassen voorlangs, 2x Neres n nog een zwik aan gevaarlijke situaties terwijl PSV daar alleen een eigen goal en een scrimmage in de 16 tegenover kan stellen.

Dan is zo'n opleving van PSV vooral optisch. Natuurlijk loop je dan het risico op de opportunistische tegengoal, maar PSV had helemaal nergens recht op.
Niets aan toe te voegen...

Wel jammer van de 2e helft dat ze de 1e helft niet voort konden zetten.

In de 2e helft had Ajax het soms moeilijk om onder de druk van PSV uit te komen.
Alhoewel ze weinig kansen hadden omdat onze verdediging op een enkele keer na goed stond te verdedigen.

Bij mij heerst...yessss in the pocket
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen...

Wel jammer van de 2e helft dat ze de 1e helft niet voort konden zetten.

In de 2e helft had Ajax het soms moeilijk om onder de druk van PSV uit te komen.
Alhoewel ze weinig kansen hadden omdat onze verdediging op een enkele keer na goed stond te verdedigen.

Bij mij heerst...yessss in the pocket
Tegen AZ hield Ajax het ook 35 minuten vol.

Deze druk zit er blijkbaar nog niet in voor langer. Toch moet je dan kunnen consolideren en dat kunnen we nog niet.

Ten Hag nu wel 2x op rij een tegenstander compleet tactisch overlast
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 10 februari 2021 - 22:41   quote  deeplink  
Sowieso is het altijd heerlijk om van dat PSV te winnen. Dan maakt het me echt geen reet uit op welke manier dat moet.

Maar de eerste helft belooft veel goeds en dan misten we ook nog Gravenberch op het middenveld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind die wissel wel terecht. Aanvallend niets brengen en als je dan Neres op de bank hebt zitten breng je die.

Ik vond het echt een logische wissel.
Oja, Antony onderschept grandioos de bal op het middenveld, geeft een beste pass op Tadic die de assist heeft op Haller 2-0...
Verder verdedigde hij goed mee, speelde niet zo ongelukkig als Tadic heel de wedstrijd vond ik...
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oja, Antony onderschept grandioos de bal op het middenveld, geeft een beste pass op Tadic die de assist heeft op Haller 2-0...
Verder verdedigde hij goed mee, speelde niet zo ongelukkig als Tadic heel de wedstrijd vond ik...
Ik ben eerlijk, ik had ze beiden gewisseld. Ik vond Antony terecht, maar had Idrissi net zo goed gebracht.

Er kwam niks vanuit de flanken, terwijl op de counter daar nou net de kwaliteit gevraagd werd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen AZ hield Ajax het ook 35 minuten vol.

Deze druk zit er blijkbaar nog niet in voor langer. Toch moet je dan kunnen consolideren en dat kunnen we nog niet.

Ten Hag nu wel 2x op rij een tegenstander compleet tactisch overlast
Ja hij is goed bezig, je ziet vooruitgang..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk, ik had ze beiden gewisseld. Ik vond Antony terecht, maar had Idrissi net zo goed gebracht.

Er kwam niks vanuit de flanken, terwijl op de counter daar nou net de kwaliteit gevraagd werd.
Ik had Idrissi ook graag gezien ben alleen bang dat hij weinig aan spelen toe komt, we hebben genoeg flankspelers
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 22:46   quote  deeplink  
Heracles - Ajax lijkt vervroegd te gaan worden.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik had Idrissi ook graag gezien ben alleen bang dat hij weinig aan spelen toe komt, we hebben genoeg flankspelers
Hij is ook gewoon als invaller gehaald en dat weet die zelf ook
Eide
 Eide - woensdag 10 februari 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:46 schreef Loetje het volgende:
Heracles - Ajax lijkt vervroegd te gaan worden.
Ik maak morgen een topic denk ik, misschien vrijdag. Eerst hier maar eens van genieten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij is ook gewoon als invaller gehaald en dat weet die zelf ook
Da's waar alleen wil ik hem graag zien spelen, kijken of hij de moeite waard is om te kopen.
Neres vertrekt misschien aan het eind van dit seizoen
p111
 p111 - woensdag 10 februari 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 19:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad ik kijk nu al uit naar volgend jaar.
Ja alleen berijp ik niet waarom Brobbey er bij zit opfucken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik maak morgen een topic denk ik, misschien vrijdag. Eerst hier maar eens van genieten.
Tja dat wordt met een goed gevoel slapen Eide, mooi dat we van die misselijkmakende club hebben gewonnen.
Ik ben zelf een Brabander maar pffff...

Stel je voor dat Schmidt trainer van Ajax had geweest, die zou echt niet passen.
Die halve duitser komt toch het zelfde over als de rest daar in Eindhoven...om te kotsen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 februari 2021 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 23:03 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja alleen berijp ik niet waarom Brobbey er bij zit opfucken.
Nee dat begrijp ik ook niet, laat hem maar lekker op de bank zitten in de Jupiler leqeau
p111
 p111 - woensdag 10 februari 2021 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:
waarom anthony... tadic volgens mij wederom weinig laten zien..
Tadic brengt rust zo belangrijk
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 februari 2021 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij is ook gewoon als invaller gehaald en dat weet die zelf ook
waarom zou je van bank naar bank gaan vraag ik me dan af.. dan verwacht je meer speeltijd bij ajax dan je huidige club, maar is dat wel zo ?
p111
 p111 - woensdag 10 februari 2021 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 21:31 schreef Loetje het volgende:
Dit is constant hands dit seizoen he
Dit was gewoon een 100 procent strafschop
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 februari 2021 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:46 schreef Loetje het volgende:
Heracles - Ajax lijkt vervroegd te gaan worden.
zal de ajax spelersbus vriendelijk opwachten hierom de hoek.. ;)
p111
 p111 - woensdag 10 februari 2021 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 21:38 schreef Loetje het volgende:
Pleur mijn part Brobbey op de plek van Tadic
Never opstellen
Loetje
 Loetje - woensdag 10 februari 2021 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 23:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom zou je van bank naar bank gaan vraag ik me dan af.. dan verwacht je meer speeltijd bij ajax dan je huidige club, maar is dat wel zo ?
Speelde bij Sevilla helemaal niet he
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 februari 2021 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:41 schreef Hasjkoph het volgende:
Sowieso is het altijd heerlijk om van dat PSV te winnen. Dan maakt het me echt geen reet uit op welke manier dat moet.

Maar de eerste helft belooft veel goeds en dan misten we ook nog Gravenberch op het middenveld.
maar daardoor wel martinez centraal... en eerlijk dat vond ik beter dan blind als cv..
Eide
 Eide - donderdag 11 februari 2021 - 05:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 23:10 schreef p111 het volgende:

[..]

Dit was gewoon een 100 procent strafschop
Anderzijds mochten Tagliafico en Rensch niet klagen dat ze slechts geel kregen. Zeker Rensch kwam echt goed weg, want dat was een benenbreker van een overtreding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2021 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 11 februari 2021 - 05:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 23:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar daardoor wel martinez centraal... en eerlijk dat vond ik beter dan blind als cv..
Blind speelde zeker de eerste helft vreselijk goed op het middenveld. De grote vraag is dan wel waar je Gravenberch laat spelen, want die is ook gewoon een van de beteren dit seizoen.
Eide
 Eide - donderdag 11 februari 2021 - 06:01   quote  deeplink  
Laatste topduels PSV:

Feyenoord-thuis 1-1
Ajax-uit 3-1
AZ-uit 1-0
Ajax-uit 2-0 (JC Schaal)
Ajax-thuis 1-1
AZ-thuis 0-4
Feyenoord-uit 3-1
Ajax-uit 1-0
Feyenoord-thuis 1-1
Ajax-uit 2-2
AZ-thuis 1-3
Feyenoord-uit 3-1
Ajax-uit 2-1 (KNVB-beker)
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2021 - 08:16   quote  deeplink  
Ajax van de laatste 6 keer tegen psv er 5 gewonnen en 1 gelijk

Dat zei mijn gevoel niet.
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2021 - 08:37   quote  deeplink  
Psv gisteren geen enkel schot op goal.

Dan sta je defensief wel gewoon een goede pot te spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 februari 2021 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 05:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Blind speelde zeker de eerste helft vreselijk goed op het middenveld. De grote vraag is dan wel waar je Gravenberch laat spelen, want die is ook gewoon een van de beteren dit seizoen.
Idd een luxe probleemje
freakie
 freakie - donderdag 11 februari 2021 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2021 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Het kan dat je een lastige tegenstander hebt individueel en dat je daardoor niet je acties kan maken die je wil en moet maken. Je hebt als buitenspeler maar een paar minuten per wedstrijd de bal. Als je dan al die andere tijd hard werkt, niet verzaakt in terug verdedigen, weinig balverlies lijdt en in dienst van de ploeg besluit te spelen. Dan speel je naar mijn mening gewoon een voldoende.

Voetbal is zoveel meer als wat je individueel aan de bal doet.
Helemaal eens. En de aantal keren dat Tadic, de bal bij zich houdt om iedereen te laten aansluiten, is enorm belangrijk. Hij was niet heel goed, maar wel weer heel belangrijk, zeker geen onvoldoende.
p111
 p111 - donderdag 11 februari 2021 - 11:02   quote  deeplink  
Wat ga je doen a.s Zaterdag op het middenveld ? Of Gravenberch-Alvares-Klaasen ? en Blind lcv en Martinez op de bank
Of Blind-Gravenberch -Klaasen en Alvares op de bank ? Mij benieuwen wat Ten Lach doet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 februari 2021 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 11:02 schreef p111 het volgende:
Wat ga je doen a.s Zaterdag op het middenveld ? Of Gravenberch-Alvares-Klaasen ? en Blind lcv en Martinez op de bank
Of Blind-Gravenberch -Klaasen en Alvares op de bank ? Mij benieuwen wat Ten Lach doet.
Misschien wel Blind - Gravenbergh - Klaassen.
Met Alvarez en Martinez centraal in de verdediging

Maar ik vermoed dat Martinez weer op de bank beland, dat Blind weer op zijn oude positie centraal in de verdediging staat, dus speelt hij wederom met Alvarez- Gravenbergh-Klaassen

Ik vind het eerste wel interessant
p111
 p111 - donderdag 11 februari 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 12:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien wel Blind - Gravenbergh - Klaassen.
Met Alvarez en Martinez centraal in de verdediging

Maar ik vermoed dat Martinez weer op de bank beland, dat Blind weer op zijn oude positie centraal in de verdediging staat, dus speelt hij wederom met Alvarez- Gravenbergh-Klaassen

Ik vind het eerste wel interessant
Dat zou een drama zijn voor Martinez,die speelt gewoon geweldig. Ik ben benieuwd ook nog Kudus he
Loetje
 Loetje - donderdag 11 februari 2021 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 12:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien wel Blind - Gravenbergh - Klaassen.
Met Alvarez en Martinez centraal in de verdediging

Maar ik vermoed dat Martinez weer op de bank beland, dat Blind weer op zijn oude positie centraal in de verdediging staat, dus speelt hij wederom met Alvarez- Gravenbergh-Klaassen

Ik vind het eerste wel interessant
Gewoon zoals het stond, dat liep prima.

Helaas voor Martinez
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2021 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 12:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien wel Blind - Gravenbergh - Klaassen.
Met Alvarez en Martinez centraal in de verdediging

Maar ik vermoed dat Martinez weer op de bank beland, dat Blind weer op zijn oude positie centraal in de verdediging staat, dus speelt hij wederom met Alvarez- Gravenbergh-Klaassen

Ik vind het eerste wel interessant
Dat zou ik doen. Maar ja. Dat roep ik hier nu al een tijdje.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 11 februari 2021 - 14:16   quote  deeplink  
Lekker boys...het is beker he dus winst is winst!!
Volgende ronde Vitesse of kakkies uit !!
Gezien onze vorige lotingen gok ik niet op NEC of VVV hahaha.
Heerenveen kan uiteraard ook ;)
Guus Til
 Guus Til - donderdag 11 februari 2021 - 14:45   quote  deeplink  
Interview met Ihattaren neigt naar een open sollicitatie, zou hem graag samen zien met zijn maat Gravenberg op het middenveld volgend seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 februari 2021 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 14:45 schreef Guus Til het volgende:
Interview met Ihattaren neigt naar een open sollicitatie, zou hem graag samen zien met zijn maat Gravenberg op het middenveld volgend seizoen.
Kudus er nog bij. Lekker dynamisch.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 februari 2021 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou ik doen. Maar ja. Dat roep ik hier nu al een tijdje.
Wel meer roepen dat. Vond Blind ook erg sterk. Staat altijd goed raakt niet in paniek.
Alles vooruit. Timber/Martinez stond ook erg goed.

Alvarez voor dat extra gif en de controle. Klaassen met de juiste diepgang op 10.
Mag van mij voortaan zo spelen.

Vrees dat Martinez slachtoffer van Gravenberch wordt. Blind/Timber cv.
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2021 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 15:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel meer roepen dat. Vond Blind ook erg sterk. Staat altijd goed raakt niet in paniek.
Alles vooruit. Timber/Martinez stond ook erg goed.

Alvarez voor dat extra gif en de controle. Klaassen met de juiste diepgang op 10.
Mag van mij voortaan zo spelen.

Vrees dat Martinez slachtoffer van Gravenberch wordt. Blind/Timber cv.
Ten Hag gaat niet standaard zo spelen als gisteren.

Ik zou echt Alvarez nog een linie terug willen zien naast Martinez. En blind met Gravenberg op het middenveld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (KNVB-beker, woensdag 10 februari 2021, 20:00); 2 - 1









0.0097789