BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 13 februari 2021, 18:45); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2021 - 16:40   quote  deeplink  
Zo'n artikel zegt mij niet zo veel. We hebben allemaal gezien dat Blind tegen PSV geweldig was. Bij PSV was Ihatarren ook goed en Schmidt ging er gewoon aan voorbij. Trainers zijn soms net mensen die rare dingen doen en soms fouten maken.

Bij deze dus (alweer) vastgesteld dat Erik ten Hag niet onfeilbaar. Okay, so what? Dit zijn leuke klikbait-artikelen maar ze zeggen helemaal niets. Het artikel meldt bovendien niet wat het punt nu is dat Vink wil maken. Moet Gravenberch dan banken? Of juist Alvarez er weer af zodat Blind moet doorschuiven naar het middenveld? Wat is nu eigenlijk het argument wat hij probeert te maken?

Als dat is dat Erik ten Hag een rare uitspraak heeft gedaan, heeft hij dat leuk onderbouwt. Ben ik ok geheel met hem eens en daar had ik geen herhaling van het bekerduel voor nodig. Dat doet er echter totaal niet toe. Waar het om gaat is of Ajax resultaat behaalt en in welke formatie en opstelling dat moet gebeuren.

Ofwel: so what?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 februari 2021 - 17:06   quote  deeplink  
Er wordt inderdaad zo veel geschreven en gezegd
Wie weet houdt hij hem wel scherp op deze manier, of wie weet stuurt hij hem later een Appje..

Idd So what :-)
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2021 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 20:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap alleen niet waarom je Kudus brengt bij -8 Op kunstgras na zijn blessure.
Volgens mij heeft Ajax de afgelopen periode op kunstgras getraind. Ze zullen het dus ergens wel gewend zijn.
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2021 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ajax de afgelopen periode op kunstgras getraind. Ze zullen het dus ergens wel gewend zijn.
Gen idee, maar er ligt zat kunstgras op de Toekomst. Dat mag geen enkel probleem zijn.

Dat gezegd hebbende; ik snap ook niet goed waarom je in die fase Kudus nog brengt. Geef die jongen dan 20 minuten of laat heb op de bank zitten.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 februari 2021 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 11:14 schreef p111 het volgende:
Ik heb wat hogere cijfers gegeven in het algemeen omdat we al 3 jaar niet konden winnen op dat achterlijke kunstgras.Misschien hebben jullie ook de benen van Alvarez gezien lang leve het kunstgras,niet normaal het blijft een behoorlijk voordeel voor Heracles dat nylon veld.Ik vond het een moeilijke wedstrijd met een prima uitslag.
dat is een combi van vorst, dus harderveld en tackels... probeer dat maar met die tempraturen op een normaal veld zonder verwarming wat dan net beton is... kom je er nog slechter vanaf.. daarbij tackels moeten een laatste redmiddel zijn, anders was je simpel weg telaat ;)

en ik ben anti kunstgras, maar die knieen komen echt niet alleen omdat het kunstgras is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2021 door nummer10 --
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2021 - 22:23   quote  deeplink  
Ik wil net zegge, op rechts waren gewoon tee nopafdrukken. Daar heeft het kunstgras niet zo veel mee te maken.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 februari 2021 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 22:23 schreef Eide het volgende:
Ik wil net zegge, op rechts waren gewoon tee nopafdrukken. Daar heeft het kunstgras niet zo veel mee te maken.
die ook nog eens indd... moet wel zeggen dat ik hoop dat ze ervan afstappen hoor... tis zoon leuk engels stadion waar je vlak langs het veld loopt en dan kijk je daartegen aan en mis je de geur van echt gras...

aan de andere kant ook wel weer praktisch, een ploeg genoot van mij heeft een bedrijf onder in het stadion voor begeleiding van jeugd... die kan zo vanuit zijn kantoor (en onze kantine haha) het veld op en de oefeningen doen met die lui... ook wij ballen er zelf regelmatig op voor de fun

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2021 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2021 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ajax de afgelopen periode op kunstgras getraind. Ze zullen het dus ergens wel gewend zijn.
Zou kunnen maar belasting is toch anders en min 8 voor 5 minuten invallen.
Ik vind het niet handig.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2021 - 13:05   quote  deeplink  
Ik snap het wel. Een paar acties kunnen maken met of zonder bal in een echte wedstrijd omgeving draagt gewoon bij aan weer echt wedstrijd fit worden.

En het gewone gras is met temperaturen onder nul gewoon niet veel beter.
Eide
 Eide - maandag 15 februari 2021 - 16:16   quote  deeplink  
Net even naar de passmaps van dit duel zitten kijken. De aanspeelbaarheid van Haller valt ontzettend op. Hij wordt ontzettend veel gevonden door vrijwel iedereen, behalve de backs. Hij functioneert meer en meer als aanspeelpunt. Dat is Ajax niet bepaald gewent natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2021 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Ik snap het wel. Een paar acties kunnen maken met of zonder bal in een echte wedstrijd omgeving draagt gewoon bij aan weer echt wedstrijd fit worden.

En het gewone gras is met temperaturen onder nul gewoon niet veel beter.
Nee klopt ook. Ik had het denk ik niet gedaan denk ook niet dat je wedstrijd fit wordt van die 1,5 bal die bij je in de buurt komt. Beter met jong half uurtje pakken dan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 februari 2021 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 16:16 schreef Eide het volgende:
Net even naar de passmaps van dit duel zitten kijken. De aanspeelbaarheid van Haller valt ontzettend op. Hij wordt ontzettend veel gevonden door vrijwel iedereen, behalve de backs. Hij functioneert meer en meer als aanspeelpunt. Dat is Ajax niet bepaald gewent natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Doet me erg denken aan PanteliƧ toentertijd. Echt een aanspeelpunt.
Eide
 Eide - dinsdag 16 februari 2021 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 17:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Doet me erg denken aan PanteliƧ toentertijd. Echt een aanspeelpunt.
Pantelic was al pure voetballer wel completer dan Haller. Dat was stiekem een hele goede Ajaxspits. Haller is wel heel sterk als aanspeelpunt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 18:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Pantelic was al pure voetballer wel completer dan Haller. Dat was stiekem een hele goede Ajaxspits. Haller is wel heel sterk als aanspeelpunt.
en juist dat verwacht ik van zoon aankoop.. en volgens mij heeft ajax ook altijd gezocht naar zoon spits, en niet naar wat haller kan/is..
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2021 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 23:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en juist dat verwacht ik van zoon aankoop.. en volgens mij heeft ajax ook altijd gezocht naar zoon spits, en niet naar wat haller kan/is..
Ze hebben toch heel zon type niet aangekocht, waarom verwacht je dat dan wel weer van hem, dat is toch zinloos en verspeelde frustratie..
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2021 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 23:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en juist dat verwacht ik van zoon aankoop.. en volgens mij heeft ajax ook altijd gezocht naar zoon spits, en niet naar wat haller kan/is..
Ik neem aan dat Ajax niet voor Haller heeft gekozen omdat ze Pantelic 2.0 verwachten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 februari 2021 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 23:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en juist dat verwacht ik van zoon aankoop.. en volgens mij heeft ajax ook altijd gezocht naar zoon spits, en niet naar wat haller kan/is..
Natuurlijk wel, Ajax weet precies wat Haller wel of niet kan, ze hebben hem al jaren op de korrel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2021 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2021 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 10:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Ajax niet voor Haller heeft gekozen omdat ze Pantelic 2.0 verwachten.
Eigenlijk verwachten ze wel een Pantelic 2.0. Niks mis mee kan meevoetballen, afmaken, als aanspeelpunt gebruikt worden. Iets sterker en sneller dan Pantelic.
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 15:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eigenlijk verwachten ze wel een Pantelic 2.0. Niks mis mee kan meevoetballen, afmaken, als aanspeelpunt gebruikt worden. Iets sterker en sneller dan Pantelic.
Natuurlijk niet. Pantelic was een zwervende spits die vooral heel goed was in het trekken van gaten in het hart van de verdediging van de tegenstander. Pantelic speelde echt in dienst van Suarez die enrom goede gedijde in de ruimts die Pantelic voor hem trok.

Haller is een veel statischere spits die veel meer in zijn zone speelt.
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 19:38   quote  deeplink  
Ik vind Haller technisch niet heel sterk, maar vaardiger als Pantelic hoor. En niet zo'n beetje ook.
Loetje
 Loetje - woensdag 17 februari 2021 - 19:39   quote  deeplink  
Daarbij speelde Jol echt destijds zo totaal anders als het Ajax anno nu.
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 00:17   quote  deeplink  
ze hadden gewoon suarez moeten halen... iedereen blij ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 13 februari 2021, 18:45); 0 - 2









0.0079901