BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lille OSC - Ajax (Europa League, donderdag 18 februari 2021, 21:00); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk. Hij heeft alweer een reden gevonden om ten Hag niet de credits te geven.
zeg erbij kan toeval zijn.. maar heeeel toevallig heeft die 3 jaar rare keuzes gemaakt en kon die niet fatsoenlijk wisselen of normale opstellingen maken, en nu in 1x wel ? net zoals het top seizoen...
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja ik zat er op te wachten, als we verloren hadden had hij het helemaal gedaan...
hoeveel vingers heb je in hun reet jack ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, ik vind Ten Hag helemaal niks en al meermaals klaar met hem geweest.

Realiteit is dat die de laatste tijd tactisch perfect is en goed wisselt. Wees dan een vent en geef het toe.

Net als ik nog steeds niet achter Haller sta, om andere redenen. Maar hij doet het wel goed en was zaterdag met afstand de beste.

Tsja, altijd reëel zijn.

Ik zeik mijn parel Neres ook af
dat was toch gewoon de vraag of niet? zal het invloeden zijn van... neres is gewoon nog kut (ritme) haller doet het goed maar ik verwacht meer.. wat is dan het verschil.. omdat je het amders zegt ? ok dat kan.. maar dat maakt jou dus ook geen ajacied.. goed om te weten
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2021 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeg erbij kan toeval zijn.. maar heeeel toevallig heeft die 3 jaar rare keuzes gemaakt en kon die niet fatsoenlijk wisselen of normale opstellingen maken, en nu in 1x wel ? net zoals het top seizoen...
Alvarez op het middenveld heb jij altijd een rare beslissing gevonden. Dat bleek dus eigenlijk altijd al niet heel raar gedacht.
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez op het middenveld heb jij altijd een rare beslissing gevonden. Dat bleek dus eigenlijk altijd al niet heel raar gedacht.
aaah ye en heel nl met mij grotendeels waaronder mensen die op top niveau hebben gespeelt.. en ook vanavond ook een aantal keer telaat.. martinez behoord daar gewoon te spelen en is vele malen beter als alvarez.. kan je blind af en toe naar het midden schuiven en en martinez centraal.. dus zou dat ook graag is willen zien.. en heb het niet over de vechtlust van alvarez want dat is prima
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2021 - 23:54   quote  deeplink  
keeper

mazz/rensch timber blind/martinez taqi

gravenberch martinez/blind

klaassen/kudus

anthony tadic/haller neres/tadic
p111
 p111 - donderdag 18 februari 2021 - 23:58   quote  deeplink  
Er bestaat nog gerechtigheid heerlijk.
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat was toch gewoon de vraag of niet? zal het invloeden zijn van... neres is gewoon nog kut (ritme) haller doet het goed maar ik verwacht meer.. wat is dan het verschil.. omdat je het amders zegt ? ok dat kan.. maar dat maakt jou dus ook geen ajacied.. goed om te weten
Jij verwacht van iedereen meer.

Speelt een van jou haters goed, zeg je hij was goed maar dat mag ook wel of hij was goed maar moet beter.

Je zeikt gewoon altijd, altijd en overal. Over alles en vaak over niets

Je lijkt soms op een heel naar depressief ventje.
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aaah ye en heel nl met mij grotendeels waaronder mensen die op top niveau hebben gespeelt.. en ook vanavond ook een aantal keer telaat.. martinez behoord daar gewoon te spelen en is vele malen beter als alvarez.. kan je blind af en toe naar het midden schuiven en en martinez centraal.. dus zou dat ook graag is willen zien.. en heb het niet over de vechtlust van alvarez want dat is prima
Ach, hij haalt er weer iemand bij hoor
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 00:04   quote  deeplink  
Wat is de overeenkomst tussen Feyenoord en een rietje?

Rietje blijft wel in de beker!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2021 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 00:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij verwacht van iedereen meer.

Speelt een van jou haters goed, zeg je hij was goed maar dat mag ook wel of hij was goed maar moet beter.

Je zeikt gewoon altijd, altijd en overal. Over alles en vaak over niets

Je lijkt soms op een heel naar depressief ventje.
alles behalve pik... ik wil enkel het maximale uit dit elftal en ik denk dat dat niet gebeurt..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2021 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 00:04 schreef Loetje het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Feyenoord en een rietje?

Rietje blijft wel in de beker!
ok die is slecht hahaha
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 00:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alles behalve pik... ik wil enkel het maximale uit dit elftal en ik denk dat dat niet gebeurt..
Natuurlijk wel, Ajax presteert ongekend sinds januari
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 00:17   quote  deeplink  
Coefficent ook prima.

België pakt een gelijkspel, Oostenrijk niks en wij een zege.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2021 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 00:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, Ajax presteert ongekend sinds januari
ja en mijn vraag is hoe dat in 1 x kan... na alle rare keuzes, wissels, opstellingen.. ben er blij mee hoor begrijp me niet verkeerd.. maar er zijn uitspraken van overmars wat me aan het denken zet... en terugdenkend aan ons beste seizoen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 februari 2021 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 00:04 schreef Loetje het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Feyenoord en een rietje?

Rietje blijft wel in de beker!
Hahahaha
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 februari 2021 - 07:32   quote  deeplink  
Gisteren werd me wel weer duidelijk dat je Haller echt mist in Europa.
Neres links niks is al hij nog niet in vorm is.
Alvarez en Martinez prima spelers zijn.
Timber en Rensch geen gekke dingen doen. Ik Schuurs niet mis en Mazroui goed opgevangen wordt. Brobbey nu hij clubloos wordt betere speler oogt.
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 februari 2021 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, ik vind Ten Hag helemaal niks en al meermaals klaar met hem geweest.

Realiteit is dat die de laatste tijd tactisch perfect is en goed wisselt. Wees dan een vent en geef het toe.

Net als ik nog steeds niet achter Haller sta, om andere redenen. Maar hij doet het wel goed en was zaterdag met afstand de beste.

Tsja, altijd reëel zijn.

Ik zeik mijn parel Neres ook af
Ik sluit me helemaal aan bij jouw commentaar Loetje. Het is een eigenwijze dropveter die ieder jaar weer eigenwijs bepaalde spelers op bepaalde posities wil doorduwen en iedereen ziet dat het niet loopt. Dat er geen chemie is.

Gisteren wederom een prima elftal samengesteld en een prima tactiek gekozen!

Maar hadden we niet gewoon CL kunnen spelen als deze coach wat minder eigenwijs zou zijn?

Even iets anders hintte ten Hag niet heel voorzichtig dat er nog een kans bestaat dat Brobbey toch gaat bijtekenen???

Ik hoop het keihard!
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 februari 2021 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez op het middenveld heb jij altijd een rare beslissing gevonden. Dat bleek dus eigenlijk altijd al niet heel raar gedacht.
Ik ben ook schuldig. Maar ik vond 2 dingen over Alvarez:

1. Hij speelde niet goed op het middenveld. Oorzaak is inmiddels bekend. Vrouw en kind....
2. Ik vond dat hij een kans moest krijgen als CV.

Gisteren waren de positiewisselingen onderling geweldig.. Je zag ze allemaal inschuiven of terugvallen. De chemie tussen verdediging en middenveld was echt prachtig om te zien!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 februari 2021 - 08:07   quote  deeplink  
Vergat Onana nog. Stekelenburg is toch echt wel stukje minder helaas.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2021 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aaah ye en heel nl met mij grotendeels waaronder mensen die op top niveau hebben gespeelt.. en ook vanavond ook een aantal keer telaat.. martinez behoord daar gewoon te spelen en is vele malen beter als alvarez.. kan je blind af en toe naar het midden schuiven en en martinez centraal.. dus zou dat ook graag is willen zien.. en heb het niet over de vechtlust van alvarez want dat is prima
Het bewijst dat het dus zinloos is om iemand die op niveau heeft gespeeld daardoor maar automatisch te geloven. Die spreken ook niks meer dan hun mening en zitten er gewoon vaak naast.

En zelfs nu geef je niet toe dat hij de missing link is en weet je weer onzinnige verhaaltjes te bedenken.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2021 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 01:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja en mijn vraag is hoe dat in 1 x kan... na alle rare keuzes, wissels, opstellingen.. ben er blij mee hoor begrijp me niet verkeerd.. maar er zijn uitspraken van overmars wat me aan het denken zet... en terugdenkend aan ons beste seizoen..
Alvarez de missing link.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2021 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 07:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal aan bij jouw commentaar Loetje. Het is een eigenwijze dropveter die ieder jaar weer eigenwijs bepaalde spelers op bepaalde posities wil doorduwen en iedereen ziet dat het niet loopt. Dat er geen chemie is.

Gisteren wederom een prima elftal samengesteld en een prima tactiek gekozen!

Maar hadden we niet gewoon CL kunnen spelen als deze coach wat minder eigenwijs zou zijn?

Even iets anders hintte ten Hag niet heel voorzichtig dat er nog een kans bestaat dat Brobbey toch gaat bijtekenen???

Ik hoop het keihard!
Hij hintte er in ieder geval naar dat Ajax nog een poging zal wagen.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2021 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:07 schreef Hummel10 het volgende:
Vergat Onana nog. Stekelenburg is toch echt wel stukje minder helaas.
Zou Onana die bal van gisteren wel gehad hebben?
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2021 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben ook schuldig. Maar ik vond 2 dingen over Alvarez:

1. Hij speelde niet goed op het middenveld. Oorzaak is inmiddels bekend. Vrouw en kind....
2. Ik vond dat hij een kans moest krijgen als CV.

Gisteren waren de positiewisselingen onderling geweldig.. Je zag ze allemaal inschuiven of terugvallen. De chemie tussen verdediging en middenveld was echt prachtig om te zien!
Op basis van inhoudelijke reacties iets of iemand goed of minder goed vinden is gewoon prima en zorgt voor leuke discussies.

Klakkeloos mensen afzeiken en zelfs als het goed gaat zoeken naar mogelijkheden om hem niet de credits te geven kan ik minder goed tegen.
p111
 p111 - vrijdag 19 februari 2021 - 08:43   quote  deeplink  
De regionale krant spreekt in de kop van een 'goddelijk' Ajax. 'De start was veelbelovend, maar Lille werd al snel verstikt door de technische kwaliteit van een tegenstander, die niks verspilde en in staat was om na elke balverovering een oogverblindende aanval op de mat te leggen.' Volgens de krant was Lille op eigen veld niet zo in de problemen geweest sinds het duel met Paris Saint-Germain in december. Destijds bleef het 0-0, nu moest Lille na een omstreden penalty toch nog een nederlaag slikken. Maar dat deed volgens de Franse media niets af aan Ajax' prestatie.
=========================================================================================
Dit stukje uit vele Franse kranten daar kan ik van genieten.Makkelik gegeven strafschop maar dat doet niks af aan de geweldige overwinning,en zo is het ook.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 februari 2021 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez de missing link.
Iets dat Ten Hag ook al zei in de voorbereiding, maar wij niet wilde zien...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 februari 2021 - 11:05   quote  deeplink  
Heerlijk om al die kranten stukjes te lezen van die Franse en Nederlandse kranten....

Wat is die Blind ook vreselijk goed!! Luze probleem op dat middenveld, Martinez kan je eigenlijk niet eruit halen op de plaats van blind, We hebben Kudus nog, Gravenberch. Die grote selectie met zoveel 1ste elftal spelers zorgt er wel voor dat je gewoon goed mee kan blijven doen in Europa en in Nederland gewoon veruit de beste bent.

Ik heb gister echt genoten van Ajax en de laatste tijd moet ik zeggen dat die Ten Hag erg goed bezig is!
Hij past zijn spel en spelers aan, aan de type tegenstander, waardoor ze tactisch gewoon afgetroeft worden. Daar moet ik hem wel de credits voor geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2021 door Ajax we love you --
p111
 p111 - vrijdag 19 februari 2021 - 14:11   quote  deeplink  
Het enige wat ten Hak echt is moet toegeven,dat zijn mening van Blind niet geschikt is voor het middenveld een dramatische vergissing van hem is.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2021 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 14:11 schreef p111 het volgende:
Het enige wat ten Hak echt is moet toegeven,dat zijn mening van Blind niet geschikt is voor het middenveld een dramatische vergissing van hem is.
Het is toch niet iets dramatisch, Met Gravenberg daar draait het ook gewoon erg goed..

Martinez is helaas kind van de rekening omdat de drie posities waarvoor hij in aanmerking komt zelf gewoon allemaal goed voetballen

Ik begin persoonlijk het idee te krijgen dat Tagliafico wel een paar weekjes op de bank zou mogen gaan zitten en dan kan Blind aar spelen en Martinez centraal. Dit om Tagliafico gewoon even rust te geven.
Eide
 Eide - vrijdag 19 februari 2021 - 15:25   quote  deeplink  
Ik ben ook heel kritisch geweest op Alvarez. Dat hij nu rendeert zal misschien ook met z'n thuissituatie te maken hebben, maar toch vooral dat er nu iets anders van hem wordt gevraagd dan aan het begin van het seizoen.

Bij de seizoenstart speelde Alvarez naast Kudus met Promes daarvoor. Hij moest in die variant als spelverdeler spelen en als slot op de deur. Dat is gewoon niet te doen voor Alvarez met zijn kwaliteiten. Met iemand als Blind of Gravenberch ernaast met Klaassen ervoor wordt die optelsom anders. Dan wordt vooral strijdlust, werklust en duelkracht gevraagd van Alvarez en dat heeft hij in overvloed.

Zie ook gisteren, hoe vaak Blind doorschoof. Dat kan omdat Alvarez het huis bewaakt. Dat doet hij uistekend, beter dan ik aan het begin van het seizoen nog vertrouwen in had.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 februari 2021 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch niet iets dramatisch, Met Gravenberg daar draait het ook gewoon erg goed..

Martinez is helaas kind van de rekening omdat de drie posities waarvoor hij in aanmerking komt zelf gewoon allemaal goed voetballen

Ik begin persoonlijk het idee te krijgen dat Tagliafico wel een paar weekjes op de bank zou mogen gaan zitten en dan kan Blind aar spelen en Martinez centraal. Dit om Tagliafico gewoon even rust te geven.
Goed punt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 februari 2021 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 15:25 schreef Eide het volgende:
Ik ben ook heel kritisch geweest op Alvarez. Dat hij nu rendeert zal misschien ook met z'n thuissituatie te maken hebben, maar toch vooral dat er nu iets anders van hem wordt gevraagd dan aan het begin van het seizoen.

Bij de seizoenstart speelde Alvarez naast Kudus met Promes daarvoor. Hij moest in die variant als spelverdeler spelen en als slot op de deur. Dat is gewoon niet te doen voor Alvarez met zijn kwaliteiten. Met iemand als Blind of Gravenberch ernaast met Klaassen ervoor wordt die optelsom anders. Dan wordt vooral strijdlust, werklust en duelkracht gevraagd van Alvarez en dat heeft hij in overvloed.

Zie ook gisteren, hoe vaak Blind doorschoof. Dat kan omdat Alvarez het huis bewaakt. Dat doet hij uistekend, beter dan ik aan het begin van het seizoen nog vertrouwen in had.
Eens over Alvarez, het kan ook zo maar zijn dat hij toen uit vorm was aanpassingsproblemen had, or what ever...
In deze samenstelling speelt hij uit de kunst in ieder geval
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 februari 2021 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou Onana die bal van gisteren wel gehad hebben?
Hahahaha ik heb er ook aan gedacht en ik denk van wel.
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 februari 2021 - 17:18   quote  deeplink  
Wat ik dus echt niet begrijp is dat sommigen nu deze wedstrijd aangrijpen om te doen alsof ten Hag al die tijd briljant is geweest en onterecht kritiek over zich heen kreeg!

Gisteren was een mooie wedstrijd waarin alles klopte, maar net als vorige jaargangen krijgt hij dit pas heel laat op de rit. En altijd als gevolg van toevalligheden zoals schorsingen of blessures.

Gisteren was echter op en top geweldig. Prachtige wisselwerking doordat de juiste poppetjes op de juiste plekken stonden en de onderlinge individuele kwaliteiten op elkaar aansloten.

Ben benieuwd hoe hij dit een vervolg gaat geven...
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 17:24   quote  deeplink  
Ik vind dat Ten Hag tot aan AZ uit tactisch er gewoon een zooi van maakte.

Sindsdien zie ik eindelijk een trainer die zijn tegenstanders ook tactisch uitschakeld en eens normaal wisselt.

Dan mag het ook benoemd worden, zo is het ook.

Met betrekking tot Alvarez. Nu laat je die jongen in zijn kwaliteit spelen. Of CV, of een stofzuiger. En dat beheerst die prima en er is nu voetbal genoeg om hem heen om een pure stofzuiger te permitteren in je elftal. Tevens zal die moreel nu ook een beter gevoel hebben met zijn vrouw en kind.

Op deze manier ook een cruciale speler voor Ajax
Eide
 Eide - vrijdag 19 februari 2021 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:18 schreef AkaS het volgende:
Wat ik dus echt niet begrijp is dat sommigen nu deze wedstrijd aangrijpen om te doen alsof ten Hag al die tijd briljant is geweest en onterecht kritiek over zich heen kreeg!
Veel van de mensen die nu positief over hem zijn hebben uit kritiek op hem gehad. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik heb Ten Hag niet afgeschreven noch to messiah uitgeroepen. Ik vind wel dat hij het over zijn gehele tijd bij Ajax gewoon goed heeft gedaan en ook dit seizoen tot dusver een voldoende scoort.

Bij een wedstrijd als gisteren mag je bovendien best zeggen dat Ten Hag het gewoon goed voor elkaar had, en sowieso draait Ajax dit seizoen goed. Misschien niet altijd met oogstrelend voetbal, maar qua resultaten dik voor elkaar. Die optelsom valt in mijn optiek voorlopig gewoon positief uit.
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 februari 2021 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Veel van de mensen die nu positief over hem zijn hebben uit kritiek op hem gehad. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik heb Ten Hag niet afgeschreven noch to messiah uitgeroepen. Ik vind wel dat hij het over zijn gehele tijd bij Ajax gewoon goed heeft gedaan en ook dit seizoen tot dusver een voldoende scoort.

Bij een wedstrijd als gisteren mag je bovendien best zeggen dat Ten Hag het gewoon goed voor elkaar had, en sowieso draait Ajax dit seizoen goed. Misschien niet altijd met oogstrelend voetbal, maar qua resultaten dik voor elkaar. Die optelsom valt in mijn optiek voorlopig gewoon positief uit.
Mij best als je het zo wilt bekijken. Net als kunst, we zien er allemaal wat anders in.

In mijn ogen heeft hij gisteren eindelijk gedaan wat hij al veel eerder had kunnen en moeten doen.

Het gaat mij verder niet om oogstrelend voetbal en uitslagen kunnen goed uitvallen maar tegelijkertijd onterecht zijn waarbij de resultaten van concurrenten ook nog een waarde van invloed zijn.

Maar goed, nu zijn we allemaal blij met ten Hag en het vertoonde spel en het resultaat...

Ik zeg tegen ten Hag: neem ontslag. Stop op je hoogtepunt! Hahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2021 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 februari 2021 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:24 schreef Loetje het volgende:
Ik vind dat Ten Hag tot aan AZ uit tactisch er gewoon een zooi van maakte.

Sindsdien zie ik eindelijk een trainer die zijn tegenstanders ook tactisch uitschakeld en eens normaal wisselt.

Dan mag het ook benoemd worden, zo is het ook.

Met betrekking tot Alvarez. Nu laat je die jongen in zijn kwaliteit spelen. Of CV, of een stofzuiger. En dat beheerst die prima en er is nu voetbal genoeg om hem heen om een pure stofzuiger te permitteren in je elftal. Tevens zal die moreel nu ook een beter gevoel hebben met zijn vrouw en kind.

Op deze manier ook een cruciale speler voor Ajax
Wat betreft Alvarez, die speelde voorheen ook op die positie, speelde al als een stofzuiger.
Ik wijt het aan zelfvertrouwen en vorm en ergens ook zijn medespelers, lopen die op tijd vrij zodat hij de bal kwijt kan...
Maar heb altijd al wel zijn kwaliteit gezien, ook bij Mexico
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 februari 2021 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Veel van de mensen die nu positief over hem zijn hebben uit kritiek op hem gehad. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik heb Ten Hag niet afgeschreven noch to messiah uitgeroepen. Ik vind wel dat hij het over zijn gehele tijd bij Ajax gewoon goed heeft gedaan en ook dit seizoen tot dusver een voldoende scoort.

Bij een wedstrijd als gisteren mag je bovendien best zeggen dat Ten Hag het gewoon goed voor elkaar had, en sowieso draait Ajax dit seizoen goed. Misschien niet altijd met oogstrelend voetbal, maar qua resultaten dik voor elkaar. Die optelsom valt in mijn optiek voorlopig gewoon positief uit.
De balcirculatie is ook toegenomen, daarnaast 70% balbezit gisteren en dat in een europese wedstrijd.
Weinig trainers krijgen dit voor elkaar
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 18:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat betreft Alvarez, die speelde voorheen ook op die positie, speelde al als een stofzuiger.
Ik wijt het aan zelfvertrouwen en vorm en ergens ook zijn medespelers, lopen die op tijd vrij zodat hij de bal kwijt kan...
Maar heb altijd al wel zijn kwaliteit gezien, ook bij Mexico
Kijk je ook wel eens verder als Alvarez?

Ten Hag verwachte aanvankelijk ook voetballend vermogen van hem, dat is zijn ding niet en zeker niet in Ajax 1.

Daarbij heeft hij moeten spelen op een middenveld wat 1, te diep stond en 2, voor geen meter stond. En dan moet hij de kar gaan trekken?

Nee nee, Alvarez kan nu gewoon zijn ding doen, middenveld veel beter en je ziet het aan dat Ajax zoveel minder weggeeft. Meestal hoeft verdediging niet eens meer in te grijpen omdat het middenveld het al doet.

Doet aan de bal zijn ding en weet dat de andere het voetbal doen.

Nee, ik wijt dit werkelijk 0, maar dan ook echt 0 aan Alvarez
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 19:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De balcirculatie is ook toegenomen, daarnaast 70% balbezit gisteren en dat in een europese wedstrijd.
Weinig trainers krijgen dit voor elkaar
Dat balbezit gister zegt mij weinig.

Lille wilde niet eens voetballen dus dan ga je al snel naar 65/70% balbezit.

De kracht van Ajax zat gister niet in balbezit, maar in geduld en concentratie. Daar win je die pot mee
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2021 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 20:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk je ook wel eens verder als Alvarez?

Ten Hag verwachte aanvankelijk ook voetballend vermogen van hem, dat is zijn ding niet en zeker niet in Ajax 1.

Daarbij heeft hij moeten spelen op een middenveld wat 1, te diep stond en 2, voor geen meter stond. En dan moet hij de kar gaan trekken?

Nee nee, Alvarez kan nu gewoon zijn ding doen, middenveld veel beter en je ziet het aan dat Ajax zoveel minder weggeeft. Meestal hoeft verdediging niet eens meer in te grijpen omdat het middenveld het al doet.

Doet aan de bal zijn ding en weet dat de andere het voetbal doen.

Nee, ik wijt dit werkelijk 0, maar dan ook echt 0 aan Alvarez
kan ik me in vinden en ben ik mee eens, maar zelf ben ik er ook van overtuigd dat martinez alverez moet vervangen als gravenberch de voorkeur krijgt.. ik denk dat we dan nog sterker zijn, afpakken kan die net zo goed, is sneller, en zit meer voetbal in... niks tennadele van alvarez maar zitten gewoon ruim in de spelers
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 23:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan ik me in vinden en ben ik mee eens, maar zelf ben ik er ook van overtuigd dat martinez alverez moet vervangen als gravenberch de voorkeur krijgt.. ik denk dat we dan nog sterker zijn, afpakken kan die net zo goed, is sneller, en zit meer voetbal in... niks tennadele van alvarez maar zitten gewoon ruim in de spelers
Ik heb in 5 jaar niemand meer zo goed de ruimtes zien dichtlopen op het middenveld als Alvarez. Ook Martinez niet.

En op basis van vorm verdienen Tagliafico of Gravenberch juist het meeste om eruit te gaan
remco k
 remco k - zaterdag 20 februari 2021 - 08:36   quote  deeplink  
Martinez stond vorig jaar op het middenveld aan de basis van de mindere periode.

Alvarez lijkt nu de missing link te zijn bij Ajax op het middenveld. En is daarmee mede verantwoordelijk voor de fantastische resultaten tot nu toe dit kalenderjaar.

Maar nee joh. Hij weet weer wat te verzinnen om Alvarez er toch maar weer af te halen en dus neer te halen

Het lijkt er haast wel op dat sommigen de club geen succes willen zien hebben.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 februari 2021 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou Onana die bal van gisteren wel gehad hebben?
Dat denk ik niet hoor maar bedoelde meer het totaalplaatje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 februari 2021 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 20:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk je ook wel eens verder als Alvarez?

Ten Hag verwachte aanvankelijk ook voetballend vermogen van hem, dat is zijn ding niet en zeker niet in Ajax 1.

Daarbij heeft hij moeten spelen op een middenveld wat 1, te diep stond en 2, voor geen meter stond. En dan moet hij de kar gaan trekken?

Nee nee, Alvarez kan nu gewoon zijn ding doen, middenveld veel beter en je ziet het aan dat Ajax zoveel minder weggeeft. Meestal hoeft verdediging niet eens meer in te grijpen omdat het middenveld het al doet.

Doet aan de bal zijn ding en weet dat de andere het voetbal doen.

Nee, ik wijt dit werkelijk 0, maar dan ook echt 0 aan Alvarez
Ja natuurlijk, ik zag in het verleden dat hij de bal niet altijd kwijt kon.
Dan liep of speelde hij eerder terug.

Hij heeft dus nooit de kar hoeven te trekken, in mijn beleving kon hij gewoon de bal niet kwijt

Nu zie ik dat een stuk minder, dat komt zeer zeker door zijn medespelers, zoals blind die misschien wel meer de val opeist als Gravenbergh

En ik zie ook een stuk meer zelfvertrouwen, en dat heeft weer met vorm en daardoor met zelfvertrouwen te maken.

Misschien ook omdat hij wat beter in zijn vel zit omdat zijn vrouw en kind nu bij hem in Nederland is

Als het aan mij ligt spelen Alvarez en Martinez altijd, dan moeten andere spelers even plaats nemen op de bank, wie het ook zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 februari 2021 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2021 - 08:36 schreef remco k het volgende:
Martinez stond vorig jaar op het middenveld aan de basis van de mindere periode.

Alvarez lijkt nu de missing link te zijn bij Ajax op het middenveld. En is daarmee mede verantwoordelijk voor de fantastische resultaten tot nu toe dit kalenderjaar.

Maar nee joh. Hij weet weer wat te verzinnen om Alvarez er toch maar weer af te halen en dus neer te halen

Het lijkt er haast wel op dat sommigen de club geen succes willen zien hebben.
Tja die zelfde mensen willen naast Alvarez ook deze trainer weg hebben omdat hij soms over zijn woorden struikelt of dat hij geen haar op zijn hoofd heeft.

Ze zijn er niet van bewust dat het onder een andere trainer een stuk slechter kan gaan.

Zoals onder bijvoorbeeld een advocaat, die het elftal een stuk minder snel laat combineren.

Die alleen maar afgeeft op het management, zijn eigen spelers en de media.

Niet dat onze trainer het altijd goed doet maar met een ander is het weer afwachten

Sommigen vinden het geweldig om tegen de stroom in te gaan, kicken daar op heb ik het idee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 februari 2021 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 23:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb in 5 jaar niemand meer zo goed de ruimtes zien dichtlopen op het middenveld als Alvarez. Ook Martinez niet.

En op basis van vorm verdienen Tagliafico of Gravenberch juist het meeste om eruit te gaan
zou kunnen wat je zegt hoor... qua taqi en gravenberch absoluut mee eens, maar gaat denk ik niet gebeuren terwijl martinez erin mijn ogen gewoon inhoord
p111
 p111 - zaterdag 20 februari 2021 - 14:28   quote  deeplink  
Heerlijk dat je zoveel keus hebt,Advocaat zou er helemaal g.il van worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lille OSC - Ajax (Europa League, donderdag 18 februari 2021, 21:00); 1 - 2









0.0083150