BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 7 maart 2021, 12:15): 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 07 maart 2021 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 14:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, Ajax legt zich er niet bij neer en toont in de aanbieding, speeltijd en vertrouwen dat er veel respect is voor Brobbey. Het ligt echter volledig bij de speler.
Duimen maaar dat Brian overstag gaat.
jodocus
 jodocus - zondag 07 maart 2021 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2021 - 20:49 schreef jodocus het volgende:
3-1
weer gelijk he , ben een toto expert aan t worden
Pietje
 Pietje - zondag 07 maart 2021 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 15:26 schreef jodocus het volgende:

[..]

weer gelijk he , ben een toto expert aan t worden
Haha.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 maart 2021 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, dat waren er inderdaad heel veel!

Maar ik denk dat dit kwam door de weinige speeltijd die hij kreeg en vervolgens de verkeerde plekken waar hij werd neergezet. Nu lijkt hij zijn plek te hebben gevonden.
Hij stond speelde ook als VM als hij in viel

In een interview zegt hij dat hij niet lekker in zijn vel zat, dit had er onder meer mee te maken dat zijn vrouw en kind niet bij hem mocht komen wonen.
Daarnaast had hij aanpassingsproblemen wat vrij normaal is denk ik.

Zelf had ik destijds soms mijn twijfels over hem, zag wel wat hij wel kon, heb hem nooit openlijk afgebrand.

Sommigen zien alleen wat hij niet kan, wordt dan onterecht afgemaakt.
Ben ergens blij dat ten Hag altijd zijn vertrouwen in hem had, zou hem niet graag zien vertrekken

Maar goed sommigen zien ten Hag ook graag vertrekken, zien ook alleen de mindere kant van hem
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 maart 2021 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 14:26 schreef Loetje het volgende:
Stekelenburg 7
Timber 6.5
Alvarez 6
Martinez 6
Tagliafico 6
Gravenberch 6.5
Klaassen 5.5
Kudus 5.5
Tadic 7.5
Haller 4 (zonder goal een 1)
Neres 7

Ekkelenkamp 4
Haller 'opgegeten' tijdens Ajax - Groningen: 'Ten Hag pakt hem keihard aan'
Gepubliceerd: Zo 07-03-2021 om 13:18

Ajax leidt halverwege met 1-0 tegen FC Groningen door een vroege goal van Ryan Gravenberch, maar Sébastien Haller valt uit de toon. De 26-jarige spits wordt 'opgegeten', ziet Hedwiges Maduro.

Haller krijgt geen centimeter ruimte van Groningen-verdedigers Ko Itakura en Mike te Wierik. "Die zit er niet lekker in", constateert Maduro bij ESPN. "Haller maakt altijd zijn goaltjes en is belangrijk met zijn assists, maar nu loopt het niet."

"Erik ten Hag pakt hem ook keihard aan", aldus Maduro, die door het ontbreken van publiek alles goed kan volgen langs het veld. "Haller wordt opgegeten door de verdedigers van Groningen en verliest de meeste duels. Ten Hag pakt hem dan weer aan: die vindt dat hij de duels harder in moet gaan, anders wordt het niks vandaag."

Haller zocht na de eerste helft helft hoofdschuddend en trekkebenend de kleedkamer op. Voor rust ging hij bovendien gestrekt door een bal in zijn kruis. Maduro: "Ze proberen hem uit de wedstrijd te halen door hem hard aan te pakken. Zo moet je hem wel bestrijden."
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 maart 2021 - 16:16   quote  deeplink  
De enige 2 die nog niet zeker zijn voor Young Boys zijn Blind en Brobbey lees ik net
Loetje
 Loetje - zondag 07 maart 2021 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 16:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De enige 2 die nog niet zeker zijn voor Young Boys zijn Blind en Brobbey lees ik net
Blind hebben we echt nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 maart 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 16:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Blind hebben we echt nodig.
Die zeker
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 07 maart 2021 - 17:13   quote  deeplink  
Lekker hoor deze overwinning!! Knap tegen zo'n stugge ploeg. Concurrentie gaat vandaag niks verspelen denk ik maar de komende 2 weken zou dat zomaar kunnen. Zelf moeten we winnen van PEC en ADO terwijl PSV tegen Feyenoord en AZ speelt....Eind maart moet het in de tas kunnen zitten!!! Heerlijk....
p111
 p111 - zondag 07 maart 2021 - 23:46   quote  deeplink  
Steek 7,5
Timber 7
Alvarez 6,5
Martinez 6,5
Nico 6
Gravenberch 6,5
Kudus 6,5
Klaasen 6,5
Neres 7
Haller 4,5
Tadic 7,5
Ekkelenkamp 5.5
Idrissi 5
Antoni 5
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 maart 2021 - 07:39   quote  deeplink  
Haller had een lastige middag zaten constant 2 man op zijn nek.
Hij lag meer dan dat hij de bal had. Toch knap dat hij een doelpuntje meepikt.

Toch zie je veel irritatie en nog geen klik met het team. Las ook dat zijn gezin nog in Engeland zit. We hebben bij Alvarez ook gezien wat dit met een mens doet.
Ben nog niet tevreden over hem maar aan de andere kant er staat wel eindelijk een vaste spits die gezien zijn cijfers doet wat hij moet doen.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 maart 2021 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 07:39 schreef Hummel10 het volgende:
Haller had een lastige middag zaten constant 2 man op zijn nek.
Hij lag meer dan dat hij de bal had. Toch knap dat hij een doelpuntje meepikt.

Toch zie je veel irritatie en nog geen klik met het team. Las ook dat zijn gezin nog in Engeland zit. We hebben bij Alvarez ook gezien wat dit met een mens doet.
Ben nog niet tevreden over hem maar aan de andere kant er staat wel eindelijk een vaste spits die gezien zijn cijfers doet wat hij moet doen.
ik blijf vooralsnog bij mijn begin punt... cijfers zijn leuk, maar thats it :)
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2021 - 09:42   quote  deeplink  
Op basis van cijfers wordt je kampioen, al het andere telt daar niet bij mee..
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2021 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik blijf vooralsnog bij mijn begin punt... cijfers zijn leuk, maar thats it :)
En maar weer klagen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 maart 2021 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik blijf vooralsnog bij mijn begin punt... cijfers zijn leuk, maar thats it :)
Volgens mij is de azijn in Almelo behoorlijk goedkoop?
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2021 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 10:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij is de azijn in Almelo behoorlijk goedkoop?
De regen in die hele regio is Azijn...
p111
 p111 - maandag 08 maart 2021 - 11:49   quote  deeplink  
Wacht maar als we kampioen worden,dan komt de echte nr 10 boven.
Pietje
 Pietje - maandag 08 maart 2021 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik blijf vooralsnog bij mijn begin punt... cijfers zijn leuk, maar thats it :)
Maar op basis van cijfers wordt een voetballer toch afgerekend? Gisteren had hij misschien niet helemaal zijn dag, maar aan de andere kant, hij had continu twee verdedigers in zijn nek hijgen. En dan toch scoren! En als binnenkort ook nog eens zijn gezin naar Nederland komt... We gaan nog veel plezier aan hem beleven.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 maart 2021 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 14:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar op basis van cijfers wordt een voetballer toch afgerekend? Gisteren had hij misschien niet helemaal zijn dag, maar aan de andere kant, hij had continu twee verdedigers in zijn nek hijgen. En dan toch scoren! En als binnenkort ook nog eens zijn gezin naar Nederland komt... We gaan nog veel plezier aan hem beleven.
ik hoop het pietje.. heb verder niks tegen hem, maar iedereen kan zien dat die toch vrij beperkt is qua voetbal ? gelukkig zien steeds meer mensen dit en hoef je toch echt geen kenner voor te zijn... sterker nog, ik denk als je elke spits uit de ed (ok niet alle) in dit ajax zet die veel kansen creeerd de cijfers niet veel zullen verschillen
.. en al helemaal als tadic er had gestaan ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2021 door nummer10 --
Eide
 Eide - maandag 08 maart 2021 - 16:42   quote  deeplink  
13 wedstrijden, 8 goals en 6 assist. Dat zijn gemiddeldes die zelfs Tadic niet kan overleggen. Kritiek op z'n veldspel is prima en zeker op basis van de eerste helft tegen Groningen terecht, maar de man is fenomenaal productief.
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2021 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 16:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik hoop het pietje.. heb verder niks tegen hem, maar iedereen kan zien dat die toch vrij beperkt is qua voetbal ? gelukkig zien steeds meer mensen dit en hoef je toch echt geen kenner voor te zijn... sterker nog, ik denk als je elke spits uit de ed (ok niet alle) in dit ajax zet die veel kansen creeerd de cijfers niet veel zullen verschillen
.. en al helemaal als tadic er had gestaan ;)
Hoeveel zin heeft het om te zeggen..

"gelukkig zien steeds meer mensen dit"

Dat duid op het feit dat je hem ook gewoon wil zien falen man.. Hoe droevig is dat.

Toen Tadic er stond, had hij Neres van de Beek en Ziyech als aangevers, en lukte het hem niet om toen deze getallen op tafel te leggen..
Loetje
 Loetje - maandag 08 maart 2021 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel zin heeft het om te zeggen..

"gelukkig zien steeds meer mensen dit"

Dat duid op het feit dat je hem ook gewoon wil zien falen man.. Hoe droevig is dat.

Toen Tadic er stond, had hij Neres van de Beek en Ziyech als aangevers, en lukte het hem niet om toen deze getallen op tafel te leggen..
Dat dus! Het willen dat iemand faalt, kan ik echt niet hebben.

En ik herhaal nogmaals dat ik hem gister en woensdag gewoon wangedrag vond vertonen wat ten koste van hemzelf en Ajax ging.

Maar zijn stats moet je over zwijgen en duimen dat die nooit zal falen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 maart 2021 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 16:42 schreef Eide het volgende:
13 wedstrijden, 8 goals en 6 assist. Dat zijn gemiddeldes die zelfs Tadic niet kan overleggen. Kritiek op z'n veldspel is prima en zeker op basis van de eerste helft tegen Groningen terecht, maar de man is fenomenaal productief.
Ik vind het ook niet zo gek. Iedereen kent de cijfers en nu krijgen ze een opdracht, al gaat hij naar de WC je houdt zijn lul maar vast en je loopt waar hij loopt. NU gaat het lastiger worden om los te komen, maarja juist dan moet er ook meer ruimte achter hem komen. Neres kan dat als geen ander mee omgaan
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2021 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 16:42 schreef Eide het volgende:
13 wedstrijden, 8 goals en 6 assist. Dat zijn gemiddeldes die zelfs Tadic niet kan overleggen. Kritiek op z'n veldspel is prima en zeker op basis van de eerste helft tegen Groningen terecht, maar de man is fenomenaal productief.
productief heb ik ook nooit beweerd he... maar het is gewoon een spits voor nu die gewoon niet zo goed kan voetballen.. en volgens mij werd hier ook altijd beweerd dat ajax een voetballende spits nodig had, en die zie ik niet echt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2021 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel zin heeft het om te zeggen..

"gelukkig zien steeds meer mensen dit"

Dat duid op het feit dat je hem ook gewoon wil zien falen man.. Hoe droevig is dat.

Toen Tadic er stond, had hij Neres van de Beek en Ziyech als aangevers, en lukte het hem niet om toen deze getallen op tafel te leggen..
nee hoeft zeker niet te falen gezien ajax daar niks aan heeft, maar hij kan me gewoon niet overtuigen voor nu, met name omdat ik voor nu een beperkte spits zie die voor veel te veel geld is aangekocht..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 7 maart 2021, 12:15): 3 - 1









0.0095279