BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pasveer dé ideale keeper voor Ajax ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 april 2021 - 16:41   quote  deeplink  
ONANA //// HELD!!!
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De verwachtingen en niveau gaat omhoog van alle spelers, daardoor werd er ook meer verwacht van de jeugd en moesten er meer aankopen komen om aan te kunnen haken.. geldt dit dan niet voor de keeper ? Van onana naar steek of pasveer dan doe je toch echt een flinke jas uit..
Staat er dat er niet meer verwacht mag worden dan wat er stond?

E
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er dat er niet meer verwacht mag worden dan wat er stond?

E
Dat zeg ik toch.. dan voldoen steek en pasveer niet.. en behoor je geen 37 jarige en 38 jarige keepers te hebben als eerste en 2de keeper.. en ook niet als 2de en 3de keeper..daar ging het toch over of niet ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 19:45   quote  deeplink  
Wellenreuther ben ik niet kapot van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 april 2021 door Loetje --
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch.. dan voldoen steek en pasveer niet.. en behoor je geen 37 jarige en 38 jarige keepers te hebben als eerste en 2de keeper.. en ook niet als 2de en 3de keeper..daar ging het toch over of niet ?
Of ze voldoen daar gewoon wel voor. Steek heeft de afgelopen periode mij ook positief verrast en echt prima dingen laten zien.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Of ze voldoen daar gewoon wel voor. Steek heeft de afgelopen periode mij ook positief verrast en echt prima dingen laten zien.
Hoge ballen vrij onzeker.. nog steeds, ondanks zijn ervaring... En heeft natuurlijk vrij weinig te doen op goal.. zeg nergens dat het slechte keeper is natuurlijk, alles behalve... Maar geen niveau als onana en dat wil je toch nastreven of in de buurt komen als je dat niveau kwijt raakt.. en eerlijk, ik denk dat pasveer misschien nog wel beter is.. maar ook niet wat je wilt uiteindelijk..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 april 2021 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 15:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daarom zag ik Pasveer in eerste instantie ook niet zitten.
Geloof me de 1e keeper van Vitesse wilt echt geen 3e keeper worden.

Dus is het vrijwel zeker dat Ajax en Onana er niet uit komen, hij zal straks door een "grote" club gratis opgehaald worden, gaat daar een kapitaal verdienen
Ze spelen volgend jaar bijna het hele jaar zonder Onana, en Pasveer kan gewoon goed zijn zkken vullen nu. Denk dat hij het wel prima vind om zo zijn cariere af te sluiten, kan hij ook nog eens prijzen pakken op de bank zitten met de CL, wat wil je nog meer
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 april 2021 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:
Lekker man, 2 keepers van 37 en 38, dus volgend seizoen 38 en 39! Kan toch niet.. beiden gewoon niet het niveau wat je wilt als eerste keeper en qua niveau.. en ja de "jeugd" voldoet niet, en onana is een rat zo blijkt.. maar dan trek je verdorie toch een andere jongere betere keeper aan als eerste doelman..
Ik vind het prima als het een overbrugging is voor aankomende talenten. Laten we eerlijk zijn, liever iemand van 38 of 40 op doel die de ballen tegenhoudt, dan iemand van 21 die een kutbal doorlaat in de kwartfinale. Misschien over 2 jaar is hij er wel klaar voor, maar nu nog even niet. Dan is dit beleid van Ajax juist logisch. Wellicht dat Onana nog tot 2024 gaat bijtekenen, dan heb je volgens jaar Stekelenburg/Pasveer (onana geschorst) en het jaar erop Onana/Pasveer en het jaar daarop Onana/Scherpen en het jaar daarna Scherpen/? of een andere keeper

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pasveer dé ideale keeper voor Ajax ?









0.0101130