BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fredrik Aursnes topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 23 januari 2022 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2022 - 14:28 schreef ar het volgende:
Hele fijne technische speler met overzicht zonder allure.
Wat willen we nog meer.
Meer goals, en wat meer mee verdedigen.
ar
 ar - zondag 23 januari 2022 - 14:58   quote  deeplink  
Ok
Wanneer is het genoeg geile.
Of gewoon 1 mutant creëeren.
Gewoon 11 in 1.
van geil
 van geil - zondag 23 januari 2022 - 15:00   quote  deeplink  
:0 , je vraag t toch.
ar
 ar - zondag 23 januari 2022 - 15:04   quote  deeplink  
Oh ja laat maar haha
Neem maar een bossche bol
van geil
 van geil - zondag 23 januari 2022 - 15:10   quote  deeplink  
:)
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 23 januari 2022 - 15:17   quote  deeplink  
De betere Feyenoorder, bijna elke wedstrijd, samen met Trauner. Knap hoor
van geil
 van geil - donderdag 03 februari 2022 - 09:47   quote  deeplink  
Speler van de maand.
van geil
 van geil - zondag 13 februari 2022 - 21:45   quote  deeplink  
De eerst helft was echt een 1.
Dat was ongelooflijk slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2022 door van geil --
12
 12 - woensdag 16 februari 2022 - 10:48   quote  deeplink  
Aursnes wees razendsnelle contractverlenging Feyenoord af
7:48 – Feyenoord prijst zich dolgelukkig met Fredrik Aursnes en hoopte hem anderhalve maand na zijn komst al een nieuw, verbeterd contract te laten tekenen. De Noorse middenvelder maakt sinds zijn entree in de Eredivisie veel indruk, maar heeft zelf geen haast om zijn krabbel onder een nieuwe verbintenis te zetten.

Aursnes wees razendsnelle contractverlenging Feyenoord af

De 26-jarige middenvelder, die voor slechts een paar ton werd overgenomen van Molde, is een gouden greep gebleven. Aanvankelijk begon hij nog als reserve, maar al snel knokte hij zich ten faveure van aanvoerder Jens Toornstra op het basisformulier. Sindsdien is de Noorse controleur onomstreden en de meest ondergewaardeerde kracht in Rotterdam-Zuid.

Aursnes ligt nog vast tot 2024, maar Feyenoord deed al snel na zijn eerste handtekening een poging hem nog langer te strikken. Volgens Voetbal International deed de topclub hem een verbeterde aanbieding. "Maar Fredrik zei: 'Ik ben hier net, ik heb nog bijna drie jaar te gaan, waarom die haast?'", aldus zaakwaarnemer Jim Solbakken.

Feyenoord kan het volgens Solbakken beter rustiger aanpakken. "Het heeft geen zin het steeds te vragen. Als de tijd rijp is en hij heeft het nog steeds naar zijn zin, dan tekent hij gewoon. Maar wat ik wél weet, is dat hij ongelooflijk ambitieus is. 'Ik wil hier de league winnen', zei hij. Daarbij is de club nog steeds actief in Europa en hij heeft met Molde gezien hoe ver je kan komen met een goed team. Dat is wat hij wil: prijzen winnen. Met Feyenoord."

Bron: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/397601/aursnes-wees-razendsnelle-contractverlenging-feyenoord-af/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
van geil
 van geil - woensdag 16 februari 2022 - 10:54   quote  deeplink  
ik las t ja.
Zondag was hij echt dramatisch.
Hopelijk een incident.
12
 12 - woensdag 16 februari 2022 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 10:54 schreef van geil het volgende:
ik las t ja.
Zondag was hij echt dramatisch.
Hopelijk een incident.
Zal vast ook te maken hebben met dat ploegen zich instellen op Feyenoord. Op zich niet erg want ook hier leert het equipe weer van. Hoop dat die toch nog snel bij gaat tekenen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 februari 2022 - 11:33   quote  deeplink  
2e helft was Aursnes alweer stuk meer op oude niveau.
Op basis van al die prima wedstrijden echt een incident.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 februari 2022 - 11:41   quote  deeplink  
Vind t te ver gaan om te stellen omdat Aursnes slecht was heel Feyenoord slecht was zoals sommige analisten doen. Wel is t dan zo dat hij meegaat in de malaise, dus kan t zo maar zijn dat t echt gewoon een teamiets is en de spelers individueel afzonderlijk een stuk minder zijn. Met een uitzondering van bijvoorbeeld een Sini, Trauner en Bijlow.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 februari 2022 - 13:37   quote  deeplink  
Slot is gericht op collectief aan- en afjagen. Zonder een echte leider kan dat sneller leiden tot afzwakking bij 1 of 2, als het effe niet bij henzelf loopt. Kan me dan voorstellen dat dat als een domino-effect werkt.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 16 februari 2022 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 10:54 schreef van geil het volgende:
ik las t ja.
Zondag was hij echt dramatisch.
Hopelijk een incident.
Alleen eerste helft...
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 16 februari 2022 - 17:43   quote  deeplink  
Is gewoon een topvoetballer aan het worden, ondanks een mindere wedstrijd tegen rkc is iedereen bi en Feyenoord ontzettend blij met hem. Laat hem rustig wennen aan het feit dat Feyenoord langer met hem door wil. Ik hou wel van die denkwijze van Aursnes, waarom? Nu al? Pfffff. Laat mij gewoon lekker ballen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 februari 2022 - 17:46   quote  deeplink  
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst maar lange tijd volhouden
Leuv
 Leuv - maandag 21 maart 2022 - 14:27   quote  deeplink  
Is zijn contract al verlengd tot ca. 2027 ?? Wat een goede speler is dit zeg. Als we hem niet snel een waanzinnig contract aanbieden is hij aan het eind van het seizoen vertrokken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 21 maart 2022 - 15:45   quote  deeplink  
Zeker, heeft rust aan de bal, kan snel schakelen, heeft overzicht
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 maart 2022 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2022 - 10:48 schreef 12 het volgende:
Aursnes wees razendsnelle contractverlenging Feyenoord af
7:48 – Feyenoord prijst zich dolgelukkig met Fredrik Aursnes en hoopte hem anderhalve maand na zijn komst al een nieuw, verbeterd contract te laten tekenen. De Noorse middenvelder maakt sinds zijn entree in de Eredivisie veel indruk, maar heeft zelf geen haast om zijn krabbel onder een nieuwe verbintenis te zetten.

Aursnes wees razendsnelle contractverlenging Feyenoord af

De 26-jarige middenvelder, die voor slechts een paar ton werd overgenomen van Molde, is een gouden greep gebleven. Aanvankelijk begon hij nog als reserve, maar al snel knokte hij zich ten faveure van aanvoerder Jens Toornstra op het basisformulier. Sindsdien is de Noorse controleur onomstreden en de meest ondergewaardeerde kracht in Rotterdam-Zuid.

Aursnes ligt nog vast tot 2024, maar Feyenoord deed al snel na zijn eerste handtekening een poging hem nog langer te strikken. Volgens Voetbal International deed de topclub hem een verbeterde aanbieding. "Maar Fredrik zei: 'Ik ben hier net, ik heb nog bijna drie jaar te gaan, waarom die haast?'", aldus zaakwaarnemer Jim Solbakken.

Feyenoord kan het volgens Solbakken beter rustiger aanpakken. "Het heeft geen zin het steeds te vragen. Als de tijd rijp is en hij heeft het nog steeds naar zijn zin, dan tekent hij gewoon. Maar wat ik wél weet, is dat hij ongelooflijk ambitieus is. 'Ik wil hier de league winnen', zei hij. Daarbij is de club nog steeds actief in Europa en hij heeft met Molde gezien hoe ver je kan komen met een goed team. Dat is wat hij wil: prijzen winnen. Met Feyenoord."

Bron: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/397601/aursnes-wees-razendsnelle-contractverlenging-feyenoord-af/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
.
ar
 ar - zondag 03 april 2022 - 12:24   quote  deeplink  
Voetbalt zich makkelijk uit de drukte.. echt knap
Goede voetballer
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2022 - 12:41   quote  deeplink  
Ja, met Trauner sterkhouder.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 april 2022 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2022 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:
Ja, met Trauner sterkhouder.
Ja, zij dragen echt het elftal....Ik snap niet zo goed dat je weinig hoort over interesse voor Trauner. Ik vind het een geweldenaar. We hebben sinds mensenheugenis niet meer zo'n goede CV gehad bij Feijenoord.
van geil
 van geil - zondag 03 april 2022 - 18:07   quote  deeplink  
Trauner wel, Aurnes niet, die had echt een paar hele slechte wedstrijden op rij vind ik.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 april 2022 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2022 - 18:07 schreef van geil het volgende:
Trauner wel, Aurnes niet, die had echt een paar hele slechte wedstrijden op rij vind ik.
Erg overdreven...zijn slechtste wedstrijden waren altijd nog veel beter dan de beste wedstrijden van bijvoorbeeld Fer. We zijn er behoorlijk op vooruit gegaan met hem.
van geil
 van geil - zondag 03 april 2022 - 18:26   quote  deeplink  
Dat zijn we wel eens, maar sterkhouder , nee, Toornstra nog meer.
Maar de echte sterkhouders vind ik,
Bijlow , Trauner en Sini.
Dat zijn er eigenlijk een paar te weinig voor stabiliteit.
van geil
 van geil - zondag 10 april 2022 - 20:11   quote  deeplink  
Vond m weer tegenvallen
MMM
 MMM - zondag 10 april 2022 - 20:41   quote  deeplink  
Slordig idd
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 april 2022 - 11:12   quote  deeplink  
Vond hem prima
van geil
 van geil - zondag 08 mei 2022 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 20:11 schreef van geil het volgende:
Vond m weer tegenvallen
En weer
CobusIII
 CobusIII - maandag 09 mei 2022 - 08:22   quote  deeplink  
prima 2e helft...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 mei 2022 - 19:13   quote  deeplink  
Absoluut.
van geil
 van geil - donderdag 12 mei 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Volgens mij in elke cijferlijst onvoldoende.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 22:53 schreef van geil het volgende:
Volgens mij in elke cijferlijst onvoldoende.
Beste verdedigende middenvelder die we de afgelopen 7 jaar hebben gehad
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 mei 2022 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:08 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Beste verdedigende middenvelder die we de afgelopen 7 jaar hebben gehad
Beter dan El Ahmadi?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 mei 2022 - 18:23   quote  deeplink  
Cijferlijsten worden erbij gehaald als het uitkomt.
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:08 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Beste verdedigende middenvelder die we de afgelopen 7 jaar hebben gehad
En dan kun je geen slechte wedstrijd spelen dus.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2022 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 18:25 schreef van geil het volgende:

[..]

En dan kun je geen slechte wedstrijd spelen dus.
nee, maar ik bespeur dat je Aursnes al een tijdje aan het zoeken bent. Hij speelde een slechte eerste helft (het hele elftal) en de tweede helft was een stuk beter.
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 18:32 schreef CobusIII het volgende:

[..]

nee, maar ik bespeur dat je Aursnes al een tijdje aan het zoeken bent. Hij speelde een slechte eerste helft (het hele elftal) en de tweede helft was een stuk beter.
Ik vind m na de winterstop regelmatig slecht spelen.
Net als Pedersen.
Waarschijnlijk begrijpelijk, maar wel waar in mijn ogen.
Voor de winterstop beide top.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2022 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 18:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik vind m na de winterstop regelmatig slecht spelen.
Net als Pedersen.
Waarschijnlijk begrijpelijk, maar wel waar in mijn ogen.
Voor de winterstop beide top.
pedersen is een blind paard (en heeft een matige basistechniek), met als wapen zijn snelheid en uithoudingsvermogen. Dat kan af en toe goed uitpakken en handig zijn voor de counter. Aursnes vind ik een ander verhaal. Het middenveld is complex omdat Kokcu vaak naar voren speelt en Aursnes daardoor meer ruimte moet afdekken/belopen. Dat gaat in de onderlinge afstemming niet altijd even goed. Maar Aursnes ziet het spelletje wel en heeft een goede basistechniek. hij zorgt er voor dat we meer pressie kunnen spelen. volgens mij hebben we er 5 ton voor betaald of zo. Ik ben blij met hem.
ar
 ar - zaterdag 14 mei 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 13:09 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Beter dan El Ahmadi?
Hell no
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 14 mei 2022 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 13:09 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Beter dan El Ahmadi?
aan de bal zeker....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juni 2022 - 13:39   quote  deeplink  
Fredrik Aursnes mag zich gaan opmaken voor zijn basisdebuut voor Noorwegen, dat meldt de Noorse journalist Arilas Ould-Saada op Twitter. Bondscoach Ståle Solbakken voert diverse wijzigingen door aan de opstelling en de middenvelder van Feyenoord is er daar een van.

Noorwegen trapt vanavond om 20:45 uur af tegen Servië voor de Nations League. De journalist verwacht verder dat ook Marcus Holmgren Pedersen in de basis gaat starten.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 02 juni 2022 - 17:06   quote  deeplink  
centjes
MightyAce
 MightyAce - donderdag 02 juni 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Uitbetalen
van geil
 van geil - zondag 05 juni 2022 - 11:13   quote  deeplink  
Cashen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 juli 2022 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 11:13 schreef van geil het volgende:
Cashen
Fredrik Aursnes lijkt Feyenoord te gaan verlaten. De 26-jarige Noor heeft een persoonlijk akkoord bereikt met SL Benfica over een meerjarig contract.

Dat meldt transferexpert Fabrizio Romano. SL Benfica bereidt momenteel een bod voor op Aursnes. De verwachting is dat de Portugezen en Feyenoord er uit gaan komen. Er wordt gesproken over een bedrag van vijftien miljoen euro exclusief bonussen.

Trainer Arne Slot liet afgelopen week al doorschemeren rekening te houden met nog een vertrek van een basisspeler. Aursnes is dus de volgende speler die verkocht lijkt te gaan worden. De middenvelder kwam afgelopen seizoen voor vier ton over van Molde FK en heeft nog een contract tot medio 2024 in De Kuip.

Feyenoord verkocht eerder al Luis Sinisterra en Tyrell Malacia voor miljoenenbedragen. Wanneer de Rotterdammers en Benfica een definitief akkoord weten te bereiken, komen de totale inkomsten op ongeveer 62 miljoen euro en dat is een absoluut record. Nooit eerder wisten de Rotterdammers in één transferperiode zoveel geld te genereren door de verkoop van spelers.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 juli 2022 - 16:30   quote  deeplink  
Tyfusjoch dat het is..
MMM
 MMM - donderdag 21 juli 2022 - 16:40   quote  deeplink  
Dit kan weleens het grootste verlies worden qua elftal. Stille kracht.

15 miljoen vind ik matig.
Zoon van Geile (g-ch
 Zoon van Geile (g-ch - donderdag 21 juli 2022 - 16:43   quote  deeplink  
Jaren niks meer gepost en enkel genoten van jullie reacties. Wat een dwaas beleid mochten we onze beste speler laten gaan, voor welk bedrag dan ook op dit moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fredrik Aursnes topic









0.0088710