BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fredrik Aursnes topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
neliz
 neliz - dinsdag 16 augustus 2022 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2022 - 09:53 schreef Stylzz het volgende:
Ik zou een talent halen. Aursnes is op te vangen met wat we al hebben.
Mannsverk wordt genoemd. Ik zou t in die categorie zoeken.
Hier ben ik het ook mee eens, met Szymanski, Kokcu en Timber in de as hebben wij capabele spelers en dan kun je weer een jonge scandinaviër brengen die elke week een half uurtje mag draven als je koek op is bij de tegenstander.
ar
 ar - dinsdag 16 augustus 2022 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 22:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Had niets met moe zijn te maken, maar met snel spelen en. Diepte zoeken.
Er veranderde meteen veel op t middenveld qua dynamiek.
Ben erg benieuwd naar middenveld met Kökcü en Szymanski.

Wie er dan nog bij staat maakt niet veel uit denk ik. Timber of Aursnes
Kökcu, Timber en Szymanski op het midden.. .. dat ruikt naar kwaliteit
ar
 ar - dinsdag 16 augustus 2022 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2022 - 10:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Liever Mannsverk halen dan Zerrouki.
Eens.
Totaal geen affiniteit met Zerrouki.
Is veel te iel, en veel te duur.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2022 - 19:24   quote  deeplink  
Cashen
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 16 augustus 2022 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2022 - 10:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Liever Mannsverk halen dan Zerrouki.
eens
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 16 augustus 2022 - 21:47   quote  deeplink  
mooi bedrag , als ze allemaal zo snel dat rendement halen zijn we zo weer boven jan ....
Leuv
 Leuv - dinsdag 16 augustus 2022 - 21:54   quote  deeplink  
Gewoon nog een jaar binnen houden. Hij heeft tot 2024 een contract, en heeft dit met vol verstand getekend, dus dan vang je volgend jaar maar iets minder, dan zijn Hartjes en Dermane ook een jaar verder.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 augustus 2022 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2022 - 21:47 schreef kriebel70 het volgende:
mooi bedrag , als ze allemaal zo snel dat rendement halen zijn we zo weer boven jan ....
Belachelijk laag bedrag voor een sterkhouder met nog 2 jarig contract. Aanschafprijs is niet relevant.
Als ik een schilderijtje op de rommelmarkt koop voor 10 euro en het blijkt achteraf een Rembrandt te zijn, verkoop ik die ook niet voor 100 euro en ga dan zeggen: "heb ik toch ff mooi winst gemaakt!"
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2022 - 16:26   quote  deeplink  
Alleen een Rembrandt blijft stijgen in waarde/
Aursnes zal dalen.

Cashen
Leuv
 Leuv - woensdag 17 augustus 2022 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 16:18 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Belachelijk laag bedrag voor een sterkhouder met nog 2 jarig contract. Aanschafprijs is niet relevant.
Als ik een schilderijtje op de rommelmarkt koop voor 10 euro en het blijkt achteraf een Rembrandt te zijn, verkoop ik die ook niet voor 100 euro en ga dan zeggen: "heb ik toch ff mooi winst gemaakt!"
Volledig mee eens. We hoeven niet te verkopen en kunnen dus ervoor vragen wat we willen. Ik vind hem echt zeer onderschat en een topspeler. Voor minder dan 30M€ niet verkopen.
VVout
 VVout - woensdag 17 augustus 2022 - 17:15   quote  deeplink  
Blijf wel twijfelen hoor, Jorgensen hadden wel toen ook moeten verkopen bv. Waar het heen gaat met Aursnes tsja, kan ook zo maar een top seizoen geweest zijn en vanaf hier afzakken.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 augustus 2022 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 17:15 schreef VVout het volgende:
Blijf wel twijfelen hoor, Jorgensen hadden wel toen ook moeten verkopen bv. Waar het heen gaat met Aursnes tsja, kan ook zo maar een top seizoen geweest zijn en vanaf hier afzakken.
met jorgensen hadden we het bedrag hard nodig, nu ligt het anders. Daarnaast is het beslissing geweest dat ook gewoon verdedigbaar was, maar heeft verkeerd uitgepakt.
VVout
 VVout - woensdag 17 augustus 2022 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 17:20 schreef CobusIII het volgende:

[..]

met jorgensen hadden we het bedrag hard nodig, nu ligt het anders. Daarnaast is het beslissing geweest dat ook gewoon verdedigbaar was, maar heeft verkeerd uitgepakt.
Dat wel, maar een gedemotiveerde Aursnes zit je ook niet op de wachten omdat hij een overstap naar het zonovergoten Portugal wel zag zitten. Hink daar wel op wat gedachtes, kan wat kanten op.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 augustus 2022 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 17:23 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat wel, maar een gedemotiveerde Aursnes zit je ook niet op de wachten omdat hij een overstap naar het zonovergoten Portugal wel zag zitten. Hink daar wel op wat gedachtes, kan wat kanten op.
Tuurlijk, speelt allemaal mee.
van geil
 van geil - woensdag 17 augustus 2022 - 18:15   quote  deeplink  
Is het geld al binnen?
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 augustus 2022 - 18:17   quote  deeplink  
nee, de fooi is nog niet binnen..
van geil
 van geil - woensdag 17 augustus 2022 - 18:25   quote  deeplink  
bedrag al bekend dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2022 - 18:31   quote  deeplink  
Sowieso dikke winst
van geil
 van geil - woensdag 17 augustus 2022 - 18:34   quote  deeplink  
Ik vind alles boven de 10 in deze de JACKPOT
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 augustus 2022 - 18:38   quote  deeplink  
Alles onder de 17M is een SCHANDE.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2022 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2022 - 18:34 schreef van geil het volgende:
Ik vind alles boven de 10 in deze de JACKPOT
Rond de 15 ex bonussen is briljant
van geil
 van geil - woensdag 17 augustus 2022 - 18:50   quote  deeplink  
Eens hoor.
Voor deze Noorse Clasie
ar
 ar - woensdag 17 augustus 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Mega deal.
Chapeau Feyenoord
Leuv
 Leuv - donderdag 18 augustus 2022 - 08:57   quote  deeplink  
Ik ga in deze volledige met Cobus mee. Hij heeft nog een 2-jarig contract dus ik zou hem op dit moment niet verkopen. Als Benfica hem dan toch zo graag wil hebben dan mag het het transferrecord verbroken worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 augustus 2022 - 09:41   quote  deeplink  
Vanuit een supporter gedachte, ja logisch. Maar dat houdt geen stand. Als de speler echt wil veegt een arbitragezaak dat zo van tafel:
Twee jaar contract nu, met een gemiddeld salaris, UEFA League en de eredivisie.
Naar:
Vier jaar contract, meer dan bovengemiddeld salaris, Champions League en Portugal.
Daarnaast gaat zijn aankoopbedrag 33x over de kop.

Helaas.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 augustus 2022 - 09:47   quote  deeplink  
Ben bang dat het toch gaat gebeuren
kriebel70
 kriebel70 - donderdag 18 augustus 2022 - 09:55   quote  deeplink  
het is een mooi bedrag , op naar de volgende ..
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 18 augustus 2022 - 10:11   quote  deeplink  
Zoals Stylzz het aangeeft werkt de markt.
Binnen 1 jaar zoveel verdienen op 1 speler, ik zeg doen en op naar de volgende stap in het proces wat Feyenoord ondergaat!
Leuv
 Leuv - donderdag 18 augustus 2022 - 11:37   quote  deeplink  
Zo werkt de markt dus niet.
Een contract kan alleen eenzijdig worden opgezegd wanneer er sprake is van just cause dan wel een sporting just cause situatie.
Ik dit geval waarbij Aurnses volledig gedragen wordt binnen de hele club en gewoon zijn wedstrijden speelt en niet op de bank terecht komt en het salaris tijdig betaald krijgt is er geen sprake hiervan.
Tuurlijk kan Aursnes gaan lopen muiten maar daar lijkt hij mij niet het type speler voor.
Het contract zal dan ook gewoon gerespecteerd moeten worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2022 door Leuv --
Nick4F
 Nick4F - donderdag 18 augustus 2022 - 12:09   quote  deeplink  
Wat mij betreft is er genoeg verkocht, en staat er een heel brede, maar vooral jonge en talentvolle selectie. Ik ben ervan overtuigd dat met Aursnes en Kökcü het systeem veel eerder gaat lopen. Beiden dicht ik de kwaliteiten toe om de top te halen. Als er nog geld is zonder nog iemand te moeten verkopen, dan zou de club wat mij betreft, die centen in nieuwe topcontracten voor beide spelers mogen stoppen. Dus op alle mogelijke manieren proberen beide spelers voor minstens 3 jaar te binden: voor mijn part tekengeld bovenop een Bergmuis-salaris. Aursnes en Kökcü waren afgelopen zaterdag meteen de beste spelers op het veld. Die worden alleen nog maar beter, - dus zijn een extra investering meer dan waard. Ik hoop dat Slot dit er door kan drukken, want dat gaf hij zelf aan in interviews.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 18 augustus 2022 - 12:22   quote  deeplink  
Ja, ik weet dat Aursnes niet bij wilde tekenen. Daarom moet je aangeven dat de club serieus met hem wil onderhandelen over een nieuw 3 jarig contract. Uitgangspunt moet dan zijn om tot een contract te komen waarmee beiden tevreden zijn. Berghuis zou hier 2 mlj. per jaar verdienen? Dan moet je toch in de buurt kunnen komen van een Benfica salaris? We hebben dit jaar een begroting van 80 miljoen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2022 door Nick4F --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 augustus 2022 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2022 - 11:37 schreef Leuv het volgende:
Zo werkt de markt dus niet.
Een contract kan alleen eenzijdig worden opgezegd wanneer er sprake is van just cause dan wel een sporting just cause situatie.
Ik dit geval waarbij Aurnses volledig gedragen wordt binnen de hele club en gewoon zijn wedstrijden speelt en niet op de bank terecht komt en het salaris tijdig betaald krijgt is er geen sprake hiervan.
Tuurlijk kan Aursnes gaan lopen muiten maar daar lijkt hij mij niet het type speler voor.
Het contract zal dan ook gewoon gerespecteerd moeten worden.
Gedeeltelijk klopt t wat je zegt.
Alleen kunnen er in dit geval voldoende punten aangevoerd worden waarmee een arbitragezaak door Aursnes gewonnen kan worden.
Probleem is sowieso dat hij al wil en de relatie verstoord gaat worden. Dat levert alleen verliezers op.

Daarnaast. We hebben t over Aursnes. 15 miljoen en dan zwaai ik m heel hard uit
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 18 augustus 2022 - 14:14   quote  deeplink  
Het is vandaag alweer donderdag dus Aursnes speelt in het weekend gewoon voor Feyenoord.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 18 augustus 2022 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2022 - 14:14 schreef Nibke 7 het volgende:
Het is vandaag alweer donderdag dus Aursnes speelt in het weekend gewoon voor Feyenoord.
En dat begrijp ik dan niet. Als men dan toch afscheid neemt van Aursners, waarom dan nog opstellen? je zou dan zeggen dat zijn vervangers zoveel mogelijk speelminuten moeten krijgen om automatismen te creëren.
Kokcu, Sebastiaan en timber (en later eventueel andere aangetrokken middenvelders). De komende wedstrijden zijn geen moeilijke tegenstanders. Dan heb je in de EL een beter ingespeeld team (Aursners is dan immers al vertrokken).
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 18 augustus 2022 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2022 - 15:46 schreef CobusIII het volgende:

[..]

En dat begrijp ik dan niet. Als men dan toch afscheid neemt van Aursners, waarom dan nog opstellen? je zou dan zeggen dat zijn vervangers zoveel mogelijk speelminuten moeten krijgen om automatismen te creëren.
Kokcu, Sebastiaan en timber (en later eventueel andere aangetrokken middenvelders). De komende wedstrijden zijn geen moeilijke tegenstanders. Dan heb je in de EL een beter ingespeeld team (Aursners is dan immers al vertrokken).
Vorige week dacht Slot er nog niet zo over en vanaf donderdag gaat de focus weer op de wedstrijd van het weekend, het zal mij dus benieuwen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 augustus 2022 - 16:55   quote  deeplink  
Benfica komt dus nog niet over de brug en dus is Aursnes Feyenoorder.
Waarschijnlijk ook zelf aangegeven dat ie niet per se weg wil denk ik dan.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 18 augustus 2022 - 17:59   quote  deeplink  
In de praktijk werkt de markt dus vaak wel zo, een club als Feyenoord, in haar fragiele financiële positie, gaat een Aursnes echt niet nog een jaar langer houden met het zelfde contract, als ze €15.000.000,00 kunnen beuren. Feyenoord wordt door zo'n verkoop financieel zoveel sterker, dat heeft een enorme invloed op Feyenoord breed.
Zoals Slot ook al aangaf, jonge (top)talenten moeten we gaan aantrekken om zo onze jeugd te versterken, met weer als gevolg dat Feyenoord steeds minder hoeft te kopen, dat kan Feyenoord o.a. met dat geld. Het is investeren in voor nu eerst de komende 4 á 5 seizoenen.
Ik ben wel erg benieuwd wat er uiteindelijk met Aursnes gaat gebeuren deze transferperiode, gaat er wel wat gebeuren? Voor Feyenoord is het te hopen en ik hoop mee.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 augustus 2022 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2022 - 16:55 schreef Stylzz het volgende:
Benfica komt dus nog niet over de brug en dus is Aursnes Feyenoorder.
Waarschijnlijk ook zelf aangegeven dat ie niet per se weg wil denk ik dan.
Zou je denken, want er zijn ook geen signalen van een impasse.
Of Benfica wacht tot er geld binnen loopt als CL tegen Kyiv a.s. week wordt behaald?
Sportieg en financieel gezien ook voor Aursnes zelf ineens interessanter.
van geil
 van geil - donderdag 18 augustus 2022 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2022 - 21:31 schreef van geil het volgende:
Fabrizio Romano
Deal is rond Benfica moet nog een middenvelder kwijt om te kunnen betalen..
...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 augustus 2022 - 10:36   quote  deeplink  
Het hoeft niet lang meer te duren tot we Fredrik Aursnes in een Benfica shirt gaan zien. Eerder trok een Portugese delegatie in Rotterdam de Noors-international al over de streep. Momenteel worden de laatste formaliteiten voor een deal tussen Feyenoord en Benfica afgewikkeld.

Aursnes zal waarschijnlijk zondag (16:45) tegen RKC Waalwijk zijn laatste minuten voor Feyenoord gaan maken, waar de deal volgende week afgerond kan worden.

Feyenoord zal op zoek gaan naar vervanging voor Aursnes. Gisteren werd bekend dat FC Twente te hoog in de boom bleef zitten voor Ramiz Zerrouki. Mocht dat zo blijven, is de Algerijns international definitief géén optie voor Feyenoord. Eerder viel de naam van Sivert Mannsverk; die naam valt nu opnieuw in het Maasgebouw. Toch lijkt hoofdtrainer Arne Slot voorkeur te hebben voor een optie met wat meer ervaring.

Het is afwachten op welke naam het uit zal gaan draaien, maar de deal van Aursnes naar Benfica is een kwestie van dagen - wellicht uren.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 20 augustus 2022 - 10:44   quote  deeplink  
1908 meldt het nu ook inderdaad. Persoonlijk hoop ik dan dan we morgen zonder Aursnes beginnen, wij moeten ook door.
Benieuwd wiede vervanger dan zal worden...
yoghurt17
 yoghurt17 - zaterdag 20 augustus 2022 - 12:33   quote  deeplink  
Hoop op een ervaren vervanger met wat Eredivisie ervaring. Als je het mij vraagt is dat het enige wat er nu ontbreekt in het team. Wellicht Gudelj?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 augustus 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Hahahahaha Gudelj
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:01   quote  deeplink  
Je wilt er niet op achteruit gaan. ik ben benieuwd wie ze op de lijst hebben staan nu Zerrouki het ws niet gaat worden. Mannsverk is een optie voor de toekomst, die zal er niet meteen staan.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:02   quote  deeplink  
Toch nog best lastig n goeie vervanger, t liefst bij ongeveer gelijkwaardige speler nederlander,zou dan iig poging wagen voor branco vd boomen, doet t echt prima toulouse, net iets te duur denk ik
van geil
 van geil - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:06   quote  deeplink  
Per direct uit de selectie zetten
yoghurt17
 yoghurt17 - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:
Hahahahaha Gudelj
Is een leider. Die heeft feyenoord nu niet. Leuk alle nieuwe spelers, maar er heeft er geen ervaring in de eredivisie. Wat we missen is een ervaren speler die de lijnen uit gaat zetten. Zeker als Aursnes weg gaat. Zerrouki zou wat dat betreft een lachertje zijn. Gaat compleet mislukken..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:26   quote  deeplink  
Gudelj is gewoon niet goed genoeg
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:30   quote  deeplink  
Dat wordt een nieuw Diemertje..
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:37   quote  deeplink  
intussen meer dan 5 jaar geleden ofso had ik het wel toegejuicht hij kwam, was wel n echte feyenoord speler vond ik, nu geen doorverkoop waarde meer, maar denk hij t op zeker goed kan invullen eerlijk gezegd, speelt regelmatig bij sevilla hoor, dus 2-3 klasse beter dan diemers

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fredrik Aursnes topic









0.0131011