BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zaterdag 14 augustus 2021, 21:00); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 14 augustus 2021 - 22:40   quote  deeplink  
Echt schandalig dat labyad die vrije trap mag nemen boven berghuis.

Berghuis is een betere vrije trappen nemer en is basis speler.

Echt onbegrijpelijk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 14 augustus 2021 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 22:36 schreef remco k het volgende:
Neres valt echt niet mee in z’n invalbeurt. Berghuis valt ook niet mee en Haller doet voetballend meer goed dan anders maar is nevel te weinig op de juiste plek om af te maken. Deze voorhoede op deze manier is het echt niet.

Klaassen aan de bal ook hee matig.
In zijn geheel gezien over de tweede helft vind ik toch al dat we niet lekker lopen.
Teveel fouten en minder goed samenspel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 augustus 2021 - 22:44   quote  deeplink  
Voor mij is het mooi geweest vandaag, tijd om me weer bezig te houden met de realiteit de dag vandaag.

20 minuten fenomenaal, erna 70 minuten echt dramatisch en sloeg helemaal nergens meer op. Verder weinig over te zeggen.

En Haller nooit meer opstellen. Opbokken met die lapzwans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 augustus 2021 door Loetje --
Eide
 Eide - zaterdag 14 augustus 2021 - 22:49   quote  deeplink  
Nou, ik heb 5-0 genoteerd. Het zal wel de laatste minuten.
remco k
 remco k - zaterdag 14 augustus 2021 - 22:54   quote  deeplink  
Ik ben hier eigenlijk wel blij mee. Het beste voetbal speel je niet aan het begin van de competitie. Dat moet er weer in groeien en in slijpen.

Die eerste twintig minuten zien we bij Ajax niet zo vaak, dat was zo verschrikkelijk goed. Daarna speelt Ajax eigenlijk die wedstrijd 70 minuten gewoon uit zonder iets weg te geven. Eigenlijk moet je die tussenstand dan gewoon verder uitbouwen.

Maar 5-0 winnen in je eerste wedstrijd van het seizoen en heel veel verbeterpunten zien met z’n allen. Volgens mij moet je dan alleen maar blij zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 augustus 2021 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Ik ben hier eigenlijk wel blij mee. Het beste voetbal speel je niet aan het begin van de competitie. Dat moet er weer in groeien en in slijpen.

Die eerste twintig minuten zien we bij Ajax niet zo vaak, dat was zo verschrikkelijk goed. Daarna speelt Ajax eigenlijk die wedstrijd 70 minuten gewoon uit zonder iets weg te geven. Eigenlijk moet je die tussenstand dan gewoon verder uitbouwen.

Maar 5-0 winnen in je eerste wedstrijd van het seizoen en heel veel verbeterpunten zien met z’n allen. Volgens mij moet je dan alleen maar blij zijn.
Helemaal mee eens, gelukkig hebben we nog verbeterpunten
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 22:44 schreef Loetje het volgende:
Voor mij is het mooi geweest vandaag, tijd om me weer bezig te houden met de realiteit de dag vandaag.

20 minuten fenomenaal, erna 70 minuten echt dramatisch en sloeg helemaal nergens meer op. Verder weinig over te zeggen.

En Haller nooit meer opstellen. Opbokken met die lapzwans
Weinig aan toe te voegen... 1 goal, en nog een slechte ook, maar die telt ook.. dat was het dan ook wel..
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Ik ben hier eigenlijk wel blij mee. Het beste voetbal speel je niet aan het begin van de competitie. Dat moet er weer in groeien en in slijpen.

Die eerste twintig minuten zien we bij Ajax niet zo vaak, dat was zo verschrikkelijk goed. Daarna speelt Ajax eigenlijk die wedstrijd 70 minuten gewoon uit zonder iets weg te geven. Eigenlijk moet je die tussenstand dan gewoon verder uitbouwen.

Maar 5-0 winnen in je eerste wedstrijd van het seizoen en heel veel verbeterpunten zien met z’n allen. Volgens mij moet je dan alleen maar blij zijn.
We hebben over een nec hé... Met 8 debutanten meende ik in de eredivisie.. en ja, de eerste 20 min waren goed, maar hadden we minder mogen verwachten hier tegen als regerend kampioen en een selectie die 100 procent intact is gebleven?
Eide
 Eide - zondag 15 augustus 2021 - 09:13   quote  deeplink  
Ik heb een Ajax gezien met een hele solide basis. Toen Ajax goed speelde, speelde het heel goed. Dat Ajax hebben we ook tegen PSV wel gezien. Wat opviel is dat Ajax uiterst slordig omsprong met de kansen maar voetballend een heel hoog niveau haalde.

Nu hoeft Ajax van mij zo'n tegenstander echt niet met 15-0 op te rollen, maar als je na 20 minuten op 4-0 staat moet je toch echt wel op 6 of 7 goals eindigen. Daarmee sla je meteen een gat in de Eredivisie en toon je de concurrentie dat ze geen steken kunnen laten vallen. Dat signaal vergeet Ajax nu af te geven.

Ik heb dus best weer veel goede aanknopingspunten gezien, maar ik vind wel dat Ajax hier wat steekjes heeft laten vallen die je niet moet willen laten vallen.
AkaS
 AkaS - zondag 15 augustus 2021 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 22:40 schreef remco k het volgende:
Echt schandalig dat labyad die vrije trap mag nemen boven berghuis.

Berghuis is een betere vrije trappen nemer en is basis speler.

Echt onbegrijpelijk.
Helemaal eens, was ook mijn gedachte.
AkaS
 AkaS - zondag 15 augustus 2021 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 22:44 schreef Loetje het volgende:
Voor mij is het mooi geweest vandaag, tijd om me weer bezig te houden met de realiteit de dag vandaag.

20 minuten fenomenaal, erna 70 minuten echt dramatisch en sloeg helemaal nergens meer op. Verder weinig over te zeggen.

En Haller nooit meer opstellen. Opbokken met die lapzwans
Yep, zullen de statistieken wel weer aangeven dat hij gescoord heeft. Maar voor mij springt in het oog wat hij niet scoorde.

Ik hoop dat hij heel snel de beoogde transformatie gaat maken en we gaan zien waarom er zoveel geld voor betaald is.
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2021 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 01:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Weinig aan toe te voegen... 1 goal, en nog een slechte ook, maar die telt ook.. dat was het dan ook wel..
Hoezo nou toch weer een slechte goal. Hij verlengt die bal prima in de verre hoek zonder hem fantastisch te raken. Maar hoezo is dat dan een slechte goal?

Jij wil hem ook gewoon zien falen, je hoopt erop en dat heb je veel liever dan dat hij wel succesvol is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 augustus 2021 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo nou toch weer een slechte goal. Hij verlengt die bal prima in de verre hoek zonder hem fantastisch te raken. Maar hoezo is dat dan een slechte goal?

Jij wil hem ook gewoon zien falen, je hoopt erop en dat heb je veel liever dan dat hij wel succesvol is.
Iedereen ziet wel dat het nog niet top is en voor 25 miljoen zijn de verwachtingen hoog.
Qua cijfers niks mis mee maar het mag allemaal wel iets soepeler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 augustus 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 09:13 schreef Eide het volgende:
Ik heb een Ajax gezien met een hele solide basis. Toen Ajax goed speelde, speelde het heel goed. Dat Ajax hebben we ook tegen PSV wel gezien. Wat opviel is dat Ajax uiterst slordig omsprong met de kansen maar voetballend een heel hoog niveau haalde.

Nu hoeft Ajax van mij zo'n tegenstander echt niet met 15-0 op te rollen, maar als je na 20 minuten op 4-0 staat moet je toch echt wel op 6 of 7 goals eindigen. Daarmee sla je meteen een gat in de Eredivisie en toon je de concurrentie dat ze geen steken kunnen laten vallen. Dat signaal vergeet Ajax nu af te geven.

Ik heb dus best weer veel goede aanknopingspunten gezien, maar ik vind wel dat Ajax hier wat steekjes heeft laten vallen die je niet moet willen laten vallen.
Je hebt gelijk, ik vind het spel nu al van grote klasse, ten Hag heeft het goed op de rit.
Hij was later ook positief gestemd maar ook kritisch met name op de 2e helft toen het tempo naar beneden ging.

Maar ach komt wel, ze zijn eigenlijk nog in aanloop..
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2021 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 11:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Iedereen ziet wel dat het nog niet top is en voor 25 miljoen zijn de verwachtingen hoog.
Qua cijfers niks mis mee maar het mag allemaal wel iets soepeler.
Natuurlijk moet het beter.

Maar als hij dit iedere pot doet. Maakt hij er gewoon 30 hè. Weke speler maakte er voor het laatst dertig bij Ajax?
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2021 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 11:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik vind het spel nu al van grote klasse, ten Hag heeft het goed op de rit.
Hij was later ook positief gestemd maar ook kritisch met name op de 2e helft toen het tempo naar beneden ging.

Maar ach komt wel, ze zijn eigenlijk nog in aanloop..
Juist alleen maar prettig.

Je moet nu nog niet op je top zitten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 augustus 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist alleen maar prettig.

Je moet nu nog niet op je top zitten.
Juist
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo nou toch weer een slechte goal. Hij verlengt die bal prima in de verre hoek zonder hem fantastisch te raken. Maar hoezo is dat dan een slechte goal?

Jij wil hem ook gewoon zien falen, je hoopt erop en dat heb je veel liever dan dat hij wel succesvol is.
Naaah heb liever een succesvolle spits.. helaas is het dat nog niet.. en onder raakt de bal verkeerd en rolt zoon beetje in het doel.. een beetje keeper had hem met gemak gepakt, daarbij voor de rest enkel sjokken in het veld en werkelijk niks toevoegen.. en nogmaals Remco ik hoop dat die mijn ongelijk bewijst, alleen niks wijst er nog op..
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk moet het beter.

Maar als hij dit iedere pot doet. Maakt hij er gewoon 30 hè. Weke speler maakte er voor het laatst dertig bij Ajax?
30 goals en voor de rest word het spel er niet beter van.. heb ik liever een spits die er 15 maakt maar de mensen in het veld beter laat voetballen en niet zoveel bal verlies heeft
Pietje
 Pietje - zondag 15 augustus 2021 - 15:00   quote  deeplink  
Wat een rare opvatting houd jij erop na. Liever een spits die 15 doelpunten maakt, dan een spits die er 30 maakt. Een spits wordt er met name op afgerekend dat hij moet scoren. Hoe? Dat maakt niet uit, als hij maar scoort! De Duitse spits, Gerd Müller, die vandaag op 75-jarige leeftijd is overleden, stond vooral bekend om zijn frommelgoals. Maar hij werd terecht op handen gedragen.
Laat Haller maar lekker lelijke frommelgoals maken hoor. Hoe meer hoe beter. Bovendien vond ik zijn goal gisteren niet lelijk. Hij deed het bewust.
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2021 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Naaah heb liever een succesvolle spits.. helaas is het dat nog niet.. en onder raakt de bal verkeerd en rolt zoon beetje in het doel.. een beetje keeper had hem met gemak gepakt, daarbij voor de rest enkel sjokken in het veld en werkelijk niks toevoegen.. en nogmaals Remco ik hoop dat die mijn ongelijk bewijst, alleen niks wijst er nog op..
Die bal zat gewoon in de hoek man en had vrijwel geen keeper gepakt.

Maar goed. Al maakt hij 100 goals dit seizoen zal je dat nog niet toegeven.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 15:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Die bal zat gewoon in de hoek man en had vrijwel geen keeper gepakt.

Maar goed. Al maakt hij 100 goals dit seizoen zal je dat nog niet toegeven.
Komaan gast die rolde erin hahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 15:00 schreef Pietje het volgende:
Wat een rare opvatting houd jij erop na. Liever een spits die 15 doelpunten maakt, dan een spits die er 30 maakt. Een spits wordt er met name op afgerekend dat hij moet scoren. Hoe? Dat maakt niet uit, als hij maar scoort! De Duitse spits, Gerd Müller, die vandaag op 75-jarige leeftijd is overleden, stond vooral bekend om zijn frommelgoals. Maar hij werd terecht op handen gedragen.
Laat Haller maar lekker lelijke frommelgoals maken hoor. Hoe meer hoe beter. Bovendien vond ik zijn goal gisteren niet lelijk. Hij deed het bewust.
Als het team daar beter doorspeelt en die leggen er daardoor meer in dan de spits zelf waarbij je dus een hoger doelsaldo hebt in totaal, wat is daar gek aan? Daarbij als je een spits hebt die ook meedoet in het spel en minder balverlies hebt is dit ook makkelijker voetballen voor de rest.. dus nee niks geks aan... En deed het bewust, toch nog ff keer nakijken pietje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 augustus 2021 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk moet het beter.

Maar als hij dit iedere pot doet. Maakt hij er gewoon 30 hè. Weke speler maakte er voor het laatst dertig bij Ajax?
Klopt ook. Maar voor het oog moet er wel iets beter maar dat zie je zelf gelukkig ook.
Hoop nog veel doelpuntjes van hem en dat hij snel meer vorm/vertrouwen vind.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 augustus 2021 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Komaan gast die rolde erin hahaha
Dan wordt het tijd voor Specsavers, die zat er namelijk mooi in!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 augustus 2021 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 17:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt ook. Maar voor het oog moet er wel iets beter maar dat zie je zelf gelukkig ook.
Hoop nog veel doelpuntjes van hem en dat hij snel meer vorm/vertrouwen vind.
Als supporter hoop je dit zeker, hij is in principe onze 1e spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zondag 15 augustus 2021 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Komaan gast die rolde erin hahaha
Ja en? De keeper kan er met geen mogelijkheid bij dus gewoon goed binnen geschoten.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 20:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja en? De keeper kan er met geen mogelijkheid bij dus gewoon goed binnen geschoten.
Een slap balletje met stuiter in de hoek... Een beetje keeper had die gewoon gehad, je ziet immers wel lastigere ballen tegen gehouden worden die trap en hard in de hoek gaan.... je mag het ontkennen hoor en vind ik prima..
nummer10
 nummer10 - zondag 15 augustus 2021 - 21:53   quote  deeplink  
Beetje raar dat mensen niet toe willen geven dat het tot nu toe gewoon een kut aankoop is en dat het na ruim een half seizoen en een volledige voorbereiding geen verbetering te zien is.. dat was immers wat die nodig had werd hier gezegd...
Eide
 Eide - zondag 15 augustus 2021 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 21:53 schreef nummer10 het volgende:
Beetje raar dat mensen niet toe willen geven dat het tot nu toe gewoon een kut aankoop is en dat het na ruim een half seizoen en een volledige voorbereiding geen verbetering te zien is.. dat was immers wat die nodig had werd hier gezegd...
Met alle respect ouwe, maar dit is slap gelul.

Talloze mensen hebben al toegegeven dat Haller vooral in zijn balbehandeling fors tekort komt, inclusief mensen die hem lang verdedigd hebben zoals ik. Deze goal echter prima binnen getikt. Een goal hoeft niet hard te zijn, hij moet onhoudbaar zijn voor de keeper. Dit was gewoon een prima goal.
AkaS
 AkaS - maandag 16 augustus 2021 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 23:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Met alle respect ouwe, maar dit is slap gelul.

Talloze mensen hebben al toegegeven dat Haller vooral in zijn balbehandeling fors tekort komt, inclusief mensen die hem lang verdedigd hebben zoals ik. Deze goal echter prima binnen getikt. Een goal hoeft niet hard te zijn, hij moet onhoudbaar zijn voor de keeper. Dit was gewoon een prima goal.
Jullie hebben beide gelijk vind ik. Hij scoort bal zat er goed in, maar feit os wel dat hij de bal niet goed raakte ondanks dat deze er tóch goed in ging.

Dat Haller een relatieve miskoop dreigt te worden is ook duidelijk. De een ziet dit eerder dan de ander. En als je het eerder ziet krijg je tegengas tot die tegengas niet meer verdedigbaar is.
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2021 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 21:53 schreef nummer10 het volgende:
Beetje raar dat mensen niet toe willen geven dat het tot nu toe gewoon een kut aankoop is en dat het na ruim een half seizoen en een volledige voorbereiding geen verbetering te zien is.. dat was immers wat die nodig had werd hier gezegd...
Niemand die niet toegeeft dat hij niet goed genoeg speelt. Echt niemand.

Maar zoals altijd leef jij in je eigen wereld.

De normale mensen hier zien het goede en het slechte. Jij kan zonder uitzondering altijd alleen maar het slechte zien.

Hele slechte eigenschap.
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2021 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 02:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jullie hebben beide gelijk vind ik. Hij scoort bal zat er goed in, maar feit os wel dat hij de bal niet goed raakte ondanks dat deze er tóch goed in ging.

Dat Haller een relatieve miskoop dreigt te worden is ook duidelijk. De een ziet dit eerder dan de ander. En als je het eerder ziet krijg je tegengas tot die tegengas niet meer verdedigbaar is.
Er is niemand die niet ziet dat het niet goed genoeg is. Daar is iedereen hier het ook gewoon over eens. Sommigen kijken alleen naar de negatieve dingen en bagataliseren de goede dingen die er wel degelijk zijn. Die goede dingen kun je niet afdoen met dat iedereen die goals had gemaakt. De feiten van de afgelopen jaren bewijzen namelijk dat dit gewoon niet waar is en zelfs klinkklare onzin is.

Daar wordt tegengas op gegeven. En er wordt tegengas gegeven op het ten Hag verhaal en dat hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor bepaalde transfers.

Nogmaals. Dat het met name voetballend goed genoeg is, heeft hier echt nog nooit iemand beweert.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 augustus 2021 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Niemand die niet toegeeft dat hij niet goed genoeg speelt. Echt niemand.

Maar zoals altijd leef jij in je eigen wereld.

De normale mensen hier zien het goede en het slechte. Jij kan zonder uitzondering altijd alleen maar het slechte zien.

Hele slechte eigenschap.
+ 36
nummer10
 nummer10 - maandag 16 augustus 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Niemand die niet toegeeft dat hij niet goed genoeg speelt. Echt niemand.

Maar zoals altijd leef jij in je eigen wereld.

De normale mensen hier zien het goede en het slechte. Jij kan zonder uitzondering altijd alleen maar het slechte zien.

Hele slechte eigenschap.
Maar Remco ik zie gewoon te weinig goeds.. en al helemaal voor zoon aankoop.. dan verwacht ik op zijn minst werklust en een balcontrole en zelfs dat mis ik.. ik wil gewoon het beste voor Ajax, en dat is zonder hem voor nu.. ik zou wel eens danilo de kans zien krijgen.. of tadic in de punt en links neres/Antony

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2021 door nummer10 --
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2021 - 13:06   quote  deeplink  
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2021 - 13:07   quote  deeplink  
Ajax speelde zondag een besloten oefenpot tegen Heracles waar de reserves speeltijd kregen.
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2021 - 13:20   quote  deeplink  
Zwaar geflatteerde uitslag.

Danilo scoort een prima kopgoal en mist een hoop kansen. Daarna Ajax eigenlijk niet meer voor de goal gekomen. Heracles had er wel een paar kunnen maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zaterdag 14 augustus 2021, 21:00); 5 - 0









0.0091860