BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente - Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 22 augustus 2021 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 16:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je wint nooit iedere wedstrijd Warrior, er zijn altijd van deze wedstrijden bij.
Valt niet goed te praten maar het is jaar in jaar uit zo.

Jij moet dit toch ook weten!
Natuurlijk ligt het ook bij de trainer want die moet ze gemotiveerd het veld in sturen.
Maar als hun verzaken dan kan je als trainer weinig meer doen

Ze moesten allemaal een schop onder hun kont krijgen die duur verwende mannetjes
Wisselen die spelers die niet thuis geven, dat is voor elke voetballer een straf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2021 door p111 --
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2021 - 18:54   quote  deeplink  
Je kan er allerlei analyses op loslaten maar het was vandaag gewoon diep ondermaats, niemand uitgezonderd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 augustus 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 18:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Wisselen die spelers die niet thuis geven, dat is voor elke voetballer een straf.
Dat had hij inderdaad veel eerder moeten doen
Sommige spelers de volgende keer niet in de basis laten beginnen.
Op de bank zit nog genoeg.

Dit is wat ik ten Hag wel aan rekent, laten weten dat ze niet automatisch in de basis 11 staan!
nummer10
 nummer10 - zondag 22 augustus 2021 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 19:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat had hij inderdaad veel eerder moeten doen
Sommige spelers de volgende keer niet in de basis laten beginnen.
Op de bank zit nog genoeg.

Dit is wat ik ten Hag wel aan rekent, laten weten dat ze niet automatisch in de basis 11 staan!
Roep dat nu te hard, komt labyad weer op 10... Blind standaard middenveld omdat vgaal dit wellicht zou willen... En dan wellicht nog een aantal vreemde beslissingen tot dat er blessure komen en het elftal bij toeval in elkaar valt..
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2021 - 21:53   quote  deeplink  
Met blind ipv Gravenberg vandaag was het defensief veel beter dan ervoor. Zo raar is die keuze dus niet en nooit geweest ook.

Maar mooi man. Afgelopen jaar kampioen met mijlenver voor en goed voetbal. En nu drie potjes onderweg en de messen zijn al weer geslepen.

Man man man wat een vertrouwen en een niveau hier.
AkaS
 AkaS - zondag 22 augustus 2021 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ja. Gravenberg raakte ook geen knikker en voor die wissel kreeg Twente wel meer mogelijkheden dan na de wissel.

Haller vond ik vandaag oprecht de beste aanvaller van de 6 die er gespeeld hebben. Geen van de flank spelers heeft ook maar iets goeds gedaan met de bal, alleen Tadic bleef het wel proberen waar de rest er ook maar mee stopte leek het wel.

Danilo leek niet echt een idee te hebben wat hij uberhaubt moest doen.

Haller moet veel beter en het zegt alles dat hij vandaag de beste aanvaller was.
Dat hij de beste aanvaller was zegt mij niets Remco.Hij is de spits van Ajax en hij most kansen die hij als Ajaxspits moet maken en punten voor de club wint. Met die intikker zou je kunnen zeggen dat hij weer gescoord heeft. Maar ik kijk naar de kansen die hij niet verzilverde maar aan zijn stand verplicht was om wel te maken.
AkaS
 AkaS - zondag 22 augustus 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Met blind ipv Gravenberg vandaag was het defensief veel beter dan ervoor. Zo raar is die keuze dus niet en nooit geweest ook.

Maar mooi man. Afgelopen jaar kampioen met mijlenver voor en goed voetbal. En nu drie potjes onderweg en de messen zijn al weer geslepen.

Man man man wat een vertrouwen en een niveau hier.
Jij reageerde eerder nog dat je Blind niet op die plek gezet zou hebben. Of hen ik het verkeerd gelezen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 augustus 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 20:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Roep dat nu te hard, komt labyad weer op 10... Blind standaard middenveld omdat vgaal dit wellicht zou willen... En dan wellicht nog een aantal vreemde beslissingen tot dat er blessure komen en het elftal bij toeval in elkaar valt..
Het zal toch niet zeker....@#&€*?!;/€& OMG...hahaha..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 augustus 2021 - 22:48   quote  deeplink  
Maar Blind zou kunnen op het middenveld hoor heeft tenslotte een goede insteekpass al is Alvarez defensief niet te missen op dit moment

alleen labyad @&€#+;)*/ OMG...nee nee nee nee NEE
nummer10
 nummer10 - maandag 23 augustus 2021 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Met blind ipv Gravenberg vandaag was het defensief veel beter dan ervoor. Zo raar is die keuze dus niet en nooit geweest ook.

Maar mooi man. Afgelopen jaar kampioen met mijlenver voor en goed voetbal. En nu drie potjes onderweg en de messen zijn al weer geslepen.

Man man man wat een vertrouwen en een niveau hier.
Blind is tegenwoordig te traag voor op het middenveld, dat is vorig jaar ook alweer eens gebleken.. daarbij vond ik het zelf juist defensief niet eens beter staan maar goed..

Daarbij als jij een hele spelers groep bij elkaar houd mag je iets meer verwachten dan los zand toch in het begin van het seizoen?
nummer10
 nummer10 - maandag 23 augustus 2021 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maar Blind zou kunnen op het middenveld hoor heeft tenslotte een goede insteekpass al is Alvarez defensief niet te missen op dit moment

alleen labyad @&€#+;)*/ OMG...nee nee nee nee NEE
Blind zou kunnen, maar niet met Klaassen en Alvarez.. en ook niet met Klaassen en gravenberch.. dus dan houd die optie al snel op
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2021 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 22:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij reageerde eerder nog dat je Blind niet op die plek gezet zou hebben. Of hen ik het verkeerd gelezen?
Ik had vandaag die wissel zelf niet toegepast omdat je daar teveel mee veranderd in het veld, het pakte uiteindelijk goed uit aangezien Twente er veel minder doorheen kwam.

Ik heb de wedstrijd nog eens terug gezien gisteren, maar Gravenberg was echt de slechtste aan ajax zijde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 augustus 2021 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 09:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blind zou kunnen, maar niet met Klaassen en Alvarez.. en ook niet met Klaassen en gravenberch.. dus dan houd die optie al snel op
Huhh die spelen toch op het middenveld?
Hoe ziet jouw middenveld met de punt naar voor er uit dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 23 augustus 2021 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 11:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huhh die spelen toch op het middenveld?
Hoe ziet jouw middenveld met de punt naar voor er uit dan?
Daar ging het toch over? Blind naar het middenveld, en ik geef aan dat het zou kunnen maar niet met de huidige middenvelders..
nummer10
 nummer10 - maandag 23 augustus 2021 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had vandaag die wissel zelf niet toegepast omdat je daar teveel mee veranderd in het veld, het pakte uiteindelijk goed uit aangezien Twente er veel minder doorheen kwam.

Ik heb de wedstrijd nog eens terug gezien gisteren, maar Gravenberg was echt de slechtste aan ajax zijde.
En ik heb het doelpunt nog even teruggekeken, blind stond erbij en keek ernaar.. Klaassen idem die zijn beentje intrekt.. of het echt beter stond durf ik niet te zeggen en dat dat de reden is dat Twente minder creëerde.. of dat dit mede door vermoeidheid kwam
p111
 p111 - maandag 23 augustus 2021 - 18:14   quote  deeplink  
Ik denk door vermoeidheid en volgens mij was de bal ook niet onhoudbaar voor steek.Maar als je terugkijkt zag je duidelijk dat Twente constant een overwicht had op het middenveld.Wij hebben duidelijk de slag op het middenveld verloren zodra Twente in balbezit was hadden ze het middenveld in handen.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2021 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ik heb het doelpunt nog even teruggekeken, blind stond erbij en keek ernaar.. Klaassen idem die zijn beentje intrekt.. of het echt beter stond durf ik niet te zeggen en dat dat de reden is dat Twente minder creëerde.. of dat dit mede door vermoeidheid kwam
Als je even zou lezen zeg ik dat direct na de goal al, dat heeft echter 0 met de omzetting te maken. Gravenberg is namelijk ook geen speler die zichzelf er met ziel en zaligheid voor gooit.

Het zou wel heel veel toeval zijn dat Twente voor de omzetting wel het een en ander creëerde en erna niet meer en dat dit niks met de omzetting te maken heeft. Ajax voetbalde vanaf dat moment ook gewoon wat beter.

Prima omzetting van ten Hag, maar dat is echt te moeilijk om toe te geven.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2021 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 18:14 schreef p111 het volgende:
Ik denk door vermoeidheid en volgens mij was de bal ook niet onhoudbaar voor steek.Maar als je terugkijkt zag je duidelijk dat Twente constant een overwicht had op het middenveld.Wij hebben duidelijk de slag op het middenveld verloren zodra Twente in balbezit was hadden ze het middenveld in handen.
Voor de omzetting zeker, na de omzetting was dat overwicht er niet meer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 augustus 2021 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 15:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Daar ging het toch over? Blind naar het middenveld, en ik geef aan dat het zou kunnen maar niet met de huidige middenvelders..
Ja daarom vraag ik met welke middenvelders naast Blind..
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2021 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 18:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja daarom vraag ik met welke middenvelders naast Blind..
Geen. Hij wil niet met Blind op het middenveld spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 augustus 2021 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 16:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je wint nooit iedere wedstrijd Warrior, er zijn altijd van deze wedstrijden bij.
Valt niet goed te praten maar het is jaar in jaar uit zo.

Jij moet dit toch ook weten!
Natuurlijk ligt het ook bij de trainer want die moet ze gemotiveerd het veld in sturen.
Maar als hun verzaken dan kan je als trainer weinig meer doen

Ze moesten allemaal een schop onder hun kont krijgen die duur verwende mannetjes
Je leest niet goed wat ik zeg ..............
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 augustus 2021 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 23:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je leest niet goed wat ik zeg ..............
Ik ga op mijn leeftijd niet op standaard praatjes af, heb mijn eigen inzicht.
Maar klopt niet helemaal goed gelezen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 augustus 2021 - 18:20   quote  deeplink  
Altijd met Ajax, pas als de transfermarkt gesloten is, dan gaan ze presteren. Daarvoor is het zorgen dat we niet teveel punten verliezen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je even zou lezen zeg ik dat direct na de goal al, dat heeft echter 0 met de omzetting te maken. Gravenberg is namelijk ook geen speler die zichzelf er met ziel en zaligheid voor gooit.

Het zou wel heel veel toeval zijn dat Twente voor de omzetting wel het een en ander creëerde en erna niet meer en dat dit niks met de omzetting te maken heeft. Ajax voetbalde vanaf dat moment ook gewoon wat beter.

Prima omzetting van ten Hag, maar dat is echt te moeilijk om toe te geven.
Blijkbaar niet goed genoeg want na de omzetting krijg je de goal tegen.. dus nee geen prima omzetting/wissel van tenhag want dan verlies je niet, of in dit geval gelijk spel
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen. Hij wil niet met Blind op het middenveld spelen.
Als we een goede balafpakker ernaast zouden hebben met snelheid kan het wel.. maar Klaassen en Alvarez zijn allebei traag dus dat gaat nooit werken.. had dan ook graag een goeie 6 aangekocht zien worden met snelheid en felheid.. nu hebben we enkel voorin iets gedaan wat in mijn ogen best onnodig was zolang neres er nog is, tenzij dit echt een aankoop is zodat tadic de punt in kan IPV Haller..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2021 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 20:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet goed genoeg want na de omzetting krijg je de goal tegen.. dus nee geen prima omzetting/wissel van tenhag want dan verlies je niet, of in dit geval gelijk spel
Je krijgt voor die omzetting 4 a vijf mogelijkheden tegen en na die omzetting slechts nog 1 mogelijkheid tegen wat niet eens een kans is.

Die omzetting was gewoon heel goed.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je krijgt voor die omzetting 4 a vijf mogelijkheden tegen en na die omzetting slechts nog 1 mogelijkheid tegen wat niet eens een kans is.

Die omzetting was gewoon heel goed.
En ik vraag me oprecht af of het door de omzetting kwam, of vermoeidheid van Twente..
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2021 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ik vraag me oprecht af of het door de omzetting kwam, of vermoeidheid van Twente..
Vlak ervoor nog twee kansen en erna gewoon geen enkele meer.

Zou echt wel heel toevallig en apart zijn.

Maar goed, het zou bij jou uberhaubt nooit positief door ten Hag kunnen komen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Vlak ervoor nog twee kansen en erna gewoon geen enkele meer.

Zou echt wel heel toevallig en apart zijn.

Maar goed, het zou bij jou uberhaubt nooit positief door ten Hag kunnen komen.
Nope.. omdat ik hem echt amper goede tactische dingen heb zien doen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 augustus 2021 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Vlak ervoor nog twee kansen en erna gewoon geen enkele meer.

Zou echt wel heel toevallig en apart zijn.

Maar goed, het zou bij jou uberhaubt nooit positief door ten Hag kunnen komen.
Hahaha klopt, die kale kan helemaal niks goed doen bij nummer 10 en nog een paar...
Dan vind ik het toch knap dat hij al een aantal jaren trainer is van ons clubke.

Niet dat ik alles positief vindt van onze trainer maar er zou eens wat meer op de nek van de spelers moeten terecht komen.

Want als hun er niet 100% voor gaan kan je moord en brand roepen langs de kant van het veld maar jammer dan...
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nope.. omdat ik hem echt amper goede tactische dingen heb zien doen..
Blij dat je het eindelijk toegeeft.

Blijkbaar was de selectie van de cl destijds toch wat minder dan veel dachten en heeft ten Hag als trainer daar echt het maximale uit weten te halen.

Tis namelijk niet zo dat alle spelers die uit die tijd verkocht zijn het goed doen bij de top in Europa. En de andere helft is amper of geen belangstelling voor.

Maar ja. Ook dat zal je nooit toegeven.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha klopt, die kale kan helemaal niks goed doen bij nummer 10 en nog een paar...
Dan vind ik het toch knap dat hij al een aantal jaren trainer is van ons clubke.

Niet dat ik alles positief vindt van onze trainer maar er zou eens wat meer op de nek van de spelers moeten terecht komen.

Want als hun er niet 100% voor gaan kan je moord en brand roepen langs de kant van het veld maar jammer dan...
Ik denk dat het verwachtingspatroon van een aantal mensen veel te hoog is.

Ajax is geen Europese top, gaat daar ook nooit meer structureel bij horen en kan incidenteel oogsten in Europa als alles op zijn plek valt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het verwachtingspatroon van een aantal mensen veel te hoog is.

Ajax is geen Europese top, gaat daar ook nooit meer structureel bij horen en kan incidenteel oogsten in Europa als alles op zijn plek valt.
Eens, we mogen blij zijn dat we de poulefase overleven in de C.L., dan mogen we echt in ons handjes knijpen.
Lukt dit niet of we morsen punten in de competitie dan moet er weer een andere trainer komen.

Sorrij hoor misschien simpel gezegd maar hij schiet ze er niet in...

De spelers moeten het doen, weliswaar in opdracht maar als ze het niet goed uitvoeren kan hij net zo goed zijn biezen pakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Blij dat je het eindelijk toegeeft.

Blijkbaar was de selectie van de cl destijds toch wat minder dan veel dachten en heeft ten Hag als trainer daar echt het maximale uit weten te halen.

Tis namelijk niet zo dat alle spelers die uit die tijd verkocht zijn het goed doen bij de top in Europa. En de andere helft is amper of geen belangstelling voor.

Maar ja. Ook dat zal je nooit toegeven.
Had de spelers groep toen tenhag niet aangesproken over bepaalde zaken waarna het pas begon telopen? Maar goed, daarna gewoon steeds minder geworden, en dat met investeringen waar je u tegen zegt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het verwachtingspatroon van een aantal mensen veel te hoog is.

Ajax is geen Europese top, gaat daar ook nooit meer structureel bij horen en kan incidenteel oogsten in Europa als alles op zijn plek valt.
Begrijp me niet verkeerd, CL finale jaarlijks of el finale is een utopie... En ben ik het compleet mee eens.. maar met dit materiaal, en al het geld op het veld moet je met gemak jaarlijks kampioen worden en al helemaal als je een spelersgroep bij elkaar houd je niet zulk loszand moet zijn als afgelopen weekend.. en ook niet als je een beetje trainer bent bij toeval je opstellingen vinden..
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:22   quote  deeplink  
Hahahahaha. Wat verschrikkelijk droevig.

Niet blij zijn met de man oké. Maar dit slaat werkelijk alles.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:22 schreef remco k het volgende:
Hahahahaha. Wat verschrikkelijk droevig.

Niet blij zijn met de man oké. Maar dit slaat werkelijk alles.
Vind je het er steeds beter op worden dan? En is het niet elk jaar het zelfde dat als er kritiek komt er pas wat gaat veranderen..
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, CL finale jaarlijks of el finale is een utopie... En ben ik het compleet mee eens.. maar met dit materiaal, en al het geld op het veld moet je met gemak jaarlijks kampioen worden en al helemaal als je een spelersgroep bij elkaar houd je niet zulk loszand moet zijn als afgelopen weekend.. en ook niet als je een beetje trainer bent bij toeval je opstellingen vinden..
Zijn we afgelopen jaar niet makkelijk kampioen geworden.

16 punten meer en meer dan 100 goals gemaakt.

Maar ja. Dat is gewoon doodnormaal toch.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind je het er steeds beter op worden dan? En is het niet elk jaar het zelfde dat als er kritiek komt er pas wat gaat veranderen..
Nee afgelopen seizoen was Alvarez de missing link terwijl jullie hem daar weg wouden hebben.
Dat was zijn eigen vondst.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee afgelopen seizoen was Alvarez de missing link terwijl jullie hem daar weg wouden hebben.
Dat was zijn eigen vondst.
Alvarez de missing link.. de link die er eerst niks van bakte op dezelfde positie en dat daarom men hem eruit wou hebben wat gewoon logisch was na wekelijkse wanprestaties.. de missing link vraag ik me overigens af aangezien die het spel toch behoorlijk vertraagd en ik Martinez hoger inschat dan hem op dezelfde positie maar die kans niet kreeg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2021 door nummer10 --
p111
 p111 - woensdag 25 augustus 2021 - 09:33   quote  deeplink  
Kijk Alvarez is een goede balafpakker en doet heel nuttig werk hoofdzakelijk tegen sterke tegenstanders,alleen denk ik en blijf ik bij de mening dat als je tegen een zwakkere tegenstander speelt waar je constant tegen en in de 16 speelt van de tegenstander je eigenlijk meer hebt aan een creatieve middenvelder die ook de snelle pas in zijn voeten hebt.Ik ga ook voor een middenveld met Blind/Gravenberch/Klaasen en hopelijk snel Kudus er weer bij.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2021 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alvarez de missing link.. de link die er eerst niks van bakte op dezelfde positie en dat daarom men hem eruit wou hebben wat gewoon logisch was na wekelijkse wanprestaties.. de missing link vraag ik me overigens af aangezien die het spel toch behoorlijk vertraagd en ik Martinez hoger inschat dan hem op dezelfde positie maar die kans niet kreeg..
Nee die speelde toen ook al prima en in dienst van het elftal, dat zagen hier echt een aantal mensen prima.

Martinez heeft daar gespeeld, 2 prima maanden en daarna geen goede pot meer gespeeld op die plek.

Maar goed, meneer weet het weer beter dan de trainer die met 103 gemaakte goals en 16 punten voorsprong kampioen werd.

Daar reageer je overigens weer niet op, terwijl het de uitkomst van je eigen stelling is die dus je ongelijk bewijst.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2021 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 23:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alvarez de missing link.. de link die er eerst niks van bakte op dezelfde positie en dat daarom men hem eruit wou hebben wat gewoon logisch was na wekelijkse wanprestaties.. de missing link vraag ik me overigens af aangezien die het spel toch behoorlijk vertraagd en ik Martinez hoger inschat dan hem op dezelfde positie maar die kans niet kreeg..
Nee die speelde toen ook al prima en in dienst van het elftal, dat zagen hier echt een aantal mensen prima.

Martinez heeft daar gespeeld, 2 prima maanden en daarna geen goede pot meer gespeeld op die plek.

Maar goed, meneer weet het weer beter dan de trainer die met 103 gemaakte goals en 16 punten voorsprong kampioen werd.

Daar reageer je overigens weer niet op, terwijl het de uitkomst van je eigen stelling is die dus je ongelijk bewijst.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2021 - 11:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee die speelde toen ook al prima en in dienst van het elftal, dat zagen hier echt een aantal mensen prima.

Martinez heeft daar gespeeld, 2 prima maanden en daarna geen goede pot meer gespeeld op die plek.

Maar goed, meneer weet het weer beter dan de trainer die met 103 gemaakte goals en 16 punten voorsprong kampioen werd.

Daar reageer je overigens weer niet op, terwijl het de uitkomst van je eigen stelling is die dus je ongelijk bewijst.
Dat we kampioen werden is prachtig, echter was Ajax dit gewoon aan hun stand verplicht en zou een schande zijn als dit niet zo was... Dit jaar overigens idem dito..
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2021 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2021 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat we kampioen werden is prachtig, echter was Ajax dit gewoon aan hun stand verplicht en zou een schande zijn als dit niet zo was... Dit jaar overigens idem dito..
dat is volgens jou ieder jaar, dat is gewoon onmogelijk, dat wordt op Bayern na ook gewoon bewezen onmogelijk te zijn.

Geld is niet zaligmakend, PSV heeft momenteel gewoon een gelijkwaardige selectie en kan zomaar kampioen worden. En als dat gebeurt heeft Ajax het op voorhand al slecht gedaan, maar stellen dat we ieder jaar makkelijk kampioen moeten worden en als dat vervolgens gebeurt af te doen als de normaalste zaak van de wereld is niets minder dan gewoon dom.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2021 - 12:21 schreef remco k het volgende:

[..]

dat is volgens jou ieder jaar, dat is gewoon onmogelijk, dat wordt op Bayern na ook gewoon bewezen onmogelijk te zijn.

Geld is niet zaligmakend, PSV heeft momenteel gewoon een gelijkwaardige selectie en kan zomaar kampioen worden. En als dat gebeurt heeft Ajax het op voorhand al slecht gedaan, maar stellen dat we ieder jaar makkelijk kampioen moeten worden en als dat vervolgens gebeurt af te doen als de normaalste zaak van de wereld is niets minder dan gewoon dom.
Dat mag jij vinden Remco.. maar gezien het geld ben je dit in MIJN ogen gewoon verplicht..
Einzelganger
 Einzelganger - woensdag 25 augustus 2021 - 23:52   quote  deeplink  
Hopelijk komen er nog meer van deze wedstrijden en die komen er voor koop en jatclub ajaks bijlmer zuid oost.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 augustus 2021 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2021 - 12:21 schreef remco k het volgende:

[..]

dat is volgens jou ieder jaar, dat is gewoon onmogelijk, dat wordt op Bayern na ook gewoon bewezen onmogelijk te zijn.

Geld is niet zaligmakend, PSV heeft momenteel gewoon een gelijkwaardige selectie en kan zomaar kampioen worden. En als dat gebeurt heeft Ajax het op voorhand al slecht gedaan, maar stellen dat we ieder jaar makkelijk kampioen moeten worden en als dat vervolgens gebeurt af te doen als de normaalste zaak van de wereld is niets minder dan gewoon dom.
Klopt hoor!!!
Als alle teams met 11 man voor de pot gaan liggen, probeert dan maar eens genoeg te scoren om je punten te pakken.
Gaat niet gebeuren, al heb je 5 Messies in je 11tal...
Daarnaast heb je nog iets belangrijks nodig...factor geluk!

Je kan echt niet al je wedstrijden winnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2021 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2021 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden Remco.. maar gezien het geld ben je dit in MIJN ogen gewoon verplicht..
Er wordt jaarlijks in de grote competities bewezen dat die stelling gewoon niet op gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente - Ajax









0.0071151